---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۰ ب.ظ

صفحه تبادل نظر پذیرفته شدگان از سراسر کشور5

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۰ ب.ظ

لینک نامه ارسال شده به استانداریها

مشروح صحبتهای نمایندگان پذیرفته شدگان با جناب دکتر دژپسند

شماره نمایندگان محترم مجلس اینجا کلیک نمایید به نقل از وبلاگ پیش دبستانی ها

دوستان توجه کنید :( پیشنهاد بنقل از مهشید)

1- نامه به بیت رهبری ایده مناسبی هست  لیکن :
الف : متن نامه حتما باید سرگشاده بوده و در سایت ها ، روزنامه ها و خبرگزاری ها ( دقت کنید خبرگزاری تسنیم ، خبرگزاری ایسنا و باشگاه خبرنگاران اخبار و گزارش های پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری ها رو نسبتا خوب پوشش میدهند ) نعکس شود .
ب : متن نامه متاسفانه کپی متن نامه به رئیس محترم جمهور است که ابدا مناسب مخاطب (رهبر معظم انقلاب ) نیست
پ: در نامه مذبور باید به روند برگزاری آزمون ، مستندات قانونی ، وعده های مسئولین استانی و کشوری و همچنین اشاره صریح به ضایع شدن حقوق و مشکلات ناشی از این اقدام باید اشاره شود
ت : نامه باید توسط نمایندگان پذیرفته شدگان و به صورت حضوری به دفتر ایشان تقدیم شود تا در صورت امکان یکی از مسئولین دفتر معظم له بصورت حضوری در جریان امور قرار بگیرد .


2- پیگیری مستمر :
الف : دوستان همه متفق القول هستیم قول شفاهی مسئولین استانی برای دعوت به کار در اسفند ماه و ارسال نامه از طرف معاونت راهبردی (البته تا به اینجای کار ) تنها در نتیجه پیگیری مستمر از کانالهای مختلف ( مراجعه جمعی به تهران ، تماس های مستمر به معاونت راهبردی ، تماس ها و پیگیری های مداوم و هر روزه از ادارات و استانداری ها ، تماس و پیگیری از نمایندگان مجلس ، ارسال پیامک های همزمان به صدا و سیما ، انعکاس اخبار و رویداد ها در خبرگزاری ها و مطبوعات و .... ) بوده است پس انتظار بجا و عاقلانه این است که ضمن حفظ آرامش ، همچنان با تدبیر و وحدت جمعی و البته گام به گام تا رسیدن به حق قانونی ، عرفی و شرعی خود ، پیگیری مستمر را از کانالهای مختلف ادامه بدهیم

با توجه به نظرات دوستان (عده ای قائل به اعتماد به قول های مبنی بر دعوت به کار در اسفند ماه هستند که استدلال های منطقی هم دارند و عده ای دیگر از دوستان قائل به این نکته هستند که اگر احیانا وعده های اخیر هم به سرنوشت وعده های قبلی دچار شود همه ما پذیرفته شدگان بازنده بی قید و شرط ماجرا خواهیم بود و قص علی هذا .... ) پیشنهاد بنده اتخاذ راهبرد خوف و رجا هست به این صورت که ما ضمن احترام به وعده های اخیر مبنی بر دعوت به کار و پادار کردن اعتبار در بودجه 94 ، خوشبینی خود را برای تحقق وعده های مسئولین دولت راستگویان اعلام میکنیم (رجا = امیدواری ) امـــــــــــــــــــــــــــــا همچنان به تلاشهای خود البته قوی تر از گذشته برای پیگیری دعوت به کار ، پادار کردن اعتبار همه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری در بودجه 94 ادامه خواهیم داد (خوف = ترس)

3 - پیگیری :
الف : همه پذیرفته شدگان : لطفا طی این مدت یعنی تا زمان تصویب بودجه سال 94 که حساس ترین زمان و صد البته نقطه عطف به ثمر رسیدن تلاشهای ماست پیگیری های خود را قوی تر از  گذشته انجام دهید
ترجیها تماس تلفنی ، وقت ملاقات حضوری در کنار ارسال پیامک به نمایندگان مجلس (حداقل هر یک هفته یکبار)
تماس تلفنی ، مراجعه حضوری به استانداری ها و ادارات مربوطه (حداقل هر دو روز یکبار )
تماس تلفنی و در صورت ممکن مراجعه حضوری به نظارت راهبردی
تماس با خبرگزاری ها و مطبوعات برای پیگیری تامین اعتبار استخدام آزمون استخدامی استانداری ها در بودجه (مهم )
و ...
ب : به نمایندگان قبول شده ها : ضمن قدردانی از تلاشهای شما خواهشمندیم موارد زیر را پیگیری و مراتب را به اطلاع برسانید و در صورت عدم تمایل صراحتا اعلام نمائید .
- تماس و ملاقات حضوری با 2 نماینده مجلس و ارائه مستندات ، تشریح روند آزمون استخدامی استانداری ها ، متن نامه های ارسالی ، وعده های مسئولین و ... (عزیزان به دلیل اینکه نمایندگان مذبور بطور رسمی از طرف مجلس برای پیگیری و رسیدگی به آزمون استخدامی آستانداری ها انتخاب و مامور به رسیدگی ، پیگیری و ارائه گزارش به مجلس هستند این راهبرد کاملا گره گشاست - شما را جان عزیزانتون جدی بگیرید )
- ملاقات حضوری و ارائه نامه به بین رهبر انقلاب
- رایزنی با دیوان عدالت اداری برای ارائه شکایت تا در صورت لازم اقدام کنی
*به دلیل اینکه نمایندگان قبول شده ها در روند پیگیری و مراجعات متحمل هزینه و زحمت میشوند لذا خواهشمندایم با معرفی شماره حساب امکان جبران این هزینه ها را برای ما فراهم آورند .

بچه ها طبق اظهارات آقای قاضی پور :(نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در پیشنهادی که به صورت کتبی به آقای ابوترابی فرد برای پیگیری آزمون استخدامی استانداری ها و وزارت نفت دادم، آقای مروی از کمیسیون انرژی و آقای خجسته از شوراها مسئولیت رسیدگی به مراحل جذب پذیرفته شدگان را عهده دار شدند.)
هر چه سریعتر  پیامک بارون کنیم و تا به وخامت اوضاع پی ببرن خیلی موثره ها .....
آقای مروی از کمیسیون انرژی 0912.271.6910

امیر خجسته همدان- فامنین 09181111507_





نظرات  (۲۴۸)

۲۰ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۵ شکایت به دیوان عدالت اداری
بچه ها چرا هیچ کس حاضر نیست به دیوان عدالت اداری شکایت کنه؟ به نظر شما علافی بس نیست!؟
۲۰ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۲ از آذربایجان غربی
دوستان تنها راه باقی مانده شکایت به دیوان عدالت اداری است.
الان یعنی منم اسفند مشغول ب کار میشم؟
منم اسفند 91 آزمون دادم ولی هنوز گزینش نشدم
۲۰ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۲ حامد از زنجان
بسم الله
دوستان یادتونه پارسال من گفتم به هیچ کدوم از مسئولین استاندریها اعتماد نیست.ولی بعضی از دوستان آ غ گفتن ما دیدار کردیم و اعتماد داریم به مسئولین استان خودمون.جالبه که بعد از مدتها به این حرف من رسیدن که اعتماد نیست.بگذریم.
دوستان این حرف من را از مسئولین استانداری شنیدم(نه از کارمندان).هدف دولت این هست که دوستان سال 91 را تا اسفند ماه مشغول به کار نمایند.ولی دوستان سال 92 هم بمونه سال 94.و بر طبق گفته ها و عمل این دولت به احتمال زیاد انتهای سال 94.
موفق و موید باشید.
دوستان اگر با بنده امری باشه به بنده ایمیل بزنید.
hamed_hm66@yahoo.com
یا علی مدد.
عید غدیر هم به همه شیعیان جهان مبارک باد.
بالاخره تکلیف گزینش نشده ها چی میشه؟؟؟
 خیلی داغونم زندگیم داره از هم میپاشه 
۲۰ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۲ کومش سمنان به مریم
چه نامه ای؟ من نمی فهمم چی نوشتید. در صورت امکان کمی بیشتر توضیح بدبد.
مدیر عزیز ممنونم از توضیحاتتون
من هم به تصمیم شما و بقیه دوستان احترام میذارم

پاسخ:
مدیرسایت:
ماهم متشکریم ازشما.لطف دارین.
عیدولایت برهمه کارمندان اینده مبارک،،من توخونه روزشماردرست کردم تاروزگاربگذره اسفندبیاد130روزمونده ،خدایاقسمت میدم به این شب عزیزکارهمه جوانان بخصوص مابلاتکلیفهاراحل کن امین
سلام دوستان من دو روزه به استانداری آذربایجانغربی زنگ میزنم کسی جواب نمی ده آیا کسی اطلاع خاصی داره
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بچه های کرمان.آقای اشکان رحیمی مسول اعتبارات اداره کل راه جنوب کرمان گفته اعتبار استخدامی ها دیده شده برای این اداره.از اسفند میرن کارورزی.
مدیر جان این همه دعوا* ***** * ****** **** برای چیه؟مگر دولت قبل مقصر نبوده.چرا نظرات آرمین رو نمیذاری.
پاسخ:
مدیر سایت : آرمین ( یا آرزوی بزرگوار ) لطفا از کاه کوه نسازید ما اینجا جبهه گیری نداریم اگه دقت کنید ما همانطور که اعلام کرده ایم طرفدار نظام هستم وخواهیم بود و اگه نظری تایید نمیشه جزو اون خط قرمزهای  ماست قرارم نیست که هر نظری تایید بشه ما هیچ دعوای سیاسی هم  نداریم واحترام ویژه هم به تک تک مسئولان عزیزمان قایلیم لطفا از اب گل آلود ماهی نگیرید .
سلام بر همگی
دوستان آذربایجان غربی من دیروز با دکتر حاتمی زاده تلفنی صحبت کردم گفتن نهایتا تکلیف ما چی میشه میریم سر کار یا نه، گفت نوبخت فقط بطور شفاهی گفته اسفند ماه شروع به کار افرادی است که تمام مراحل قانونی را طی کردند و گفتش که استان ما تمامی مراحل را طی کرده و نسبت سه به یک را هم رعایت کرده و از این بابت مشکلی نداریم گفت انشاالله که قولش را عملی خواهد کرد ولی فعلا دستور کتبی بکارگیری افراد برای هیچکدام از استانها ارسال نشده و مشخص نیست کی دستور کتبی میدند باز هم گفتش باید منتظر بود ببینیم چی میشه
((دوستان آغ یادتان هست چند بار حضوری که رفتیم پیش حاتمی زاده گفت که ما کد استخدامی هم براتان گرفتیم حتی قسم هم خورد)) دیروز که درباره کد استخدامی ازش سوال کردم گفت تا زمانی که تامین اعتبار قطعی نشه کد استخدامی برای هیچ کسی صادر نمیشه..... این یعنی اینکه جناب دکتر حاتمی زاده هم ما را سرکار گذاشته بود تا دست از پیگیری برداریم... اخیرا هم جناب دکتر پستش ارتقاء یافته و شده سرپرست منابع انسانی استانداری... به قول آقای محجوبی این کارهاش شاید باعث شده ارتقاء مقام پیدا کنه... الله اعلم
خوب ما هم برا همین میگیم پیشنهاد انتخاب نماینده رو به صورت تیتر بالای صفحه فرار بدین تا کسانی که داوطلب هستند اعلام آمادگی کنند
حرف شما درسته که نماینده ها باید شناخته شده و قابل اعتماد باشند برای همین میگم که این پیشنهاد یک بار به صورت جدی مطرح بشه تا ببینیم که جواب میده یا نه چون در حال حاضر بهترین روش ممکنه 

پاسخ:
مدیرسایت :
بچه ها اولا اینکه من خودم به این کار اصلا خوش بین نیستم دوما  با چن نفر دیگه هم از جمله چن تا نماینده مشورت کردم درین مورد نه تنها این راهکار تعیین نماینده وپول جمع کردن برا اونها بصلاح نیست بلکه ممکنه بضرر هممون تموم بشه ( وشدنی هم نیست )بعدشم تازه غیر از چن نفر محدود کسی ازین کار استقبال نخواهد کرد و ممکنه فوق فوقش یه 500تومنی جم بشه اونم هیچ دردی رو دوا نمیکنه و بعدش هم هزار جوره حرف وحدیث پیش میاد مثلا یعده میان میگن پول مارو بالا کشیدن وازین حرفا ....
خلاصه کلام ما این کار را بصلاح نمیدانیم و خواهش ما از شما هم این است که فعلا پیگیری ها از طریق نمایندگان و استانداریها و رسانه های جمعی بصورت مستمر تا حصول نتیجه ادامه داشته باشه وان شاءالله شاهد آن باشیم  که همانطور که آقای نوبخت قول داده اند ردیف اعتباری برای استخدام های استانداری از طرف دولت محترم تدبیر وامید در بودجه سال آینده در نظر گرفته خواهد شد و استخدامی ها از اسفند امسال شروع بکار بکنند.
موفق وشادکام باشید .
مدیر جان لطفا جواب بدین با تشکر

سلام بچه های سمنان

به معا ون بودجه مختارزاده زنگ زدم گفت نامه امده اما برج ۸ با بقیه کارها میفرستیم تهران  هر جی بهش گفتم تا 15 وقته گفت  نه ما بهتر میدونیم

مدیر عزیز منم دیروز پیشنهاد آقای غریب رو دادم ولی شما توجه نکردین الانم که ایشون مطرح کردن دوباره شما بی پاسخ گذاشتید به نظر میاد با انتخاب نماینده مخالفید پیشنهاد بهتری دارین؟
شماره اس ام اس برنامه پایش رو بدین و همگی به این برنامه اس ام اس بزنید،لطفا
۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۷ اسفند خوزستان
موضوع برنامه امشب پایش در مورد بیکاری و اشتغال است خواهشا اس ام اس بدید. مهمانشونم هم نمایندگان مجلس هستن و ساعت 8 امشب پخش میشه.
http://snn.ir/detail/News/362068/189
مدیر عزیز و بزرگوار ممنون از اینکه اینقدر زحمت میکشی، یه خواهشی دارم لطف کن یه متنی برا تعیین نماینده از بین بچه ها تو سایت بزار تا با مشخص شدن نماینده های  حلقه پیگیری بچه ها به نماینده های مجلس،معاونت راهبردی و استانداری متصل باشه. قبل از ارائه بودجه به مجلس یه فرصت طلائیه مسلما این وبلاگ توسط مسئولین رصد میشه و واکنش ها و حساسیت های ما متقابلا رو اونها اثر میذاره. یه شماره حساب بانکی برای واریز هزینه پیگیری نماینده ها تو سایت قرار بده. از اینکه فقط زحمتتو زیاد میکنیم مارو ببخش.
۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۵:۳۹ به افق خانم
افق خانم!!کسی که تحقیقات محلی قبول شده ولی هنوزبه معاینات  وفلان نرسیده.میگن قبول شده گزینش!!
از کدوم شهر مازندرانید ؟

تا بابل را اردیبهشت گزینش کردند از شرق استان شروع شد و رفتیم تهران
پس چرا من گزینش نشدم؟
منم مازندرانم

 رییس جمهوری اسلامی ایران شامگاه عید سعید غدیر خم و در یک برنامه تلویزیونی به طور زنده با مردم سخن خواهد گفت.

به گزارش سایت اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری با اعلام این خبر افزود: حجت الاسلام والمسلمین روحانی دوشنبه شب (21 مهر ماه) و در پنجمین گفت و گوی زنده تلویزیونی ضمن ارایه گزارشی تازه از عملکرد دولت در حوزه های گوناگون، به طور مستقیم با مردم شریف کشورمان گفت و گو خواهد کرد.

پرویز اسماعیلی با اشاره به اینکه رییس جمهوری تاکنون 4 گفت وگوی زنده تلویزیونی، 4 نشست خبری با رسانه های داخلی و خارجی در کشورمان، 8 نشست خبری با اصحاب رسانه در استانها، 8 نشست خبری در خارج از کشور و بیش از 28 گفت وگوی رسانه ای مرتبط با سفرها داشته است، افزود: این حجم کم سابقه از ارتباط با خبرنگاران، نشانه ای از توجه به جایگاه ویژه رسانه و فعالان حوزه اطلاع رسانی در همراستا کردن دولت و ملت برای توسعه ایران عزیز و تحقق آرمانهای مردم است.

وی ادامه داد: رییس جمهوری در این گفت وگوی تلویزیونی به مهمترین مسایل کشور در حوزه های اقتصاد، سیاست خارجی، جامعه و فرهنگ می پردازد و مردم را در جریان رویکردها، عملکردها و آخرین اقدامات دولت در این زمینه ها قرار خواهد داد.

۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۴:۰۸ به بهزیستی
از کدوم استانی؟ تو استان ما که بچه های بهزیستی رفتن تهران
بهزیستی برای کجایی ؟
من از مازندرانم گزینش شدم

فکر کنم بهزیستی مازندران همه گزینش شدند

بهزیستی بیشترین نیرو را در بین ادارات گرفت ولی از اونجایی که انگار واقعا نیاز داشت در خیلی از استانها گزینشش را انجام داد
من هنوز گزینش نشدم.نفر اصلی هم هستم
برای گزینش باید بریم تهران؟
گزینش فقط شامل نفر یا نفرات اصلی میشه و نفرات ذخیره هیچ شانسی ندارند و اگه برای سه برابر ظرفیت هم  فقط یک نفر قبول بشه باز هم گزینش وجود خواهد داشت. و توی گزینش هم تا اونجا که من شنیدم کسی رو رد نمیکنن مگر اینکه سوءپیشینه داشته باشه.
۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۳ ماهور مهری
دوستان ؛ اگه یه نفر برای اداره ای تکی قبول شده ؛ گزینشش به چه صورت هست ؟؟؟؟؟. یه نفر می خواستن و اون یه نفر هم  تنها قبول شده.


۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۲:۰۳ ماهور مهری
"
خبر ۱۹  مهر ۹۳ استختام : پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۱ جذب می‌شوند

سیامک سلیمانی‌دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام این خبر اظهار کرد: در آزمون سال ۹۱ در مجموع ۱۷۰ نفر پذیرفته شدند که از این تعداد ۳۵ نفر از ایثارگران کد استخدامی و ردیف اعتباری گرفتند و مشغول به کار شدند.

وی افزود: ۳۵ نفر دیگر از ایثارگران و ۱۲۱ نفر از سایر شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی سال ۹۱ به دلیل عدم تامین اعتبار تا امروز مشغول به کار نشده‌اند.

سلیمانی‌دشتکی بیان داشت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده که تا پایان سال‌جاری این تعداد از عزیزانی که منتظر جذب در دستگاه‌های اجرایی بوده‌اند، بکار گرفته شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۲ گفت: در این آزمون مقرر شده بود که ۳۰۷ نفر از طریق آزمون و ۱۶۷ نفر دیگر از ایثارگران که در مجموع ۴۵۰ نفر می‌شدند در این استان جذب دستگاه‌های اجرایی شوند.

وی تصریح کرد: اسامی سه برابر ظرفیت این عزیزان اعلام شده و هفت دستگاه اجرایی نیز مصاحبه‌های خود را انجام داده‌اند و تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست تا در پایان سال ۹۴ نیز زمینه بکارگیری این عزیزان را نیز فراهم کنیم."


دوستان حالا ما 92 ای ها یعنی باید 1 سال دیگه هم صبر کنیم؟؟؟؟


"خدایا به دادمون برس"

قرار بود نماینده تعیین بشه برای تهران چی شد؟

تو را خدا زودتر هم نمایندگان مشخص بشوند برای پیگیری از تهران و هم شروع به جمع اوری پول کنیم برای هزینه سفر این عزیزان

1 - پیگیری براری اینکه نامه هایی که استانداری ها فرستاندن چه نتیجه ای داشته

2 - پیگیری برای دیدار با نمایندگان مجلس

3 - پیگیری دیدار با نوبخت و گرفتن جواب قطعی از ایشان

ببینید باید طوری پول جمع کنیم تا این عزیزان به راحتی و با هواپیما به تهران رفت و امد کنند
سلام من که پیگیر بودم نامه تهران فرستاده شده یا نه دو هفته گذشته شنبه و دوشنبه گفتند تعدادی که در اگهی استخدامی استانها بود را فرستادیم تهران
هر کاری کردم از نامه یه کپی به من بدهند ندادند تو را خدا کسی هست نامه را دیده باشه یا کپی نامه را داشته باشه

شاید بتونیم برای پیگیری حضوری ببریم تهران و پیگیر باشیم

اگر پیگیری نکنیم نامه توی کشوی یه کارمند میمونه و بدبخت میشیم
۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۱:۳۱ مسعود بنیاد شهید
دوست عزیز بنیاد شهیدی شما این صحبت رو از کجا شنیدید؟
۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۰:۵۵ پذیرفته شده بنیاد شهید
آقا کسی اینجا هست که قبول شده اداره بنیاد شهید ( بدون سهمیه) باشه؟ آیا درسته استخدامی بنیاد شهید لغو شده ؟ کسی در این باره اطلاعی نداره؟
۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۰:۲۱ لطفاً شما هم اس ام اس بدید
سلام، دیروز به آقای مروی به شماره0912.271.6910 اس ام اس دادم و ازشون تقاضای رسیدگی و جواب از آقای نوبخت کردم، ایشون هم بعد دوساعت با شماره جدید بهم جواب دادند: سلام هرکاری بتوانم انجام میدهم. انشاءالله. شماره جدید: 9202716910  
۲۰ مهر ۹۳ ، ۰۹:۵۴ b.mazandaran93@yahoo.com
رئیس‌جمهور و هیئت دولت 30 مهر به زنجان سفر می‌کنند

باید کاری کرد
رفتیم تهران اونام یه نامه دادن
ما هم از استانداری پیگیری کردیم
باید مسولین رو تحت فشار قرار بدیم تا امسال تعیین تلکیف شده و بریم سر کار
صبرم حدی داره
۲۰ مهر ۹۳ ، ۰۹:۲۹ استان فارس
آخرین خبر از استان فارس اینکه گزینش نشده ها کلا به فکر استخدامی نباشند و دنبال یه کار دیگه باشند.
این شامل افراد بدون سهمیه و سهمیه 5 درصد میشه.

با سلام خدمت دوستان

آقای نوبخت چهار روز پیش در جواب یک گزارشکر در مورد استخدام اینگونه جواب داده اند که استخدامی ها بسته نشده و بر طبق قانون به ازای هر سه نفر بازنشسته یک نفر استخدام میشه. اگر بر طبق بازنشسته باشه ظاهرا نیاز به تعریف بودجه و لحاظ کردن در بودجه 94 نمی باشد و اگر هم واقعا برطبق بازنشسته ها نباشد دولت نمی تواند ردیف بودجه ای جدا جهت استخدام برایش تعیین کند چون منع قانونی وجود دارد و قانون اجازه استخدام تا پایان برنامه پنجم را نمی دهد. اگر بر طبق برنامه پنجم توسعه است نیاز به تعیین ردیف بودجه نمی باشد حالا من سر در گم شده ام که آقای نوبخت و استانداری صحبت از ردیف بودجه استخدام می کنند. چون به ازای هر سه بازنشسته یک استخدام صورت خواهد گرفت و دولت برای آن بازنشسته تا آخر سال حقوق در نظر گرفته است و در بودجه سالانه به استانداری ها ارسال می دارد. لطفا مرا روشن فرمایید این تعیین ردیف بودجه دیگر چه صیغه ایست اگر طبق برنامه توسعه پنجم هستیم طبق قانون ما را استخدام کنن. ضمنا آقای نوبخت در تجمع ناظرین کشاورزی (که اینجانب هم حضور داشته ام ) گفتن که شما به باز نشسته های سال های 91 و 92 کاری نداشته باشید چون پست های آنها پر شده است و دیگر جای خالی برای استخدام بابت این دوسال نداریم. لطفا پاسخ دهید

 

بچه ها در اخبار اومده قبول شده های 92 تا اخر سال 92 جذب میشن و قبول شدگان 91 تا اخر سال 93 البته خبر از استانداری چهارمحال بختیاری هست من خرداد 92 ازمون دادم اذربایجان شرقی یعنی تا پایان سال 94 باید منتظر بشیم  یه تجمع دوباره به خدا اینا میخوان 92 رو حذف کنن یه همت دیگه لازمه تا قبول شده های 92 خودی نشون بدن وای برما اگر ساکت بنشینیم
۲۰ مهر ۹۳ ، ۰۰:۳۸ نقل از وبلاگ بچه های لرستان

دوستی کامنتی برای وبلاگ پیگیری لرستان فرستاده مسئول وبلاگ هم جواب کامنت رو گذاشته ، دقیقا وضعیت حال ماست  بخونید:

........

سلام
در نامه قید شده حداکثر تا 15 جواب ارسال بشه ولی ظاهرا نامه هیچ فایده ای در روند جذب ما نداره که چند روز دیرتر به لرستان رسیده و دیرتر پاسخ داده شده.
تکرار مکررات، کاش دلیل آرامش و خرسندی مسئولینی که خوشبین هستند رو میدونستیم تا شاید ما هم امیدوار میشدیم.


[پاسخ:]

یک : شما در دو  نظری که فرستادید خیلی نا امید برخورد کردی ، و از نامه ایی فرمودی که کوچکترین تلاشی چه در گرفتنش از مسئولین تهران و چه در گرفتن پاسخش از استانداری نقشی نداشتید و بصورت یک  تماشاچی نشستید و حکم صادر فرمودید !  شما حتی حاضر نشدید ایمیل دروغکی هم برای خالی نبودن تو وبلاگ بذارید چه انتظاری از مسئولین دارید؟؟؟

امثال شما  راحت  بخوابید کسی به شما نخواهد گفت دکتر دژپسند  گفتن تا 27   هم فرستاده بشه عیبی نداره !!!!

این دو قرتو نیم که شما ه دارید واقعا مایه تعجبه ! 

نظر شما چیه؟ چه باید بکنیم ؟ شما چه کار کردید ؟ تصمیمی برای جمع بگیری حاضری خودت توی اون تصمیم باشی؟

  ای کاشک مثل شخصیت  " من می دونستم" در انیمیشن  گالیور   فقط ننشیینی پای کامپیوتر و  انرژی که به زحمت به سایرن داده میشه تا از جای خودشون بر خیزن  و حق بجا  و حلال و قانونی  خودشون رو مطالبه کنن رو  بگیری !

من واقعا متاسفم  از ۱۰۰۰ نفر قبولی ۵۰۰ تاشون سرکارن  مونه ماها  یه دیدار برا پیگیری میذاریم زیر  ۲۵ نفر میان و  بعد  ۴۷۵ نفری  که بهر علتی نتونستن بیان  یاد گرفتن بگن چه خبر ؟  و اگر هم کاری صورت بگیره  یه پارچ آب سرد میرزین رو سر پیگیری کنندگان  !  خیال میکنی ما زندگی نداریم هر روز کیمون پا میشه میادش خرم اباد ؟

بزرگوار اگر تک نفره کار صورت می گرفت و پیگیری ها جواب میداد الان  هزارکی  جواب داده بود  ، این وبلاگ و سایت های پیگیری چیزی جز طلب کمک از کسانی که توی  یه کشتی در حال غرق شدن  هستیم نیست !

منتی  هم به گردن کسی نداریم ، اگر هم پیکیر امور هستیم فقط برای خودمون هست ، ولی همون طور که عرض شد یکدست صدا ندارد

به قرآن اگر همین اندک پیگیری ها هم نبود این استخدامی خیلی وقت پیشها لغو شده بود .همین قدر به بچه های پیگیر مدیون هستید یه کمی هم زبون  به کام بگیرید خوبه

۱۹ مهر ۹۳ ، ۲۲:۳۹ افق رضایی
دوستان میشه بگید گزینش شده و گزینش نشده یعنی چی؟
کسیکه مصاحبه عقیدتی داده و صد در صد جز قبولی هاست ولی معاینات پزشکی و تحقیقات محلی  انجام نداده جز گزینش شده هاست یا گزینش نشده ها؟

ممنون میشم جوابم رو بدید
با سلام
اینکه تیتر اخر نوشته بکار گیری در اواخر سال 94!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام
دوستان لطف کنن شماره تمامی نمایندگان رو بذارن توی سایت یا بخش نظرات.مثل همونی که 6 مهر آورده بودن.خواهشا تمام استانها باشه.دوستان هم لطف کنن اگه آیندشون براشون مهمه به همه نماینده ها پیامک بزنن.توی این برهه ی زمانی این بهترین کاره

پاسخ:
مدیرسایت : خب تو وبلاگ هست دیگه . 
از دوستی که میگن میخوان مجانی برن سر کار خواهش میکنم اینقدر شخصیت خودشون رو نبرن زیر سوال . برا چی مجانی کار کنین؟؟ فکر کردین اگه چند ماه مجانی کار کنین بعدش مجبور میشن استخدامتون کنن؟؟ نه اینطور نیست . خیلی از دوستان هستن که چند ماه بدون دریافت حقوق کار کردن و بعدم بشون گفتن اعتبار نیست برید دنبال کارتون . 
نباید به چیزی کمتر از حکم کارگزینی پیمانی قانع شد . 
من از بچه ها استخدامی نیستم. ولی خیلی نگران شما هتم. دوست دارم حق خودتو رو از این دولت بگیرید. بابا شما زحمت کشیدید نباید بذارید زحمتاتون الکی رو هوا بره
بابا قرار نیست کاری کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باید تا قبل از آذر کاری بکنیم. بچه ها فقط زودتر
من نظرموگفتم من خدای حاضرم چندماه مجانی کارکنم واخرش کارم درست شه چون سیاست یعنی دروغ کدوم اماربیکاری استانها درسته مطمن باشین بگیم مجانی کارمیکنیم قبول نمکنندچون مجورن مارااستخدام کنندولی الان ....زندگی من یکی به این استخدامی بسته است نباشه منم نیستم
پاسخ:
مدیرسایت:کارکردن بدون حقوق ظاهراغیرقانونیه ....قبلا این پیشنهادشده ولی  زیربارش نرفتن.
احتمالا زمانی که بودجه تحویل مجلس شد یک بار باید پشت درب مجلس هم بریم .
۱۹ مهر ۹۳ ، ۲۰:۳۷ به همه دوستان
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من نمی دونم چرا بعضی دوستان متوجه نیستن که  الان تنها کاری که باید بشه علاوه برتماس مکرر با دفتر نوبخت ****** **** ****** باید به نماینده ها مسیج بدین ویا حضوری برین پیگیر باشین وفشار بیارین.بابا یا علی بگین جو مجلس روباید به نفع خودمون شدیداتغییر بدیم

سار عزیز تا زمانی که بودجه سال 94 در مجلس و مراجع دیگر مصوب نشه که انشاء ا... اعتبار ما هم توش هست هیچ مسئولی جرات نمی کنه این ریسکو بکنه . نوبخت قصد داره که تعداد افرادی رو که ادارات و پیرو اون استانداری ها برای قرار گرفتن در بودجه سال 94 و به تبع آن تامین اعتبار به نظارت راهبردی اعلام میکنن رو  در قانون بودجه 94 قرار بده ولی همه عزیزان توجه داشته باشید که این پایان کار نیست وتا این قانون (بودجه 94)در مراجع خاص خودش ( مجلس ، شورای نگهبان) مصوب نشه و پس از اون ابلاغ نشه هنوز کا تموم نشده ؛ پس لطفا نگاهتونو به نمایندگان مجلس پس از اطمینان از قرار گرفتن در بودجه 94 توسط نوبخت نیز بیشتر معطوف کنید . ممنونم

۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۹:۲۹ ایمان محجوبی
سلام به همه دوستان عزیز و هم درد.دوستان اذربایجان غربی اطلاع دارین امروز اقای حاتمی زاده سرپرست جدید منابع انسانی استانداری شد؟یادتونه ایشون چه وعده های سر خرمنی بهمون میداد؟بالاخره مزد سر کار گذاشتن مارو گرفت
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۹:۰۴ کومش سمنان

خطاب به حامد, یه یه سمنانی و سیاوش!

شما تا حالا کجا بودیدکه الان سر و کلتون پیدا شده؟

چه کاریه؟؟اونا که از خداشونه چند وقت بیگاری میکشن ازت  بعد هر وقت دلشون خواست میگن تشریف ببرید.مجانی کار کردن که نشد تضمین!!تازه قبلش هم یه تعهد کتبی ازت میگیرن که هیچ ادعایی برای دریافت حقوق نباید داشته باشی. حالا به نظرت این وسط چی نصیبت میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
بچهاسلام توروخداحرف منوگوش کنین تنهاراهی داریم که بفهمیم حرف نوبخت درسته یانه توجه توجه کنین مگه نمیگن اسفندسرکارمیریم الان،90درصدازبچهاموافق من هستن چون بیکارهستن بایدبه نمایندهابگیم که به دفترنوبخت بگن ماازابان میریم سرکارالبته مجانی یعنی 4ماه مجانی براشون کارمیکنیم هم ادارات بکمبودنیروندارن هم ماها مطمن میشیم سرکارمیریم اگرنوبخت بگه نه مطمن باشیدبه پیربه پیغمبردروغه اسفندبازم سرکاریه مدیرنظرت چیه ؟؟بچهانظرتون چیه ؟؟اگرگفتن نه بازم جمع شیم تهران
کرمان فقط یک آزمون برگزار کرده (خرداد 91)
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۷:۳۷ فشارها باید تشدید شود
احتمالا نوبخت به استانداران در آخرین جلسه دوره ای که در تهران باهاش داشتند یک قولهایی داده که از اون به بعد اکثر معاونت برنامه ریزیهای استانداریها به مراجعه کننده ها و رسانه ها قول پایان سال میدند ، اولیش هم معاون برنامه ریزی مازندران خیرانپور بود که گفت ، ولی مشخصه که همشون از این قضیه خیلی مطمئن نیستند و نمیتونن قول قطعی به کسی بدن . مطلب مهم اینه که اگر فشار کم باشه اونها صحبت از پایان 94 هم مایل هستند بکنند .
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۹ به محمد صادق
استان کرمان چند تا آزمون برگزار کرده؟
93/07/19 - 14:19
شماره: 13930719000945
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:
پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 جذب می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 در این استان تا پایان سال جاری جذب می‌شوند.

 سیامک سلیمانی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام این خبر اظهار کرد: در آزمون سال 91 در مجموع 170 نفر پذیرفته شدند که از این تعداد 35 نفر از ایثارگران کد استخدامی و ردیف اعتباری گرفتند و مشغول به کار شدند.

وی افزود: 35 نفر دیگر از ایثارگران و 121 نفر از سایر شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی سال 91 به دلیل عدم تامین اعتبار تا امروز مشغول به کار نشده‌اند.

سلیمانی دشتکی بیان داشت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده که تا پایان سال جاری این تعداد از عزیزانی که منتظر جذب در دستگاه‌های اجرایی بوده‌اند بکار گرفته شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92 گفت: در این آزمون مقرر شده بود که 307 نفر از طریق آزمون و 167 نفر دیگر از ایثارگران که در مجموع 450 نفر می‌شدند در این استان جذب دستگاه‌های اجرایی شوند.

وی تصریح کرد: اسامی سه برابر ظرفیت این عزیزان اعلام شده و هفت دستگاه اجرایی نیز مصاحبه‌های خود را انجام داده‌اند و تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست تا در پایان سال 94 نیز زمینه بکارگیری این عزیزان را نیز فراهم کنیم.

انتهای پیام/68001/و20

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930719000945#sthash.J3WwzGhC.dpuf
پاسخ:
مدیرسایت :
نکته : گزارش خبرگذاری فارس یک مقدار متفاوته با اون فایل تصویری که خبرگزاری واحد مرکز خبر کهگیلویه وبویر احمد منتشر کرده . هم در آمار و هم در سال بکارگیری کسانیکه در سال 92 آزمون داده اند.
طبق آخرین خبر برای استان کرمان فقط اسامی افرادی که گزینش شدن  و جواب گزینش اومده فرستاده شده
خبرمربوط به استخدامی استانداری :سیما | صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری
http://chb.irib.ir/news/gozaresh/35189-1
سلام

کسی از دوستان اینجا جهاد 92 زنجان هس؟
رفته گزینش عقیدتی؟

چی پرسیدین؟
به کومش سمنان 

برای چی گفتند برو خیال راحت باشه؟ بابته چه موضوعی؟
ستان » ۱۶ مهر ۱۳۹۳
کد خبر: 65481 | بدون دیدگاه |

اقبال عباسی در جمع خبرنگاران گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی اردبیل با توجه به تأمین اعتبار به کارگیری این افراد، استخدامی‌های خود را جذب کرده‌اند.

ساوالان خبر: اقبال عباسی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: پیش‌بینی اعتبار جذب استخدامی‌های استان برای ادارات در سال ۹۴ یک تکلیف است و باید دستگاه‌های اجرایی این بودجه را پیش‌بینی کنند. نوبخت، معاونت راهبردی رئیس جمهور در سفر به اردبیل اعلام کرد دستگاه‌هایی که از محل اعتبارات سال ۹۳ می‌توانند استخدامی‌های خود را به کارگیری کنند به این کار اقدام کنند.

وی گفت: در این مورد برخی از ادارات استان از جمله دارایی استخدامی‌های خود را جذب و به کارگیری کرده‌اند. ما نیز اعلام می‌کنیم اداراتی که از محل بودجه و اعتبار ۹۳ می‌توانند استخدامی‌های خود را جذب کنند به این کار اقدام کند.

اون 5هزار نفر شامل ما گزینش نشده ها نمیشه؟
لطفا نماینده ها مارو هم لحاظ کنن تو بودجه
سلام. شماره ی نماینده ها رو بذارین تو سایت ما هم مسیج بدیم.
من از  گیلانم
پس 33000 هزار نفر چی شد مدیر؟ گزینش شده هارو حساب کردی یا کلا؟
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی:
سرپرست جدید دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری معرفی شد

گفتنی است در پایان این جلسه، آقای "علیرضا حاتمی زاده" بعنوان سرپرست جدید دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری معرفی و از زحمات و خدمات آقای "حسن آقایاری" مدیرکل پیشین این دفتر تجلیل شد.

/11:41 ق.ظ

 


کد خبر:  41764
فرستنده: News Admin
گروه: اخبار استانداریتاریخ انتشار : 19 /7 /1393 ساعت 11:41 ق.ظ
1393/7/19 شنبه
دستور العمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی استخدام در دستگاه‌های اجرایی 
شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی طی بخشنامه‌ای به منظور تحقق بندهای 2 و 3 سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و با استناد به ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری و با هدف شایسته گزینی و فراهم نمودن بستر اجرایی مناسب برای تحقق عدالت استخدامی، «دستور العمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی» را ابلاغ کرده است.
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۰ روش انتخاب نماینده
در مورد انتخاب نماینده ها << پیشنها میکنم بچه های هر استان یا چند استان با توجه به شناخت بیشتری که از همدیگه دارند یک نفر رو با موافقت خود اون شخص انتخاب کنند و معرفی کنند ، اینجوری که میگیم داوطلب بشید ، کسی هم اگر بخواد و تواناییش رو هم داشته باشه نمیدونه که بچه های دیگه با نمایندگیش موافق هستند یا نه ، پس پیشقدم نمیشه . پس به اینصورت که مثلا بچه های آذربایجان بین خودشون یکی رو معرفی کنند ، مازندران ، سمنان ، خوزستان و ... همینطور ،حالا همه استانها که لازم نیست باشند، هدف افرادی هستند که فعال هستند و از امور "گاهی بیشتری دارند هست . انتخاب نماینده و پیگیری امور توسط اونها شک نکنید که کار درستی هست این رو حتی اون اوایل پیگیرها یکی از خود دولتی ها هم به ما پیشنها داده بود که بین خودتون نماینده انتخاب کنید تا برن جلو.
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۳:۲۰ اسفند خوزستان
ممنونم مدیرجان. یعنی با مجموع جاهایی مثل اسفند خوزستان که هنوز 3 برابرش هم اعلام نشده منظورتون هست دیگه درسته؟
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۲ به بچه های همدان
با تشکر از این دو دوست همدانی که اعلام حضور کردند ، عزیزان قبل از اینکه بین خودمون نمایندگانی انتخاب کنیم شما زحمت بکشید حضوری نماینده شهرتون رو ببینید و اطلاعات و مستندات رو به ایشون نشان بدید ، این نماینده ها اطلاعات دقیق و درستی شاید نداشته باشند و به بیراهه برند لطفا هر چه سریع تر زحمت بکشیداز آقای خجسته ملاقات حضوری بگیرید .
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۷ اسفند خوزستان
آقای مدیر بالاخره معلوم شد کل ظرفیت های آزمون داده شده چند نفر بودن؟! مثلا خوزستان 3000 نفره خب راحت میشه همه استان ها رو جمع زد حساب کرد البته اگر آمارش رو دارین...
پاسخ:
مدیر سایت :  (اصلاح میشود )تعداد کل پذیرفته شدگان بر اساس آگهی های استخدامی استانداری ها ی کل کشور 16794 و تعداد اوناییکه گزینش رفتن 13230 نفر است .
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۲:۴۶ اسفند خوزستان
واقعا که...!

تا چند روز دیگر اعلام می‌شود
نتایج آزمون استخدامی بانک سپه
نتایج آزمون استخدامی بانک سپه با تأیید مراجع ذی صلاح، طی روزهای آتی از طریق سایت این بانک اعلام خواهد شد.
به گزارش ایسنا، این بانک به منظور تأمین نیروی انسانی خود در سال 1393 موفق به اخذ مجوز استخدام از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری شد.
این گزارش می افزاید: بعد از اخذ مجوز، بانک سپه در چهارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی و به منظور رعایت عدالت استخدامی در فضای رقابتی برای جذب نیروی انسانی، آزمون خود را در تاریخ 17 مرداد 1393 با حضور بیش از 87 هزار نفر در 84 حوزه امتحانی در سراسر کشور، با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار کرد.
براساس گزارش فوق، طی پیگیری های بعمل آمده از سوی بانک سپه، نتایج آزمون استخدامی یاد شده پس از تأیید مراجع ذی صلاح، طی روزهای آتی از طریق سایت بانک سپه به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.
19 مهر 1393 10:42 منبع: بازار کار
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۴ پیرشده استخدام
سلام.من از همدانم.پنج شنبه اگه خجسته باشه میرم دفترش.
سلام من هستم 
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۷ استتفاده از تمام ظرفیتها
عزیزانی که به هر طریقی با رسانه ها در ارتباط هستند و یا دوستانی یا آشنایی دارند حتما استفاده کنند و از آنها بخواهند که موضوع را دنبال کنند ، حال که قرار نیست تا آذر ماه حضوری دنبال کنیم باید تا اون موقع از سایر اهرمها به درستی استفاده کنیم . تماس با نمایندگان مجلس هم فراموش نشود .
با سلام خدمت تمام دوستان
افرادی که آمادگی دارن به عنوان نماینده به شرط تامین هزینه های پیگیری در مدت باقیمانده موارد زیر رو پیگیری کنن اعلام آمادگی کنن تا هماهنگی ها انجام بشه:
1- پیگیری وضعیت و فرجام اطلاعات جمع آوری شده در نامه استانداریها به معاونت در تهران.
علت پیگیری:
حضور به موقع و نشان دادن پیگیر بودن و دست از پا نکشیدن بچه ها به مسئولان معاونت و خنثی کردن عدم کارایی نامه ارسالی

اظمینان از گنجاندن اسامی در لیست بودجه 94 و در صورت عدم قرار نگرفتن در بودجه اعلام حضور مجدد فراگیر در تهران
2- دیدار حضوری با نماینده مسئول پیگیری استخدام استانداری ها در مجلس به عنوان نماینده پذیرفته شدگان و ارائه مدارک و مستندات مستدل
علت پیگیری:
جلوگیری از دادن اطلاعات غلط به نماینده همدان
قابلیت تماس مستمر در مدت پیگیری بین نماینده پذیرفته شدگان و ایشان و در صورت نیاز حضور در جلسات پیگیری
کسب اطمینان از قرار گرفتن در بودجه 94 از طریق این نماینده قبل از تصویب بودجه

3- ملاقات با نمایندگان فعال در مجلس مانند آقای رسایی و تشریح وضعیت موجود و ارائه مستندات

علت پیگیری:
اطمینان از پیگیر بودن ایشان و پیگیری نتیجه

4- هماهنگی (حضوری/ غیر حضوری) با خبرگزاریها بابت پیگیری مستمر وضعیت استخدامی های استانداری در سوالات بودجه ای از معاونت راهبردی
علت پیگیری:
فشار رسانه ای به دولت جهت تحقق وعده های شفاهی

5- جمع آوری لیست امضای پذیرفته شدگان چه به صورت واقعی و چه به صورت نیابتی (به شرط اطلاع) برای یکبار و استفاده از آن برای پیگیریهای فوق

سایر دوستان هم به پیگیریهای فردی خود ادامه بدهند و این روند رو قطع نکنند و گوش بزنگ و آماده باشن تا در صورت وقوع اتفاقات غیر منتظره با اعلام نمایندگان بچه ها در تمام صحنه ها حضور داشته باشند.
دوستان آماده به کار فرصت کوتاهه یه یا علی بگیم تمومه ان شالله پس اعلام آمادگی کنید. اولویت با نمایندگان قبلیه که کاراها رو پیگیری کردن اگر اونها حاضر نبودن دوستان دیگه اعلام آمادگی کنن.

