---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۸ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: مربیان پیش‌دبستانی مازندران چشم‌انتظار حق‌التدریس

مدت دو سال از تصویب قانون حق‌التدریس مربیان پیش‌دبستانی می‌گذرد ولی هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مدت دو سال از تصویب قانون حق‌التدریس مربیان پیش‌دبستانی می‌گذرد، ولی هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

با گذشت دو سال از تصویب این قانون آموزش و پرورش در اجرای آن تعلل می‌کند؛ یکی از مربیان باسابقه پیش‌دبستانی در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، گفت: ما مربیان مظلوم پیش‌دبستانی پس از سال‌ها خدمت صادقانه به حق اندک خود قانع شدیم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه حق ما از سال 91 طبق قانون استخدام با آزمون بود، به‌خاطر کشور عزیزمان کوتاه آمده و به حق‌التدریس که در تاریخ 28 شهریور ماه سال 94 به تصویب رسید و ماده 10 این قانون که امسال دوباره به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، قانع شدیم؛ اما این قناعت ما بر مظلومیت‌مان بیشتر افزود.

این مربی پیش‌دبستانی افزود: این مصوبه از سوی آموزش و پرورش مازندران اجرا نشده و به‌جای ما از نیروهای انجمنی، بازنشسته و گاهاً در بعضی از مدارس از بین مربیان برای معلم پایه در سمت معلم پیش دبستانی و با همان حقوق اندک استفاده کردند که برخلاف قانون است.

وی گفت: حال ما مربیان در این روزهای عاشورایی خواهان حق آزادگی خود هستیم؛ ما حق را هرگز گدایی نمی‌کنیم، بلکه با آزادگی به دنبال حق‌مان می‌جنگیم.

* نیروی مازاد در آموزش و پرورش مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: براساس تکلیف قانون و نیاز مربیان پیش‌دبستانی و نیروی خرید خدمات از سال 91 حق‌التدریس می‌شوند.

سیدعلی قاسمی با اینکه سال گذشته با هماهنگی‌های انجام شده توانستیم مجوز جذب حدود 300 نفر از مربیان پیش‌دبستانی را دریافت کنیم، افزود: امسال تلاش کردیم، ولی واقعیت این است با توجه به نیروهای مازاد موفق نشدیم.

وی با اشاره به اینکه برای ابلاغ نیروهای رسمی خود ماندیم و مهر ماه امسال در ابلاغ نیروها با مشکلات بسیاری مواجه بودیم، اضافه کرد: اگر نتوانیم نسبت به ابلاغ نیروها اقدام کنیم، حقوق کل معلمان دچار آسیب می‌شودپپپ چرا که تمام کارها به‌صورت سیستمی است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: تا زمانی که تکلیف 2 هزار نیروی آموزش و پرورش مشخص نشود، نمی‌توان نسبت به جذب نیروهای جدید اقدام کرد.

این مسؤول با تأکید بر اینکه در حال حاضر ما به صورت جدی پیگیر هستیم ولی سیستم جواب نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: با این وجود ما در حال تلاش و مذاکره هستیم که بتوانیم متقاعد کنیم با برخی جابه‌جایی‌ها نیازی ایجاد کنیم، چرا که مرکز برنامه‌ریزی آموزش و پرورش به‌صورت متمرکز مدیریت می‌شود.

قاسمی با اعلام اینکه وظیفه ما پاسخ به خواسته‌های این افراد است ما از لحاظ روحی آزرده هستیم، گفت: حدود 43 هزار مربی پیش‌دبستانی داریم که بخشی زیرنظر بهزیستی و سازمان تبلیغات و برخی زیرنظر پیش‌دبستانی غیردولتی هستند و تعداد اندکی مربی پیش‌دبستانی مدارس دولتی هستند.

وی یادآور شد: متاسفانه در سال 89 و 90 اتفاقی افتاد که حدود 500 نفر را بیش از نیاز وارد سیستم کردند و حتی برخی از مناطق با یک مربی و کمک مربی حدود 10 دانش‌آموز داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: بیش از 500 نفر به عنوان کمک مربی هستند که با توجه به نیروهای مازاد موجب کاهش سرانه می‌شود و از آن طرف نیز نمی‌توانیم شهریه را بالا ببریم، چرا که خانواده‌ها گلایه می‌کنند.

قاسمی به مطابقت نداشتن دریافتی و هزینه‌ها اشاره کرد و افزود: در حال پیگیری هستیم تا تمهیداتی برای افزایش حقوق و بیمه آنان اندیشیده شود با وجود اینکه تکلیف نیست تا بتوانیم براساس توان دستگاه جواب‌گوی خواسته‌های این افراد باشیم.

به گزارش فارس، روز گذشته شاهد تجمع مربیان پیش‌دبستانی مقابل آموزش و پرورش مازندران بودیم، همه این افراد با توجه به زحماتی که متحمل شدند، به‌دنبال احقاق حق خود هستند.

۹۵/۰۸/۰۱
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی