---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ق.ظ

۰


با گذشت سه ماه از برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی شازند و تاکیدات فراوان مدیران و مسئولان شهرستان بر جذب نیروی های بومی در این آزمون، اما هنوز اسامی پذیرفته شدگان در آزمون این شرکت منتشر نشده است و مردم تنها از زبان مسئولان شنیده اند که نیروهای بومی جذب شده اند.

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پایگاه خبری شازند ما، با گذشت سه ماه از برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی شازند و تاکیدات فراوان مدیران و مسئولان شهرستان بر جذب نیروی های بومی در این آزمون اما هنوز اسامی پذیرفته شدگان در آزمون این شرکت منتشر نشده است و مردم تنها از زبان مسئولان شنیده اند که نیروهای بومی در این آزمون جذب شده اند.

در آزمون اخیر شرکت پتروشیمی شازند که مرداد ماه امسال برگزار شد تعداد ۱۵۱ نفر نیرو جذب شدند که شامل مشاغل تخصصی، دارندگان مدرک دیپلم و کاردانی، کارشناسی و بالاتر هستند.

به گفته مدیر توسعه منابع انسانی شرکت پتروشیمی شازند، مشاغل تخصصی شامل راننده لیفتراک، جرثقیل و... منحصرا از روستای کزاز جذب شده اند و همچنین نیرو های دیپلم همگی از منطقه شازند و باز هم با اولویت ۱۰ درصد روستای کزاز استخدام شده اند و نفرات دیپلم به بالاتر همگی بومی استان مرکزی بوده اند.

اما مردم، این جذب شدن نیروهای بومی را تنها در گفته های مسئولان می شنوند و هیچ سند و لیستی که گفته های مسئولان را تایید کند تا کنون منتشر نشده است.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت پتروشیمی شازند در جایی گفته بود: جز معدود صنایعی هستیم که با شفافیت تمام برای استخدام منحصراً از ظرفیت های بومی استان مرکزی استفاده کرده ایم.

به همین خاطر سوالی که ذهن بسیاری از اهالی شهرستان شازند را به خود مشغول کرده این است که چرا علی رغم ادعای شفاف بودن برگزاری آزمون و انجام مراحل استخدام، اما لیست افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی پتروشیمی نباید منتشر شود تا مردم از صحت و سقم گفته های مسئولان مبنی بر جذب نیروهای بومی باخبر شوند؟!

چرا پتروشیمی شازند پاسخ مکاتبه بنیاد شهید را نمی دهد؟!

از طرفی نزدیک به سه ماه از مکاتبه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شازند با شرکت پتروشیمی شازند در خصوص معرفی افرادی که از سهمیه فرزندان شاهد و ایثارگر استفاده کرده و در آزمون اخیر این شرکت پذیرفته شده اند می گذرد اما هنوز خبری از پاسخ پتروشیمی به این نامه نشده است.

سوال مهم دیگر این است که چرا شرکت پتروشیمی نسبت به ارائه پاسخ به این نامه بنیاد شهید علی رغم گذشت سه ماه از تاریخ مکاتبه، بی توجه است؟!

بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس روال کار و برنامه ریزی های آینده خود باید نسبت به اشتغال و یا عدم اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر مطلع باشد و شرکت پتروشیمی که در مرداد ماه سال جاری اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نمود و یکی از شرایط آن را مختص فرزندان شاهد و ایثارگر قرار داده بود باید اسامی و تعداد افرادی که با عنوان خانواده شهدا و ایثارگران استخدام شده اند اعلام نماید.

امیدواریم که مسئولان امر نسبت به این دو موضوع مهم(یکی اعلام اسامی فرزندان شاهد و ایثارگر جذب شده در پتروشیمی به بنیاد شهید و همچنین لیست اسامی پذیرفته شدگان در آزمون اخیر پتروشیمی) توجه داشته باشند چرا که از مطالبات به حق مردم منطقه بوده و بارها از این پایگاه خبری خواسته شده که در این خصوص اطلاع رسانی شود.

این درحالی است که در تمامی مراحل استخدام فرمانداری شهرستان شازند و اداره کار شازند به عنوان نماینده دولت و مسئول دفتر نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم در شرکت پتروشیمی شازند حضور داشته اند.

انتهای پیام/ش

۹۵/۰۹/۰۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی