---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۱۸ ق.ظ

۰

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: سالانه باید بین 10 تا 15 هزار پرستار استخدام شود، سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده برای تمام تخت های جدید بیمارستانی، پیش بینی پرستار انجام شده و برای سال 98 نیز بودجه استخدام این تعداد پرستار تامین می شود.

حیدر علی عابدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سلامت ایرنا با اشاره به تجمع اخیر دانشجویان پرستاری درباره مشکل کمبود پرستار افزود: کمبود پرستار و نیاز به استخدام کادر پرستاری در کشور جدی است و با پیگیری های وزارت بهداشت و حمایت دولت و مجلس امیدواریم تا حدی نگرانی های موجود در بحث استخدام پرستاران طی فرآیند بررسی بودجه حل شود.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمبود پرستار در کشور وجود دارد و در همین رابطه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با رئیس سازمان امور استخدامی چند جلسه گذاشت که در این جلسه ها معاون پرستاری وزارت بهداشت و رئیس سازمان نظام پرستاری نیز حاضر بودند. در این جلسه ها آمار و ارقامی از تعداد پرستاران و تخت های پرستاری ارائه شد.
این نماینده مجلس ادامه داد: همچنین جلسه ای در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با حضور رئیس سازمان امور استخدامی برگزار شد و همه به این نتیجه رسیدند که برای کمبود پرستار در کشور باید چاره ای اندیشیده شود.
عابدی بیان کرد: سپس جلسه ای در سازمان برنامه و بودجه در همین رابطه برگزار شد و در این جلسه توافق شد که سالانه بین 10 تا 15 هزار پرستار استخدام شود، اما مشکلات بودجه وجود داشت و برای این موضوع ردیف مشخصی در بودجه اعلام نشد، اما سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که بودجه این کار به صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: وقتی بودجه اعلام و ردیفی برای استخدام پرستار وجود نداشت، دانشجویان پرستاری احساس نگرانی کردند و به مقابل مجلس آمدند و در جمع دانشجویان همه این فرآیندها را برای آنان توضیح دادیم.
۹۷/۱۰/۱۶
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی