---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ق.ظ

۰

معاون علوم پزشکی شیراز

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت و افزایش کار پرستاران سبب شده که علوم پزشکی شیراز ۹۰۰ نفر پرستار را به کادر درمانی خود اضافه کند.

سید محمد کاظم تدین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت  اظهار داشت: اجرای این طرح سبب افزایش کار پرستاران شده و با توجه به قانون ارتقای بهره‌وری کار پرستاران مبنی بر کاهش ساعات کار پرستاران دولت مجوز به‌کارگیری 900 نفر نیروی پرستار و نیروهای وابسته به پرستاری مثل اتاق عمل و هوش‌بری را به دانشگاه علوم پزشکی شیراز داد.

وی با بیان اینکه این کار در دو مرحله انجام می‌شود، گفت: با توجه به تعداد متقاضیان در مرحله نخست 540 نفر جذب شده و امید است تا پایان سال مابقی افراد از نیروهایی که طرح‌شان تمام شده، جذب شوند.

قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: این 540 نفر از آبان‌ماه در بیمارستان شیراز و شهرستان‌های استان فارس مشغول به کار شدند.

وی با بیان اینکه رایگان شدن زایمان طبیعی در بیمارستان‌های دولتی یکی از راه‌های کاهش سزارین است، تصریح کرد: در ‌7 ماه ‌اجرای طرح ترویج زایمان طبیعی در کل استان فارس به طور میانگین 11 درصد میزان سزارین در بخش دولتی کاهش پیدا کرده ‌و در بخش دولتی و خصوصی سر جمع کاهش 6 درصد کاهش داشته است.

قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز‌ اظهار داشت: هدف دولت در کاهش سزارین رسیدن کشور به میزان 35 درصد است که تحقق کامل این امر حدود 2 سال زمان می‌برد و در این امر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی بسیار مهم است.

وی افزود: همچنین به همه بیمارستان‌های خصوصی ابلاغ شده که زایشگاه داشته باشند و در چند ماه گذشته 3 بیمارستان خصوصی مجهز به زایشگاه شده‌اند و مابقی هم در حال تجهیز زایشگاه‌ها هستند. اگر بیمارستان‌های خصوصی میزان سزارین خود را کاهش ندهند درجه ارزشیابی بیمارستانی‌شان یک درجه کاهش پیدا می‌کند.

تدین درباره افزایش 2.5 برابری حقوق کارکنان اورژانس پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: با توجه به این‌که کتاب جدید تعرفه‌ها از اول مهر ماه ابلاغ شد، نحوه باز توزیع و تقسیم درآمدهایی که بر اثر افزایش تعرفه‌ها برای بیمارستان‌ها ایجاد می‌شود به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که بین 2 تا 3 برابر کارانه پرداخت شود.

وی با بیان اینکه برخی مواقع کارانه را تحت عنوان حقوق تعریف می‌کنند که درست نیست، افزود: آن قسمت کارانه که کارکرد آن‌ها در بیمارستان انجام شده بین 2 تا 3 برابر افزایش پیدا می‌کند و زمان اجرای این مصوبه یکم آبان ماه بوده است.

قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: پرداختی‌های کارکنان وزارت بهداشت و درمان که سال‌های گذشته 1 تا 2 سال هم تأخیر داشت تا شهریور ماه کامل پرداخت شده و بسیاری از بیمارستان‌های‌ استان فارس هم سه ماهه سوم را به‌صورت علی الحساب دریافت کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی