---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۵۴ ب.ظ

۱

خیمه ماه محرم زده شد بر دل ما / باز نام تو شده زینت هر محفل ما
جز غم عشق تو ما را نبود سودایی / عشق سوزان تو آغشته به آب و گل ما . . .





۹۳/۰۸/۰۳
مدیرسایت

نظرات  (۱)

قبول شدگان آزمون های استخدامی دولت قبل تعیین تکلیف می شوند
http://www.ghatreh.com/news/nn22995557/%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84-%D8%B4%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%AA%D8%B9%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D8%AA%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%81-%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF
جمالی قمی گفت: همه استخدام هایی که در گذشته بنا بوده انجام شود، اگر با رعایت ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری و در یک فضای رقابتی و از طریق آزمون های عمومی و تخصصی که از جراید کثیر الانتشار به مردم اطلاع داده می شود باشد تعیین تکلیف خواهند شد.

وی ادامه داد: تمام اطلاعات را از استانداری ها و دستگاه های ملی ذیربط گرفته ایم و تمام افرادی که با این ساز و کار تعیین شده اند را به زودی تعیین تکلیف خواهیم کرد.

وی افزود :اگر آزمونی با این ساز و کار انجام شده باشد پس از تأمین اعتبار و شرایط لازم، شماره مستخدم از طریق معاونت توسعه صادر می شود و دستگاه هایی هم از جمله سازمان امور مالیاتی، ثبت اسناد، قوه قضائیه شماره مستخدم هایشان را دریافت کرده و یا در حال دریافت هستند و اقدامات لازم برای سایر سازمانها نیز انجام خواهد شد.
جمالی قمی با بیان این که دستگاه ها تا کنون همکاری های لازم را با نظام اداری و دستگاه های اجرایی داشته اند گفت: با تعامل خوبی که داشتیم مقدمات تعیین تکلیف افرادی که ازمون استخدامی داده اند انجام شده و با همکاری دستگاه های اجرایی و استانداری ها در حال انجام است و بعضی از دستگاه های اجرایی شماره مستخدم را دریافت کرده اند که نمونه اش سازمان امور مالیاتی است که حدود ده هزار نفر استخدا م را تعیین تکلیف کرده است.

وی با اشاره به زمان تعیین تکلیف استخدام کارمندان نهادهای دولتی همچون استانداریها و حتی خبرنگاران و روزنامه نگاران مجموعه های دولتی گفت: دولت متعهد است تمام آزمون هایی که با ساز و کاری که ذکر شد انجام شده است را با رعایت الزامات قانونی تعیین تکلیف کند و این مهم به زودی به انجام می رسد.