---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۰ ق.ظ

۰


معاون پارلمانى رییس جمهور گفت: این طرح خلاف برنامه ششم بود که هفته گذشته در کمیسیون آموزش مجلس این موضوع بررسی شد.

طرح استخدام 38 هزار معلم حق التدریسى خلاف برنامه ششم بود/ منتظر نظر کمیسیون آموزش هستیمحسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به طرح استخدام 38 هزار معلم حق التدریسی از سوی وکلای ملت، گفت: این طرح خلاف برنامه ششم توسعه بود لذا در جلسه روز سه‌شنبه (۲۷ تیر ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: وزیر آ‌موزش و پرورش درباره طرح استخدام 38 هزار معلم حق‌التدریسی توضیحاتی را ارائه کرد و اکنون در انتظار تصمیم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هستیم و در صورت تصویب آن دولت نیز مسلما از آن تبعیت خواهد کرد.

امیری همچنین با اشاره به اینکه اکنون در حال ویرایش نهایی لایحه جامع نظام انتخابات هستیم، گفت: در زمان حضور بنده در وزارت کشور این قانون تهیه شد، اما تدوین نهایی آن با ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری متقارن شد لذا مجددا دولت این قانون را به وزارت کشور عودت داد.

لایحه جامع نظام انتخابات ویرایش نهایی خود را طی می‌کند

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: بعد از آن هیاتی متشکل از وزیر کشور، معاون حقوقی رئیس جمهور، بنده و وزیر دادگستری ایجاد شد تا این قانون را با سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری تطبیق دهد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته بررسی این قانون در کمیسیون سیاسی دفاعی دولت به اتمام رسید، اظهار داشت: اکنون در حال ویرایش نهایی آن هستیم و به زودی در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت، امیدواریم دولت هم با تصویب آن هرچه زودتر لایحه جامع نظام انتخابات را به مجلس ارسال کند.

امیری همچنین درباره قانون مدیریت خدمات کشورى هم خاطرنشان کرد: این قانون هفته گذشته در دولت مطرح شد و اکنون با قرار دادن در دستور کار، نظرات کارشناسی اعضای دولت را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

۹۶/۰۴/۳۱
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی