---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ب.ظ


پیشنهاد بنقل از زنجانی :
سلام دوستان همین الان تو اخبار رادیو زنجان گفت  از روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی دولت  سامد به خاطر سفر رئیس جمهور به زنجان اماده پیگیری درخواست ها و مطالبات مردم  از مسئولین است خواهشا همه با هم از روز سه شنبه با تماس های مکرر خودمان وخانواده امان با شمار 111 پیگیر استخدامی ها باشیم خواهشا تا می توانید زنگ بزنید چندین و چند بار زنگ بزنید با شماره های متفاوت تا بیشترین امار تماس های داوطلبان  در مورد آزمون استخدامی استانداری باشد  در ضمن تو اخبار گفت که بعد از تماس کد ره گیری میدهند و بعد از چند روز جواب پیگیر هایشان را از مسئولین به تماس گیرندگان اطلاع می دهند .

23/07/1393 : به اطلاع می رساند این معاونت به درخواست هایی شماره مستخدم تخصیص خواهد داد که قبلا اطلاعات کلیه کارکنان آن دستگاه در  سامانه فرم شماره 6 یا سامانه آمار و اطلاعات کارکنان به تایید این معاونت رسیده باشد.(بقیه در ادامه مطلب)
----------------------------

1393/07/22 - تایید آمار فرم شماره 6 استانداری ها بصورت ملی انجام می شود

با توجه به اینکه مبادله موافقتنامه استانداری های سراسر کشور در سال 1393 بصورت ملی انجام می شود، در سامانه تایید آمار کارمندایران نیز، فرم شماره 6 استانداری ها پس از تکمیل، مستقیما به معاونت توسعه ارسال شده و با تایید این معاونت برای مبادله در کارتابل دفتر امور اجتماعی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور قابل مشاهده می باشد. بنابر این فرم شماره 6 استانداری ها از دسترسی دفاتر منابع انسانی و تحول اداری و یا بودجه آن استانداری خارج شده است.

----------------------

1393/07/22 - مهلت ارسال اطلاعات فرم شماره 6 تا 30/07/1393 بدون تمدید

کلیه دستگاه های مشمول موافقتنامه هزینه ای ملی و استانی حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 1393/07/30 فرصت دارند آمار نیروی انسانی فرم شماره 6 موافقتنامه هزینه ای را (برای مبادله با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری) از طریق همین سامانه به تایید معاونت توسعه برسانند. در غیر این صورت هیچ مسئولیتی متوجه این معاونت نخواهد شد. بدیهی است ضمن عدم مبادله موافقتنامه سال 1393 آن دستگاه با معاونت های یاد شده این دستگاه هامی بایست نسبت به مراجع نظارتی مانند سازمان بازرسی و دیوان محاسبات پاسخگو باشند.

_منبع: کارمند ایران



دوستان توجه کنید :( پیشنهاد بنقل از مهشید)

   نظر به حضور هیئت دولت در هفته پیش رو در استان زنجان ، و قول پیگیری تامین اعتبار از جانب نمایندگان زنجان در مجلس و همچنین برخی از مسئولین استانداری در این سفر ، از همه پذیرفته شدگان در سراسر کشور درخواست میشود جهت تاکید و تسریع در پیگیری توسط این عزیزان به صورت مستمر با شماره تماس مسئولین استانداری و نمایندگان اقدام به تماس و ارسال پیامک نمایند . 


لازم به ذکر است به یاری خداوند از جانب پذیرفته شدگان زنجانی تمهید و تدارک مناسب برای بهره گیری از سفر ریاست محترم جمهور و دکتر نوبخت اندیشیده شده است .

شماره تماس نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی :
محمدرضا خانمحمدی خرمی------------------۰۹۱۲۳۸۱۹۰۱۶
سیدمحمدعلی موسوی------------------------۰۹۱۴۴۴۳۲۳۲۸
محمد اسماعیلی--------------------------------۰۹۱۲۱۴۱۲۵۳۲
محسن علیمردانی------------------------------۰۹۱۲۷۴۱۳۵۶۰
رضا عبدالهی------------------------------------ ۰۹۱۲۱۴۸۳۰۵۸

مسئولین استانداری زنجان :
مرادی--------------------------------------------02433143317
خانم حمزه لو-----------------------------------02433143405
میرزایی------------------------------------------02433143303

ضمنا همه دوستانی که دسترسی به مطبوعات و خبرگزاری ها دارند با تماس با دفاتر استان زنجان خبرگزاری ها و مظبوعات و سایت های خبری ، خواستار پیگیری و طرح پرسش در کنفرانس خبری دکتر روحانی و دکتر نوبخت را مطرح کنند
دفتر خبرگزاری ایسنا در زنجان---------------02433546001
                                                   02433546008
دفتر خبرگزاری تسنیم در زنجان------------- ؟
دفتر باشگاه خبرنگاران جوان در زنجان----- ؟
صدا و سیمای مرکز زنجان -------------------02433773000


لینک نامه ارسال شده به استانداریها

مشروح صحبتهای نمایندگان پذیرفته شدگان با جناب دکتر دژپسند

شماره نمایندگان محترم مجلس اینجا کلیک نمایید به نقل از وبلاگ پیش دبستانی ها


بچه ها طبق اظهارات آقای قاضی پور :(نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در پیشنهادی که به صورت کتبی به آقای ابوترابی فرد برای پیگیری آزمون استخدامی استانداری ها و وزارت نفت دادم، آقای مروی از کمیسیون انرژی و آقای خجسته از شوراها مسئولیت رسیدگی به مراحل جذب پذیرفته شدگان را عهده دار شدند.)
هر چه سریعتر  پیامک بارون کنیم و تا به وخامت اوضاع پی ببرن خیلی موثره ها .....
آقای مروی از کمیسیون انرژی 0912.271.6910

امیر خجسته همدان- فامنین 09181111507_


نظرات  (۲۰۷)

۲۹ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۴ ارمان به مازنی
بستگی داره که تحقیقاتمحلی را کی بفرستن مرکزی که گزینشو بر عهده داره. اگر پروندت تکمیل باشه در اولین زمان بهت زنگ میزنن در هر حال خودتو اماده کن.

خدایا!

من فکر کنم ما دهه 60 ای ها رو از روی زمین حذف کنی ، تمام مشکلات دنیا !... حل بشه  جنگ و کنکور و تورم  و مجردی و بیکاری  کم بود

.

.

.

.

.

.

حالا وظیفه افزایش جمعیت هم افتاد گردن ما!!!

۲۹ مهر ۹۳ ، ۲۰:۵۰ رها به مازنی
بستگی به ادارتون داره و اینکه تهران گزینش بشید یا ساری اگه تهران باشه یه مقدار بیشتر زمان میبره ولی دیگه خودتونو اماده کنید
کدوم اداره هستید؟
بچه ها کسی خبرداره چند روز بعد از اینکه تحقیقات محلی رو انجام دادن برای گزینش باهامون تماس میگیرن؟

سلام دوستان گلستانی خسته نباشید

بخدا دری نمونده که نزده باشم همیشه پیگیر اسخدامی ام اما فک کنم حالا دیگه امیدی نیست .

من زیاد وقت نمیکنم بیام اینجا کامنت بزارم  اما خواستم دوستای گلستانی بدونن تنها نیستن مام پیگیری میکنیم اما همه جا دادنمیزنیم تا از ارزش کارمون کم شه

از دوستان قبول شده اداره ورزش و جوانان کسی هست جواب بده؟؟؟بچه ها کسی از حقوق  و مزایای اداره ورزش و جوانان خبری داره؟؟با مدرک ارشد چقدی میدن؟؟؟؟؟
قابل توجه دوستان زنجان وقتی که با سامانه 111زنگ می زنید حتما بفرمائید که پیگیری مشکلات ما در دست مسئولین کشوری است باید مسئولین کشوری از جمله اقای نوبخت جواب بدهد چون مسئولین استانی در حقیقت زیاد کاره ای نیستند و همون حرفهای تکراری را می زندد  میگن که مشکل شما توسط اقای نوبخت حل میشه حتما این تذکر را بدهید که از مسئولین کشوری ازمونهای استخدامی را پیگیری کنند
۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۵:۲۷ منوچ به مدیرسایت
نابرده رنج گنج میسرنمیشود.منم میگم راضیم به رضای خدامیدونم چون دوستم داره سختیای زیادبهم میده تاصدای ناله هاموبشنوه...ماهم مشکلمونوبه خودخودش سپردیم تاهرچی روبرامون مصلحت دونست همون میشه.متشکرم ازشما

 قابل توجه دوستان زنجانی

دوستان در جریان باشن سامانه 111 استانی هستش و مسئولین کشوری پاسخ گوی ان نیستند . در جریان سفر ریس جمهور به لرستان سامانه 111 فعال بود اما فقط مسئولین استانی جواب می دادند پس خواهش دارم ضمن تماس با 111 . موثرترین راه درخواست پاسخ صریح از مسئولین کشوری ، ریس جمهوری و نوبخت می باشد امیدوارم با همت خود مجدد امیدمان را زنده دارید ما هم ضمن دعای خیرمندی برایتان با سایر اقدمها  پیگیری خواهیم نمود  در پناه حق موفق باشید .

صدای ما را به گوش هایی که خود را به نشنیدن زده اند برسانید ، ملاقات حضوری ، بنر و پوستر و هرانچه می توانید.

مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در استان زنجان آغاز به کار کرد.

مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در استان زنجان  با حضور آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان، مهندس انصاری استاندار زنجان و جمعی از مدیران استانی رسما آغاز به کار کرد.

مردم استان زنجان می توانند نظرات، پیشنهادات و مطالبات خود را از طریق تماس با شماره تلفن 111 مطرح نموده و با دریافت کدرهگیری، حداکثر تا 20 روز، پاسخ خود را پیگیری و دریافت نمایند.

۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۲:۵۶ ازبابلی ریکا به استانداری مازندان
دوست عزیز از اظهار محبتتون متشکرم بنده هم از همه بچهای مازندرانی پیگیر چه در تهران که انصافا حضورشون بین استانا بی نظیر بود[چه خانومای گل و چه اقایون عزیز] و هم از همشهری عزیزم اقا مجید که برای پیگیری نامه تهران تا ساعت 1 استانداری با هم بودیم تا از تهران بیاد تشکر میکنم و درست شدن کارمون تا پایان سال طبق قول اقایون از خداوند مسئلت دارم و در مورد نامه کمیسون اصل 90 که فرمودید کاملا حق باشماست یقینا این نامها در اینده بدردمون میخوره و خدای ناکرده در صورت عدم تامین اعتبار دلیل محکمه پسندی در دیوان خواهیم داشت یا علی
۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۱:۳۰ حامد از زنجان
دوستان زنجانی به 111 با تلفن ثابت تماس بگیرید و فقط جمله زیر رو بگید.چون اگر با عباراته مختلفی درخواست شود وحدت از بین می رود.

تو 26 خرداد 91(یا تیر ماه 92) در آزمون استخدامی استانداری زنجان قبول شدم و میخواستم که زمان شروع به کار من را مشخص کنید.

عنوان درخواست هم زمان شروع به کار آزمون استخدامی.

۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۱:۱۵ منوچ به مدیرسایت
سلام مدیرجان خسته نباشید.ازقبولین سال92آذربایجانشرقی فقط من ازطریق این وبلاگ پیگیراستخدامی بودم که بعدازارسال نامه9مهرخداحافظی کردم رفتم تنهایی پیگیرکارخودم شدم.ولی متاسفانه امروزتووبلاگ به قسمت رونداستخدامهاتاکنون سرزدم ولینک مستندات مربوط به آگهی های استخدام استانداری هاروکامل خوندم ازاستان چهارمحال بختیاری 4آگهی ثبت شده درحالی که هیچ خبری ازآگهی آزمون خرداد92آذربایجان شرقی بین آگهی هانیست؟؟؟میخواستم بپرسم چطوری کل آمارقبولین استانداریهاروگرفتین که ماروازقلم انداختین؟؟؟یابازگناهمون این بوده که گزینش نشده ایم یاشایدم هست من پیداش نکردم...ولی چه آگهیش باشه چه نباشه به امیدخداداره مشکل ماهم حل میشه
نوبخت بازم حرفشوعوض کردچه ادمیه این اقا شک نکنیدیک ماه دیگه ازش بپرسن میگه تاخرداد94همه سرکارن  دارن باسیاست فکرهمه رامشغول کردن  که فکراعتراض نباشن
۲۹ مهر ۹۳ ، ۰۹:۵۱ به مدیر و دوستان
با توجه به اینکه آقای نوبخت از ماه گدشته به بعد زمان مشخصی رو برای شروع به کار قبول شدگان استانداریها چه در رسانه ها و چه به نمایندگان مجلس اعلام کردند ، نمایندگان مجلس به نوعی موضوع ما رو حل شده میدونند ، من خودم وقتی با نماینده شهر خودمون صحبت کردم بهم گفت آقای نوبخت به ما گفتند شما ابتدای 94 مشغول میشید ، همین باعث میشه نه ما بتونیم به نمایندگان اصرار کنیم و نمایندگان به آقای نوبخت . البته باید یادمون باشه آقای نوبخت فقط از یک ماه گذشته به این سو زمان شروع به کار رو به صراحت اعلام کردند و تا قبل از اون فقط میگفتند به زودی تعین تکلیف خواهند شد و دیروز در قم هم گفتند حتما در بودجه 94 در نظر گرفته میشوند. منظورم این نیست که خیالمون راحت باشه منظورم اینه که فعلا قدرت چانه زنی رو از ما گرفته.
پاسخ:
مدیر سایت : درست میفرمایید ولی باید حتما تلاش کرد اگه محقق نشد این قول و توبودجه لحاظ نشد حتما این موضوع پیگیری گردد توسط نمایندگان.
سلام زنجانیها خواهشا با 111 تماس بگیرید من امروز زنگ زدم خانمی بادقت هرچه من گفتم و یاداشت کرد و کد ملی من و نیز گرفت و یه کد ره گیری داد و گفت می توانید بعد از سفر رئیس جمهور با این کد پیگیری کنیدحتی سازمانی را که من قبول شدم نیز یاداشت کرد و خودش پرسید کدوم سازمان قبول شده ای و در سایت سامد یک مون به نام استخدام گذاشتند
زنجانیها خواهشا زنگ بزنید این یک فرصت است برای استان ما شاید دیگه چنین فرصتی گیر نیاریم بازم گفتم اگه امار تماس بیشتر باشد پیگیری مسئولین نیز بیشتر می شود 
چوپان دروغگو:



اسفند همه سر کارند فروردین حقوق می گیرند


اوایل سال94 تعیین تکلیف می شود


سال 94 تعیین تکلیف می شوید




آقا به پیر به پیغمبر این دولت به فکر جذب ما نیست

باید کاری بکینم دو سال حرف حرف حرف اونم از نوع مفتش
۲۹ مهر ۹۳ ، ۰۸:۲۰ استانداری مازندران
باسلام خدمت دوستان -همانطور که آقا حسن توضیح دادند نامه های فایل پیوست که دیروز آپلود کردم حاوی مطالبی است که کاملا حق رو به پذیرفته شدگان داده اند.قابل توجه دوستانی که به سادگی از کنار چنین نامه هایی میگذرند باید بگم این نامه ها در درجه اول قانونی بودن - کمبود شدید نیروهای انسانی در دستگاههای اجرایی استان -طی شدن فرآیند جذب و .... را صراحتا بیان میکند.در قوانین حقوقی ایران یکی از مهمترین ادله اثبات دعوا اقرار متشاکی ست.بنده هم مثل همه شما امیدوارم مشکل تامین اعتبار حل شود.اما اگر بنا به هردلیلی این امر محقق نشد مسلما چنین مدارکی در دیوان عدالت مثمرثمر خواهد بود.به همین دلیل این نامه ها را در قالب pdf قرار دادم تا دوستان بتوانند پرینت بگیرند چرا که نامه به استانداری ها که دوستان لینکش را قرار دادند عکس بوده و پرینت با صفحه مشکی انجام میشده.ضمنا از تلاش دوستان مازندرانی همچون مزدک- حسن- ریکا بابلی و ... در راستای احقاق حق تشکر میکنم.
کی گفته 20 نفر؟؟؟

کل استان واسه استانداری ها 75 نفر شاهد و ایثارگر بودن که از اینا 44 نفر فرزند شهید هستن

اطلاعات نداری خب  :))))
باز اقای چوپان دروغگو یه حرفی زد همه چی گلو بلبل شد کافیه 2روز دیگه بیان وبلاگ ...........
۲۹ مهر ۹۳ ، ۰۰:۰۴ اسفند خوزستان
یعنی فقط آزمون خردادیها جذب میشن؟
۲۸ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۶ خبری که یکی از کارمندای استانداری خوزستان داد
من تو یکی از دانشگاههای خوزستان درس میخونم و هفته پیش دفاعیه داشتم. قبل دفاع استاد راهنمام حین معرفیم در مورد اینکه استانداری هم قبول شدم توضیح داد. پدر یکی از بچه ها هم که بعد من دفاع داشت و تو استانداری خوزستان کار میکرد هم اونجا بود. بعد دفاع که بیرون بودمو منتظر اعلام نمره ایشان آمدنو یکم باهام حرف زد و گفت نگران نباش تا اسفند حتما شروع به کار میکنید. گفت از یماه پیش دوباره روند استخدام ادامه پیدا کرده و دستور اومده تا قبل از بهمن مراحل اداری افراد قبول شده را تمام کنیم که از اسفند مشغول به کار بشن. ازش پرسیدم چقدر امیدوار باشیم؟ گفت تا جایی که میدونم شروع به کارتون در کل کشور همزمان و قطعیه.
متاسفانه وقت نشد بیشتر باهاش صحبت کنم و از نامه های اومده بیشتر بپرسم.
فرزندشهیدایلام برای کدام اداره ی؟؟اخه قرمزجان ایلام شک نکنین 20نفرمعرفی شده بنیا دنداره شرکت نفتم فکرنکنم 4نفرنداره
با توجه به اینکه کلیه دستگاهها مکلفند در چارچوب سهمیه استخدامی حداقل بیست و پنج درصد ( 25 %) نیازهای
استخدامی خود را از میان جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا، و جانبازان بیست و پنج درصد
%25 ) و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان بالای یک سال اسارت، معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران )
تامین و به استخدام آنان از محل مجوز های مربوط و پست های بدون متصدی اقدام نمایند، لذا استانداری موظف
است 25 درصد از سهمیه تخصیص یافته مذکور را بین دستگاههای اجرایی توزیع و برگ تعیین مشخصات شغل را از
دستگاههای اجرایی اخذ و مراتب را به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای معرفی مشمولین بند مذکور اعلام نماید.
بنیاد شهید موظف است ظرف یک هفته به معرفی ایثارگران واجد شرایط به استانداری اقدام نماید.
لازم به ذکر است بر اساس قانون اصلاح بند (و) ماده ( 44 ) قانون برنامه پنجم توسعه، فقط فرزندان شاهد و جانباز
25 درصد و بالاتر و آزاده بالای یک سال اسارت از شرط جنسیت برای استفاده از سهمیه استخدامی معاف و دستگاههای مشمول این قانون موظفند بدون الزام به رعایت شرایط سنی، تحصیلی، معدل و آزمون و با احراز شرایط
عمومی گزینش با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و از ابتدا آنان را به صورت رسمی قطعی استخدام نمایند.
مابقی مشمولین این بند که از سوی بنیاد شهید معرفی شده اند در حد باقیمانده سهمیه 25 درصد، در آزمون استخدامی
شرکت نموده و در رقابت با سایر افراد واجد شرایط این بند به ترتیب بالاترین نمره انتخاب خواهند شد.
ممنون مدیر جان
چشم ذهنمو میبرم سمت پیگیری بیشتر تا حصول نتیجه انشالله
از زحمات بی دریغ و شبانه روزی شما بی نهایت سپاس
۲۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۹ حامد از زنجان
آقای مدیر محترم ممنون میشم این مطلب من را هم در کنار مطلب مهشید خانوم در بالای صفحه قرار دهید.
دوستان زنجانی این متن زیر را به تمام نمایندگان استان زنجان پیامک بزنید تا شاید در این سفر آقای روحانی واسه این موضوع راهکاری اندیشیده بشه.
حتما پیامک بزنید.

با سلام.
آقای دکتر خانمحمدی/دکتر علیمردانی /سردار اسماعیلی/حاج آقای موسوی/مهندس عبدالهی
در صورت امکان موضوع قبول شدگان استخدامی دستگاههای اجرایی استانداری زنجان  که بیش از دو ساله بلاتکلیف هستند را در سفر دکتر روحانی مطرح نموده و حل نمایید تا ان شا اله قدمی در اشتغال استان برداشته شود.
(اسم خودتون)از قبول شدگان استخدامی



دوستان حتما پیامک کنید میشه 4 تا اس ام اس واسه هر نماینده که ضرب در 5 کنیم میشه 20 تا اس ام که مبلغ 200 تومان خواهد شد.
ان شا اله.
پیامک بزنید تا نمایندگان کلافه بشن و این موضوع رو حتما در سفر دکتر روحانی مطرح کنن.
شماره تماس نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی :
محمدرضا خانمحمدی خرمی------------------۰۹۱۲۳۸۱۹۰۱۶
سیدمحمدعلی موسوی------------------------۰۹۱۴۴۴۳۲۳۲۸
محمد اسماعیلی--------------------------------۰۹۱۲۱۴۱۲۵۳۲
محسن علیمردانی------------------------------۰۹۱۲۷۴۱۳۵۶۰
رضا عبدالهی------------------------------------ ۰۹۱۲۱۴۸۳۰۵۸


پاسخ:
مدیر سایت به حامد از زنجان : دیگه اونجا بنحوی اشاره شده بیش ازین صفحه شلوغ میشه اگه عزیزان زنجانی مایل باشن از همینجا هم میتونن آگاه شوند.متشکر از زحماتتان

به خصوصی : شما لطف دارید در حقمون بهتر است ذهنتان را به استخدامها وپیگیری آن منعطف کنید ما هم مدیون آدمهای قدر شناسی مثل شما هستیم وموفق وموید باشید .
یاعلی
۲۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۰ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
منم منظورم همینه. منظورم اینه که دلیل نمیشه اگه از صد تا نیرو، لزوماً 25 تا ایثارگر باشه و 75 تا سهمیه آزاد.
من خیلی پیشتر از مسئول استانداری مون پرسیدم چرا تعداد ایثارگرها بیشتره.
 اونم حرف شمارو زد و درضمن گفت سهمیه استان گلستان 1000 نفر بود. به هر حال مرسی بابت شفاف سازی
پاسخ:
مدیر سایت : بچه ها مگه قرار نبود آقایان مروی وخجسته وضعیت پذیرفته شدگان استانداری ها رو هم پیگیری کنند ؟؟؟!!!چرا فقط مال نفتیا رو پیگیری کردن  وبه نتیجه رسوندن ؟؟؟
خواهشا همتون با پیامک یا تماس علت را از ایشان آقای قاضی پور که پیشنهاد دهنده این پیگیری بودن جویا شوید .
آقای مروی از کمیسیون انرژی 0912.271.6910
آقای قاضی پور :                    
09141410419
۲۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۱ خطاب به سار
خانم یا آقای سار

منم از سهمیه ای های استان ایلامم

گفته 175 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر تا پایان سال جذب میشن

76 نفرش که مال استانداریها بوده

65 نفرش مال نفت

بقیه هم احتمالا مال تامین اججتماعی و شهرداریها


قرمز جان

25 درصدی که شما شنیدی تبصره داره

بر اساس آیین‌نامه ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان 25 درصد و بالاتر، همه دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری موظف هستند حداقل 25 درصد از ظرفیت استخدامی خود را در همه مقاطع تحصیلی به فرزندان شاهد و جانبازان 25 درصد و بالاتر اختصاص دهند.

 بر اساس تبصره 3 ذیل ماده 2 آیین‌نامه، در صورت وجود فرزندان واجد شرایط مازاد بر درصد سهمیه مذکور، دستگاه‌های مشمول موظفند تا سقف نیاز دستگاه از فرزندان واجد شرایط معرفی شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران جذب و به‌ کارگیری کنند.


فهمیدی؟؟؟ تبصره 3 چی میگه؟؟ اگه بازم واجد شرایط وجود داشت میتونن تا سقف نیاز جذب کنن
۲۸ مهر ۹۳ ، ۲۱:۰۸ ✿ قرمــــــــــــــز ✿ به سار
سهمیه های استانها بیشتر از این بود. اونایی که تو آگهی اعلام شد بر اساس نیاز ادارات بود. مثلاً استان گلستان 1000 تا سهمیه داشت ولی تعداد افراد آزمون داده 214 نفره و تعداد فرزندان شهدا و ایثارگران حدوداً 125 نفر. نسبت 25 به 75 رعایت نشده.

پاسخ:
مدیر سایت به خصوصی : خواهشا فقط توکلتان بخدا باشه وبس  اوست که روزی رسانه و از احوال همه بندگانش آگاهه ان شاءالله امسال فرجی حاصل بشه .این نیز بگذرد ....والله سمیع علیم


سلام مدیرممنون ازخبری که درمورداستخدام فرزندان شهیداستان ایلام گذاشتی خوشحالم کردی خداخوشحالت کنه ولی برام سواله چطور175فرزندشهیدوسرکارمیبرن درحالی که کل افرادبدون ازمون وباازمون ازسال 91تاالان100نفرن  فکرنکنم 20تافرزندشهیدباشن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

قابل توجه دوستان مازندرانی و... در خصوص نامه های داخل فایل باید عرض کنم که این نامه ها مدارک بسیار قوی و محکمه پسندی هستند که اگر خدای نکرده کارمون به دیوان عدالت اداری رسید با این نامه ها حداقل 70 درصد جلوتریم و زودتر میتونیم رای بگیریم ( یعنی با این نامه ها طرف مقابل مون توی دعوا خودش حق رو به ما داده و فقط میمونه حکم دادگاه ) و در ضمن کمیسیون اصل 90 مجلس که یکی از مراجع نظارتی هست نیز طبق بررسی جامع و کامل حق رو 100 درصد به ما داده ولی تنها مشکل اینه که خودش نمیتونه دولت رو مجبور به این کار کنه هر چند ملزم به این کار کرده و فقط حکم دادگاه هست (دیوان عدالت اداری) با کسی تعارف نداره و اگر اجرا نشه طبق قوانین جزایی ایران (تمرد از اجرای حکم قاضی) حتی ***** ** میتونه برای چندین ماه پشت میله های زندان بفرسته. لطفا همه دوستان این نامه ها رو سیو و پرینت نیز بگیرند و برای روز مبادا نگاه دارند. با تشکر کارشناس ارشد حقوق جزا 

۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۹ نفتی های با عرضه

رئیس کمیسیون انرژی مجلس به تسنیم خبر داد

استخدام ۱۰۰۰ پذیرفته‌شده آزمون نفت به جریان افتاد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون انرژی مجلس از به جریان افتادن مراحل استخدام بیش از هزار نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران خبر داد و گفت: استخدام باقی افراد منتظر مجوز ریاست جمهوری است.

علی مروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اعلام کرد: در جلساتی که کمیسیون انرژی مجلس با وزارت نفت نفت برای حل مشکل پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت داشت،  پرونده بیش از 1100 نفر بررسی و مراحل استخدام آنها به جریان افتاد.

وی درباره استخدام باقی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت هم اظهار کرد: در این زمینه هم اکنون در حال رایزنی با ریاست جمهوری هستیم تا بعد از صدور مجوز مراحل استخدام بیش از هزار نفر باقی مانده نیز انجام شود.

به گزارش تسنیم، آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران اردیبهشت سال 92 برگزاری شد. طبق اطلاعیه اولیه قرار بود از چهارهزار داوطلب پذیرفته شده نیمی به‌عنوان پذیرفته شده نهایی انتخاب شوند اما شرکت ملی نفت با اشاره به وجود نیروهای مازاد در این شرکت از استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون مورد نظر امتناع کرد.

همین موضوع موجب شد که داوطلبان با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی و نوشتن نامه‌های سرگشاده به مسئولان خواستار روشن شدن وضعیتشان شوند. بر همین اساس نیز حمید رسایی؛ عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت دعوت کرد تا در این باره پاسخگو باشد.اما پیش از ارائه توضیحات بیژن نامدار زنگنه درباره تعیین تکلیف این تعداد داوطلب به نمایندگان مجلس، شرکت ملی نفت با صدور اطلاعیه‌ای نتایج آزمون استخدامی سال 1392 را اعلام کرد.

اگرچه طبق اعلام قبلی قرار بود دو هزار و 676 نفر از شرکت کنندگان جذب شوند اما وزارت نفت حد نصاب مصاحبه و شایستگی را از 40 به 65 درصد افزایش داد که با این کار حدود 1700 نفر از پذیرفته شدگان از استخدام بازمانده‌اند. این در حالی است که طبق قوانین استخدام دولتی و به ‌صورت خاص قوانین وزارت نفت، حدنصاب نمره 40 از 100 است.

همین امر نیز موجب شد که قبول شدگان این آزمون دوباره مقابل شرکت ملی نفت ایران و مجلس تجمع کنند و باز حمید رسایی؛ نماینده مردم تهران در صدد سؤال از وزیر نفت برآید. البته جنجال آزمون استخدامی شرکت نفت با رایزنی کمیسیون انرژی با وزرات نفت خاتمه یافت. بر اساس توافق صورت گرفته وزارت نفت متعهد شد قبول‌شدگان در آزمون استخدامی به‌تدریج و در یک بازه زمانی مشخص به استخدام شرکت ملی نفت ایران درآیند.

پاسخ:
مدیر سایت : بچه ها خواهشا اخبار تکراری رو نذارین مخصوصا اوناییکه قبلا تو وبلاگ گذشاته شده این جور خبرای طولانی فقط زمان لود صفحه توسط کاربران رو دیرتر میکنه ....اون خبراییکه لازمه وبچه ها نمیدونن رو بذارین خوب میشه .
ممنون از همتون
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۹ تماس با نمایندگان شهرامون
بچها دیدید بچهای نفتی با فشار به مجلس و انعکاس تجمعاتشون تو  خبر گزاریا وزارت نفتو به زانو دراوردن پس میتونیم نتیجه بگیریم میشه با فشار بیشتر به نمایندهامون [و اینکه بگیم تو انتخابات پیشرو مجلس ما واسشون جبران میکنیم] جواب بگیریم پس خواهشا همین امشب با نمایندهای شهراتون تماس بگیریدلطفا بابا جان مگه ما چیمون از بچهای نفتی کمتره دیر اومدن زودم دارن میرن اونوقت ما 3ساله شب و روز داریم زجرمیکشم
دوستان وقت بذارن بخونن
خیلی مهمه



معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور طی بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی و شفاف‌سازی درباره رعایت قوانین و مقررات در فعالیت‌ها و اقدامات مرتبط با موضوعات استخدامی و همچنین رفع ابهامات موجود مواردی را ابلاغ کرده است.

متن این بخشنامه به این شرح است:
در اجرای بند دو تصویب نامه شماره 130945/ت48702هـ مورخ 28/7/1392 و با توجه به ایرادات قانونی رئیس مجلس شورای اسلامی به تصویب نامه شماره 176441/ت48702هـ مورخ 30/9/1391 هیأت وزیران (طرح مهرآفرین) که لغو شده است و به استناد مواد 41 و 44 قانون مدیریـت خدمات کشوری و نیز مواد 51، 57 و 224 قانون برنامه پنجم توسعه و به منظور تحقق بندهای دوم و سوم سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر «عدالت محوری در جذب، تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی» و «بهبود معیارها و روزآمدی روش‌های گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ‌نظری‌ها و نگرش‌های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای» و همچنین هماهنگی و شفاف‌سازی درباره رعایت قوانین و مقررات در فعالیت‌ها و اقدامات مرتبط با موضوعات استخدامی توسط دستگاه‌های اجرایی و رفع ابهامات موجود موارد زیر ابلاغ می‌شود.

1- با توجه به مسئولیت این معاونت در تعیین تکلیف آن بخش از سهمیه‌های استخدامی موضوع مصوبه لغو شده فوق‌الاشاره و یا سهمیه‌های تخصیص یافته از محل برنامه پنجم توسعه که بخشی از فرآیندهای استخدامی آن انجام شده است، دستگاه‌های اجرایی موظفند از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، قبل از انجام هر گونه اقدام در هر یک از مراحل استخدامی نظیر انتشار آگهی استخدامی، برگزاری آزمون از محل آگهی‌های استخدامی انتشار یافته، اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی برگزار شده، معرفی افراد پذیرفته شده از محل آزمون‌های استخدامی برگزار شده برای طی مراحل گزینش، مدارک و مستندات زیر را به همراه تکمیل کاربرگ‌های شماره یک و دو پیوست این بخشنامه به این معاونت ارسال نمایند تا پس از بررسی، در مورد آنها اتخاذ تصمیم شود.
الف- تأییدیه پادار بودن اعتبار در بودجه سالانه برای استخدام‌های مورد نظر با تأیید معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور
ب- برگ تعیین مشخصات شغل که به تأیید کمیته اجرایی طرح طبقه‌بندی مشاغل دستگاه رسیده است.
ج- آگهی استخدامی منتشر شده در روزنامه‌های کثیرالانتشار
د- فهرست پذیرفته‌شدگان یک و نیم برابر ظرفیت برای آزمون‌هایی که نتایج آنها اعلام شده است.
تبصره- مسئولیت ارسال مدارک درخواستی موضوع این بند در استخدام‌های انجام شده توسط استانداری‌ها با استانداری است و ارسال تأییدیه اعتبار از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور مبنی بر پادار بودن اعتبار استخدام‌های انجام شده الزامی است.
2- صدور هر گونه مجوز استخدامی جدید از محل ظرفیت‌های قانون برنامه پنجم توسعه، منوط به ارسال اطلاعات لازم بر اساس کاربرگ‌های شماره یک و دو پیوست و طی فرآیندها و الزامات تعیین شده در ماده (51) قانون مذکور است.
3- آزمون‌های استخدامی که بدون رعایت الزامات و فرآیندهای قانونی مربوط از جمله استخدام بدون نشر آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار موضوع ماده (44) قانـون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل مربوط انجام شده، فاقد اعتبار است.
4- با توجه به لغو سهمیه‌های استخدامی (ملی و استانی) در مصوبه مذکور (طرح مهرآفرین)، مسئولیت سیاستگذاری و برنامه‌ریزی در زمینه منابع انسانی و تشخیص ضرورت نیازهای استخدامی واحدهای استانی بر  عهده دستگاه‌های اجرایی است و واحدهای استانی باید نیازهای استخدامی خود را برای بررسی به ستاد دستگاه اجرایی ذیربط منعکس نمایند.
5- نیازهای استخدامی استانداری‌ها، با رعایت مفاد بند دو این بخشنامه، از طریق وزارت کشور به این معاونت برای طی مراحل قانونی منعکس خواهد شد.
6- موارد اعلامی و مکاتبات انجام شده از سوی این معاونت با دستگاه‌های اجرایی مبنی بر معرفی افراد با ذکر نام برای استخدام موردی و یا بکارگیری به صورت قراردادی که قبل از ابلاغ این بخشنامه انجام شده در صورت عدم انطباق با فرآیند قانونی مذکور در این بخشنامه، لغو می‌شود.
7- در اجرای تبصره دو ماده (57) قانون برنامه پنجم توسعه و تبصره دو ماده 46 قانون مدیریـت خدمات کشوری، تبدیل وضع مستخدمان پیمانی به رسمی آزمایشی منوط به دریافت مجوز استخدام رسمی از شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و تأیید معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و این معاونت و قبولی در آزمون است. بکارگیری نیروی انسانی در بدو ورود به خدمات دولتی بصورت پیمانی می‌باشد.
8- در اجرای بند «هـ» ماده (50) قانون برنامه پنجم توسعه، بکارگیری نیروی قرارداد کار معین (کار مشخص) و یا ساعتی با رعایت تبصره ذیل ماده (32) قانون مدیریت خدمـات کشوری و بر اساس موارد زیر انجام می‌شود:
الف- چنانچه تعداد نیروهای قرارداد کار معین (کار مشخص) و ساعتی دستگاه اجرایی تا قبل از 1/1/1390 برابر یا بیشتر از سقف مقرر قانونی موضوع تبصره ذیل ماده (32) قانون مـدیریت خدمات کشوری باشد، بکارگیری نیروی قراردادی جدید یا جایگزینی نیروهای قبلی صرفاً در صورت رسیدن به پایین تر از سقف تعیین شده در قانون، در سقف اعتبارات قانونی تا 10% پست های سازمانی مصوب، مجاز است.
ب- چنانچه تعداد نیروهای قرارداد انجام کار معین (کار مشخص) و ساعتی دستگاه اجرایی قبل از 1/1/1390 و یا بعد از آن کمتر از سقف مقرر قانونی موضوع تبصره ذیل ماده (32) قانون مذکور باشد، بکارگیری نیروی قراردادی جدید تا رسیدن به سقف 10% پست های سازمانی مصوب و با رعایت اعتبارات قانونی ممکن خواهد بود.
ج- بکارگیری نیروی قراردادی به جای نیروهای قراردادی خارج شده، بدون رعایت موارد (الف) و (ب) این بند مجاز نمی‌باشد.
د- بکارگیری نیروی قراردادی، به نسبت 10% پست‌های مصوب، برای آن دسته از واحدهای دستگاه‌های اجرایی (ملی و استانی) که بودجه و ذیحساب مستقل دارند محاسبه می‌شود و جابجایی این میزان بین واحدها با رعایت 10% کل پست‌های سازمانی با تأیید بالاترین مقام اجرایی آن دستگاه اجرایی امکان‌پذیر است.
9- قرارداد انجام کار معین (کار مشخص) و ساعتی منعقد شده با افراد واجد شرایط صرفاً در همان دستگاه اجرایی معتبر است و جابجایی و انتقال این نیروها میان دستگاه‌های اجرایی مجاز نیست. بکارگیری این گونه افراد در دستگاه‌های اجرایی دیگر تنها با رعایت ضوابط این بخشنامه ممکن است.
10- بند (13) ضوابط اجرایی بودجه سال 1392 موضوع مصوبه شماره 101959/ت49403هـ مورخ 6/5/1392 هیأت محترم وزیران با رعایت سقف مشخص شده در تبصره ذیل ماده (32) قانون مـدیریت خدمات کشوری و مواد (51) و (57) قانون برنامه پنجم توسعه انجام می‌شود.
11- دستگاه‌های اجرایی مکلفند اطلاعات افراد واجد شرایط بند (8)‌را که بر اساس مجوزهای قانونی به کار گرفته شده‌اند، پس از تأیید ذیحساب از طریق سامانه کارمند ایران منعکس نمایند تا زمینه صدور شناسه قراردادی از طریق سامانه الکترونیکی مذکور فراهم شود.

2 ساله هر ماه دارم به خبر سراسری رادیو ایران پیام می‌دم و هیچ توجهی نمی‌کنن اما امروز یکی از بچه‌های اسفند 91 آذربایجان، پیام داد؛ همون موقع اعلامش کردن! خوش به حال آذربایجانیا! چه نفوذی دارن! خلاصه اینکه مجری گفت: از چندین استان هم پیام‌های مشابهی برامون اومده و بعد از پیگیری‌ها نهایتاً دولت گفت: تا آخر امسال همه مشغول به کار می‌شن. با خودم گفتم: زهی خیال باطل! همچین قولایی رو تو این 2 سال هزار بار دادن ولی دریغ از یک اپسیلون اقدام عملی!
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۳ حامد از زنجان
سلام.
به مهشید.
من امروز رفتم استانداری.
کسی از کارمندان منابع انسانی نبود.(همشون رفته بودن واسه دوره 111 که قراره پاسخگوی مطالبات مردم باشن).و قسمت منابع انسانی دست افرادی بود که از تهران آماده بودن و مسئول سفر ریاست جمهوری بودن.
وقت ملاقات هم ندادن.و گفتن که فقط با 111 تماس بگیرید.
در ضمن جلوی استانداری هم روز 4 شنبه یا 5 شنبه نمیشه تجمع کرد.چون داربست کشیدن و امکان ایستادن نیست.
فقط تونستم برم پیش آقای علیپور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی که ایشون فرمودن انتهای همین سال مشکلتون حل میشه تا امسال بار مالی نداشته باشه و گفتش که از همین اواخر اسفند ماه مشغول به کار خواهید شد.
در صورتی که سوالی داشته باشید یا برای روز چهارشنبه بخواید تصمیم گیری کنیم ایمیل بزنید.

hamed_hm66@yahoo.com
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۸ زنجانی به مدیر محترم سایت
سلام مدیر جان دستت درد نکنه از اینکه کامنت بنده را در تیتراژ اصلی صفحه قرار دادی ولی یه رخواست کوچکی داشتم با توجه به اهمیت موضوع و از اینکه پایگاه اطلاه رسانی دولت سامد قصد دارد که مطالبات مردم را پیگیری کرده و در همون روزهایی که رئیس جمهور و هیئت دولت زنجان هستند به اطلاع مسئولین برساند و جواب پیگیر های را بنا به گفته رادیو زنجان ظرف یک هفته بعد از سفر رئیس جمهور در اختیار کسانی که درخواست پیگیری داده اند برساند از جنابعالی خواهشمندم یک کم کامنت بنده را به تیتر درشت و رنگی بنویسید تا همه هموطنان بویژه بویژه زنجانی ها با 111 از فردا تماس بگیرند در ضمن این نکته را نیز یاد اوری کنم که می خواند در اخر سفر ریاست جمهوری اماری از تماس گیرنده گان با 111بگیرند که مردم بیشتر کدام مشکل را از مسئولیت مطالبه میکند و موضوع را از طریق مسئولین استانی پیگیری کنند قطعا اگه امار تماس گیرنده گان آزمون استخدامی بیشتر باشد به گفته یکی از مسئولین استانداری  تاثیر بیشتری دارد و رسانه ای می شود وسلام بازم دمت گرم مدیر عزیز بابت همه زحمت هایی که میکشی
نه چیزی نگفت . کلا زورش میومد جواب بده . 
سلام و ظهربخیر به دوستان و مدیر محترم
بچه ها من امروز میرم بیمارستان بستری شم واسه عمل لوزه. واسم دعا کنید چون که خیلی میترسم. 3روزی نیستم.
امیدوارم این 3روز خبرای امیدوار کننده ای بشنوم.
بچه های زنچان من تموم فکرم پیش شماست.ناامیدم نکنید.
دست همگیتونو میبوسم.
روز خوش.تا چند روز آینده خدافظ
پاسخ:
مدیر سایت : ان شاءالله به سلامتی برخواهین گشت توکلتان بخدا باشه وبس ....(حسبن الله ونعم الوکیل ونعم المولا ونعم النصیر)
اللهم اشف کل مریض....
رضا به اصفهان
با استانداری اصفهان که صحبت کردی نگفت اسامی چه افراردی رو میخوان بفرستن ؟ فقط گزینش شده ها رو میخوان بفرستن؟
من هم در مورد فرم شماره 6 از آقای بختیار استانداری اصفهان سوال کردم گفتن باید فرم شماره 6 رو دستگاه اجرایی مربوطه پر کنه و برا تایید برا ما بفرسته و بعدش با دستگاه اجرایی خودم که صحبت کردم گفتن فرم شماره 6 رو پر کردیم و فرستادیم استانداری و تایید هم شده البته گفت پارسال هم ما فرم شماره 6 رو برا شما پر کردیم ولی پارسال استانداری فرم رو تایید نکرد.
زنگ زدم استانداری با خانم عقیلی که نتونستم صحبت کنم ولی یکی از همکاراش گفت اگه سهمیه دارین مشکل حل شده ولی برا بقیه هنوز اعتبارش تامین نشده.  در مورد ارسال اسامی به تهران هم گفت داریم لیست را کامل میکنیم بفرستیم .
اگه بچه های ساکن اصفهان میرفتن استانداری خیلی خوب بود.
توجه توجه!هفته پیش که قرارشدیکشنبه شب برنامه پایش پخش بشه سوال نظرسنجی درمورداماربیکاری بودکه ایابیکاری کاهش یافته یانه ؟دکترحیدری درخبرگذاریهااعلام کردکه بعدازاعلام سوال نظرسنجی مانع ازپخش سوال پیامکی درب نامه پایش شدن ومادیگرنتونستیم سوال رابپرسیم  زمان پخش سوال نظرمردم 60درصدنه و40درصدبله بود
به زنجانی : ممنون از یادآوریتون حتما با 111 تماس میگیریم

به حامد از زنجان : دوست خوبم ما زنجان نیستیم اما حتما روز چهارشنبه خودمونو به زنجان میرسونیم ، اگه تونستی وقت ملاقات بگیری یا برای دیدار اقشار مختلف با رئیس جمهور ثبت نام کنی ما رو در جریان بذار تا همه با هم حضور بهم برسانیم

در ضمن برنامه های پذیرفته شدگان در سفر آقای رو هم بفرمائید تا ما هم هماهنگ بشیم
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۶ keyvan.suv1986@gmail.com
خب یزدان جان این حرف که واسه 10 ماه پیشه. الان 10 ماهه فرستادن.خبر" تازه "چی داری؟ ولی بازم جای شکره 
ممنون از پیگیریتون.
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۰ استانداری مازندران جدید
با سلام قابل توجه افراد پذیرفته شده آزمون استخدامی استانداری مازندران، پیرو اعتراض و شکایت نسبت به عدم بکارگیری افراد پذیرفته شده به کمیسیون اصل90 جوابیه مورد نظر طی یک فایل پیوست جهت اطلاع افراد امضاکننده شکواییه تقدیم حضور می گردد
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۲:۲۴ به استانداری مازندران
فکر نکنم چیز جدیدی باشه ، مربوط به اوایل پیگیری ما میشه که به کمسیون اصل نود نوشته بودیم و همه امضاء کرده بودند و جواب نامه رو که محتواش مربوط به توضیخ خواستن از استانداری مازندران در مورد ماجرای استخدامی بوده رو با یک سری از دوستان در استانداری خوندیم و جواب استانداری مازندران به اصل نود رو هم دیدیم . اگر چیز جدیدی هست بفرمائید چون فایل قابل رویت نیست .


دوستان استانداری گیلان فرم را  با مشخصات افرد نهایی دستگاههای مختلف (براساس جمع بندی خودش از نمره ازمون کتبی وعلمی ) فرستاده برای معاونت توسعه .اگه اونا اوکی بدن اینا بقیه کارای گزینش رو میکنن واز ابتدای سال بعد انشا الله سرکاریم ....پس از ناحیه استان کار ازکار گذشته .... فشار را باید متمرکز کنیم روی نوبخت


گفتم که نگید گیلانیا دست روی دست گذاشتند


۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۱:۴۰ پیرشده استخدام
سلام بلاتکلیف(ایرج)عزیز واقعا ازت ممنونم خیلی لطف کردی ایشالا جبران کنم.دمت گرم.
به حبیب از اصفهان
آقا حبیب دست شما درد نکنه که پیگر هستین.من از صبح هرچی شماره خانم عقیلی رو میگیرم جواب نمیدن.خواستم در مورد نامه تهران ازش بپرسم و پیگیری کنم.
شمارش 03132612218
هیشکی پاسخگو نیست
استانهای دیگه نامه رو فرستادن
اونوقت اصفهان ...
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۰:۵۳ خطاب به همه
سلام

من دیروز زنگ زدم استانداری ایلام و در مورد فرم شماره 6 پرسیدم و گفت شامل شماها نمیشه و مربوط به کارمندای سالهای گذشته اس

گفت شما وقتی اعتبار تامین شه حکم کارگزینیتون میاد و بعدش فرم شماره 6 واستون میفرستیم و خیالتون راحت باشه که اسفند میرید سر کار


۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۰:۴۷ به استانداری مازندران
لطفا بگید چه جوری دانلود میشه؟
۲۸ مهر ۹۳ ، ۰۹:۵۹ پیر شده استخدام

سلام.بلاتکلیف همدان کجا موندی؟

www.iranjib.ir/shownews/7508/
سلام دوستان همین الان تو اخبار رادیو زنجان گفت  از روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی دولت  سامد به خاطر سفر رئیس جمهور به زنجان اماده پیگیری درخواست ها و مطالبات مردم  از مسئولین است خواهشا همه با هم از روز سه شنبه با تماس های مکرر خودمان وخانواده امان با شمار 111 پیگیر استخدامی ها باشیم خواهشا تا می توانید زنگ بزنید چندین و چند بار زنگ بزنید با شماره های متفاوت تا بیشترین امار تماس های داوطلبان  در مورد آزمون استخدامی استانداری باشد  در ضمن تو اخبار گفت که بعد از تماس کد ره گیری میدهند و بعد از چند روز جواب پیگیر هایشان را از مسئولین به تماس گیرنده گان اطلاع می دهند
۲۸ مهر ۹۳ ، ۰۹:۳۶ استانداری مازندران
با سلام قابل توجه افراد پذیرفته شده آزمون استخدامی استانداری مازندران، پیرو اعتراض و شکایت نسبت به عدم بکارگیری افراد پذیرفته شده به کمیسیون اصل90 جوابیه مورد نظر طی یک فایل پیوست جهت اطلاع افراد امضاکننده شکواییه تقدیم حضور می گردد
۲۸ مهر ۹۳ ، ۰۹:۳۳ حبیب اصفهان
سلام. روزنامه ایران امروز بخونید
۲۸ مهر ۹۳ ، ۰۹:۲۲ lمسعود بنیاد شهید
دوستان عزیز پذیرفته شده جهت اداره بنیاد شهید ( بدون سهمیه)،
توجه داشته باشید که ارایه اطلاعات مربوط به مستخدمین هر ارگان باید تا پایان مهر از طریق فرم شماره 6 از آن ارگان به معاونت راهبردی ارسال شود و در غیر این صورت عملا به طور کامل و برای همیشه از لیست معاونت راهبردی حذف خواهیم شد. 
طی تماس من با خانم نیس پور (البته اگه درست بگم فامیلیشونو) در بنیاد مرکز، ایشون در حال تدوین نامه مربوط به ما هستند و گفتند هر روز پیگیرند ولی هنوز از طرف مقامات مربوطه در بنیاد این نامه امضا و ارسال نشده.
خواهش میکنم قبل از اینکه این چندروز رو هم از دست بدیم با تماسهای خودتون با بنیاد مرکز پیگیر این موضوع بشید تا شاید این پیگیریها مسئولین بنیاد رو به فکر بندازه که چرا ما باید توی تامین اعتبار و گزینش از همه عقب تر باشیم.
همون طور که بالای همین صفحه هم ذکر شده، الان همه چی دسته خود ارگان مربوطه بنیاد شهیده و چیزی عملا دست استانداری نیست. پس خواهشا از پیگیری در این مورد کوتاهی نکنید.
تلفن تماس بنیاد مرکز:02142581469
با تشکر از آقا حسین که شماره رو در اختیار بقیه قرار دادن.
۲۸ مهر ۹۳ ، ۰۹:۱۸ بلاتکلیف همدان
سلام به همه دوستان و پیر شده استخدام خودمون
دوست عزیز من مطلبو تو قسمت استان ها و استان خودمون درج کرده بودم و دیروزم پست گذاشتم و به قولم عمل کردم اما بازم اینجا برات میذارم که چشم به راهی، در ضمن اگه خبری شد با من در تماس باش iraj_200887@yahoo.com

الوعده وفا
نمیدونم از کجا شروع کنم اما امروز رفتم استانداری
اولش خبر خوشش اینکه جواب نامه را فرستادن به گفته خودشون بخش دوم خبرم اینکه به تعداد مجوزی که داشتن امار دادن

اما بلا تکلیفی و سردرگمیش اینکه یکی گفت معلوم نیست کی کارتون درست ش یکی گفت اوایل اسفند معلوم میشه یکیم گفت اردیبهشت میرید سرکار

و اما چیز خوشایند اینکه بر خلاف چیزی که شنیدیم پس از گذشت 2 سال از تاریخ ازمون، ازمون گذشته و قبلی به هیچ عنوان باطل نمیشه اینو نیرو انسانی گفت

اما اما اما لیست کیارو فرستادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پرسیدم گفتند ما به هیچ عنوان اسامی ندادیم ما امار رو بر اساس مجوزی که برا استخدام داشتیم به تعداد مجوزمون دادیم و گزینش شده و یا مصاحبه شده قید نکردیم تو امارمون

یه خبر دیگه هم اینکه نیروی انسانی گفت اذر ماه فهرست نهایی رو میزنیم سایت استانداری

اما خبر اخری که دارم اینکه من با اداره کل مربوطمون (که قراره اونجا استخدام شیم) تماس گرفتم گفتند ما اسامی رو فرستادیم به استانداری حتی بهم گفتند که اسم کی رو به عنوان نفر اول ارگان مربوطمون فرستادن و ازین موضوع خوشحال شدم اما نگفتن کی آمار خواستن و کی آمارو دادن اینا چیزایی بود که امروز دونستم امیدوارم کمکتون کرده باشم
۲۸ مهر ۹۳ ، ۰۹:۱۴ به خسته بلا تکلیف
سلام  اینکه گفتین به بیست و سی زنگ بزنیم و این حرفا خدمتتون عارضم که تقریباً بی فایده س. چند وقت پیش که رفته بودم دانشگاه اتفاقی یکی رو دیدم که تو تحریریه بیست و سی کار میکرد کلی ذوق کردم که یکیو پیدا کردم که تو خود بیست و سی هست و میتونم مشکلمونو بهش بگم  بعد کلی توضیح  ماجرا ازش خواستم که یه نامه بنویسم و شریاطو توضیح بدم و با چندتا امضا زیرش بدم که بره تا شاید اونا پیگیری کنن که برگشت گفت کجای کاری پیگیری چی؟کشک چی؟ همه اخبار و گزارشای بیست و سی فرمایشی از بالاس و تا اونا نخوان و دستورشو ندن نه گزارشی تهیه و پخش میشه و نه پیگیری ای صورت میگیره پس با این حساب این گزینه هم کشک!!!!!!!!!!!!
۲۸ مهر ۹۳ ، ۰۸:۳۸ حامد از زنجان
سلام.
دوستان زنجانی من امروز ساعت 11 استانداری میرم که برای دیدار با نوبخت وقت بگیرم.اگر کسی دوس داره ساعت 11 استانداری باشه.
یا علی مدد
۲۸ مهر ۹۳ ، ۰۸:۰۹ مسعود بنیاد شهید به حسین
سلام. آقا حسین حرف شما کاملا درسته و وضعیت پذیرفته شده های بنیاد شهید خیلی وخیمه. 
واقعا جای سوال داره که چرا نامه ای که باید به معاونت راهبردی فرستاده بشه هنوز فرستاده نشده؟ چرا همه ادارات به تامین اعتبار مطمین هستند و قول اوایل سال آینده رو دادن ولی بنیاد به هیچ وجه پیگیر نیست؟ و چرا همه ادارات مراحل گزینش رو انجام دادند به جز بنیاد شهید که از طرف بنیاد مرکز دستور توقف مراحل رو به استانا دادن؟
اینا همه نشون میده گه بنیاد به هیچ وجه پیگیر کار استخدامی ها نیست.
سلام tahereجان.نگران نباش تا دو هفته دیگر همه چیز مشخص میشود.در ضمن کاش به داوود احمدی نژاد میگفتی قضیه سر و ته یک کرباس رو بیاد ما نیندازد.ما حقمون بود زمان دولت قبل میرفتیم سرکار که کارمون به بلا تکلیفی نکشه.راستی کاش میگفتی به آقای رحیمی و مشآیی سلام برسونه
۲۸ مهر ۹۳ ، ۰۲:۵۹ به اقای بدوستان ویکنفرمثل شما
سلام دوست عزیز!میشه بپرسم بااین حساب که شمامیفرماییدایااحتمالش هست ماروکه امسال34سالمانه وسالبعدسنمان35میشود!وگزینشم قبول شدیم!سال بعدبهمان بگن چون سنتان گذشته!دیگرقبولتان نمیکنیم؟!زایناهرکاری برمیاد!درضمن اقای یکی مثل شما!نمیخوام سیاسی حرفبزنم!اماهموناکه زمان جنگ پسرشانوتوبشکه قایم میکردن تابروددبی!تاسربازی نرود!هموناباپسراشون بعدهابکمک رانتهای دولتی،کشوروچاپیدن!وحق همون جانبازاورزمندگانولمبادن واوناروفرستادن کنارخیابان برادسفروشی!وباپول نفت من وشماتوسوناجکوزی غلط میزنن ومیخورندومیخوابن!وبریشمان میخندن!وحاضرنیستن تکه کوچک استخوانشوجلومان بندازن!وبادعاسرمان گول مالیدن!من سال65اول دبستان بودم!وازجنگ خیلی چیزایادمه!که خیلیامثل شمایادت نیست!
ای بابا بسه دیگه چرا به هم دیگه می‌پرید؟! دیگه کم کم دارم شک می‌کنم که نکنه دولت نفوذی بین ما فرستاده تا جمعمون رو به هم بزنه و ما رو از سرش باز کنه؟! با تک‌روی به جایی نمی‌رسیم؛ همه باید با هم باشیم
۲۸ مهر ۹۳ ، ۰۱:۰۱ خسته بلاتکلیف
دوستان بیشترمون داریم عمرمونو به امید شروع به کار به باد میدیم. منکه به امید اینکار امروزو فردا میکنمو نمیتونم برم دنبال کار دیگه یعنی دیگه حالشو ندارم. بیشتر دوستان هم همین شرایطو دارن. تو این چند وقت کارم شده به استانداری و دفتر نوبختو نمایندهها زنگ زدن و چنبار حضوری رفتن به استانداریو اداره مربوطم. ولی بعد اینهمه وقت هنوز خیالمون راحت نیست که آخرش چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیشتر راهها امتحان شد ولی یکی از راهکارا 20:30بود که جواب نداد با اینکه خیلیا زنگ زدن اگه موافق باشین یه هفته را مشخص کنیم و همه باهم طی اون هفته اینقد به 20:30 بزنگیم که شاید فرجی بشه چون مواردی که تو 20:30 مطرح میشه اکثرشونو پیگیری میکنن و انعکاسش از همه چیز بالاتره، اگه بتونیم مسئولین 20:30 را راضی کنیم، تقریبا نصف راهو رفتیم. و بعدش هرچند فکر نکنم کسی قلبا راضی بهش بشه و از روی اجبار میتونیم انجام بدیم  اینه که میتونیم به شبکه‌های خارجی فارسی زبان انعکاس بدیم. اینکار بهتر از اینه که بخوایم به دیوان عدالت شکایت کنیم. فکر کنم کاسه صبر هممون لبریز شده و باید همین امسال تکلیفمون مشخص شه تا لااقل به زندگیمون برسیم.
این نظر شخصیه منه، لطف کنید هرکس راهی به ذهنش میرسه مطرح کنه تا با همفکری هم بهترین و سریعترین راهو انتخاب کنیم. اختلاف بین خودمون ایجاد نکنیم و بحث های غیر مرتبتو هم تعطیل کنیم. به امید پایان این کابوس 2 ساله
سلام به حمید و بچه های قزوین و همه بچه های سایت
حمید جان من تا فردا میل میزنم به اون میل بچه های قزوین.شبا وقتی حرفای  اینجا رو میخونم واقعا اشکم سرازیر میشه. همه بی حوصله وناامید و غرق در دریای غم.
امروز ناهار خونه دوستم بود داوود احمدی نژاد (برادر رییس جمهور پیشین) هم خونشون بود. میگفت ایتم از دولت که بهش رای دادین
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۴۹ حبیب اصفهان
سلام بر دوستان.
-- این رفیقی ک متن به این طولانی گذاشته نمیدونم همش و الان       نوشته یا چند روز درگیرش درک میکنم چی میخوای بگی ولی اینم بدون اکثر همین بچه ها به این چیزا فکر نمی کنن هر  روز دارن لمسش میکنن. واسه همینم هست ک وقتی خدا یه همچین دری براشون باز کرده دنبالشن ک به نتیجه برسونن پیرو هموناز تو حرکت از خدا برکت.     
این روزا شاید این جمله رو زیاد شنیده باشی :

 گمشده ی این نسل اعتماد  است نه اعتقاد.

اما افسوس که نه به اعتماد اعتقادی  است  ونه به اعتقادها اعتمادی.    
-------
دوستان اصفهانی خانم عقیلی هنوز نامه رو  تهران نفرستاده و میگه اخر هفته و خلاصه چرت و پرت
فکر میکنم سرِ کاریم البته هممون                                           
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۴۴ محمود از مازندران
به یه نفرمثل شما
جالب بود حال کردیم.
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۶ یه نفر مثل شما

با سلام به همه دوستان

 

نمی خواستم چیزی بنویسم اما دیدم وضع روحیه بچه ها خیلی خرابه نتونستم بی خیال رد بشم !

آخه دوستان عزیز این چه وضعیه بعضیاتون برای خودتون درست کردید  ؟؟؟؟؟؟  میدونم استرس شدید روی

اعصابتون فشار میاره اما فکر میکنم بعضیا واقعا یه چیزای مهمی را تو زندگی فراموش کردن !!!!!

  دوست عزیز فراموش کردی اینجایی که داریم زندگی می کنیم بهشت نیست اینجا دنیا است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  فراموش کردی خدایی که ما و این دنیا را آفریده خودش توی قرآن می فرماید < لقد  خلقنا الانسان فی کبد > یعنی : همانا ما انسان را در شرایط مشکلات و سختی ها و عمق گرفتاریها خلق کردیم و قرار دادیم ؟؟؟؟؟؟؟  یا جای دیگه خداوند می فرماید <  آیا شما انسانهایی که الان در دنیا هستید خیال میکنید بدون اینکه با انواع و اقسام بلاها و امتحانات و گرفتاریها آزمایش بشوید همینطوری الکی الکی وارد بهشت خدا خواهید شد ؟ آیا خیال می کنید گرفتارها و مصیبتها فقط مربوط به انسانهایی که قبل از شما زندگی میکردند بوده و سنت الهی در مورد شما اجرا نخواهد شد ؟ قطعا چنین چیزی نیست !!!!!! >

دوستان عزیز بلا وگرفتاری و آزمایش انسانها در دوره های مختلف زندگی بشر متناسب با وضعیت همان دوره بوده  است . مطمئنا امتحان ما با امتحان اجداد ما که چند صد سال پیش زندگی می کردند یکسان نخواهد بود . اجداد ما با امتحانهای زمان خودشون که بعضی هاش هم واقعا سخت و غیر قابل تحمل بوده روبرو بودن برای اثبات حرفام برید تاریخ بخونید ببینید زمان جنگ جهانی که در ایران قحطی پیش میاد چقدر آدم از گرسنگی از بین میرن چقدر آدم برای زنده موندن مجبور به خوردن چیزایی میشن که اگه بنویسم حالتون به هم میخوره بالا میارید از خوندنش !!!!!!!!! دوست عزیز کدوم ما تا حالا به چنین امتحانی گرفتار شدیم ؟؟؟؟؟؟؟

توی دوره های مختلف چقدر آدمها از بیماریهایی که ناشناخته بوده رنج میبردن و تا آخر عمر بعضی هاشون تحمل میکردن چقدر آدم میمردن بدون اینکه بفهمن چرا دارن میمیرن . شاید این مثال برای درک قضیه بد نباشه اونهایی که درد دندون کشیدن میدونن تحملش چقد سخته ولی تا حالا فکر کردین زمانی که علم بشر پیشرفت نکرده بوده چقدر آدمها یک عمر درد دندون داشتن ولی نمیدونستن چیکارش کنن ؟؟؟؟؟؟؟ حالا من و شما چی به لطف پیشرفت علم حد اکثر چند ساعت تحمل میکنیم و بعد تموم میشه !!!!!!!  خداییش ما سختی و گرفتاری عظمایی هم تا حالا تو زندگی داشتیم ؟؟؟؟؟؟ خداییش ما امتحان بزرگی هم شدیم ؟؟؟؟؟؟؟  

نشدیم دیگه ! امتحان پدرای ماهم با ما فرق داشت امتحان اونها این بود که توی انقلاب از جونشون و مالشون و زن وبچه شون برای نجات مملکت بگذرن ، بی خوابی بکشن شکنجه بشن حتی بعضی ها معلول جسمی بشن و بعضی ها هم شهید بشن و بعد هم هنوز شیرینی میوه انقلاب را نچشیده راهی جبهه بشن و  از جونشون برای دفاع از این مملکت بگذرن و باز هم بیخوابی بکشن و از زن و بچه دور باشن و بعضی ها اسیر بشن بعضی ها معلول بشن بعضی ها باز شکنجه بشن !! خداییش یکی از ماها همچین امتحانهایی شدیم ؟؟؟؟؟؟؟ تا حالا ناخن های کدوممون را کشیدن ؟ روی تن کدوممون اتوی داغ گذاشتن ؟ کدوممون را با پای برهنه از روی شیشه های شکسته عبور دادن ؟

کدوممون برای حفظ وطن رفتیم جبهه وقتی برگشتیم دیدیم خونمون تو بمبارون آوار شده و جنازه های زن و بچه مون را دارن از زیر آوار در میارن  ؟؟؟؟ خداییش این مصیبتها و گرفتاریها کجا و مصیبتهای ما کجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چقدر بعضی هامون کم ظرفیت شدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟  حالا نوبت به امتحان ما رسیده ما نسل دهه 60  خب شما اگر جای خدا بودی این  آدمای نسل دهه 60 را چطوری امتحان میکردی ؟؟  دوست عزیز اگر به یقین باور کنیم عالم هستی خدایی حکیم و مدبر داره  خودمون میفهمیم که اتفاقاتی که برامون میفته همینجوری بی حساب و کتاب نیست ! پس باور کنیم که گرفتار شدن ما در یک همچین وضعیتی امتحان ماست . اگر اینجوری فکر کنیم هم روحیه مون را از دست نمیدیم هم امیدمون به جای اینکه به دست بنده های حقیری باشه که پای حکم استخداممون را امضا کنن تا از این طریق سر کار بریم و از راه کار کردن روزی بخوریم ، به خدا متوجه و معطوف میشه . همون خدایی که از روز اول خلقت تا الان زندگی چند میلیارد آدم را مدیریت کرده  و به پایان رسونده و همه را به نزد خودش فراخونده و البته ما هم چند صباحی دیگر به نزد او فرا خوانده میشویم . پس دوست عزیز مشکلمون را خیلی بزرگش نکنیم . به نعمتهایی که داریم فکر کنیم نه به چیزهایی که نداریم . همین الان چند هزار نابینا در دنیا هستند که حاضرند به جای شما باشند حتی تا آخر عمر هم استخدام نشوند ؟؟؟؟؟؟ چند هزار معلول در دنیا هستند که حاضرند لذت دویدن و راه رفتن روی پای خود را با همه استخدامهای عالم عوض کنند ؟؟؟  چند هزار آدم بیگناه در زندانهای دنیا اسیر دست حکومتها و انسانهای جنایتکار هستند که حاضرند هیچ گاه هیچ جا استخدام نشوند ولی فقط آزاد باشند و طعم آزادی را بچشند ؟؟؟

دوست عزیز بعضی از ما اونقدر غرق نعمتیم که مثل ماهی در آب متوجه وجود آب نیستیم یا مثل اون یارو که رفته بود جنگل ازش پرسیدن جنگل را دیدی چطور بود ؟ گفت از بس درخت بود از پشت درختها نتونستم جنگل را ببینم !!!!

دوست عزیز شاید فکر کنی من که اینها را نوشتم حساب بانکی ام پر پوله و وضعم توپه و اینها را از روی سیری نوشتم اما بدون اشتباه میکنی همین الان که دارم برای شما مینویسم توی حساب کارتم غیر از یارانه ای که دولت ریخته 50-60 هزار تومن پوله و باید با این پول یه خانواده 3 نفره را بچرخونم تا خدا ظرف چند روز آینده یه پول دیگه ای برسونه البته خدا هیچ وقت نذاشته من جلوی خانواده ام شرمنده بشم . خداییش خدا خیلی باحاله خیلی مشتیه خیلی مرده  . من که از معامله با خدا هیچ وقت ضرر نکردم . ببخشید خیلی حرف زدم ایشالا که مفید بوده باشه . ایشالا که امیدتون را از هرچی نوبخت و کم بخت و دیر بخته ببرید و به منشا فیض عالم هستی گره بزنید .

 

۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۴ اینجا را کردین واقعا چت روم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اینجا را کردین واقعا چت روم . ***** ***** ** ***** ** **** *** ***** ** ***** * ** ****** **** ** *** ******* ** ***** ******* اینجا باید فقط سایت پی گیری باشه ولا غیر. دیگه سعی میکنم اینجا نیام. راستی اوضاع خیلی کیشمیشی هست. یکی از دوستان دیروز دفتر نظارت راهبردی بوده و می گفت به احتمال 99.5 درصد تو بودجه 94 تامین اعتبار صورت نمی گیرد . چون دولت قرار بود بودجه را بر پایه نفت 100 دلار ببنده حالا که نفت به 80 دلار رسیده با کسری شدید بودجه مواجه شدیم. مسوول دفتر نوبخت هم به دوستم گفته باید قید استخدام را بزنید.
پاسخ:
مدیر سایت : کسی واستون دعوتنامه نمی فرسته  که بیاین اینجا آقای ..... اگه خوشتون نمیاد بفرمایین هرجاییکه دلتون میخواد.
این دومین باره که نخواستم اسمتون فاش شه  دفعه پیشم به اسم ینفر دیگه کامنت گذاشته بودین به زعم خودتان که ما نمیفهمیم  با حرفهای حق بجانب به اسم ینفر دیگه از خودتان دفاع کرده بودین . واقعا جای تاسفه ....متاسفم به این ادبیاتتان.
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۸ به دوستان
متن زیر رو از سایت استخدام برداشتم از استان زنجان جالبه بخوندیش
سلام.
چند وقت پیش نامه ای نوشته بودم دفتر آقای نوبخت در مورد آزمون استخدامی استانداری ها.
امروز شنبه مورخ ۲۶ مهر ماه با من از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی تماس گرفتن و گفتن که آقای نوبخت و دیگر همکاران شبانه روز دنبال این موضوع هستن تا این مشکل حل بشه و ان شا اله در شش ماهه اول سال ۹۴ در صورت برچیده شدن تحریم ها مشغول بکار خواهید شد.
سوال کردم که اگر تحریم ها برچیده نشه تکلیف ما چه خواهد شد.؟
جواب دادن که تا ابد که تحریم نخواهیم بود و روزی این تحریم ها برداشته خواهد شد و دارایی های بلوکه شده ما پس داده خواهد شد.اگر شش ماهه اول سال ۹۴ نشد خب ۶ ماهه دوم سال ۹۴ و یا ۶ ماهه اول سال ۹۵ خواهد شد ان شا اله.
با کمال ادب و متانت با من خداحافظی کرد و گفت که بهتره دنباله کاره دیگری باشید و در زمینه اقتصاد کار کنید.چون دولت داره توی رونق اقتصادی تلاش مضاعفی انجام میده.
منم خداحافظی کردم و از ایشون و مخصوصا دکتر نوبخت به خاطر تلاش شبانه روزیشون تشکر کردم.و آرزو کردم که ایشون و دکتر نوبخت و دکتر روحانی به خاطر ایکه مردم رو ولی نعمت این کشور میدونن و در جهت رفاه و آسایش این مردم بخصوص جوانان تحصیل کرده تلاش دو و یا صد چندان دارن آرزوی توفیق روز افزون نمودم.
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۴ آقوی همساده
خبر مهمممممممم
جلسه رفاه پس از چندین سال با حضور رییس جمهور برگزار شد که در صحبتهای آقای وزیر کار همه صحبتی بود از قبیل حداقل دستمزد 94.قراردادهای موقتو....جز استخدام ما!!!!!
بچهااداراتی که ماهابراش قبول شدیم هرچندکمبودنیرودارن اماحاضرنیستن به مرکزاعلام کنن که کمبودنیرودارن چون من که ازفامیلمان که ریس اداره است گفتم چرادرخواست نیرونمیکنیددرجواب گفت ما4ساله نیرونگرفتیم به استانداری چندسال پیش گفتیم درجواب گفتن دولت مانع استخدام جدیدشده ومجوزاستخدامی نمیده باهمین نیروهاکارکنیداستاندا ی هم بادولت همسوشده استانداری حاضره بودجه رااخرسال به دولت پس میده مثل بعضی ازاستانها ولی حاضرنیست مارااستخدام کنه فقط بایدبریم تهران 
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۰ زنجانی به مدیر محترم سایت
مدیر جان چراکامنت منو بالای صفحه نذاشتی خیلی حیاتی برای استخدامی ها
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۹ خطاب به همه
بچها تماس ما در گذشته با معاونت راهبردی خیلی تاثیر داشت از این جهت که به اقایون بفهمونیم  استخدامی استانداریهایی هم هستن لطفا بچا شماره دفتر نوبخت و دزپسند و مسولین مرتبط  با بحث ما رو بذارید تا موج جدید تماس ها تا بوجه شروع بشه
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۵ خطاب به همه
با سلام خدمت همه دوستان عزیز و اوندسته از دوستان عزیز که میگن باید به دیوان شکایت کرد  در این موضوع شکی نیست که اگه اقایون 15اذر ما رو توبوجه نذارن باید و باید شکایت کرد به دیوان چون اون موقع مثل روز روشنه اقایون نمیخان ما رو استخدام کنند و چه دلیلی بالاتر از این که ما رو نذاشتن تو بوجه پس تا اون موقع 1-چشم انتظار بوجه2- پیگیری از نماینده و انعکاس دردا و مشکلات و بلاتکلیفیمون 3- پیگیری تلفنی از تهران و تو منگنه گذاشتن تهران که ما منتظر تامین اعتبار در بوجه گذاشتم4- استانداریها
بچه ها الان شبکه روداو (واقعه) شبکه کردی کردستان عراق راجب اسنخدامی ما حرف میزد که بعد از چند سال آقای حضرتی قول سال بعد رو داده واسه شروع به کار و گفت استاندار گفته بودجه سال آینده کمه و کسی نباید انتظار کارمند شدن رو داشته باشه
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۰۷ به همه زنجانیای عزیز از طرف همه بچها
دوستان عزیز زنجانی لطفا با پیگیری چن نفره از استانداری یه وقت  جهت دیدار با نوبخت بگیرید و حداقل اگه شده 2و 3نفر  در حد 10 دقیقه هم شده با هاش گفتگو کنید جان عزیزاتون  خواهشا پشت گوش نندازید اگه استانداری گفت نمیدونم نمیشو وقت نداره و از این جور حرفا بیخیال نشین سمج بشین با تشکر از همتون 
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۰:۲۵ اطلاعیه استانداری فارس

باسمه تعالی

«اطلاعیه»

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی سال 1391 دستگاه های اجرایی استان    می رساند که برابر اظهارات اخیر معاون محترم برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و همچنین کارشناسان ذیربط معاونت مذکور به مدیران و کارشناسان محترم دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری، اقدامات لازم به منظور تأمین اعتبار در بودجه سال 1394 برای جذب و بکارگیری نیروهای مذکور از ابتدای سال آینده در حال انجام می باشد که در صورت ابلاغ رسمی به اطلاع خواهد رسید. بنابراین ضمن تأکید بر پیگیری موضوع توسط استانداری اعلام می دارد اظهارات افراد در سایت های مختلف مبنی بر منتفی شدن آزمون و یا بکارگیری افراد غیر مستند بوده و هرگونه اظهار نظر و اطلاع رسانی به جز از طریق سایت رسمی استانداری مورد تأیید     نمی باشد.                                  

                                                                        دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری فارس

۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۰:۲۰ امیر. مهدی به افق
سلام از حرف عده ای ناراحت نشو در جواب سوال شما پس از پس از مرحله ازمون کتبی مصاحبه تخثصی انجام میشه از مجموع نمرات کتبی و مصاحبه تخثصی فردی که نمره بالاتری کسب می کنه به مرحله گزینش می ریه در گزینش سوالاتی در زمینه احکام. سیاسی و مسایل روز پرسیده میشه و همچنین تحقیق محلی در مرحله گزینش بحث تایید صلاحیت مطرحه اگه سوال دیگه ای هم داری در خدمتیمبنده کارمند رسمی دولت و با ده سال خدمت سابقه کار می باشم و هر از گاهی نگاهی به سایت می اندازم و اگه سوالی داری در خدمتیم انشا... موفق باشید
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۹:۴۴ زنجانی به مدیر محترم سایت
خواهشا این مطلبی که من گذاشتم تو بالای سایت بزن تا همه زنجانیها زنگ بزنن خیلی حیاتی است خواهشا مرسی مدیر عزیز
سلام دوستان همین الان تو اخبار رادیو زنجان گفت  از روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی دولت  سامد به خاطر سفر رئیس جمهور به زنجان اماده پیگیری درخواست ها و مطالبات مردم  از مسئولین است خواهشا همه با هم از روز سه شنبه با تماس های مکرر خودمان وخانواده امان با شمار 111 پیگیر استخدامی ها باشیم خواهشا تا می توانید زنگ بزنید چندین و چند بار زنگ بزنید با شماره های متفاوت تا بیشترین امار تماس های داوطلبان  در مورد آزمون استخدامی استانداری باشد  در ضمن تو اخبار گفت که بعد از تماس کد ره گیری میدهند و بعد از چند روز جواب پیگیر هایشان را از مسئولین به تماس گیرنده گان اطلاع می دهند
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۹:۱۹ به ...شکایت به دیوان
من در این زمینه تحقیق کردم ، حتی با مسئولین استانداری خودمون که بهشون اعتماد دارم مشورت گرفتم ، گفتند به هر طریقی میتونید پیگیری کنید اما فعلا به دیوان نرید چون ممکنه دیوان رای به ضرر شما بده و کلا شما رو خلع سلاح کنه و دیگه دستتون هم به جایی بند نیست . الان که به قول استخدام میدند پس نیاز به رفتن دیوان نیست ، و از طرفی هم واقعا معلوم نیست که دیوان چه حکمی بده ، پس دیوان باشه برای زمان بن بست که انشااله بن بستی در کار نخواهد بود .
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۲ با ابلاغ بخشنامه ی جدید مجوزهای قبلی باطل شده است

به گزارش ایسنا، از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، بخشنامه قبل مورخ 1388.9.8 لغو و جذب و استخدام افراد به صورت رسمی و پیمانی از محل مجوزهای استخدامی تنها بر اساس این دستورالعمل انجام می‌شود.

۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۴۶ یکی ازپیگیران
دوستان میخوام بدانم نظرتان درموردشکایت به دیوان عدالت اداری چیه؟چون اینطورکه بوش میاد!این هابازم میخواهندبه بهانه واهی مثل ارزان شدن نفتوتحریم ونبودبودجه واین حرفاسرمانو باپنبه ببرن!شک نکنید!اگرنفت هربشکه150دلارهم شودودرامددولت200ملیارددلارهم شود.وکل تحریمهارفع شود!بازبدترمیشود!چون بخوربخوراقایان بیشترمیشودوماازیادمیرویم!چون دعوای اقایان وجناحاسرپول نفت خواهدبود!وبویژه نمایندگان مجلس،دیگرنیازی بوعده دادن به ماوگول زدن مابرارای جمع کردن برادوربعدشان نخواهندداشت!خدابمارحم کند!واقعامادهه شصتی هانسل سوخته ایم!اقای"ج"معاون روحانی!بدان که باصدوردستوربدبختی مایعنی توقف استخداممان!بزرگترین تبلیغ منفی روبراجناحتان تاابدانجام دادین!که رقبایتان عمراازشان برنمی امد!شک نکنین این33000نفروخانواده هاشون دیگرعمراوابدابشماوجناحتان واعوان انصارتان رای نخواهندداد!!!!
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۰ افق رضایی
مرسی آقوی هنسایه(آرمین)

منم همینو میگم اگه بخوان استخدام کنن همه رو باهم استخدام میکنن اگه هم نخوان هیچ کس رو استخدام نمیکنن.پیگیری تاثیر داره ولی اینجور نیست چون من تهران نیومدم پس حق ندارم سوالی بپرسم تو این سایت.من یه خانم متاهلم با یه بچه کوچیک.تهران اومدن برام مقدور نیست اما کسی رو میشناسم که همیشه از طریق اون شخص پیگیرم 
حتی آخرین خبرهارو از بنیادشهید اهواز دارم که لیست اسامی رو فرستادن تهران و اونا هم نظرشون اینه که نوبخت چون گفته اسفند روی حرفش هست
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۷ اسفند خوزستان
دلم خیــــــــــــــــــــــــلی گرفته...
آقای مدیر و دوستان عزیز نمیدونین تکلیف ماهایی که مراحلمون پیش نرفته چی میشه؟
خدایا کمکمون کن
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۱ به افق خانم وتمام کامنت خوان های راحت طلب
حاج خانم!انگارحال توخوش نیس!توکه رفته بودی؟پس چرابرگشتی؟اینجاسایت چت نیسکه بااقایون دهن بدهن بذاری !اگراینقدرخودخواهی که فقط براخودت پیگیری میکنی!پس اینجاچکارمیکنی؟وبه اطلاعات افراداین سایت نیازنداری!اینجاپیگیریای قدیمیای سایت براهمدیگس!احتمالااصفهانی باشی!ازاستان توباوجودتعدادزیادقبولین ورفاه استانتان دوراول کسی نیامدودوردوم دونفربودن!اوج نان بنرخ روزخوری تونودیدم!ولی ازجاهاییکه امدن براشون بمراتب سختتربود!ووضع مالی شان بدتربود!امده بودن!مثل بختیاری ولرستان وگتوند!دیدی کم اوردین!انگارتواعصاب نداری!درثانی روصحبتم علاوه برتوباامثال توهم هست!که زیادن!وقتی ازاستانی بفرض با200نفرقبولی فقط دونفرمیان براتجمع یاپیگیری!یعنی دیگران یاتنبلن یانان بنرخ روزخوریااهل پارتی بازی!یاآنقدرجیب باباشون پره!که نیازبه این شغلهاندارن وفقط جای امثال مارواشغال میکنن!یکتارموی اون شیرزن سمنانی ومازندرانی بصدتاازاینامی ارزد!
من امروز به دفتر جناب حضرتی (منظورم قسمت بودجه است) زنگ زدم پرسیدم سخنانی که آقای حضرتی در مورد تامین اعتبار در تلویزیون استان و سایت استانداری آغ بیان کردند صحت داره یا باز هم وعده وعیده مثل پارسال؟ در جواب گفتند از تهران به ما قول دادند که مشکل تامین اعتبار برای سال ۹۴ حل میشه گفت مطمئن باشید اگه غیر از این بود آقای حضرتی موضوع را رسانه ای نمیکردند و انشاالله از فروردین میرید سر کار همه با هم یعنی چه سهمیه دار چه بدون سهمیه…. خلاصه این جوابی بود که امروز به من دادند...
دوستان آذربایجان غربی حتما زنگ بزنید پیگیری کنید..
شماره تلفن ساختمان شماره ۲ استانداری (۳۱۹۷۳۰۰۰) بگید وصل کنند قسمت بودجه
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۱ آقوی همساده(آرمین)
آفرین افق خانم.دلمون نخواست بیاییم.حالا هی بیایید یک سخن بجای مادر عروس جواب بدید.بجای تفرقه و جدل باید تبادل اخبار و پیگیری کنیم.قبول کنید اگر نخوان ما بریم سرکار صدتا تجمع هم بی فایده است.پس قانونمند و هدفمند پیگیر باشیم
اگر ارگانی شروع به دادن کد مستخدمی کرد یا دعوت بکار کرد نباید گذاشت بقیه بلا تکلیف بمونن باید همه همزمان مشغول بکار شیم
انقـــــــــــــــدر می دونم کــــــــــــه:
ایـــــــــــــــــــــن نیـــــــــــــــــــــــــــز بگـــــــــذرد.
به فکر بعد از این باشید.
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۶:۵۱ حامد از زنجان
با سلام.
دوستان زنجانی اگر مایل باشید با هم فردا بریم استانداری تا ببینیم که آیا وقت ملاقاتی میدن تا با آقای نوبخت یا اعضای هیات دولت دیداری توی روز 4 شنبه و یا 5 شنبه داشته باشیم و یا خیر.
اگر کسی از دوستان تمایل داشت من فردا ساعت 11 استانداری هستم.
یا علی مدد.
آقا رضا شما کدوم ارگان قبول شدی ؟
من شهرستانم .شما اگه اصفهان هستی خبری شد مارو بی خبر نذار.منم تلفنی پیگیر هستم.اما حضوری باز بهتر جواب میدند.
خانم عقیلی ساختمان شماره 3 استانداری پیگیر کار ماست.البته جواب درستو درمونی نمیده
سلام دوستان نگران کاهش قیمت نفت نباشید چون اعتبار ونبود بوجه برای جذب مها بهانه است در روز 6 مهر منو دوستم بایکی از کارمند راهبردی صحبت کردیم ایشان گفتن که تامین اعتبار بهانه است فقط آقای دکتر نوبخت و آقای عسگری آزاد خودشان مخالف استخدامتون هستن واین کار شما یکمی مفید بود ولی ایکاش تعدادمان بیشتر بود در این صورت نتیجه می گرفتیم
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۶:۲۷ قابل توجه بچه های آذربایجان غربی

به اطلاع میرسانیم که قرار پیگیری از استانداری که قرار بود فردا انجام بشود کنسل شد و البته کسانی که مایلن میتونن تنهایی برن  وپیگیر باشن ولی ما که میخواستیم فردا انجام بشه متاسفانه نخواهیم بود . اینو گفتیم تا پس فردا نگین که خلف وعده کردین .

به امید موفقیت همه قبول شدگان 

۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۶:۲۴ افق رضایی
واقعا ناخوشی دوست عزیز خدا کمکت کنه

اولا شما کی هستی؟؟؟شخص اول مملکتی که فک میکنی بخاطر پیگیری تو خبری شده؟؟؟؟کی ازت خواست بری پیگیری کنی که حالا منت میذاری سرمون!!!خب نرو

اصلا لازم نمیدونم برات توضیح بدم فقط در همین حد بگم که تو استان خودمون و اداره ی خودمون به اندازه ی حق خودم پیگیری کردم و پیگیری من بخاطر شخص خودم بوده و هیچ منتی هم سر کسی ندارم .

تهران نیومدم چون دلم خواسته شما قراره مهر حکم منو امضا کنی؟؟؟؟

برای هر کاری برم تهران چه پیگیری چه خرید گرونترین سرویس طلا اونم به خودم مربوطه شما سرت به کار خودت باشه لطفا

واینکه من فارغ التحصیل دانشگاه دولتی با یکی از بهترین رتبه های کنکورم .شما  خیلی حالت وخیمه که غیب میگی.من گفتم دکترا دارم؟!!!!:))))))))من یه لیسانسه از دانشگاه دولتی استان خودمون با معدل 17.15 هستم.تازه اگرم دانشگاه آزاد هم بودم اونم بازم به شما مربوط نبود.شما به جای وقت تلف کردن اینجا بهتره یه فکری برای خودت بکنی


اینهمه سوال بیربط تو این سایت میپرسن حالا سوال من درمورد گزینش شد نقطه جوش تو؟؟!!!! بیربط بود مدیرمحترم تایید نمیکرد و جوابم رو نمیداد....پس سکوت لطفا
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۵:۵۳ یه زنجانی
من مدتهاست که تو این ویلاک مطلب نمیزارم یعنی بعد از تجمع تهران و آشنایی با افراد خیلی فرهیخته ی!! سایر نقاط کشور تر جیح دادیم از همین استانمون پیگیر باشیم اما امروز یک کامنتی رو دیدم که یکی نوشته بود تجمع اول از زنجان هیچ کسی نبود و تجمع دوم هم 3 نفر بودن همش!! عزیز دل گاهی اوقات آدم حرف نزنه نمیگن ... هستی! بار اول حداقل یکی از دوستان من رفته بود پس حرفت غلطه و بار دوم هم که حدود 15 نفر از زنجان توی تجمع بودیم پس همان بهتر که خاموش باشی! مساله دوم هم اینکه هی نگید زنجانی ها برید فلان جا برید استانداری برید از نوبخت سوال بپرسید!! ما ماههاست این کارها رو میکنیم اگر بتونیم از نوبخت هم می پرسیم اما به نظرتون جوا جدیدی از نوبخت خواهیم شنید؟؟ خیر همان جوابهای تکراری ماههای گذشته رو تحویل ما خواهند داد
جناب مدیر از این نرم افزارای افزایش بازدید و پیام‌رسان به تارنماهای دیگه استفاده کنید تا برای تجمعات بعدی افراد بیشتری بسیج بشن
با سلام، وقتی داشتم کامنت هارو میخوندم اینقدر اطلاعات ضدو نقیض از طرف دوستان وجود داشت که بیشتر ترجیح میدم صفحه اول وبلاگ قسمت اخبار رو بخونم،ولی وارد صفحه تبادل نظر نشم. تو رو خدا دوستان اگر راهکار یا ایده نو بابت پیگیری دارین مطرح کنین وگرنه نا امید کردن هم هیچ سودی به حالمون نداره جز اوقات تلخی خودمون..
tahere چرا میل نزدی بابچه ها هماهنگ بشیم
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۵۷ به دوستان نگران قیمت نفت
 یادتون رفته زمان رئیس جمهوری محمد خاتمی نفت بشکه ای 12 دلار به فروش میرسید مشکلی هم پیش نیومد ، نهایتا چند تا طرح عمرانی انجام نمیشه ، آخه حقوق ما مگر چقدر میشه که شما از این فکرها میکنید .
باسلام بچها بخداهمه سرکاریم مدیرخواهشااین وبلاگوببندیددیگه نیازی نیست همه بچهادیگه پیگیری نمیکنن فقط دنبال یک خبرجدیدازتوسایتن تنبل شدن بچهابااین وبلاگ مشغولن دیگه دنبال هیچ کاری نمیرن دولت بااین وضعیت فروش نفت برای سال94کمبودبودجه داره چون عربستان همسایه باایران لج افتاده فروش نفتشوبیشترکرده ازکسانی که امتیازایثارگری دارن برن ازطریق بنیادشهیداستانشون به دیوان شکایت کنن
سلام به همه همدرد های خودم. 
دوستان قزوینی، من و حمید و چند تا از بچه های دیگه با هم در ارتباط هستیم و دنبال کردن روند استخدام رو با هم و گروهی انجام میدیم. شما اگه مایلید به azmoonqazvin92@gmail.com  ایمیل بزنید. باشد که خدا یاری مان کند.
سلام
بدبختی ما بچه ها اینکه خودمون توی کارمون همیشه نه میاریم و آخرشم نمیشه. شدیم گربه سیاه خودمون. جای بچه بازی و ناامید شدن و گریه زاری فکر چاره باشیم واسه بودجه.
میگن از هرچی بترسی سرت میاد.
موندم مدیر محترم چرا سکوت اختیار کردن؟
آقا رضا شما کدوم اداره اصفهان هستین؟
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۶ محمود از مازندران
اتفاقا حوزه کاری من جهاده.!!
بنده قبول شده جهادم.
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۳:۲۵ جواب محمود مازندران

سلام محمودجان

شما که مهندس عمرانی چرا به خودتون اجازه میدید که در مورد جهاد کشاورزی اظهار نظر کنید. لطفا در حیطه کاری خودتان اظهار نظر فرمایید.

۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۵۲ keyvan.suv1986@gmail.com
گیلانی های عزیز 
ما حتی یه بار هم جمعی و البته محترمانه پیگیر نتایج مصاحبه مون نبودیم. خواهشا پیگیر باشید 
منتظر پیامتون هستم

۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۴۸ خداااااااااااااااااااااا

از زندگانیم گله دارد جوانیم

شرمنده جوانی از این زندگانیم

دارم هوای صحبت یاران رفته را

یاری کن ای اجل که به یاران رسانیم

پروای پنج روز جهان کی کنم که عشق

داده نوید زندگی جاودانیم

چون یوسفم به چاه بیابان غم اسیر

وز دور مژده جرس کاروانیم

گوش زمین به ناله من نیست آشنا

من طایر شکسته پر آسمانیم

گیرم که آب و دانه دریغم نداشتند

چون میکنند با غم بی همزبانیم

ای لاله بهار جوانی که شد خزان

از داغ ماتم تو بهار جوانیم

گفتی که آتشم بنشانی ولی چه سود

برخاستی که بر سر آتش نشانیم

شمعم گریست زار به بالین که شهریار

من نیز چون تو همدم سوز نهانیم

من نیز چون تو همدم سوز نهانیم

۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۴۴ از آذربایجان غربی
<<<  فقط شکایت به دیوان عدالت اداری  >>>
رضا به امیدوار
اول زنگ زدم استانداری گفت اگه دستگاه اجرایی فرم شماره 6 رو برا ما فرستادن ما تایید کردیم . بعد زنگ زدم اداره که اونا هم گفتن فرستادیم استانداری و تایید شده . البته گفت ما پارسال هم فرم شماره 6 رو تنظیم کردیم ولی با این تفاوت که پارسال استانداری فرم شماره 6 رو تایید نکرد.
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۹ به ناظرین عزیز
عزیزان خواهش میکنم دست از سر کچل ما بردارید. برین تو وبلاگ خودتون. اینکه یک عده ناظر استخدام نشن دلیل نمیشه که بخوان جاتون مارو استخدام کنن.
آقای محمود شما هم دیگه جواب ناظرارو ندین. تا این بحث تموم بشه. منسلماً اهالی این وبلاگ همه طرفدار شما هستن و به شما حق میدن. بذار استخدام بشن. اونا مزد پیگیری جدی ای که داشتن رو گرفتن نه چیزاهای دیگه. اگه ما هم به اندازه اونا پیگیر بودیم مسلماً اولویت با ما بود.
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۹ محمود از مازندران
هم استانی عزیز
بنده  کارشناس ارشد عمران هستم.
خوشبختانه هم رشته شما نیستم.واقعیت تلخه اینو میتونی تو کامنت دوستانی که حرفهای بنده رو تایید کردند بفهمی که راست گفتم. .آزمون شما درون سازمانی بود نه سراسری. البته دیگه حرف زدن دراین باره بیخود به نظر میرسه.بهتره که به فکر مشکل مشترک باشیم.
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۳ به افق خانم وتمام کامنت خوان های راحت طلب
افق خانم دیدیکه این چندروزه کسی غیرمن جوابت رانداد!واگرمن جوابت رانمیدادم کسی بهت اعتنانمی کرد!چون این سایت محل تبادل نظردرموردنحوه پیگیری هاوتبادل جواب پیگیری هاست!حالاشماازصنف اونای که توهیچ تجمع وپیگیری زحمت شرکت کردن بخودشان نمی دهند!وراحت توخانه شان می نشینندوانتظاردارن دیگران همه زحمت پیگیری رابدوش بکشند!وبعدهرازچندگاهی بیان اینجاوازحاصل زحمات واطلاعات دست اول دیگران بهرمندبشوند!اتفاقاامثال شمایین که فردااداراتوخراب میکنیدچون همواره طالب سواستفاده وبهره کشی ازدیگران وکوک کردن وجلوانداختن انهادرپیگیری هایین!راحتین خوشین دیگراینطوری!اگردردسرپیش امدمال ان بدبخت!اماجوابشوراحت میپرسین!نه زحمت راه نه هدردادن وقت وپول توگرماوسرما!مگران خانمای که انجابودن!نمیتوانستنددرخانه بشینندوبهانه بیارن وبقروفررش برسند!شماهاکه برافلان نمایشگاه زیورالات ازآن سرکشوربه تهران میاین امابرااینکارهانه؟!درضمن اینقدربه دکترات نناز!پدرمملکتودراوردین شمادکترمهندسای دانشگاه ازادی!توهرده کوره!یک دانشگاه،دیمی مدرک میفروشد!ارزش علمم پایین اوردین!بهره کشی هم همانجایادگرفتین!
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۲۸ رضا از مازندران
سلام، واقعاً حقتونه که استخدامتون نکنند! آخه چرا اینقدر پیش گویی میکنید؟ هنوز نه به باره نه بدار. قیمت نفت هیچ ربطی به استخدام نداره، تازه شما خودتون دارید حرف تو دهن دولت می ذارید که به بهانه کاهش قیمت نفت استخدامتون نکنند!!!!!!!. تورو خدا بیخیال این حرفه بشید. گفتند اسفندماه مشغول به کار میشید و انشاء هم همیطوری میشه. خواهشاً با پیش گویی هاتون هم اعصاب خودتون و هم بقیه رو خرد نکنید. ممنون
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۲۷ استان فارس

باسمه تعالی

«اطلاعیه»

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی سال 1391 دستگاه های اجرایی استان    می رساند که برابر اظهارات اخیر معاون محترم برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و همچنین کارشناسان ذیربط معاونت مذکور به مدیران و کارشناسان محترم دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری، اقدامات لازم به منظور تأمین اعتبار در بودجه سال 1394 برای جذب و بکارگیری نیروهای مذکور از ابتدای سال آینده در حال انجام می باشد که در صورت ابلاغ رسمی به اطلاع خواهد رسید. بنابراین ضمن تأکید بر پیگیری موضوع توسط استانداری اعلام می دارد اظهارات افراد در سایت های مختلف مبنی بر منتفی شدن آزمون و یا بکارگیری افراد غیر مستند بوده و هرگونه اظهار نظر و اطلاع رسانی به جز از طریق سایت رسمی استانداری مورد تأیید     نمی باشد.                                  

                                                                        دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری فارس

سلام . بچه ها من امروز تماس گرفتم بنیاد شهید مرکز و در مورد وضعیت قبول شدگان بنیاد سوال کردم. خانمی که جواب سوالاتم رو داد گفت که هنوز هیچ خبری نیست و قرار بود که نامه ای برای معاونت توسعه ریاست جمهوری به منظور تامین اعتبار فرستاده بشه که هنوز این کار انجام نشده . در مورد اینکه آقای نوبخت در اردبیل گفته تا اسفند ماه پذیرفته شدگان استانداری ها جذب دستگاه های اجرایی شوند سوال کردم گفت که این حرف مربوط به دستگاه هایی میشه که تامین اعتبار شده باشه بنیاد شهید که هنوز تامین اعتبار نشده . در مورد گزینش هم سوال پرسیدم که گفت در صورت تامین اعتبار بین چند هفته تا 3 ماه گزینش طول میکشه. خلاصه کلام اینکه وضعیت ما قبول شدگان بنیاد شهید بسیار وخیم تر از قبول شدگان سایر دستگاه های اجرایی است و به نظر میاد که بیشتر قبول شدگان اداره بنیاد شهید در همین چند استانی که استخدامی براشون برگزار شده دیگه به معنی واقعی بی خیال این آزمون شدند و البته شما پذیرفته شدگان اداره بنیاد که اینجا کامنت میذارید رو نمیدونم ولی من احساس میکنم دیگه باید بی خیال این استخدامی بشم . چون هیچ اقدامی از طرف بنیاد شهید مرکز برای جذب پذیرفته شدگان این اداره صورت نمیگیره و پیگیری های ما هم دیگه فایده نداره و صد البته شکایت به دیوان عدالت اداری هم فایده نداره. فقط میگم متاسفم که در همچین مملکتی زندگی میکنم.

شماره تماس بنیاد شهید مرکز : 02142581469

سلام آقا رضا از اصفهان
شما زنگ زدی اداره یا استانداری ؟
به ما که جواب درستی نمیدن
شما چی پرسیدی ؟فکر کنم اداره ی ما  روحشم از فرم شماره 6 خبر نداشته باشه.
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۷ به دوستان نگران تفرقه
الان ما در حال انتظار هستیم تا ببینیم وضعیت بودجه چی میشه و چون حرفهای مهمی هم نداریم که بزنیم و از طرفی هم اکثر ماها به اینجا وابسته شدیم و هر روز و شاید روزی چند بار به اینجا سر میزنیم و مسئله جدیدی هم اتفاق نمیفته بچه ها کلافه میشن و از اعصاب خوردی گاهی بی دلیل با هم جر و بحث میکنند ، خیلی مهم نیست ، به نظر من طبیعیه و جای نگرانی نیست و تفرقه ای هم اتفاق نمیفته ، زمانش که برسه و نیاز به حرکت هماهنگ بشه همه اینها که اینجا هستند ، چه اونهایی که یاداشتی نمینویسند و چه اونهایی که مینویسند با هم خواهند بود ، فعلا وضعیت ما تا فرستاده شدن بودجه به مجلس همینطوری پیش میره .
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۱ جواب محمود مازندران

سلام هم استانی عزیز

ما سال 1384 در آزمون ناظرین شرکت کردیم و خیلی ها رد شدن لابد شما هم رد شدید که اینقدر عصبانی هستی. سال 91 در آزمون استانداری شرکت کردم و نفر اول شهرستان هستم. لازم به ذکر است بسیاری از کسانیکه در طرح ناظرین هستند دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری می باشند. پس این ادعاهای بدون سند و مدرک را شما از کجا آوردید. ضمنا اینجانب بدون هیچ پارتی در طرح ناظرین شرکت کردم و قبول شدم و از طرفی راحت ترین آزمون عمرم همین آزمون ساده استانداری بوده است. بنا براین لطفا خواهشا بدون دلیل و مدرک. لطفا عفت کلام را حفظ فرما. خواهشا تمرکز روی کار خودت داشته باش. التماس دعا

۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۰ محمود از مازندران
با سلام
با این اوضاع جدید بودجه دوستان هر چه سریعتر به فکر گردهمایی دیگه باشن.آقایان کومش ودیگر پیشکسوتها خواهشا یه تجدید قوا کنین.این ماه و اذر ماه باید تکلیفمون یکسره بشه. به خدا دیگه خسته شدیم.داریم روانی میشیم.
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۹ پیرشده استخدام
سلام بلاتکلیف همدان.چی شد رفتی استانداری؟
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۷ به دوستان
سلام
زنگ زدیم دفتر جناب حضرتی فرمودند تامین اعتبار ان شاالله فروردین انجام میشه یعنی هنوز نشده!!
به به بد بخت شدیم رفت....!!!!
با این کاهش قیمت نفت کورسوی امید که ایجاد شده بود داره از بین میره  برای همین اتفاقات بود که قول شفاهی برای اسفند رو داده بودن خوب حالا میگن به علت کاهش قیمت نفت کسری بودجه داریم و شما ها باز هم باید صبر کنیم . آخ دیگه دلم داره از غم میترکه اخه ما دهه شصتی ها چقدر بد شانس هستیم آخ ما چرا اصلن به وجود اومدیم اصلن بدشانسی با ماها متولد شد دیگه واقعن نمیدونم چه کنم و چی بگم
استانداری اصفهان 
برابر پیگیریهای انجام شده فرم شماره 6 رو باید دستگاه اجرایی تنظیم کنه(پیشنهاد برای گنجاندن بودجه استخدامی شغل مورد نظر در بودجه 94) و برا تایید به استانداری فرستاده بشه که برا خودم که سوال کردم گفتن فرم شماره 6 شما توسط استانداری تایید شده.
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۵ خطاب به همه
دوستان عزیز

کسی نرفت اداره یا استانداری یا جایی دیگه در مورد این اطلاعیه سایت کارمند اداری سوال کنه؟؟

چی شد آخرش

مشمول ما هم میشه؟
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۰:۵۰ ziamailer@gmail.com
خداییش اگر کسی حرف راست درباره عدم تفرقه زده بود tahereبود.دمت گرم.دوستان زنجانی لطفا چونه بقیه بچه ها رو هم بزنین.مخصوصا استانهای دور.
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۰:۳۴ چشم انتظار
سلام نوبخت در مورد کاهش قیمت نفت گفت باید در بودجه 94 تجدید نظر صورت گیرد احتمال داره بودجه برای استخدامی های استانداری در نظر گرفته نشه بچه ها نگران هستن در ضمن الان که نزدیک تامین اعتبار هستیم چرا همه ساکت نشستید و پیگیری لازم صورت نمیگیره نکنه فکر کردید دیگه کار تمومه
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۰:۰۲ افق رضایی
درجواب اون شخصی که به سوال من در مورد گزینش جواب دادن



خیلی محترمانه پرسیدم من هنوز متوجه نشدم.اما انگار شما این دو سال انتظار حسابی رو رو اخلاقتون هم تاثیر گذاشته.اعصاب نداری ها!!!مجبورت کردن جواب بدی اصلا کی از تو پرسید!!!!

واقعا که ادب و احترام و شخصیت از بین خیلیاتون رفته.نه اینجا نه هیچ جای دیگه که این قبول شده های استانداری دور هم جمع شدن ارزش یک ثانیه وقت تلف کردن رو نداره


از جو بچه گانه که هردقیقه یکی می افته به جون یکی دیگه حالم بهم میخوره.این که یه سایته همدیگه رم نمیبینیم معلوم نیست فردا محیط کارمون با همچین آدمایی چه خواهد شد.متاسفم که مردم کشورم تو سقوط اخلاق و ادب روز به روز دارن از هم سبقت میگیرن


خداحافظ برای همیشه....
۲۷ مهر ۹۳ ، ۰۸:۰۳ کومش سمنان

ما کماکان هستیم و پیگیری می کنیم!

حضور هم داریم. سرو مرو گنده هم هستیم!

حالمون هم بسیار خوبه!


باسلام بعدازگذشت نزدیک به سه سال ازآزمون استانداریها همه مامیدونیم افرادی که توسایت اخبارتفرقه انگیز وناامیدکننده میدن جزء قبول شده ها نیستن خداوکیلی وضعیت الان مانسبت به سال قبل خیلی بهتره واین فقط ماحصل تلاش وپیگیری همه قبول شده های این آزمونه بچه هادقت کنیدقیمت نفت داره میادپایین آقای نوبخت هم ازالان شروع کرده وهرجا میره ازبودجه انقباظی صحبت میکنه متاسفانه اقتصادکشورماوابسته به نفت وتومشت کشورهایی  امثال عربستانه  پس بایدتامشخص شدن وضعیت پاسخ نامه ازطرف استانداریها ازطریق نمایندگان مجلس واستانداریها پیگیرباشیم به هیچ عنوان ازحقمون کوتاه نمیایم اگه نیازشدباتجمعات بعدی تهران مقابل مجلس ومعاونت راهبردی و.............غیره بایدتاپایان سال تکلیفمون روشن بشه انشاءالله بچه های زنجان غیرت میکنند وباپیگیری خبرهای خوشی ازمسئولین میگیرن.
۲۷ مهر ۹۳ ، ۰۷:۰۹ پیرشده استخدام

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: از سال گذشته کارمندان مامور در بنیاد شهید و افراد با ۳۰ سال خدمت در بنیاد شهید کنار گذاشته شده و نزدیک به سه هزار و ۱۰۰ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران به کار گرفته شده‌اند. وی با تاکید بر اینکه بیشتر به دنبال استفاده از فرزندان شهدا در بدنه بنیاد شهید هستیم، عنوان کرد: ۲۰۱ نفر از فرزندان شهدا در استان همدان که مراحل گزینش را پشت سر گذاشته‌اند از آبان ماه کار خود را آغاز می‌کنند ولی از ابتدای سال ۹۴ به آنها حقوق پرداخت می‌شود.

جون عزیزترین کستون این جروبحث ناظر و فلان و ................... را تمومش کنید. همه بچه چرا سرد شدن. وحدت کلمه به این زودی از بین رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  به خودتون بیاید. مدیر محترم شما نذارید تفرقع بیفته بین بچه ها و ما رو به هدف مشترکمون برگردون .
بچه های زنجان امیدمون به غیرت و شرف شماست. من خودم از قزوین 4شنبه میام زنجان.
۲۷ مهر ۹۳ ، ۰۰:۲۱ محمود از مازندران
با سلام
ممنون از دوستانی که حرفهای منو تایید کردند.

فتنه سال 88
۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۳ علت گزینش نشدن دوستمان
بهشون گفت بودن تو اغتشاش سال 89 میخواسته تو زنجان تظاهرات راه بندازه و باند درست کرده ولی تا اونجایی که من میدونم اهل اینکارا نیست
۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۷ به زنجانی
جناب زنجانی!وقتی باراول تجمع درتهران باوجودنزدیکی به تهران وخرج کم راه،ازاستانتان کسی نیامده بود.وباردوم دوسه نفربیشترنبودن!3نفرازبین صدهانفرمیدانی یعنی چه؟انوقت باراول ودوم بعضیاباوجودبعدمسافت وخرج زیادراه،ازخوی واهوازوشیرازبیشترازشماهاامده بودن!میدانی یعنی چی؟آنوقت توانتظارداری ازاستانای همجوارت پاشن بیان زنجان؟اصلاکسی انجابین هزاران نفرزنجانی صدایمان رامیشنودیابمااهمیتی میدهدکه بحرفمان گوش کند؟یابذاردبااقایان حرف بزنیم!یکعده همشهریتان تاسرکوچش نمیخوادبیاد!انوقت توانتظارداری ماکرایه قطارواتوبوس بدیم ازاستانای دیگربیاییم انجا؟!تازه بفرض که نوبخت یاهرمسولی رودیدین!غیرازاینست که همون حرفای تکراری تهرانوتحویلتان میدهند؟!
میشه بگید اون یه نفر چه مشکلی داشت؟؟؟
در مورد گزینش که توضیح دادم مربوط به راه و شهرسازی زنجان بود و فقظ یه نفر تو گزینش مشکل داشتو بقیه حل شده
ای کسانی که از ناظرها دفاع میکنی بدان و آگاه باش
من خودم ناظرم و از سال 86 هم نظارت میکنم. آخه به یکی بگین تو مزارع جون کندین که ندونه. کی با این حقوق کار میکنه؟ اوایلش که یه کارمند 200تومن میگرفتو شما سالی 4میلیون تا میکردی میذاشتی تو جیبت چرا نمیگفتی جون میکنیم؟ اونموقع با 3ماه کار حقوق 15 ماه یه کارمندو میگرفتین. اصلا چطوری رفتی ناظر شدی؟ من با پارتی رفتم هر کسو هم میشناسم با پارتی رفته(حداقل استان خودمون اینجوری بوده) کدوم آزمونو فراخوان انجام شده؟ مدارک منو نگرفتن چون پارتیم متاسفانه فوت کردن ولی منم بیکار ننشستمو به دیوان عدالت شکایت دادم.. هرجی بیسواده جزع نفرات اول استخدام ناظرهاست. کسایی که میان اینجا لابد سواد خوندن نوشتنو داشتن که تو استانداری قبول شدن. ولی ناظرهای دیگه پی؟؟؟؟؟؟؟؟با 20درصد نمره سابقه هم قبول نشدن.قضاوت با خودتون
تو را خدا این جر و بحث ها را ول کنید  بچه ها این هفته رئیس جمهور میخواد بیاد زنجان فقط و فقط پیگیری کنید از استانداری زنجان برای پیگیری استخدامی ها چون این استخدامیها سراسری است اگه تصمیمی برای استان زنجان در نظر گرفته شود به مراتب برای بقیه استانها نیز گرفته می شود شماره استانداری آقای احمدی مسئول دفتر اقای جلیل خانی مدیر کل منابع انسانی 0243143300آقای مرادی در نیروی  انسانی که مردی بسیار شریف هستند 02433143317می باشد من هم که امروز به آقای مرادی زنگ زده بودم گفت  قرار تو سفر رئیس جمهور این مسئله را پیگیری کنیم در ضمن به من گفت شما نیز تا می توانید خودتان پیگیری کنید که خیلی تاثیر داره این ها هم به این نتیجه رسیدند که پیگیری های ما تاثیر داره وسلام اگه استانهای همجوار بتونن در روز چهارشنبه بیاین زنجان که عالی میشه
میگم حالا همه مشکل ماها حل شده فقط مونده گیر دادن به این ناظر های بیچاره ! اونچه که مسلمه از روزی که ما ازمون استانداری رو دادیم فقط به ما وعده سرخرمن دادند و دوباره هم بهمون وعده اسفند ماه رو دادند که معلوم نیست حقیقت داره یا نه!
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۸ در جواب ناظر
بنده خودم به مدت 7سال ناظر بودم  البته الانم جز ناظرین تایید شده برای استخدام جهاد کشاورزی هستم و تمام مراحل  اونم انجام دادم حتی تو حکمم زذه شروع بکار از تاریخ 11/11/93 بعد از تامین اعتبار . اما من هیچگاه راضی به استخدام  در راستای ناظرین نیستم و بشدت مایلم استخدامم از طریق ازمون استانداری انجام  شود چون از میان 265 نفر داوطلب  نفر اول شدم و نمره  ام با نفر دوم حدود 30 نمره اختلاف داشت . درمورد امتحان ناظرین باید بگم ازمونی که برای ناظرین انجام میشد اغلب تعداد مورد نیاز  برابر با تعداد دواطلبین بود و در مواردی  حتی بیشتر از تعداد دواطلبین بود بنابراین اازمون  ناظرین هیچگونه شرایط رقابتی نداشت  و از طرفی در  موردسابقه ناظرین اغلب دوستان با پرونده سازی وارد فرایند استخدام شدند  و بنظر من استخدام ناظرین ضربه بزرگی بر پیکره ساختار ادرای جهاد کشاورزی  وارد میکند  وزارت  جهادکشاورزی می توانست با اتخاذ  تدابیر مناسب بخشی از تعداد نسبتا زیاد استخدامی  ناظرین به افراد نخبه اختصاص دهد تا شاید اندکی در بخش کشاورزی کشور شاهد شکوفایی باشیم . دیدگاه بنده به هیچ وجه تنگ نظری نیست و امیدوارم دوستان ناظر  و غیر ناظر دغدغه های  واقعی بخش کشاورزی را در یابند نه استخدام نیرو  بصورت فله ای بدون هیچگونه امکانات . اموزش . تخصص و........
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۸:۴۶ بیصدا فریاد کن
خطاب به محمود از مازندران

آقا محمود، داداش منم اطلاع دارم امتحانشون خودمونی بود و همه قبول شدن. البته زیاد ناراحت نباش چون اینجور امتحانای خودمونی خیلی اتفاق افتاده. یه نمونه دیگه هم سازمان تامین اجتماعی بود که اینا حتی قبل اینکه آزمون خودمونی شون روبدن رفتن سرکار و حقوق هم میگرفتن بعد که گندش در اومد و همه داد افتادن، حدودا پاییز پارسال رفتن بین خودشون امتحان دادن و همه هم قبول شدن!!! اما ماهایی که آزمون دادیم و قانونی قبول شدیم باید دو سال منتظر بمونیم!!!
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۹ به افق خانم
افق خانم!اگرصفحه سه چهارروزپیشومیخواندی.میفهمیدی.جوابتودادم.توسوال میپرسی وچارروزبعدمیای میگی چی شدچی نشد!کسی که ازتحقیقات محلی قبول شده!وتاییدگزینشش امده باشد!بهش میگن گزینش شده.حتی معاینه ومراحل بعدش مانده باشد.حالابازم چهارروزبعدتوصفحه دیگرمیای میگی جوابم چی شد!درجواب دیگردوستان بایدبگم که حرف خاصی نمانده!که بیاییم بزنیم.همه حرفاتکراریه.براهمین کمترمیاییم!فعلااین هاچندگونی سماق توخانمان خالی کردن!تااخراسفندبمکیم!
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۷:۳۹ محمود از مازندران
به ناظر
لازمه که یاد آور بشم بنده 36 سالمه وبا فرزند وخانه اجاره ایی.12 ساله که تو شرکتهای مختلف دارم کار میکنم.از کارگری سر زمین گرفته تا مدیر عاملی شرکت.اون زمان که شما با پارتی رفتی ناظر شدی بنده کسی رو نداشتم که برم الان برای خودم سابقه درست کنم و حقی برای خودم قائل بشم.شما اصل ورودتون به سازمان مشکل داره نه سابقتون برادر من اون امتحانی که میگی درون سازمانی بود نه رقابت با همه افراد استان و کشور.از اونجایی که بنده ارتباط تنگاتنگی با بعضی اقایون سازمان دارم اونها هم معترف هستن که ورود شما به سازمان با رابطه بوده و چندین بار مسوولین جهاد در مراجعاتی که با دوستان بابت پیگیری داشتیم شدیدا به نخبه بودن آزمونیها اذعان داشتن وامیدی به کارایی شما نداشتن. 
در ازمون هم بنده بدون داشتن سهمیه وسابقه دولتی نفر اول آزمون شدم.مسلما و حتما ما آزمونیها بیشتر از شما حق داریم.وبالاتریم.منت هیچ چیز و هیچ کس بالاسر ما نیست .
خطاب به امیر، خوب دقت کن نوشته تمامی آگهی های استخدامی قبلی یعنی تمامی بخشنامه های استخدامی که تا قبل از این دستور تو مرحله آگهی استخدامی قرار دارند رو شامل میشه. به عبارتی ما که آزمون دادیم و از مرحله آگهی استخدامی عبور کردیم رو شامل نمیشه. مدیر بزرگوار اگه درست گفتم تأیید کن.
با سلام، جناب قرمز اینقدر ناامید نباش، اگه یادتون باشه قرار بود استخدامی استانداری ها رو تو رسانه ها طرح مهرآفرین معرفی کنند که پیگیری و جدیت دوستان باعث شد امروز که من اینجا کامنت میزارم حداقلش میدونم که بدنه دولت فعلی و مجلس خوب میدونند که این آزمون جزء معدود آزمونهای دارای سلامت کامل از بخشنامه تا اجرا و مابقی فرایندهاست و ربطی به مهرآفرین نداره. شما امتحان دادین و نتایج آزمون مشخص شده(وضعیتی شبیه به آزمون نفت)، و قانونا مجلس و استانداری میتونه از شما دفاع کنه به شرط پیگیری دسته جمعی کسانی که جزو قبول شدگان اعلام نتایج هستند. باید پیگیر باشین و مسئولین استانداری رو راغب به پیگیری جدی تر کنید.
لطفا بدون مدرک و دلیل حرف نزنید. ما دوستانی داریم که 12 ساله دارن با حقوق ماهی 100 تومن کار می کنند. فکر کنم اونموقع شما اقای محمود هنوز دیپلمتو نگرفته بودی پس حتی اگر آزمون هم نداده باشن و حتی هم اگر پارتی داشتند (که البته من هم آزمون دادم، هم با فراخوان و بدون پارتی تو ازمون قبول شدم) باز هم عمرشون رو مجانی در این راه گذاشتند پس شما اقا پسر آزمونتو به رخ ما نکش. اگه 4 بار تو هم تو مسیر مزرعه توی گل سگ دنبالت میکرد اینجور راحت اظهارنظر نمیکردی، براتون متاسفم که ندانسته فقط اطرافت رو میبینی و کلی قضاوت میکنی!!!!! شاید شما فامیل داری که با پارتی رفته اما خیلی ها تو این راه موهاشونو سفید کردند به امید استخدامی، شما 2 سال منتظر استخدامی اینجوری به همه تهمت میزنی پس ما خیلی صبور بودیم با 10 سال بیشتر سابقه همچنان منتظریم و از همه حرف میشنویم.......................
منظورتونو متوجه نمیشم شهاب جان.
کدوم ماهی ؟کدوم آب گل آلود ؟کدوم لیدر ؟
نمیدونم چرا بچه ها اینقدر سرد شدن
اصلان پیگیری نمی کنن.خسته شدم از بس زنگ زدم به استانداری و این اداره ی ...


تکلیف ما که فقط مدارک داده ایم چیه مصاحبه هم نشده ایم 
کسی میدونه این  پارگراف یعنی چی؟
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور همچنین به همه مدیران اجرایی گوشزد کرده است که در خصوص آگهی های استخدامی صادره قبلی، دستگاه‌های اجرایی تنها بر اساس دستورالعمل منضم به بخشنامه فوق‌الذکر اقدام خواهند کرد.
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۶ زنجانیهااااااااااا کاری بکنید کارستان
معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس‌جمهور گفت: سفر رئیس‌جمهور با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، چهارشنبه هفته جاری(۳۰‌ مهر) به استان زنجان انجام می‌شود.
علی‌اصغر احمدی معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس‌جمهور از سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان خبر داد و گفت: این سفر با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، چهارشنبه هفته جاری(30‌ مهر) انجام می‌شود.

وی افزود: سفر به زنجان 2 روزه خواهد بود و رئیس‌جمهور علاوه بر سخنرانی در جمع مردم این شهر، با علما، ایثارگران و نخبگان استان دیدار و در جلسه شورای عالی اداری این استان حضور خواهد یافت.

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نیز نشست‌خبری خبرنگاران استانی با رئیس‌جمهور جهت تشریح دستاوردهای سفر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن روحانی پیش از این به همراه برخی از اعضای کابینه به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و خراسان‌رضوی سفر کرده بود و زنجان مقصد نهمین سفر رئیس‌جمهور است.
سلام امروز زنگ زدم آقای مرادی استانداری زنجان گفتن که پیگیر هستیم اگه می خواهید زود به نتیجه برسید شما نیز باید پیگیر باشید در آستانه سفر رئیس جمهور به زنجان برای کسانی  که مقدور است  حتما روز چهارشنبه جلوی استانداری حاضر شه
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۴:۱۷ به بچه های سراپا شور و شعور از طرف بچه های وبلاگ
بچه ها رئیس جمهور ان شا الله این هفته زنجان هستند و عوامل ایشون لطفا همه گی با استانداری و معاونت نیروی انسانی در تماس باشید تا ما رو هم در جریان بذارند تو برنامه هاشون.
بچه ها تو رو خدا این فرصت هستش پشت گوش نیاندازید لطفا
02433143317
 مرادی نیروی انسانی
02433143303
میرزایی


۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۰ به تمام دوستان تعاون روستایی
دوستان تعاون روستایی چه خبر؟کداتون امده؟
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۳:۴۲ حمیدبه TAHERE
 

بله از قزوین هستم

شما ایمیل بزن به من باشما هماهنگ میکنم

azmoonqazvin92@gmail.com

من همکار آرمین در شرکت مطالعاتی هستم,تکلیف ما معلومه.شما چطور؟!!!!
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۷ به آرمین و آرزو

تو بالاخره دختری یا پسر؟؟؟؟؟؟؟ تکلیف خودت و روشن کن چرا با خودت درگیری؟؟؟

تو رو خدا از بچه های قزوین کسی هست شمارشو بده باهاش تماس بگیرم پیگیر باشم از طریق اون؟؟؟؟؟؟؟

۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۲:۲۴ افق رضایی
ببخشید من هنوز متوجه نشدم
به چه کسی میگن گزینش شده
کسیکه مصاحبه عقیدتی داده و قبول شده آیا گزینش شده به حساب میاد؟




پاسخ:
بله. و البته تحقیقات محلی نیز شامل گزینش میشه
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۹ به بچه های استان فارس
بالاخره فهمیدین جریان این اطلاعیه توی سایت استانداریتون  چیه؟؟ زنگ بزنید بپرسین به ما هم خبر بدین شایدبرای ما هم که از استانهای دیگه هستیم خبر خوبی باشه... 
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۴ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
خـــــــــــــــــــــر ما از کرگی دم نداشت.
آیا دیدن دوره کارورزی برای دولت تعهد ایجاد میکنه؟یعنی ممکنه آخر سال بریم کارورزی و بعد دوباره بریم تو دیوار!
آقای امیدوار الان وقت این نیست که از آب گل آلود ماهی بگیر.زیاد امیدوار نباش.درسته لیدر تجمع کسانی دیگر بودند ولی در کشورهای جهان سوم همیشه همینجور بوده عده ای که پیش قدم میشدند از همراهیان خود نردبان میسازند و مخالفان و بی تفاوتها را سرکوب و محو میکنن.
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۲:۰۶ آرش کمانگیر
قرمز جان چرا اینهمه استرس داری. چون آزمون فرهنگیان  بهنوز برگزار نشده تمام قوانین جدید شاملش میشه . این رو همه میدونند. تو را خدا از این سوالات واضح که خودتون جوابش میدونید مطرح نکنید.
سلام،خبر هند500میلیون دلاربدهی خودرابه ایران پرداخت کرد،،هربشکه نفت باکاهش به حدود86دلاررسیدسال94ایران باکمبوداعتبارمواجهه میشودتوخبرنوشته بودحالابازم برای استخدام شدن ماپول نیست؟؟؟؟
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۱:۳۰ آرمین به کاوه عزیز
سلام من اداره راه و شهرسازی هستم,صحبت از دوره کارورزی از نیمه بهمن تا اواخر اسفند برای ما کردن.آیا با رفتن به دوره کارورزی اداره مربوطه میتونه مارو بپیچونه باز؟اصلا دوره کارورزی تعهدی برای دولت ایجاد میکنه؟من که از خدامه کارورزی نرم.نه حقوقی داره یکماه هم بیمه از دست میدم.اصن یه وضعی شده هااااااااااا
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۵ دقت بفرمائیید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بانک جهانی هم آمار نوبخت را قبول ندارد!
یکی از مهم‌ترین شعار‌های رئیس دولت یازدهم در زمان انتخابات ریاست جمهوری اشتغال برای جوانان و افراد بیکار بوده است. در حال حاضر بزرگ‌ترین چالش برای دولت ایران ایجاد اشتغال در کشوری است که ۶۰ درصد جمعیت آن زیر ۳۰ سال سن دارند و اکنون با کمک ماهیانه ۱۵ دلاری دولت" یارانه" زندگی می‌کنند.

شاید مهم‌ترین خبر اقتصاد در چند روز اخیر آمارهای ارائه شده از سوی سخنگوی دولت و رئیس جمهور در خصوص رشد اقتصادی، میزان تورم و آمار بیکاری بوده است. آماری که حتی صدای اقتصاد‌دان‌ها و کار‌شناسان طرفدار دولت را در آورده است تا بدان جا که رفتار این دولت را مشابه دولت قبلی می‌دانند که سعی دارد با جابه جایی مولفه‌ها آمار اقتصادی را مثبت جلوه بدهد.

فرشاد مومنی استاد دانشگاه علامه در همایش آموزش و پژوهش در علم اقتصاد ایران با زیر سوال بردن این اعداد و ارقام می‌گوید نمی‌دانیم حالا باید عزا بگیریم یا شادی کنیم. مطابق این آمار جمعیت بیکار ما اینقدر پولدار شده‌اند که حتی دیگر دنبال کار نیستند یا از بس دنبال کار گشته‌اند خسته شده‌اند و برای همین دیگر جزو بیکاران به حساب نمی‌آیند.

نهال این تغییر مولفه‌ها در زمان دولت احمدی‌نژاد کاشته شد درسال ۸۳ برای محاسبه آمار بیکاران در کشور این فرمول رعایت می‌شد که هر کسی که ۴۸ ساعت در هفته کار کند شاغل محسوب می‌شد اما در کوران انتخابات سال ۸۸ احمدی‌نژاد برای مثبت نشان دادن فعالیت‌های اقتصادی دولت خود این رقم را به ۲ ساعت در هفته کاهش داد تا بتواند درصد بیکاری را پایین بیاورد اما اکنون معلوم نیست سخنگوی دولت که خود از مردان اقتصادی است چگونه به عدد 9.5 درصدی رسیده است. آنهم در حالیکه به گفته مددی، عضو کمیسیون صنایع مجلس ۸۵ درصد از واحد‌های تولیدی بخش خصوصی تعطیل شده‌اند. جدا از کار‌شناسان و اقتصاددان‌های داخلی، سازمان‌های بین المللی اقتصادی نیز ارقامی متفاوت با ادعای دولت بیان می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بانک جهانی در گزارشی نسبت به خروج ایرانیان از کشور خود جهت پیدا کردن فرصت شغلی اشاره کرده است. به گزارش این بانک سالیانه ۱۵۰ هزار ایرانی جهت جستجوی کار و یا پیدا کردن فرصت شغلی بهتر از کشور خارج می‌شوند. در گزارش این بانک خروج از کشور به لحاظ پیدا کردن کار هر سال بیشتر می‌شود در حالیکه پیش بینی می‌شود تعداد افراد بیکار در سال آینده میلادی به ۱۰ میلیون نفر برسد.

این در حالیست که یکی از مهم‌ترین شعار‌های رئیس دولت یازدهم در زمان انتخابات ریاست جمهوری اشتغال برای جوانان و افراد بیکار بوده است. در حال حاضر بزرگ‌ترین چالش برای دولت ایران ایجاد اشتغال در کشوری است که ۶۰ درصد جمعیت آن زیر ۳۰ سال سن دارند و اکنون با کمک ماهیانه ۱۵ دلاری دولت" یارانه" زندگی می‌کنند.

بنا بر این گزارش هر سال ۷۵۰ هزار نفر به جمعیت جویای کار افزوده می‌شود در صورتی که به خاطر رکود اقتصادی و اعمال تحریم‌ها که سبب تعطیلی اکثر واحد‌های تولیدی شده است به این جمعیت کارگران از کار بیکار شده نیز اضافه می‌شوند. بر همین اساس اگر دولت می‌خواهد به برنامه خود که رساندن درصد بیکاری به ۷ درصد تا پایان سال ۲۰۱۵است برسد ناگزیر است ۸میلیون و ۵۰۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کند. نکته جالب توجه این است که بانک جهانی بر خلاف رقم اعلام شده از سوی دولت درصد بیکاری در حال حاضر را ۲۰ درصد اعلام کرده است.

۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۱ keyvan.suv1986@gmail.com
به ماهور مهری
لطفا جهت پیگیری با ایمیلم در تماس باشین
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۰:۳۶ کاوه به ارمین
من ورزش و جوانانم شما کدوم اداره هستید.
سلام دوستان
اگه 6 مهر دوستان کم لطفی نمی کردن الان باید توی اداره سرکارمون می بودیم. خخخخخخخخخخخخخ
دوستانی که 6 مهر تهران بودن و عکس گرفتن از بچه ها،کسی میتونه عکس هارو بفرسته به sange.saboor111@gmail.com
برای پیگیری کارمون لازمش دارم.
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۰:۲۷ به بچهای: گیلان -اردبیل-قزوین-همدان-کردستان- اذربایجان غربی و شرقی
بچهای گیلان -اردبیل-قزوین-همدان-کردستان- اذربایجان غربی و شرقی که شهراشون به زنجان نزدیکه لطفا با بچهای زنجان جهت پیگیری هماهنگی کنن
قرمز جان بنظر من از تاریخ ابلاغ بخشنامه جدید طبق بخشنامه جدید اقدام میشه چون تمامی بخشنامها و دستورالعملهای قبلی ملغا میشه
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۰:۱۷ بنیاد شهید
معذرت میخوام منظورم تا پایان اسفند 93 است نه 91 .
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۰:۱۵ بنیاد شهید
دوستانی که قبول شده اداره بنیاد شهید هستند به نظر شما امکان داره ما هم مثل  قبول شدگان بقیه دستگاه های اجرایی تا اسفند ماه 91بریم سرکار؟
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۰:۱۲ حمیدبه TAHERE
 

 بچه های قزوین جهت هماهنگی با این ایمیل تماس بگیرید

azmoonqazvin92@gmail.com

۲۶ مهر ۹۳ ، ۰۹:۵۷ پیرشده استخدام
سلام بلاتکلیف همدان.فردا رفتی حتما اون سوالو بپرس.درباره بدون آزومونها هم خبر بگیر.دستت درد نکنه.
۲۶ مهر ۹۳ ، ۰۸:۲۶ جواب محمود مازندران

هم استانی عزیز سلام

من قبول شده استانداریم و یکی از اعضای خانواده ام ناظر. لازم به ذکر است ناظرین گرامی هم آزمون داده اند و هم دو سری مصاحبه رفته اند و همه آنهایی که قرار است استخدام شوند بالای 30 ماه سابقه خدمت دارند پس لطفا اینقدر تند و عجول نباش. با اگاهی صحبت کن بردار

از طعنه های مردم تو گریه پنهون شدم
من بهترین روزای عمرمو داغون شدم  .
۲۶ مهر ۹۳ ، ۰۰:۵۳ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
و هیشکی جواب سوال منو نداد.
من در مورد آزمون دانشگاه فرهنگیان پرسیدم که قراره آزمونش تو ماه آینده برگزار بشه ولی آگهی استخدامش مربوط به قبل این بخشنامه اس. به هر حال ممنونم که سرتونو درد آوردم.
صد البته که شمایی که گزینش رفتین مشکلی ندارین و اصلاً هم دلیلی نداره به سوال یه آدم گزینش نشده جواب بدین.
پاسخ:
مدیر سایت : قرمز خانم من چون واقعا نمیدونستم چیزی نگفتم .
سلام
کسی میدونه حقوق اداره ورزش و جوانان با مدرک لیسانس چنده؟؟
سلام
چرا کسی از قزوین نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیر دوم در پاسخ به خصوصی: متاسفانه چیزی در این باره نمیدونم میتونید نظرتون و بگید و از دیگر بچه ها بخواید جوابتون و بده و در این باره بهتون اطلاعات بدن..
خدا وکیل نوبخت حق داره هیچ کدومتون را استخدام نکنه. این حرفهای مفت چیه. شما تمامی مراحل را طی کردید. این قانون برای استخدام های جدیده نه برا آزمون 2 سال پیش.دیگه نبینم کسی در این مورد اینجا چیزی بنویسه ها . الانه که نوبخت و دوستانش بگن اینا چقدر منگلنند.
۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۲:۵۹ محمود از مازندران
سلام به جهاد
جالبه ناظرین میگن ما چند سال کار کردیم!!  آخه شماها چطوری رفتین داخل که الان ادعا میکنین سابقه دارین؟؟!! اگر ما هم بدون آزمون و با رابطه میرفتیم جهاد الان چند سال سابقه داشتیم.قسم میخورم اگر مثل ما آزمون میدادین 10 نفرتونم قبول نمیشد.چه عدالتیه که ناظر شدنشون هم بدون آزمون و هم استخدامشون.حالا ما پدرمون در اومد تومراحل گزینش و آزمون اونوقت هنوزاندر خم یک کوچه ایم!!!!
۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۲:۵۶ به "دوستی که لطف کرده نگرانی گزینشو برطرف کرده"
احیانا" شما از جهاد اردبیل نیستین؟؟؟
ناظرهای کشاورزی سهمیه دار از یماه پیش شروع به کار کردن و بقیشون هم تو بعضی استانها این هفته تعهد نامشونو هم دادنو قراره تا اول آذر شروع به کار کنند. اگه بودجه نیست چرا برای ناظرینی که حتی بیشترشون آزمون هم ندادن بودجه هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هرچند اونا هم چندسال به امید جذب با حقوق بسیار پایین کار کردن، ولی این دلیل نمیشه استخدام بدون آزمون صورت بگیره
بعدش هم با ورود این افراد به جهاد کشاورزی، ظرفیت جهاد پر میشه و دوستانی که برای جهاد قبول شدن سرشون بی کلاه میمونه. دوستان جهادی در همه استانها پیگیر این مساله هم باشند
۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۳ محمود از مازندران
سلام
خواهش میکنم این بحثهای بیهوده رو تموم کنین.چرا حرف تو دهن مسولین میذارین.این قانون شامل حال ما نمیشه.این برای ازمون هایی که از این به بعد بخواد انجام بشه هست نه برای ما که گزینش هم تمام شد.
۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۷ به کسانی که نگران نتیجه گزینش هستند
سلام خدمت همه دوستان همدرد.
دوستان نگران نتیجه گزینش نباشید چون بیشترش فرمالیته است و یه هفته بعد مصاحبه اگه چندتا سوالو جواب نداده باشین بهتون زنگ میزنند و تذکر میدن و پرونده را میدن منابع انسانی. ولی اگه مورد سیاسی داشته باشین بعد یماه دوباره تحقیق میکنند و بهتون اعلام میکنند که مورد داری و ازتون توضیح میخوان. خودمو بعد یه هفته دوباره خواستنو چندتا تذکر دادند و بعدش توسط یکی از آشناها پیگیری کردم گفتن پروندم رفته منابع انسانی و خدارو شکر موردی نبوده، ولی برای یکی از دوستام مشکل پیش اومده و از آذر پارسال تا الان حل نشده که جریانشو توضیح میدم. دوستم با یه نفر مشکل داشت و برای تحقیق از شانس بدش رفته بودن سراغشو اونم نامردی نکرده بودو خوب زیرابشو زده بودو گفته بود مشکل سیاسی داره(طرف انکار میکرد ولی کسایی که پیشش بودن جریانو گفتن)، البته به حرف یه نفر اعتنا نمیکننو احتمالا کسانی دیگه هم تاییدش کردن بعد تحقیقات محلی به یکی از ذخیرهها هم زنگ زدن تا تشکیل پرونده بده و گفتن ظرفیتها بالا رفته و نگران نباشین که یکیتون از تحقیق افتاده ولی انگار حدسمون درست بوده. بعدش بهمون زنگ زدنو رفتیم مصاحبه اتفاقا این دوستمون بهتر از هممون سوالارو جواب داده بود. همونطور که گفتم بعد یه هفته هر روز به یکیمون زنگ میزدن تا دوباره بریم هسته گزینش و تذکر میدادن ولی به این دوستمون گفتن مشکل داری و باید دوباره گزینش بشی. بعد یماه دوباره اومدن تحقیق و همون جریانا ولی باز گزینش بهش ندادن و اونم خیلی این درو اوندر زد ولی بهش گفتن بازم تحقیق میشی تا اینکه یماه پیش باز اومدن برا تحقیق و کسایی که ازشون پرسیده بودن بهش گفتن که اومدن تحقیق و در مورد مورد سیاسیش پرسیده بودن، تازه اونموقغ دوستم فهمید چه موردی براش درست کردن و بهش نمیگفتن برای چی از گزینش افتادی. انشاله اینبار مشکلش حلشه بیچاره بیکاره و 2تا بچه داره. پس دوستان نگران گزینش نباشید چون اگه موردی هم باشه به این راحتیا از گزینش نمیفتی و در ضمن به خودتون هم میگن که کارت گیر داره. وظیفه دونستم برای دوستانی که نگران گزینش هستن توضیح بدم. به امید موفقیت همه دوستان عزیز. در ضمن دوستان از هر طریق ممکن پیگیریاتونو قطع نکنید.
دوستان این بخشنامه جدید عسگری آزاد چه ربطی به ما داره؟ اخه این چه فکراییه شما میکنید؟ قرار نیست که هر بخشنامه کوفتی که درباره استخدام صادر میشه شامل ما هم بشه
به خدا اگه آقایون مسئولین نه چندان محترم یه سر به این وبلاگ بزنن از خنده به درک واصل میشن
تو رو خدا تموم کنید این بحثای بی نتیجه رو
۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۱:۰۲ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
دوستان قانون عطف به ماسبق نمیشه. اینو نمیتونن برا آزمون استانداری اعمال کنن ولی برا آزمون دانشگاه فرهنگیان چی؟؟
آخه تو آگهیش اینجوری اومده:
انتخاب داوطلبان برای مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان سه برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی و تخصصی را کسب نموده اند، به ترتیب بالاترین نمرات تخصصی انجام خواهد شد.

اینجوری که تو آگهی اومده انگار مثل آزمون استانداریهاست. به نظر شما برای آزمون دانشگاه فرهنگیان اجرا میشه؟؟؟؟؟

سلام دوستان

این بخش نامه رو که نمیخان رو ما اجرا کنن؟

کسی  اطلاعی داره

 از جوابتون ممنون. اواسط آبان تحقیقات محلی اومدن و اواخر آبان نیز مصاحبه دادم. بعد از یه ماه پیگیر که شدم گفتن کسانی که قبول نشده باشن تلفنی و یا کتبی بهشان خبر میدیم.
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۹:۵۷ بیمه سلامت
با سلام
اصلا با عقل جور نیست که قابل جدید به مراحل قبولی قبلی که نتایج اعلام و مصاحبه شدند نسبت بدهند یعنی قوانین که عطف به ماسبق (چیزی که گذشته ) داده نمیشه بلکه برای موارد آینده مورد استفاده می گیره اگه اینطوری که مثلا قانون های جدید مثلا دیه افراد کل دیه گرفته های قبلی باید بیان مابه ااتفاوت مبلغ جدیدشون بگیرن مگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منطقی نیست چون اگه اینطور باشه کلیه قوانین جدید برای گذشته هم باید نسبت بدهند دیگر !!!!!!!!!
لگر اینطور باشه هرج ومرج میشه به نظر من منطقی نیست .
من همون موقع که گزینش رفتم فک کنم یک یا دو هفته بعدش زنگ زدم هسته گزینش نتیجه رو پرسیم که گفتن تأیید شدی من دی ماه پارسال گزینش رفته بودم شما چی؟مگه جدیداً رفتین گزینش که نتیجه شو نمیدونین؟
سلامreza شما چه اداره ای قبول شده ای؟
سلام آیا بودجه ثبت احوال ملی است
سلام بچه های استان فارس براهماهنگی مشخصاتتون ایمیل کنید به

dezo65@yahoo.com
09143512612

آقای مصطفی افضلی فرد نماینده اردبیل
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۵:۴۴ خطاب به همه
دوستان عزیز اگه کسی شماره آقای افضلی نماینده اردبیل رو داره واسه من بنویسه کار فوری دارم

مممنون
منابع طبیعی اذربایجان غربی گفتن که همه افرادمون در گزینش قبول شدن... در ضمن خدمت دوستان عرض کنم که قانون جدید عطف به ماسبق نمیشه و تنها استثنا در این مورد در حقوق جزاییه که اگه قانون جدید به نفع مجرم باشه مشمول این قانون میشه...
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۵:۱۹ اصل "عطف به ماسبق نشدن" قوانین جزایی یعنی چه؟
با سلام
http://www.yjc.ir/fa/news/4335107/%D8%A7%D8%B5%D9%84-%D8%B9%D8%B7%D9%81-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D9%82-%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B2%D8%A7%D9%8A%DB%8C-%D9%8A%D8%B9%D9%86%D9%8A-%DA%86%D9%87
در مقررات دولتی مجازات و اقدامات ‏تامینی و تربیتی باید به موجب قانونی باشد که قبل از وقوع جرم مقرر شده و هیچ فعل یا ‏ترک فعل را نمی‌توان به عنوان جرم به موجب قانون متاخر مجازات نمود.
به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، اصل عطف به ما سبق نشدن ‏قوانین کیفری طی اصل 169 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پیش بینی و صراحتاً مقرر ‏شده است.

براساس این اصل هیچ فعل یا ترک فعلی به استناد قانونی که بعد از آن وضع شده است جرم محسوب ‏نمی‌شود و ماده 11 قانون مجازات اسلامی با الهام ازاصل 169 قانون اساسی مقرر می‌دارد: ‏در مقررات و نظامات دولتی، مجازات و اقدامات تاٌ مینی و تربیتی باید به موجب قانونی باشد ‏که قبل از وقوع جرم مقرر شده باشد و هیچ فعل یا ترک فعل را نمی‌توان به عنوان جرم به ‏موجب قانونی متاخر مجازات نمود در امور مدنی نیز قاعده‌ای مشابه وجود دارد. 

در همین زمینه ماده 4 ‏قانون مدنی اعلام می‌دارد: اثر قانون نسبت به آتیه است و قانون نسبت به ما قبل خود اثر ‏ندارد ...‏
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۴:۴۲ ماهور مهری
دوستان فرض کنیم گفته آقای نوبخت درست باشه در مورد اینکه "اواخر اسفند تعیین تکلیف میشید" خب اونوقت تکلیف 92 ای ها چی میشه ؟؟؟؟؟
..جالبه بیشترمون هم 92 آزمون دادیم مثل گیلان
و اصلا هم طرح مهرآفرین نبودیم مجوزمون برای 91 بود 92 آزمون دادیم و بقیه فرایند آزمون
ای وای . من الان با دقت متن جدید دستورالعمل  برگزاری آزمون های استخدامی رو خوندم فقط باید بگم اگه دستورالعمل اجرا بشه و دستورالعمل قبلی برای ما قبول شدگان استانداری ها لغو بشه دیگه فاتحه بخش زیادی از قبول شدگان خونده شده. چرا که دستورالعمل قبلی حد نصاب رو حداقل کسب 60 درصد نمره عمومی و پس از اون به ترتیب بیشترین میزان نمره اختصاصی برای معرفی سه برابر ظرفیت اعلام کرده ولی در بخش نامه جدید حد نصاب شامل حداقل نمره عمومی 40 درصد و نمره اختصاصی 60 درصد. مطمئناً بخش زیادی از قبول شدگان استانداری ها نمرات اختصاصی رو 60 درصد نزدند و احتمالا اینها بخوان به بهانه تصویب آیین نامه جدید بخش زیادی از قبول شدگان رو رد کنند . دقیقا مثل نفتی ها . واقعا دیگه نمیدونیم چی باید گفت.
سلام . مدیر جان یه سوالی داشتم آیا این بخش نامه جدید دستورالعمل برگزار آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی برای ما ها که در دولت قبلی آزمون دادیم برای استخدام شدنمون مشکل ایجاد نمیکنه ؟ شما اطلاعی در این زمینه ندارید؟ چون واقعا آدم میترسه به بهانه بخش نامه جدید خیلی از پذیرفته شدگان آزمون استانداری های سراسر کشور رو رد بکنند
پاسخ:
مدیرسایت : سعی میکنیم همینو بدونیم .
با سلام آیا از بچه های اذربایجان غربی کسی از نتیجه گزینش خبر داره؟ لطفا راهنمایی کنید.
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۲:۴۲ آرزو به دل
بچه های زنجان تو رو خدا این هفته کاری کنید. امیدمون به شماست.یه قیامی بپا کنید. شما میتونید این هفته امید رو در همه ما زنده کنید.