---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶ ق.ظ

۰

تهران- ایرنا- رئیس مرکز امور هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از جذب 100 عضو هیأت علمی جدید در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، محمدمهدی ناصحی روز چهارشنبه با اشاره به برگزاری پانزدهمین جلسه مصاحبه علمی جذب اعضای هیأت علمی این دانشگاه افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی علاوه بر ارائه خدمات سلامت به بیش از 5.5 نیم میلیون نفر جمعیت تحت پوشش، با تلاش حدود1400 عضو هئیت علمی در 13 دانشکده به تربیت نیروهای متخصص حوزه سلامت برای کشور می پردازد و هر ساله با توجه به نیاز دانشگاه، فراخوان جذب اعضای هیئت علمی جدید در دانشگاه برگزار می شود.
ناصحی افزود: امسال نیز همچون سالهای گذشته آیین جذب اعضای جدید هیأت علمی دانشگاه برای جذب حدود 100 نفر عضو هیأت علمی جدید در دانشگاه برگزارشد.
رئیس مرکز امور هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین در خصوص تربیت فراگیران در مقاطع مختلف عنوان کرد: با توجه به رسالت تربیت دانشجو، دستیار تخصصی و فوق تخصصی، فلوشیپ رشته های مختلف و phd آموزشی و پژوهشی، برای حفظ و تقویت کادر هیأت علمی خود تمام تلاش خود را به کار می گیرد.
ناصحی، جذب عضو هیأت علمی در راستای توسعه رشته های فن آوری نوین و آموزش پزشکی و مدیریت خدمات سلامت را از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر شمرد تا به گفته او بتواند در مسیر نیازهای مهم جامعه و نظام سلامت گام بردارد.
رئیس مرکز امور هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین جذب نخبگان را اولویت مهم دانشگاه دانست و از جذب آنان بدون محدودیت و در کوتاهترین زمان ممکن خبر داد.
بر اساس اعلام مرکز امور هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی داخل و خارج از کشور که حائز شرایط نخبگی هستند و معیارهای لازم جذب در هیأت علمی را دارند می توانند طی ارتباط با این مرکز، رزومه علمی خود را ارسال کنند.
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیش از 14 هزار دانشجو در مقاطع مختلف حوزه پزشکی و سلامت دارد و برای تکمیل کادر آموزشی این فراگیران، هر ساله تعدادی عضو هیأت علمی در گروه های آموزشی پایه و بالینی را جذب می کند
۹۷/۰۴/۱۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی