---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ

۰


وزیر آموزش و پرورش گفت: اولویت جذب در آموزش و پرورش با فرزندان فرهنگیان و برحسب نیازهای مناطق مختلف کشور، موقعیت جغرافیایی، جنسیت و رشته های مورد نیاز است .
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران، فانی وزیر آموزش و پرورش در نشست خبری در زاهدان گفت: افراد پذیرفته شده بعد از گذراندن دوره یک ساله مهارت‌های معلمی در دانشگاه فرهنگیان، در بدنه آموزشی کشور به کارگیری خواهند شد. 

فانی با اشاره به اینکه سیاست دولت در زمینه نیروی انسانی، جذب نیروی بومی است، افزود: اگر جذب و استخدام و تربیت نیرو از بوم برای بوم در مناطق مختلف به ویژه استانهایی مانند سیستان و بلوچستان انجام شود، مناطق کمتر توسعه یافته از نیروهای تحصیل کرده و با تجربه برخوردار خواهند شد. 

وی در این نشست با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی دو چالش مهم حوزه آموزش و پرورش در این استان سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود، گفت: برای رفع مشکل فضای آموزشی این استان، به هر میزانی که مسوولان و خیران اعتبار برای فضای آموزشی تعیین کنند، معادل آن را وزارت آموزش و پرورش از بودجه ملی تخصیص خواهد داد. 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از مشکلات این استان کمبود هنرستانهای فنی و رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی است، اظهار امیدواری کرد، در این زمینه با جذب نیروی متخصص در حوزه علوم پایه و رشته‌های ریاضی فیزیک درمناطق مورد نیاز، این مشکل نیز رفع شود. 

وی افزود: در راستای توجه ویژه به فرهنگیان این استان، سال گذشته حق نوار مرزی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال از محل صرفه جویی طرح ساماندهی فرهنگیان در کشور تصویب و اختصاص یافته است. 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه انسداد مبادی بیسوادی از مهم‌ترین برنامه‌های این وزارتخانه است گفت: رویکرد این وزارتخانه بر آموزش کودکان از شش سال که زمان ورود به مدرسه است می‌باشد، طوریکه فعالیت ۱۱۰ مدرسه با یک معلم و یک دانش آموز و چهار هزار و ۸۰۰ مدرسه با کمتر از پنج دانش آموز در سال تحصیلی جاری، نشان از عزم وزارت آموزش و پرورش در این زمینه دارد. 
فانی افزود: بر اساس مصوبات دولت اگر افراد زیر پنجاه سال بی‌سواد تا سال ۹۵ باسواد نشوند، ممکن است از برخی خدمات دولت محروم شوند. 

وی در خصوص استفاده از مدارس خصوصی با بودجه‌های دولتی هم گفت: این اقدام بر اساس ماده ۲۲ قانون مدیریت خدمات کشوری در سال گذشته صورت پذیرفت که منجر به بازگشت ۱۳۰۰ نفر از کودکان بازمانده از تحصیل به سر کلاس شد.
 
وزیر آموزش و پرورش همچنین افزود: در قالب این طرح در سال تحصیلی جاری ۱۴۰ هزار دانش آموز از طریق مشارکت دادن آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی تحصیل کردند و هفت هزار نفر از کسانی که توسط موسسات غیردولتی جذب شده بودند نیز با اعتبارات دولتی مشغول به کار شدند. 
همچنین دیروز در مراسمی با حضور وزیرآموزش و پرورش، بزرگ‌ترین مجتمع تجاری، رفاهی فرهنگیان جنوب شرق کشور در زاهدان کلنگ‌زنی شد. 

‌این مجتمع تجاری، رفاهی، خدماتی و اداری توسط صندوق ذخیره فرهنگیان با اعتبار اولیه نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال و در ۲۴ ماه به بهره برداری می‌رسد. 

این مجتمع تجاری، رفاهی، خدماتی و اداری در زمینی با مساحت ۶ هزار و ۱۲۰ متر مربع و در هفت طبقه ساخته خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی