---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۱۶ ق.ظ

۱

فراخوان استخدام نیروی انسانی متخصص در گمرک

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۱۶ ق.ظ

گمرک جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست های دولت محترم جمهوری اسلامی ایران و با رعایت قوانین و مقررات ، فراخوان جذب نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود را اعلام می نماید.

به گزارش ایلنا، گمرک جمهوری اسلامی ایران  در راستای سیاست های دولت محترم جمهوری اسلامی ایران و با رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله تصمیم نامه شماره 20461/44295 مورخ 31/01/1389 وزیران محترم عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیات دولت موضوع آئین نامه اجرایی تبصره (2) ماده (21) و ماده (121) قانون مدیریت خدمات کشوری، بدین وسیله فراخوان جذب نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود را در استانهای غیر از کلانشهرها از طریق انتقال از سایر دستگاه های اجرایی به منظور همکاری و فعالیت در بخش فناوری اطلاعات(IT) ، یگان حفاظت  ،مالی و اداری  با توجه به شرایط زیر اعلام می نماید.

-کارمندان رسمی و پیمانی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری

-داشتن حداکثر ده سال سابقه کار

-داشتن مدارک تحصیلی مورد نیاز مطابق با جدول پیوست.

-داشتن تائیدیه مراجع نظارتی  برابر قوانین جمهوری اسلامی ایران.

-ارائه تعهد محضری بر اساس فرم پیوست

-ارائه تصویر حکم کارگزینی،مدرک تحصیلی ، شناسنامه،کارت ملی

بدیهی است افراد واجد شرایط پس از انجام مصاحبه تخصصی ، اخذ تائیدیه مراجع نظارتی و کسب امتیاز لازم (با ارائه موافقت دستگاه اجرایی مبدا) و ارائه تعهد محضری مبنی بر اینکه گمرک ایران می تواند برای تامین نیروی انسانی واحدهای اجرائی نسبت به جابجائی نیروی انسانی با توجه به مدارک تحصیلی و تجارب و تخصص آنان برای تصدی پست های سازمانی اقدام نماید،مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.ضمنا کارکنان شاغل در همان استان مورد نیاز در اولویت می باشند.همچنین متقاضیان اشتغال در رشته شغلی مامور گارد و انتظامات باید دارای کارت پایان خدمت ، قد 170 سانتیمتر بوده  و سلامت جسمانی و روانی آنان به تائید پزشک معتمد گمرک ایران برسد. .

مقتضی است متقاضیان پس از تکمیل فرمهای مربوطه  مراتب را به همراه سایر مدارک (تصویر حکم کارگزینی،مدرک تحصیلی،شناسنامه و کارت ملی)تا تاریخ 15/12/95 به آدرس تهران-بالاتر از میدان ولیعصر-نرسیده به زرتشت-ستاد مرکزی گمرک جمهوری اسلامی ایران –طبقه 3-اداره کل امور اداری و رفاه ارسال نمایند.

مهلت ارسال مدارک و تکمیل فرمها تا تاریخ 15/12/95 می باشد جهت  دریافت  جداول  مربوطه اینجا را کلیک نمایید.

۹۵/۱۱/۲۷
مدیر سوم

نظرات  (۱)

افزایش 60% حقوق پرسنل دستگاه‌های مناطق محروم
نمایندگان مجلس مجوز افزایش 60 درصدی سقف حقوق پرسنل دستگاه های مناطق مرزی و محروم را به شورای حقوق و دستمزد ارجاع دادند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی