---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ق.ظ


صفحه جدید ویژه تبادل نظر قبول شدگان آزمون ادواری ( بخاطر حجم زیاد نظرات و راحتی در لود شدن صفحه مجبور به تعویض صفحات هستیم لطفا به آخرین صفحه مراجعه نمایید ضمنا آدرس صفحه آخر از طبقه بندی موجود در سمت راست وبلاگ و همچنین از طریق لینک ها در سمت چپ وبلاگ قابل دسترس هست .



نامه ارسال شده به دستگاه در مورد تبدیل وضعیت اداوری دارها


 فهرست اسامی کارکنان دارای شرایط ماده 30 دستوراعمل استخدام در بخش آب ( لیست 169 نفری )

کارمندان گرامی میتوانند جهت تبادل نظر و انتقال افکار و تجربیات وهمچینن پیگیری تبدیل وضعیت خود ازین صفحه  استفاده نمایند . 

   

 نکته : "نحوه دریافت کارنامه آزمون ادواری  =  از طریق مراجعه به سازمان سنجش و آموزش کشور "


بخشنامه دولتی

نامه استانداری گلستان




اطلاعیه سایت کارمند ایران :

  • 1393/09/17 : بمنظور درخواست شماره مستخدم پیمانی برای پذیرفته شدگان آزمون ادواری مورد اشاره در بند 30 دستورالعمل آزمون استخدامی اخیر، الف - وجود مجوز استخدام، ب - پست سازمانی بلاتصدی ج - تامین اعتبار، الزامـــــــــــی بوده و این فرایند صرفا با استفاده از مجوزهای ستادی قابل انجام می باشد. استفاده از مجوزهای استخدامی ستادی قبل از مورخ 1/8/1392 برای این فرایند، بدلیل مشخص بودن محل آنها،  ممنوع می باشد. درخواست شماره مستخدم با استفاده از مجوزهای ستادی صادر شده بعد از مورخ 1/8/1392 ،می بایست با رعایت سهمیه های قانونی 25 و 5 درصد ایثارگران و 3 درصد معلولین صورت گیرد.


گرگان - ایرنا - مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان اعلام کرد: به استناد بخشنامه جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، آن دسته از کارمندان قراردادی که در آزمون استخدام ادواری طی سالهای 81 و 83 و 84 قبول شده اند، تبدیل وضعیت می شوند.



نوراله نورالهی روز یکشنبه با ارسال نامه ای به کلیه دستگاههای مشمول ماده قانون مدیریت خدمات کشوری در استان گلستان اظهار کرد: تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دارای شناسه شاغل در دستگاه های اجرایی که دارای کارنامه مجاز در آزمون های استخدام ادواری در یکی از سال های 81 ، 83 و یا 84 باشند، از محل مجوزهای استخدامی دستگاه اجرایی مربوطه امکان پذیر است.


در این نامه با استناد به بخشنامه 19 مهر 93 جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، شرط تبدیل وضعیت این کارکنان وجود پست بلاتصدی متناسب با شرایط تحصیلی آنان، اعتبارات مصوب و دارا بودن شرایط عمومی استخدام عنوان شده است.

همچنین در این بخشنامه از کلیه دستگاه های مشمول ماده قانون مدیریت خدمات کشوری خواسته شده مشمولان فوق در آن دستگاه را شناسایی و آن ها را به ستاد مرکزی خود معرفی کرده تا ستاد مرکزی نسبت به اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح برای تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی اقدام کند.

صفحات تبادل نظر کارمندان قراردادی قبول شده در آزمون استخدام ادواری از قسمت طبقه بندی موضوعی ذیل عنوان اداوری قابل دسترس هست .

نظرات  (۳۲۲)

دوست عزیز سلام. تا جایی که من میدونم تو همه برق منطقه ایهایی  که مجوز استخدام داشتن، این پروسه انجام شده یا خواهدشد. احتمالا شرکت شما مجوز نداره .
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۳۸ قراردادی ع پ
سلام ،کارگزینی علوم پزشکی شیرازمی گه هیچ خبری نیست.یعنی ایناهمش صحبت بودیاواقعیت داره ؟لطفا یکی جواب منو بده.
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۰۴ ادواری پیگیر به ادواری به دست
از کجا فهمیدی که شناسه مستخدمی داری؟ من که نمی تونم برم تو سامانه کارمندایران اطلاعات خودم و ببینم. چطوری رفتی بهمون بگو لطفاً
به:وزارت نیرویی ادواری دار 
من هم ادواری دارم میشه بفرمایید شما براکدوم برق منطقه ای هستین که تحقیقات محلی را انجام دادن ممنون 
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۳۷ قراردادی ادواری بدست !!
با سلام خدمت دوستان 
من بجای شماره شناسه 11 رقمی یه شماره مستخدم 7 رقمی دارم کسی میدونه جریان چیه ؟؟؟
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۷:۵۷ ادواری دار نیرو
گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است
گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود
گاهی گدایی و بخت یار نیست
گاهی تمام شهر گدای تو میشود
گاهی گمان نمیکنی ولی میشود
گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود.
دکتر علی شریعتی

۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۵۳ لیلا به ادواری دار نیرو
سلام همکار محترم. خیلی ممنون از بابت جواب کامل و روشنتون. من دیگه نمیدونم چی بگم. تک تک جملاتی که نوشتین باهاش موافقم.امیدوارم کار بچه های توانیر هم درست بشه.متاسفانه مسئولین وزارت نیرو دلسوز نیستن. . ولی نا امید نشین. امیدوارم حل بشه.
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۲۵ ادواری دار نیرو
سلام.مسئول امور کارکنان و رفاه شرکت ما چهارشنبه توانیر بودن و موضوع رو پیگیر شدن دقیقا به ما هم همین حرف های شما رو زدن مبنی بر اینکه فعلا استخدام ادواریها متوقف شده و دلیلش رو هم نگفت یا واقعا نمیدونست یا نخواست بگه . لازم به ذکر هست که طبق نامه توانیر برای ما همه مدارک از جمله شماره شناسه ، اولین قرارداد با ذکر شماره شناسه ، اخرین قرارداد با ذکر شماره شناسه و ... ارسال شده توانیر ، حتی گزینش و تحقیقات محلی هم انجام شده و ارسال شده توانیر از اون مهمتر به تعدادمون از سهمیه استخدامی آزمون روز بیست و یک اسفند کاهش و به ما اختصاص داده شده ولی متاسفانه وزارت نیرو همانطور که قبلا بارها نشون داده نسبت به قراردادیهاش دیدگاهی منفعلانه و بعضا منفی داره . من کاملا پیگیر این موضوع بودم و متوجه بودم که تو این مدت یکسال و نیم  هر دفعه یه چیزی رو بهانه میکردن  و حالا هم که همه بهانهاشون یه جوری برطرف میشد زدن زیر همه چیز و گفتن متوقفه . خداوند همه گمراهان را به راه راست هدایت کند.
وزارت بهداشتی ها وزیر لایق ، پیگیر و قابل احترامی دارید .به نظرم شما با سهمیه هفده هزارتایی استخدام سال 95 جذب خواهید شد.درود بر دکتر حسن قاضی زاده هاشمی .
راجع به سوال دوستمون هم باید بگم شماره مستخدم برای کسانی است که به صورت پیمانی یا رسمی و طبق قانون مدیریت خدمات کشوری جذب میشن و شناسه یازده رقمی برای افراد قراردادی (کار معین و مشخص ) میباشد . مثلا اگه ادواری دارها یه روز گوش شیطون کر پیمانی شدن شماره شناسه لغو و شماره مستخدم بهشون تعلق میگیره
سلام 
شما نوشتید دوم اسفند شناسه ها رفته سازمان مدیریت ولی ما که هنوز شناسه نداریم و خانم جلالی گفتند نگران نباشید ما دانشگاهتون رو مکلف کردیم هر چه سریعتر اقدام کنند ؟؟ من گیج شدم ...
دوست عزیز بهداشت و درمان مشهد ... باید همون کارگزینی از سایت کارمند ایران براتون در خواست صدور شناسه بده ... ما بیمارستانمون برای تمام قراردادی های قبل از 90 چه ادواری دار و چه بی ادواری شناسه گرفتن... تقریبا مهر ماه ...کلا همه قراردادی های زیر 90 باید شنایه داشته باشن ...
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۲۲ بهداشت درمان مشهد
دوست عزیز علوم پزشکی پیگیر  و آقا سیاوش من کارمند  قراردادی یکی از مراکز  بزرگ دانشگاهمون هستم ولی  امروز که از کارگزینمون در مورد شناسه قراردادی پرسیدم  بالکل نمیدوست چی هست من ۱۷ سال سابقه کار دارم و قبولی آزمون ادواری  رو هم  دارم  و تا به  امروز فکر میکردم این شناسه ای که ازش حرف میزنین رو حتما برای منم گرفتن ولی حالا نمی دونم  شاید از مرکز گرفتن ولی کارگزین  نمی دونه لطفا راهنماییم کنین
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۲ علوم پزشکی........
الان دیگه آقا سیاوش و بقیه دوستان پیگیر همه قبل ٩٠هستند پس دیگه چه جوری از اتفاقات جدید باخبر بشیم.اگه کسی خبر جدیدی برای ادواری دارهای بعد ٩٠داره خواهش میکنم اطلاع بده
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۱۲ علوم پزشکی........
امروز کارگزینی اداره صدام کرد گفت اسمت مشکل داره چون بعد از ٩٠ هستی رد نشده,خیلی ناراحت شدم کاش از اول میگفتن تا این همه انتظار نمیکشیدم.خدا کنه کار ما هم درست بشه .
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۰۸ قراردادی ادواری بدست !!
با سلام خدمت دوستان بخصوص سیاوش و سایر دوستان پیگیر . میخواستم بدونم شماره مستخدم و شناسه 11 رقمی با همدیگه فرق دارن ؟

سلام. بچه های وزارت نیرو خبر جدید ندارین؟ خواهش میکنم اگه خبر جدیدی هست بگین. توانیر گفته کار تبدیل وضعیت فعلا متوقف هست و تکلیف مشخص نیست؟اگه کسی رو دارین تو توانیر یا وزارت نیرو که بتونین ازش خبر بگیرین ، لطفا اینجا بنویسین.


در بخشنامه دولت اصلا اشاره ای بع بعد یا قبل 90 نکرده فقط گفته ادواریهای 81، 83و 84 که پست بلاتصدی وجود داشته باشد؟ آیا این قبل و بعد 90 بخشنامه جدیدی است.
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۴۳ علوم پزشکی پیگیر

باسلام

در پاسخ به سئوالات خانم م‍ژده ، طی تماسی که چند روز پیش با خانم محمدی ( سرپرست کارشناسان صدور شناسه ) نسبت به نحوه صدور شناسه پرسنل قراردادی بعد از 90 داشتم ، ایشون نحوه پیگیری صدور شناسه را به نحوی که اطلاع داده شد ، اعلام کردند و مسلما" تا حالا درخواست کتبی با این موضوع نرفته ، چون ایشون به عنوان نمونه چندتا کد ملی از من خواستند که بعد از چک کردن در سامانه صدورشناسه هیبچکدوم وارد نشده بود ، مفهومش این هست که مسلما"  کارگزین ها که  اصلا" در استان دسترسی به ورود اطلاعات بعد از 90 ندارند و وزارتخانه هم اطلاعات بعد از 90 رو در سامانه ظاهرا" وارد نکرده  ، چون کد ملی ها در سامانه وجود نداشت . بنا بر شرایط فوق خانم محمدی اعلام کردند وزارتخانه میبایست برای پرسنل ورودی بعد از 90 که دارای قبولی ادواری هستند درخواست کتبی جهت بازشدن دسترسی ثبت اطلاعات در سامانه رو خطاب به آقای جمالی  بفرسته . به احتمال زیاد  تا حالا هیچ استانی تقاضای کتبی برای صدور شناسه قرارداد برای کارمندان قراردادی  قبول شده ادواری به وزارتخانه نامه نزده که نمونه اون نامه به دست شما برسه و کسی هم  پیگیر نبوده . تصور این بود که طبق انچه در سایت کارمند ایران اعلام شده بود ، مبنی بر اینکه تا پایان بهمن 94 اطلاعات قراردادی های قبل از 90 وارد بشه ، بعد از بهمن شروع ثبت نام پرسنل بعد از 90 باشه که ظاهرا" خبری نیست و  عمده دلیلش هم این هست برای صدور شناسه در سایت کارمند ایران برای قراردادیهای بعد از 90  الزاما"  نیاز به شماره و تاریخ مجوز استخدام نیروی  قراردادی از سازمان مدیریت هست که در حال حاضر وزارت بهداشت این مجوز را برای همه پرسنل نداره ... به چند دلیل ...!!!! اول اینکه در سالهای 90 و 91 اصلا" سازمان مدیریتی وجود نداشت که مجوز صادر بشه ( رئیس جمهور قبلی دستور انحلال سازمان رو داده بود ) ، دوم اینکه دانشگاه علوم پزشکی معمولا" به صورت هیات امنایی جذب نیرو انجام میداد ، سوم اینکه  نسبت جذب نیروی قرارددادی  حسب قانون میبایست تا رسیدن به سقف ۱۰% پستهای سازمانی مصوب و با رعایت اعتبارات قانونی انجام میشد اما چون بیشتر استانها چارت سازمانی درست و حسابی ندارند این توازن اصلا" رعایت نشده و در حال حاضر در بعضی از استانها توازن نیروی قراردادی دادی حداقل  20% تا 60% پستها را در اختیار دارند ، چونکه به همون مقدار که علوم پزشکی گسترده شده ، چارت و پست تعریف نشده و حسب نیاز فقط نیرو جذب شده بود . به نظرم  دوست عزیمون آقای سیاوش در این رابطه اطلاعات دقیق تر و کاملتری دارند و خواهش من این هست اگر صحبتهای مطرح شده نیاز به اطلاح و یا تکمیل داره ،‌ ما رو در جریان کامل تر موضوع قرار بدند .

به هرحال همه ورودی های قبل از 90 و هم ورودیهای بعد از 90 از فیلتر آزمون ادواری  عبور کردند و ان شاالله که طبق بخشنامه و صحبتهای امیدبخش آقاسیاوش شرایط مثبت و امیدوار کننده حال همچنان با قوت  ادامه داشته باشه .

 به امید اینکه هرچه زودتر از این استرس و نگرانی رها بشیم ، برای همه آرزوی موفقیت دارم .  

شماره تلفن واحد صدور شناسه سازمان مدیریت :

85352344-85352353-85352351-85352346

به علوم پزشکی پیگیر
امیدوارم بند سنوات رو مد نظر قرار ندن و همه پیمانی بشن اصلا امیدوارم  بند ادواریم بردارن و همه رو تبدیل وضعیت کنن الان خیلیا هستن سالهاست  با سابقه های بالای 15 سال که هیچ امیدی ندارن و خدا به همه کمک کنه 
دوستانی که سئوال پرسیدن راجع به شرایط احراز.. در واقع بند 30 زیر مجموعه این شرایط هست و اگر کسی  هر دو  رو داشته باشه تبدیل وضعیت میشه... اون سابقه 15 سال برای  کارگرای مشمول قانون کار (دائم یا موقت)  است و شامل قراردادی های تبصره 3 نیست. منظورم از نوشتن این مطلب این بود که سازمان مدیریت به این دلیل گفته فعلا قبل از 90ها که باید حداقل 5 سال سابقه کار داشته باشی که بتونی اقدام کنی.. البته برای ارشد 3 سال هست اگه این بخشنامه همچنان پا برجا بمونه از پایان 90 قراردادیای بعد 90 که ادواری دارن  میتونن پیگیر بشن چون اون زمان دیگه سابقه 5 ساله دارن...و اگه به امید خدا کار ما درست بشه میتونن به ما استناد کنن ... این سابقه 5 ساله برای تبدیل وضعیت از ژیمانی به رسمی هم حداقل 5 ساله ..به امید موفقیت
دوست علوم پزشکی  پیگیر  ممنون  از  اطلاع رسانیتان  فقط من به مدیر یت   نیروی  انسانی دانشگاه گلستان گفتم  گفت  تا نامه مبنی  بر انجام  ابن  کار از وزارت خانه  بدستمون  نرسه  نمیشه  ابن کار  کرد . شما  اطلاع  دارین  کدوم   دانشگاهها  این  کارو  انجام  داده یا نامه   قابل  استنادی  وجود داره  که  من بتونم  به  نیروی  انسانی  دانشگاه  نشون  بدم  . متاسفانه  هر چی هم  به  شماره  خانم   محمدی  در امور  شناسه  زنگ   میزنم  پاسخگو  نیستن  لطفا  اگر  شماره  تماس  دارین  میشه  بزارین
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۴ از قراردادی کوچولو به علوم پزشکی پیگیر

سلام خسته نباشید

تورو خدا بگید ما که کارمند دانشگاه علوم پزشکی هستیم و با مدرک لیسانس بالای 5 سال سابقه داریم ولی روم به دیوار ادواری نداریم! هیچ امیدی به تبدیل وضعیت نداشته باشیم؟

دوست عزیز قراردادی ...سلام .... این شرط داشتن حداقل 15 سال حق بیمه الزامیه ؟؟؟ من دانشگاه علوم پزشکی هستم 12 سال حق بیمه و قبولی ادواری و قرارداد قبل از 90 و پست بلاتصدی وشناسه قراردادی همه رو دارم ...این 15 سال حق بیمه دیگه چیه ؟؟؟ جدیه ؟؟؟شامل همه ارگانهاست ... خیلی نگران شدم ... لطفا یکی جواب بده
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۲۴ ادواری ایلام
سلام سیاوش جان، منظور از همه قراردادی ها کسانی که ادواری دارن ولی تو سایت کارمند ایران اسمشون رو برای گرفتن شناسه قراردادی نفرستادن شامل میشه
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۵ ادواری استانداری

با سلام

آیا مدرک فوق لیسانس دستگاههای اجرایی هم که ادواری دارند باید حداقل سه سال سابقه داشته باشند یا نه؟

سلام اقای سیاوش

ممنون ازپیگیریتون؛من دقیقا5فروردین92اومدم سرکار(کارمنددانشگاه علوم پزشکی مشهد)یعنی دقیقا2سال و11ماه و20روزسابقه خدمت دارم وهمچنین فوق لیسانس ودارای کارنامه ادواری ؛ببخشیدشماکه درجریانیدمنم تبدیل وضعیت میشم یانه؟

به امیدتبدیل وضعیت همه دوستان عزیز

۱۱ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۴۲ ادواری نیرو به دوستان
از یک منبع موثق مطلع شدیم کار بچه های وزارت دارایی درست شده وحتی شیرینی هم به همکاراشون دادن منبع موثق
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۳۹ علوم پزشکی پیگیر
با سلام
ضمن تشکر از دوست عزیزمون که شرایط احراز افراد تبدیل وضع شده از قراردادی به پیمانی رو قرار دادند . لازم به توضیح هست که طبق بند 30 آیین نامه استخدامی شماره 9757/93/200 مورخ 19/07/93 قبول شده گان درآزمون استخدامی ادواری سالهای 1381، 1382 ،1384 موضوع بند (7) تصویب نامه شماره 25296/ت 25086 مورخ 29/05/80 هیات وزیران حسب داشتن پست بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی و شرایط عمومی استخدام و شناسه قرارداد صرفا" به خاطر اینکه در آزمون استخدامی شرکت و قبول شدند میبایست پیمانی گردند و این به معنای تبدیل وضعیتی که در ادارات دولتی طبق اخذ مجوز تبدیل وضعیت مرسوم و بسته به مدرک تحصیلی با در نظر گرفتن سنوات انجام میشه کاملا" متفاوت هست . طبق قانون زمانی که فرد از فیلتر آزمون جهت اشتغال در ادارات دولتی عبور میکنه ، میبایست به صورت پیمانی شروع به کار داشته باشه ،‌ اگر اشتباه نکنم در سالهای 83 و 84 قانون ادواری در علوم پزشکی اجرا شده و تعدادی از همکاران به همین شکل ورود و از ابتدا پیمانی شدند و الان رسمی قطعی هستند . چندسالی بود که خود دولت به این آزمون بی اعتنا بود تا اینکه مجددا" پس از قضیه آزمون فراگیر و مشترک در ادارات دولتی از سال 93 ، اعتبار آزمون استخدامی ادواری سالهای قبل از 90 برای دارندگان کارنامه قبولی شاغل در بدنه دولت مجددا" علتی شد تا دوباره از فیلتر آزمون عبور نکنند و در صورت فراهم بودن شرایط ذکر شده ، رابطه استخدامی پیمانی داشته باشند .
در مورد دوستان قراردادی بعد از 90 که نحوه انجام درخواست جهت صدور شناسه رو پرسیده بودند : ابتدا به امر درخواست کتبی مشمولین با امضا ، خطاب به مدیر نیروی انسانی محل خدمت تنظیم و ارسال گردد و سپس میبایست مدیر نیروی انسانی پیرو درخواست شما با ذکر جزئیات خطاب به مدیر نیروی انسانی وزارتخانه مکاتبه داشته باشند و در نامه اشاره گردد که طبق پیگیری از سرپرست کارشناسان صدور شناسه در سازمان مدیریت دستگاه این امکان وجود داره که برای پرسنل قراردادای قبولی آزمون ادواری که بعد از 90 به کارگیری شدند تقتاضا شناسه گردد و میبایست درخواست به پیوست مدارک مورد نیاز که ( کارگزین ها در جریان هستند ) به سازمان مدیریت خطاب به آقای جمالی ، رئیس اموربرنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارسال گردد . هرچند دوستان در امور مربوطه استاد هستند جسارتا" یک نمونه درخواست پرسنل ابتدا به امر رو ،‌ به شرح ذیل جهت استفاده قرار دادم که بعد از موافقت مدیر نیروی انسانی با درخواست شما ، میبایست استان با وزارتخونه مکاتبه داشته باشه .

ریاست محترم کارگزینی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان......
سلام علیکم
احتراما" اینجانبان نیروهای قراردادی مشمول بند 30 آیین نامه استخدامی شماره 9757/93/200 مورخ 19/07/93 و قبول شده درآزمون استخدامی ادواری سالهای 1381، 1382 ،1384 موضوع بند (7) تصویب نامه شماره 25296/ت 25086 مورخ 29/05/80 هیات وزیران که بعد از سال 90 شروع به کار نموده ایم ، حسب داشتن پست بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی و شرایط عمومی استخدام ، خواستار اختصاص صدور شناسه قرارداد میباشیم . با سپاس خواهشمند است نسبت به درخواست اینجانبان اقدامات مساعد مبذول گردد .


با تقدیم احترام ، نیروهای قراردادی مشمول بند 30آیین نامه استخدامی

۱۱ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۱۱ به قراردادی
سلام مگه ما تبدیل وضعیت شدیم ؟؟!!!! که این مراحل رو طی کنیم ؟؟؟!!!!  منظورتون از گذاشتن این خبر چیه ؟
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۰۳ قراردادی کوچولو
با سلام خدمت دوستان خواستم بپرسم برای ما قراردادی های که آزمون ادواری نداریم هیچ جای امیدی نیست؟
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۰۷:۵۳ ادواری وزارت نیرو

با سلام و عرض احترام ممنون از خبرهای خوب شما آقا سیاوش ببخشید این لیست قراردادیها شامل ادواری ها هم میشه یا نه ؟

یادم رفت بگم اره این شرایط کلی برای تبدیل وضعیت هست  که توی سایت سازمان مدیریت این مطالب رو زده
دوست عزیز بهداشت و درمان مشهد 
حتما اون ارگانی که کار میکنین مدارکی دارند در مورد نحوه انتخاب شما اون وظیفه اداره شماست و مشکل خاصی نداره اون بند 
با سلام به همگی و دانشگاه مازندران ...دوستان لیست همه کارکنان قراردادی سراسر کشور در روز دوم اسفند بنا به درخواست سازمان مدیریت برای انجام امور اداری و صدور مجوز ارسال شده و وزارت فقط منتظر جوابیه سازمان مدیریته و همه کارها انجام شده مطمین مطمین باشید.
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۴۸ دانشگاه مازندران

با سلام خدمت دوستان عزیز

امروز با اقای دهایی تماس گرفتم و گفت سازمان مدیریت اسامی کارکنانی که دارای شناسه قراردادی هستند را برای ما ارسال کنید و خود اقای دهایی سخت پیگیر هستند تا این لیست تهیه بشه . حالا همه پیگیری کنید تا این لیست زودتر بره سازمان مدیریت

۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۳۶ بهداشت درمان مشهد
دوست عزیز قراردادی این شرایط احراز و مدارکی که نوشتی که شال تمام قراردادی ها میشه و کل به آزمون ادواری کاری نداره و در ضمن بیشتر افرادی که سابقه زیاد دارن شرکتی بودن که به قراداد کار معین تبدیل وضعیت شدن  گمون نمی کنم افراد زیادی آزمون استخدامی یا مصاحبه داشته اند میشه در این مورد توضیح بدی
الیت شما در این سامانه ثبت و در صورت لزوم قابل پیگیری است.راهنما

فقط این 3 شماره (کارشناسان راهبری) پاسخگوی رفع اشکالات سامانه کارمندایران می باشد

آقای سلگی 85352346 خانم اعلایی 85352351 خانم نشاط 85352353

ورود به سامانه درخواست شماره مستخدم رسمی پیمانی

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 1394/12/09 : فرایند درخواست شماره مستخدم برای کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه های عیر پزشکی و موسسات آموزشی و پژوهشی مشمول بند (ب) ماده 20 قانون برنامه پنجم توسعه فعال شد. شرایط و مدارک لازم برای این درخواست به شرح ذیل است:


شرایط احراز افراد تبدیل وضع شده از قراردادی به پیمانی:

1-دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر می بایست حداقل سه سال سابقه قراردادی در همان دانشگاه یا موسسه داشته باشند

2-دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس می بایست حداقل 5 سال سابقه قراردادی در همان دانشگاه یا موسسه داشته باشند

3-دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم می بایست حداقل 7 سال سابقه قراردادی در همان دانشگاه یا موسسه داشته باشند

4-دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم می بایست حداقل 10 سال سابقه قراردادی، صرفا در مشاغل نگهبان و انتظامات در همان دانشگاه یا موسسه داشته باشند. مشروط به اینکه افراد مذکور قبل از تاریخ ابلاغ آیین نامه اداری و استخدامی مورد عمل (1390/12/27) بکارگیری شده باشند


        مدارک مورد نیاز :

1- تصویر تخصیص مجوز بکارگیری نیروی قراردادی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

2- تصویر مصوبه هیات امناء در خصوص بکارگیری افراد قراردادی از محل مجوز صادره از وزارت علوم

3- مستند نحوه استخدام افراد (آزمون،‌مصاجبه و یا هردو)

4- تاییدیه گزینش

5- مدرک تحصیلی

6- اولین و آخرین قرارداد

7- فرم شغل و شاغل در زمان تبدیل وضع

8- تصویر فیش واریزی حق الثبت نام

9- تصویر صفحه اول کد ملی


شرایط احراز افراد تبدیل وضع شده از کارگری مشمول قانون کار (دائم یا موقت) به پیمانی:

1-افراد ذینفع قبل از تاریخ ابلاغ آیین نامه اداری و استخدامی مورد عمل (1390/12/27) بکارگیری شده باشند

2- دارا بودن حداقل 15 سال سابقه بیمه کارگری در دانشگاه یا موسسه

1- دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر 

کسانی که میخوان تبدیل وضعیت بشن حتما شرایط احراز رhttp://rasmi.karmandiran.ir/و از سایت     مطالعه بفرمایید
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۱ پیگیر بعد از 90
سلام  اقای  سیاوش  میشه  از پیگیری  که  میکنید  ببینین  صحبت های  همکار  پیگیر  علوم پزشکی  قابل  استناد  است 
خدمت همکار  علوم  پزشکی  پیگیر 
منم  همین  شرایطو  دارم  میشه  بگین  الان  باید  دقیقا  چکار کنم  و مدارک  کجا  ببرم
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۰۵ بهداشت درمان مشهد
دوستان این بچه هایی که میان اینجا ایه یأس می خونن منو یاد اون ادم کوچولوی کارتن گالیور میندازن که مرتب می گفت من میییییدونم این نمییییییشه      ای بابا یخورده انرژی مثبتم بد چیزی نیس ها
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۱۰ علوم پزشکی پیگیر

با سلام خدمت دوستان ارجمند ، امروز طی صحبتی که با مسئول صدورشناسه سازمان مدیریت  خانم محمدی  داشتم ، در مورد صدور شناسه نیروهای قراردادی بعد از 90 که کارنامه ادواری دارند ، گفتند تدابیری اندیشیده شده تا پس از درخواست دانشگاه به انضمام برگ قبولی آزمون ادواری و سایر مدارک مورد نیاز جهت صدور شناسه ( کارگزین ها در جریان هستند ) خطاب به آقای جمالی ( رئیس اموربرنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ) ارسال گردد تا صرفا"  دسترسی کارگزین های وزارت بهداشت  به تعداد افراد مشروحه در لیست  جهت صدور شناسه صادر گردد . عزیزان قراردادی در هر استان هرچه سریعتر درخواست خودشون جهت صدور شناسه رو تحویل معاون توسعه قرار بدند تا در وزارتخانه تجمیع و یک درخواست واحد از طرف وزارتخونه به سازمان مدیریت ارسال بشه .

  با تشکر

سلام دوستان

دوست مان راست میگه دیگه خیالشون راحت شد چون دوباره مردم ساده آمدند و به اینها رای دادند .....

شما دوستان همه سرکارید .....

بندگان خدا هنوز نمی خواهید باور کنید سرکارید ...خودتان را گول نزنید......

دلتان خوش ها.........

۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۲۷ قابل توجه شیرازیها
من با خانم جلالی صحبت کردم گفتند نگران نباشید ما دانشگاهها رو مکلف کردیم هر چه زودتر برا گرفتن شناسه هاتون اقدام کنند و این کار داره انجام می شه 
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۲۱ به همه دوستان
خیالتون راحت هیچ اتفاقی نمی افته سرکاریم تازه انتخاباتم تموم شد و خیالشون راحت شد کی به فکر من وشماست عزیزان
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۵۷ بهداشت درمان مشهد
باران عزیز مبارکتون باشه ـ ـ ـ ـ ـ ولی لطفا اسم سازمتنتون رو بگین گمون نمی کنم اگر اسم سازمانتون رو بدونیم مشکلی برای شما پیش بیاد ولی ممکنه برای ما کمکی باشه
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۵ علوم پزشکی........
با سلام و تبریک
آقا سیاوش ضمن تشکر وخسته نباشی بابت پیگیری شما.یه سوال ازتون دارم,بنده از سال٨٧در همین سازمان در همین واحد و در همین میز کار مشغول به کار بوده ام البته بصورت شرکتی ،در سال ٩٠به قرارداد تبصره ٣ تبدیل شدم,حالا سوالم اینه  من که سابقه کار دارم اما قبل از سال ٩٠شرکتی بودم آیا این قانون شامل حال من که در ادواری٨٣قبول شدم نمی باشد؟؟
خوب بگین کدام سازمانه که تو کل کشور فقط 50 نفر داره ادواری داشته باشن من به این پیام شک دارم .روحیه ما خودش ضعیف هست نمیخواد زحمت بیفتین
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۲۲ کانال ادواری دارها
سلام به باران !!!

عزیز لطفا بگید برای کدام سازمانید ؟
سلام بر همه ادواری دارهای گرامی
دوستان به عرض تون برسونم که بنده دقیقا از آبان سال گذشته که این بخشنامه رو دیدم سریع فرستادم امور اداری سازمان متبوع مون تهران..هر روز ازشون پیگیری و التماس دعا داشتم تا اینکه خوشبختانه سازمان موافقت کرد که مجوز بگیره ما در کل کشور در سازمان مون50 نفر بودیم (شاید چون تعدادمون کم بوده فرآیند طی شد). مجوز رو که سازمان مون گرفت بقیه مراحل طی شد...ط.لانی بود اما تا مهر امسال طول کشید تا اسامی ما در سایت کارمند ایران ثبت و دردسرهای بعدیش هم بماند که طول کشید تا اسفند (همین چند روز پیش) که شماره مستخدمی هامون اومد...اونطور که من از بحث های بچه ها متوجه شدم شرکت های برق و آب و دانشگاه های علوم پزشکی بیشتر اعضای گروه هستند من حدس میزنم چون تعداد ادواری دارهای سازمان های شما زیاده و علی الخصوص اگه قرارداد کارمعین شناسه دار هم نباشید خیلی فرآیند سخت تره (از جهت تامین اعتبار میگم) چون یدفه بار مالی زیادی رو به سازمان تون تحمیل می کنه و فکر کنم برا همین سازمان هاتون اومدن یسری شرایط مثل افراد قبل سال 90 و یا... گذاشتن..به نظر بنده دیوان و شکایت نمیدونم راهبه جایی ببره یا نه اما فقط و فقط و فقط سازمان تون باید بخواد چه برای شناسه چه برای تبدیل وضعیت و چه برای دیوان...بهر حال برای همه تون از صمیم صمیم قلب ارزوی موفقیت دارم..بنده با همه وجودم درک تون میکنم چون 11 سال شرایط خیلی بدی رو سپری کردم و تا همین چند روز پیش هم علیرغم پیشرفت خیلی از کارامون باز اداره ما سنگ اندازی هاشو داشت...خوشبختانه خدا مثل همیشه کمک کرد امید تون به خدا باشه...به امید پیمانی شدن همه شما دوستان عزیز
سلام به همگی..حقیقتش چیزهایی که به من گفتن اینه که انشالله نهایتا تا خرداد 95 طول میکشه و انجام شدنیه نگران نباشین درست میشه ...
در رابطه با سوال همکارمون بهتون بگم که متاسفانه فعلا باری بعداز 90 کاریی نمیکنن چون که شناسه قراردادی فقط به قراردادی های قبل از 90 تعلق می گیره و شامل بعد از 90 نمیشه ولی شما میتونی به دیوان شکایت کنی شاید قید این موضوع از طرف دیوان رد بشه و شامل قراردادی های بعداز 90 هم بشه ولی چون طبق قاون برای تبدیل وضعیت بایستی سابقه ای پشت فعالیت شما باشه و حداقل اون 5 ساله و چون این قضیه از سال 93 اعلام شده پس سابقه 3 یا 4 سال رو شامل نمیشه و این نظر مسئولینه ...به امید خبرهای خوب برای همه قراردادی ها
سلام  اقای  سیاوش  
میشه  جواب  منو  بدین  که  من  میتونم  برای دریافت  شناسه  بعد از 90 به دیوات  عدالت  اداری شکایت  کنم 
سلام اقاسیاووش توروخداراسته واقعاممکنه قبل ازسال درست بشه امیدوارم شماکه درربدترین شرایط روحی که من وخیلیهای دیگه که وقعاتنهاوبی کسی دستمان ازهمه جاکوتاهه خداروقم میدم که به بهترین نحوجوابشوبگیری خیلی دلم شکسته ازاین وضیعت کاری وداشتم گریه میکردم خدا حفظتون کنه  
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۰۹ کانال ادواری دارها
سلام
سیاوش جان خوش خبر باشی

انشاالله خبر قطعی تبدیل وضعیت به زودی
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۲۹ ادواری نیرو
با سلام به همه و خصوصاً آقا سیاوش از اینکه همیشه با خبرهای خوب همه را امیدوار می کنین ممنون انشااله هم برای شما بچه های بهداشت درست بشه و هم برای همه ارکانهای دیگه از جمله بچه ها وزارت نیرو امیدوارم سال تحویل امسال دیگه این آرزو که خدایا تغییر وضعیت پیدا کنیم از دعاهامون کم بشه و سال 95 سال خوبی برای همه باشه انشااله.

سلام دوستان

آقا سیاوش می دونی چرا تا بحال استخدام نشدنی ......؟

چون خداوند تو رو برای امروز نگه داشته بود تا پیگیر کار بچه ها باشی.....

من خوشحالم که وزارت بهداشت چنین نیروهایی داره و ای کاش در وزارتخانه ما هم مانند آقا سیاوش می بودند....

به امید خداوند بزرگ و متعال ، نه ما بلکه تمامی دوستان قراردادی ، شرکتی، و کلیه کارگران زحمتکش این نظام ،  به یک تضمین شغلی ثابت و پایدار برسند.....

و من ا.... التوفیق

 

۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۱ قراردادی علوم پزشکی فارس به سیاووش
ایشالا به مبارکی و میمنت .اقا سیاووش ما که شناسه قراردادی نداریم چی؟ معلومه برای ما کی انجام میشه؟ ایا باید 2 سال دیگه صبر کنیم؟
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۵۵ به محمدی -فارس و سیاوش
سلام 
خوش خبر باشید یه سوال دارم ؟ تا الان فقط برای یک نفر از دانشگاه علوم پزشکی شیراز شناسه اومده چون خیلی دیر اقدام کردن ؟!!!!!! میشه لطفا بگید ما چیکار می تونیم بکنیم ؟ از کجا پیگیری کنیم ؟ آیا اسامی ما هم به سازمان مدیریت رفته ؟؟؟
ممنون می شم اگه اطلاعاتی دارید در اختیار مون بذارید .
با سلام خبرهای خوشی در راهه ..سازمان مدیریت اسامی کارکنان  دارای شناسه قراردادی وزارت بهداشت رو از وزارتخانه تحویل گرفته و قراره انجام بده و مجوز صادر کنه ..موفق باشید حل شد نگران نباشید 
سلام خدمت همگی خصوصا همکاران محترم پیام نور 
در رابطه با تبدیل وضعیت ادواری ها خبر موثقی از سازمان مرکزی دارید؟
احتمال اینکه تا قبل از پایان سال 94 انجام بشه وجود داره؟
ممنون
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۳۷ به وزارت نیرویی ها
سلام. به نظر میرسه مجوز جهت تبدیل وضعیت از محل مجوزهای قبلی هست و مجوز جدیدی صادر نمیشه و چون وزارت نیرو 21 اسفند آزمون داره باید مجوزهای لازم جهت تبدیل وضعیت ادواری ها از مجوزهایی که برا آزمون دادن کم شده باشه. لذا ادارات و سازمان ها کاملا در جریان هستن که آیا مجوز دارن یا نه
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۲۶ به وزارت نیرو یی ها

دوستان کاملا مطمئن هستیم که تو یه سری برق مناطق بچه ها کارشون در مرحله گزینش هست. ولی هیچ خبری از مجوز نیست.خواهشن همه پیگیر باشن.یکی هم ما رو راهنمایی کنه که ایا از دوستان کسی برق منطقه ایشون اخیرا درخواست مجوز صرفا برای تبدیل وضعیت داده یا نه؟

دوست عزیز شایعه ای بیش نیست هیچکاری انجام نشده

 توانیر ظاهرا" در یک سری از برق مناطق ، کارکنان ادواریشون رو به گزینش معرفی کرده و کارهاشون در حال انجام هست ولی به اداره ما گفته چون ادارتون درخواست نیرو نکرده قبلا پس برای اداره شما منتفی هستش خب اداره ما هم میگه ما یک عالمه نفر اضافه داریم درخواست نفر هم بدیم که موافقت نمیکنند الان تکلیف ما چیه پلیز ؟ دوستان خواهشن راهنمایی بفرمایند اگه اطلاعاتی در این مورد دارن

۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۳۹ ادواری نیرو
با سلام
از یکی از بچه های شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور شنیدم که میگفت وزارت نیرو فقط دنبال اینه که فقط بچه هایی که زمان ازمون ادواری قرارداد طرح یا شاغل بودند تبدیل وضعیت کنه
اینجوری یعنی نود درصد بچه ها شامل نمیشه
همه باید به بازرسی و خود وزارت نیرو زنگ بزنیم اعتراض کنیم
منبع موثقه
چقدر بدبختیم ما کارمون افتاده دست یه عده بخیل
خدایا خودت کمک کن
سلام 
من از استانداری گیلان هستم . وزارت کشور منتظر مجوزه .استانداری ما نامه زده و وزاتخونه هم گفته در صورت وجود مجوز انجام میشود .امیدوار باشید .
سلام کارمندپیام نور انتقالی از کلانشهر و دارای ادواری 83 هستم انشالله تا قبل از پایان سال 94 خبرهای خوبی بشنویم. تشکر
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۷ ادواری استانداری

سلام

استخدامی ادواری در استانداریها کسی اطلاعی داره؟ ممنون می شوم اگه کسی اطلاعاتی داره در اختیارم بگذاره. من به استانداری زنگ زدم گفتند فعلا گفتند دست نگه دارید.

من همکار پیام نوری هستم سوالی داشتید؟.
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۲۷ به ادواری وزارت نیرو

با سلام به همه بچه ها. علی الخصوص بچه های وزارت نیرو..

دوست و همکار محترم. من هم هفته پیش از خانم ترکمان پرسیدم. دفتر اقای مهاجری یا محمدی تماس بگیرم  ارجاع میدن به خانم ترکمان . خانم ترکمان هم جواب  مبهم ولی امیدوارکننده میدن. باید یه نفر مطمئن از وزارت نیرو پیدا کنیم و گرنه یه هیچ کدوم ماها جواب درست و مطمئنی نمیدن..کاش وزارت نیرو  هم یه اقا سیاوش داشت که لااقل خبرهای خوب بهمون میداد.

۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۳۸ ادواری نیرو
سلام دوستانی که روابط عمومی بالایی دارند یه تماس با خانم ترکمان و دفتر محمد زاده یا مهاجری وزارت نیرو بگیرن ظاهرا دارن کاری میکنن ولی یکی را میخواد با زبون نرم ازشون بپرسه
هیچ کدام از همکاران پیام نور هستن که منتظر تبدیل وضعیت ادواری باشن؟لطفا اگر کسی اینجا از پیام نور هست که ادواری داره اطلاع بده
اون خبر قدیمی بود ولی قابله استناده پس نوبختم موافقه حالا کی مخالفه؟؟؟

محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دیدار از بافت فرسوده شهر گچساران افزود طبق بند "ج" ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری تمامی دستگاه ها موطف هستند به ازای خروج هر سه نفر از سیستم سازمانی و بازنشسته شدن فرد یک نفر با الویت قراردادی یا پیمانی بودن افراد آن سازمان استخدام نمایند .

درصورتیکه هر یک از دستگاه های اجرایی دولتی در چارچوب قانون ظرفیت استخدام داشته باشند میتوانند نیروهای قراردادی و پیمانی خود را استخدام رسمی نمایند ..


 

۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۴۸ ادواری - پیام نور

سلام دوستان

 اینکه میگن بهار 95 زمان تعیین تکلیف ادواری هاست درسته. از سازمان مان پیگیری کردم گفتن بهار 95 انجام میشه.

آقا سیاوش کارت درسته. فقط یک سوال برخی  ادارات و سازمانها میگین چون تحقق این امر( تبدیل وضعیت از قرار دادی به پیمانی) بار مالی داره امسال انجام نمیشه . آیا درسته ؟

۰۱ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۵۸ کانال ادواری دارها
گویا استخدام موردی حذف شده
بدشانسی و نداشتن پارتی در رده های پایین ..این مرحله سومین مرحله ایه که من دنبال تبدیل وضعیتم هستم سال 85 به دستور دکتر لنکرانی بواسطه شرایط علمی ویژه باید موردی جذب می شدم ولی من رو بصورت قراردادی بکار گرفتند و نامه هم گم شد و ....... الی آخر ...در مملکت ما بالادستی ها بخیل نیستند ما در سطح کارشناس موندیم و بخل و حسادت و بدجنسی رده های پایین تر موضوعیه که تا ابد هم در مملکت ما حل نخواهد شد همچنان که معتقدیم منشی ها افاده هاشون از اساتید فوق تخصص پزشکی بیشتره ..بگذریم امیدوارم که تا عید خبرهای بسیار خوبی بشنویم 
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۷ بهداشت درمان مشهد
سیاوش جان از پیگیری هات خیلی متشکریم وختی چن روز نیستی ما نا امید میشیم
و دوست عزیز حسین  استخدام موردی به این راحتی نیست که تا بایه گردن کلفت دوتا کلمه حرف بزنی  کارت درست شه من خودم تو سازمان مدیریت تهران  و مشهد و هم تو دانشگاه خودمون کلی  آشنا ی کت و کلفت دارم ولی اونا حتی روشم نمیدن که چنین تقاضایی ازشون بکنی و چنین کارای غیر قانونی رو اگرم انجام بدن شاید فقط برای آشناهای درجه یک و خانواده شون  یبارم که موفق شدم از این نامه ها از یکیشون  بگیرم همراه من ۲۰ مورد دیگه که اصلا واجد شرایط نبودن اضافه کردن یعنی بدست هریکی ازون بالایی ها برای امضا رسید یه اسم اضافه شد طوی که وختی به تهران رسید نامه رو اندختن سطل آشغال

سلام

راستی آقا سیاوش شما که با وزیر و معاون وزیر صحبت می کنید چطور هنوز قراردادی هستید......

طرف با رئیس دانشگاه ارتباط داره بصورت موردی استخدامش می کنن.... شما چرا هنوز قراردادی هستید...

با سلام خبرهای خوشی در راهه ..من هفته قبل با وزیر و مشاور اقتصادیشون صحبت کردم و از طرفی وزارت کارهای بسیار  مثبتی انجام داده و نهایتا تا سه ماهه اول 95 انجام میشه خواهش میکنم همه پیگیر باشن و کوتاه نیان .
با سلام خدمت حضار گرامی
آخرین خبر از استان ما اینه که سازمان مدیریت و برنامه ریزی آ.غ از تمام ادارات لیست نفرات رو که ادواری داره رو درخواست کرده و نامه رو هم بنده خودم رویت کردم و از سازمان مدیریت پیگیر شدم ، از آنجایی که تامین اعتبار به عهده این سازمان هستش قراره کارهای اساسی تا ٢٠ اسفند انجام بشه و فقط میمونه مجوز قضیه که اونم حله ، چون دستور این کار از تهران صادر شده و مجوزشم میدن.شماهم از سازمان مدیریت استان خودتون بپرسید.بنظرم بهار ٩٥ جشن می گیریم .
به امید موفقیت
منم موافقم دیگه تا حکمو دستم نبینم باور نمیکنم
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۱۱ کانال ادواری دارها
دوست عزیز محمدی ممنون بابت خبر خوبتون

من هم با چند نفری که میشناختم تماس گرفتم حرفها کمی ضد ونقیض بود اما جای امیدواری همیشه هست

دوستان عزیز علوم پزشکی کسی میتونه خبر جناب محمدی را کاملا تایید کنه ؟؟؟؟


اقا سیاوش منتظریم برادر خبر بذار


در ضمن به دوستان نگران وزارت نیرو و سایر ادارات عرض کنم

مطمئن باشید اگر با این قانون اداره ای تبدیل وضعیت انجام بده بقیه ادارات خیلی راحت انجام میدهند در ضمن دیوان هم میتونه استناد کنه و رای وحدت رویه بده

یا حق
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۹ وزارت نیرو
ما که دیگه خسته شدیم از بس یک روز امیدوارمون کردن فرداش همه چیزو انکار کردن. افسردگی گرفتیم از دستشون
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۴ وزارت نیرویی به محمدی از علوم پزشکی فارس
دوست عزیز- محمدی. درک خوشحالی تون زیاد سخت نیست. خیلی خوشحالم واستون و امیدوارم نه تنها شما  هر کسی به حقی که واقعا استحقاقشو داره برسه. دعا یادتون نره برای بچه های وزارت نیرو.وزارت نیرویی ها مسئولینشون انگار خدا و وجدان از یادشون رفته.مسئولینی که با  ثروتهای میلیاردیشون شاید کل وزارت نیروییها استخدام میشدن. و همه هم میدونن با چه بند و مصوبه ای  اینهمه ثروت رو به دست اوردن.دعا کنید خدا  و دینی که به  ملت دارن یادشون بیاد و کار ما هم درست بشه.
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۱ محمدی-علوم پزشکی فارس
دوستان پیگیررسلامممممممممممممممم درودددددددددد
تبریککککککککککککککککککک
از منبع موثق در وزارتخونه اطلاع پیدا کردم تمام ابلاغ ها انجام گردیده و تغیر وضعیت صورت می پذیرد فقط منتظر بستن بودجه سال 95 هستند تا اعلام نهایی گردد . و گفتند تا آخر خرداد سال آینده استخدام قطعی می باشد
شک نکنید
به امید کامیابی با انرژی مثبت همه تلاش می کنیم
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۱۷ قراردادی امیدوار
سلام  من به دیوان عدالت شکایت کردم  تاریخ بررسی 11/21 بود ولی با رمز اینترنتی می رم  هیچی ننوشته کسی میدونه برای اطلاع از حکمی که دادند باید چیکار کنم ؟
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۹ دانشگاه مازندران
سلام دوستان عزیز 
دیروز چندین بخش از سازمان مدیریت  و برنامه ریزی زنگ زدیم و از طریق آشنایانی که داشتیم مطلع شدیم آقای دها یی و چند تن از همکاران وزارت بهداشت دیروز برای پیگیری کار ما اونجا بودن مثل اینکه  یه خبرهایی هست هم اینکه اینقدر زنگ میزنید تا همه پیگیر کار باشن همیینشم خوبه. چون اگه این دولت بخواد چهار سال دیگه بمونه خواه ناخواه باید یه سری کار انجام بده همون طور که آقای عارف  در مورد دولت آقای روحانی انتقاد کردن. پس نگران نباشید این بخشنامه اگه اجرا نشه 3000تا خانواده ناراضی فقط تو وزارت بهداشت داره حالا بقیه وزارت خونه ها بمونه به نظرتان به این خفت تن میدن پس تعویق از سیاستهای اوناست. به امید پیروزی. ما هر روز پیگیریم. اگه چیزی نمینویسیم دلیل بر عدم پیگیری نیست
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۵ امیدوار- وزارت نیرویی

سلام. تو رو خدا یکی یه خبر خوب بهمون بده.خواهش میکنم.


۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۴۹ کارمند قراردادی
لطفا از طریق سامانه تلفنی111(سامانه مردمی دولت و ملت) در خصوص بخشنامه تبدیل وضعیت , مطرح و کد پیگیری دریافت نمایید.

ستخدام ۳۴هزار کارمند

موضوع استخدام های دولتی در سال آینده همواره مورد پرسش مخاطبان سرویس مشکلات مردم بوده است.

تعداد زیادی از کامنتها درباره سرنوشت آزمون استخدامی گذشته و اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید است. در همین رابطه، محمد باقر نوبخت از برنامه دولت برای استخدام بیش از ۳۴ هزار نفر در دستگاه های دولتی در سال آینده خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در شیراز گفت: براساس قانون مدیریت خدمات کشوری، دستگاه های دولتی مجازند به ازای هر سه نفر از کارکنان خود که بازنشسته می شوند و یا به دلایلی از سیستم اداری خارج می شوند یک نفر را استخدام کنند که جذب نیروی جدید نیز بر همین مبنا صورت می گیرد.

نوبخت وزارتخانه های آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دادگستری را در صدر دستگاه هایی اعلام کرد که بیشترین جذب نیرو را در سال آینده خواهند داشت.

او گفت: سال آینده در آموزش و پرورش ۱۲ هزار نیروی جدید و در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۷ هزار نیروی جدید جذب خواهند شد.

نوبخت با بیان اینکه دستگاه های اجرایی می توانند نیروهای مورد نیاز خود را در قالب های شرکتی، قرارداد کار معین، پیمانی و استخدام قطعی جذب کنند گفت: نیروهای شرکتی با توجه به سوابقی که در دستگاه مربوط دارند در اولویت استخدام هستند.

الف

۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۴ به ادواری نیرو
بچه ها  به حرف افرادی که سعی دارن نامیدتون کنن گوش ندین. نذارین منصرفتون کنن. یه طیف  ازین طیف افراد جزو اونایی هستن که با قضیه تبدیل وضعیت مخالف بناحق هستن. پس تا میتونین از هر طریقی که میتونین پیگیر باشین و حقتون رو از اونایی که از بیتالمال که به ملت تعلق داره و همون حقوقهای بیست میلیونی میگیرن، بگیرید. اونایی که الان در مناصب بالای وزارت نیرو هستن مطمئن باشین هیچ امتیاز قابل توجهی نداشتن.فقط از خلاهای قانونی  و فضای حاکم بر کشور استفاده کردن. نذارین این خلا نابحق بیشتر ازین بشه. ما در قبال خانواده هامون و خودمون مسئولیم.
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۳۳ ادواری نیرو
دوستان کار دولت تدبیر و امید برای این بند فقط کار تبلیغاتی بود اونم در یک مقطع خاص همینو بس داریم خودمونا خسته میکنیم آخه کسی که حقوق 20تا30 میلیون شایدم بیشتر میگیره که فکر منو شما نیست
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۰۸ قرار دادی صنعت

با سلام  جواب  سازمان مدیریت وبرنامه ریزی

در خصوص شکوائیه بنده در تاریخ 17/11/94 سازمان مدیریت در جواب نوشتن در صورت داشتن سهمیه از سوی دستگاه مربوطه مجوز از سوی این سازمان اعطا خواهد شد ابتدا باید ببینیددستگاه شما سهمیه دارد یا خیر  در صورت نداشتن سهمیه مجوزی نیز وجود ندارد

۲۵ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۳۰ پردیس علوم پزشکی

پاسخ سازمان مدیریت و برنامه ریزی به شکایت من در سامانه رسیدگی به شکایات این سازمان

با سلام جنابعالی در تاریخ 7/10/1394 از طریق سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور نامه‌ای ارسال نموده‌اید و در تاریخ 4/11/1394 این سازمان از طریق سامانه مذکور پاسخ ارسال شده است. مجددا برای آگاهی جنابعالی پاسخ یاد شده ارسال میشود. بر اساس اعلام نظر امور برنامه‌ریزی، تامین و بهسازی نیروی انسانی این سازمان،‌به آگاهی میرساند: استخدام پیمانی کارکنان قراردادی موضوع ماده (30) بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 19/7/1393 از محل مجوز های استخدامی ماخوذه توسط دستگاه های اجرایی و رعایت بند (ت) ماده (224) قانون برنامه پنجم توسعه، امکان‌پذیر می‌باشد. لذا درخواست تبدیل وضع نیروهای مذکور پس از اخذ مجوز استخدامی و تامین اعتبار لازم، وجود پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنان و داشتن شرایط عمومی استخدام از طریق دستگاههای اجرایی به این سازمان ارسال می¬شود تا موضوع مورد بررسی و بر اساس ضوابط مربوطه اقدام گردد.





 

با سلام جنابعالی در تاریخ 7/10/1394 از طریق سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور نامه‌ای ارسال نموده‌اید و در تاریخ 4/11/1394 این سازمان از طریق سامانه مذکور پاسخ ارسال شده است. مجددا برای آگاهی جنابعالی پاسخ یاد شده ارسال میشود. بر اساس اعلام نظر امور برنامه‌ریزی، تامین و بهسازی نیروی انسانی این سازمان،‌به آگاهی میرساند: استخدام پیمانی کارکنان قراردادی موضوع ماده (30) بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 19/7/1393 از محل مجوز های استخدامی ماخوذه توسط دستگاه های اجرایی و رعایت بند (ت) ماده (224) قانون برنامه پنجم توسعه، امکان‌پذیر می‌باشد. لذا درخواست تبدیل وضع نیروهای مذکور پس از اخذ مجوز استخدامی و تامین اعتبار لازم، وجود پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنان و داشتن شرایط عمومی استخدام از طریق دستگاههای اجرایی به این سازمان ارسال می¬شود تا موضوع مورد بررسی و بر اساس ضوابط مربوطه اقدام گردد.





  با سلام جنابعالی در تاریخ 7/10/1394 از طریق سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور نامه‌ای ارسال نموده‌اید و در تاریخ 4/11/1394 این سازمان از طریق سامانه مذکور پاسخ ارسال شده است. مجددا برای آگاهی جنابعالی پاسخ یاد شده ارسال میشود. بر اساس اعلام نظر امور برنامه‌ریزی، تامین و بهسازی نیروی انسانی این سازمان،‌به آگاهی میرساند: استخدام پیمانی کارکنان قراردادی موضوع ماده (30) بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 19/7/1393 از محل مجوز های استخدامی ماخوذه توسط دستگاه های اجرایی و رعایت بند (ت) ماده (224) قانون برنامه پنجم توسعه، امکان‌پذیر می‌باشد. لذا درخواست تبدیل وضع نیروهای مذکور پس از اخذ مجوز استخدامی و تامین اعتبار لازم، وجود پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنان و داشتن شرایط عمومی استخدام از طریق دستگاههای اجرایی به این سازمان ارسال می¬شود تا موضوع مورد بررسی و بر اساس ضوابط مربوطه اقدام گردد.





 

با سلام جنابعالی در تاریخ 7/10/1394 از طریق سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور نامه‌ای ارسال نموده‌اید و در تاریخ 4/11/1394 این سازمان از طریق سامانه مذکور پاسخ ارسال شده است. مجددا برای آگاهی جنابعالی پاسخ یاد شده ارسال میشود. بر اساس اعلام نظر امور برنامه‌ریزی، تامین و بهسازی نیروی انسانی این سازمان،‌به آگاهی میرساند: استخدام پیمانی کارکنان قراردادی موضوع ماده (30) بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 19/7/1393 از محل مجوز های استخدامی ماخوذه توسط دستگاه های اجرایی و رعایت بند (ت) ماده (224) قانون برنامه پنجم توسعه، امکان‌پذیر می‌باشد. لذا درخواست تبدیل وضع نیروهای مذکور پس از اخذ مجوز استخدامی و تامین اعتبار لازم، وجود پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنان و داشتن شرایط عمومی استخدام از طریق دستگاههای اجرایی به این سازمان ارسال می¬شود تا موضوع مورد بررسی و بر اساس ضوابط مربوطه اقدام گردد.

۲۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۱ قراردادی امیدوار عصبانی
ضمن تشکر از راهنماییهاتون ممنون می شم هر اطلاعات دیگه ای هم دارید هر چند پیش پا افتاده باشه و زمان زیادی ازش گذشته باشه !!!!!!!!!تو سایت منتشر کنید
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۵ قراردادی امیدوار عصبانی
سلام امروز از شهرستان رفتم شیراز واسه پیگیری اینکه چرا شناسه برامون نیومده خیلی جالبه دنیا رو اب ببره شیرازیها روخواب می بره نمیدونم تو شیراز همه حتما استخدامن یا براشون فرقی نمی کنه گفتند ده روزه فرستادن!!!!!!نیروی انسانی انداخت گردن امور مالی ،امور مالی هم گردن یکی دیگه منهم ناراحت شدم گفتم دانشگاه شیراز واسه هر کاری  که اسم و رسم داشته باشه مثل پزشک خانواده و... زرنگه الا واسه کار پرسنل زحمتکشش ....
با سلام ما برای قراردادی های ادواری دار اداره مون اقدام کردیم و شناسه هم برای همه گرفتیم البته قرار دادی های قبل 90 منتظر شماره مستخدم هستیم چندین مرحله هم وزارت مربوطه اظلاعات را خواستند امید به خدا باید قبل از سال 95 شماره مستخدمی بدن
امسال هم تمام شد و هیچ خبری نشد. دقیقا پارسال همین موقع بود که همه فکر میکردند سال جدید تغییراتی حاصل می شود. فکر می کردند حقوقها را خیلی افزایش می دهند، یک عده ای استخدام می شوند و ... حتما الان هم همه منتظر سال جدید هستید.
با سلام به دوستان
اداره ما در آخرین پاسخگویی به ما گفته که استخدامی جدید بیاد انجامش میدیم ما هم امیدوار و پیگیر هستیم
این شماره سازمان مدیریت  021-85352354 کارشناس مربوطه خانم محمدی هستش منتها خیلی کم جواب میده!! تماس بگیرید شاید راهگشا باشه دوستان نامید نباشید انشاالله درست میشه چون این بخشنامه خیلی مهم هست والان هم در حال اجراست و استخدامی های جدید بر این اساس انجام می گیرد. یک همکار از کرمانشاه
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۸ کانال ادواری دارها
باسلام،قابل توجه ادواری دارهای پیگیرشیراز، وزیر بهداشت هفته آینده سفری به شیرازدارندواین فرصت راباید مغتنم شمرد ونزدایشان مطرح کرد.

دوستان بجز با پیگیری راهی برای رسیدن به حقمون نداریم

از هر راهی که میتونید پیگیر باشید
توی گروهای که ایجاد شده اطلاع رسانی کنید در سایتها و خبرگزاری ها پیغام بذارید
به مسئولین اداراتون و دانشگاهها و مدیران کشور و نمایندگان ایمیل بزنید  


خواهشا پیگیر باشید من هر روز تمام اینکارها را انجام میدم اما در تعداد کم قطعا اون اثر لازم را نداره

بخاطر خودتون پیگیری باشید روزی 30 دقیقه وقت بذارید و از طریق اینترنت پیگیر باشد
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۳۴ کانال ادواری دارها
با سلام

من تعجب میکنم چطور برای بعضی از دوستان شناسه صادر نشده ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای دانشگاه ما از ابتدای سال 94 اطلاعات وارد سایت شده بود

اما تیر ماه و ظرف فقط 3 روز برای تمام همکاران شناسه قراردادی صادر شد
البته تمام قراردادهای قبل از 90


۲۰ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۶ دانشگاه مازندران
دوست عزیز شیرازی برای دوستان بیمارستان ما شناسه در تیرماه صادر شد . البته یه چند هفته ای هست که وارد سایت کارمند ایران نمیشه ولی برای خیلی ها تو دانشگاه مازندران چه ادواری داشتن  و چه نداشتن صادر شد و در حال انجام هست. 
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۶ قراردادی ع پ
باسلام،قابل توجه ادواری دارهای پیگیرشیراز، وزیر بهداشت هفته آینده سفری به شیرازدارندواین فرصت راباید مغتنم شمرد ونزدایشان مطرح کرد.
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۳۵ قراردادی امیدوار
سلام 
برای دانشگاه علوم پزشکی تا حالا برای کسی شناسه صادر شده ؟ منکه از کارگزینی دانشگاه شیراز پیگیری کردم می گن نه! سازمان مدیریت هنوز اکی نداده ؟ این حرف صحت داره؟
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۴۴ کانال ادواری دارها
جوابیه معاون محترم توسعه مدیریت و منابع داشگاه | 1394/11/19
به پیگیری های اینجانب به نمایندگی از ادواری دارها                                                          "با سلام مطمئن باشید که مسوولین دانشگاه در این خصوص پیگیری لازم را به صورت مستمر انجام می دهند و پیشرفت هایی نیز حاصل شده است که به وقت مناسب اعلام خواهد شد"                                          خواهشا خبر کانال ادواری دارها را منتشر کنید تا ناامیدی دوستان از بین بره   🌺🌺🌺🌺

سلام

آقا سیاوش واقعاً دمت گرم همه انگار منتظر پیام شما هستند....

خوشا بحال وزارت بهداشتی ها که چنین نیروی پیگیری داره....

و بدا به حال ما که در کل وزارتخانه و کل کشور یکی هم ندیدیم ....

چون بچه ها رو ترساندن.............. بندگان خدا.......

۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۰۱ ادواری بهزیستی

سلام

دوستان هفته قبل نیز کلیه کارنامه های ادواری  ما را جهت استعلام نهای به سازمان سنجش فرستان نامید نباشید داره درست میشه

۲۰ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۲۰ ادواری نیرو
سلام بابا برقی آیا آخبارتون موثق یا فقط میخواید امیدوار شیم  دوستان کسی تو توانیر یا وزارت نیرو نیست یه خبری از کاخ نشینان(مرفهین بی درد) بگیرن
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۰۷ به ادواری وزارت نیرو
سلام . دوست عزیز اولا هرچند در این مملکت هیچ چی بعید نیست.ولی این شرط یه کم دور از ذهنه.چون  فقط شامل افرادی میشه که در بازه های زمانی 81 تا 84 فارغ التحصیل شده اند. در حالی که معلومه  افرادی که زودتر فارغ التحصیل شده اند احتمالا سابقه بیشتری هم دارن و از لحاظ امتیاز سابقه در اولویت.حتی این شرط سنی آزمون استخدامی اسفند ماه رو هم رد کرده. به نظر من اینویه عده که با این قضیه مشکل دارن در آوردن نگران نباشید. به امید خدا همه چی حل میشه.
با سلام به همگی ... در یک کلام بهتون میگم امیدوار باشید درست میشه ....لطفا کسانی که انرژی منفی میدن به هیچ عنوان پیام نزارن چون حرفایی که میزنن ابدا درست نیست ...همه چی رو به راه میشه

سلام بر دوستان همدرد

عزیزان به نظر من وزارت نیرو از محل مجوز استخدامی اخیر برای تبدیل وضعیت ادواری دارها میخواد کاری انجام بدهد .چونکه طبق شنیده ها در بعضی از برق مناطق پروسه مصاحبه گزینش و حتی تحقیقات محلی ادواری دارهای دارای شرایط در حال انجام است .

بامید تبدیل وضعیت همگی

۱۹ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۳۳ ادواری وزارت نیرو

سلام و خسته نباشید امروز من یه خبر شنیدم از اینکه برای ادواری دارها شرایط سنی گذاشتن کاردانیها 29با 7سال با سابقه کارشناسی 34 سال با سابقه (به سن 7سال سابقه اضافه شده) تو رو خدا بگین درست نیست بعد این همه سال این رو از کجا درآوردن؟ کسی که شماره از وزارت خونه و سازمان مدیریت داره لطفا اعلام کنه تا پیگیری کنیم ممنون

۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۳۰ قراردادی دانشگاه علوم پزشکی
سلام دوستان عزیز
طبق اطلاعاتی که بدست آوردم فعلاً سازمان مدیریت و برنامه ریزی با وزارتخانه در حال تبادل نظر هستند که آیا از مجوز های قبلی استفاده بشه یا اینکه مجوز جدید صادر بشه ولی گفتن که حتماً تبدیل وضعیت صورت می گیره نگران نباشید 
با سلام به همه دوستان لطفا اطلاع رسانی کنید برید تو سایت سازمان مدیریت آقای نوبخت قسمت شکایات در خصوص بخشنامه فوق وماده 30بگین واینکه چرا اجرا نشد خواهشن نترسید هیچ اتفاقی نمی افته من رفتم مشخصات بدید و اعتراض کنید که لااقل بدونن ما میفهمیم همین حقمونه اونا دارن از قبله منو شما میخورنو حقوق میگرن ماها نباشیم وزارتخونه ای وجود نداره خودتونا باور کنید واعتماد به نفس داشته باشین ممنون
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۲۵ کانال ادواری دارها
دوستان عزیز هیچ خبری از لغو مصوبه نیست و اصلا لغو یا تعلیق ان صحت ندارد


از خواهران و براداران عزیز خواهش میکنم فقط پیگیری کنید حرفهای ناامید کننده فایده ای نداره

ما که سالهاست کارمندیم و با قبولی در ازمون ادواری حقی برامون ایجاد شده نباید بدون پیگیری زود ناامید بشیم

همه در حد توانشون پیگیری کنند لطفا
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۳۸ بهداشت درمان مشهد
بابا داشتیم زندگیمون رو میکردیم این بخشنامه چی بود دادن بعدشم هیچ چی ـ ـ ـ ـ ـ
 بنظر این بخشنامه رو برای افراد خاصی لازم بوده دادن بعد از استفاده اونا لغو شدهـ ـ ـ ـ ـ ــ
دوست عزیز هیچوقت نا امید نشین. اگه واقعا این تبدیل وضعیت رو حق خودتون میدونین براش بجنگین. و گرنه سهم یکی میشه که از شما نالایق تره.و اونوقت سالها تاوان کوتاهی تونو میدین.
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۳۳ ادواری وزارت نیرو

سلام به بچه های وزارت نیرو. من فقط میدونم وزارت نیرو میتونه قسمتی از مجوزی رو که برای استخدامی اخیر گرفته اختصاص بده به تبدیل وضعیت ادواریها. از سازمان مدیریت و خود وزارتخونه پیگیر باشین. وقتی تا حالا کاری در خصوص مجوز انجام ندادن یعنی نمیخوان این  کارو بکنن . تنها جوابی که میدن اینه که صبر کنید یا هنوز چیزی مشخص نیست یعنی تبدیل وضعیتی در کار نیست.خواهش میکنم همگی پیگیر باشین یا با هماهنگی هم یه روز بریم منابع انسانی وزارت نیرو. وقتی به این فکر کنید که سطح تحصیلی ماها سالها  پیش از خیلی ها که الان در اداره هستن بالاتر بود که تونستیم ادواری بدیم یا به احتمال زیاد  سابقه مون از خیلی ها بیشتره ولی با اونها در یک سطح کار میکنیم مطمئن میشین که این تبدیل وضعیت حق ماست.

۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۷ برق منطقه ای
سلام دقیقا حرف دوستمون محمد درسته سرکاریم الان نزدیک یک سال ونیم گذشت دیگه کی میخوان انجام بدن مگر چند بار ماها میایم سرکار تموم شد اکثر بلای 10تا15سال سابقه داریم چه فایده چیزی دستمونا نمی گیره تاز مازیمم در شغل دولتی و آزاد30ساله که از ماها به نیمه رسید اگه نوبخته که انجام نمی ده این دولتم سرکاریم 6سال دیگه بعدش 8 سال دیگه دولته بعدی سرکاریم این سیاستشونه تا بازنشست شیم بدون هیچی تا همممون نخوایم وجمع نشیم جلو وزارتخونا اینا کاری نمی کنن مطمن باشید فقط دونبال کار خودشونو بچه هاشونن
دوستان سلام نمی خوام نا امیدتون کنم فکر نکنم هیچکس اندازه من پیگیره بوده ولی دولت تدبیر فقط میخواست یه کاره تبلیغاتی کرده باشه و هیچکس زیر بار نمیره و انجام نمیده  وهمین وزیرای وزارتخونه خودشونن باهم هماهنگن و فقط ما سرکاریم زندگیمونا بکنیم بهتره
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۵۶ علوم پزشکی پیگیر

باسلام

خدمت دوستمون  ( با عنوان شاکی )

ضمن تشکر از توضیحات بجا و درست شما ، در گیومه عرض کنم ( بیشتر دوستان ورودی بعد از 90 که جهت صدور شناسه اقدام شده  قبلا"  در ادارات دولتی ( با بیمه و قرارداد و شغل کارشناس )همکاری داشتند و سپس وارد علوم پزشکی شدند و جالب اینجاست چند مورد رو که برخورد داشتیم اگه تو ادارات قبلی خودشون می موندند مثل سایر همکاران در همون ادارات تبدیل وضعیت شده بودند مثل هلال احمر ، کلیه افراد در هلال احمر بعد از شش سال قراردادی اگه لیسانس باشند بدون استنثنا پیمانی میشند . متاسفانه خیلی از پرسنل هلال احمر که بعد از سال 90 وارد علوم پزشکی شدند نه شناسه دارند و نه مجوزی برای تبدیل وضعیت . 

سلام
به ادواری وزارت نیرو
شما که زحمت کشیدین و از دفتر آقای مهاجری پیگیر شدین واقعن نمیخوان کسی رو تبدیل وضعیت کنند !!
حتی قراردادمشخص های قبل از 90 که شناسه هم دارند؟!
خانم یا اقایی که از مساعدت کارگزینی در ارسال اسامی بدون رعایت ضوابط راضی هستین فکر نمیکنین این کار که از روی دلسوزیم نبوده و فقط از کیسه خلیفه بخشیدن بوده چقدر زمان کار مارو عقب انداخته زمانی که هر روزش حیاتیه  و هر لحظه ممکنه قانون جدیدی بیاد ؟!اگه ما قبل از نودیا با اون شرایط زودتر تبدیل شده بودیم اونوقت شما راهتون خیلی باز بود و حتی میتونستین با استناد به روند کار ما تبدیل بشین این بی قانونی اداره شما توبیخ داره نه تشویق!!! اگر دلسوزی در کار بود از وزارتخانه یکنفر جواب میخواست پس همون مثال روغن ریخته رو نظر امام زاده کردن بیشتر میخوره به اینکار کارگزینی شما
یه قانونی هست برای قبل از 78 ها برای تبدیل وضعیت ما که یکسال بعدش اومدیم قبول کردیم شامل ما نمیشه نمیخوام کسی رو نا امید کنن ولی واقعا بعد از 90 هام یکم صبر کنین این اصرار شما شاید کار تق و لق   ما رو هم خراب کنه لطفا بزارین طبق اولویت حداقل پیش بره و ما حداقل با حکم پیمانی بازنشسته بشیم .یه عده هم طوری دیگه منجر به خرابی کار ما میشن شنیدم میگن ادواری اعتبارش رفته اگه اینطوره مدارک تحصیلی همه شمام بی اعتباره چون زمان زیادی ازش گذشته در ضمن اعتبار ادواری 5 ساله بود و ما اون موقع قرارداد داشتیم پس حتی در اون حالتم تا 89 اعتبار داره برای کسانی که 84 یعنی اخرین مرحله امتحان دادن .در ضمن هنوز نه به باره نه به دار لطفا اونایی که ذینفع نیستن خیلی افسرده نشن بعد عمری بخشنامه دیدن که هیچکدوم ازونا به شرایط ما نمیخورد یه بخشنامه به شرایط ما خورد چرا انقدر پذیرشش سخته برای بعضیا!!!!
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۳۹ علوم پزشکی پیگیر

با سلام مجدد خدمت دوستان و آقا سیاوش عزیز

ضمن تشکر از آقاسیاوش جهت پاسخ به سئوال بنده ، خوشبختانه کارگزینی مساعدت کرده بود و اسم تمام اداواری دارها رو که بعد از سال 90 هستند رو در شهریور 94 که زمزمه تبدیل وضعیت ادواری دارها خیلی خیلی گرم بود امتحانی رد کرد ، بعد از تایید استان و وزارتخونه ، کارشناس رسیدگی سازمان مدیریت در آخرین مرحله متوجه شد و چند روز پیش از طریق سایت کارمند ایران درخواست تعدادی از افراد ی که بعد از 90هستند رو مجدد برگردوند به مرحله اول استانی .

اینطور که جویای مطلب شدم ، زمانیکه سایت کارمند ایران برای ورودی بعد از 90 فعال میشه ، شماره مجوز استخدام قراردادیهای بعد از 90 رو میبایست ابتدا" وارد نمود ، اما وزارت بهداشت مدعی هست که از سال 90 و 91 به بعد به هیچ استانی مجوز جذب نیروی قراردادی نداده و اگر هر استانی نیرو جذب کرده با اختیار رئیس دانشگاه و پرداخت حقوق هم به عهده خود استان  بوده .

حالا ما موندیم سرگردان و بعد از چندسال بی خبر از اینکه ، فرایند جذب چطوری هست و چه اختلافات داخلی وجود  داره ، حال نمیدونیم به خاطر دریافت شناسه از دانشگاه نزد دیوان شکایت کنیم یا اینکه یه مدت صبر کنیم ....؟؟؟؟

سلام به همگی ..خدمت همکار ارجمندکمون که برای شناسه پرسیده بودند عرض کنم که فقط کارگزینی شما میتونه کمکتون کنه چون کارمندان دسترسی ندارن ..و درباره سوال دوم که شماره نامه سازمان مدیریت رو خواستند عرض کنم که متاسفانه شماره رو ندارم ولی پیگیری از طرف سازمان مدیریت به نظرم کارساز خواهد بود موفق باشید .
گر نگهدار من آن است که خود میداند 
شیشه و سنگ را کنار هم نگه میدارد
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۰ دانشگاه مازندران

با سلام آقای سیاوش می تونید شماره نامه ای که به سازمان مدیریت رفته را به ما بفرمائید تا ما پیگیر باشیم .

آقای سلیمانی می گفت اومدن شما به تهران فکر می کنید دکتر نوبخت شما ها رو می بینه اصلا اجازه صحبت نمی دن . میگفت کار در سطح کشور فقط از لابی ها تون استفاده کنید واسه فشار اوردن. همین

سلام به همه دوستان و خسته نباشید به مدیریت محترم سایت

آقا سیاوش واقعاً حرف قشنگی زدید .....توکل بر خدا.........

انشاء ا... خداوند بزرگ و مهربان صدای مظلومیت ما رو می شنود...........گرچه این دولت کر و کوره..........

۱۵ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۴۷ کارمند قراردادی
ان شااله درست میشه اگه خیرمون باشه.
سلام  
لطفا میشه منو راهنمایی کنید: من از کجا باید بدونم شناسه کارمندی برام صادر شده یا نه؟ رمز کارمندایرانم یادم رفته کارگزینی هم میگه نمی دونم باید چیکار کنی ؟!!!
با سلام ..بله الان فقط برای قراردادی های قبل از 90 شناسه صادر میشه و انشالله بعدا برای بقیه ..البته اگر یه پارتی توی کارگزینی داشته باشید بطور امتحانی براتون درخواست مجوز کنه ببینه میشه یا نه ؟در غیر اینصورت صبرکنید تا زمان خودش
اما مطلب دیگه اینکه به هیچ عنوان به حرف اشخاصی شبیه غضنفر گوش ندین و همه کارها رو بخدا بسپرین ببینین خدا چی میخواد .ولی دوستان حقیقتش اینه که دانشگاهها اینقدر دیر اقدام به ارسال اسامی و دریافت شناسه کردند که مجوز ادواری ها مصادف با مجوز نیروهای جدید وزارت بهداشت شد و این بزرگترین مشکل ماست اما نگران نباشید چون برنامه پنجم یکسال تمدید شد و از طرفی کارشناسان وزارت بهداشت هم پیگیر قضیه هستند و خانم جلالی و اقای دهایی هر دو قول دادن که کار ما درست شدنی است و تمام تلاششون رو می کنن به خدا توکل کنید همه چیز درست میشه البته هر قانونی مخالفینی داره نباید نا امید شداگر خدا بخواد حتما درست میشه پیگیر باشید و دعا کنید 
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۳ علوم پزشکی پیگیر

با سلام خدمت دوستان پیگیر و متشکر از تمامی زحمات دوستان علی الخصوص آقای سیاوش

دوستان من وردوی سال  91  علوم پزشکی هستم که در سال 87 ذخیره آزمون بودم و چهارسال بعد به عنوان قرارداد تبصره 3  از طرف دانشگاه و بدون هیچگونه روابطی جذب شدم .  علیرغم داشتن کارنامه ادواری ، هنوز شناسه قرارداد ندارم . با توجه به اینکه سایت کارمندایران فعلا" برای ورودی قبل 90 جهت صدور شناسه فعال هست ، آیا میتونم  ابتدا"  به خاطر نداشتن شناسه از طریق دیوان و به پیوست شکایت اول در مورد تبدیل وضعیت (از طریق  ادواری ) اقدام کنم چون اینطور که متوجه شدم فعلا" برای قراردادی های بعد از 90 شناسه صادر نمیشه مگر اینکه از دیوان حکم داشته باشند.

متشکر میشم دوستان مطلع و همچنین آقاسیاوش  در این خصوص من رو راهنمایی بفرمایند .

۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۳ ادواری وزارت نیرو
سلام. بچه ها من هم پیگیر شدم. چون حتی تو سطح اداره خودمون هم میدونم دوستانی هستن که راحت نشستن و عمده ترین کارشون فقط و فقط شنیدن اخبار هست  و دارن از نتیجه تلاش دیگران بهره میبرن، کامل نمیگم تا خودتون برید پیگیر باشید.در تایید حرف دوستمون که خواسته بودن از دفتر اقای مهاجری پیگیر قضیه باشیم. با اطمینان کامل میگم تمام مشکلات از ناحیه منابع انسانی وزارت نیروست. وزارت نیرو  اونقد این مساله رو کش میده تا کسی تبدیل وضعیت نشه. مطمئن باشید در این خصوص جز گرفتن امار و ارقام هیچ اقدام اساسی در زمینه اخذ مجوز انجام نشده.حتی اونایی که در مرحله گزینش هستن. این فقط یه مرحله فرمالیته هست. حتی بعد اخذ مجوز مساله تامین اعتبار پیش میاد. مثل همون مشکلی که واسه حتی قبولین ازمون استخدامی پیش میاد. لطفا بموقع پیگیر باشید. و گرنه وزارت نیرو به پشتوانه بی اساس اعتراض  بناحق یه عده که به زور پارتی وارد شرکت شدن، میخواد تبدیل وضعیت نکنه.
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۷ ادواری به غضنفر
اقای غضنفر خوبه گفتین نود ونه درصد.چه تضمینی میدین که حق اون یک درصد باقیمانده رو بدین؟ پس وقتی تو این مملکت بی قانون همه به نوعی درگیر مشکل هستن برید یقه قانونگذار رو بگیرید یقه همون پارتی دارها  رو بگیرید. به شرطی که بتونید حق اونایی هم که تو این بی قانونی ها حقشون گرفته شده رو هم طلب کنید.قسمتی ازین ادواری دارها حقشون خیلی بیشتر از اونی هست که الان تو ادارات دارند.
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۱ علوم پزشکی........
سلام وخسته نباشید میگم به همه همکاران پیگیر.ونمیدونم چرا بعضیها از این وبلاگ هم نمیگذرند و حرفها وعقده های خودشون رو میخوان اینجا خالی کنند بهرحال تمام پیام های بی مزه وبی مورد با یه لحن نوشته شده ومعلومه که ایشون با چند تا اسم به اراجیف خودش داره ادامه میده اما گاهی اوقات در اوج نا امیدی و ناراحتی خواندن این پیام ها که موجب خنده مان میشود بدک نیست.
نمیدونم نیروهائی که نود ونه درصدباپارتی سرکاراومدن و حق کلی یارونابودکردن چه حرصییه میخورن بریدخداروشکرکنید بیرونتون نمیکنن چه برسه پیمانی بشین .

سلام دوستان

وضعیت روشنه نمی دونم چرا بعضی ها خودشان رو زدن به اون راه ...............

همه سر کارید

خودتان هم می دانید ولی زدید به اون راه .................

 

۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۴۰ ادواری وزارت نیرو
سلام. بچه ها چرا وضعیت رو شفاف توضیح نمیدین؟ هر کی یه اطلاعات جسته گریخته میده میره. خواهش میکنم بگین مشکل از کجاست؟ بهانه اقای مهاجری  چی هست؟ مجوز نتونستن بگیرن؟ یا نمیخوان استفاده کنن؟ تا نگین مشکل از کجا آب میخوره که نمیدونیم چطور هدفمند پیگیر باشیم؟خواهش میکنم برا اینکه زمان رو از دست ندیم کامل بگین ایراد کار از کجاست؟
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۴۴ برق منطقه ای
سلام دوستان وزارت نیرو وبقیه:کار برقیها و آبیها وزارت نیرو گیر کرده لطفا دفتر مهاجری-آزادی-محمدی خواه  وبازرسی وزارت نیرو پیگیر باشد نترسید لطفا حقمونه من که مدام زنک میزنم ولی باید زیاد باشیم خواهشا
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۳۶ به بی امید

یعنی شما سال76 استخدام شدین ، از سه حالت خارج نیست  یا جایی که کار میکنید کلا خصوصیه یا نصف سابقتون به عنوان زیر دیپلم مشغول بودین در ضمن شما که استخدام بودین چرا امتحان ادواری دادین ،نیازی نبود شما که مشغول بودین فقط تنها انگیزه شما از شرکت  در این ازمون پیدا کردن شغل مرتبط با مدرکتون بود در اینصورت شغل شما با مدرک دانشگاهی و یا کارنامه ادواری جور نیست .و یه پیشنهاد مستخدمین قبل78 با قرارداد خرید خدمت نیازی به ادواری ندارن و مستقیما پیمانی میشن.

سلام بر دوستان همدرد

عزیزان صحبت من از یک قدم مثبت توی شرکت خودمون بود . درسته که مجوز اصلی نیومده ولی اگه دید مثبت وجود داشته باشد می شود اقدامات اولیه رو انجام داد .

اجازه بدین بدلیل حساسیتهای بوجود آمده اسم شرکت متبوعم رو ذکر نکنم.

استخدامی جدید  بدون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی موجود نیز از تصمیم های وزارت نیرو بوده و زیر مجموعه ها نمی تونند در این خصوص دخالت کنند .

بامید تبدیل وضعیت همگی

۱۱ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۱ قراردادی بی امید
بنده ۱۸ سال سابقه کار دارم ۱۰ ساله قبولی ازمون ادواری دارم در واحد ستادی کار میکنم و این خبری بود که امروز از رییس ادار مون که پیگیر مستقیم اینکاره شنیدم خودم خیلی بیشتر از اینکه فکر کنید ناراحتم و این جمله رو گذاشتم تابابقیه بچه های دارای ادواری یک فکر اساسی کنیم نه اینکه عقده هایم را خالی کنم
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۲ ادواری امیدوار به ادواری ناامید
دوست عزیز شما که این اخبار ناامید کننده رو پخش میکنید اولا برای خودتون نگهش دارید. در ثانی اگه واقعا ادواری دارید با این حساب فکر میکنم شنیدن این اخبار واقعا حقتون هست.ولی اگه ادواری ندارید باید بگم پخش این اخبار هیچ دردی ازتون دوا نمیکنه. اگه شما این خبر رو برای ما دارید من هم باید بگم خیلی از اونهایی که طبق مصوبه غیر قانونی سال 90 احمدی نژاد مازاد 10 درصد و خلاف قانون مدیریت خدمات کشوری  تبدیل وضعیت شدن شاید برگردن شرکتی بشن پس لطفا اخبار بد پخش نکنید تا اخبار بد هم نشنوید.البته من برای همه خبرهای خوب آرزو میکنم.
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۲ ادواری وزارت نیرو

سلام به همه عزیزان  پیگیر.و همکار خودمون بابا برقی

اقای بابا برقی میشه بفرمایید مگه بدون مجوز میشه اسامی اومده باشه برای گزینش؟ میشه لطف کنید بگید شناسه کارمندی واستون صادر شده یا نه؟ یا اصلا تو چه مرحله ای صادر میشه؟ من که دیگه مغزم هنگ کرد.

۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۱۷ ادواری بی امید
سلام به همه اداره ما الان اعلام کرد احتمال لغو ادواری خیلی زیاده . و تقریبا هیچ امیدی نیست

خوش به حالتون بابابرقی تا اینجای کار هم که جلو رفتین کلی جای شکر و امیدواری داره میشه بگین از کدوم اداره و شهر هستین ؟ چون اسامی ما تازه با چارت سازمانیمون رفته به توانیر و هنوز خبری نیست

سلام به بابا برقی ببخشید شما که میگین اداری شما دنبال کارهاست پس این استخدامی جدید برای چیه؟ چرا اول نیروهای الان رو تعیین تکلیف نمیکنن بعد نیروی جدید بگیرین به نظر من هیشگی به فک نیست مگه خدا خودش یه رحمی بکنه بعد از 12-13سال این برگه ادواری یه فرجی تو کار ما داشته باشه:0

سلام بر همدرد های عزیز

دوستان وزارت نیرو از جمله برقی ها ، خبر جدیدی نیست ؟

همه ما کم فروغ شدیم . تو شرکت ما همکاران اداری خیلی پیگیر کار ما هستند .

حتی گزینش هم از ما خواسته مدارک بیاریم تا زمانی که مجوزها اومد فوری پروسه اداری صدور احکام طی بشه .

ولی کو مجوز .....

به امید تبدیل وضعیت همگی

با سلام من با وزارتخونه صحبت کردم میگن فعلا خبری نیست نمیدونم والله چی بگم هر دفعه یه چیزی میگن چند روز پیش میگفتن سازمان مدیریت موافقت کرده و دارن مکاتبه می کنن ولی الان میگن درگیر مجوز برای خدا لایق شده های بهداشتی جدید هستن و فعلا کاری به ادواری ها ندارن بعدش زنگ زدم سازمان مدیریت گفتن ما کاری نداریم ما تا عید به وزارت بهداشت مجوز میدیم ولی دیگه میل خودشونه این مجوزها رو برای کجا استفاده کنن اگه دوست داشته باشن برای ادواری ها استفاده کنن بعداز سازمان مدیریت به اقای دهایی زنگ زدم و ایشون هم گفت ما پیگیریم براتون دفاع می کنیم و گفت نا امید نباشید حقیقتش واقعا من دیگه نفرین میکنم کسانی که حق ما رو ناحق می کنن و دانشجوی بیست ساله رو به ما با 20 سال سابقه ترجیح میدن ..لطفا اگر میتونین جمعی از ادواری ها مثل معلم ها دم وزارتخونه و سازمان مدیریت جمع بشیم و حقوقمون رو مطالبه کنیم بخدا ضرر می کنیم اگه پیگیر نباشیم
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۱ پیگیر ادواری
سلام دوستان 
من از دانشگاه خودمون پیگیر شدم .گفتن شناسه ها اومده . رفتم از نیروی انسانیمون پرسیدیم گفتن شناسه های ما بدلیل نقص نیومده . علت را جویا شدیم دیدیم که اسکن سوابق بیمه مون و نفرستادن وزارتخونه . شانس آوردیم سئوال کردیم . کسی به کسی نبود . حالا دادیم ببینیم دوباره می فرستن یا نه. یعنی اگه نمی پرسیدیم هیچی جا مونده بودیم . شما هم برین پیگیر باشین . 

پس از ارجاع شکایت شما به دفتر رسیدگی به شکایات دستگاه موضوع شکایت شما وارد دانسته نشد و آن دفتر پاسخ خود را به شرح ذیل ارائه نمود:

طبق اظهار نظر امور برنامه‌ریزی، تامین و بهسازی نیروی انسانی این سازمان به استحضار میرساند: استخدام پیمانی کارکنان قراردادیموضوع ماده 30 بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 19/7/1393 از محل مجوزهای استخدامی ماخوذه توسط دستگاههای اجرایی و رعایت بند ت ماده 224 قانون برنامه پنجم توسعه امکان پذیر است. لذا درخواست تبدیل وضع نیروهای مذکور پس از اخذ مجوز استخدامی و تامین اعتبار لازم،‌وجود پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنان و داشتن شرایط عمومی استخدام از طریق دستگاههای اجرایی به این سازمان ارسال میشود تا موضوع مورد بررسی و بر اساس ضوابط مربوطه اقدام گردد.

 دوستان سلام متن بالا پاسخ سازمان بازرسی کل کشور به شکایت من در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دارای مدرک ادواری دستگاه های اجرایی (وزارت بهداشت) هست

 به نظر شما  امیدی هست؟ در این پاسخ هم به مجوز های اخذ شده که فکر می کنم همون مانده مجوز های استخدامی های سالهای پیش است که سازمان مدیریت به وزارت بهداشت گفته اشاره شده ،اشتباه نمی کنم؟

۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۲۵ دانشگاه مازندران
ما یه عده روز چهارشنبه پیش مدیر توسعه رفتیم و قرار شد این هفته تهران می رن پیگیری کنن البته از صحبت هاشون معلوم بود یه درصدی از کارا انجام شده . حالا شفاف حرف نزدن . ضمنا ما با موبایل آقای ماهی تماس گرفتیم اصلا در جریان نبود . هر روز پیگیر هستیم . حتی با آقای فشنی اگه اشتباه نکنم رئیس مالی سازمان مدیریت هست میخواستیم ببینیم واقعا گیر کار کجاست . ضمنا هر وقت به وزارت بهداشت زنگ میزنیم میگن از دانشگاه خودتون پیگیر باشید . دانشگاه خودمون هم زورشون میاد جواب بدن حالا شما بفرمائید ما چیکار کنیم ما اگه با بچه ها هماهنگ کنیم بعنوان  آشوبگر می شیم به خدا . نمی تونیم هم یه عده رو جمع کنیم بریم
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۹ بهداشت درمان مشهد
آقا سیاوش عزیز شما اگرخبر جدیدی هم نیست اینجا حضور داشته باشین وقتی چن روز پیداتون نیس فک می کنیم دیگه امیدی نیس و همه چی تموم شده
با سلام به همگی و خصوصا همکارمون از دانشگاه مازندران و ممنون از لطف همه بچه ها نسبت به اینجانب... همکار گرامیمون از مازندران میشه بفرمایید فرمودید تلاش کردید خواستم اولا تشکر کنم که پیگیر هستید و ثانیا بفرمایید تا کجا پیش رفتید ؟ من هم مرتبا پیگیر قضایا هستم و مدام دنبال قضیه هستم و مکاتبه ای هم با وزارتخانه از طرف معاونت توسعه انجام دادیم که وزارت هم پیگیر باشه و زودتر مجوز رو بگیره مطمین باشید به محضی که خبرقطعی بگیرم اینجا براتون یادداشت میزارم ..فقط هر کدام از همکارا اقدامی انجام دادن اینجا یادداشت کنن تا بدونیم چی به چیه
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۲۷ قراردادی ع پ
من 15ساله که تو ع پ کارمیکنم وهرسال تعدادی جوجه پیمانی بدون آزمون یااطلاعیه ای  میان سرکار اونوقت مامعمولی هاباداشتن سابقه ورجحان وهمه شرایط تبدیل،ول معطلیم.
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۱ دانشگاه مازندران
آقای سیاوش سلام 
سلامتی سرحال هستی؟. خبری از شما نیست . خبر ندارید اشکالی نیست تو سایت سر بزنید خبر سلامتی شما و همه دوستان باشه کافیه . ما تمام تلاش رو انجام دادیم  ایشالا انجام میشه و لب همه خندون . 
سلام به نیمه دولتی ها اونطور که معلومه کسی شکایت نکرده یا همه منتظر یه فردین هستن باید به عرض برسونم  همتون بهتر میدونین که اخرین و بهترین موقعیت که  پیمانی بشیم وادواری تنها گزینه تفاوت بین شما و دیگر همکاراس پس اگه تا پایان دولت تبدیلی صورت نگیره  باید تبدیل وضعیت رو به گور برد ،اونوقته که میگن ازماست که بر ماست!!!
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۳۰ علوم پزشکی ..گروه استخدامی
وزارت بهداشت اسامی رو فرستاده به سازمان ولی اون برا شناسه بوده حالا باید درخواست مجوز کنن که نباید به اسم افراد باشه مثلا بگن ما ۴۰۰۰ مجوز میخوایم. هنوز وزارت بهداشت درخواست مجوز از سازمان برنامه وبودجه نکرده
کسانی که میتونن پیگیر این نامه باشن که وزارتخونه درخواست مجوز کنه
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۲۷ قراردادی ع پ
دوستان عزیز،ایناهمش وعده سرخرمنه،تاخرشون ازپل بگذره،امسال یاسال دیگه فرقی نداره ؛البته ما مامجبوربه قبول اینگونه بازی گردونی
انها هستیم چون چاره ای نداریم تازمانی که بازنشسته شویم آنوقت خیالمان راحت می شود.
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۰۹ علوم پزشکی ..گروه استخدامی
سلام ..اقا یاخانم شاکی
ما الان یه گروهه 200 نفره از بهداشت وکمتر درمان هستیم که داریم پیگیری میکنیم.هرکسی پیگیری کنه وطبق اون نامه ردیف داشته باشه واستخدام بشه ..درکل کشور اجرا میشه..همه دارن از هرطریقی جلو میرن.شاید محرمانه..ولی همه نگران وپیگیرن..اگه به شما ردیف مرتبط با رشته داده باشن پس اگه  بهداشت ودرمان اکی بشه شماهم مسلما استخدام میشین..
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۴۱ بهداشت درمان مشهد
دوست عزیز  من که بعید می دونم پیگیری ما چندان مؤثر  باشه در واقع اگر کاری بخواد بشه میشه همینطور که کارنامه های ادواری ما بدون هیچ پیگیری به یک سند معتبر تبدیل شدـ
اگر بین ما کسی بود که با وزیری وکیلی نماینده ای ارتباط نزدیک داشت واز طریق اون پیگیری می کرد شاید ـ ـ ـ ـ که البته چنین کسی اینجا نیست کسایی که اینجور ارتباطات دارن قبلا استخدام شدن ���
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۰ علوم پزشکی........
واقعا دیگه نمیدونم چی بگم....
تو این وبلاگ هم قبلا یه شور و هیجانی بود, یه خبری بود,اما الان اینجا هم خبری نیست .کاش از اول اگه قراره درست نشه, این قضییه پیش نمیومد و ذهن ما رو درگیر نمیکرد.
خسته شدیم از بس پیگیری کردیم و انتظار کشیدیم.
الان آقای سیاوش با پیگیری ها و حرفه های جلالی اینجور بوش میاد واسه درمانی ها مشکل ندارن ما پشتیبانی های بیچاره سرمون دعواست اونوقت شما فرمایش میکنید ما بریم وزارتخونه دو سازمان مدیریت واسه بهداشت و درمان بدوایم  آخرش خودمون هیچی  و اونا نشستن تو خونشون اصلا خبر ندارن کارشون یه خوبی درست میشه . الان به خدا تو بیمارستان ما بیست نفر درمانی ما سه نفر پشتیبانی . همش ما پیگیریم اصلا نمی دونن کربلا کی و کشتن . شما چه تضمینی میدید من برم  تلاش کنم واسه پشتیبانی شود داره. چون الان پنج ساله  نیروی پشتیبانی استخدام نگرفتن ولی سالی دوبار درمانی . 
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۴ کرمانشاهقبول شدگان ازمون ادواری
سلام اه دوستان عزیز امروز خانم احمدزاده میگفت امیوارباشید اشلاانجام میشه شایدبعدازسال کار انجام بشه نگران نباشید
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۹ کرمانشاهقبول شدگان ازمون ادواری
سلام به دوستان عزیزامروزظهرباخانم احمدزاده صحبت کردم میگفت شایدتابعدازسال طول بکشه ولی انجام میشه نگران نباشید ولی ازاونورهم میگفت بعذازعیدازمون برگزارمیشه خودتون روماده کنید من که نفهمیدم ...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام دوستان امروز هم به خانم جلالی زنگ زدیم هم سازمان مدیریت . جلالی که خدا و بنده نیست ******* ***** با این جواباش که نا امید بدنیا اومد ایشالله نا امیدم بمیره . این از اولیش . بالای ده بار به سازمان مدیریت زنگ زدیم اصلا نمیدونن کی به کیه . خواستیم با آقای فشمی مسئول مالی صحبت کنیم ببینیم حرف حسابشان چیه . مثل اینکه سر پولهای بلوکه شدن وقت ندارن. به جلالی گفتم این هفده هزارتارو کجای دلتون میذارین ما رو نمیگیرین میگه اون بحثش جداست . دیوونه نیستن به خدا . اینا همشون تعطیلن . خوب ما رو هم تو این هفده هزارتا بذارین دیگه . همتون نشستین حقمون هست همیشه اینطوری بمونیم .
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۵۴ علوم پزشکی
سلام.چقدر ساکتین...خبری نیست....چی شده...مردیم از انتظار
این دوست ماکوچکترین اطلاعی از نحوه ی صدور کدشناسه نداره،تو سایت کارمند ایرانم نوشته بعداز دارا شدن همه ی شرایط واسکن وتاییدتوسط دستگاه هاوسپس استانداری ها،که یکیشونم مجوز می باشد کد صادر میشه ودستگاه بلافاصله میتونه بااستفاده از اون حکمای پیمانی را بزنه!
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۲ کارمند قراردادی
قراردادی علوم پزشکی با سلام

لطفا در خصوص چگونگی صدور کد شناسه توضیح بدید.
ممنون
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۰۸ قرادادی علوم پزشکی

سلام به همه دوستان امیدوار

شناسه ما صادر شد با این حساب فقط الان مشکل نامه مجوز فقط مونده،خدا همه را عاقبت بخیر کند

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۷ دانشگاه مازندران
آقای سیاوش ما چهارشنبه با آقای سلیمانی تو سازمان مدیریت حرف زدیم گفت اگه موافقت بشه نامه باید بیاد تو واحد ما تا کاراش رو انجام بدیم ولی چیزی کتبا به ما اعلام نشد . در ضمن با آقای دها یی صحبت کردم گفت چرا اینقدر. نگرانید درست میشه البته حالش خوب بود زنگ زدیم . هر چی به خانم جلالی زنگ میزنیم جواب نمیده . ما رفتیم معاونت توسعه مسئولش گفت من هر هفته تهران می رم دنبال کارتون هستم. 
سلام  من 21 ابان به دیوان شکایت کردم قبلا هم گفته بودم ولی در قسمت موضوع شکایت نوشته بودم تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانی  ، دیگه به بخشنامه اشاره نکرده بودم ، به من جواب رای ندادن فقط  تمام مدارکم به ضافه یک برگ دیوان که نواقصات پرونده رو مینویسن  تو قسمت سایر مواردش نوشته بودن عین جمله، وفق رای شماره460_89/10/20 هیات عمومی دیوان عدالت اداری قرارداد کاار معین مشمول تبدیل وضعیت به موجب بخشنامه شماره 3591/ت17296-78/3/1 هیات وزیران نمی گردد وفقط قرارداد خرید خدمت با رعایت شرایط و قبل از 78/3/1 قابل پذیرش می باشد ، حالا امتحانش ضرر نداره یبار با ذکر شماره بخشنامه شکایت میکنم، در ضمن استانداریها نماینده دولت در اجرای مصوباتشون  هستن اونم یه هفته ای جوابتونو میدن هم از پورتال استانداریها وهم بازرسی کل کشور درمورد راکد ماندن  مصوبه شماره200/93/9757 مورخه93/7/19  شکایت کنید، نیازی به مراجعه حضوری نیست، بزدلها ی عزیزم اگره م شکایت نکردین  کافی یه نذری بکنید ببینید قراردادتون میاد دم در خونتون !!!
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۴۴ علوم پزشکی
مدیر عزیز یا یکی از دوستان در رابطه با مشاغل حاکمیتی توضیح بده


۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۱۹ قراردادی ناامیدی که داره دوباره امیدوار میشه

آقا سیاوش سلام

از اینکه پیگیر هستید و از منابع موثق اطلاع رسانی می کنید خیلی ممنونم . من قراردادی دانشگاه با سابقه 12 سال هستم قبولی ادواری هم دارم. سازمان ما تمام مکاتبات لازم را با سازمان مدیریت انجام داده اند خیلی هم پیگیر هستند. امیدوارم این انتظار کشیدن ما پایان خوشی داشته باشه. به امید خبرهای خوش

۳۰ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۴ کانال ادواری دارها
عزیز مشهدی

من ادرس کانال را گذاشتم لینک را باز کنید


مدیر محترم این سایت اجازه نمایش شماره را نمیدهند


شما از همون لینک استفاده کنید
پاسخ:
مدیرسایت : نمایش شماره همراه خلاف قوانین سایت است البته این به نفع خودتان است
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۱ علوم پزشکی مشهد
دوست عزیز کانال ادواری ها لطفا شماره تو برای تماس بذار
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۶ کانال ادواری دارها
سیاوش جان خوش خبر باشی

برادر با اجازه گذاشتم روی کانال
سلام وقت همه بخیر من پیگیری کردم سازمان مدیریت داره مکاتباتش رو با وزارتخونه انجام میده نگران نباشید خبرهای خوشی در راهه ...فقط بخاطر تسریع در امور لطفا با دانشگاههاتون هماهنگ کنید که با وزارت مکاتبه کنن و بگن که تکلیف بچه های قراردادی دارای ادواری رو با توجه به اینکه مجوزهایی وجود داره رو مشخص کنن و تمام تلاشتون این باشه که مثبت مکاتبه بشه و اما و اگر توی نامه نباشه ...اندکی صبر سحر نزدیک است نگران نباشید حله ......
۳۰ دی ۹۴ ، ۰۹:۵۷ علوم پزشکی........
سلام.امیدوارم آقا سیاوش خبرهای خوبی برامون داشته باشند.چون ایشون گفتن یه سری اطلاعات جدید قراره بدست بیارن
خواهش میکنم اگه خبری شده ما رو بی خبر نگذارین
خدایا خودت کمک مون کن.....
۳۰ دی ۹۴ ، ۰۹:۵۲ کانال ادواری دارها
لطفا با این شماره ها تماس بگیرید و پیگیر باشید


مریم جلالی

کارشناس برنامه ریزی نیروی انسانی و نظارت بر جذب و استخدام

. شماره تماس مستقیم: 81452606      داخلی: 2606

نام : شهاب

نام خانوادگی : دهائی

سمت : گروه برنامه ریزی و نظارت بر جذب و استخدام

شماره تماس : 81452637


اگر شماره ای از سازمان مدیریت (مربوط به بحث تبدیل وضعیت ادواری دارها ) دارید اینجا قرار بدید

https://telegram.me/advaridarha

۳۰ دی ۹۴ ، ۰۸:۴۵ بهداشت درمان مشهد
دوستان من هم فکر می کنم ممنوعیتی درکار نیست چون دقیقا نوشته شده هرگونه تغییر وضعیت ممنوعه مگر با نظر سازمان مدیریت که از این نظر ما مشکلی نداریم ولی اگه راستشو بخواین تو مملکت ما اگه بخواد کاری بشه یا نشه زیادم به قانون کاری نداره .......بهرصورت دوستان نه زیاد امیدوار باشید نه ناامید
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۳ ادواری وزارت نیرو به غضنفر
اقای غضنفر مثل اینکه شما خیلی خوشحالین به واسطه این بند. باید به عرضتون برسونم زیاد خوشحال نباشین. تبدیل وضعیت بچه های ادواری رو خود سازمان مدیریت موافقه. شما اگه جرو قراردادیهایی هستی که شمول این بند نمیشین نگران خودتون باشین.چون شاید برتون گردونن شرکتی تون بکنن.
بند دوم ماده هفت برنامه ششم توسعه به وضوح نوشته هررررررگووونه تبدیل وضعیت استخدام نیروی انسانی ممنوع می باشد.
سلام
تو متن برنامه ششم ننوشته تبدیل وضعیت ممنوع دوستان از کجا متوجه شدن ؟
۲۹ دی ۹۴ ، ۰۹:۲۷ ادواری دارها
دوستان عزیزی که اخباری دارند یا پیشنهادی دارند میتونند اینجا با من در میان بذارند یا به صورت خصوصی به من در تلگرام اطلاع دهند

من اخبار و نظرات و پیشنهادات شما را اینجا و یا در کانال قرار میدهم
۲۹ دی ۹۴ ، ۰۸:۰۲ ادواری بهزیستی

سلام

دوستان  تو را خدا بیاید تواین فرصت باقی مانده هر دوستی از طریق ارتباط موثر با نماینده مجلس و منابع انسانس سازمان تا این کار را پیگیری کنند   تو بهترین فرصت است  مطمئنما تو این شرایط نمایندها که بودجه را برسی میکنن یه کاریر مکنن

۲۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۶ دانشگاه مازندران
سلام دوستان عزیز مثل اینکه دست رو دست گذاشتن عادت ماست . ما به یه عده از همکاران هفته بعد میخوایم بریم تهران ما ده نفری میشیم اگه کس دیگه هست بشم اله. امید کسی نباشید کار طبق قانون انجام شه اینجا ایران مملکت چانه زنی منتظریم اگه میاین . 
با سلام خدمت همه ..من نمیدونم چی بگم والله وزارتخونه میگن انجام میشه و منتظر سازمان مدیریت هستن نگران نباشین .. ضمنا من تمام متن برنامه ششم رو مطالعه کردم و از مسئولین هم پرسیدم بحثی برای ممنوعیت تبدیل وضعیت در برنامه ششم نیامده لطفا اینقدر ناراحت نباشید ..اگر براتون امکان داره یه تعدادی بلند شین برین سازمان مدیریت و وزارتخونه و پیگیر باشین چون فکر کنم فقط من رفتم و پیگیری کردم  لطفا بقیه هم پیگیر باشید ..من فردا قراره یه سری اطلاعات جدید بگیرم حتما اینجا می نویسم .
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۳ قراردادی ع پ
شایدوقتی دیگر..
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۳ علوم پزشکی........
آقا سیاوش ,میشه یکم بیشتر توضیح بدین تا بدونیم وضعیتمون الان خوبه یا بده؟.دیگه معلوم نیست چی میشه .ما رو بگو چقدر خوشحال شدیم.آخه چرا  کتبی اعلام نمیکنن.تا کی باید انتظار کشید.خسته شدیم
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۶ کارمند قراردادی
سلام دوستان
کسی شماره ای از سازمان مدیریت و برنامه ریزی  داره؟
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۳ قراردادى علوم پزشکى
من هم به اقاى دهایى همین رو گفتم که پس بخشنامه دولت چى مى شه گفت بیا تا صد تا از این بخشنامه ها بهتون نشون بدم بخشنامه بدون مجوز به هىچ دردى نمى خوره!!!
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۰ زهی خیال باطل
جالبه خودشون بخشنامه خودشونو دور میزنن.
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۶ قراردادی علوم پزشکی فارس
سلام دوستان
من الان با آقای دهایی صحبت کردم خیلی قاطع بهم گفت شما حرف منو قبول داری یا نه ؟هنوز هیچ خبری نیست سازمان مدیریت باید کتبا مجوز را به ما اعلام کنه تا ما همه را تبدیل وضعیت کنیم می گفت وزارت بهداشت 4000 نفر با این شرایط داره سازمان 4000 مجوز بده تا ما هم اقدام کنیم هر چه بهش گفتم ایا موافقت کرده یا نه دیگه جوابمو نداد و قطع کرد
هر چی هم به سازمان مدیریت زنگ می زنم نتونستم با مسوولش صحبت کنم
دوستانی که گفتید سازمان مدیریت مجوز داده از کجا مطمئنید تو رو خدا اگه خبر موثقی دارید منبعشو بگید
به خدا من خیلی به این تبدیل وضعیت نیاز دارم اگه نشه باید قید کارمو بزنم تا حالا با شنیدن ای خبرهای ضد و نقیض صد بار مردم و زنده شدم
به امید خدا

ــ هرگونه به‌کارگیری و یا تبدیل وضعیت استخدام نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی ممنوع است و موارد ضروری صرفاً به‌ترتیبی خواهد بود که به‌پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به تصویب هیأت وزیران برسد.

متن دقیق اینه

از سازمان مدیریت بپرسیم شاید اینجوری محدود کردن که غیر از ادواری تبدیل وضعیت نکنن بد به  دلتون راه ندید دعا کنین

سلام به قول دوستمون یکتا زود باشین وگرنه اونطرفه سال خبری نیست تا انتخابات هستو گوش میدن کاری کنید اول منابع انسانی وزارتخونه ها پیگیر بعد دفتر نوبخت تا تکلیفمون روشن بشه  ماده 30چی شد آقای نوبخت و ریس جمهور که تصویب کردن فقط زود من خودم به شخصه روزی چندبار دارم تماس میگیرم ولی باید همگی باهم

لطفا به سوال من پاسخ بدهید : قضیه این مجوز چیه ؟؟؟؟؟؟؟

به ما میگن اداره ما درخواست مجوز نکرده از توانیر ولی شرکتهای دیگه کردن

آیا این مجوز رو مخصوص تبدیل وضعیت ادواری دارها کردن

یا در کل قبلا درخواست کرده بودن

اگه قبلا درخواست کرده بودن و مخصوص ادواری دارها نبوده الانم دارن آزمون میگیرن واسه اون درخواستها پس ادواری دارها چی میشن ؟

کلا قاطی کردم چی گفتم

با توجه به ممنوعیت تبدیل وضعیت در بودجه 95 به نظرم فقط این دو ماه باقی مانده تنها فرصت ما برای تبدیل وضعیته ... خواهش میکنم یه همتی کنیم و گروهی تجمع کنیم وزارتخونه ... دیگه زمان صبر کردن تموم شد ... اگه این دو ماه رو از دست بدیم دیگه فاتحه همه چی خوندس... خواهش میکنم دوستان
در کانال تلگرام خبر ممنوعیت تبدیل وضعیت ها در دستگاههای اجرایی در لایحه بودجه95 اومده میخواستم مدیر محترم یا هر کسی اطلاع داره توضیح بده که آیا بیمارستان ها جزو دستگاههای اجرایی هستند ؟؟؟آیا اساسا دانشگاههای علوم پزشکی جزو دستگاههای اجرایی اند؟؟؟
خبر بد برای کارمندان هرگونه تبدیل وضعیت فعلی کارمندان طبق برنامه ششم توسعه ممنوع شد.
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۸ ادواری وزارت نیرو
دوست عزیز از برق سلام. اولا شاید وزارت بهداشت و وزارت نیرویی ها از همه پیگیرترن. دوما هم که تلگرامو آپدیتش کنید آپدیت فارسی میشه که بهیچ وجه توصیه نمیشه. اونطوری خیلی محترمانه تلگرام ف ی ل ت ر شده دارید. ثالثا خیلی از بچه های تنگ نظر وزارت نیرو  که اکثرا هم فاقد شایستگی های لازمه هستن و فقط به زور پارتی و اینا وارد ادارات شدن حتی تا سازمان مدیریت و دفتر آقای نوبخت رفتن. من نمیدونم چرا ماها که بخشنامه خود سازمان مدیریت دستمونه  و صد البته میدونیم چقدر بیشتر از اینا حقمونه، نمیتونیم کاری بکنیم. من فقط میدونم از هر کانالی که فکر میکنین گروهی یا انفرادی پیگیر باشین.چه تو سطح اداره چه وزارت چه سازمان مدیریت. هرچند حرکت دسته جمعی مطمئنا بهتر جواب میده. االبته اگه بخودمون ایمان داریم و مطمئنیم که شایسته تر از اونایی هستیم که تا سازمان مدیریت رفتن . اگه همین پیگیری ها نبود وزارت نیرو با همون بند یک کار ما رو یکسره میکرد.ولی دیدین که بلاخره نتیجه داد.
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۹:۵۹ کارمند قراردادی
جواب برق
با سلام
من از وزارت جهاد کشاورزی هستم.اینجام خبری از تبدیل وضعیت نیست.همون کاری که برا شما برقیا و علوم پزشکیا انجام دادن برا ما هم انجام دادن.
در ضمن دیروز خبری تو سایت شهر خبر درج شده در خصوص ممنوع شدن تبدیل وضعیت کارکنان دولت.اینم لینکش:
http://www.jonoubnews.ir/showpage.aspx?id=178312&fsK=sK

سلام دوستان

خبر بد برای کارکنان قراردادی

یکشنبه مورخ 27/10/94

دولت در لایحه برنامه ششم هرگونه تبدیل وضعیت نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی را ممنوع کرد.


 

 

سلام به همه اول یه سوال چرا اینجا بچه های وزراتخونه های دیگه نیستن فقط برق وبهداشته مثلا دارایی-نهاد ریاست جمهوری-کشاورزی-مخابرات....حتما کارشون درست شده وگرنه نباید فقط ما40یا50نفر باشیم لطفا دوستان یه سرچی کنند در ضمن هر چه سریعتر به کانال تلگرام بیاین نترسین به دوستاتونم بگین آخه دو وزارتخونه به این بزرگی فقط 50نفریم به این توصیف به نتیجه نمی رسیم
۲۸ دی ۹۴ ، ۰۷:۵۶ قراردادی امیدوار

سلام و خسته نباشید به همگی

خیلی خوشحال شدم بعد از مدتها سایت رو خوندم و خیر خوش شنیدم مخصوصا تو این روزها که اعصابم به خاطر پرداخت های قاصدک و ناعادلانه بودنش خیلی خرده... اونایی که رسمی بودند و قبلا زیاد می گرفتند الان هم زیاد می گیرند و ما که کم می گرفت محکومیم به قراردادی بودن و اینکه میانگین کارانه قبلی مون پایینه حالا هر چقدر می تونی جون بکن ...امیدوارم روزی تمام این بی عدالتی ها تموم بشه ...

دوستان سلام

برای عضو شدن تلگرام باید تلگرام شما بروز باشه تا بتونید پیامهای کانال رو ببینید.اگر تو قسمت تنظیمات گزینه add new channel دارید یعنی نسخه تلگرام شما امکان مشاهده کانال ها رو داره.موفق باشید

لطفا شماره ادمین گروه را بذارید من میخوام بیام تو گروه
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۳۶ ادواری دارها
دوستان چند بار خدمت شما عرض کردم

کانال راهی برای کنار هم بودن بود

اما در ادامه میشد تبدیل به گروه کرد و تبادل نظر داشت

الان 41 نفر عضو کانال هستند اگر تعدامون به 100 برسه میشه امیدوار بود

https://telegram.me/advaridarha
من دیروز ساعت 4 تونستم حضوری با معاونت توسعه دانشگاهمون صحبت کنم گفت صبح از تهران پیگیر میشه خبرشو میده

الان زنگ زدم گفت وزارت خانه اصلا اطلاعی نداره و فعلا این طرح مسکوت مونده
۲۷ دی ۹۴ ، ۰۰:۱۹ کرمانشاهقبول شدگان ازمون ادواری
سلام شب بخیربچه هافقط دعاوصدقه شایدکره ازمشکلمون حل کنه ازسازمان مدیریت شنیدن که حتمادرست میشه نگران نباشیدزمان میبره ولی خدامیدونه دردل بیقرارماچه میگذره  انشالاقبل از22بهمن دلامون شادشه
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۹ علوم پزشکی........
تا دیروز با خوندن پیام ها خوشحال شدم .اما امروز که یکی از همکاران از آزمون صحبت کردم دوباره نگرانی ام برگشت.آخه وقتی پای آزمون بیاد وسط همه چی تغییر میکنه و باید شاهد پارتی بازی های دیگران باشیم .خدا خودش بهمون کمک کنه
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۸ علوم پزشکی مشهد
دوستان از هیچ خبری خیلی خوشحال نشین تا اگر اون خبر تکذیب شد نا امید شین خدا روشکر همین حالا هم زیاد وضعمون بدنیست اگه مرتب خودمون رو با بقیه مقایسه نکنیم ولی بهرحال باید سعیمون رو بکنیم لطفا اگه میشه کانال روتبدیل به گروه کنید وشمره ادمین رو بذارین اینجا هرکس می خواد  بیاد تو گروه اینطوری ارتباط راحت تره
با سلام به همگی ..والله من دیگه نمیدونم چی بگم از این مملکت ما هرچی بگی برمیاد من امروز از آقای دهایی و خانم جلالی باز هم پیگیری کردم و ایشون هم اعلام کردن که موافقت کردن ولی هنوز مکاتبه ای صورت نگرفته و و تا کتبا ننویسن ما کاری انجام نمیدیم و گفتند از محل مانده مجوز ها کار رو انجام میدن و منتظر مکاتبه سازمان مدیریت هستند ...من هم به استناد صحبت هایی که از وزارتخونه شنیدم میگم کارمون درست شده پناه بر خدا ...
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۲ برق منطقه ای
دوستان ضعفمون اینه که پیگیری نمی کنیم و ساکتیم و منتظره دیگرانیم لا اقل تلفنی از وزارتخوناتون وسازمان مدیریت ÷یگیر باشین نترسین و کاناله تلگراما اد کنیم نترسین حقمونه باور کنید
سلام به همه دوستان لطفا کانال تلگرامو اد کنید در ضمن کلی پیگیری کردم وزارت نیرو و سازمان مدیریت در مورد آزمون جدید که چه کنیم متاسفانه اصلا جواب نمی دن ودنبالشم نیستن هیچکدومه وزارت خونه ها  همشون  باهم همفکرن تا ما خودمون نخوایم واز طریق نمایندگان و تلفنی اعتراض نکنیم وتحت فشار نباشن کاری نمی کنن به همه دوستان تو ادراتون و کسانی که میشناسید  بگین و کاناله تلگرامو اد کنیم تا باهم متحد بشیم ببینم چند نفر وزارتخونه ها سرگرمه خودشونن همه سرکاریم ولی تا میتونید به سازمان مدیریت تماس بگیرین
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۰۳ پیگیر ادواری
سلام دوستان 
دانشگاه علوم پزشکی ما هم نامه زده به وزارتخانه که تکلیف این پستهایی که اشغال شده و برای قرارددیها درنظر گرفتن و مشخص کنن . چون نمی تونن از این پستها جایی استفاده کنن. حالا آخرین خبر اینکه وزارتخونه گفته خبری نیست ما شاید یه آزمون داخلی بگیریم از این ادواریها ، چون ما پست کافی برای این منظور نداریم . این در حالیه که همه اسامی با پست به وزارتخونه ارسال شده . من نمی دونم اینا دیگه چی می گن . فقط می دونم که الکی دارن طولش میدن . شما هم از دانشگاه هاتون بخواید که نامه بزنن که وضعیت ما چی میشه ؟ پیگیر باشن .
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۴ علوم پزشکی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام چطوری میتونم عضو گروه بشم ؟

**********


۲۶ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۲ ادواری دارها
کانال ادواری دارها  https://telegram.me/advaridarha

لطفا دوستانای که گروهی دارند ما را لینک کنند
۲۶ دی ۹۴ ، ۰۹:۱۳ علوم پزشکی گلستان
علوم پزشکی گلستان

من امروز از 7:30 دانشگاه پیگیر بودم متاسفانه هنوز خبر جدیدی ندارم

مسئولین دانشگاه ما اضهار بی اطلاعی می کنند

اما به صحبتهای اقا سیاوش اطمینان دارم

برای همه و خودم خوشحالم
۲۶ دی ۹۴ ، ۰۸:۵۴ قراردادی دانشگاه علوم پزشکی
با سلام خدمت دوستان عزیزم به همگی تبریک می گم ان شاء الله به زودی حکممون به دستمون برسه و به پاس این نعمت خدادادی، از اولین حقوقتون به فقرا کمک کنید.
اداره ما زیاد موافق این طرح نیست الان چطوری میشه حتی تو ارسال اسامی هم این پا اون پا میکنه ما باید چیکار کنیم سیاووش جان یک راه حلی نشون بده لطفا"
۲۶ دی ۹۴ ، ۰۷:۵۰ کارمند قراردادی
سلام دوستان
میشه لطف کنید مراحل انجام کار رو بصورت مختصر اطلاع رسانی کنید؟
و دوم اینکه معاونت نظارت راهبردی مجوز تبدیل وضعیت رو واقعا صادر کرده؟
۲۵ دی ۹۴ ، ۲۱:۵۷ کرمانشاهقبول شدگان ازمون ادواری
سلام به همگی وممنون ازهمه که خبرخوش دادن الهی هرچی ازخدامیخواین بهترینش نصیبتون بشه وای باورم نمیشه یعنی میشه این همه سختی واسترس به پایان برسه خدایاممنون
سلام هر سازمانی باید جداگانه درخواست مجوز کنه و اداره بهزیستی هم باید اسامی رو برای دریافت مجوز بفرسته سازمان مدیریت و مجوز بگیره ...
راستی هکاران عزیزمون از علوم پزشکی گلستان بگن که کی به اون ها گفته که سازمان مدیریت جواب مثبت داده تا بیشتر مطمین بشیم 
۲۵ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۰ ادواری دار
اب وفاضلاب روستایی خراسان رضوی هم گفت کار داره درست میشه
واقعا فکر کنم وزارت نیرو هم کارش ردیف شده
اگه بشه چی میشه
خدایایایایا
۲۵ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۸ ادواری سازمان بهزیستی کشور
سلام اقا سیاوش 
آیا موافقت سازمان مدیرت مربوط به سازمان بهزیستی هم میشود 
ممنون میشم تو  تو سایت پاسخ بدهید
سلام ...حقیقتا من از وزارتخونه پیگیری کردم و از مسئولین امر پرسیدم البته نمی خواستن بگن ولی من خیلی پیگیری کردم گفتن که مجوز دادن ولی هنوز کتبی اعلام نشده و گفتن سعی میکنیم زود انجام بشه ولی اگر بعداز عید هم بشه مشکلی نیست چون که مجوزهای ما مال برنامه پنجم نیست نگران نباشید کارتون رو انجام میدیم ...پناه برخدا 
۲۵ دی ۹۴ ، ۰۹:۲۹ ادواری وزارت نیرو

با سلام به همه و تبریک به دوستان علوم پزشکی. دوست عزیز از برق

وزارت نیرو اونقدر بخور بخور توش هست که نوبت به ماها نمیرسه. واقعا مایه تاسفه که یه وزارت درآمد زا اینقد بی برنامه باشه. وقتی نیروگاهها رو به افراد خودشون واگذار میکردن وقتی فله ای افراد رو با پارتی و بدون هیچ سوادی وارد اداره میکنن معلومه که جا واسه تبدیل وضعیت افراد شایسته نمی مونه و با یه آزمون ما رو از سر خودشون وا میکنن.جالبه همونایی هم که به زور پارتی وارد اداره شدن از همه هم طلبکارترن.

با اینهمه امیدوارم حق به حق دار برسه و این ممکن نیست مگه اینکه طالب حقمون باشیم.

۲۵ دی ۹۴ ، ۰۸:۴۹ علوم پزشکی مشهد
دوستان ممنون از پیگیری مداومتون خبربسیار خوبیه
این موافقت برای همه است ? کمبود مجوز ندارن که فقط یه عده انتخاب بشن? برای کمبود پست هم راه حلی پیشنهاد شده?
۲۵ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۵ دانشگاه مازندران
سلام  به همه دوستان عزیز علوم پزشکی
علی الخصوص آقای سیاوش ، بچه های مازنی و گلستان 
خوشحال شدیم خیلی ولی 
به چه استنادی میفرمائید موافقت شده که ما امیدوار شیم. آیا باز شرط و شروطی نداشتن یا همه این سه هزارنفر تو وزارت بهداشت تبدیل میشن . یعنی خوشحال باشیم .؟
دوستان میشه بگین کانال تلگرام اسمش چیه یا با چه شماره ای اد بشیم
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۳ قراردادی ادواری دار
سلام انشالله همیشه خوش خبر باشی
اما واقعیت داره ؟!!!چطوری میتونیم باور کنیم بعد یکسال 
منبع خبر کجاست ؟ چه زمانی گفتند؟ چه شخصیتی یا شخصیتهایی حرف رو زدند ؟-
سیاوش خان !!!

سلام دوستان امروز به ما برق منطقه ای گفتن تو آزمون شرکت کنیم آقا سیاوش جریان چیه
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۱:۲۹ علوم پزشکی مازندران
بله دقیقا. گروه های مجازی منفجر شده از این خبر. تبریک به همه.
ازسیاووش به همه ...تیریک میگم موافقت سازمان مدیریت اعلام شد ولی هنوز بصورت کتبی  اعلام نشده 
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۷:۴۸ علوم پزشکی.ادواری
دوستان بقیه ادارات غیر علوم پزشکی هم تو جلسه شورای اداریشون اعلام کردن که ادواری دار قراردادی تا پایان سال تبدیل وضعیت میشن
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۳ علوم پزشکی.ادواری
سلام.سازمان مدیریت موافقت کرد.تاپایان سال انجام میشه..مبارکه
۲۲ دی ۹۴ ، ۰۹:۳۹ علوم پزشکی گلستان
سلام سیاوش جان قصد جسارت نداشتم فقط شنیده ها را گفتم

در رابطه با دیوان منم شکایت کردم حتی دانشگاه گفته بود برم شکایت کنم چون مجوز به تعداد همه نیست کسی که زودتر شکایت کنه شانس بیشتری داره

اما با یکی از قضات دیوان که مشورت میکردم میگفت کلا قراردادی ها خیلی به رسمیت شناخته نمیشوند و کارمند دولت محسوب نمی شوند راستش فکر نمیکنم از دیوان رای بگیریم مگر تعداد خیلی زیاد باشه
با سلام خدمت همه و دوستمون از علوم پزشکی گلستان ...خدمتتون عرض کنم که منظور من هم همین بود که شما الان گفتید چون برحسب اتفاق من ارشد مدیریت دولتی هستم و این موضوعات رو کاملا اشراف دارم که اگر سازمان مدیریت مجوز جدید نده وزارتخونه میتونه که با هیئت امنا هماهنگ کنن که مجوزهای مانده مارو که خیلی هاش بهداشتی و درمانی است با توجه به نیاز تبدیل به مجوز پشتیبانی کنه و اون مقدار هم که نیاز هست به نیروهای درمانی حاضر در لیست ادواری اختصاص بده . چونکه وزارتخونه بخاطر اینکه بتونه مجوز جدید بگیره تعداد مانده مجوزها رو به سازمان مدیریت اعلام نکرده پس صبر کنیم ببینیم چی میشه و در نهایت دیوان چی میگه ...موفق باشید
۲۱ دی ۹۴ ، ۲۱:۲۰ روزنامه خراسان
آخرین خبرها درباره تعیین تکلیف نیروهای قراردادی دستگاه ها

اسعدی- آخرین تصمیم ها در مورد نیروهای قراردادی شاغل در دستگاه های اداری خراسان شمالی در  گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار «خراسان شمالی» تشریح شد. معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی، روز گذشته از تصمیم این سازمان برای جابه جایی نیروهای قراردادی در دستگاه های مختلف خبر داد. او در عین حال تصریح کرد: برنامه ای برای تعدیل نیروهای قراردادی وجود ندارد.«ولی گریوانی»  اظهارداشت: قرار است نیروهای قراردادی شاغل در دستگاه های اداری استان، با توجه به رشته تحصیلی و تخصص شان جابه جا شوند تا بتوان از تخصص آن ها بهتر بهره گرفت زیرا در حال حاضر برخی نیروهایی که در بعضی از دستگاه ها مشغول به فعالیت هستند، تخصص مرتبط با نیاز آن دستگاه را ندارند.وی بیان کرد: این اقدام با هدف افزایش بهره وری، کارایی و تأثیرگذاری نیروها در دستگاه ها انجام می شود.وی گفت: این جابه جایی به فراهم شدن امکان استخدام نیروهای قراردادی با توجه به تخصصی شدن کارشان نیز کمک می کند.وی با بیان این که در حال حاضر 3 هزار نیروی قراردادی در خراسان شمالی وجود دارند، افزود: بیش از 70 درصد این نیروها، دارای قرارداد کار معین هستند و بقیه نیروهای کارگری هستند که تمرکز این جابه جایی بیشتر روی نیروهای قرارداد کار معین است و  چنانچه در دستگاهی با تراکم نیروی کارگری و در دستگاهی نیز با کمبود این نیرو مواجه باشیم، جابه جایی صورت خواهد گرفت.معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با اشاره به این که عملی کردن این تصمیم به برنامه ریزی ها و پیش زمینه هایی نیاز دارد، تصریح کرد: طرح این برنامه در استان در حال تهیه است و در جلسه های کارشناسی بسیاری درباره آن صحبت و نظرسنجی شده است و با توجه به این که بهتر کردن شرایط فعلی یکی از اهداف اصلی این طرح است، باید مطالعه، بررسی و دقت لازم در اجرای آن صورت گیرد.«گریوانی» ادامه داد: طرح جابه جایی نیروهای قراردادی دستگاه های اداری خراسان شمالی، پس از تأیید نهایی در استان، برای اخذ یک سری موافقت های اصولی ، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارسال خواهد شد زیرا عملیاتی کردن آن، نیازمند اخذ موافقت اصولی از این سازمان است.وی تأکید کرد: مصمم هستیم این طرح را به شکلی پیش ببریم که کمترین تبعات را داشته باشد زیرا با توجه به این که اعتبارات برخی دستگاه ها به شکل ملی و برخی استانی است، دستگاه ها ممکن است پس از این جابه جایی ها برای پرداخت حقوق کارکنان خود با کمبود اعتبار مواجه شوند و بحث های بودجه ای یکی از اصلی ترین مواردی است که ممکن است در اجرای این طرح به وجود آید.معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی در ادامه صحبت های خود درباره نیروهای قراردادی، تأکید کرد: این سازمان در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تعدیل نیروهای قراردادی شاغل در دستگاه های اداری خراسان شمالی ندارد.

۲۱ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۵ ادواری دارها
احمد جان خودتم پیگیر باش

دوستان اگر گروهی ایجاد شده اعلام کنید تا من کانال را منحل کنم و همه با هم در گروه فعال باشیم
۲۱ دی ۹۴ ، ۰۹:۴۴ علوم پزشکی
درود بر همکاران محترم
با توجه به تشکیل گروه در تلگرام خواهشمندم اگر برایتان مقدور
می باشد در گروه بنده رو عضو کنید .
با سپاس
۲۱ دی ۹۴ ، ۰۹:۲۵ علوم پزشکی گلستان
صحبتی که من با یکی از اعضاء هیات امنا دانشگاه داشتم در ارتباط با صحبتهای دوست عزیز و پیگیرم اقای سیاوش

هیات امنا نقشی در صدور مجوز ندارد ( برای گرفتن نیروی پیمانی )

برای شرکتی و تا حدودی قراردادی اختیار دارد ولی پیمانی فقط باید مجوز سازمان مدیریت باشد
حتی سهمیه 5 درصد ریاست هم حذف شده

پس دلخوش شدن به نظر هیات امنا فکر نکنم کار درستی باشه

هیات امنا میتونه تصویب کنه مجوزهای مونده را به ما بدن یا نه ( به پرستارها بدن )
ولی اینکه مجوز جدید بعید میدونم
سلام
دوستان برق منطقه ای مشهد کسی هست رشته کامپیوتر؟
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۱ برق منطقه ای

سلام. ادواری دار وزارت نیرو. از مطلبی که نوشتین  چه استفاده ای میتونیم بکنیم؟ منظورم اینه که به تبدیل وضعیت ما تا چه حد مربوط میشه؟ مگه اصلا مجوزی صادرشده که از زمان صدورش بگذره؟


۲۰ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۳ ادواری دار نیرو
اثر ابطال قوانین و مقررات توسط دیوان عدالت اداری بر احکام کارمندان و کارکنان دولت

پاراف اثر ابطال قوانین و مقررات توسط دیوان عدالت اداری بر احکام کارمندان و کارکنان دولت : وقتی قانون و یا مقرره ای صادر می شود و بنا بر مقتضیات یا دلایل متعددی، برخی از اینگونه قوانین و مقررات توسط دیوان عدالت اداری ابطال می گردد، بحث زمان تاثیر بر احکام کارمندان و کارکنان دولت مطرح می شود.

بدین معنی که این ابطال مشمول چه اشخاصی و یا مشمول چه زمانی می شود؟ مطابق اصل (۱۷۰) قانون اساسی، دیوان عدالت اداری اختیار ابطال تصویبنامه ها و آیین نامه های دولتی که مخالف با قوانین و مقررات اسلامی یا خارج از حدود اختیار قوه مجریه بوده است را به دست آورده است. این اصل بیان می دارد: «قضات دادگاه‏ها مکلفند از اجرای تصویب ‏نامه‏ ها و آیین‏ نامه‏ های دولتی که مخالف با قوانین و مقررات اسلامی یا خاجر از حدود اختیارات قوه مجریه است خودداری کنند و هر کس می‌تواند ابطال این گونه مقررات را از دیوان عدالت اداری تقاضا کند.»

با توجه به اینکه جزئیات این اختیار دیوان عدالت اداری در قوانین عادی وجود نداشت، دیوان خواهان تفسیرهایی از شورای نگهبان در خصوص دایره شمول این اصل و آثار مترتب بر ابطال مقررات گردیده است. مواردی که دیوان پرسیده است به طور خلاصه در این چند بند آورده می شود:

۱- منظور از عبارت «دولتی» در عبارت «تصویبنامه ها و آیین نامه های دولتی» چیست؟

۲- در صورتی که مصوبه ای که ایجاد حقی برای افراد می کند، از تاریخ صدور رأی ابطال شود و برخی از افراد در زمان اعتبار این مصوبه از آن بهره مند نشده باشند، آیا پس از ابطال می توان، آن حق را در بازه آنها اعمال کرد یا خیر؟

۳- اثر ابطال مصوبات چیست؟ آیا مصوبه از روز نخست باطل می شود و یا آنکه این ابطال از تاریخ صدور رأی رقم می خورد؟

در خصوص پرسش نخست، شورای نگهبان مقرر داشته است: «با توجه به قرینه «قوه مجریه» در قسمت اخیر اصل یکصد و هفتادم قانون اساسی مقصود از تعبیر «دولتی» در این اصل قوه مجریه است.»

همچنین، شورای نگهبان در خصوص پاسخ به پرسش دوم اینگونه آورده است: «اجرای مصوبه ابطال شده در مواردی که به مرحله اجراء درنیامده و نیز تصویب مصوبه‎ای به همان مضمون و یا مبتنی برهمان ملاکی که موجب ابطال مصوبه شده است مانند عدم وجود مجوز قانونی، بدون اخذ مجوز جدید، برخلاف نظریه تفسیری شورای نگهبان است.»

از آن‌جایی که در حال حاضر، به شرحی که در ادامه خواهد آمد، در مورد پرسش سوم، حکم صریح قانونی داریم، نیازی به رجوع به نظریه تفسیری شورای نگهبان در این خصوص نبوده و طبق قانون عمل می شود.

ابطال مقررات در قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری:

یکی از ارکان دیوان عدالت اداری، هیأت عمومی آن است که مطابق بند نخست ماده (۱۲)، اختیاری که مطابق اصل (۱۷۰) قانون اساسی به دیوان عدالت اداری داده شده است، به آن تفویض گردیده است. مطابق این بند، حدود صلاحیت و وظایف هیأت عمومی در این خصوص به شرح زیر است: «رسیدگی به شکایات، تظلّمات و اعتراضات اشخاص حقیقی یا حقوقی از آیین‌نامه ها و سایر نظامات و مقررات دولتی و شهرداری‌ها و مؤسسات عمومی غیردولتی در مواردی که مقررات مذکور به علت مغایرت با شرع یا قانون و یا عدم صلاحیت مرجع مربوط یا تجاوز یا سوءاستفاده از اختیارات یا تخلف در اجرای قوانین و مقررات یا خودداری از انجام وظایفی که موجب تضییع حقوق اشخاص می شود.»

همچنین، ماده (۱۳) قانون تشکیلات و آیین‌دادرسی دیوان عدالت اداری -مصوب ۱۳۹۰- بلافاصله مقرر می دارد: «اثر ابطال مصوبات از زمان صدور رأی هیأت عمومی است مگر در مورد مصوبات خلاف شرع یا در مواردی که به منظور جلوگیری از تضییع حقوق اشخاص، هیأت مذکور اثر آن را به زمان تصویب مصوبه مترتب نماید.»

این ماده دقیقاً منطبق بر نظریه تفسیری شورای نگهبان از اصل (۱۷۰) قانون اساسی است که اصل را بر ابطال مصوبه از زمان صدور رأی می داند مگر آنکه ثابت شود مصوبه واجد دو شرطی است که در متن ماده (۱۳) بالا اشاره شده است. برای نمونه متن رأی شماره … مورخ … هیأت عمومی دیوان عدالت اداری قابل ذکر است که به دلیل آنکه در رأی قبلی خود بدون در نظر گرفتن این دو شرط، حکم به ابطال از تاریخ تصویب بخشنامه داده بود، آن را اصلاح کرد. در رأی جدید می خوانیم:

«مطابق ماده ۱۳ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، تسری اثر ابطال مصوبه به زمان تصویب در فرض مغایرت مصوبه با شرع و یا جلوگیری از تضییع حقوق اشخاص تجویز شده است. نظر به این که اعمال … [بخشنامه] معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور موجب تضییع حقوق اشخاص نشده است، بنابراین در رأی … [قبلی] موجبی برای اعمال ماده ۱۳ قانون صدرالذکر و تسری اثر ابطال به زمان تصویب وجود نداشته و … اثر ابطال …به زمان صدور رأی «۴/۱۲/۱۳۹۳» اعلام می شود.»

به نظر می رسد، تفاسیر متعددی در خصوص اینکه تفاوت زمانی که دیوان عدالت اداری مقرره ای را از تاریخ تصویب (الف) یا از تاریخ صدور رأی (ب) ابطال می کند وجود دارد. در اینجا سه نظر بیان می شود:

۱- با صدور رأی به ابطال یک مقرره، در هر حال تکلیف/ حقی که مطابق آن به وجود آمده است برداشته می شود؛ اما اگر ابطال از زمان تصویب باشد، علاوه بر این، کلیه حقوقی که در بازه زمانی بین نقطه «الف» و «ب» به افرادی داده شده است باید مسترد گردد. مثال: اگر حکم به ابطال مصوبه مبنای اعطای تفاوت تطبیق به کارکنانی که بعد از سال ۱۳۸۸ استخدام شده اند، داده شود، دو فرض مطرح است:

الف) ابطال از زمان تصویب: در اینصورت علاوه بر اینکه تفاوت تطبیق از احکام کارگزینی افراد مشمول حذف می گردد، کلیه مبالغی که در فاصله زمانی «الف» و «ب» در این قالب پرداخت شده است لازم است مسترد گردد.

ب) ابطال از زمان صدور: در اینصورت، تفاوت تطبیق از احکام کارگزینی کلیه افراد مشمول (حتی کسانی که قبلا در بازه زمانی الف تا ب برای آنها برقرار شده است) حذف می گردد ولی نیازی به استرداد مبالغی که پیش از این دریافت داشته اند، نمی باشد.

۲- تفاوت میان ابطال از زمان صدور رأی و زمان تصویب مقرره در آن است که هنگامی که مقرره ای از زمان صدور ابطال شود، با توجه به اینکه این مقرره در بازه زمانی «الف» و «ب» معتبر تلقی می شود، برای کسانی که طی این دوران حق/ تکلیفی بر آنها بار شده است، تغییری حاصل نخواهد کرد. ولی از تاریخ صدور رأی (نقطه ب)، این مقرره در خصوص سایر افراد اجرایی نخواهد شد. اما در صورتی که از زمان تصویب مقرره ابطال شود، حق و تکلیف از همه برداشته خواهد شد. ملاحظه می شود که مطابق این نظر، هیچگاه استرداد حقوق دریافتی مطرح نمی شود. مثال: همان فرض ابطال مصوبه مبنای اعطای تفاوت تطبیق را با مواردی که در بالا آورده شد، بررسی کنید.

به نظر می رسد، نتوان بر روی همه مصادیق به صورت خط کشی شده، یکی از دو نظر بالا را اعمال کرد، بدون آنکه به تفاوت های میان موضوعات مورد حکم توجهی داشته باشیم. شاید یکی از دلایلی که تا کنون در قوانین نیز چنین امری به صورت روشن تعیین تکلیف نشده است، بر همین مبنا باشد. این نظریه را با دو مثال روشن می کنیم: به عنوان مثال، درست است که مطابق نظریه نخست، در برخی از موارد لازم است پولی که به یک کارمند داده شده است، را مسترد نمود، اما با توجه به اینکه این امر با اصولی منافات دارد، چنین اقدامی را انجام نمی دهیم.

همچنین، در نظریه دوم باید بین آثار ابطال مصوبات از زمان صدور رأی در خصوص مصادیق مختلف قایل به تفکیک شویم. به عنوان مثال، فرق است بین زمانی که مصوبه مبنای استخدام یک شخص از زمان صدور رأی ابطال می شود با زمانی که مصوبه مبنای پرداخت یک آیتم حقوقی ابطال می شود. از آنجایی که مجوز ورود یک بار صادر شده و در هر ماه یا هر سال نیازمند چک کردن مبنای مجوز نیستیم، مطابق نظر دوم، استخدام این شخص خدشه ای وارد نمی آید؛ اما از آنجایی که پرداخت مبلغی در حقوق، به صورت ماهیانه انجام می گیرد، در ابتدای هر ماه باید مجوزهای مربوط در قوانین و مقررات را بررسی نمود و در صورتی که ابطال شده باشد نسبت به حذف آن اقدام کرد.شناسنامه.

۱۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۶ دانشگاه مازندران
سلام دوستان عزیز امروز با آقای دها یی صحبت کردم گفت هنوز خبری نشده بعد گفت توکل به خدا من بغضم ترکید متوجه شد گفت امروز یه نامه زدیم سازمان مدیریت احتمالا با این نامه موافقت بشه مشکل شما حل میشه . حالا من فردا به آقای سلیمانی زنگ می زنم 
سلام اقای سیاوش پس تکلیف قرادادی - ادواری سازمان بهزیستی کشور چی میشه  شما فقط از دانشگاهها میگید
با سلام خدمت همگی علی الخصوص همکارمون از گلستان ..همه دانشگاهها مجوزها رو فرستادن و تقریبا 2500 مجوز جمع شده و تمام بچه های ادواری 3000 نفرهستن و با این حساب 500 عدد مجوز کم داریم که وزارتونه منتظر مجوزهای سازمان مدیریته هر اندازه مجوز بگیره بقیه اش رو از 2500 عدد خودش استفاده میکنه .فقط همه پیگیری کنن ...ضمنا اگر سازمان مدیریت هم مجوز نده ما چون هیئت امنایی هستیم یه شانس دیگه هم داریم و اون طرح در هیئت امناس.
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۸ علوم پزشکی گلستان
دانشگاه گلستان حدودا تیر - مرداد مجوزهای مانده را اعلام کرد که کمی کمتر از 226 نفری بود که ادواری داشتند

مطمئن نیستم اما گویا 180 مجوز داشتند

ولی نمیدونم چرا دانشگاههای دیگه در اعلام مجوزهای مانده اینقدر تعلل دارند
با سلام ...همکار خوبمون از دانشگاه مازندران لطفا هر خبری شد اینجا بنویسید تا در جریان باشیم .ضمنا من هم با وزارتخانه و سازمان مدیریت در ارتباطم ..فعلا مانده مجوزها از سوی وزارت بهداشت به سازمان مدیریت اعلام نشده و وزارتخانه منتظر این هستند که مجوزهای دیگه ای هم بگیرن و با مجوزهای خودشون بتونن همه رو تبدیل وضعیت کنن و میگن امیدوار باشید.
۱۷ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۰ دانشگاه مازندران
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام دوستان عزیز شنبه  دوستی از وزارتخونه که خودشم تو معاونت درمان هست و ادواری داره بهم زنگ زد و با خانم جلالی صحبت کرد گفت تمام مدارک رفته  سازمان مدیریت و ما منتظر دکتر نوبخت. هستیم ولی دوستم که خودشم ذینفع هست جلالی همکارشه گفت انجام میشه نگران نباشید .   دوستان ما به کانال اد شدیم ولی کانال فعالیتش کمه اگه گروه دارید شماره می ذارم اد کنید لطفا تا من به شرق استان مازندران و مرکز اطلاع رسانی کنم *********** 
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۶ قراردادی علوم پزشکی
سلام من همیشه به این سایت سر میزنم و میخونم مطالبتان رو حالا  چطوری میتونم به گروه تلگرام  شما اد شم کارنامه ادواری هم دارم 
ممنونم میشم اگه راهنمایی کنید
پاسخ:
مدیرسایت : اگه طرف سوالتون ماهستیم باید بگیم که ما هیچ گروه یا کانالی تو تلگرام تشکیل نداده ایم بچه ها خودشون ظاهرا تشکیل داده ان .وما هم هیج مسئولیت در قبال آن نداریم .
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۷ قراردادی
سلام به هم قراردادیهای قبول شده در آزمون ادواری علی الخصوص همکاران وزارت تعاون، کار
دوستان خبری ندارید که چه اتفاقاتی در وزارتخانه افتاده اگه خبری دارید پیامی بگذارید تا ما هم مطلع شویم
یه سوال داشتم گروه تلگرام فقط کارکنان دانشگاه هستن؟
سلام به همه همکاران 
بنده با معاونت توسعه اداره صحبت کردم 5800 تا مجوز در راهه که فقط امضا آقای نوبخت مونده ایشون ولی حاضر نیستند به دلایل بودجه ای اینور سال امضا کنند و تاکید دارن سال 95 امضا کنن.
با سلام من با سازمان مدیریت صحبت کردم آقای سلیمانی گفتن که منتظر دستور دکتر نوبخت برای تبدیل وضعیت ادواری های وزارت بهداشت  هستیم و پگفتن امیدوار باشید انجام میشه ولی با وزارت ضحبت کردن اگه ما بتونیم دانشگاهها رو راضی کنیم که به دکتر صالحی نامه بنویسن و بخوان که تعیین تکلیف کنن خیلی خوبه از طرفی میشه پیشنهاد داد که از محل مانده مجوز و پست بلاتصدی دانشگاهها مثل هیئت علمی ها که پارسال انجام دادن برای ما هم انجام بدن .ما قراره نامه ای به معاونت توسعه دانشگاهموم بنویسیم و بچه های ادواری اون رو امضاء کنن و تحویل بدیم تا دکتر صدر السادات جواب دانشگاه ما رو بده .به نظرم همه دانشگاهها به معاونت توسعه تون پیام بدین تا نامه ها از سوی دانشگاهها با هم به دکتر صدر السادات برسه تا ترتیب اثر داده بشه

با سلام

وزارت نیرویی ها چقدر چراغ خاموش حرکت میکنن هیچ حرفی حرکتی صدایی شماها چه خبر به کجا رسید تبدیل وضعیت ؟

۱۶ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۷ علوم پزشکی ناشناس
سلام لینک کانال تلگرام  رو من نتونستم باز کنم می شه منم تو گروه تلگرام عضو بشم ؟لطفا راهنمایی می کنید
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۱ علوم پزشکی ..گروه استخدامی
سلام..اگه دوست دارین شمارتو بزارین ..توی تلگرام پیام بدم..عکس کارنامه ادواریتونو بزارین..بعد چشم اد میکنم
همه کسانی که تو گروه هستن عکس کارنامه ادواریشونو گذاشتن
باید محتاط باشیم..
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۳:۰۹ قراردادی ادواری بدست !!
با سلام خدمت تمامی دوستان 
دوستان گروه و کانال تلگرام و نامه نوشتن دردی از شما درمان نمیکنه . چرا نشستید و تماشا میکنید !!!! برید دیوان شکایت کنید و اونو پیگیر باشید تازه اگه همین الان برید شکایت کنید نیمه دوم 95 هم کسی به شما جواب نمیده . 
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۴ علوم پزشکی
سلام منم علوم پزشکیم میشه منم گروهتون عضو کنید.
۱۵ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۷ علوم پزشکی..گروه استخدامی
سلام.ما همکارای علوم پزشکی کل کشور یه گروه تلگرامی 170 نفره تشکیل دادیم .نامه زدیم وزارتخونه قراره تا شنبه جوابشو بگیریم ..اگه جواب جالبی نبود گروهی به دیوان شکایت کنیم
البته شنیدیم که فردا اقای نوبخت با مدیریت منابع استانها برای تصمیم گیری درمورد ادواری دارها جلسه دارن سازمان مدیریت
از تهران کسانی نیستن که برن سازمان جدیریت فردا؟؟؟

http://khabaronline.ir/detail/494212/society/problems

اینجا مشکل ادواری  رو بنویسین اگه دقت کنین یک سری ها نوشتن شاید اگه زیاد بشه پیگیری کنن

۱۴ دی ۹۴ ، ۱۲:۳۰ ادواری دارها
امیر جان دوستان عزیز

من چند بار عرض کردم کانال برای جمع شدن دوستانه اگر واقعا همه علاقه مند باشند میتونیم گروه تشکیل بدیم هر چند گروه مشکلات خودشو داره ولی اول باید بتونیم یه تعدادی بشیم یا نه ؟

الان 26 نفریم

بازم دوستان هر نظری دارند من در خدمتم

پاسخ:
مدیرسایت :کاربران گرامی به اطلاع میرسانیم که مدیریت سایت هیچ نقشی در تشکیل گروه وایجاد کانال و بحثهای پیرامونی ندارند
لطفا گروه تشکیل بدین اینجوری که تبادل نظر معنی نمیده کانال برای موضوع ما کاربرد نداره
سلام منم موافق تشکیل گروهی هستم که همه بتونن صحبت کنن و نظر بدن اینکه فقط یه ارتباط یطرفه س
۱۴ دی ۹۴ ، ۰۸:۰۳ آذربایجان

از برق منطقه ای ها چرا کسی جواب نمیده آیا اون نامه ای که از توانیر اومده بود چارت خواسته بودن اداره تون جواب داد یا نه ؟

۱۳ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۲ ادواری دارها
کانال تشکیل دادیم تا محلی برای جمع شدن و تبادل نظر باشه
اما مطمئنند اگر تعداد زیاد شد و دوستان هم همراه اونوقت کانال را به گروه تغییر میدهیم
چقدر طولانی ؟؟؟ وقت نظارت اسفند؟؟؟ کاش حداقل واسه قراردادهای سال دیگه حل شه ... دوستان اگه برای کس دیگه ای هم حکم اومد بزاره...
۱۳ دی ۹۴ ، ۰۹:۴۸ بابا برقی

سلام بر دوستان همدرد

عزیزان برق مناطق خبری ازتون نیست . ما در دورترین نقطه ایران منتظر خبرهای خوش از طرف شما هستیم .

ضمنا از متولی ایجاد کانال تلگرامی ادواریها تشکر میکنم .

بامید تبدیل وضعیت همگی

 

۱۳ دی ۹۴ ، ۰۹:۰۶ به ادواری دارها

سلام من عضو کانال تلگرام شدم ولی توی کانال که نمیتونیم چیزی بفرستیم کاش گروه تشکیل میدادین

۰۹ دی ۹۴ ، ۰۹:۰۸ ادواری دارها
مدیر عزیز ممنون

من بخاطر کار همسرم از اول با وبلاگ شما بودم ممنون به خاطر تایید قطعا بخاطر خودمون و شما هر کامنتی تایید نمیشه و فقط اخبار و پیگیری ها منتشر میشه
پاسخ:
مدیرسایت :  (نظر یکی از کاربران با اسم "قراردادی ادواری بدست "که کامنتو بصورت خصوصی گذاشته بود بر اینکه نمایش داده بشه اینجوری میاریم ازین به بعد از واسه اینجو رکامنتایی که میخواین نمایش داده بشه از زدن تیک خصوصی خوددادری کنید  ) :
اخرین پیگیری ها در خصوص روند پرونده شکایت به دیوان :
پرونده مقید به وقت نظارت به تاریخ 94/12/19 می باشد . ابلاغیه شماره 9410100957008067 مورخ 22/09/1394 مربوط به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی رئیس جمهور در تاریخ 28/09/1394 ابلاغ و به دفتر شعبه اعاده شد


۰۹ دی ۹۴ ، ۰۸:۱۹ قراردادی امیدوار به خدا
سلام ایا این خانم یا آقایی که گفته رای دیوان فایده نداشت می تونه شماره رای رو بده ؟ آخه تو سایت دیوان تو قسمت تازه های رای هیچی نیست ؟ حرف ایشون تا چقدر صحیحه ؟ من احساس خوبی نسبت به این پیام گذاشته شده ندارم .......
۰۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۸ علوم پزشکی مازندران
چون پزشکای شاغل در طرح پزشک خانواده حداقل حقوقشون 5 میلیونه!! بهتره منتظر اونا نباشیم
۰۷ دی ۹۴ ، ۲۱:۲۴ دانشگاه مازندران
 دوستان عزیز یه مریض تو بیمارستان ما بستری بود هفته قبل که خواهرش و دامادش تو وزارتخونه هستن من زنگ زدم به خواهر این مریضمون خانم جعفری گفت اسامی ما رو از معاونتهای درمان و بقیه معاونت ها تازه دو سه هفته ای میشه گرفتن به خدا . من گفتم ما از شما تهرانی ها که نزدیکید بیشتر توقع داریم قرار شد بپرسه به من بگه . یعنی ما این همه حرص می خوریم این کی گفت واسه ما تازه از مون مدارک خواستن .. این قضیه واسه کمتر از یه ماهه دوستان عزیز عمق فاجعه کجاست خدا میدونه . توی اسامی دانشگاه مازندران فقط دوازده تا اداری هست بقیه همه پزشک و پرستارن . چرا پزشکای مراکز که برش بیشتر دارن دلشون نمیسوزه همش ما بی کس و کارا جلو بیفتیم . اصلا یه پزشک ندیدم بره دنبال اینکار ا. 
۰۷ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۴ دانشگاه مازندران
‏02185352343
سلام دوستان عزیز اینم شماره آقای سلیمانی . ولی اگه پاشید دسته جمعی برید سازمان مدیریت اونا مجبورن یه کاری کنن . فقط مراقب باشید بعنوان سردسته شورش نگیرنمون . چون دفاع از حق جرمه
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۲۱ علوم پزشکی گلستان
لطفا از لینک زیر به ریاست دانشگاههای پزشکی و معاونت توسعه دانشگاهها ایمیل بزنید و پیگیر باشید

http://www.behdasht.gov.ir/news/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C+%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D8%A7%D8%AA/27885/%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86+%D8%B1%D8%A6%D9%8A%D8%B3+%D9%88+%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86%D9%8A%D9%86+%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D9%87%D8%A7%D9%8A+%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%85+%D9%BE%D8%B2%D8%B4%D9%83%D9%8A-+%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA+1:+%D8%A7%D9%84%D9%81-+%D8%A8
با سلام من به دیوان شکایت کردم و منتظر جوابم و سخت هم پیگیر ...لطفا اگر کسی موفق به دریافت رای دیوان شده اینجا بنویسه ...اگر هم منظورتون رای دیوانی هست که من قبلا گفتم وزارتخانه میتونه وارد عمل بشه ولی بخاطر ما نگه داشته تا ببینه تکلیف بقیه چی میشه والا اگر قرار باشه که انجام نشه اون فرد با رای دیوان تبدیل وضعیت خواهد شد..رای دیوان قابل چشم پوشی نیست خیالتون راحت . فقط دانشگاه مازندران شماره آقای سلیمانی رو بزاره روی سایت ..همه پیگیر باشید حتما به امید خدا نتیجه خواهیم گرفت
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۳۷ علوم پزشکی گلستان
میتونید از طریق سایت دیوان مشورت بگیرید
مطمئن باشید جواب میده

اگر مدارک را کامل بفرستید حتما رای میگیرید به من گفتند فقط اگر بتونم شماره مجوز را ببرم رای میگیریم

اما دیوان خیلی زمان بره همه شکایت کنید ولی پیگیری حضوری از وزارت خانه یا سازمان مدیریت باید اولویت باشه

و البته تو هر سایت خبری و .... این مشکل را مطرح کنید

دوستانی که به عنوان پزشک خانواده یا هر قراردادی ادواری داری دارید پیگیری میکنید عزیز من باید همه با هم باشیم یک گروه بزرگ و منسجم تا دیده بشیم

پس لطفا کمک کنید بتونیم این گروه را بسلزیم
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۳۷ قراردادی 12 ساله
سلام من یک سوال داشتم از دوستان . دستگاه شما با وجود رد کردن اسامی قراردادیهای با داشتن مجوز استخدادم ادواری از پیگیری کارتان امتناع میکند؟؟؟؟ یا مشکل جای دیگری است ؟؟هفته گذشته دانشگاه ما اسامی دونفر واجد شرایط را رد کرد آیا امیدی نیست؟؟ یا وقت میخواد؟؟
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۹ یکتا به ناشناس
این متن عین متنیست که در همین موضوع در صفحات قبل یکی از ادواری دارهای برق منطقه ای نوشته بودن  ...
جواب دیوان به شکایت من، قرارداد کار مشخص (معین)تعریف نشده است ،قرارداد خرید خدمتی  قبل سال 78 فقط مجاز به شکایت جهت تبدیل وضعیتند ،، والسلام، دیوان نتیجه نداد فقط پیگیری کنید، به قول شاعر ،به امید انکه شاید برسد به خاک پایت ....... چه پیامها سپردم همه سوز دل صبا را  !!!!! در ارزوی شرکتی شدن همه یه صلوات
حالا در مورد بقیه رو نمیدونم ...
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۱ ناشناس به یکتا
می شه در مورد رای دیوان که گفتید برای یک نفر صادر شده و بی فایده بیشتر توضیح بدید چون من هم به دیوان شکایت کردم. ممنون می شم
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۰:۱۸ ناشناس به علوم پزشکی

سلام من هم به دیوان شکایت کردم ولی هنوز پاسخ ندادند

برای چه کسی رای صادر شده و بی فایده؟ دیوان عدالت چه پاسخی داده می شه بیشتر توضیح بدید لطفاً

۰۷ دی ۹۴ ، ۰۹:۴۲ قراردادی

سلام به مدیر محترم و صبور سایت و دوستان قراردادی

من نظری نوشتم ولی متاسفانه مدیریت محترم سایت تشخیص دادند نظر بنده را انتشار ندهند....ولی........

دوستان متاسفانه کسی به فکر من و شما نیست.....

در کل بنظر من بی خیال موضوع بشید و برید سر زندگی تون. حدود بیش از یکسال است که حیران و سرگردانید و این توهمات ممکن است به سلامتی شما نیز آسیب برسانه گرچه الان هم اکثراً حال خوشی نداریم.....ولی..........

من سالها تجربه در 4 دولت را دارم سابقه ای از زمان دولت رفسنجانی تا امروز و تنها یک مرد و یک دولت دیدم که به فکر مستضعفین و پا برهنگان بود ...اسم نمی برم که یک وقت مدیر محترم سایت از دست من ناراحت نشه و چاپ نکنه.....

اون مرد استثمار مدرن را درهم شکست ما رو از شرکتی یعنی یک انسان بی هویت به یک ایرانی تبدیل کرد.....

بنظر این حقیر با چنین مردانی آرزوی ما تحقق پیدا می کنه نه با این مردان امروز که از همان ابتدای سرکار آمدنشان ندای اخراج و تعدیل نیروی قراردادی سر داده اند.....و به قول خودشان تنها مشکل این مملکت ما هستیم و دیگه این مملکت مشکلی ندارد......

خدا کنه تنها ما مشکل باشیم و این مردم بدبختی که حیران و بیچاره و درمانده اند با اخراج ما مشکلشان حل بشه ما راضیم با نبود ما دیگران به آرامش برسند.......ولی......

دوستان توکل بر خدای سبحان اگر امروز حق مان را ندادند فردا سر پل صراط پدرشان رو در می آوریم.......

این هم بگم همه شان سالخورده و رفتنشان نزدیک.....

پروردگارا زمانی اگر به ما الطافی فرمودی و مقامی دادی لیاقتش را هم بده.....

و من الله التوفیق

پاسخ:
مدیرسایت : دوستان شما هم رعایت کنید خب ما همانطور که تو قوانین سایت هم گفته ایم نظراتی که حاوی توهین واهانت به مسئولان محترم باشد تایید نمیکنیم و بهتره همیچنین درخواستی هم از ما نداشته باشین که اونارو تایبید کنیم ما هم امیدواریم که مشکل همه از جمله شما قراردادیها حل بشه
جناب سیاوش ... دیدید که رای دیوان که برای یکی از بچه ها اومده بود و بی فایده...ولی با حضور جمعی فک کنم کار بهتری صورت بگیره...
۰۶ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۶ علوم پزشکی مازندران
سلام آقا سیاوش. ما حدود 120 نفر از بچه های پزشک خانواه در سراسر کشور، تو تلگرام یه گروه تشکیل دادیم و داریم بصورت تیمی عمل میکنیم و در حال تنظیم نامه هستیم. اینو گفتم که بدونید بقیه بی تفاوت نیستن و داریم از تجربیات شما و دیگران استفاده میکنیم. به امید تعیین تکلیف همه بزودی
با سلام لطفا برای چندمین بار ازتون خواهش میکنم به دیوان شکایت کنین تا بتونیم حداقل رای وحدت رویه بگیریم ..با این سایت مشکل ما حل نمیشه چون فقط خودمون داریم باهم صحبت می کنیم و مسئولی اینجا نیست که صحبت های مارو انتقال بده .. اگر هم موافق باشین زمانی رو که اعلام کردیم هماهنگ کنیم همه بریم سازمان مدیریت 
سلام لطفا شماره آقای سلیمانی را بزارید توی سایت
دوستان به سایت بازرسی کل کشور-سامانه رسیدگی به شکایات برید و از طریق پیام از سازمان مدیریت شکایت کنید .من شکایت کردم برام پیام اومد شکایت شمادر چار چوب وظایف سازمان ما می باشد و در حال رسیدگی و بررسی موضوع هستیم  از متن شکایت پرینت تهیه کنید امضاء کنید  و اگرمستندی دارید ارسال کنید  ظرف دو ماه پاسخگو هستیم.
۰۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۲ دانشگاه مازندران
سلام دوستان عزیز نمی دونم تا چه حد خبر دارید هفته پیش نوبخت اعلام کرد که مجوز چهارده هزار نفر به آموزش و پرورش و هفده هزار نفر به وزارت بهداشت برای بیمارستانهای جدید در سال 95داده شد که به ازای هر چهار بازنشسته یک نفر هم جدید بگیرن حالا با این اوصاف واسه ما یعنی هیچ برنامه ای ندارن. در ضمن من هفته قبل به آقای سلیمانی که شماره اش رو هم براتون گذاشتم زنگ زدم گفت بچه های خود وزارت بهداشت که ادواری داشتن و بچه های دانشگاه تهران اینجا بودن و سخت پیگیرن . حالا اگه یک سال و نیم دیگه از عمر دولت مونده و میخواد چهار ساله دیگه بمونه به نظرتون بخشنامه دولت رو اجرا نمیکنه . فقط پیگیری لازمه . در ضمن من تمام مراحل دیوان رو از یکی از بستگان پرسیدم گفت ما اگه مجوز بدیم دانشگاههاتون میتونن شما رو دست به سر کنن. پس فقط دسته جمعی اقدام کنید اینقدر زنگ پیام حضوری برسد تا کلافه شن .
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۹ بهره بردار
سلام .قراره وزارت نیروماده 124 کارگری رواجراکنه وهمه ازقراردادمستقیم دربیان بجز10درصد.کسی دراین موردچیزی نمیدونه 
آخه اینطوری دیگه ازاستخدام خبری نیست ودرآینده دوباره به پیمانکارواگذارمیشه
۰۵ دی ۹۴ ، ۰۸:۰۰ قراردادی
سلام بر مدیر سایت محترم
لطفا درخصوص تکلیف نهایی ما( قبول شدگان آزمون استخدامی ادواری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) از نظر جذب، پیگیری و عنایت فرمائید و جهت آرامش ما و خانواده هایمان خبری بدهید.
پاسخ:
مدیرسایت : تنها شما نیستین که همه ادواریها همچین مشکلی ندارن باید خودتون با هماهنگی مدیران کلتون اقدام کنید .
من به مجله خبری پیام دادم که گفتند موضوع به سرویس اجتماعی ارجاع داده میشه شمام به مجله خبری بدید شاید...شاید...
سلام دوستان من ایمیل کردم از باشگاه خبرنگاران ایمیل زدن که این غیر قابل انتشار  اقا سیاوش باید چیکار کنیم
۰۳ دی ۹۴ ، ۰۹:۰۵ قراردادی

سلام

دوست عزیز من ارسال کردم دوباره امتحان کنید...

۰۲ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۱ علوم پزشکی مازندران
دوست عزیز قراردادی، به آدرس جی میل هم نمیره و پیغام خطا میده.
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۹ قراردادی

دوستان اون جی میله نه ایمیل

gmail

۰۲ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۰ قراردادی

سلام دوستان ایمیل نیست جی میل است gmail

است

yjc.states.gls.gmail.com

۰۱ دی ۹۴ ، ۲۲:۲۶ علوم پزشکی مازندران
آدرس ایمیلی که دادید درست نیست. پیام نمیره .
۰۱ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۳ قراردادی

با سلام

تلفن تماس باشگاه خبرنگاران جوان در استان گلستان

31162195

جی میل خانم نظری رئیس باشگاه

yjc.states.gls.gmail.com

لینگ شهروند خبرنگار

www.yjc.ir

لطفاً دوستان پیام یتان را بفرستید شاید فرجی شد.

۰۱ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۷ به قرادادی
yjc.states.gls@gamil.com ببخشید این ایمیل نمیره ممکن هست یک باره دیگه این رو چک کنید.
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۸:۱۸ قراردادی

سلام دوستان

من دیروز با رئیس باشگاه خبرنگاران جوان استان گلستان خانم نظری صحبت کردم و جیمیل و شماره تماس باشگاه خبرنگارن را به من دادند و گفتند در صورت تقاضی زیاد ما پیگیری می کنیم.

لطفاً تماس بگیرد و به جیمیل ایشان پیام تان را بفرستید...

گرگان:31162195

yjc.states.gls@gamil.com

لصفاً دوستان همگی با هم درخواست پیگری موضوع بخشنامه مذکور را به ایشان ارسال کنیم تا شاید فرجی بشود...

۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۱:۲۱ ناشناس به علوم پزشکی مشهد
شرح شکایت :
ریاست محترم دیوان عدالت اداری
سلام علیکم
احتراماً به استحضار می رساند اینجانب ... .. بمدت ... سال بصورت مستمر برابر قرارداد شماره ....مورخ .. لغایت تاکنون در دانشگاه علوم پزشکی ... خوانده محترم ردیف یک مشغول به انجام وظایف و امور محوله ارجاعی می باشم درحالیکه نظر به بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 19/07/93جانشین معاون توسعه ومدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهور و تحقق بندهای 2و 3 سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری دستگاه مربوطه دانشگاه علوم پزشکی ... موظف بوده است که در غالب محل مجوزهای استخدامی اخذ شده نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شاغل که دارای صلاحیتهای لازم بوده ودر آزمون ادواری سالهای 1381و1383و1384 مجاز شده اند ودارای مدرک تحصیلی وتخصص کافی و لازم می باشند اقدام نمایند که متاسفانه علیرغم داشتن کلیه شرایط (پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی و شناسه قراردادی به شماره .....)، خوانده محترم طرف شکایت دانشگاه علوم پزشکی .....از تغییر وضعیت سرباز زده واقدام موثری در این خصوص تاکنون به عمل نیاورده است وچیزی جز تضییع حقوق حقه اینجانب را به همراه نداشته و ندارد .
علیهذا ،عنایت به ماده 30 دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی وتخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی و با عنایت به مراتب فوق و مدارک تقدیمی که در آن نیز به صراحت موضوع یاد شده را تایید نموده تقاضای رسیدگی وصدور حکم شایسته مبنی بر تغییر وضعیت استخدامی از قراردادی به پیمانی را از آن مقام محترم خواستارم .


خود سایت دیوان اداری که مراجعه کنید نمونه فرم رو کلیک کنید تصویرش می یاد بعد تکمیلش کنید به دفتر کل دادستانی شهر محل اقامت خودتون در دادسرا مراجعه کنید


طرف شکایت :
خوانده ردیف 1 : دانشگاه علوم پزشکی
خوانده ردیف 2: معاونت توسعه و مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور

موضوع شکایت و خواسته :
تقاضای تبدیل وضعیت استخدامی از قراردادی به پیمانی طبق بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 19/07/93

شماره و تاریخ تصمیم /رأی مورد اعتراض :
ضمائم و مستندات :
تصویر بخشنامه شماره9757/93/200 مورخ 19/07/93 جانشین معاون توسعه ومدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهور
تصویر حکم کارزینی سال (اولین)
تصویرحکم کارگزینی سال 1394
تصویر کارنامه آزمون ادواری سال…
تصویر آخرین مدرک تحصیلی
سوابق بیمه از سال .. لغایت ..







سلام 
دوستان لطفا یه کانال بزنید و اطلاعات و هماهنگیهایی که لازم است رو اونجا انجام بدیم یه نفر زحمت بکشه و ادرس لینک هم بزاره اینجا تا بقیه هم join  بشن 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام  اب و فاضلاب روستایی  تاییدیه سازمان سنجش راگرفتن و دادن وزارت نیرو  حالا ادامه با وزارتخونس ***** **** ****** *** ********** ***** ******** ****** **** ***** * ** *** ******* *****

دوستان لطفا به این سایت www.bazresi.ir هم یک سری بزنین و اونجا موضوع رو بنویسین شاید فرجی بشه

در ضمن خیلی از ادارات مجوز هم دارن  اگه بخوان میتونن از اون مجوزها اقدام کنن

ظاهرا پستهای پیشنهادی که توانیر از برق منطقه ای ها خواسته ، برق منطقه ای ها به اون نامه اقدام نکردن درسته ؟ اداره ما که اقدام نکرده
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۶ علوم پزشکی مشهد
سلام . خسته نباشید . ممنون از اطلاع رسانی شما . می شه لطفا" مراحل شکایت به دیوان و متن نامه را بگذارید  که ما هم شکایت کنیم. ممنون
سلام. وقت همگی بخیر. کسی درباره تبدیل وضعیت بچه های میراث فرهنگی اطلاعی نداره؟

سلام آقا سیاوش من 32 روز پیش به دیوان شکایت کردم ولی هنوز شماره پرونده هم برام از طریق پیامک ارسال نشده برای 3 نفر از همکارام که با هم شکایت کردیم در فاصله چند روز ارسال شده  پس بدونین یه عده ای با شما هماهنگ و همراهیم. برای تحصن هم با تمام مشکلات ما آمادگی شو داریم

چند روز پیشم با خانم جلالی بحثم شد قطع کرد ولی می دونم باید خیلی پافشاری کنیم  از طریق وزیر بهتره،شاید بتونه دکتر نوبخت رو راضی کنه ما که داشیم بی ادعا کار می کردیم خودشون توقع رو با بخشنامشون ایجاد کردن

راستی این پست هایی که برامون در نظر گرفتن کلی طرفدار داره دیر بجنبیم به پیمانی رسمی ها می دن(اونایی که مدرک بالاتر از هنگام استخدام گرفتن)

رابط وزارت خوته ما با سازمان مدیریت همین آقای ماهی هستش

۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۱ علوم پزشکی
اینم شماره آقای ماهی مدیر توسعه وزارت بهداشت 
09153135286
02181452638
تماس بگیرین و بگین چرا بعداز چندین سال کار کسی کاری برای ما نمی کنه؟
ببخشید اینجا فقط حرف می زنین ..چرا به دیوان شکایت نمی کنین ؟ چرا با هم جمع نمی شین و برین تهران و در سازمان مدیریت و پیگیری کنین ؟ مثل معلم ها که تا چیزی میشه شروع به تحصن میکنن ... تا کی باید حق ما ضایع بشه و هیچی نگیم ؟ 
چرا هم نا امیدید

خوب بیاید ما هم برای حقمون بجنگیم

حرف منفی نزنید کمک کنید یه راه حل برای پیگیری پیدا کنیم

فقط پیگیری
۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۹:۵۸ به بابابرقی
سلام.دوست عزیزمجوزدست سازمان مدیریت هست که اونم دلایل خودش روداره والا همه ادارت ووزارتهانیرومیخوان وچه نیرویی بهترازکارمندان خودشون.البته بعدازاین همه سال واین همه بخشنامه مااگه دلسوزداشتیم یازرنگ بودیم وضعمون بهتربودوصدالبته مخلفان طرح ادواری خیلی بیشتروپرشورتر وباانگیزه ترند.بهرحال امیدمان به خدااست.موفق باشید
سلام بر دوستان الکی امیدوار
اولا از همکاران وزارت تعاون، کار استان ها که بخاری در نمیاد بدلیل اینکه وزارتخانه 50 سهمیه داشت که آنهم برای نور چشمیها و پارتی دارهای وزارتخانه اقدام کرده که کاراشون در دست اقدام است و شما همکاران استان ها در خواب بمانید ما که از بس پیگیری کردیم خسته و دلشکسته شدیم زیرا فقط مسئولین واحد های مختلف مثل اداری، حراست و ... فقط سر ما را شیره میمالن تا برنامه 5 ساله پنجم تمام بشه بعد بگن برنامه تمام شد و ما هم توانستیم همین 50 نفر را اقدام کنمیم افسوس از شما که هر چه بلا سرمون بیاد حقمان است دوم اینکه دوستی که پیام گذاشتند که به نمایندگان پیام بفرستیم اولا که الان اینها بفکر دوره بعدی خودشان هستند تا باز هم به اصطلاح به خانه ملت بروند ثانیا تمام آدرس های ایمیل افراد اعلامی اشتباه بود و پیام ارسال نمی شد.
باز هم دوستان دلمون را به خدا می سپاریم که گره گشای اصلی اوست و بس، شاید صلاح ما در این است، ولی تا بچه گریه نکنه مادرش به آن شیر نمیده. به امید استخدام شدن همی دوستان قبول شده در آزمون استخدامی ادواری اللخصوص همکاران عزیز وزارت تعاون، کار .  حلالم کنید همکاران خوبم در وزارت متبوع از استخدام 50 نفر کمی ناراحت بودم  بیهوده حرف زدم. التماس دعا
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۶ بابا برقی

سلام بر دوستان همدرد

دوستان برق مناطق بر اساس شواهد کلیه مدارک از قبیل پستهای پیشنهادی و تاییدیه های سازمان سنجش به توانیر ارسال شده ولی هیچ اقدام جدیدی بر روی نامه ها انجام نشده .

دوستان اگر کسی امکانش رو داره از طریق توانیر پیگیر باشه .

ممنون

بامید تبدیل وضعیت همگی

سلام به همگی ..من با چند نفر از وزارتخونه هماهنگ کردم میگن از سراسر کشور نامه بنویسیم و برای دکتر هاشمی وزیر بهداشت و دکتر صدرالسادات معاون توسعه وزارتخونه بنویسیم و بگیم که همه جا در حال تبدیل وضعیت بچه های قراردادیشون که ادواری دارن هستن ولی وزارتخونه انجام نداده و تمامی مراحل رو براشون بنویسیم و بفرستیم به امید خدا نتیجه میگیریم پس همه ما از طرف کارکنان ادواری هر استانی به وزارتخونه ناه بنویسیم و اینجا هر دانشگاهی بگه که انجام داده و حداقل تعداد زیادی امضاش کنن تا نتیجه بگیریم
سلام از دوستانی که بعضی مسائل را اطلاع رسانی می کنند نهایت تشکر را دارم نظرتون در مورد کمک خواستن از یک وکیل یا مشاور حقوقی چیه؟
سلام لطفا یک متن که شامل همه موارد باشه بنویسین اینجا بزارین که همه با اسامی مختلف اونو ارسال کنیم به نماینده ها.بجز اینم نوشتن یه تومار با امضای زیاد میتونه مورد توجه قرار بگیره فقط راهش چیه همه بتونن امضا کنن کسی میتونه پیشنهادی بده با توجه به اینکه تجمع همه از شهر های دور و نزدیک بعید بنظر میاد ...ایا میشه یک تومار الکترونیک تهیه کرد با امضای زیاد ؟ کسی راهشو بلده؟
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۹:۱۳ قراردادی ۱۷ ساله
دوستان از قراردادی های عوم پزشکی رسته بهداشتی هستم امروز شنیدم با واگذاری حاشیه شهر به بخش خصوصی(که همچنان ادامه داره) کلی نیوی مازاد ارند که باید بین مراکز پخش شن پس به این ترتیب ظاهرا باید بجای اینکه منتظر تبدیل وضعت باشیم باید به همین وضعیت شاکر باشیم و دعا کنیم هوس تعدیل نداشته باشن ـ ـ ـ ـ خدا روشکر
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۳ تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی
سلام دوستان لطفا و خواهشا با دفتر نمایندگان مجلس که در زیر لینکشون را قراردادم تماس بگیرید و حتما براشون ایمیل بزنید و تو سایتشون پیغام بذارید این نمایندگان خیلی فعال از حق قانونی استخدام شدگان دفاع کردند و نوبخت را وادار به پذیرش استخدام استانداری ها کردند اگر براتون تبدیل وضعیت مهمه حتما انجام بدید

 http://mostafa-afzalifard.ir/Contact.aspx

http://www.haghighatpour.ir/Ofeer.aspx

http://www.rasaee.ir/contact http://gazipoor.com/fa/home

/contact http://ali-motahari.com/?page_id=191