---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ب.ظ

صفحه تبادل نظر پذیرفته شدگان از سراسر کشور6

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ب.ظ

لینک نامه ارسال شده به استانداریها

مشروح صحبتهای نمایندگان پذیرفته شدگان با جناب دکتر دژپسند

شماره نمایندگان محترم مجلس اینجا کلیک نمایید به نقل از وبلاگ پیش دبستانی ها


بچه ها طبق اظهارات آقای قاضی پور :(نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در پیشنهادی که به صورت کتبی به آقای ابوترابی فرد برای پیگیری آزمون استخدامی استانداری ها و وزارت نفت دادم، آقای مروی از کمیسیون انرژی و آقای خجسته از شوراها مسئولیت رسیدگی به مراحل جذب پذیرفته شدگان را عهده دار شدند.)
هر چه سریعتر  پیامک بارون کنیم و تا به وخامت اوضاع پی ببرن خیلی موثره ها .....
آقای مروی از کمیسیون انرژی 0912.271.6910

امیر خجسته همدان- فامنین 09181111507_



اطلاعیه های جدید سایت کارمند ایران
23/07/1393 : به اطلاع می رساند این معاونت به درخواست هایی شماره مستخدم تخصیص خواهد داد که قبلا اطلاعات کلیه کارکنان آن دستگاه در  سامانه فرم شماره 6 یا سامانه آمار و اطلاعات کارکنان به تایید این معاونت رسیده باشد.
----------------------------

1393/07/22 - تایید آمار فرم شماره 6 استانداری ها بصورت ملی انجام می شود

با توجه به اینکه مبادله موافقتنامه استانداری های سراسر کشور در سال 1393 بصورت ملی انجام می شود، در سامانه تایید آمار کارمندایران نیز، فرم شماره 6 استانداری ها پس از تکمیل، مستقیما به معاونت توسعه ارسال شده و با تایید این معاونت برای مبادله در کارتابل دفتر امور اجتماعی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور قابل مشاهده می باشد. بنابر این فرم شماره 6 استانداری ها از دسترسی دفاتر منابع انسانی و تحول اداری و یا بودجه آن استانداری خارج شده است.

----------------------

1393/07/22 - مهلت ارسال اطلاعات فرم شماره 6 تا 30/07/1393 بدون تمدید

کلیه دستگاه های مشمول موافقتنامه هزینه ای ملی و استانی حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 1393/07/30 فرصت دارند آمار نیروی انسانی فرم شماره 6 موافقتنامه هزینه ای را (برای مبادله با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری) از طریق همین سامانه به تایید معاونت توسعه برسانند. در غیر این صورت هیچ مسئولیتی متوجه این معاونت نخواهد شد. بدیهی است ضمن عدم مبادله موافقتنامه سال 1393 آن دستگاه با معاونت های یاد شده این دستگاه هامی بایست نسبت به مراجع نظارتی مانند سازمان بازرسی و دیوان محاسبات پاسخگو باشند.

_منبع: کارمند ایران



دوستان توجه کنید :( پیشنهاد بنقل از مهشید)

1- نامه به بیت رهبری ایده مناسبی هست  لیکن :
الف : متن نامه حتما باید سرگشاده بوده و در سایت ها ، روزنامه ها و خبرگزاری ها ( دقت کنید خبرگزاری تسنیم ، خبرگزاری ایسنا و باشگاه خبرنگاران اخبار و گزارش های پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری ها رو نسبتا خوب پوشش میدهند ) نعکس شود .
ب : متن نامه متاسفانه کپی متن نامه به رئیس محترم جمهور است که ابدا مناسب مخاطب (رهبر معظم انقلاب ) نیست
پ: در نامه مذبور باید به روند برگزاری آزمون ، مستندات قانونی ، وعده های مسئولین استانی و کشوری و همچنین اشاره صریح به ضایع شدن حقوق و مشکلات ناشی از این اقدام باید اشاره شود
ت : نامه باید توسط نمایندگان پذیرفته شدگان و به صورت حضوری به دفتر ایشان تقدیم شود تا در صورت امکان یکی از مسئولین دفتر معظم له بصورت حضوری در جریان امور قرار بگیرد .


2- پیگیری مستمر :
الف : دوستان همه متفق القول هستیم قول شفاهی مسئولین استانی برای دعوت به کار در اسفند ماه و ارسال نامه از طرف معاونت راهبردی (البته تا به اینجای کار ) تنها در نتیجه پیگیری مستمر از کانالهای مختلف ( مراجعه جمعی به تهران ، تماس های مستمر به معاونت راهبردی ، تماس ها و پیگیری های مداوم و هر روزه از ادارات و استانداری ها ، تماس و پیگیری از نمایندگان مجلس ، ارسال پیامک های همزمان به صدا و سیما ، انعکاس اخبار و رویداد ها در خبرگزاری ها و مطبوعات و .... ) بوده است پس انتظار بجا و عاقلانه این است که ضمن حفظ آرامش ، همچنان با تدبیر و وحدت جمعی و البته گام به گام تا رسیدن به حق قانونی ، عرفی و شرعی خود ، پیگیری مستمر را از کانالهای مختلف ادامه بدهیم

با توجه به نظرات دوستان (عده ای قائل به اعتماد به قول های مبنی بر دعوت به کار در اسفند ماه هستند که استدلال های منطقی هم دارند و عده ای دیگر از دوستان قائل به این نکته هستند که اگر احیانا وعده های اخیر هم به سرنوشت وعده های قبلی دچار شود همه ما پذیرفته شدگان بازنده بی قید و شرط ماجرا خواهیم بود و قص علی هذا .... ) پیشنهاد بنده اتخاذ راهبرد خوف و رجا هست به این صورت که ما ضمن احترام به وعده های اخیر مبنی بر دعوت به کار و پادار کردن اعتبار در بودجه 94 ، خوشبینی خود را برای تحقق وعده های مسئولین دولت راستگویان اعلام میکنیم (رجا = امیدواری ) امـــــــــــــــــــــــــــــا همچنان به تلاشهای خود البته قوی تر از گذشته برای پیگیری دعوت به کار ، پادار کردن اعتبار همه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری در بودجه 94 ادامه خواهیم داد (خوف = ترس)

3 - پیگیری :
الف : همه پذیرفته شدگان : لطفا طی این مدت یعنی تا زمان تصویب بودجه سال 94 که حساس ترین زمان و صد البته نقطه عطف به ثمر رسیدن تلاشهای ماست پیگیری های خود را قوی تر از  گذشته انجام دهید
ترجیها تماس تلفنی ، وقت ملاقات حضوری در کنار ارسال پیامک به نمایندگان مجلس (حداقل هر یک هفته یکبار)
تماس تلفنی ، مراجعه حضوری به استانداری ها و ادارات مربوطه (حداقل هر دو روز یکبار )
تماس تلفنی و در صورت ممکن مراجعه حضوری به نظارت راهبردی
تماس با خبرگزاری ها و مطبوعات برای پیگیری تامین اعتبار استخدام آزمون استخدامی استانداری ها در بودجه (مهم )
و ...
ب : به نمایندگان قبول شده ها : ضمن قدردانی از تلاشهای شما خواهشمندیم موارد زیر را پیگیری و مراتب را به اطلاع برسانید و در صورت عدم تمایل صراحتا اعلام نمائید .
- تماس و ملاقات حضوری با 2 نماینده مجلس و ارائه مستندات ، تشریح روند آزمون استخدامی استانداری ها ، متن نامه های ارسالی ، وعده های مسئولین و ... (عزیزان به دلیل اینکه نمایندگان مذبور بطور رسمی از طرف مجلس برای پیگیری و رسیدگی به آزمون استخدامی آستانداری ها انتخاب و مامور به رسیدگی ، پیگیری و ارائه گزارش به مجلس هستند این راهبرد کاملا گره گشاست - شما را جان عزیزانتون جدی بگیرید )
- ملاقات حضوری و ارائه نامه به بین رهبر انقلاب
- رایزنی با دیوان عدالت اداری برای ارائه شکایت تا در صورت لازم اقدام کنی
*به دلیل اینکه نمایندگان قبول شده ها در روند پیگیری و مراجعات متحمل هزینه و زحمت میشوند لذا خواهشمندایم با معرفی شماره حساب امکان جبران این هزینه ها را برای ما فراهم آورند .



نظرات  (۲۰۸)

با سلام دوستان خوبم ، مدیران محترم
    نظر به حضور هیئت دولت در هفته پیش رو در استان زنجان ، و قول پیگیری تامین اعتبار از جانب نمایندگان زنجان در مجلس و همچنین برخی از مسئولین استانداری در این سفر ، از همه پذیرفته شدگان در سراسر کشور درخواست میشود جهت تاکید و تسریع در پیگیری توسط این عزیزان به صورت مستمر با شماره تماس مسئولین استانداری و نمایندگان اقدام به تماس و ارسال پیامک نمایند .

لازم به ذکر است به یاری خداوند از جانب پذیرفته شدگان زنجانی تمهید و تدارک مناسب برای بهره گیری از سفر ریاست محترم جمهور و دکتر نوبخت اندیشیده شده است .

شماره تماس نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی :
محمدرضا خانمحمدی خرمی------------------۰۹۱۲۳۸۱۹۰۱۶

سیدمحمدعلی موسوی------------------------
۰۹۱۴۴۴۳۲۳۲۸
محمد اسماعیلی
--------------------------------۰۹۱۲۱۴۱۲۵۳۲
محسن علیمردانی------------------------------۰۹۱۲۷۴۱۳۵۶۰

رضا عبدالهی------------------------------------
۰۹۱۲۱۴۸۳۰۵۸

مسئولین استانداری زنجان :
مرادی--------------------------------------------02433143317
خانم حمزه لو-----------------------------------02433143405
میرزایی------------------------------------------02433143303

ضمنا همه دوستانی که دسترسی به مطبوعات و خبرگزاری ها دارند با تماس با دفاتر استان زنجان خبرگزاری ها و مظبوعات و سایت های خبری ، خواستار پیگیری و طرح پرسش در کنفرانس خبری دکتر روحانی و دکتر نوبخت را مطرح کنند
دفتر خبرگزاری ایسنا در زنجان---------------02433546001
و -------------------------------------------------02433546008
دفتر خبرگزاری تسنیم در زنجان------------- ؟
دفتر باشگاه خبرنگاران جوان در زنجان----- ؟
صدا و سیمای مرکز زنجان -------------------02433773000


۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۲:۰۰ آرمین به کاوه
سلام آقا کاوه.منم از کرمانم.شما کدوم ارگانی.به ما گفتن بهمن بیاید کارورزی.اگر جواب بدی ممنون میشم.
۲۵ مهر ۹۳ ، ۰۹:۰۹ ثبت احوال
باسلام کسی میدونه بودجه ثبت احوال ملی است یا استانی؟
امروز از دفتر پورابراهیمی نماینده کرمان به من زنگ زدن گفتن شما به شماره شماره ی پور ابراهیمی اس دا ید من همون ۶ مهر به همه ی نماینده های استان پیام دادم گفتن از استخدامیای استانداری هستید گفتم بله گفتند قراره نصفه از شما رو توی اسفند بکار بگیرند ما بقی از اوایل سال اینده .
۲۴ مهر ۹۳ ، ۲۲:۵۷ حامد از زنجان
گلبرگ و سید ایمیل فرستاده شد.
یا علی مدد
۲۴ مهر ۹۳ ، ۲۲:۳۳ keyvan.suv1986@gmail.com
به بیمه سلامت
میشه کاری کرد. با ایمیل در تماس باشید.
۲۴ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۸ afshin65 به reza
سلام برا فرمانداری جهرم
۲۴ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۴ سید به حامد
سلام حامد جان

سیدم سایت استخدام هم پیام گذاشتم اونجا میدیر دیر به دیر تایید می کنه

اقا حامد اگه وقت داری می خواستم توصیح بدی تو مصاحبه چه سوالاتی پرسیدن؟

خوشحال می شم  بیشتر باهم اشنا بشیم و در تماس باشیم

M24mojtaba@yahoo.com
۲۴ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۳ زنجان 91 خرداد به نوبخت در تهران
ما جمعی از برادران زنجانی تقاضامندیم نوبخت استخدامی ما را حل نماید نه در آب بلکه در خواب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۴ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۴ بیمه سلامت
سلام ، گیلانی ها هستند ولی دست شون به جایی بند نیست، بدون نفوذ نمیشه کاری کرد بهتر موضوع رو به 20:30 اعلام کنیم چون با پیگیری اونها آزمون استخدامی استانداری بعد از چندبار تعویق برگزار شد؟ 
۲۴ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۲ زنجان 91 خرداد
زنجانی با غیرت همین هفته آینده کارشو یکسره می کنه. می گید نه نیگاه کنیید!!!!!!!1
۲۴ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۱ روحانی هفته آینده در زنجان

زنجانلیرار اویاخدی   انقیلاب دایاخدیی

بچه های زنجان لطفا آماده باشید جهت تحرک در زنجان برای بیان مشکلات و مسائل استخدامیممون!!

لطفا از هفته آینده از شنبه شروع کنید به تماس با مجموعه استانداری  و عوامل نیروی انسانی برادران مرادی و میرزایی و خانم حمزه لو و بودجه استانداری.

بچه ها باید تو برنامه های مطروحه اشان قضیه استخدامی  ما باشد

نوبخت هم حتما خواهد بود

جان مادرتون بتماسید

۲۴ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۴ گلبرگ حامد
آقای حامد شما همون آقای خسته از زنجان هستید احتمالا لطفا شماره تماستون رو ایمیل کنید به نشانی که در زیر هست تا بیشتر با سایرین در ارتباط باشید دوستان زنجانی برای زمان حضور جناب روحانی برنامه هایی دارند ما فقط عده ای از پذیرفته شده هاروکه شماره داریم در ارتباطیم ومتاسفانه بقیه در ارتباط نیستند برای هماهنگی برای پیگیری بازهم اگر صلاح دونستید لطفا ایمیل بزنید
golbarg.gasedak@gmail.com
۲۴ مهر ۹۳ ، ۲۰:۳۶ خبر مهمممممم

سامانه درخواست و صدور شماره مستخدم

23/07/1393: به اطلاع می رساند این معاونت به درخواست هایی شماره مستخدم تخصیص خواهد داد که قبلا اطلاعات کلیه کارکنان آن دستگاه در سامانه فرم شماره 6 یا سامانه آمار و اطلاعات کارکنان به تایید این معاونت رسیده باشد.

اون خبر استانداری فارس یه بخشنامه س چون لینک رو که میزنی تو قسمت آدرس بار مینویسه بخشنامه با پسورد docx
منم الان تو سایت پرتال استانداری فارس دفتر مدیرت انسانی رفتم اون  لینک مشکل داره اما باید خبرش خواندنی باشه , میشه با دفتر فناوری اطلاعات استانداری تماس گرفته بشه تا اصلاحش کنن .

www.d-manabe.farsp.ir
۲۴ مهر ۹۳ ، ۲۰:۰۲ حامد از زنجان
این کامنت رو جایی دیدم.قشنگ بود و در وصف کسانی هست که تو دلشون میگن بذار تا فلانی پیگیری کنه و ما بد نشیم.در حالی که فراموش کردن خشک و تر با هم خواهد سوخت.
موشی درخانه صاحب مزرعه تله موش دید،به مرغ وگوسفند و گاو خبر داد
همه گفتند،تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد!
ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید و مرد
از مرغ برایش سوپ درست کردند ، گوسفند را برای عیادت کننده گان سربریدند ، گاو را برای مراسم ترحیم کشتند
در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه میکرد به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر میکرد بیخیالی سیر نکنید آتیشش دامن شمارو هم میگیره .

سلام به امین
میشه لطف کنید بگین استانداری مازندران چی گفتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
دوستان آذربایجان غربی با ساختمان شماره ۲ استانداری تماس بگبرید (۳۱۹۷۳۰۰۰) و بگید وصل کنند دفتر آقای حضرتی و در مورد صحت تامین اعتبار که خودش گفته تامین شده ازش سوال کنید، اگر هم مایل هستید یه جلسه ای ترتیب بدید که حضوری بریم.
من خودم شنبه هم زنگ میزنم و هم حضوری خواهم رفت، خواهشا شماها هم کوتاهی نکنید و پیگیری کنید

۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۹:۵۰ حامد از زنجان
ممنون از بچه های زنجان به خاطر اعلام آمادگی برای تجمع روز 4 شنبه در مقابل استانداری.امیدوارم موفق و موید باشید.
یا علی مدد و خداحافظ همه ی شما دوستان گرامی به خاطر استقبال گرم.
امیدوارم که با توکل بر خدا و تکان نخوردن از سر جای خودمان به پیروزی برسیم.
در ضمن این حرف من به یاد همه ی دوستانی که خودوشون رو عاقل میدونن بمونه.
حرف اسفند ماه هم کشکه.توی ردیف بودجه هم برای ما چیزی در نظر نمی گیرنن.و میگن واسه شما جزء بودجه جاری هستش و این همون دنبال نخود سیاه بودن هستش.
یا علی مدد.
سلام  افشین شما کجا فبول شدید ؟

برا هماهنگی بچه های استان فارس
dezo65@yahoo.com
مدیرمن یک نظرمیدم نظرتوبگو،من میگم اگه میشه یک تاریخ برای رفتن به تهران مشخص کنیدازالان مثل2یا3یا4اسفندبرای اینکه بدونن دیگه راهی جزاستخدام کردن ماندارن ونمیتونن دیگه زیرحرفشون بزنن من یکی اول اسفندسرکارنرم روزبعدش جلومعاونت چادرمیزنم .این تاریخ فقط برای امادگی واگرکارم درست بشه نیازی به هیچ تجمعی نیست
پاسخ:
مدیرسایت:
 فعلا صبر کنین ببینیم تکلیف بودجه چی میشه ان شاالله که ردیف اعتباری درنظربگیرن ونیاز به اینکار نباشه....
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۹:۰۷ keyvan.suv1986@gmail.com
به نقل از یکی از قبول شدگان گیلانی:
نمی خوام ناامیدتون کنم، دیروز که داشتم با مهندس عسگرپور تو معاونت توسعه منابع انسانی تلفنی صحبت می کردم ایشون به طور ضمنی بهم گفت زیاد به حرفای نوبخت امید نداشته باشین چون اگه همین الانم بخوان شما رو گزینش کنن حداقل ۷-۸ ماه طول میکشه یعنی میشه تیر ۹۴ حالا اگه اعتبارشم تاسیس بشه در مورد استان های دیگه هم که تامین اعتبار شدن گفت: استانهایی که اعتبار شون تامین شده استان های جدید التاسیس هستند که تو ۲۰-۲۵ سال اخیر تشکیل شدند مثل گلستان اردبیل و چون اونا کمبود شدید نیرو دارن با اعتبارشون موافقت شده اینم گفت که استانداری گیلان اسامی بچه
 هایی که مصاحبه دادن رو مجددا به تهران ارسال کرده و باید ببینیم مجلس تو بودجه ۹۴ اعتباری برای ما تخصیص میده یا که نه! 

سلام 
این فایل که باز نمیشه من با هر مرورگری بگی امتحان کردم
سرکاریه
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۵ به چشم انتظاران
ای بابا!این سایت شده مثل سایتای سرگرمی وچت ودوستیابی که نوجواناوافرادشکم سیروبیخیال وقتشانومیگذرانندواظهارفضل میکنن!یکی میادشعرفارسی یاترکی میخواند!یکی مداحی میکند!آن یکی قصه قطاریااقاموشه رومیگوید!بابالااقل درموردپیگیری های تلفنی وحضوریتان ازتهران واستانداری،هرچندبی نتیجه باشدوجوابش قابل پیشبینی باشد!صحبت میکردین!مفیدتربود!اگرازبین 33000نفرهرکدام فقط سالی یکباربه تهران واستانداری یامجلسیاوهرفردبانفوذزنگ میزدین وجوابشواینجامینوشتین!هم بجایی میرسیدیم!چون اقایون کلافه میشدن!وبالاخره جوابی بهمان میدادن!هم بچه هااین قدرشاعرنمی شدن.
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۷:۳۳ keyvan.suv1986@gmail.com
دوستای گیلانی کجایین؟ داره دیر میشه ها. اگه خواستین بریم پیش نماینده هامون با ایمیلم هماهنگ شیم. من منتظرم بجنبین لطفا. تا حالاش هم خیلی معطل شدیم.مگه  واسه جواب یه مصاحبه 10 ماه بایستی منتظر موند!
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۶:۲۸ خبر مهمممممم
دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری فارس یه اطلاعیه داده برای  پذیرفته شدگان ازمون استخدامی 91 ولی لینک خبر باز نمیشه . شما امتحان کنید ببینید باز میشه. باید برید پورتال استانداری فارس بعد روی دفتر منابع انسانی و تحول اداری کلیک کنید.اگه فهمیدین چیه به ما هم خبر بدین.
بچهاواقعیت اینه هروقت دولت پولداره وپشتشون پره میان جلورسانه وتلویزیون مردمی یک خنده ملیح میکنندباغرورکامل برای جذب کردن مردم ومیگن تکلیف استخدامها ی استانها روشن شدفقط خودش میدونه نه کسی دیگه ازیادشم میره بعدااینوگفته،بعدش که پولهاخورده شدروزی که قول داده فرامیرسه پنهان میشه مگریک خبرنگاری گیرش بیاره بعدمیگه بزودی مشخص میشه استخدامی ها....امام حسین ع»حق مارابگیره
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۶ keyvan.suv1986@gmail.com
به کیوون 
لطفا با ایمیل هماهنگ شو و چک کن.
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۴:۱۰ نصف بودجه به صحن مجلس رسید

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کرد مجلس از هفته آینده برای رسیدگی به احکام ثابت قوانین بودجه سنواتی هر روز در ۲ شیفت کاری جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: پارلمان از یکشنبه هفته آینده برای رسیدگی به احکام ثابت قوانین بودجه سنواتی هر روز در 2 یا چند شیفت کاری تشکیل جلسه علنی می‌دهد.

وی افزود: قانون بودجه امسال در 2 بخش «تبصره‌‌ها» و «ردیف‌ها» مورد بحث و بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت، ما به دنبال آن هستیم که در تدوین قوانین بودجه سنواتی یکسری احکام دائمی را که هر سال در لوایح بودجه می‌آید، به تصویب برسانیم.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه یادآور شد: به همین دلیل، دولت 18 مرداد 93 لایحه «الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2)» که همان احکام ثابت قوانین بودجه سنواتی است را تقدیم مجلس کرد و کمیسیون برنامه و بودجه نیز این لایحه را طی جلساتی مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب رساند، به همین دلیل پارلمان از هفته آتی برای بررسی تبصره‌های لوایح بودجه سنواتی یا احکام ثابت بودجه سنواتی، تشکیل جلسه می‌دهد تا انشاءالله هر چه سریعتر این لایحه به تصویب برسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، کاتب همچنین تصریح کرد: بخش ردیف‌های لایحه بودجه سال 1394 کل‌کشور نیز انشاءالله 15 آذرماه برای طی مراحل قانونی توسط دولت تقدیم مجلس خواهد شد و سپس این لایحه در ابتدا به کمیسیون‌های تخصصی و در نهایت به کمیسیون تلفیق ارجاع داده می‌شود تا پیش از پایان سال رسیدگی به بودجه 94 به پایان برسد و برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

چه جوری و کی هماهنگ بشیم؟؟؟
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۳:۴۲ keyvan.suv1986@gmail.com
گیلانیا بیایید هماهنگ بشیم و واسه پیگیری اقدام کنیم. اگه با منتظر موندن بود بایستی تا حالا نتیجه مصاحبه مون رو اعلام می کردن.
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۸ حامد از زنجان
سلام .دوستان عزیز انسان با امید به آینده هستش که زنده هستش ولی یک نکته که باید دقت کنیم این هست که استانداری و مستر نوبخت میگه که از اسفند ماه مشغول به کار خواهید شد.درسته؟
ولی آیا به قول شفاهی کسی میشه امید داشت؟ریش و قیچی دست خودشونو.خب بیان یک نامه بزنن و اشاره  کنن که بله این بچه ها از اسفند مشغول به کار خواهند شد.کاره سختیه؟
دوستان بازم تاکید میکنم فرض کنیم اسفند شد و گفتن از خرداد.انوقت تکلیف چیه؟خب ما که تحصیل کرده این مملکت هستیم نباید قول شفاهی کسی رو باور کنیم.
داستان از پیامبران هستش که ماحصل داستان اینه که اگر حتی به برادر خود پول دادی ازش رسید بگیر تا فردا مدعی نشه که پول ندادی.
دوستان عزیز چهارشنبه مستر روحانی زنجان هستش.اگر تمایل داشتید اعلام کنید که روز چهارشنبه جلوی استانداری تجمعی داشته باشیم.اگرم دوست ندارید بریم جلوی استانداری و حرف های شفاهی مستر نوبخت و دژپسند رو باور دارید که هیچ.
در ضمن اگر ببینیم همون روز چهار شنبه که تعداد ما کمتر از  100 نفره بیخیال تجمع خواهیم شد.و پیگیری و دیگر داستان ها رو به خدا واگذار خواهیم کرد و دستمون رو به آسمان بلند میکنیم و عین باقی بچه ها که قراره چهارشنبه نیان به درگاه خداوند پناه خواهیم برد که شاید در خفا این موضوع حل بشه.
یا علی مدد.
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۳:۲۸ زنجان(شور و شعور حسینی)

ای اهل حرم میر علمدار نیامد

سقای حرم سید و سالار نیامد

علمدار نیامد علمدار نیامد

ای هم‌سفـران مـاه بنـی هاشمیان کو؟

 


آرام دل و دیده و آرامش جان کو؟

آیینه‌ی عشق از پی دیدار نیامد

علمدار نیامد علمدار نیامد

دل‌هـای پریشـان شـده شیرازه ندارد

گنجـایش انـدوه و غـمِ تازه ندارد

دل خون شد و مجنون شد و دلدار نیامد

علمدار نیامد علمدار نیامد

آن گل که چمن عاشق بوسیدن او بود

آن ماه که ما را هوس دیدن او بود

صد بار به ما سر زد و این بار نیامد

علمدار نیامد علمدار نیامد

برگـرد عمـو! دل هـوس آب نـدارد

امشب بـه خدا دیده‌ی ما خواب ندارد

ای پردگیـان محـرم اسـرار نیامد

علمدار نیامد علمدار نیامد

فانوسهای اشک - محمد جواد غفور زاده
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۳:۲۷ زنجان(شور و شعور حسینی)
ای اهل حرم میر و علمدار نیامد    ای اهل حرم میر و علمدار نیامد   سقای حسین سید و سالار نیامد    سقای حسین سید و سالار نیامد 
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۳:۲۲ بگوش باشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قیمت نفت برنت روز گذشته در شرایطی با ریزش بی‌سابقه ۴دلار کف ۴ ساله خود را شکست و به ۸۴ دلار در هر بشکه رسید که این میزان کاهش قیمت نفت آمریکا را به ۸۲ دلار رساند. قیمت نفت آمریکا در حال حاضر رکورد ۲ ساله خود را شکسته است.
در این بین در داخل کشور روز گذشته، سخنگوی دولت، با اعلام خبر ماموریت رئیس‌جمهور به وزیر نفت برای پیگیری برگزاری نشست اضطراری در اوپک، اعلام کرد دولت وزارت نفت را موظف کرده از همه پتانسیل‌های خود برای جلوگیری از ریزش بیشتر قیمت نفت استفاده کند. این در شرایطی است که بهای نفت در مدت اخیر با شدت بسیاری که بیشتر شبیه سقوط آزاد است افت کرده است. قیمت نفت برنت در سه ماه اخیر از رقم حدودا ۱۱۴ دلار به رقم ۸۴ دلار در روز گذشته رسیده است.

تداوم قیمت‌های کاهشی در حالی رخ می‌دهد که کشورهای عضو اوپک نه تنها به این کاهش قیمت حساسیت نشان نداده‌اند بلکه با کاستن پیاپی بهای نفت خود بر این افت قیمت افزوده‌اند. بر اساس آخرین به روز رسانی سایت اوپک، روز سه شنبه بهای سبد نفتی این سازمان نیز با کاهش ۸۰ سنتی در هر بشکه ۸۵.۱۴ دلار معامله شد.

عواملی همچون افزایش ارزش دلار، افزایش عرضه نفت‌های غیراوپکی، عدول اوپک از سقف تولید مشخص شده، قیمت‌های تهاجمی برای نفت در سازمان اوپک، کاهش واردات نفت توسط آمریکا و کاهش تقاضا بر اساس پیش‌بینی‌های آژانس بین‌المللی انرژی و مواردی از این دست مهم‌ترین‌ دلایل ریزش بهای نفت در این دوره محسوب می‌شوند.

محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت در حاشیه جلسه روز گذشته هیات دولت درباره اقدام احتمالی ایران در جهت مقابله با کاهش قیمت نفت گفت: در این جلسه، مهندس زنگنه درخصوص اقدامات وزارت نفت درباره این قضیه توضیحاتی داد و آقای روحانی نیز دستور دادند که برای جلوگیری از کاهش بهای نفت از همه پتانسیل‌ها استفاده شود.

به گفته وی بخشی از این اقدامات سیاسی و بخشی نیز اقتصادی است که در صورت به نتیجه رسیدن اعلام خواهد شد. وی در ادامه در‌باره احتمال کمبود بودجه با توجه به قیمت کنونی نفت گفت: براساس آخرین گزارشی که درباره متوسط قیمت فروش نفت به من رسیده است، قیمت متوسط ۱۰۴ دلار بوده است؛ از آنجا که طی چند ماه بعد تاثیر کاهش قیمت نفت بر درآمدهای ما روشن می‌شود در صورت استمرار این بند، ما نتایج آن را در آینده خواهیم دید و در این صورت مجبور به کاهش هزینه‌ها خواهیم بود.

به‌رغم کاهش بهای نفت اوپک در مدت اخیر، اما همچنان انتظارات از کاهش هرچه بیشتر این نوع نفت در آسیا ادامه دارد. روز گذشته پالایشگاه‌های هند اعلام کردند نفت اوپک برای اینکه توان رقابت با نفت آفریقا و آمریکای لاتین در بازار این کشور را داشته باشد همچنان باید کاهش یابد.

این گفته مقامات هندی در حالی است که بیشتر کشورهای عضو سازمان کشورهای صادر‌کننده نفت (اوپک) طی دو هفته گذشته نفت خود را با بیشترین تخفیف ظرف ۶ سال گذشته به مشتریان خود عرضه کردند. در پی افزایش تولید نفت خام آمریکا به بیشترین مقدار خود طی ۳۰ سال گذشته و کاهش تقاضای داخلی آن، کشورهای غرب آفریقا و آمریکای لاتین مشتریان جدیدی در آسیا برای نفت خود یافته‌اند.

بنا به این گزارش، کره جنوبی، ژاپن و هند طی چند ماه اخیر واردات خود را از دو منطقه نامبرده افزایش داده‌اند. در همین حین بنا بر آماری، واردات چین از عربستان در ۸ ماه اول سال، ۱۶ درصد از واردات این کشور را تشکیل می‌دهد؛ در حالی که واردات چین از این کشور سال گذشته در همین بازه زمانی، بیش از ۱۹ درصد بوده است.

یکی از مقامات نفتی چین درخصوص کاهش واردات نفت این کشور از عربستان گفت: کاهش قیمت نفت عربستان روی واردات چین از این کشور تاثیر گذار نبوده است، چرا‌که بیشتر پالایشگاه‌های چین برای واردات نفت قراردادهای بلند مدت می‌بندند.

عربستان طی دو هفته اخیر با تخفیف کم سابقه‌ای نفت خود را یک دلار ارزان‌تر از عمان و دبی در آسیا فروخته است که این اختلاف قیمت از سال ۲۰۰۸ تا کنون بی‌سابقه بوده است. بنابر‌این اگر عربستان بخواهد سهم خود را در بازار چین افزایش دهد، باید در مدت زمان بیشتری، قیمت نفت را در سطح پایین نگه دارد که این می‌تواند نگرانی را در‌باره تداوم کاهش بهای نفت، افزایش دهد.

وضعیت دو روز گذشته بازار نفت بیشتر از هر چیز متاثر از گزارش آژانس بین‌المللی انرژی بوده است. این سازمان روز سه‌شنبه پیش‌بینی رشد تقاضای نفت در سال ۲۰۱۴ را ۶۵۰ هزار بشکه در روز کاهش داد که کمترین میزان رشد تقاضای نفت از سال ۲۰۰۹ تا‌کنون بوده است و تقاضای سال جاری به روزانه ۹۲.۴ میلیون بشکه رسید.

براساس گزارش آژانس بین‌المللی انرژی، پیش‌بینی میزان رشد تقاضای نفت در سال ۲۰۱۵ نیز ۳۰۰ هزار بشکه نسبت به پیش‌بینی قبلی این سازمان کاهش خواهد داشت و تقاضای نفت در این سال به ۹۳.۵ میلیون بشکه در روز خواهد رسید. کاهش چشم‌انداز تقاضای نفت در سال جاری و سال آینده به کاهش هر چه بیشتری بهای آن انجامید.

بر این اساس میزان تقاضای نفت اوپک در سال ۲۰۱۵، به ۲۸.۸ میلیون بشکه در روز می‌رسد. این در حالی است که اوپک ماه گذشته به‌طور میانگین، روزانه ۳۰.۴۷ میلیون بشکه نفت تولید کرده که به این معنا است که اگر اوپک قصد داشته باشد از کاهش بیشتر بهای نفت جلوگیری کند باید نزدیک به ۲ میلیون بشکه از تولید روزانه خود بکاهد.

این گزارش در ادامه اعلام کرد که ۹۸ درصد شیل اویل‌ها مادامی که بهای نفت بالای ۸۰ دلار باشد، به تولید خود ادامه می‌دهند. بر همین اساس احتمال کاهش تولید نفت شیل به دلیل کاهش بهای نفت در حال حاضر منتفی است و این یکی دیگر از دلایل افت بهای نفت در ۲ روز گذشته است.

پیش از این بسیاری از کارشناسان بیان می‌کردند که برای اولین بار قیمت نفت به دلیل هزینه بالای تولید شیل اویل‌ها، دارای کف قیمتی شده است. به این معنا که چون هزینه تولید شیل اویل‌ها حدود ۸۰ دلار به ازای هر بشکه است؛ بنابر‌این با کاهش بهای نفت تا حدودی قیمت تولید نفت شیل کاهش یافته است و با کاهش عرضه نفت دوباره قیمت‌ها افزایش می‌یابد؛ اما در حال حاضر از آنجا که در چند سال اخیر حجم تولید شیل اویل‌ها افزایش چشمگیری داشته است و با توجه به پیشرفت تکنولوژی، استخراج این نوع نفت، هزینه توجیه‌پذیری تولید آن کاهش داشته است؛ به‌طوری که با وجود رسیدن قیمت به مرز ۸۰ دلار هنوز در تولید این نفت خللی ایجاد نشده است.

در این بین انتشار آمارهای ضعیف اقتصادی از گوشه و کنار دنیا بر بهای کاهشی نفت تاثیرگذار بوده است. به‌عنوان مثال، روز گذشته آمار ضعیف اقتصادی اروپا به خصوص آلمان به‌عنوان مهم‌ترین‌ کشور از لحاظ اقتصادی این منطقه به کاهش بهای نفت منجر شد.

تمام عوامل بالا موجب انتظار از تداوم روند کاهشی بهای نفت شده است؛ به‌طوری که متقاضیان نفت در انتظار کاهش بهای آن مقدار خرید خود را کاهش داده‌اند که این به ادامه قیمت کاهشی نفت دامن زده است.
جالبه مومن از یه سوراخ(سولاخ) دوبار گزیده نمی شه!!!!!!!!!!!
نمی دونم ما ها که خیر سرمون تحصیلکرده های این مملکت هستیم چرا باید به قول شفاهی آدمی که سر کار گذشتنش مسبوق به سابقه هستش اعتماد کنیم!!!!!!!!!!!
یا اون آدم آدم دیگه ای شده یا ما مومن نیستیم!!!!!!!!!!!!!!!
خود دانید!!!
مطمئنا اسفند می گند بعد تعطیلات عید الان دیگه سندها رو زدند و پرونده ها بسته شده و بعد تعطیلات عیدم می گن بعد خرداد و مهر و دی اسفند 94  و . . .

۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۹ آرزو به دل
سلام. کسی از قزوین نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۴ حامد از زنجان
سلام .دوستان عزیز انسان با امید به آینده هستش که زنده هستش ولی یک نکته که باید دقت کنیم این هست که استانداری و مستر نوبخت میگه که از اسفند ماه مشغول به کار خواهید شد.درسته؟
ولی آیا به قول شفاهی کسی میشه امید داشت؟ریش و قیچی دست خودشونو.خب بیان یک نامه بزنن و اشتره کنن که بله این بچه ها از اسفند مشغول به کار خواهند شد.
دوستان بازم تاکید میکنم فرض کنیم اسفند شد و گفتن از خرداد.انوقت تکلیف چیه؟خب ما که تحصیل کرده این مملکت هستیم نباید قول شفاهی کسی رو باور کنیم.
داستان از پیامبران هستش که ماحصل داستان اینه که اگر حتی به برادر خود پول دادی ازش رسید بگیر تا فردا مدعی نشه که پول ندادی.
دوستان عزیز چهارشنبه مستر روحانی زنجان هستش.اگر تمایل داشتید اعلام کنید که روز چهارشنبه جلوی استانداری تجمعی داشته باشیم.اگرم دوست ندارید بریم جلوی استانداری و حرف های شفاهی مستر نوبخت و دژپسند رو باور دارید که هیچ.
یا علی مدد.
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۲:۲۴ گرفتار دو ساله
بچه ها برید سایت دلگرم دادت کام ببینید بچه ÷ولدارها دارن چیکار می کنند!!!!!!!!!!!!!!!
اونوقت ما گرفتار یه آزمون قانونی برا چنر غازیم
متاسفم برا این مملکت!!!!!!!!!!!!

والا صبح خوندم که اعصاب ندارم
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۴ حبیب اصفهان
به امیدوار
------------
سلام رفیق. استخدام کنسل نشده . هرچند که حرفهای ضد و نقیض زیاد میزنن . ولی من خیلی خوش بینم.
پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی(فرزاد):
در مورد سوالتان "باسلام،در مورد خبر تامین اعتبار استخدامی آذربایجان غربی در آزمون استخدامی استانداری در آگهی آزمون سهمیه استخدامی فقط 399 نفر بوده ولی در این خبر تعداد600 نفر اعلام شده ،می خواستم بدانم برای مابقی سهمیه جدید گرفته شده واگر این طور است آیا از میان قبول شدگان  همان آزمون جذب می شوند،و یا شرایط جذب چه طوری است؟ با تشکر "
اولا اینجور سوالاتو بصورت عمومی بفرستین نه خصوصی . ...حالا هم به این صورته که 399نفر با آزمون هستن  وتمام مراحلو گذراندن و اون 200 نفرم سهمیه ایثارگرو شاهد هستن واونام فک میکنم باز مراحلو گذرانده اند .
سرویس  اقتصادی آناج- بعد از توافق ایران و روسیه برای تجارت انرژی، عربستان با هماهنگی آمریکا، اقدام به فروش نفت مازاد خود با قیمتی کمتر از 100 دلار کرد. این در حالی است که کشورهایی نظیر ایران،روسیه و ونزوئلا در بودجه های جاری خود، قیمت 100 دلار برای هر بشکه نفت را در نظر گرفته بودند.

با توجه به اینکه در گذشته قیمت نفت 110 دلار بود، اعضای اپک برای جلوگیری از سیر نزولی مقرر کرده بودند تا در صورت نزول قیمت به زیر 100 دلار نشست اظطراری برگزار کنند.این در حالی است که در چند روز گذشته قیمت نفت به زیر 90 دلار رسید.

ایران نیز به جای درخواست نشست اضطراری اوپک، برای از دست ندادن بازار، اقدام به کاهش قیمت کرده است. این اقدام از سوی وزارت نفت منجر به کسری بودجه بزرگ می شود که با انتقاد برخی از کارشناسان همراه بود. 

سخنگوی دولت دیروز در حاشیه نشست خبری خود گفت: در همین رابطه در جلسه امروز دولت، آقای زنگنه درباره اقداماتشان برای این قضیه توضیحاتی را داد و آقای روحانی نیز دستوراتی را در این زمینه داشت. بخشی از این اقدامات سیاسی و بخشی نیز اقتصادی است که در صورت به نتیجه رسیدن آن را اعلام خواهیم کرد.
خدایا خودت به داد ما برس، خدایا به دختر مردم قول خواستگاری اسفندماه رو دادیم،مارو ضایع نکن. شنیدیم میگن حرکت از تو برکت از من... خدایا حرکت که سهله داریم واسه زندگی تکنو هم میزنیم ولی خبری نیست...
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۹ حامد از زنجان
دوستان زنجان از هفته بعد هر روز بریم استانداری تا زیر فشار بذاریم تا مشکل ما رو توی این سفر هیات دولت حل کنن.
چهارشنبه روحانی با دار و دستش زنجانه
من تازه از استانداری مازندران اومدم .بچه ها اونجا یه چیزهایی بهم گفتن خیلی ناامید شدم نمی دونم برای شما بگم یا نه.من دیگه از دو رو بودن آدم ها خسته شدم از اینکه به ما هرچیزی میگن که از سرشون ما رو وا کنن خسته شدم واقعن نمی دونم امیدی هست یا نه؟؟؟؟؟؟
شمارمو برات ایمیل کردم...
 عسگر پور را هم درستش می کنیم.

۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۱:۴۹ حامد از زنجان
سلام.
وای به حال مملکتی که مسئولینش نتونن یه همچین مشکل کوچکی رو حل کنن/خیلی جالبه.
تماس گرفتم با اداره مسئولش میگه ما هم از بچه ها شنیدیم که مستر بدبخت گفته که از اسفند ماه قرار که مشغول به کار بشید.ولی به ما چیزی ابلاغ نکردن و ما در جریان نیستیم.
قسم میخورم به این شب جمعه این ها عید که سهله تا شهریور سال بعد هم استخدام نمی کنن.
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۹ keyvan.suv1986@gmail.com
تازه کجاشو دیدی؟
برو سایت معاونت راهبردی سمت راست بخشنامه جدید رو دانلود کن ص 11. نوشته نتایج هر امتحان مشترک فراگیر و یا خاص به مدت دو سال از تاریخ اجرای آزمون معتبر خواهد بود.همچنین درج اطلاعات افراد مذکور و نتایج امتحان مشترک در سامانه امتحانات، حقی برای افراد جهت استخدام در دستگاههای اجرایی ایجاد نمی نماید.
یعنی هیچی........................
پاسخ:
مدیر سایت :
کامنت یکی از بچه ها که اشتباهی تیک خصوصی زو زده :
بچه های استان فارس لینک یک خبر مربوط به استخدامی های سال ۹۱ در آدرس زیر آورده شده که من نتونستم بازش کنم . اگه کسی تونست ببینه اینجا اطلاع رسانی کنه
http://d-manabe.farsp.ir/

خداییش دیگه نوبرشه
من زنگ زدم به استانداری فارس همش میگه من دیگه در مورد این موضوع حرف نمی زنم
برو تو سایت استانداری
آخه هیچی ننوشتن
خدااااااااااا
سلام
کسی از استان فارس نیستش؟
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۸ قیمت نفت سقوط چشمگیری کرد
نفت ما رو سوزاند!!!!!!!!!!!!!!!!
بچه ها نظرتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دارن بازم از ریاضت و . . . . می حرفند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راهکاری ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا به ما فقط قول شفاهی دادند برا این روزها دیگه !!!!!!!!1 تا هر موقع به پیسی خوردند بتونند این ور و اون ور کنند!!!!!!!!!!!1
تو رو خدا کاری کنیم

۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۲ فوری فوری (قیمت نفت کاهش یافت)!!!!!!!!!!!!!!!
قیمت نفت افت چشمگیری داشته و دولت رو مجبور کرده در سیاستهاش تجدید نظر کنه من جمله بحث هزینه های جاریه که ما هم جزو همین گرفتارها هستیم باز دارن رو ما بدبخت بیچاره ها مانور می دند لطفا به هوش باشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۰:۵۰ keyvan.suv1986@gmail.com
چه خوب که یه همدرد پیدا شد.شما چیکار کردی؟نتیجه اش چی شده؟ یعنی از گیلان فقط ما دو نفر پیگیریم. عسگرپور  همینه که حاضر نیست باهام صحبت کنه. وقتی تعداد پیگیرا انقدر کمه که کارمنا اونا رو می شناسن دیگه چه انتظاری میشه داشت؟لااقل اعلام حضور کنین که دلم خوش باشه که کامنت را می خونین.
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۰:۴۹ امیدوار به حبیب اصفهان
سلام آقا حبیب
منم بیمه سلامت قبول شدم.یکی از دوستام که تو اداره بود به نقل از آشناشون گفت استخدام کنسل شده.شما خبر داری ؟چیزی به شما نگفتن ؟
من پارسال رفتم اداره کل.همین حرفای شمارو به منم زدند.
پس چرا 3 نفرو استخدام کردند ولی نوبت ما که میشه میگن استخدام کنسله؟؟؟خدااااااااااااااااااااااااااااااااا
در مورد اینکه آقای نوبخت قول شفاهی تامین اعتبار رو داده و بنیاد منتظر دستور کتبی بنیاد شهید اهواز هم دقیقا همین حرف ها رو بهم گفت چیزهایی که در مورد گزینش گفتید نمی دونستم مرسی بابت توضیحاتتو ن
با سلام خدمت همه دوستان، وقایع همزمان استخدام استانداری ها خیلی شبیه به تعبیر خواب حضرت یوسفه، همزمان با استخدام ما تقریبا کل ایران رو خشکسالی گرفته و دولت برا جلوگیری از رکود اقتصادی از بسته اقتصادی دولت و ذخیره سازی ارزی صحبت میکنه، جدیدا هم کاهش قیمت جهانی نفت رخ داده که برا کشور ما که درآمدش متکی به نفته خبر خوبی نیست، البته تعبیر خواب حضرت یوسف باعث موفقیت مصر شد. منبع کاهش جهانی قیمت نفت:
  • نوبخت در پاسخ به سوال دیگری در خصوص تاثیر کاهش قیمت نفت بر کسری بودجه کشور گفت: براساس آخرین گزارشی که درباره متوسط قیمت فروش نفت به من رسیده است قیمت متوسط 104 دلار بوده است از آنجا که طی چند ماه بعد تاثیر کاهش قیمت نفت بر درآمدهای ما روشن می‌شود در صورت استمرار این بند ما نتایج آن را در آینده خواهیم دید و در این صورت مجبور به کاهش هزینه‌ها خواهیم بود. ما زمانی متمم را برای بودجه ارائه می‌دهیم که بخواهیم سقف آن را افزایش دهیم در حالی که با شرایط فوق ما مجبور به کاهش هزینه‌ها خواهیم شد.
  •  در همین رابطه در جلسه امروز دولت آقای زنگنه درباره اقداماتشان برای این قضیه توضیحاتی را داد و آقای روحانی نیز دستوراتی را در این زمینه داشت. بخشی از این اقدامات سیاسی و بخشی نیز اقتصادی است که در صورت به نتیجه رسیدن آن را اعلام خواهیم کرد.
  •  نرخ افرادی که وارد بازار کار شده‌اند و از سوی وزارت کار و رفاه اجتماعی اعلام شده است همان 430 هزار نفر است. ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که محاسبات نرخ بیکاری کاملا روشن است و ما نرخ را برای هر مدت زمان و برای همان مقطع محاسبه می‌کنیم و مانند نرخ تورم نرخ بیکاری یک نرخ مقایسه‌ای نیست.

گیلانی ها خسته ان می فهمی خسته ان خسته
داداش گلم منم پیگیر هستم .ولی بچه های قبول شده گیلانی بسیار کم رمق پیگیر هستن.
نمیدونم دلیلشوبرادر.
من این خبر از مرکز شنیدمکه چندتا از دوستان دران مشغولند بعدش هم که مابه عنوان کارمند موقتی میریم تا بتوانیم صلاحیت خویش را نشان بدهیم  یادت باشه خیلی از گزینشها از راه مجازی انجام میگیره فیلترهای دانشگاه .سیاسیها بسیج و ارگانهای مذهبی  اطلاعات  سوپیشنه ها و غیره است که اداره بدون اینکه خبری به شما بدهند خودشون اطلاعات را دریافت میکند اما گزینش اصلی که فرمودین فقط قسمت استعلام مدارک  .بومی بودن و پرکردن فرم گزینش است  زیاد نگران نباشین تعداد اندکی از استانها هستند که بنیاد شهیدشان استخدامی زدند خیلیها از سهمیه ها استفاده میکنن فکر کنم 7یا8 استان باشند
ضمنا از اداره کل گفتن که طبق سخرانی اقای نوبخت  در اردبیل اینها خواستار نامه کتبی هستند که شروع به کارکنند نوبخت شفاها گفته سروع به از اسفند است اما کتبا فعلا نامه نداده است  ولی جای نگرانی نیسه
۲۴ مهر ۹۳ ، ۰۱:۰۵ بنیاد شهید
آقا شاهین خیلی ممنون که پاسخم رو دادید چند سوال اینجا برام پیش اومده که اگه لطف کنید پاسخم رو بدید خیلی ممنون میشم.1) این مطالبی رو که فرمودید که از کجا متوجه شده اید؟ بنیاد شهید استانتون؟ بنیاد شهید مرکز؟ یا استانداری؟ 2) با این حساب که شما فرمودید قبول شدگان اداره بنیاد شهید مثل قبول شدگان بقیه ادارات ، سازمانها و ارگانها مرحله گزینش رو به شکلی که معمولاً شنیده ایم نمیگذرونند؟ یعنی همون پر کردن فرم گزینش، سپس تحقیقات محلی و بعد از اون مصاحبه عقیدتی - سیاسی و در آخر معاینات پزشکی؟ درسته؟ یا نه بالاخره یک گزینشی قبل از اینکه استخدام بشیم حتما خواهیم داشت؟
بنیادیها اول با گزینش ساده شروع بکار میکنند بعد اگر مدیران و مسئولان صلاحیت و وارزش کاری داوطلبان را تشخیص بدهند جهت تبدیل وضعیت به هسته گزینش ارجاع میدهند  تو این قسمت اگه گزینش قبول بشی  رسمی میشی اگر نشی دو سال دیگه بهت مهلت میدهن  تا مطالعه کنی و صلاحیت خود را نشان دهی عیناا استخدامی نیروی انتظامی خواهد بود . فعلا شروع به کار  به شرط نداشتن سوپیشینه  و مسایل سیاسی خواهد بود
به امید شروع بکار
۲۴ مهر ۹۳ ، ۰۰:۲۱ بنیاد شهید
آقا شاهین معذرت میخوام میشه بپرسم منظور شما از عبارت "بنیادیها اول پیمانی بعد گزینش بعد رسمی میشوند " چیه؟ ممکنه واضح تر توضیح بدید ؟
http://rc.majlis.ir/fa/legal_draft/state_popup/897942?fk_legal_draft_oid=897941&a=download&sub=p
 لینک امور مجلس  و وضعیت جدید استخدامیها
من بنیادی هستم بهم گفتن اگر استانداری اردبیل فروردین شروع به کارکند شماهم شروع به کار میکنید  ضمناا بنیادیها اول پیمانی بعد گزینش بعد رسمی میشوند حقوق 1200000
۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۶ بنیاد شهید
بچه ها اینجا کسی نیست که قبول شده بنیاد شهید باشه؟ خبر جدیدی کسی نداره؟
۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۲ آرزو به دل
رفیقم پارسال از دولت 7 میلیارد بالا کشید و براحتی فرار کرد آلمان.قبلا مدام نفرینش میکردم که چرا از بیت المال دزدید. اما حالا با این اوضاع میگم که نوش جونش که حق ما رو از دولت گرفت

 سلام بچه به سایت امور مجلس بروید روی طرح و لوایح کلیک کنید و قسمت جستجو استخدام را سرچ کنید  طرح شفاف سازی ازمون را پیدا کنید و قسمت وضعیت برید PDF انرا دانلود کنید بخونید که استخدام شما به چه وضیتی خواهد بود
۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۷ حبیب اصفهان
سلام بر دوستان.
میگید چرا پیگیری نمیکنید ؟
اخه این ک دوستان بودند و رفتن تهران یه نامه دادن پیچوندنشون ما ک تنها و ....
البته دست دوستان درد نکنه 
مگه غیر از رفتن به استانداری و ارگان مربوطمون کار دیگه ای هم میتونیم بکنیم؟

چند روز پیش رفتم ارگان مربوطه (بیمه سلامت) میگم جناب نوبخت گفتن هر ارگانی خودش بودجه شناور داشته باشه میتونه نیروهاش و بگیره ، سازمان بیمه هم که خدا بده مال و ...
میگه : ما مشکل مالی نداریم ، نیرو هم بیشتر از چیزی که ازمون دادن میخواهیم منتها جناب نوبخت به شما شفاهی گفتن این و از اون طرف نامه ای  دادن و استخدام و متوقف کردن . ما هم نامه رو میشناسیم.
در ادامه چک و چونه هامون طرف میگه که البته ما 3تا از نفراتی که سهمیه داشتن و گرفتیم و الان مشغول کارن و ما هنوز پیگیریم .
حالا دیگه من چی گفتم بماند....
خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
-------------
در خصوص استانداری هم هنوز جواب نامه رو ندادن
خانم عقیلی میگه که هنوز به جمع بندی نرسیدیم.
این روزام ک داره اتاقش انتقال میده به هم کف دیگه جواب هیچ کس و نمیده
---
یا علی
۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۴ آرزو یه دل
بجای اینکه خودمونو با این پیان دادنا الاف کنیم بیاید یه روز توی یه استانی قرار بذاریم یه فکر عاقلانه کنیم.اینجا فقط ناامید میشیم به خدا.
۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۵ اسفند خوزستان
موشی درخانه صاحب مزرعه تله موش دید،به مرغ وگوسفند و گاو خبر داد همه گفتند،تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد!
ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید و مرد.
از مرغ برایش سوپ درست کردند، گوسفند را برای عیادت کننده گان سربریدند ، گاو را برای مراسم ترحیم کشتند!
در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه میکرد به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر میکرد...
۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۴ keyvan.suv1986@gmail.com
مدیر جان. چیزی ننوشته بودم که حذفیدی. گیلکی گفتم شاید گیلکها بیشتر به خودشون بیان. ای خدا خودت کمکمون کن

۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۴ keyvan.suv1986@gmail.com
بخشنامه معاونت راهبردی رو خوندید؟؟؟؟؟؟؟؟/ اعتبار نتایج آزمون کتبی تا دو ساله.بعدش هم استانداری گیلان زیر بار نمیره که اسامی ما رو بایستی بفرسته.متاسفم برای خودم که.............................
۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۰ keyvan.suv1986@gmail.com
آهای ....... کسی اونجا نیست .رشتیا کجایین؟ گیلانیا پس شمه ره چی بوبسته؟ بیاید امن هم پیگیر ببیم. با این وضعی که ما داریم می ترسم هیچ وقت جواب مصاحبه مون نیاد.همه پیگیرن و دارن نتیجه می گیرن الا گیلانیا. خسته شدم  بس که تنهایی پیگیری کردم.
به عنوان یه اصفهانی واقعا برای خودم متاسفم . آخه چطور یه عده میتونن تا این اندازه بی خیال باشن. 
چرا بچه های اصفهانی پیگیری نمیکنن؟
واقعا که باید از سایر استانها یاد بگیرن.حیف که اصفهان زندگی نمی کنم.
با یه واسطه از زبان یکی از دوستام توی اداره شنیدم استخدام کنسل شده.با اینکه باور نکردم ولی حس خوبی ندارم.تورو خدا اگه کسی خبر امیدوارکننده ای داره بگه.دارم میمیرم از بس که با روحیم بازی شده
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۹:۱۳ به سلام به چشم انتظاران
نه دوست عزیز

هیچ مشکلی پیش نمیاد

فقط باید موقع تحویل مدارک یه کپی از صفحه ی توضیحات شناسنامه ت رو هم ببری تحویل بدی

چون هر تغییری توی شناسنامه ت بدی توی قسمت توضیحات نوشته میشه
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۷ سلام به تمام چشم انتظاران
سلام دوستان.یک سوالیه براپیش آمده.من چندوقتیه میخوام یک دنباله که نام روستاس روازشهرتم حذف کنم.تافامیلیم بدون پسوندباشد.بنظرتان اینکاربرامن که گزینش وتحقیقات محلی قبول شدم ومنتظرمعاینات وسوپیشینه وغیره هستم.موقع تحویل اصل مدارک دراخرکارمشکلی پیش نمیاورد؟مثلابگن دوباره کپی شناسنامه بیاروتواون نیستی واون حرفا؟
پس چرا اسمت رو گذاشتی سارا ، نکنه اسم همونیه که جند روز دیگه عروسیشه .
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۲ به بیمه سلامت
چون هیچ خبری از بچه های قبول شده استان گیلان نیست ، بچه های استانهایی که میبینید خبرهایی از اونها در رسانه ها درج میشه ، بچه های اون استان پاشنه های درب استانداری و ادارات رو رو در آوردند .
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۲ بلاتکلیف همدان
دوست عزیز فکر کنم باید استانداریها تا 30 مهر اطلاعات مارو وارد سایت کارمندان بکنند (فرم6) تا برامون کد صادر شه بهتره اینم پیگیر باشیم اینم لینکاش:
http://form6.karmandiran.ir/Users/UserStartPage.aspx
http://puyande.com/page/www.karmandiran.ir.php
لطفا لیستی از ایمیل نمایندگان تهیه کنید و بصورت یکپارچه بهشون مدارک رو بهشون ایمیل کنم وسپس بهشون اس ام اس بدیم که ما مدارک رو فرستادیم و لطفا اقدامات مقتضی رو انجام بدید

کسی از دوستان ایمیل نمایندگان رو داره؟؟؟

                            باور کنید این روزها آخرین بخت ماست .. 
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۸ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
گیلان و گلستان و اصفهان مثل همن. هیچ برنامه ای برای اعلام نتایج و استخدام و گزینش ندارن. اگه کار همه هم حل بشه کار این چند تا استان حل نمیشه. بخاطر مسئولین بی مسئولیتش. اون نامه ای که سال گذشته مبنی بر توقف استخدام اومده بیشتر از همه این سه تا استان رو تحت تأثیر قرار داده و البته آدربایجان شرقی هم همینطوره (آزمون خرداد). آخرش تحریمها کاملاً برداشته میشه ولی توقف آزمون این استانها برداشته نمیشه. شاید یک معجزه بتونه باعث اعلام نتایچ این استانها بشه.
فرم شماره 6 تو سایت کارمند ایران فرمیه که هر دستگاهی برا سال بعد هر کارمندی اعم از قراردادی یا شرکتی یا پیمانی رو که میخواد جذب کنه باید تو اون فرم وارد کنه تا برا سال بعد تو بودجه 94 لحاظ کنند برا اون دستگاه...
فرم خیلی مهمیه از اولم من گفتم این نامه ها به هیچ دردی نمیخوره پیگیری کنید از ادارتون ببینید اسمتون رو تو اون فرم شماره 6 وارد کردن یا نه اسم مارو یه ماه پیش توش وارد کردن ...

از این نامه ها تا حالا 10000 تا به استانداریها زده شده اینا ارزشی ندارن مهم سایت کارمند ایران که زیر نظر نهاد ریاست جمهوریه...
واریزسومین قسط ازبدهیهای بلوکه شده ایران تافردا،،کسی نیست بگه به ماچه پول که برای استخدامیهانیست برای خریدوسایل ضروری ازچینه ضروری مثل سنجاق سردسته بیل و....،من قرارشدبادختری ازدواج کنم یکسال پیش حرفامونوزدیم بعدکارم درست نشدگفتم من فعلا نمیتونم زن بگیرم خانوادش قبول نکردن دختره رادادن به یک پسردیگه که بیکاره ولی باباش ازاون گردن کلفتای پولداره که بخادپسرشومیزاره سرهرکاری چندروزدیگه عروسیشه ای خداچی بگم
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۱ بیمه سلامت
چرا خبری از گیلان و استانداری گیلان نیست؟  اسامی قبول شدگان مصاحبه تخصصی اعلام شده؟
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۳ بچه ها سایت کارمند ایران منظورش از فرم 6 چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


  • 23/07/1393 : به اطلاع می رساند این معاونت به درخواست هایی شماره مستخدم تخصیص خواهد داد که قبلا اطلاعات کلیه کارکنان آن دستگاه در  سامانه فرم شماره 6 یا سامانه آمار و اطلاعات کارکنان به تایید این معاونت رسیده باشد.
  • بچه ها نظرتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مدیرخسته نباشی زحمات شما باحرف زدن وتشکرکردن قابل جبران نیست اگرزحمتی نیست حرفای دکترنوبخت مال 5مهررابزاریدتووبلاگ برای همیشه تاحداقل دلخوشی داشته باشیم سندخوبیم برای استانداریها هست مرسی
    پاسخ:
    مدیر سایت : خواهش میکنیم نظر لطفتونه....
    اون خبرم  تو بخش " منوی اخبار" قسمت روند استخدام استانداریها تاکنون موجود است .
    در ضمن فایل کلیه اگهی های استخدامی استانداریها نیز جمع اوری شده است  ( ودرآن لینک موجود است )لطفا همه همین آگهی ها را با ارائه دلایل و مستندات کافی وبا یک نامه پرمحتوا برای نمایندگان مجلس مخصوصا اوناییکه سرشناس هستند ایمیل نمایید ودر صورت امکان حضورا درجریان این استخدامی ها قرار دهید الان ما باید تمام نمایندگان را مجاب کنیم که این حق قانونی ماست وباید در بودجه سال آ ینده حتما ردیف اعتباری برایش در نظر گرفته شود ضمنا قول اقای دکتر نوبخت را هم یادآوری نمایید که قول داده اند از اسفند ماه شروع بکار گردد و تلاش کنید نمایندگان را مجاب کنید  که تغییر دولت باعت تغییر تعهدات نمیشود اگر دولت محترم میگوید چون در دولت قبل این استخدامی ها بدون در نظر گرفتن اعتبار انجام گرفته اند و ما نمیتوانیم تامین اعتبار کنیم برای این منظور باید از طرق قانونی و با مستندات وحرفهای منطقی نمایندگان مجاب شوند و در صورت عدم تامین اعتبار از وزیر کشور ویا سایر مسئولان دلایل عدم تامین اعتبار و نادیده گرفتن حقوق قبول شدگان این ازمون ها سوال گردد و حتما حتما در بودجه سال آینده پیش بینی ولحاظ شوند.
    بانشکر از همه پذیرفته شدگان

    سلام.نه بدون سهمیه هستم و ازمون دادم
    ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۴ مژده..... مژده...... بچه های راه شهرسازی شمال کرمان


    اداره راه با پیگیری دو هفته پیش ما و نشان دادن نامه ای که از معاونت بودجه رییس جمهور به استانداریها اخیرا فرستاده شده و اون موقع هنوز به دست استانداری هم نرسیده بود تقریبا نرم شدند و به ما قول دادند نامه بزنند به استانداری و در صورت قول تامین اعتبار برای پایان سال از سوی استانداری کار گزینش ما شروع بشه و استانداری هم قول تامین اعتبار آخر سال را کتبا در نامه ای به اداره راه فرستاده. اداره راه اکنون در حال فراهم کردن مقدمات گزینش دوستان است. اسامی ما هم همراه بقیه ادارات برای تامین اعتبار به تهران ارسال شده فقط جلوی اداره خودمون نوشته درحال گزینش. این بود خلاصه اون چیزی که قرار بود بگم در طول دو هفته پیگیری

    ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۹ پیرشده استخدام
    بلاتکلیف جان من چند بار قبلا تو پستهای قبلی گفته بودم که از همدانم.
    ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۲:۲۵ بلاتکلیف همدان
    پیری پس چرا صداشو در نمیاری که برا همدانی؟
    arvin
    شما شهمیه داری؟
    ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۲:۰۰ بنیاد شهید
    بچه ها کسی اینجا هست که برای خود بنیاد شهید امتحان داده باشه ؟ خبر جدیدی نیست؟ اینا قصد ندارن بقیه مراحل رو انجام بدن؟
    ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۶ پیرشده استخدام
    دستت درد نکنه.من بدون سهمیه ام.هنوز گزینش نشدیم.ممنون میشم ازت حتما بپرس خیلی استرس دارم میگم نکنه آمار مارو نفرستاده باشن.
    ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۵ فوتبالی به امیر از فارس
    امیر جان اشتباه فهمیدی

    اون درست گفته

    الان رفتم توی سایت و دیدم اصلا اونا گفتن 4 میلیارد خرج تیم جوانان کردن نه تیم امید که تو گفتی  :)))

    اصلا ربطی به اینچئون نداشت عزیزم   :))))
    سلام.من الان زنگیدم به خانوم چوپان پیشه گفتن هنوز چیزی معلوم نیست گفتن زنگ بزنید به  قسمت بودجه .اونجا هم گفتن از 6 فروردین که اداره ها باز میشن شما هم میاین سر کار و قبل عید هیشکی نمیاد سر کار مطمئن باشین .اینم شمارش31973000 بگین وصل کنه به بودجه

    با سلام

    در جواب دوست عزیزی که با نام مازندران کامنت گذاشتی، کی روش (مربی فوتبال) جمله معروفی دارد که می گویید: شما ایرانی ها هر وقت بگویید که این کار انشاالله انجام خواهد شد آن کار را مطمئنا انجام نمی دهید.

    هر چه شرط بلاغ بود گفتیم خواه پند گیر خواه ملال....

    ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۱:۳۹ بلاتکلیف همدان
    من آزاده سهمیه ام/شما چی؟ برا همدانی؟/چشم پیری همه رو سوال میکنم یکی هست که قراره اونجا بهم کمک کنه یه جواب حسابی بگیرم به امید خدا/
    دوستان عزیز ضمن تشکر از اعلام آمادگی دوستان، به زودی درباره جمع آوری هزینه های پیگیری (همون نفری 2 هزار تومن) تصمیم گیری خواهد شد. طی همین هفته نتیجه تصمیم گیری ها اعلام و به اطلاع عموم میرسه.
    ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۱:۳۹ امیر از فارس به فوتبالی
    سلام
    ممنونم از توضیحات دوست فوتبالی مون حتما اشتباه از گزارشگر خبر بوده من عین گزارش را گفتم بعد هم گزارشگر گفت فقط حقوق 11 نفر شده 4 میلیارد

    هرچند معلومه کلا با اخبار سروکار نداری که اینارو گفتی  :)))))))))))
    ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۷ فوتبالی به امیر از فارس
    امیرجان  :)

    اولا 11 نفر نه و کل تیم که 25 نفرن و با کادر فنی میشن حدود 35 نفر

    دوما با ویتانم باخت و با قرقیز مساوی کرد و اصلا با تایلند بازی نداشت که تو میگی با تایلند بازی کردن

    :))))

    هرچند معلومه کلا با فوتبال سروکار نداری که اینارو گفتی  :))
    ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۲ پیرشده استخدام
    سلام بلاتکلیف همدان.سهمیه داری یا آزاد؟اگه رفتی ازشون بپرس که در جواب نامه اخیر معاونت راهبردی آمار همه بچه هارو فرستادن یا فقط گزینش شده ها؟البته تو همدان بجز سهمیه دار ها کسی گزینش نشده.دستت درد نکنه من زیاد زنگ زدم اما جواب درست نمیدن.
    ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۰ بلاتکلیف همدان
    اخه یکی نیست بگه چرا باید بعد اینهمه مدت و دربه دری باز ممکنه استخداممون بیفته برا 94 مگه کم بهمون زجر دادن/ من که طاقت این یکی رو ندارم
    دوستان اگه واسه نماینده ها شماره حساب بدین .. منم کمک میکنم..
    ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۰ بلاتکلیف همدان
    دوستان من با استانداری همدان هماهنگ کردم روز یکشنبه میرم برا پیگیری حضوری هر نتیجه ای گرفتم در میان میذارم باهاتون/ فقط این قضیه شماره حساب و قضیه ای که من گفتم (شماره تماس برا هماهنگی) رو جدی بگیرید چیزای موثرین بهش فکر کنید و نظرتونو بگید
    ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۰:۵۶ امیر از فارس

    با سلام

    دیشب داشتم اخبار 19 نگاه میکردم بعد از خبر یه برنامه ای پخش کرد خیلی جالب بود گزارشگر میگفت دستمزد 11 نفری که به عنوان تیم امید فوتبال رفتن بازیهای اینچئون ویکی از ضعیف ترین و بد ترین نتایج تاریخ فوتبال ایران ( شکست از تایند ، میانمار و کسب عنوان اولین تیم حذفی از مسابقات ) را کسب کردند 4000000000 تومن ( چهار میلیارد تومن پول بی زبون مملکت )  بوده یعنی تقریبا هر نفر 400 میلیون تومن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  نمی دونم آیا ارزش ما جوانهای تحصیلکرده متخصص و متعهد مملکت با سی سال سن و زن و بچه از اون جوون 18-20 ساله که دنبال یه تیکه لاستیک باد کرده میدوه پیش چشم مسئولین مملکت کمتره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   به ما که میرسه ندارن ماهی یه ملیون حقوق بدن به اینجاها که میرسه حاتم طائی میشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۰:۴۶ پیر شده استخدام

    سلام مدیر عزیز مثل اینکه اینجا کسی حاضر نیست واسه هزینه های پیگیری پول خرج کنه!!به نظر من با این تعداد بیننده سایت بهتره واسه وبلاگ تبلیغات بگیریم شاید هزینه ها جور شد.!!

     چرا وقتی نماینده استان اردبیل گفتند که
     "برخی بهانه تراشی های ناصحیح در این زمینه وجود دارد و اینکه گفته می شود مجلس اعتباری برای جذب این نیروها و پرداخت حق و حقوق آنها در نظر نگرفته است صحت ندارد بلکه ما آمادگی داریم هم امسال و هم در سال آینده در صورت لایحه دولت این تامین اعتبار و منابع را داشته باشیم."

    چرا باید دولت با ما اینکارا کنه

    الان بعد از این همه قولی که در رابطه با اسفند به ما دادند تازه

    حضرتی مدیر کل برنامه ریزی و بودجه استانداری در گفتگو با خبرنگاران گفت :

    این افراد نیز انشاا.. از اوایل سال آینده با تامین اعتبار مناسب جذب دستگاه های اجرایی مربوطه خواهند شد.

    حالا انشاالله یعنی امیدواریم ( خوب شایدم نشه ؟؟؟ )

    اما اوایل سال اینده یعنی کی فروردین یا تیر یا شهریور
    من ادم بدبینی نیستم ولی تا الان مسئولین ده ها بار از این قول ها دادند

    چرا دقیق نمیگویند که کی مشغول میشیم حتی اگر مهر سال بعد باشه اما دقیق مشخص کنن ما هم برای زندگی مون برنامه ریزی کنیم


    من فکر میکنم فقط و فقط باید پیگیری کنیم مقداری استانداری و ادارات خودمون مقداری نمایندگان ولی فقیه در شهرمان و نمایندگان مجلس تا ابان جواب نداد بریم تهران

    مدیر در رابطه با جمع اوری پول برای نمایندگان خواهش میکنم یه شماره حساب بذارید اگر پول زیر دو میلیون جمع شد پول ها را برگشت بدید و بحث نمایندگان را منتفی کنید

    فقط 100 نفر هر کی 50 هزار تومان بده میشه 5 میلیون تومان

    ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۰:۲۸ بلاتکلیف همدان
    سلام خدمت همه دوستان و مدیر محترم وبلاگ
    کاش بتونیم به یه نحوی یکی دو هزار شماره تماس از دوستانی که تو استخدامی استانداریا شرکت کردن رو یه جا جمع کنیم تا در صورت لازم به سادگی و با یه پنل پیامکی هماهنگی های لازم رو انجام بدیم مثلا برا پیگیری حضوری در تهران در هر ارگانی که به نوعی در این ماجرا دخیله و اینکه مسئولین باید ابهام زدایی کنند که کیا حتما مشغول به کار میشند و منظورشون از کسایی که تو مراحل اخرند کیا هستند، ایا ما بدبختایی که ازمون دادیم و تو مصاحبه هم قبول شدیم باید بعد این همه مدت پی یه ازمون دیگه و یه بدقولی دیگه از دولت باشیم البته که دیگه سنمون کفاف ازمون دیگه ای رو نمیده. تو رو خدا بیاید نذاریم همه چی بمونه برا بعد اذر که دیگه کار از کار بگذره/ اگه ما از اولش هم دیگه رو دور هم جمع کرده بودیم و یکصدا می شدیم الان حداقل یک سال سابقه کار تو ارگانمون داشتیم.
    هرکی با حرفای من موافقه و حاضره که شماره تماس بده کامنت بذاره تا با کمک و هماهنگی مدیر سایت به امید خدا این کارو انجام بدیم برا قبل از اذر لازمه ما باید به حقمون برسیم

    پس این نماینده های ما چیکار می کنن من رفتم استانداری هنوز جواب نامه ای که باید تا 15 فرستاده می شده داده نشده !!!!

    فکر نمی کنید باید نماینده های ما برن دنبال جواب نامه تهران ؟

    یا اونام فقط به فکر خودشونن 

    یکیشیون که توی تجمعات تهران بوده اینجا نظر بزاره ببینیمش لااقل !!!!! 

    آقایون و خانوما یادتون نره این سایتا استفادش فقط برا هماهنگیه!!! چرا بحث های بی ربط و الکی میکنید؟ به این فکر کنید که دژپسند بازم گولمون زد.و واقعا هم همینطور بود.
    اولا ممنوم. ولی مدیر این ان شا الله و این نامین اعتبار مناسب تن من رو میلرزونه.... اگه تو بودجه 94 بیاد !!!!!!!!
    به مدیر عزیز

    به خدا من ترکی بلد نیستم ...........فقط در حد احوال پرسی بلدم
    پاسخ:
    مدیر دوم: اینم لینک ترجمه برگرفته از سایت استانداری  لینک
    به مدیر عزیز

    ممنون از جوابتون.......انشاالله کار همه دوستان حل بشه
    مدیر جان ترجمه کن قربونت برم
    به مدیر عزیز

    نظر شما در مورد صحبتهای اقای حضرتی چیه ؟
    پاسخ:
    مدیر دوم: نظر ما اینه فعلا اعتماد کنیم..بعضی از دوستان آذربایجان غربی برای رفتن به استانداری اماده هستن میتونید از استانداری هم پیگیر این گفته های آقای حضرتی باشید ان شاالله که تامین اعتبار صحت داشته باشه..
    به مدیر عزیز 

    صدا داره.......علامت قطع صدا رو از روی ان بردارید
    به مدیر

    دوباره فرستادم ببین به دست رسید؟
    پاسخ:
    مدیر دوم:   لینک
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۳:۴۸ در مورد سیگار
    دوست عزیز سیگاری

    به هر حال ازمایشات پزشکی هم وجود داره و خدای نکرده چیز بدی از ازمایشاتت دربیاد به ضررته
    به مدیر عزیز

    من فایل تصویری مربوط به صحبتهای اقای حضرتی در مورد تامین اعتبار استخدامی استانداری ها رو دارم که به زبان ترکی است از شبکه استانی دانلود کردم...............چطور میتونم برا تون اپلود کنم
    پاسخ:
    مدیر دوم:  اینم لینک
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۹ keyvan.suv1986@gmail.com
    ممممممممممممممممممممممممممممممممهم
    لطفا همگی با دقت بخشنامه دستوالعمل استخدامی ها رو تو سایت معاونت راهبردی به دقت بخونید مخصوصا صفحه 11 رو. کسایی که در امتحان مشترک(کتبی) قبول شدند هیچ حق قانونی ای برای استخدام در دستگاه ندارند. و اینکه تا دو سال بعد از برگزاری آزمون کتبی نتایج اعتبار دارد. لطفا بخونید و بهم بگین تفسیرم درسته؟ همینه؟ 
    سلام
    من هم برای رفتن به استانداری در روز دوشنبه هفته بعد موافقم و اگه مشکلی برام پیش نیاد صددرصد میام.
    راستی یکی از دوستان همین وبلاگ سوال کرده و برای من هم جای سواله و اون اینکه در تست های پزشکی به سیگاریها گیر میدند یعنی احتمال داره اونها را را رد کنند؟ دوستان اگه کسی در جریان هست خواهشا جواب بده، جناب مدیر شما در این مورد اطلاعی نداری؟؟؟
    پاسخ:
    مدیر سایت : تا جاییکه من میدونم شاملش نمیشه ..ولی بهتره بذارین کنار عاقبت خوبی نداره .
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۲ از آذربایجان غربی
    بچه های آذربایجان غربی، همه بیاید باهم هماهنگ بشیم یه روز را مشخص کنیم برای پیگیری به استانداری بریم 
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۷ آرش کمانگیر
    ضمنادلیل اینکه خبرهامون را اینجا نمیگزاریم اینه که اصلا به این دولت و وعده و وعیداش بی اعتمادیم. ما و دوستانم سخنان چند تن از معاونان نوبخت را کنار هم می گزاریم میبینیم همشون دارن ضدو نقیض به ما جواب میدن و بزرگترین هدفشون هم ایجاد تفرقه بین پزیرفته شده هاست. تاکنون صد درصد به ما ثابت شده که نامه نوری که به دستور دزپسند زده شده بود فقط به خاطر نخود سیاه بوده.
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۲ آرش کمانگیر
    دوستان بزارید لایحه بودجه را بدن  اگر تو لایحه بودجه اعتباری در نظر نگرفته باشند . اونوقت آذر ماه همزمان با بررسی بودجه توسط  مجلس یک تجمع عظیم وچند روزه راه میاندازیم . پس صبر کنید تا حدودهای 20 آبان که احتمالا اون موقع خبر دار می شویم . لذا بهتره تو این مدت فقط و فقط با تماس با تهران ودفتر نوبخت اونها را دیوانه کنیم تا مجبور به تامین اعتبار بشن. فعلا به نظر جمع ما ودوستان عزیزم تنها راهکار همینه.
    لطفا یکی از بچه های آذربایجان غربی جواب بده. قبل از آزمون سال92 و سال قبلش که لغو شد استانداری کی ازمون برگزار کرده؟ تو اگهی استانداری تعداد مورد نیاز 399 نفر درج شده و اگر 25 درصد سهمیه را نیز حساب کنیم نهایتاً میشم 500 نفر این 100 نفر دیگه چطور اضافه شدند
    این دولت مسخرمون کرده . اگه از بستگان اونا تو این آزمون شرکت می کردند قطعا این همه دردسر نمی کشیدن. ما چه هیزم تری به این دولت فرختیم  که دارن با ما این کارو می کنن نمی دونیم. بابا تمام زندگی من به این استخدامی بستگی داره. خدااااااااااااااااااااااا چی بگم دارم داغون میشم. چرا مسئولین کاری برای ما نمی کنن و به فکر ما نیستند. بچه ها خواهش می کنم بیاید دوباره کاری کنیم. ی تجمعی. خواهش می کنم تا آذر ماه نرسیده کاری کنیم. این بار مقابل دفتر ریاست جمهوری باید بایستیم.
    سلام بر همه دوستان سخنان آقای حضرتی به نام ما و به کام دیگران است. من یکی از سخنان این افراد که هر روز چیزی بیان می کنند سر در نمی آرم .یکشنبه تلفنی با آقای علی پور صحبت کردم وی گفتن که تا اول اسفند همه بچه های  استان میرن سرکار. پیشنهاد می دم اگه دوستانی تمایل داشته باشند می تونن در این مورد (تناقض گویی) فیلم مستندی درست کنن حتما چیز جالبی از اب در میاد
    من هستم برای رفتن به استانداری اذربایجان غربی
    به دوست بزرگوارم غریب
    آقا اختیار دارید دیگه مارو شرمنده نکنید
    من هم اعتمادم به وعده خداونده که گفته و من یتوکل علی الله فهو حسبه هرکس به خدا توکل کند خدا برای او کافیست
    و تو این دو سال هم یاد گرفتم که سرسخت و مقاوم باشم و البته انعطاف پذیر
    خوشا به حال انعطاف پذیرها که هرگز از شکل نمیفتند
    به امید تحقق هر چه زودتر وعده الهی
    یا علی
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۰:۱۰ به همه دوستان آذربایجان غربی

    دوستان اذربایجانغربی روز دوشنبه هفته بعد قرار بررفتن پیش اقای حاتمی زاده شده تا درمورد اخرین اخبار و هم تبریک پست معاونت مدیرکلی خدمتشان برسیم در صورت تمایل قبول زحمت فرموده همان جای همیشگی حضور بهم رسانید

    ساعت 10صبح

    این دیگه چه نوع تأمین اعتباری بود که معاونت بودجه آذربایجان غربی در موردش صحبت کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بالا تیتر زدن استخدامی استانداری ها تأمین اعتبار شد بعد در مورد ناظرین حرف میزنن و میگن ان شاءالله ان شاءالله............برای استانداری ها اونم اوایل سال 94 که معلوم نیست منظورشون خرداد شهریور.....آخه تا کی دروغ و وعده الکی دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خسته شدیم بریدیم دیگه........
    سلام یکی جواب من رو بده ... این 422 نفر فرزند شهید و جانباز بالای 50 % با 600 نفر آزمون استانداری که 200 نفرش فرزند شهیدن بقیه آزمونی فرق دارن؟
    خطاب به رها:
    حرفای شما کاملا منطقیه از این بابت من معذرت میخوام. ولی من بعید میدونم  آرش کمانگیر قصد اذیت و نگران کردن دوستان رو داشته باشه. به بنده هم گفتن تا 20 آبان صبر کنم. من به ایشون اعتماد می کنم و تا اون موقع صبر می کنم کما اینکه خودم هم مثل بقیه دوستان پیگیر خبرهای موثق از تصمیمات دولت برا جذبمون هستم و دعا میکنم خبرهای قطعی هر چه زودتر به گوش برسه. من که 2 سال نگرانی رو تحمل کردم به اندازه کافی سر سخت شدم که همچنان منتظر بمانم.
    مگه نگفتن اول اسفندسرکارمیریم حالاشداول سال94چرااینطوری میکنن سرموبکوبم کجاای خدا،اقای نوبخت قبول کنن ماسرکاربریم نمایندهاواستاندارقبول نمیکنن،مابلاتکلیفهاچه گناهی کردیم تواستان ایلامیم هیچکی دنبال کارمانیست حتی یک جواب ندارن به مابدن کاش یک استان دیگه مثل اردبیل سیستان اذربایجان زندگی میکردم حداقل جوابگوهستندقدرشونوبدونین بخدا
    سلام دوستان.بنده تازه با این سایت آشنا شدم.امیدوارم مشکل همه ما حل بشه.بنده همه مراحل رو گذروندم غیر پزشکی.میخواستم بدونم تو مرحله پزشکی به افراد سیگاری گیر میدن یا نه؟چون من سیگاری هستم.اگه راهنمایی کنید ممنون میشم.
    باسلام خدمت غریب عزیز
    دوست بزرگوارم منظور من این بود که اگر خبری هست و قابل گفتنه که دیگه نباید از بچه های فعال هم مخفی بشه و اگه به هر دلیل قابل گفتن نیست که اصلا نیازی نیست که بیخود و بی جهت بچه ها رو تو استرس و نگرانی بندازیم همه ما تو شرایط بدی به سر میبریم و حداقلش اینه که خودمون به همدیگه رحم کنیم کار آرش کمانگیر که بارها هم تو این وبلاگ تکرار شده از نظر اخلاقی درست نیست اما از شما انتظار نداشتم که با گذاشتن ایمیلتون و درخواست از ایشون که اگه خبری هست به ایمیلتون بفرستن ایشون رو در مقصدی که داشت( نگران کردن بچه ها و لذت بردن از اینکار) یاری کنید
    من هم پا به پای شما و بقیه دوستان تهران بودم و تا حد توان هم به صورت فردی پیگیری کردم درسته که یه سری کامنت خون قهار فقط دنبال نتیجه کار بقیه هستن ولی این روش ارش کمانگیر هم اصلا درست نیست چون تر و خشک رو با هم میسوزونه خیلی راحت میشد یه رمز برا وبلاگ انتخاب کنیم که فقط پیگیران واقعی اجازه ورود داشته باشن نه یه سری کامنت خون به درد نخور

    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۴ سلام به همه بیکاران چشم انتظار
    سلام،میخوام بدونم دوستان اذربایجان شرقی که رفته بودن تبریزبراپیگیری نامه.دقیقاآنجابهشان چی گفتن؟میشه اینجایکی بمن توضیح بدهد؟من شش مهرانجابودم.امابدلیل مشکلات شخصی ظهربرگشتم.ازاون موقع تاحالاامروزاینجاامدم.
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۸:۴۱ یکی از قبول شده ها
    نقشه جدید ایجاد چند دستگی بین بچه ها اول گزینش شده ها وگزینش نشده ها بعد خانواده معزز شهدا وبقیه 
    اول همه اسفند حالا اسفند خانواده شهدا سال بعد بقیه ...
    با نهایت احترامی که به ایثارگرا دارم واینکه صد تا از این ازمونها وشغل ها هم نمیتونه دین مارو به ایشان ادا کنه ولی باید گفت این عزیزان جزو 25درصد مجوز این استخدام ها هستند حالا چطور شد خود مجوز تامین اعتبار نشده 25 در صدش تامین اعتبار شد
    اگه اسفند به هر بهونه ای جذبمان نکردند دوباره میریم تهران تجمع میکنیم.....
    احسنت به تنها راه!!!!بیگ لایک
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۲ جواب من رو بدید

    یعنی چی این

    بعضی ادارت خودشون تامین اعتبار کردند اما برای اینکه دوگانگی نشه گفتیم همه به هم تامین اعتیار شوند و تمام قبول شده ها با هم برند سرکار

    این حرف ها با هم تضاد دارند نوبخت ایه چیز میگه استاندار ایه چیز دیگه دستگاه ها ایه چیز دیگه

    سلام
    دوستان اصفهانی جهت حضور در مقابل استانداری ایمیل بزنن
    sange.saboor111@gmail.com
     با سلام خدمت همه از جمله خدمت رها. جناب رها من متوجه منظورتون نمیشم لطفا صریحتر صحبت کنید. به نظر آرش کمانگیر عزیز هم احترام میزارم و تا 20 آبان صبر می کنم. در جواب کامنت سحر هم باید بگم که بنده گزینش هم رفتم و خدارو شکر مشکلی نبوده و قبول شدم. در ارتباط با دیگران اون چیزی که برای من مهم بوده اینه هیچ وقت به خودم اجازه ندادم دیگران رو قربانی هدفهای خودم بکنم و از این بابت خیلی خوشحالم. حالا نمیدونم منظور جناب رها از اینکه ازشون استفاده ابزاری شده چیه؟. بنده همگام با دوستان و به صورت فردی پیگیر آزمون بودم از همه دوستان درخواست میکنم فکر نکنند که چند دستگی بینشون وجود داره. یه مقدار دلخوری از اونایی که فقط کامنت میخونن و  دوستان رو تو لحظه های سخت تنها گذاشتن وجود داره که اونم منطقیه. هدفم همه ما یکیه نبایدم غیر این باشه.
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۶ keyvan.suv1986@gmail.com
    ممممممممممممممممممممممممممممممممهم
    لطفا همگی با دقت بخشنامه دستوالعمل استخدامی ها رو تو سایت معاونت راهبردی به دقت بخونید مخصوصا صفحه 11 رو. کسایی که در امتحان مشترک(کتبی) قبول شدند هیچ حق قانونی ای برای استخدام در دستگاه ندارند. و اینکه تا دو سال بعد از برگزاری آزمون کتبی نتایج اعتبار دارد. لطفا بخونید و بهم بگین تفسیرم درسته؟ همینه؟ 
    پاسخ:
    مدیر سایت به مهشید :
    لطفا انصاف رو رعایت کنید اگه مایلید جواب پرسشتان رو بگیرید لطفا ایملتون رو بذارید تا توضیحات لازم رو درین مورد بدهیم .

    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۱ مدیر خوابی
    مدیر خوابی؟




    دو ساعت پیش یه خبر زدم الانم تاییدش نکردی!!


    بخواب.
    سلام آقای رضا . شما با استانداری اصفهان و خانم عقیلی تماس گرفتین؟ منکه هرچی با شماره 32607031 تماس میگیرم هیچکی جواب نمیده . راهم خیلی دوره وگرنه میرفتم استانداری
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۴:۱۶ ماهور مهری
    ممنون از مدیر محترم وبلاگ که جواب منو دادین.
    تنها راه فشار از پایین و چانه زنی از بالا هست.
    پایین یعنی استانداری و نمایندگان مجلس بالا یعنی نوبخت
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۴۵ واقعا مسخرس
    ناطرین رو هم جز ازمون داده ها حساب کردن در حالی که اونا با سابقه سازی استخدام شدند!!!



    یارو تیتر زده
    منابع مالی مورد نیاز جهت بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی آذربایجان غربی تامین شد.



    بعدش در رابطه با ازمون استخدامی استانداری ها گفته این فراد نیز انشاا.. از اوایل سال آینده با تامین اعتبار مناسب جذب دستگاه های اجرایی مربوطه خواهند شد.



    پس تیتر تامین اعتبار چی بوده خدا داند!!!!




    بعد تامین اعتبار هم باید از تامین اعتبار ، تامین اعتبار کرد



    خخخخخخخخخخخخ مسخرس
    بچه های آذربایجان غربی استانداری نوشته که تامین اعتبار صورت گرفته و تا پایان سال جذب میشن
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۶ مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری آذربایجان غربی
    منابع مالی مورد نیاز جهت بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی آذربایجان غربی تامین شد

    حضرتی گفت: مقدمات قانونی لازم برای بکارگیری 1430 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی در دستگاه های اجرایی استان نهایی شده است .

    به گزارش سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران افزود: به کارگیری این افراد همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان به ویژه جوانان تحصیل کرده انجام می گیرد.

    وی اظهار کرد: 422 نفر از این افراد مربوط به استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 50 درصد می باشد که به تدریج و حداکثر تا اسفند ماه سال 1393 اعتبار لازم برای جذب این افراد که مراحل قانونی استخدام را طی کرده اند تامین خواهد شد.

    حضرتی ادامه داد: همچنین 388 نفر در قالب آزمون استخدامی ناظرین گندم در مجموعه دستگاه های استانی وزارت جهاد کشاورزی جذب خواهند شد.

    وی اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای به کارگیری این افراد نیز پس از طی مراحل قانونی و با توافقات صورت گرفته به تدریج در اختیار ادارات کل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و امور عشایری استان قرار می گیرد تا نسبت به کار گیری آنها اقدام گردد.

    حضرتی گفت: در این ارتباط موافقت دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری برای استخدام 70 نفر از ناظرین گندم در مرحله اول صادر شده است.

    وی اظهار کرد: همچنین با پیگیری های مکرر صورت گرفته از معاونت برنامه ریزی و نظارت و راهبردی ریاست جمهوری، پس از صدور مجوزها و موافقت های لازم، تامین اعتبار برای به کارگیری 600 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری در اولویت کار استان قرار گرفته است .

    وی ادامه داد: این افراد نیز انشاا.. از اوایل سال آینده با تامین اعتبار مناسب جذب دستگاه های اجرایی مربوطه خواهند شد.

    /01:16 ب.ظ

    http://www.ostan-ag.gov.ir/tabid/807/articleType/ArticleView/articleId/41856/-------.aspx
    من ازاستان فارسم شاید با دوتای دیگه بتونم نماینده بشم ولی هزینش ندارم اون 2 نفر هم ازاستان فارس و قبول شده نهایی من هم قبول شده نهاییم


    استانها > شرق > سیستان و بلوچستان
    طی ماه‌های آینده/
    استخدام 527 نفر در ادارات سیستان و بلوچستان تعیین تکلیف می‌شود
    زاهدان-خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعداد 527 نفر از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی ادارات دولتی استان طی ماه های آتی تعیین تکلیف و فرایند استخدام آنها تکمیل خواهد شد.

    زهرا اربابی در گفتگو با مهربیان داشت: تعداد 527  نفر در سیستان و بلوچستان پیش از این در آزمون استخدامی ادارات دولتی پذیرفته شدند که به دلیل عدم تامین منابع مالی و ردیف بودجه تاکنون امکان بکارگیری و استخدام آنها میسر نشده بود.

    وی بیان داشت: خوشبختانه با مساعدت‌های انجام شده و پیگیری های بعمل آمده دراین راستا توسط استاندار محترم و نگاه ویژه معاونت راهبردی ریاست جمهوری تعداد 527 نفر از قبول شدگان در آزمون های استخدامی دستگاه های مختلف در فروردین ماه سال 92 فرایند استخدام آنها در طی ماه های آتی انجام  و تکمیل خواهد شد.

    اربابی اظهار داشت: تعدادی از دستگاه‌های اجرایی که تامین اعتبار آنها به منظور جذب نیروهای مورد نیاز از محل اعتبارات ملی دیده شده بود امکان پذیرش پذیرفته شدگان پیش از این برایشان مقدور بود که به منظور جلوگیری از ایجاد دو گانگی مقرر شد با تامین اعتبارات استانی این تعداد از پذیرفته شدگان به طور همزمان فرایند استخدام آنها در دستور کار و پروسه اجرایی قرار گیرد.

    وی افزود: با بکارگیری این تعداد از افراد در دستگاه های اجرایی بخشی از نیازهای  ادارات دولتی به نیروی کار مورد نیاز رفع می شود.

    وی ادامه داد: این افراد نیز انشاا.. از اوایل سال آینده با تامین اعتبار مناسب جذب دستگاه های اجرایی مربوطه خواهند شد




    ااول معنی انشاا... که در ایران کاملا روشن وقطعی بوده!!!

    دوما با تامین اعتبار که اگه نشد تقصیر استانداری نیس!!!!

    بعد اعتبار مناسب که اگر غیر مناسب بود ممکنه باز ریزشی تو جذب نفرات داشته باشیم!!!!!!



    آخرش هم اوایل سال اینده

    فروردین؟ اردیبهشت؟ خرداد؟ تیر ؟ مرداد ؟ شهریور؟


    و اینکه اقایون چه برداشتی از اوایل داشته باشند




    خدایش خوب سرکاریم سرکار


    خدا از باعث بانیش نگذره

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعداد 527 نفر از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی ادارات دولتی استان طی ماه های آتی تعیین تکلیف و فرایند استخدام آنها تکمیل خواهد شد.
    زهرا اربابی در گفتگو با مهربیان داشت: تعداد 527  نفر در سیستان و بلوچستان پیش از این در آزمون استخدامی ادارات دولتی پذیرفته شدند که به دلیل عدم تامین منابع مالی و ردیف بودجه تاکنون امکان بکارگیری و استخدام آنها میسر نشده بود.
    وی بیان داشت: خوشبختانه با مساعدت‌های انجام شده و پیگیری های بعمل آمده دراین راستا توسط استاندار محترم و نگاه ویژه معاونت راهبردی ریاست جمهوری تعداد 527 نفر از قبول شدگان در آزمون های استخدامی دستگاه های مختلف در فروردین ماه سال 92 فرایند استخدام آنها در طی ماه های آتی انجام  و تکمیل خواهد شد.
    اربابی اظهار داشت: تعدادی از دستگاه‌های اجرایی که تامین اعتبار آنها به منظور جذب نیروهای مورد نیاز از محل اعتبارات ملی دیده شده بود امکان پذیرش پذیرفته شدگان پیش از این برایشان مقدور بود که به منظور جلوگیری از ایجاد دو گانگی مقرر شد با تامین اعتبارات استانی این تعداد از پذیرفته شدگان به طور همزمان فرایند استخدام آنها در دستور کار و پروسه اجرایی قرار گیرد.
    وی افزود: با بکارگیری این تعداد از افراد در دستگاه های اجرایی بخشی از نیازهای  ادارات دولتی به نیروی کار مورد نیاز رفع می شود.
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۸ بازم ما پایان سال اونم با تامین اعتبار مناسب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    حضرتی گفت: مقدمات قانونی لازم برای بکارگیری 1430 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی در دستگاه های اجرایی استان نهایی شده است .

    به گزارش سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران افزود: به کارگیری این افراد همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان به ویژه جوانان تحصیل کرده انجام می گیرد.

    وی اظهار کرد: 422 نفر از این افراد مربوط به استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 50 درصد می باشد که به تدریج و حداکثر تا اسفند ماه سال 1393 اعتبار لازم برای جذب این افراد که مراحل قانونی استخدام را طی کرده اند تامین خواهد شد.

    حضرتی ادامه داد: همچنین 388 نفر در قالب آزمون استخدامی ناظرین گندم در مجموعه دستگاه های استانی وزارت جهاد کشاورزی جذب خواهند شد.

    وی اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای به کارگیری این افراد نیز پس از طی مراحل قانونی و با توافقات صورت گرفته به تدریج در اختیار ادارات کل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و امور عشایری استان قرار می گیرد تا نسبت به کار گیری آنها اقدام گردد.

    حضرتی گفت: در این ارتباط موافقت دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری برای استخدام 70 نفر از ناظرین گندم در مرحله اول صادر شده است.

    وی اظهار کرد: همچنین با پیگیری های مکرر صورت گرفته از معاونت برنامه ریزی و نظارت و راهبردی ریاست جمهوری، پس از صدور مجوزها و موافقت های لازم، تامین اعتبار برای به کارگیری 600 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری در اولویت کار استان قرار گرفته است .

    وی ادامه داد: این افراد نیز انشاا.. از اوایل سال آینده با تامین اعتبار مناسب جذب دستگاه های اجرایی مربوطه خواهند شد.

    /01:16 ب.ظ
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۰ اسفند خوزستان
    با سلام به دوستان تعداد 9000 استخدامی ناظران گندم هست حدود 2700 نفر هم شرکت نفت. اگر بانک سپه و تامین اجتماعی هم جز اینها باشن استانداری دیگه بیشتر از 4000-5000 نفر نمیشه
    سلام 
    دوستان عزیز چندبار گفتم الان زمان منتظر شدن  و دست رو دست گذاشتن نیست. با اقداماتی هم که انجام شده تجمع سراسری منطقی نیست. و تنها راه فعالیت منطقی اینه که تعدادی به عنوان نماینده یکسری کار رو در تهران پیگیری کنن تا نتایج زیر حصل بشه:
    1- عدم انفعال و انتظار بی مورد
    2- نشان دادن پیگیر بودن به مسئولین
    3- اطلاع از روند اقدامات و آینده آنها
    اما اینکار مستلزم اینه که بقیه حمایت مالی پیگیریها رو انجام بدن (همون نفری 2 هزار تومن).
    اما انگار کسی اعلام آمادگی نکرده چه برای پیگیری و چه برای جمع کردن کمک مالی. لطفا بجای از اینور و اونور خبر آوردن و خبرایی که صحتشون هم برای آورنده اون 100 درصد مشخص نیست؛ رو این قضیه با دوستان فعال استانتون همفکری کنید دیگه فرصتی نمونده.


    نقل از صفحه تبادل نظرات 5
    شاهرود
    افرادی که آمادگی دارن به عنوان نماینده به شرط تامین هزینه های پیگیری در مدت باقیمانده موارد زیر رو پیگیری کنن اعلام آمادگی کنن تا هماهنگی ها انجام بشه:
    1- پیگیری وضعیت و فرجام اطلاعات جمع آوری شده در نامه استانداریها به معاونت در تهران. 
    علت پیگیری:
    حضور به موقع و نشان دادن پیگیر بودن و دست از پا نکشیدن بچه ها به مسئولان معاونت و خنثی کردن عدم کارایی نامه ارسالی

    اظمینان از گنجاندن اسامی در لیست بودجه 94 و در صورت عدم قرار نگرفتن در بودجه اعلام حضور مجدد فراگیر در تهران
    2- دیدار حضوری با نماینده مسئول پیگیری استخدام استانداری ها در مجلس به عنوان نماینده پذیرفته شدگان و ارائه مدارک و مستندات مستدل
    علت پیگیری:
    جلوگیری از دادن اطلاعات غلط به نماینده همدان
    قابلیت تماس مستمر در مدت پیگیری بین نماینده پذیرفته شدگان و ایشان و در صورت نیاز حضور در جلسات پیگیری
    کسب اطمینان از قرار گرفتن در بودجه 94 از طریق این نماینده قبل از تصویب بودجه

    3- ملاقات با نمایندگان فعال در مجلس مانند آقای رسایی و تشریح وضعیت موجود و ارائه مستندات

    علت پیگیری:
    اطمینان از پیگیر بودن ایشان و پیگیری نتیجه 

    4- هماهنگی (حضوری/ غیر حضوری) با خبرگزاریها بابت پیگیری مستمر وضعیت استخدامی های استانداری در سوالات بودجه ای از معاونت راهبردی
    علت پیگیری:
    فشار رسانه ای به دولت جهت تحقق وعده های شفاهی

    5- جمع آوری لیست امضای پذیرفته شدگان چه به صورت واقعی و چه به صورت نیابتی (به شرط اطلاع) برای یکبار و استفاده از آن برای پیگیریهای فوق

    سایر دوستان هم به پیگیریهای فردی خود ادامه بدهند و این روند رو قطع نکنند و گوش بزنگ و آماده باشن تا در صورت وقوع اتفاقات غیر منتظره با اعلام نمایندگان بچه ها در تمام صحنه ها حضور داشته باشند.
    سلام آقای خجسته در خصوص استخدامیهای استانداری از آقای نوبخت سوال کرده بود و در خصوص 5 هزار استخدامی در سال جاری(فکر کنم منظورشون استخدام سهمیه دارها بوده) و 17 هزار نفر در بودجه سال 94 خبر داده . با این اوصاف و با توجه به اینکه برابر آمار گرفته شده مدیر محترم که حدود 17 هزار استخدامی استانداری وجود دارد لذا فکر کنم همه 17 هزار نفر در بودجه لحاظ خواهد شد.
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۰:۳۹ اگه واقعا 17000 نفری در کار باشه
    یه سوال ؟؟؟خجسته در دیدار نوبخت گفته بود 17000نفر تو بوجه 94 لحاظ شدن میخوام بدونم غیر ازمون ما چه ازمونایی از قبل بوده یا تو این دولت برگزار شده و مثل ما منتظر هستن و ایا نفتیا تا پایان سال مراحلشون تموم میشه و جز اون 17000نفر هستن یا حالا حالا باید....و ایا ناظرا هم جز این 17000نفر هستن یا نه اونا کارشون تمامه  مدیر بچها لطفا جواب بدید اگه میدونید
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۰:۲۰ یه نظری دارم
    ما اینجوری منفعل نشستیم به هوای اینکه نامه ای از استانداریها خواسته شده که آمار بدن بر فرض استانداریها هم آمار دادند ما باید فعال باشیم تا اون آمار مث بقیه آمارها خاک نخوره گوشه کارتابل مدیر و مسئول مربوطه!!!!!!!!!!!!!!!
    مدیر سایت و دیگران بهوش باشید باید آمار وارد برنامه بشه نه دلخوش کنه ما رو
    سلام بچه ها آیا سابقه بیمه تامین اجتماعی تاثیری در حقوق ثابت اولیه داره.مثلا من هفت سال بیمه دارم آیا مث نیرو سابقه کار صفر بهم میدن؟ضمنا مبنای حقوق بیمه ادامه همین لیست خواهد بود یا باز از 609هزار تومانشروع میشه؟
    راستی بچه ها حقوق ثثابت پیمانی الان درحد چنده.هرکس از یک اداره هم باشه یه نرخ میگه! از هفتصد و پنجاه شنیدم تا یک میلیون و صد اونهم یک اداره و یک سنوات لطفا اگر کسی آمار داره بذاره ممنون مدیر جان
    استخدامی استانداری تعیین‌تکلیف شود
    نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین به جلسه خود با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور هم اشاره می‌کند و ‌می‌گوید: از نوبخت خواسته‌ام که وضعیت استخدامی استانداری‌ها را مشخص کند.
    به گفته خجسته، 5 هزار نفر در کل کشور استخدام شدند و حکم آنها تا پایان سال صادر می‌شود و استخدام 17 هزار نفر نیز در بودجه سال 94 لحاظ شده است.
    اما خجسته به این روند انتقاد دارد و می‌افزاید: زمانی که اقدام به برگزاری آزمون می‌کنند باید به فکر بودجه آن ‌هم باشند و پیش از برگزاری آزمون برنامه‌ریزی کنند./همدان پیام
    • 1393/07/20 : با توجه به اینکه مبادله موافقتنامه استانداری های سراسر کشور در سال 1393 بصورت ملی انجام می شود، در سامانه تایید آمار کارمندایران نیز، فرم شماره 6 استانداری ها پس از تکمیل، مستقیما به معاونت توسعه ارسال شده و با تایید این معاونت برای مبادله در کارتابل دفتر امور اجتماعی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور قابل مشاهده می باشد. بنابر این فرم شماره 6 استانداری ها از دسترسی دفاتر منابع انسانی و تحول اداری و یا بودجه آن استانداری خارج شده است.
    ۲۲ مهر ۹۳ ، ۰۰:۳۲ هادی از تبریز
    من خودم تک نفری قبول شده بودم. همونطور که مدیر عزیز پاسخ دادن. اگه طرف مشکل سیاسی و سوء پیشینه نداشته باشه خیلی راحت از مرحله گزینش  قبول میشه. و اصلا جای نگرانی نداره.
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۵ ماهور مهری
    دوستان ؛ اگه یه نفر برای اداره ای تکی قبول شده ؛ گزینشش به چه صورت هست ؟؟؟؟؟. یه نفر می خواستن و اون یه نفر هم  تنها قبول شده..,.

    خواهشا اگه دوستان اطلاعات دقیق دارن ، جواب این سوال منو بدن
    پاسخ:
    مدیر دوم: هر کس به مرحله گزینش برسه خیلی بعیده رد بشه چه ذخیره داشته باشه چه تکی باشه..اونایی که رد میشن مشکلات سوء پیشینه ای دارند..تازه اگه تو اداره ای تکی قبول بشی که قبول شدنت حتمی خواهد بود پس نگران نباشید.. اگه دوستان بهتر میدونن میتونن راهنماییت کنن..
    ممنونم که جوابم رو دادید. خدا یارورتون باشه
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۶ هادی از تبریز
    سلام دوستان عزیز

    لطفا به همدیگه توهین نکنید. ما باید اتحادمون رو حفظ کنیم. چرا یه طرفه به قاضی میرید و در مورد سایرین نظر میدید؟
    اگه یه عده رفته بودن سر کار، مطمئن باشید که قبل از اینکه ما در موردشون اظهار نظر کنیم خودشنون میومدن اینجا و با خوشحالی خبر سرکار رفتنشون رو به همه اطلاع رسانی میکردن.

    به جای اینکه با کامنت گذاشتن های بی مورد و توهین کردن به هم، وقت سایرین رو بگیریم، بهتره که فعلا از طریق نمایندگان مجلس و استانداری ها پیگیر امور باشیم.

    فرهاد جان بهت خدا قوت میگم. استخدامی پیمانی از نظر مزایا درست همانند استخدام های رسمی میمونه.

    امنیت شغلی داره ولی به شرطی که در این مدت که پیمانی هستید کارمندی باشید که مدیران ازش راضی هستند.

    این هم دستور العملش

    دستورالعمل تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی (بخشنامه ۱۳۰۹/۹۱/۲۰۰ مورخ ۲۲/۱/۱۳۹۱ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور)

    به استناد تبصره (۲) ماده (۵۷) قانون برنامه پنجم توسعه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند مشخصات کارکنان پیمانی شاغل در مشاغل حاکمیتی موضوع بند (الف) ماده (۴۵) قانون مدیریت خدمات کشوری را که از محل مجوزهای قانونی استخدام شده‌اند، با رعایت شرایط ذیل جهت تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی بر اساس ماده (۴۶) قانون مذکور و سایر مقررات مربوط برای تأیید نهایی کارگروه متشکل از معاونت‌های توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور طبق فرم پیوست به این معاونت ارسال نمایند:

    ۱) تأیید و تصویب ساختار سازمانی در اجرای ماده (۲۹) قانون مدیریت خدمات کشوری.

    ۲) تصویب مشاغل حاکمیتی توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور بر اساس تصویب‌نامه شماره ۱۶۳۴۶۷/۴۴۹۱۳ مورخ ۲۲/۷/۱۳۷۹ هیأت وزیران.

    ۳) داشتن حداقل سه سال سابقه خدمت پیمانی برای دارندگان مدارک تحصیلی دانشگاهی (فوق‌ دیپلم و بالاتر) و حداقل ۵ سال سابقه خدمت پیمانی برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم.

    ۴) رضایت مدیر واحد محل خدمت.

    ۵) کسب حداقل ۶۰ درصد میانگین نمره ارزیابی عملکرد سه سال آخر.

    ۶) تأیید گزینش ذیربط.


    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۳ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
    ایها الناس تو استان ما نتیجه مصاحبه تخصصی (یک و نیم برابر ) اعلام نشده. و قرار هم نیست اعلام بشه چون مسئولین استانی ما اصلاً تمایلی به استخدام ما ندارن. حالا من نمیدونم چجوری میگین کار من درست شده. یعنی از تعجب دارم شاخ درمیارم. حالا بعد اینهمه اخبار ترسناک در مورد گزینش نشده ها یک نفر هم اومده گفته کار فلانی داره درست میشه. من همون شنبه گذشته که رفتم استانداری و مسئولش به منشیش گفت من با این خانم حرفی ندارم و الکی گفت نامه ای برای ما نیومده فاتحه خودمو خوندم. درضمن اگه چند روز نبودم علتش اینه که لپتاپم خراب شده.
    اگه قراره پیگیری ای صورت بگیره شک نکنید من حتماً هستم ولی دیگه نه انرژی سابق رو دارم و نه امید گذشته رو.
    بزارید ما هم به درد خودمون بمیریم. لطف کنید تهمت بارمون نکنید. بچه های فرزند شهید و اپثارگر استان گلستان بلاتکلیفن. آخه خنده دار نیست که کار من درست شده باشه؟؟ یکم فکر کنید مگه من کی هستم؟ اگه من به آدم کله گنده ای وصل بودم که اینجا نبودم.
    درضمن من از ته قلبم دعا میکنم که کسانی که تا حالا بخاطر اسفند یکم امیدوار شده بودن استخدام بشن. ناسلامتی ما دوست های همدیگه هستیم. من از خدامه شما برین سر کار. منی که هنوز جواب یک و نیم برابرم اعلام نشده استرسم از شماها بیشتره ولی چون به اندازه شما امیدوار نبودم کمتر ضربه میخورم. دوستان باور کنید من امیدی به استان خودم ندارم.
    قرمز و گلستانی ها و همه گزینش نشده ها

    با یکی صحبت کردم تو صدا سیما قرار مشخص از استاندار گلستان یا معاونش در مورد شما سوال کنه وقتی پخش شد لینکش را اینجا میذارم
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۵ توشه به « خطاب به همه »
    به دیوان عدالت اداری پناه ببرید؛ کاری که باید همون صیحِ بعد از اولین خلف وعدۀ مسئولان باید انجام می‌دادید. خود بنده چون همون مرحلۀ اول متوقف شدیم و نتایج آزمون کتبیمون هم نیومد؛ نمی‌تونم شکایت کنم و بهانه دستشون بدم وگرنه اگه فقط اسمم جزء قبول‌شده‌ها بود؛ همون روز اول دیوان عدالت اداری بودم و 2ســـــــــال تمام وعده و وعیدهای دروغ مسئولان رو تحمل نمی‌کردم.
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۸ یکی از قبول شده ها
    در مورد دوستمون باید بگم که امنیت شغلی نیروهای پیمانی در حد نیروهای رسمی هست وازاین 
     بابت نگرانی وجود ندارد
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۱:۰۸ یکی از قبول شده ها
    با سلام اگه شما هم مدتی به وبلاگ سرنزنید ودوباره بیایید متوجه تغییر لحن وماهیت پیغامها میشید که اون رو از هدف اصلی دور کرده هدف اینه که اتحاد حفظ بشه وارتباط اگه لازم شد جهت پیگیری های بعدی به درد بخوره نه اینکه یکی بگم بگم راه بندازه این رسمش نیست.......
    ان شاء اله کار همه درست میشه چه گزینش شده ها چه گزینش نشده ها همه همه .....
    با سلام خدمت مدیر محترم و همه دوستان منتظر
    رفقا من خیلی خیلی خسته شدم سه ماهه که دارم میرم کارگری ساختمان، بعد بیماری پدرم شدم نان آور خانواده .خدا لعنت کنه باعث این مشکلات رو ،کمر درد گرفتم به خدا.بچه ها سوالی داشتم ازتون که خواهش میکنم اگه کسی اطلاعی داره منو هم در جریان بزاره .سوالم اینه که بعد این همه دردسر اگه انشاالله رفتیم سرکار ،امنیت شغل ما چقدر هستش ؟ البته خودم  در این مورد مطالبی رو سرچ کردم اما دلشوره ام رو زیاد کرد ،ما که شانس نداریم نکنه بعد یک مدت بگن برید به سلامت. مدیر جان و هادی جان و سایر دوستان خواهش میکنم اگه در مورد استخدام پیمانی اطلاعات امیدوارکننده دارید به بنده هم اطلاع  بدید.ممنونم
    پاسخ:
    مدیرسایت :
    سلام .خدا کمکتون کنه ...امید وتوکلتون بخدا باشه .....تاجاییکه ما میدونیم هر سال بمدت 5سال گزینش هست وبعدا اون تبدیل به استخدام قطعی رسمی میشه . از لحاظ امنیت هم اصلا نگران نباشین .
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۹:۴۶ حبیب ب سارا سام
    دوست عزیز هر کس کارش درست بشه از جمع فاصله میگیره ک البته طبیعی و نمیتونیم بهش خرده بگیریم. دلیلی نداره وقتی کارش درست شده ب عنوان مثال پاشه بیاد جلو استانداری تجمع کنه مگه دیوانس واسه خودش دردسر درست کنه؟؟؟؟
    بابا بس کنید دیگه شما فقط دارید میزنید به سر و کله هم. با بحث کردن بین خودتون به نتیجه ای نمی رسید. کی میخواید کاری انجام بدید. قرمز خانم ما همه باید پست هم باشیم جه گزینش شده ها و چه نشده ها. قرار نیست بادرست شدن کار ب عده زیر پای بقیه رو خالی کنیم و تنهاشون بذاریم. باید با هم متحد باشید.
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۹:۲۰ به امیدوار ( آرش تقلبی )
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    آقای امیدوار که معلومه همون آرشی با یه اسم دیگه از خودت دفاع میکنی اینقد این بچه ها رو اذیت نکن

    ***** ** ****
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۹:۲۰ محمود آذربایجان شرقی
    باسلام 
    بابا آرش کمانگیر ه دیگه بزارید راحت باشه اونم از اولش بابزرگان ومعاونت ورییس جمهور جلسه. میزاره خودشم توفضای مجازی عشق
    اینکار را داره وهمیشه  سعی داشته تحریک کنه بچه ها رو بهتره جدی نگیرید 

    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۰ امیدوار به آرش کمانگیر
    شما کار درستشو میکنی داداش.بذار یه عده کامنت خوان از جاشون یه تکونی  بخورن.والله بخدا

    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۰ اسفند خوزستان
    یه سوال
    ازمون 92 هرمزگان جزء طرح مهر آفرین بوده یا نه؟
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۷:۴۵ به یه خبر خوب
    از کدوم شهری؟

    کدوم اداره؟



    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۷:۳۲ خطاب به همه
    دوستان دیشب دیدین نوبخت توی تلویزیون چی میگفت؟؟؟؟ میگفت توی 6 ماه گذشته 400 هزار شغل ایجاد کرده دولت و تا آخر سال هم 400 هزار تای دیگه ایجاد میشه

    خدایا از دست این همه دروغ به کی و کجا پناه ببرم


    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۶ آرش کمانگیر
     رها ی عزیز.
    ان شائ الله از شما ادبیات را یاد می گیریم عزیز . شاد باشید .ممنونم از الطاف وادب شما .................... عید همگی بود مبارک................ تا روزهای آینده و عید های شیرین  خدا نگهدار .
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۲ آرش کمانگیر
    سلام غریب عزیز تا 20  آبان  صبر کن.
     اون وقت نتایج رایزنی هامون را به عرضتون می رسانم .البته ایمیلتو یادداشت میکنم و در فرصت مناسب شماره تماس میزارم.   شاید ......................... اندکی صبر سحر نزدیک است. غریب جان  مجبورم یکسری حرفهامو  اینجا بیان نکنم. بگزار هر کسی خبر میخواهد بهتره از خونه بیرون بیاد و برای بدست آوردن موفقیت تلاش کنه.ما را عفو کن غریب عزیز.
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۰ یه خبرخوب
    دوستان دیروز باهام تماس گرفتن هفته بعد برم مصاحبه عقیدتی
    خیلی خوشحالم
    ایشالا کار همه شما هم حل میشه
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۶:۴۳ گلبرگ به قرمز
    قرمز جان نگران نباش شما اصلی ترین مراحل رو طی کردین به شایعات گوش نکنین درست میشه مگه میشه چند استان کارش ردیف بشه و یک استان نشه از اول هم گفتن بیشتر مسولین که این مسئله کشوریه اگه نتیجه مثبت داشته باشه برای همه است اگه هم نباشه باز هم برای همه نخواهدبود.
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۷ گلبرگ به مدیران محترم
    درود وخدا قوت خدمت شما عزیزان
    اجر زحمات شبانه روزی شما با خداوند باری تعالی

    سلام به دوستان همیشه در صحنه زنجانی وقتی روحانی اومد زنجان یه کارایی قراره انجام بشه ایشالا نتایج خیری در راهه اگر کسی تمایل داره میتونه در وایبر بچه های زنجان عضو بشه تا بهتر در ارتباط باشیم لطفا شماره تماستون رو به ایمیل زیر بفرستید
    golbarg.gasedak@gmail.com
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۰ b.mazandaran93@yahoo.com

    سلام به همه دوستان

    بابا یکی اینو از برق بکشه

    میگن یکی رفته بود لوازم التحریر

    از فروشنده میپرسه اقا پوستر منو داری

    فروشنده با تعجب نگاه میکنه میگه نه

    طرفم با اعتماد به نفس کامل میگه اها شمام تموم کردی!!!!!!

    هههههههههههههههههههههه

    منظرم با شخص خاصی نیستا

    همینطوری گفتم

    موفق باشین

    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۰ ✿ قرمــــــــــــــز ✿ به خطاب به همه
    عزیزجان منظورت چیه؟؟
    کیا رفتن کار منو درست کنن؟؟
    مگه من کی هستم؟؟
    من یک زن هستم مسئولین استانداری مون هم جواب منو نمیدن.
    من استخدام دانشگاه فرهنگیان رو شرکت کردم و دارم مثل چی میخونم.
    چرا الکی تهمت میزنی آخه؟؟
    من اگه امیدی داشتم 53 تومن پول بی زبون رو حروم نمی کردم.
    استان گلستان سال 91 آزمون داده و فقط قراره 214 نفر رو استخدام کنه. البته تعداد ما با بدون آزمونها 340 نفره. ما بخاطر مسئولین محافظه کاری که داریم قرار نیست برامون اتفاقی بیفته.
    البته یکسری از آقایان هم استانی بهم گفتن که مسئولن بهشون قول اسفند رو دادن ولی من اصلاً به این قضیه خوشبین نیستم.
    شمارو خدا اطلاع نداری اینجوری قضاوت نکن.
    من خودم خیلی دلم میخاد بدونم آرش کمانگیر منظورش چیه ولی متأسفانه نه شمارش رو دارم و نه ایملش رو.

    غریب جان شما گزینش رفتی یا نه؟ یعنی جواب گزینش از هسته گزینش اومده یا نه؟
    آرش کمانگیر حتی ادبیات درست و بدون توهین حرف زدن رو بلد نیست اونوقت این آقا چطور میتونه با مسئولین جلسه داشته باشه؟
     از وقتی که یادم میاد همیشه همینطوری حرف میزد و انگار یه جورایی با توجهی که از گفتن جمله "خبر مهمی دارم و نمیگم " به دست میاره از نظر روحی ارضا میشه
    در ضمن خطاب به غریب انتظار ما از شما بیشتر از ایناست اگه قرار بود خبری باشه و از اونایی که این همه راه کوبیدن اومدن تهران هم سانسور بشه پس میگفتید ما بیخود خودمونو خسته نکنیم اینجوری احساس میکنیم ازمون استفاده ابزاری شده و دوستان برا خودشون یه ائتلاف تشکیل دادن و....
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۵:۲۱ آشنا -خوزستان
    یاد آگاهی های بازرگانی قدیمی افتادم برای اینکه بهشون توجه بشه از روشهای مثل همین روش آقا آرش استفاده میکردند 
    یه دوستی دارم مثل این آقا آرش صحبت میکنه همیشه میگه چیزی میخوام بهتونبگم ولی بمونه بعد بعد هر اتفاقی افتاد میگه من میدونستم میخواستم بگم 
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۰ خطاب به همه
    من که گزینش شدم و راحتم

    اما خطاب به اونایی که وضعیتشون مثل آرش و قرمز بوده آگاه باشید اینا دارن زیرزیرکی واسه خودشون کار میکنن و بقیه واسشون مهم نیست

    اونایی که وضعیتشون مثل قرمز بوده حواستون باشه اینا رفتن فقط کار قرمز رو درست مردن و بقیه باید بیکار بمونن تا اخر 94

    ادمین خیلی مهمه بچه ها باید از واقعیات خبردار شن لطفا بچاپ
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۴:۱۸ خطاب به تافته های جدا بافته
    ادمین نه توهینی نه چیزی لطفا بچاپ

    متاسفم واسه ارش کمانگیر با لحن صحبت هاش

    بچه های قدیمی ؟؟ آره؟؟ همین کارارو کردین که خدا جوابتونو میده و هی خبر بد میشنوی

    تافته ی جدا بافته
    سلام خدمت آرش کمانگیر عزیز. عیدتممبارک یاشه، انشأاله همبشه برات شادی باشه. با این کامنت مارو نگران کردی،فقط به صورت اشاره بگی که اوضاع به چه شکله ممنون میشم. بگو هوا صاف تا قسمتی ابریه یا کاملا طوفانیه.ممنون از لطفت

    مشاغل مورد نیاز بزرگترین شرکت هواپیمایی جهان Qatar Airways در سراسر کشورها

    careers.qatarairways.com

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    اولاتوهین نکن و*** **** ******.توکاره ایی نیستی مانع کارکسی شوی.یابرادیگران تعین تکلیف کنی.همه اینجاعاقل وفرهیخته وصاحب اختیارن.ثانیامن دعوت به تجمع نکردم.گفتم آبان بودجه بسته میشودتاماراکنارنذاشتن. بایدبجنبیم.ازطریق روش های اجرای وعملی مانندنامه یاتماس باافرادبانفوذکشورمانندرهبری،رفسنجانی،لاریجانی،مجمع تشخیص مصلحت وحتی محسن رضایی وغیره.چون افرادرقیب جناح جهانگیری بدشان نمیادکاری بکنن تابرادوربعدجناح خودشان هوادارجمع کنن.ث************* **** ****** *********
    سلام
    این که گفتید یعنی چه؟

    تا چشم خُم افتاد به سیمای تو ساقی!

    مثل همه خَم شد جلوی پای تو ساقی!

    دل بست به آن حالت گیرای تو ساقی!

    شد مثل نبی غرق تماشای تو ساقی!

    «الیوم» چه کردی که خرابت شده احمد

    «اکملت لکم» گفته و راحت شده احمد

    این سلسله عشق به موی تو رسیده

    سیب دل عشاق به جوی تو رسیده

    این عقل به سر منزل روی تو رسیده

    هی گشته و آخر به سبوی تو رسیده

    خاتم به تو ‌بالیده که پایان پیامی

    هم نقطه‌ی آغازی و هم ختم کلامی

    من عاشق آن لحظه که انگشتریت را …

    مجنونِ تو وقتی رجز خیبریت را …

    دیوانه‌ی آن دم که دمِ حیدریت را …

    وحی آمده تا گوشه‌ای از دلبریت را …

    دل برده‌‌ای از دختر یک دانه‌ی هستی

    تا خانه‌ی کوثر شده میخانه‌ی هستی

    امشب صد و ده مرتبه دیوانه ترم من

    شمعی؛ صد و ده مرتبه پروانه ترم من

    ساقی! صد و ده مرتبه پیمانه ترم من

    مست توام و از همه فرزانه ترم من

    در دست نبی دست تو یا دست خدا بود

    حق داشت محمد که چنین مست خدا بود

    درویش، علی گو شده، دف می‌زند امشب

    در شادی شاهیّ‌ِ تو کف می‌زند امشب

    هر نادعلی گو به هدف می‌زند امشب

    زهرا به دلش مُهر نجف می‌زند امشب

    بر گِردِ غدیر آمده تا کعبه بگردد

    دور تو حرا آمده با کعبه بگردد

    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۸ علی یار به کاربری به نام " تمام حضارسایت"
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    جناب  تمام حضارسایت

    اون ماوا<الطبیعه که به کار شما نمیاد  اعتقادات و باورهایست که این بزرگواران دارن اگر شما انسانی  خدا محور نیستید  مجبور همنیستی به اعتقادات دیگران توهین کنی

    در ضمن   مثلا    شما به چه چیزی ایمان داری  که  اگه قول بدی بریم  یه جایی تشریف  بیاری؟   چه تضمینی میدی؟

    خیال همه  بزرگوارن رو جمع کنم   تا  امثال  این فرد  کامنت تجمع میذاره  ومدیر به راحتی اون رو تایید میکنه   ******* ** ***** ** ****** **** ** ** ******* ** ***  *** **** ***
    امثال همین اقا که به اسمی مجهول ولی ادبیات همیشگی کامنت میزاره  بی جا کرده برای دیگران  اونهم با توهین به مقدساتشون  برنامه بذاره
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۷ مازندرانی
    دوستان؟من همون اول این نامه رو به یکی نشون دادم گفتن منظور از گزینش یعنی انتخاب شده|!!تو نامه های اداری این معنی میده. و ضمنا تفکیک گزینش شده و نشده خودمون تو راه انداختیم تا این نامه رو دیدم گفتیم گزینش نشده ها چی|!! در صورتیکه خانواده شهدا و ایثارگر تو گزینش فیلتر نمیشن|! امیدوارم تونسته باشم منظورمو رسونده باشم

    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۱:۱۹ به آرش کمانگیر
    با کی جلسه داشتین مشکل من نیز مثل مشکل قرموز خانم و بقیه بچه هاست که گزینش نرفتیم ولی نفرات اصلی ما مشخص شده من از زنجانم خواهشا اگه خبری دارید بگید
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۰:۱۰ ماهور مهری
    دوستان ؛ اگه یه نفر برای اداره ای تکی قبول شده ؛ گزینشش به چه صورت هست ؟؟؟؟؟. یه نفر می خواستن و اون یه نفر هم  تنها قبول شده..,
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۹:۴۴ آرش کمانگیر
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام به دوستان قدیمی از جمله غریب و گلبرگ عزیز و خانم قرمزو .................. عید غدیر مبارک .
     دوستان قدیمی  خبرهاییی دارم که نمی توان اینجا نوشت  بنا به دلایلی که بعضی از افراد می آن و بی احترامی می کنند * ****** **** ** *** ***** ** *  ** ******* ** ** ***** ******* امیدوارم که مشکل همه حل بشه. خانم قرمز سر بسته بگم مشکل شما هم در  جلسه ای که با دوستان داشتیم  و رایزنی کردیم به نوعی در در حال حل شدن است.
    محض اطلاع دوستان آغ عرض کنم اسامی کل نفرات اصلی از طریق استاندارن فرستاده شده تهران  
    حتی اونایی که گزینش نشدن
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۱:۵۶ از کرمانشاه
    چه سوالی از رئیس جمهور دارید؟
    سیاست > دولت - رییس جمهوری اسلامی ایران شامگاه عید سعید غدیر خم و در یک برنامه تلویزیونی به طور زنده با مردم سخن خواهد گفت.

    به گزارش خبرآنلاین، آنگونه که معاون اطلاع رسانی ریاست جمهوری عنوان کرده است، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی دوشنبه شب (۲۱ مهر ماه) و در پنجمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی ضمن ارایه گزارشی تازه از عملکرد دولت در حوزه‌های گوناگون، به طور مستقیم با مردم شریف کشورمان گفت‌وگو خواهد کرد.

    شما چه سوالی از رئیس جمهور دارید تا در این گفت و گوی تلویزیونی به آن پاسخ دهد؟

    1393/07/20 - عدم رویت فرم شماره 6 موافقتنامه استانداری ها توسط دفاتر منابع انسانی و بودجه
    با توجه به اینکه مبادله موافقتنامه استانداری های سراسر کشور در سال 1393 بصورت ملی انجام می شود، در سامانه تایید آمار کارمندایران نیز، فرم شماره 6 استانداری ها پس از تکمیل، مستقیما به معاونت توسعه ارسال شده و با تایید این معاونت برای مبادله در کارتابل دفتر امور اجتماعی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور قابل مشاهده می باشد. بنابر این فرم شماره 6 استانداری ها از دسترسی دفاتر منابع انسانی و تحول اداری و یا بودجه آن استانداری خارج شده است.
    ۲۰ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۸ هادی از تبریز
    سلام


    ادعونی استجب لکم



    میخواهیم با توسل به امام حی مان و توکل به خداوند در روز اکمال دین، با صوات بر ساحت مقدسشان و درخواست گشایش در کار استخدامیمان ندای یاری از امام زمان بکنیم.


     و با خلوص دل نتیجه کار را به ایشان بسپاریم مطمعنا اگر اینکار با خلوص دل صورت بگیرد نتیحه مد نظر را خواهیم گرفت
    .


    پس بیاید فردا همگی با هم  به همین مناسبت نفری هزار صلوات نثار سلامتی امام زمان بکنیم و درخواست ظهورشان و گشایش کار استخدامی مان را از ایشان بکنیم.


    التماس دعا