مدیر عزیز لطفا پیشنهاد انتخاب نماینده ها را به صورت تیتر در بالای صفحه قرار بده تا کسانی که داوطلب هستند اعلام آمادگی کنند
از دوستانی که استعداد و توانایی کلامی و زمانی لازم را برای پیگیری دارند هم تقاضا کنیم که اعلام آمادگی کنند و بقیه دوستان هم در هزینه ها شریک خواهند بود قدم اول انتخاب نماینده هاست
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۱:۴۳ پیامک بدید
دوستان بیکار نباشید ، لطفا به نمایندگان مجلس به ویژه اقایان مروی و خجسته فامنین پیامک بدید . راستی هیچ کس از همدان اینجا نیست ؟
کارنامه تجارت خارجی ایران در 6 ماه اول سال چگونه بود؟
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 261563
 
اگرچه مدت‌ها بود که تراز تجاری ایران مثبت شده بود و بالاخره پس از سال‌ها، صادرات برای مدت مدیدی از واردات پیشی می‌گرفت اما آنگونه که آمارهای تجارت خارجی کشور در نیمه اول سال جاری نشان می دهند، واردات کشور از صادرات پیشی گرفته است و این یعنی نگرانی برخی صاحبنظران از خرج شدن پول‌های بلوکه شده نفتی ایران در کشورهای دنیا برای واردات کالا حتی اگر کالای اساسی هم باشد، چندان بی مورد هم نبوده است.
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۷ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
خوش بحال خوزستانی ها. حالا استان ما قراره 214 نفر رو فقط با یک آزمون استخدام کنه و هیچ تمایلی به این کار نداره.
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۶ به ماهور مهری
نمیدونستیم از گیلان هم کسی هست ، بالاخره چه خوب که یکی پیداش شد .
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۷ به همه عزیزان
سلام دوستان، صبح به آقای مروی و خجسته اس ام اس دادم. آقای خجسته جواب داد، عین عبارت ایشون رو می نویسم:

سلام
دوشنبه از سات پیگیر باشی
www.amirkhojasteh.ir

۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۲ چقدر موثق واقعا این حرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بچها کسی میتونه توضیح بده اولا اون 17000نفر ایا ماییم یا شامل استخدامیای دیگه  میشه چون بالش گفته با نوبخت صحبت کردم مشکل استانداریا رو حل کنه در ثانی مگه دزپسند نگفت شما33000نفرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۰:۵۰ سیاوش به کومش سمنان
سلام کومش جان
نگفتی نامه ای که استانداری سمنان به معاونت برنامه ریزی زده رو خوندی یا نه؟
آیا تمام اداره ها و افراد رو تو نامه اعلام کردن؟
ضمنا از نامه ای که به استاندار  زده شد متشکرم
بله درست می‌فرمایید؛ بنده هم در ایمیل به سه آزمونِ استانداری‌های سراسر کشور اشاره کردم.
منم موافق جمع کردن کمک هزینه هستم پیشنهاد خیلی خوبیه 
۱۹ مهر ۹۳ ، ۰۹:۴۸ مهندس بیکار 2

خجسته در دیدار با نوبخت به نقل از همدان پیام :
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین به جلسه خود با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور هم اشاره می‌کند و ‌می‌گوید: از نوبخت خواسته‌ام که وضعیت استخدامی استانداری‌ها را مشخص کند.
به گفته خجسته، ۵ هزار نفر در کل کشور استخدام شدند و حکم آنها تا پایان سال صادر می‌شود و استخدام ۱۷ هزار نفر نیز در بودجه سال ۹۴ لحاظ شده است.
اما خجسته به این روند انتقاد دارد و می‌افزاید: زمانی که اقدام به برگزاری آزمون می‌کنند باید به فکر بودجه آن ‌هم باشند و پیش از برگزاری آزمون برنامه‌ریزی کنند.


پاسخ:
مدیر سایت : منبع این خبر؟؟؟؟
۱۹ مهر ۹۳ ، ۰۹:۳۸ به همه دوستان
من دیروز به 50نماینده مسیج دادم .درواقع لیست نماینده ها باشمارشون جلوم بود و مسیج می دادم.حدود 10تا از اونا جوابمو دادن  ومی گفتن پی گیری می کنیم.به بقیه شون هم میدم.بچه ها فک می کنم این کار رو هممون باید انجام بدیم.یاعلی بگین باید ذهنیت نماینده ها رو به کارمون جلب کنیم.
خوزستان فقط خرداد91 واسفند 91 برگزار کرد.قرار بود خرداد 92 هم برگزار بکنن که نکردن.توکه اطلاعاتت درست نیست بی خود جو نده
 این روزا یه چیزی مثل خوره افتاده بجونم و اونم اینه خدایا اون لحظه ای که 15 اذر وقتی اونا لایحه رو دادن مجلس و اعلام عومی شد و ما فهمیدیم ولایحه خوندیم چه چه خبره بچها اینجا چه کامنتی میذارن1-خداااااااااااااااااااتموم شد اونهمه زجر تموم شد اون همه بلاتکلیفی بچها تامین اعتبار شدیم 2- .................اون چیزی که هممون ازش میترسیم و من حتی از نوشتنشم حالم بد میشه
۱۹ مهر ۹۳ ، ۰۹:۲۱ پس کیمیخواد نمایندها مشخص شه
دوستان عزیز از هر استان یه نفر اعلام امادگی کنه که حداقل 5 شیش نفر بشن با مشخص شدن نمایندها حالا میشه پولا رو جمع کرد لطفا اگه کسی میتونه اعام امادگی کنه تا مقدمات کار رو فراهم کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۹ مهر ۹۳ ، ۰۶:۵۳ اسفند خوزستان
خوزستان 2 آزمون در خرداد و اسفند 91 برگزار کرد (3000 نفر) با همون مجوز معروف همه استانها. قرار بود یک آزمون دیگه هم برای 2000 نفر با مجوز جدیدی برگزار کنه (اطلاعیه اش روی سایت استانداری خوزستان هست) که دولت جدید لغوش کرد.
با سلام مجدد
دوستان من فک می کنم داریم یه مقدار ناهماهنگ و جزیره ای عمل می کنیم. برا همین یا خوب دیده نمیشیم یا فقط یه عده دارن تلاش می کنن و بقیه منتظرن ببینن نتیجه چی میشه. برا همین لازمه یه عده که فعال ترن کارا رو پیش ببرن و اونا که کمتر میتونن همراه باشن حداقل تو هزینه ها شریک باشن. اگه قراره کاری رو انجام بدیم باید سه مرحله برنامه ریزی- اجرا و پیگیری رو توش لحاظ کنیم تا نتیجه بگیریم. مثلا اگه قراره رسایی نماینده مجلس رو در جریان کار قرار بدیم و اونو مجاب به پیگیری کنیم باید یه عده با کل مدارک موجود حضوری مراجعه کنن و مدارک رو تحویل بدن مطمئن بشن که ایشون اصلا تمایلی به پیگیری موضوع دارن یا نه بعد ازشون نتیجه رو پیگیری کنن. اینکه هر کس برا خودش ایمیل بزنه خوبه اما حتی نی مدونید ایشون قراره پیگیری کنه یا نه. منظور کلی من اینه همش تیر در تاریکی نندازیم با دو سه اقدام موثر و هدفمند به نتیجه برسیم. اینکارهم مستلزم اینه که پشتوانه مالی برا کساییکه آمادگی دارن این کار رو انجام بدن تهیه بشه وگرنه کسی جلو نمیاد. پس بچه های فعال تو هر شهر که همدیگه رو میشناسیم تبادل نظر کنن اگه اوکی بود و اگه می خواین همش نیایم تو وبلاگ و پیشنهاد بدیم و پیشنهادها در حد حرف باقی نمونه و عمل کننده به اون پیشنهاد مشخص باشه این کار یعنی هزینه 2000 هزار تومن عملی بشه چون واقعا این پول کسی رو نه فقیر می کنه نه پولدار اما ما رو هدفمند به نتیجه می رسونه.
خوزستان سه تا آزمون برگزار کرد؟؟
اسفند و خرداد 91+ خرداد 92؟؟؟
فکر میکنم اشتباه میکنی.
۱۹ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۱ توشه به "ساسان"
اطلاعیۀ استخدامی استانداری خوزستان، کارت شرکت در آزمون، وعده‌های 2 سالۀ دولت و شرح وضعیت شرکت‌کنندگان سه آزمون (خرداد 91، اسفند 91 و خرداد 92) رو براشون فرستادم.
 در ارتباط با جمع اوری پول برای نمایندگان پیگیر من 100 در 100 موافقم

حاضرم شماره حساب که اعلام شده مبلغ بیشتری هم بدم
۱۸ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۸ حبیب اصفهان
بیگ لایکککککککککککککککککککککککککککک رها
۱۸ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۲ ماهور مهری
دوستان من هم  آگهی استخداممون رو فرستادم برای آقای رسایی
"استان گیلان"
لطفا شما هم پیگیری کنید.
تو بهشت تلفن میزارن: از بهشت به تهران ۲۰ تومان
از بهشت به شمال ۳۰ تومان
از بهشت به بوشهر ۵۰ تومان
از بهشت به مشهد ۵ تومان!!!
میگن:چرا (مشهد) اینقدر قیمتش کمه؟
ما اعتراض داریم!
مسئول بهشت میگه: ساکت
از بهشت به بهشت؛ داخلی حساب میشه!
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (علیه السلام)
یا امام رضا به حق جوادت قسمت میدم گره از مشکل همه ما باز کن انشاالله تو اولین فرصت میایم پابوست
ای خدابرس بدادماجوانها چراحق مارانمیگیری ماحق قانونیمانه بریم سرکارچرابعد28ماه هنوزمابلاتکلیفیم به نظرشماچراقانونی که امروزابلاغ میشه مثل افزایش جریمه رانندگی  افزایش مالیات اضافه شدن شهریه دانشگاه کرایه ماشین وهزاران چیزدیگه فرداش باتمام قدرت عملی واجرامیشه ولی ما بدبختا هیچی 
۱۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۷ عاصم اردبیلی
جهنمده بیتن گول گلی که در جهنم روییده است فلکین قانلی الیندن بیر آتیلمیش یئره اندی، بخت برگشته ای، از دست خونین فلک به زمین امد بیر فلاکت آنانین جان شیره سیندن سودون امدی، فلاکت زده ای، از شیره جان مادرش شیر نوشید بوللو نیسگیل شله سین چیگنینه آلدی . کوله بار سنگین درد و غم را به دوش گرفت تای توشوندان دالی قالدی، از همسن و سالان خود عقب افتاد ساری گول مثلی سارالدی. مانند گل زرد، صورتش زرد شد گونو تک باغری قارالدی. روحش مانند روزش سیاه شد خان چوبانسیز سئله تاپشیرسین اوزون، برای اینکه در دوری خان چوپان، خود را به سیل بسپارد یوردوموزا بیر سارا گلدی. سارای جدیدی به میهنمان آمده است بیر وفاسیز یار الیندن یارا گلمز سانا گلدی. از دست یار بی وفایی، به ستوه آمد بیر یازیق قیز ، جان الیندن جانا گلمز جانا گلدی. یک دختر بینوا، از دست جانانه اش به جان امد کئچه جکده “الموت” دامنه سیندن بورایا درمانا گلدی. در گذشته از دامنه کوه الموت به اینجا (اردبیل) برای درمان امده است بیرآدامسیز “سوری” آدلی، الی باغلی، دیلی باغلی! یک بی کس، به اسم سوری، دست هایش به جایی نمی رسد، زبانش بسته شده است (شاید مقصود اشاره به لکنت زبان سوری دارد) “سوری” کیم دیر؟ سوری کیست؟ سوری بیر گول دی جهنمده بیتیبدیر . سوری گلی است که در جهنم روئیده است سوری بیر دامجی دی، گوزدن آخاراق اوزده ایتیبدیر. سوری قطره اشکی است که از چشم جاری شده است و در گونه ها گم شده است سوری یول- یولچوسودور، ایری ده یوخ ،دوزده ایتیبدیر. سوری مسافری است، که نه در راه های بیراهه بلکه در راه درست گم شده است سوری، بیر مرثیه دیر اوخشایاراق سوزده ایتیبدیر. سوری مرثیه ای است که در حال سروده شدن در میان کلمات گم شده است او کونول لرده کی ایتمیش دی ازلدن، اودو گوزدن ده ایتیبدیر. او در گذشته از دل ها گمشده بود، از این رو از چشم افتاده است سوری بیر گوزلری باغلی، اوزو داغلی سوزوداغلی، سوری یک چشم بسته است، خودش داغدار است و حرفهای داغدار اولوب هاردان هارا باغلی! ببین از کجا به کجا دل بسته است! بوشلاییب دوغما دیارین، اوموب البته یاریندان. دیار مادری خود را رها کرده است، البته که از یارش توقع داشته است ال اوزوب هر نه واریندان. از هر چه که داشته دست کشیده است قورخماییب،شهریمیزین قیشدا آمانسیز بورانیندان، نه قاریندان. از سرمای سوزان شهرمان در زمستان نترسیده است گزیر آواره تاپا، یاندیریجی دردینه چاره، تاپابیلمیر. آواره و سرگردان می خواهد درمانی برای دردش بیابد اما، ... نمی تواند چوخ سئویر عشقی باشیندان آتا، آمما آتا بیلمیر. خیلی دلش می خواهد عشق را از سر بیندازد، اما ... نمی تواند اووا باخ آووچی دالینجا قاچیر، آمما چاتا بیلمیر. شکار را نگاه کن که می دود تا به شکارچی برسد، اما ...
نمی تواند ایش دونوب، لیلی توشوب چوللره مجنون سوراغیندا. کارها برعکس شده است، لیلی به دنبال مجنون آواره بیابان شده است شیرین الده تئشه، داغ پارچالاییر فرهاد اوتورموش اوتاغیندا. شیرین تیشه به دست گرفته است و کوه ها را به خاطر مجنون از هم می شکافد تشنه لب قو نئچه گور جان وئری دریا قیراغیندا. ببین قوی تشنه لب چگونه در کنار دریا جان می دهد گوزده حسرت یئرینی خوشله ییب ابهام دوداغیندا. در چشمانش حسرت جا خوش کرده است و در لب های تردید وارلیغین سون اثری آز قالیر ایتسین یاناغیندا. کم مانده است آخرین نشانه های حیات در گونه هایش گم شود سانکی بیر کوزدی بورونموش کوله وارلیق اوجاغیندا. مانند زغالی است که در اجاق هستی به خاکستر آغشته شده است کوزه ریر پیلته کیمین، یاغ توکه نیب دیر چراغیندا. مانند فتیله چراغی است که روغنش تمام شده است بوی آتیر رنج باغیندا. قوجالیر گنج چاغیندا، در باغ رنج و حسرت بزرگ می شود، در سن جوانی پیر می شود بیر آدامسیز، سوری آدلی، الی باغلی، دیلی باغلی! یک بی کس، به اسم سوری، دستانش ناتوان و زبانش ناتوان سوری جان !
اومما فلکدن ، فلکین یوخدو وفاسی، سوری جان
از فلک توقع زیادی نداشته باش، فلک بی وفاست نه قدر یوخدو وفاسی، او قدر چوخدو جفاسی، هر قدر که وفا ندارد، همانقدر جفای فلک نیز زیاد است کوهنه رقاصه کیمین، هر کسه بیر جوردی اداسی، مانند رقاصه های قدیمی برای هر کسی یک ادایی در می آورد او آیاقدان دوشه نی، ایستیر آیاقدان سالان اولسون. فلک می خواهد که هر از پا افتاده ای را، بیشتر از پا بیندازد او تالانمیش لاری ایستیر گونو- گوندن تالان اولسون.. می خواهد هر تارج شده ای را بیشتر تاراج کند او آتیلمیشلاری ایستیر هامیدان چوخ آتان اولسون. می خواهد کاری کند تا رها شدگان را بیشتر رها شوند او ساتیلمیشلاری ایستیر قول ائدرکن ساتان اولسون. می خواهد کاری کند که برده ها، برده تر شوند نئیله مک قورقو بوجوردور . چه کار می شود کرد، نظام طبیعت هم اینطور است
با سلام لطف بفرماییید شماره حساب نمایندگان عزیز رو با تایید مدیر مقرون بفرمایید تا مبلغ مورد نیاز از طرف بچه ها واریز بشه.به هر حال پیگیری خرج داره و کمترین کاری که بچه ها میتونن انجام بدن پرداخت هزینه پیگیری هست
اولا بله من اشتباه متوجه شدم.ولی همین نماینده که حقوقش بالای دوازده میلیون در سال بدون مزایا شاید باشه کتش به ما نمیارزه چون با رای ما اومده بالا.
بماند!بچه های کرمان که رفتن پیش آقای گرامی چه خبر؟
۱۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۱ صادق از خوزستان
در زیر عین جملات رد و بدل شده با آقای مروی رو برای شما گذاشتم؛ من: با سلام خدمت آقای مروی، لطفاً پیگیری بفرمائید که چرا بعد از گذشت 28 ماه، پذیرفته شدههای دستگاههای اجرایی که تحت عنوان آزمون استانداری بوده را با اینکه تمامی مراحل را بطور قانونی طی نمودیم، دعوت بکار نمی کنند و این همه جوان را از ادامه زندگی آبرومند باز می دارند. چون نتیجه این بلاتکلیفی فروپاشی خانواده خواهد بود، آن هم در کشوری اسلامی چون ایران. لطفاً دستی را که به قصد یاری به طرفتان دراز کردیم، بگیرید.
پاسخ آقای مروی: سلام علیکم نگران نباشید انشاالله خدا کمک می کند و ما هم در حد توان پیگیری می کنیم.
من: تمام چشم امیدمان اول به خدا، سپس به شماست تا در لایحه بودجه 94 تأمین اعتبار شود.
۱۸ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۳ مرگ تدریجی یک بیکار
آرزوخانم!منظورشاهرود،نمایندگان مجلس نیستن!منظورش اون چندنفربیکارهمین استخدام مثل من وشمان که براپیگیری نامه در9مهرانجابودن!اگرشش مهرامده بودی!دوزاریت میوفتاد!وگرنه وکیل مجلس که کتش به همه ما می ارزد!به چندرغاز من وشمانیازندارد!اماغیرازاین حرفا!من باپول جمع کردن واینکارامخالفم.
۱۸ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۰ مرگ تدریجی یک بیکار
ای خدا!خسته شدم!دیگه بریدم!مردم ازخوندن ونوشتن کامنتای بیخود!یکی میگه نامه بدیم به فلان نماینده!وقتی شخص اول دولت(رییسجمهور)ماروبه حال خودمان رهاکرده تاازگرسنگی بمیریم!ازشخص درجه دهم کشورچه انتظاری دارین؟ازدست بعضیاسرموبکوبم به دیوار!اززخم زبان ملت بیجنبه خسته شدم!یاروبامن لیسانس گرفته!داردسیروپیازمی فروشدامابه من فخرهم می فروشدکه خودش شاغله ومن بیکار!ای خداتاوان کدام گناه رومیدم که تااین حدراضی بخواری وخفتم شدی؟!ادمین جان ستاره دارش نکن!فحش که ندادم!
پول زور نمیدیم.مگه نمایندگان. کم حقوق میگیرن.اصلا وظیفه نمایندگان بوده تهران پیگیر بشن.از اونجایی که مملکت رو به واپس گرایی شده همه چیز باید با هرج و مرج و بدون سلسله مراتب حل بشه.پ
فعلا که کسی از نماینده ها اعلام آمادگی نکرده بعید میدونم دوستان قبلی مایل به ادامه کار باشن 
با سلام خدمت دوستان
با توجه به وضعیت موجود که از یک طرف نمی دونیم باید منتظر بمونیم یا نه اقدامات زیر باید انجام بشه تا به قول معروف سرمون بی کلاه نمونه:
1- هر نفر باید حدود 2000 هزار تومن پول بابت پشتیبانی نمایندگان پرداخت کنه تا اونا بتونن پیشنهادها و اقدامات لازم رو انجام بدن. اگه 1000 نفر واقعی هم باشیم میشه حدود 2 میلیون تومن که فک می کنم برا کل پیگیریها تا آذر برای 5 نماینده کافی باشه. این مسئله باید ظرف همین هفته انجام بشه تا کارا عقب نیافته. پول هم میشه به صورت استانی یا شهرستانی توسط افراد فعال جمع بشه که مشخص بشه کیا پای کارن و پول جمع شده از استانهای مختلف به حساب نماینده ها واریز بشه
2- ظرف این هفته نماینده ها باید مجدداً به دفتر دژپسند مراجعه کنن تا اولا به اونا بفهمونن با یه نامه نتوستن وعده سرخرمن بدن و دوم اینکه ببینن تکلیف این جمع آوری اطلاعات چی میشه
3- دیدار نماینده ها با دو نماینده مجلس و ارائه مدارک و مستندات لازم و پیگیری

3-

در نامه مجوز استخدام هم درج بشه

سلام

من هم الان آگهی استخدامی استانداری کرمانشاه رو خدمت آقای رسایی فرستادم و ازشون خواهش کردم که پیگیری کنند.

۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۰ کومش سمنان

هم استانی های عزیز سمنانی  چنانچه وایبر دارید در صورت تمایل شمارتونو در این ایمیل بزارید تا به گروه استخدامی های دستگاه های اجرایی استانداری سمنان ملحق بشید. متشکرم

6mehr1393@gmail.com


این نامه سرکاری هم نتیجه تجمع ما در تهران بود اگر تعدادمان بیشتر بود حتما نتیجه ای بهتری میگرفتیم اما افسوس که بیشتر دوستان کم لطفی کردن . بخدا من دوتا بچه مریض گذاشتم ورفتم تهران چون احساس مسولیت میکردم منتی هم ندارم چون به خاطر خودم وخانواده ام رفتم ولی اگر بقیه هم احساس مسولیت میکردن الان خیال همه راحت بود افسوس صد افسوسسس
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۶ خطاب به جانم فدای شهدا
ادمین تایید کن

جناب جانم فدای شهدا یاهوتو واسم بفرست
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۸ اسفند خوزستان
من هم در همراهی با دوستان آگهی آزمون های خرداد و اسفند 1391 رو همراه با توضیحات استانداری که گفته بود به این نیروها نیاز داره برای آقای رسایی فرستادم.


شماره دیگر نمایندگان را هم برای پیامک داشته باشید
1.عباس فلاحی آذربایجان شرقی
09143260424
2.غلامرضا نوری آذربایجان ش
09143011760
3.محمد باقری آذربایجان ش
09144206774
4.مسعود پزشکیان آذربایجان ش
09144051786
5.محمد فرهنگی آذربایجان ش
09144156098
6.علیرضا منادی آذربایجان ش
09143154762
7.مهناز بهمنی آذربایجان ش
09141310054
8.علی علی لو آذربایجان شرقی
09125081041
9.ارسلان فتحیپور آذربایجان ش
09126976017
10.مهدی دوات گری آذربایجان ش
09121333049
11.محمدحسن نژاد آذربایجان ش
09122470251
12.شهروز افخمی آذربایجان ش
09144223011
13.بهلول حسینی آذربایجان ش
09122185797
14.محمدعلی مددی آذربایجان ش
09143231519
15.شیری آذربایجان شرقی
09141213538
16.دهقانی آذربایجان شرقی
09143152533
17.جهانگیرزاده آذربایجان غربی
09121505813
18.فتاحی آذربایجان غربی
09144414424
20.محمد عثمانی آذربایجان غ
09121239199
21.موید حسینی آذربایجان غ
09144156683
22.علی آقایی آذربایجان غربی
09121110642
23.محمدعلیپور آذربایجان غ
09144163788
24.عثمان احمدی آذربایجان غ
09143420850
بیگی آذربایجان غ
09141415006
26.عیسی زاده آذربایجان غ
09141453223
27.حسین زاده آذربایجان غ
09190309016
28.خضری آذربایجان غربی
09143404483
29.پیرموذن اردبیل
09141511515
30.حقیقت پور اردبیل
09127614163
31.جلیل جعفری اردبیل
09122650739
32.یونس اسدی اردبیل
09143540553
33.برومند اردبیل
09126354503

سلام
آگهی استخدامی های استان لرستان رو  برای اقای رسایی فرستادم
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۶ حبیب به اصفهان
سلام دوست من. اره مطمئنم چون دو تا از دوستام سهمیه دار هستن از طریق اونها متوجه شدم. استانداری هم ک رفتم همین و بهم گفتن
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۳ بوق بوق در جواب به ساسان
آقای ساسان شما تازه به این فکر افتادین

من خودم سه چهار ماه پیش همه این چیزا رو واسه جناب رسایی ایمیل کردم و حتی گفتم سهمیه هم دارم

مجلس چون وزیر کشور از اصولگراهاست زیاد کاری به این موضوع نداره

من وقتی حرفامو به جناب رسایی گفتم از دفترشون زنگ زدن و مدارک خواستن منم همه چی واسشون فرستادم

بعد از مدتی معلوم شد که جناب رسایی یه نامه به اداره ای که من باید استخدام شم زده و اونا هم گفتن به خاطر نبود اعتبار منو فعلا اسخدام نکردن

یعنی جوابی رو که خودم میدونستم رو به جناب رسایی هم گفتن


پس اینقد رسایی رسایی نکیند که به هیچ دردی نمیخوره
پاسخ:
مدیر دوم: اونو شما فرستادید دلیل نمیشه دیگران نفرستن.. اگه همه با هم دست به کاری ببریم و بهشون فشار بیاریم اونا هم مجبور میشن جواب بدن..اما اگه تنها یکی دونفر بفرستند معلومه جواب نمیدن و در نظرشون بی ارزش جلوه میکنه.
مدیر یا هر یک از دوستان اگر مجموعه کاملی از قول ها و وعده هایی که در طول این دوسال برای استخدام دادند رو دارید لطفا برای ایشون بفرستید ، فقط فرستادن آگهی استخدام به نماینده برای روشن شدن موضوع کافی نیست . هر کس فرستاد اعلام کنه که بدونیم فرستاده شده .

مهم ................       فوری.........................

دوستان عزیز بنده از طریق ایمیل با آقای رسایی تماسی داشتم و موضوع استخدام استانداری ها را با ایشان در میان گذاشتم و عین جواب ایشان را برایتان میذارم:

«««سلام
در حال بررسی موضوع هستم
چنانچه جمع بندی بررسی این باشد که اجحافی در حق شما شده حتما پیکیر خواهم بود
دوستان دیگرتان را پیدا کنید و شبکه تشکیل دهید مثل آزمون نفت اسناد و مدارک و استدلال های خودتان را برایم ارسال کنید. 
موفق باشید»»»»»


لطفا همگی عین آگهی استخدامی استانداری شهر خودتون رو از طریق google پیدا کنید و برای ایشان از طریق ایمیل بفرستید.

لطفا به جای نوشتن شعر و گذراندن بی مورد وقت یک ایمیل به ایشان بزنید.

rasaeehamid@gmail.com

بی تفاوتی تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۱:۴۳ یه سمنانی به کومش سمنان
سلام به کومش سمنان عزیز.ممنون از پیگیریهای شما.شما اطلاع دارید که کدوم اداره ها رو برای تامین اعتبار به استانداری معرفی کردن؟سپاسگزارم
سلام اقای حبیب از کجا اینقدر مطمعنی کاره سهمیه دارها داره حل میشه؟ کی بهتون گفته؟میشه کامل توضیح بدید و بگید چه روزی فهمیدید لطفا
۱۸ مهر ۹۳ ، ۰۹:۱۹ حامد به کومش از سمنان
سلام کومش عزیز
تونستی نامهای که به نظارت راهبردی زدن رو بخونی?یا فقط شماره و تارخ نامه درهغرو دا
۱۸ مهر ۹۳ ، ۰۱:۳۲ آذربایجان غربی
جناب «احمقانه به دنبال یه نامه» که البته اسمی که روی کامنتت گذاشتی کاملا برازنده شخصیتته، خدمتت عرض کنم که ما دنبال حال خودمون هستیم ولی شما هم دنبال حال زار خودت باش که معلومه زیاد خوب نیست... کسی به نامه ای نمی خنده و فوقش میگن نامه الکیه و فکر نکنم ادم معلوم الحالی مثل شما رو اصلا در حدی باشی که نسبت به بقیه بخوایی اینچنین حرف بزنی... شما همون بشین خونه و منتظر تلاش بقیه باش البته اگه قبول شده باشی و حرف نزن. الکی هم نیا کامنت بذار که من دو دفعه رفتم تهران. افراد خالی از شخصیتی مثل شما هر روز چند بار این چنین با فحاشی به همه می تازن تا بقیه رو نامید کنن اما با دعای گربه سیاه بارون نمیاد. ما چند بار رفتیم تهران و جوابمون این بود یا مسئولین به قولشون وفا می کنن یا عهدشکنی می کنن که بسیار بسیار بعیده که در هر دو صورت انسان کوچک و حقیری مثل شما حق احمق خطاب کردن دیگران رو ندارید... مدیر محترم لطفا کامنت من رو بدون کم و کاست تائید کن تا هر بی سر و پایی که اینچنین کامنت می ذاره بفهمه که جواب های هویه...
۱۸ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۸ ✿ قرمــــــــــــــز ✿ به غریب
منظور من این نیست که دلم نمیخواد شما اسفند بری سر کار.
منظور من اینه یا یه حرف رو نگو یا کامل بگو.
اینکه شما میگی یه حرفی هست ممکنه موجب ناراحتی بعضیا بشه مشخصه چیه.
اگه درست و حسابی و کامل صحبت کنید فقط اشخاص گزینش نشده معلوم الحال استرس میگیرن نه کل بچه ها.
حالا شما هر چی میخاین بگین. من یکی که دیگه به اینا اعتماد ندارم و شک دارم تأمین اعتباری صورت بگیره وگرنه منم میدونم اگه یکسری شروع به کار کنن به نفع همه میشه. درضمن این چند روزه واقعاً یه اتفاق هایی داره میفته. از اینکه بعضی از استانها دارن نتایج اعلام میکنن مشخصه که توقف تا حدی برداشته شده و گوش شیطان کر یکسری مسائل داره حل میشه.
۱۸ مهر ۹۳ ، ۰۰:۰۱ احمقانه به دنبال نامه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام اصلا فکر نمی کردم یک نامه که برای دست به سر کردن ما ها زده شده بود اینقدر اهمیت داشته باشه که یک عده ******* دایم کامنت در این مورد ونگرانی از این مورد داشته باشند. روز 4 شنبه دفتر خانم پور صادق از کارمندان بودجه منطقهای و کردستانچی بودم .تا اسم این نامه آقای نوری را اوردم حسابی بهم خندیدند و گفتند دز پسند خوب شما را سر کار گذاشته و........................  حالا برید و یک فکری به حال زار خودتون بکنید.
۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۷ محمود از مازندران
مازندرانی عزیز
شما روز شنبه استانداری بودید؟ الان کجایی؟ من برای تهران رفتن اماده ام.

مازندرانی عزیز نگران گزینش نباش چون در مازندران امار کل 600 نفر چه گزینش شده و چه نشده برای تامین اعتبار در تاریخ 15/07/93 به تهران ارسال شد و مسئولین استانداری مازندران گفتند برای اینکه حقی از کسی ضایع نشه همه رو گزینش شده فرض میکنیم و جزئ امار می اریم . و انشاءا... وقتی تامین اعتبار انجام شد گزینش ها رو به سرعت انجام میدن . البته اگه بتونید سازمانتونو قانع کنید که مراحل استخدامی رو ادامه بدند مسلما بهتره . ممکنه هنوز در جریان امور یعنی به جریان افتادن مراحل استخدامی در بعضی از استانداریها نباشند .

جان مادرتون ول کنید این خاله زنک بازیا رو حالم بهم خورد دیگه در این مورد[ایثارگرو شهیدو...] کامنت نزارین
۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۳ مازندرانی
اقا جان از این نمایندها بخاری بلند نمیشه ایا شیر زن یا شیر مردی هست یاری کنه منو تا بریم تهران پیگیر این دو سه مورد بشیم ؟؟؟؟ مرد حسابیا دو روز هی میگیم پیگیر کارمون شید اما از اسفالت محلمون صدا در اومد از اقایون نه فقط خواهشا بعدا واسم تریپ اعتراض ور ندارید که حالو حوصلتونو ندارم
۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۱ جانم فدای شهدا
حق با حبیب و مینو هست.حرف حق تلخه.اگر حق بود حضرت علی به طلحه و زبیر بیشتر سهم از بیت المال میداد.اونهایی الان زیر لحافن که حق استخدام امثال ما را گرفتن .اگر دروغ میگم برین تحقیق کنید و دست از توهین به نظرات دیگران بردارید.حق کشی هیچ ربطی به اجر معنوی ندارد.والله خود شهدا به این دنیا پرستی راضی نیستند
۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۴ یکی مثل تو
سلام دوستان ؛تو این مدت که اینهمه منتظر استخدام بودم وهر روز پیگیر؛هروقت هرچقدر هم جواب ناامید کننده میشنیدم ؛ویا وقتی توکامنتای مختلف ناراحت میشدم،اما هیچ وقت مثل امروز ناراحت نشدم که شما اینطور در مورد خانواده شهدا قضاوت مکنید...من نه خانواده شهیدم نه سهمیه دارم واصلا خونواده من تو جریان جنگ نبودن ..اصلا از موشک وبمباران هم تو جایی که مازندگی میکنیم خبری نبوده..امابا خودم فکر می کنم اگه وقتی به حمایت پدر نیاز داری بهت بگن بابا رفته بااونی که به خاکمون حمله کنه؛بجنگه بعد دیگه هیچوقت نبینیش چه احساسی پیدامیکنی..مگه بقول شما سهمیه ای جلوی استخدام منو شمارو گرفتن ..به جای این حرفا متوسل بشیم به همین شهدا که همه چیزمونو،همه زندگیمونو ازاونا داریم..
خطاب به قرمز: نگران این نباشید که اگه گزینش شده ها رفتن سرکار شما گزینش نشده ها تنها میمونید. اتفاقا اگه گزینش شده ها برن سرکار طبق قانون مراحل شما هم از توقف آزاد میشه و به امید خدا کار شما هم حل میشه. اگه امسال گزینش شده ها مشعول نشن سال بعد جذب میشن و این به ضرر شماست چون طبیعتا شما میرین برا سال   96و95. اینارو گفتم تا بدونید که سرنوشت کار همه ما به همگره خورده و از اینکه گزینش شده ها ابن ور سال برن سرکار بقیه هم باید حوشحال باشن چون کارهای اونا از سال بعد میفته رو غلطک اداری.
۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۱ محمود از مازندران
سلام 
خواهشا این بحثهای سهمیه داربودن یا نبودنو تموم کنین هیچ فایده ای نداره.حق قانونیه خانواده های ایثار گر هست باید طبق چهارچوب انجام بشه. ما هیچ وقت نمیتونیم خودمونو جای اونها بذاریم.بهتره که مشکل خودمونو حل کنیم. دوستان لیدر 6 مهر تهران پیام بذارید و بچه هارو انسجام دوباره بدین.پیگیری تهران رو میخواهید چکار کنین؟

ما تو مازندران 600 نفریمو حقوقش مگه چقدر میشه. بگیم نفری 1میلون در کل میشه 600 میلیون تومن. اصلا 600 میلیونم نه 1میلیارد تومن. اصلا 1میلیاردم نه 2 میلیارد تومن. خداییش 2میلیارد مگه چقدر پوله. به جون خودم همین پسرعمم بابل یه خونه خرید 2میلیارد تومن.

اگه اسفند نگیرنمون دیگه بیشتر از این نباید خودمونو فیلم کنیم.

۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۲ عاصم اردبیلی
اوغرو منظومه سی

 

بیر اوغرو گلیب هرنه دئسن وار اونا قابی

حیرت ده قویوب هم منی هم شیخ ایله شابی

بال گورسه دویونجاق اونو بارماقلایاجاقدیر

بارداقه توکوب ایچمه لی دیر گورسه دوشابی

چوخ دان چوخا آزدان ازا قانع دی ایشینده

مشکل وئره ال ده ن بئله بیر کار ثوابی

انصافلی دی خوف وخطری هاممیا بیردیر

بیرنمره الار مدرسه ده مهر وعتابی

بو اوغرو نه تاجردی نه قاضی نه وزیر دیر

آج قالماقین اوستن دی ایاب ابله ذهابی

ایش سیزدی ولی اهل وعیالین دیشی واردی

دیش لیک دیله یه ن اولادینا یوخدو جوابی

بو اوغرو اوزونده ن آجا حاشا تله قورسون

توخ اوغرویا همیانیده وار بندو طنابی

بیر اوغروداوارظاهری خوش رتبه سی والا

دنیا منیم اولسون دی اونون جمله عذابی

چیرکین لیگی نین اورتوب اوزون جامه ی الوان

بیر قورخولو موجود ایدی رد اولسا نقابی

یای گلسه گوزه ل یایلاقی ساحل قیراغین دا

قیش اولسا بوران اینجیده بیلمز اوجنابی

گوندوز نازینا مشتری دی میز ریاست

صونسوز گئجه لرده پر قواوسته دی خوابی

قوللوقچوسونون دائم ایپک دستمال الینده

ماستونچوسونون شیش ده مهیادی کبابی

نیسگیل کوکونو قازمادا مانقال ماشا حاضر

گر نشئه نی تخت ائیله مه سه باده نابی

 دولت حقوقون دا او داوام یوخ اوده بیلسین

بئش گون بو گئنیش لیک ده حساب ایله کتابی

ناچار سالیب دیر اله بیر حکم بو اوغرو

قادر دی اگر بیرگئجه ده چاپسا سرابی

چون قافیه جکم ایله سراب دان آد آپاردیم

حتما قلمین شاکی یه کافی دی جوابی

مینسه دالووا بیزله یه جک مقصده چاتسین

مینسون دالینا چاپمالی دی خوشدو رکابی

مسجدده تمرد ائله مز اهل نمازه

میخانه ده ضایع ائله مز دور شرابی

هر کس دئیه بیلمز قاشون اوستون ده گوزون وار

الا او کی اوندان قازانیب رنگ ولعابی

بو اوغرویا کیم اوغرو دئسه باشی خطرده

او اوغرو همان اوغرو فلانی دی شهرده

بیر شهرده کی اوغروسونون یوخدو چیخاری

اول شهرده اولدوز سایاراق گوزله مه یاری

گئج گلمه سینه اینجیمه تئز گلسه یقین بیل

ائل لر آرا حیثیتووی قونشون آپاری

باخ اوغرویا عبرت ائله ؛ خالقین شهرینده

اوچ مین دونه میلیارد تومن چکدی یوخاری

نه دوشدو خاما بئل بوخونو قددی بوکولدو

نه ذره جه ائل لر آرا اسکیلدی وقاری

یخچالی قویوب چیگن اینه امما بیزیم اوغرو

هم دورگونو یئل لندی  همی قیردی داماری

اونلار بئجره ن اوغرو تورونتوی دا توی ائتدی

بیزلر بئجره ن اوغرو گئدیب گزدی نیاری

دریا پولا یئر وئردی او اوغرو بالا کیف ده

امما بونون اون مین تومن این دوتمادی گاری

او کندی چاپان چاغ دا گئدیب کاتدانی گوردو

بو بیر کئچی کتده ن گوتوروب اولدو فراری

او ال ده چراغ ایسته دیگین سئچدی آپاردی

بو بیر دریز اوتدان اوتوری یاخدی فناری

او خلقی سویوب بای بای ایلان چیخدی وطن ده ن

بو قارنی نین اوستونده گئدیر دوستاغا ساری

اوخشاتدی اونون قیش گئجه سین یازه اوغورلوق

بو اوغرویا بیر آن دا خزان ائتدی بهاری

گئت اوغرودا اولسون ائله بیر اوغرو اول ائل لر

قربان ائده لر هیکل اینه دارونداری

بیر اوغرونو مامورایله گوردوم کوچه میزده

قولباق بیر الینده اوبیری ال ده بخاری

زاغ زاغ بدنی تیتره مه ده شاخدا اونون ده

آرنین دا خجالت تری اوزده ن یئره جاری

سوردوم نه خطا چرتیب الینده ن بو اسیرین

آیدین منه ذکر ائیله سنی حضرت باری

تیکدی ائله گوز هیکلیمه باش دان ایاقه

بیر اووچو دو ات داش ائله یر سان کی شکاری

چیمخیردی تبخترله منه: کور کی دگیل سن

آیا بوبخاری ده ن آغیر مدرک کاری

گوردوم نه بخاری کی تداعی ائدیر آنجاق

تهران دا قجر عصری نی مسکوودا تزاری

گوزلرده ن ایراق چون کی چیخیب آشغال ایچین ده ن

پارتداق پامادورلان بزه نیب جسم نزاری

ماموره دئدیم کور دگیل ام وئرسن اجازه

ثابت ائده بیل له م کی اوتوزدون بو قماری

گر اوغرو دوتورسان بو یازیق دوغرو دی سن ده ن

اینجیتمه داریخدیرما بو زاری سنی تاری

گر حکم وارون آج دوتاسان وقتی یوباتما

دوستاق دا آپار میل ائله یه بلکه ناهاری

احسن بئله ماموره کی بوشان لی شهرده

هوش باشدا جیمیز بانددان آرتیق دی عیاری

بیرده یئری اولسا او عزیز قاضی یه عرض ائت

دورونده کی توخ اوغرولارین یوخدو شماری

مال میدانی نین اوغروسونا بیر کئچی بسدیر

لعنت لیگ ائده  حشره کیمین ایل وتباری

گئت قصرلرین ایچره گزیش اوغرونو بلکه

منصور کیمین شوط ائده سن چ.به ی داری

یوخ سهو ائله دیم حقی اونود( عاصمه ) باخما

بیر عومردی چیگن اینده گزیر سنگ مزاری

قوی عومرو ووروبدور باشا بئش گون ده دئینسه

تا گلسه اجل جامی اونون جانینه ساری

۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۲ مهسا کرمان
اون شخصی که در  جواب کامنت من گفته بودی نامه به استانداری کرمان رسیده، شما حضوری رفتین یا تلفنی بهتون گفتن؟کی قرار شده نامه رو بفرستن تهران؟ من با یکی از کارشناسان استخدام حرف زدم گفت ما تا حالا چندین بار اسامی شما را تهران فرستادیم ولی تا حالا هیچ نتیجه ای نداشته و قول شفاهی اسفند رو دادن؟
۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۹ رها به بهزیستی
در مورد احکام نماز. شکیات نماز و مبطلات نماز. نمازهای واجب روزه و مبطلاتش احکام غسل و وضو ولایت فقیه. معنای مطلقه در ولایت فقیه لزوم ولایت فقیه وظایف رهبر. رئیس جمهور و نمایندگان مجلس و مسائل روز. احکام تقلید. فرق مرجع تقلید با ولی فقیه. چرا شیعه هستیم. اصول و فروع دین اصول مذهب. جناحهای فعال در کشور و مسائل سیاسی اجتماعی روز

دیگه همه کوتاه بیاین کی سهمیه داره کی نداره همه یک مشکل داریم استخدام شدن پس بزارین متحدباشیم من پیروجمع هستم اگرخاستین بریم تهران منم میام ،امروززنگ زدم اداره خانمه انگارماروفراموش کرده بودگفت چیزی نشنیدم ببینیدکی شده مسول کارگزینی فقط منتظرحقوق سرماهشه
مصاحبه عقدتی چه سوالایی پرسیده میشه؟

۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۰ ✿ قرمــــــــــــــز ✿ به کامی
تعداد سهمیه ای های استان ما 101 نفره. فقط 21 نفر شامل اون قضیه میشن. بقیه مثل ما هستن.
حتماً به اون آقا بگو که چرا چهارمحال اعلام نتیجه کرد. اگه توقف برداشته شده اینا چرا هنوز کار ما رو متوقف نگه داشتن.
۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۰۸ اسفند خوزستان
دوستان خواهش میکنم این بحث های نادرست درباره ایثارگران عزیز رو تموم کنید. خودتون بهتر میدونید چقدر افراد پارتی دار بدون هیچ شایستگی و فقط به خاطر دور زدن قانون اول شرکتی و بعد پیمانی و سپس رسمی شدن! خود من میدونم توی اداره های شهرمون چقدر بیخودی رسمی شدن بدون اینکه یک تست آزمون رو زده باشن! مشکل مملکت ما اینه!!! اگر روزی وارد این ادارات شدین سعی کنید جلوش رو بگیرید تا نسل آینده شما رو به چشم پارتی بازی نگاه نکنن. ای کاش همه جا قانون مصوب مجلس اجرا میشد...
۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۴ امیر مهدی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام دوستان چرا حاشیه می رید خانواده محترم ایثار گر کمترین کاریه که میشه براشون کرد تازه برنامه خوبی که در دولت قبل صورت گرفت جدا شدن استخدامی ایشون و عدم رقابت با شماست بجای اختلاف با هم متحد شید در این شرایط که نمیشه تهران رفت هر روز یک رسانه خاص رو انتخاب کنید و در مقیاس وسیع پیامک باران کنید **** **** ** **** **** ******* **** ***** *** **** *****

تقدیم به روح بلند همه شهدای سرزمینم و با یاد شهدای گرانقدر عرصه علم و فناوری

یه پلاک ، که بیرون زده از دل خاک
روی اون ، اسمیه از یه جوون
یه پلاک ، از دل خاک
یه پوتین ، فقط مونده از یه جوون که خوابید روی مین
استخون ، یه کلاه با یه عکس وصیت نامه ی غرق خون
یه جوون ، که پدر شد و پر زد و دخترکش رو ندید
دختری ، که پدر رو ندید و آغوش پدر نچشید
یه پدر ، بیست و چند ساله و چند ماهه چشماشو دوخته به در
مادری ، منتظر واسه دیدن قامت و روی پسر
یه پلاک ، از دل خاک…

عشق یعنی یه پلاک ، که زده بیرون از دل خاک
عشق یعنی یه شهید ، با لبای تشنه سینه چاک
عشق یعنی یه جوون ، یه جوونه بی نام و نشون
عشق یعنی یه نماز ، با وضو گرفتن توی خون
عشق یعنی انتظار،  تو دل یه مادر بیقرار
چشم تر مونده به راه ، واسه نشون یه مزار
عشق یعنی یه پدر ، که شبها بیداره تا سحر
عشق یعنی یه خبر ، خبر یه مفقود الاثر
یه پلاک ، که بیرون زده از دل خاک
روی اون ، اسمیه از یه جوون
یه پلاک ، از دل خاک

یه پلاک،که بیرون زده از دل خاک،روی اون،اسمیه از یه جوون…

یه پلاک از دل خاک…

یه پوتین،فقط مونده از یه جوون که خوابید روی مین…

استخون،یه کلاه با یه عکس،وصیت نامه ی غرق خون…

یه جوون،که پدر شد و پر زد و دخترکش رو ندید،دختری که پدر رو ندید و آغوش پدر نچشید…

یه پدر،بیست و چند سال و چند ماهه چشماشو دوخته به در،مادری منتظر واسه دیدن قامت و روی پسر

یه پلاک از دل خاک...

۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۰:۱۴ کامی به قرمز
سلام
گفتید بدون ازمون یادم رفت بگم که اون روز رفتم پیش اقای .... داشت با یه اقای دیگه در مورد سهمیه دارها حرف میزد که این 21 نفر جریانشون چیه.بعد گفتش اینا مگه استانی تامین نشدند که اسمشون تو لیست باید بره و ...
بعد من گفتم اینا رفتن سر کار ؟گفت که اره الان بعضیاشون یکسال بدون حقوق دارن کار میکنند و خیلی هاشون ول کردن رفتند دنبال کارشون تا تامین اعتبار بشند.
بقیه داستان رو هم که گفتم چی شد
سه شنبه دوباره میرم پیش نوراللهی ببینم چه خبر هست هفته قبل تهران بوده
۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۰:۰۹ حبیب اصفهان
من خبر موثق دارم که کارهای دوستان سهمیه ای رو قلتک افتاده بعضی هاشونم که اصلا رفتن سر کار مثل اداره ارشاد.
حالا دوستان سهمیه دار به جای اینکه جبهه گیری بی مورد بکنن یه سر حتما به بنیاد بزنن.
ارزوی موفقیت
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۹:۵۶ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
بچه ها حق مارو پارتی دارها خوردن.
اگه پارتی داشته باشی احتیاجی به سواد، مهارت، مدرک، سهمیه و ... نداری.
85 درصد کارمندها با پارتی رفتن سر کارو هیچ کدوم آزمون ندادن و سهمیه نداشتن. خودتون هم می بینید که فرزندان شهدا هم فعلاً مثل ما دستشون مونده تو حنا.
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۹:۵۵ جواب به حبیب و مینو از کرمان
ادمین خدایی این یکی رو هم چاپ کن

فوت کردن با شهید شدن فرقش از زمین تا آسمونه

اصلا قابل مقایسه نیستن

ضمنا اداره ما توی کل شعبه هاش توی استان 12 نفر استخدام میکرد که دوتاش سهمیه ای بودن

این یعنی حق خوری؟؟


۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۹:۴۷ حبیب اصفهان
دوستان مظالب من و کامل بخونید بعد  تریپ بردارید
سوختن من و امثال من از سر کار رفتن رفیقم یا امثال شما دوستان سهمیه دار نیست. به این شدت که شما فکر می کنید تنگ نظر نیستم. ناراحتی ما از تبعیض گذاشتن، جاهایی که نباید بذارن. ما منکر اجر معنوی کار شهدا نیستیم . در ضمن من معتقدم امثال شما دوستان باید به لحاظ مادی ساپرت بشید ولی نه با ضایع کردن حقوق دیگران البته شما که مقصر نیستید بازم مسئولین هستن که ....
در ثانی حالا به قول شما من توپم پر جواب خانم مینو از کرمان و چی میخواید بدید؟

۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۹:۳۷ امیدوار به حبیب و رضا
منم هم از اصفهانم
sange.saboor111@gmail.com
خانوم مینو اولا خدا پدرتون رو بیامرزه

دوما فقط 25 درصد از هر ازمونی رو به سهمیه ها اختصاص میدن نه اینکه همه رو ببرن

من خودم با مدرک فوق لیسانس 31 سالمه 4 سال پیش لیسانسمو دادم بنیاد و به امید اونا هیچ ازمونی شرکت نکردم تا واسه استخدام استانداریها معرفی شدم و الانم مثل شماها منتظر تامین اعتبارم

به نظر من فرزندای جانبازا از فرزند شهیدا و ازادگان مظلومترن

چون هر روز زجر کشیدن پدرشون رو میبینن خصوصا اونایی که باباشون جانباز شیمیایی یا اعصاب و روانه

ضمنا اینا رفتن واسه دفاع از شماها جنگیدن تا به صدام نگید خان دایی
دوستان اصفهانی واقعا آفرین به شما که انقدر پیگیرید.
دستی دستی دارن مارو خط میزنن هیشکی کاری نمی کنه.
حیف که شهرستانم و راهم دوره. وگرنه پاشنه ی در استانداری رو در می آوردم.
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۹:۳۲ مازندرانی
من گزینش نشدم
دردمو ب کی بگم؟
با سلام خدمت قرمز بزرگوار. اگه قرار بود جو بدم این خبر رو قبل از 6 مهر باخبر بودم و کامنت میزاشتم و بچه هارو از رفتن منصرف میکردم، دلیل اینکه اون موقع نگفتم این بود که خودم هم باور نمی کردم که درست باشه. خودم اومدم تهران تا ساعت 8 شب هم اونجا بودم با خود شماهم مختصر تبادل نظری مبنی بر موندن شب یا برگشت انجام دادم. من به جای جو دادن سعی می کنم خبرهایی که منبع موثقی دارن رو اینجا بزارم و پا به پای دوستان هر دوبار تهران اومدم و سه بار بصورت فردی از طریق آشنایان معاونت راهبردی رفتم و پاشنه استانداریمون رو از جا کندم البته منتی نیست در درجه اول برای خودم بوده و فقط اهل کامنت نوشتن نیستم. خلاصه کلام اینکه من تابع نظر جمع هستم ولی پیشنهاد میدم خدمت همه دوستان که به جای طرح هایی که دادین در درجه اول فکر کنید از چه طریقی میتونیم صحت این گفته های آقای نوبخت و مجموع معاونت راهبردی رو مورد آزمایش قرار بدیم و بعد از اثبات کذب و ساختگی بودن اقدامات دوستان رو انجام بدیم.
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۹:۲۶ مخالف انتقال آب کارون به اصفهان
جناب حبیب مثل اینکه خیلی توپت پره

خدا نکنه امثال تو به یه جایی برسن چون این بندگان خدا ( ایثارگران ) اگه کارشون گیر تو باشه اذیتشون میکنی

همین افکار رو داری که خدا هم اینجوری اذیتت میکنه

گفتی رفیق دوستت رفت سرکار تو سوختی؟؟ چرا نباید بره؟؟

وقتی بابای اون جونشون گذاشته کف دستش رفته شهید یا جانباز شده و بقیه که مثل تو فکر میکردن توی خونه زیر لحاف بودن بازم اونا باید میرفتن جنگ؟؟ اون موقع باباهاشون رفتن جنگ الانم دولت بچه هاشون رو میزاره سر کار

با هردستی بدی با اون یکی میگیری

ضمنا داعش هستش برو سوریه کشته شی تا خانواده ت بشن خانواده شهید و سهمیه دار شن
پاسخ:
مدیر دوم: خواهشا  این بحث و تموم کنید اینا چیه به هم میگید هر نظری در این رابطه دیگه تایید نمیشه..پس گله نکنید اگه تایید نشد..
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۹:۱۶ از اصفهان
سلام منم به خدا به جان خانوادم فرزند شهید هستم ولی هنوز بعد از 3 سال نرفتم خواهشن قضاوت بی جا نکنید. اگه حیلی ناراحتیت می تونید دعا کنید یا مادعا کنیم شما هم مثل ما بشید چون ما مثل شما نمیتونیم بشیم. بی ظرفیت ها
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۹:۱۶ خطاب به همه
دوستانی که حرف از نامه به آقای رسایی میزنن

نماینده ها فقط توی مجلس میتونن کاری کنن که نمیکنن

من خودم چند ماه پیش ایمیل زدم به جناب رسایی و از دفترشون با من تماس گرفتن و مدارک لازم رو خواستن واسه اثبات حرفام (البته من سهمیه بودن ازمون هستم) منم فرستادم.. اونا هم به اداره ای که من قرار بود استخدام شم نامه زده بودن و اداره هم گفته بود اعتبار نیست

یعنی جوابی رو که خودمم میدونستم به جناب رسایی هم گفتن

:))

پس فایده نداره
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۹:۱۳ رها( به غریب سابق)
باشه ازین به بعد با اسم رها کامنت میذارم به امید رهایی از بند بلا تکلیفی ....
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۹:۱۳ خطاب به حبیب و بعضیا دیگه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ادمین عزیز ممنون میشم چاپ کنی.. هیچ توهینی توش نیست

آقایون محترم که اینجوری دارید حرص و عصابانیتت خودتون رو سر ایثارگرا خالی میکنید واقعا متاسفم واستون

اولا اونایی که اون موقع رفتن جنگ هیچ اطلاعی از اینکه بعدا چیزی به خونوادشون میدن نداشتن و اصلا به این چیزا فکر نکردن

دوما خیلیا میتونستن واسه دافع از شرف و ناموس و وطن خودشون برن اما مثل ترسوها از ترس جونشون قایم شدن تو خونه هاشون و حتی خیلیا واسه خودشون از جنگ سواستفاده کردن و میلیاردر شدن

اون دوستمون خوب گفت اگه ناراحتین و سهمیه میخوایین بفرمایین سوریه و عراق

حالا گیرم چندتا از سهمیه ها رفتن سر کار دلیل میشه اینجوری حرف بزنین؟؟ منم خودم سهمیه ای بدون ازمونم و دیماه 92 قرار بود برم سر کار اما هنوز توی خونه هستم

خجالت بکشید با این افکارتون

متاسفم واستون

خدا خودش اون بالاست و میبینه همه چیزو

ضمنا گیرم سهمیه ای دانشگاه رفتیم و مدرک گرفتیم.. آیا اونجا هم واحدها رو با سهمیه نمره میدن؟؟؟ نه عزیزم من ممتاز بودم و فوق لیسانسمو هم گرفتم

دکترا هم رتبه 1 شدم اما نرفتم مصاحبه

ماها هیچوقت چیزی نخواستیم .. خود قانونگذارا قوانین رو تدوین کردن و یه چیزایی واسه ما در نظر گرفتن


*** ** *** ***** ******* **** ***** *** ** *** ***** *** ***** *** ** ***** *** **** ***** **** ****

و یادتم نره اگه اینا نبودن الان باید به جاسم التکریتی واسه استخدام التماس میکردین


سلام     دوستان سهمیه دار که همش از نداشتن پدر میگن وسهمیه رو حق خود میدانند امثال منی که به عمرم پدر ندیدم چون چند ماهه بودم فوت کردن وخوب سهمیه ای ندارم به یتیمی هم بزرگ شدم حالا حقه هرجایی ازمون میشه مال سهمیه دار ها باشه من چنذ ازمون قبول شدم کارم هیچ موقع به سرنجام نرسید مثل شرکت مس .استان داری سال 90اون ازمون استخدام معلمی.اینم از اخریش که امتحان استان داری 91 که ذوساله حیرونمون کردن مینو از کرمان
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۵ اسفند خوزستان
آقا احمدرضا آقای رسایی به شما جواب داد؟
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۴ ✿ قرمــــــــــــــز ✿ به غریب
فقط یک گفته ایشون رو چون باعث ناراحتی بعضی از دوستان میشه رو فعلا نمیتونم بگم. یا علی...
این یعنی چی؟؟
برای تو هم تضمینی وجود نداره اسفند بری سر کار.
الکی جو نده.

۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۴۹ حبیب به رضا
دوست عزیز منم مال اصفهانم . لطف کن یک ایمیل بزن
esfahan1394@yahoo
با سلام 
من هر چه قدر به خام عقیلی اصرار کردم که کدام ادارت هستند که به گزینش رفتند ، نگفت و اداره تعاون روستایی را هم  خودش در دفعات قبل که باهاش صحبت کردم  گفته بود ولی این دفعه هر چه قدر اصرار کردم نگفت ولی گفت که دو الی سه تا اداره است که داوطلب هاشون به گزینش رفتند وقتی هم که ازش پرسیدم خوب تکلیف ما چی میشه که گزینش نرفتیم گفت باید دستور ادامه مراحل برای استان داری بیاد که ادامه مراحل رو ادامه بدهید تا ما هم شروع کنیم به ادامه مراحل ولی به نظر من همون جوری که دژپسند گفت دست خود استانداری است پس بچه های اصفهان اگر نمی خواهید استخدام شما حداقل دو سال عقب بیفتد باید جلوی استانداری جمع بشویم و اعتراض کنیم 
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۳۷ کسانی که دنبال سهمیه هستند
کسانی که دوست دارند سهمیه ای بشوند این فرصت استثنایی را از دست ندهند!
 تشریف ببرید سوریه و یا عراق علیه داعش جنگ کنید.
البته ممکن است سالم برنگردید خوب اشکال ندارد اونوقت جانباز شدید و سهمیه بیشتری میبرید تازه اگر سعی کنید قطع نخاع شوید یا کور شوید یا دست و پای خودتان را از دست بدهید شامل سهمیه بیشتری میشوید.
اگر برایتان مقدور بود سعی کنید اسیر شوید چون اگر اسیر شوید و زنده برگردید سهمیتان از جانبازان بیشتر است.
و اگر به فکر خانواده و فرزندانتان هستید حتما شهید شوید.
حتی فکر کردن به جنگ جگر میخواهد !
کسانی که رفتند و جنگیدند همه خانواده داشتن ، زن و فرزند داشتن و در آن زمان هیچ سهمیه ای در کار نبود.
من یک سهمیه ای هستم . کدومتون دوست دارید جای من باشید؟ سلامتی پدرتون را حاضرید با شغل عوض کنید؟ حاضرید حتی یک بند انگشت پدرتون را برای گرفتن سهمیه از دست بدید؟
جنگ شوخی و بازی نیست آدم با پای خودش میره و برگشتنش با خداست.
امیدوارم هیچ کجا جنگی نشود و پدری آسیب نبیند.

۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۴ خطاب به آقای مدیر و دوستان با تجربه
سلام..من آزمونی نیستم بهمن 92 گزینشم تمام شد و قرار بر این شد اسفند سال گذشته بصورت قرار داد کار معین شروع بکار کنیم ولی بخاطر کد استخدامی منتفی شد.آیا باید به اداره کلمون مراجعه کنیم که برای تامین اعتبار مون دوباره اسامی ما رو به استانداری بفرستند.مدیر خواهشا راهنمائیم کنید.ممنون میشم.
پاسخ:
مدیر سایت : والا چی بگم بنظرم اول به استانداری مراجعه کنین بعد اگه مشکل حل نشد به اداره کلتان .
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۱ اسفند خوزستان
یک نامه سرگشاده مثل نفتی ها خیلی موثره. خواهش میکنم همه آزمون های قانونی معلق شده رو توی نامه بیارید.
فقط متاسفم برای کسانی که همش میگن فرزندشهیدهامیرن سرکاربه امام حسین فرزندشهیدم سال 91معرفی شدم چراهنوزنرفتم سرکارکی حاضره پدرنداشته باشه اگه جنگ بشه خانوادت الان جنگ میرن؟؟من خودم فوق لیسانس دارم  بی سوادکه نیستم مطمن باشیدتاخانوادتون هستن قدرشون رانمیدانیدبعداینکه خدای نکرده ازدست بدیشون میفهمی چیوازدست دادین وایازدست روشن فکران امروز
خطاب به به غریب: بهزیستی هستم. لطفا اسم کامنتونو عوض کنین. من خودم با غریب کامنت میزارم شما یه "به" بهش اضافه می کنین غریب تو غریب میشه بوی غربت فضای وبلاگ رو میگیره و دوستان یاد مجالس روضه خونی میفتن.

خیلی مهم.................................

با سلام

دوستان طی تماسی که با آقای رسایی نماینده تهران داشتم ایشان گفتند اطلاعات خاصی در مورد استخدام های استانداری ندارند و قول دادند پس از بررسی در مجلس مانند آزمون شرکت نفت پیگیری کنند.فقط از همه دوستان خواهش میکنم هر کدام حداقل یک ایمیل به ایشان بزنند و خواستار پیگیری استخدام استانداری ها در مجلس شوند.ایشان روزانه تمام ایمیل هاشو میخونه و جواب میده.......................

اینم ایمیلش:

rasaeehamid@gmail.com

 

راما جان این یعنی دولت برای این استخدامی ها در سال 93 بودجه تخصیص نداده و بنا داره در سال 94 این کارو بکنه ولی اگر هر اداره ای(کل) تونست در بودجه 93 صرفه جویی کنه می تونه در سال 93 استخدام کنه واز نظر آقای نوبخت بلا ماتع است .

۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۱ حبیب اصفهان
سلام. 
3 سال پیش تامین اجتماعی یه ازمون گرفت که منم شرکت کردم. از فاصله زمانی ثبت نام تا ازمون رفیق فاب خودم که سهمیه دار بود داشت کارهاش و میکرد که بره سر کار واسه پستی که من و ده ها نفر دیگه داشتیم براش ازمون می دادیم.
این چیزاس که ادم و میسوزونه
این و گفتم که دوستان قیافه حق ب جانب نگیرن
دوستان سهمیه دار هیچ وقت بیکار نمی مونند.
از استانداری پیگیری کردم به طور موثق گفتن امسال فقط سهمیه دارا میرن سرکار. شماها هم هیچ چیزش معلوم نیست.
ممنون امیدوارم همه با هم شروع بکار کنیم هم گزینش شده ها و هم اونایی که تا حالا مراحلشون طی نشده
راستی شما کدوم اداره هستید؟ اگه دوست داشتید جواب بدید
خطاب به راما: اگه از بچه های اردبیل باشی، این یعنی اینکه وقتی 6 مهر میشینی خونه و از اردبیل فقط یه نماینده میفرستی تهران، مسئولین استانداریتون رو هوا بر می داره که وقتی خود بچه ها اینقدر بی خیالن چرا ما کاسه داغ تر از آش بشیم. خصوصا با توجه به شرایط بودجه هر استانداری که ممانعت از جذب نیرو کنه یه جورایی بار دوش دولت رو سبک میکنه . عزیز دل من تصور می کنم جنابعالی از بچه های اردبیل باشی که 6 مهر خیلی تو ذوق زدین و فقط یه نفر از شما حضور داشت.
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۷:۴۱ محمود از مازندران
با سلام
مهشید خانم
بنده آماده هر نوع همکاری حتی حضوری درتهران هستم .
ببخشید شما از کدوم شهرید؟ ایمیل تونو بذارین لطفا 
مدیر عزیز منم موافقم که صد البته شهدا تاج سر ما هستن اگه اونا نبودن ما الان در امنیت و اسایش زندگی نمیکردیم مثل همین شهدایی که امروز تو اخبار ظهر خبر شهید شدنشون رو در سیستان و بلوچستان گفتن من به شخصه واقعا ناراحت و غمگین شدم 
ولی من خودم دیدم که دارم میگم به خدا تا این حد استثنا قائل شدن برای افراد واقعا بی انصافی هست در حق دیگران
 بعضی از افراد با پایین ترین مدرک به این دلیل استخدام بسیاری از ادارات دولتی هستند ولی بسیاری از جوونا حتی با مدرک دکتری تو خونه نشستن ایا به نظر شما این عدالت است
پاسخ:
مدیر سایت : من نمیگم اون عدالته یا نه ؟؟!! ولی عدالت اونه که هر مستحقی به حق خودش برسه .نه تبعیضی باشه ونه کسی حقش خورده بشه .
ولی نمیشه کلی قضاوت کرد تا جاییکه من میدونم تمام اینایی که از طرف بنیاد شهید معرفی شده اند لیسانس به بالا هستند .

دلم نمیاد اینو نگم ؛ دوستان کاملا واضح که دوستان دولت علی الخصوص شخص دکتر نوبخت به استخدام ما تن دادند ولی این برای بعضی از استانها وادارات پایان کار نیست چون به نظر میرسه بعضی از ادارات واستانداریها (اصفهان ، گلستان ، ...) خودشون زیاد تمایل به استخدام بچه ها ندارند و مشکل اینجاست که تا وقتی استانداری تقاضا نده نظارت راهبردی رئیس جمهور در بودجه قرار نمی ده و این موضوع ربطی به گزینش و مراحل دیگه نداره دلیلشم اینه که در قانون بودجه 93 استخدام ممنوع نیست و دستگاه در صورت نیاز میتونه با کسب مجوزهای لازم استخدام کنه همینطور که میبینید در کنار ماها اینهمه ارگان ازمون استخدامی گرفتن و دارن جذب میکنن. اینرو گفتم تا دوستان بدونن که مشکل کار بعضی از استانها از کجاست و بدون تعارف به هدف درست حمله کنن ونزارن حقشون بیش از این ضایع بشه . امیدوارم منظورمو خوب رسونده باشم . در ضمن منم کملا با نظرات مجید از مازندران موافقم بهترین راهکاره

خطاب به به غریب خداروشکر جای نگرانی براتون نیست. به امید خدا اسفندماه مشغول به کارید.
سلام به بچه های اردبیلی
ایــــــــن یعــــنی چــــــــــــــــــــــــــــــــی؟
خبر ۱۴ مهر ۹۳ استختام : رسانه های اردبیل در موضوع استخدام تفسیر سلیقه ای نداشته باشند

اقبال عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: اینکه  در برخی رسانه ها گفته شده معاون رئیس جمهور به فیش حقوق اشاره کرده برداشت غلط است.

وی افزود: بنده هم در زمان صحبت های این مقام مسئول در کنار وی حضور داشتم و به فیش حقوق اشاره نشد و تفسیر دلخواه رسانه ها مشکل را حل نمی کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یادآور شد: در آن مقطع آقای نوبخت اعلام کرد که به دستگاه ها استخدامی ابلاغ شده و هر دستگاهی بتواند نیروی خود را به کار گیرد ما کاملا موافقیم.

به گفته عباسی معنی این جمله معاون رئیس جمهور که “مشکل استخدامی ها را حل کردیم” تفاسیر نادرست داشته است.

وی تاکید کرد: بودجه سال جاری کاملا مشخص و شفاف است و توان دستگاه اجرایی برای جذب جز با صرفه جویی معنی دیگری ندارد و نباید به شکل دیگری معنی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار افزود: اگر دستگاه اجرایی نتواند، در بودجه سال ۹۴ تکلیف خواهد شد و در وضعیت فعلی نمی توان هیچ دستگاهی را ملزم به این کار کرد.

عباسی تاکید کرد: استانداری با وجود برگزاری این آزمون از نظر قانونی نمی تواند دستگاه اجرایی را ملزم به جذب کند و جذب باید به صورت اختیاری با تشخیص مدیر دستگاه انجام شود.

وی اضافه کرد: در جریان استخدامی ها رسانه ها به ویژه صدا و سیما تفاسیری بر خلاف واقعیت داشته اند و با چنین تفاسیر سلیقه ای مشکل حل نمی شود.


۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۷:۱۷ به تمام حضار
بنظرم نامه به بیت رهبری،تیری درتاریکیه!به هرحال سعی تان راکردین.فرجی شدبهتر.نشدضررنکردین.درضمن مگرقراره بازم تهران جمع بشین؟منکه بااین سرماکه براذربایجان حاکمه وتهرانم بهترازاینجانیست ودودشم اضافه میشودحاضرنیستم یک ساعت هم انجاوایسم.دفعه قبل که هواخوب بودازصبح تاعصرانجابودم تا3روزبعدش پادردداشتم.
به مدیر :
دوست خوبم با تشکر از زحماتی که میکشید شما زیاد خودتون رو در قید کشف هویت افراد قرار نده ، مهم ارائه راهکار عملی و تبادل نظر منطقی و در چهارچوب اخلاق ، قانون و شرع هست ، اینکه چه کسی و با چه عنوانی کامنت میذاره مطمئن هستم برای شما هم در درجه اهمیت نیست و آنچه مهمه تبادل نظر برای رسیدن به هدف مشترکمونه ؛ درسته ؟

به محمود از مازندران :
اتفاقا ایده شما در نوشتن نامه خیلی هم خوب بود ، شما فرمودین بقیه نظر بدن ما هم اطاعت امر کردیم و نظر دادیم

به مجید از مازندران :
راهکار های شما کاملا منطقیه اما بزرگوار ما باید ضمن اعتماد نسبی به وعده ها ، حتما باید پیگیری و فشار رو حفظ کنیم ، موافقی ؟

به مدیر سوم سابق :
دوست خوبم با توجه به اشراف جنابعالی در جهت دادن بجا به تبادل نظرات و پیشنهادات مطرح شده ، ضمن قدردانی از زحمات مدیر کنونی ، خواهشمندیم دوباره فعالیت خود را در مدیریت وبلاگ مجددا از سر بگیرید (در کنارمدیر کنونی)

به نمایندگان قبول شدگان ک
دوستان با توجه به اینکه اکثریت دوستان شما رو انسانهایی شریف و مورد وثوق میدانند ، لطفا هرچه زودتر اعلام آمادگی بفرمائید .

به همه قبول شده ها :
لطفا این نوشته رو بارها بخونیم (درود بر شما مدیر عزیز)
مدیر سایت : پیشنهاد خوبیه و همه جانبه هست ولی اقدام عملی میخواد باید همه همکاری کنند تنهایی کاری پیش نمیره
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۷:۱۴ پیگیری پیگیری پیگیری
مجید جان خدا پدرتو بیامرزه ماهم همینو میگیم لاقل چن تا نماینده پیگیر این دو سه مورد پیگیر پایین شن حالا تا مشخص شدن رفتن یا نرفتنمون به تهران
خوب معلوم هست که شما راضی نمیشید تهران برید چون شما هر چقدر هم طول بکشه مطمئن هستید که مثل همیشه کارتون درست میشه اگه جسارت نباشه شماها مستثنا هستید یعنی همیشه بودید از حرفام ناراحت نشیدا به گفته خودتون شما حسابتون از سایر قبول شده ها جداست سایر قبول شده ها نه پارتی دارن و نه...
خدا از باعث و بانی این بلاتکلیفی که فکرش مثل خوره افتاده به جونمون نگذره 
پاسخ:
مدیر سایت : بچه ها این جوری قضاوت نکنید اولا شهدا تاج سر ماها هستند دوما اگه اونام پارتی داشتن الان بیکار نبودن . 
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۸ پیگیری پیگیری پیگیری
دوستان نماینده پس چی شد اعلام امادگی جهت پیگیری تهران [مالی بچها کمک میکنن نگران نباشید]اگه نمیتونن اعلام کنند تا بقیه بچها فکری کنن و چن نفر دیگه طی روزای اینده تعیین و پیگیر1- پیگیر اخرین وضعیتمون و همچنین نامه ارسالی استانداریا به  نظارت راهبردی بشن 2-نامه به دفتر رهبری بصورت حضوری ببرن واونجا رایزنی بشه در مورد 3سال بلاتکلیفی ماو همچنین رونوشت ان به خبر گزاریاو روزنامه ها بصورت حضوری3-با نمایندهای تعیین شده مجلس ملاقات داشته باشن و مستندات رو حضوری بهشون بدن و رایزنی با اونها جهت جلسه ای 3 جانبه متشکل از نمایندهای بچها و اونها و   نوبخت در خصوص ازمون ما 4-در پایان اطلاعاتی در مورد شکایت احتمالی ما از دیوان عدالت اداری بگیرن تا بلافاصله خدای ناکرده در صورت عدم تامین اعتبار ,در صورت شکایت صفر نباشیم و حداقل اطلاعاتی داشته باشیم
گزینش شده
تو را خدا بگید چی گفتن نصف عمر شدم
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۸ اسفند خوزستان
جناب غریب اون حرفی که باعث ناراحتی ما میشه حتما اینه که فقط گزینش شده ها میرن سر کار یعنی حدودا 3000/18000 نفر! یعنی حدود 16-17 درصد و نه همه بچه ها!!!
خطاب به غریب جزو کدوم گروه هستی: گزینش شده ها یا نشده ها؟
به مسعود و بنیاد شهید
سلام ما در استان ادربیل 19 نفریم که هیچ کدام راضی به رفتن تهران نیستند  به نظر من دیدار با اقای شهید تنها راه حل باشه  بنیادیها خیلی گم هستند و اعتبار زیادی نمیخواهد و ضمنا جداگانه است  و
تو را خدا بگید چی گفتن؟ اینجوری فکرمون هزار راه میره بخدا به جایی رسیدیم که نه با خبر خوب خوشحال میشیم نه با خبر بد ناراحت فقط تو رو خدا شما دیگه چشم انتظارمون نذارید
غریب جان لطفا اون بخش از حرفشون رو هم بگو.احتمالا استخدام گزینش شده هاست درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۶:۲۳ مجید از مازندران
من با پیگیری دائمی و همیشگی هر کاری کاملا موافقم اما باید توجه داشته باشیم پیگیری با شلوغ کاری فرق داره. همچنین در پیگیری امور باید از افتادن در دام  احساسات محض فاصله بگیریم و  تحلیل منطقی و واقع گرایانه از شرایط زمانی و مکانی را سرلوحه ی کار خودمان قرار بدیم. هرگونه استفاده ی نادرست و کنترل نشده حتی از پیگیریهای درست در شرایط زمانی نامناسب، به ضد خودش بدل میشه و ما را برای حرکت های بعدی خلع سلاح میکنه.

الف) آنچه ما تا کنون داریم:
1-صحبت ها ی دکتر نوبخت در رسانه ها مبنی بر انجام استخدام ها در اسفندماه
2-قول دکتر دژپسند در جمع  افراد حاضر در تهران برای قرار گرفتن در لایحه ی بودجه ی 94
3-صحبت های دکتر دژپسند با نمایندگان پذیرفته شدگان مبنی بر قرار دادن اعتبار استخدام پذیرفته شدگان توسط خود معاونت در لایحه ی بودجه 94
4- ارسال نامه ی درخواست آمار افراد و برآورد اعتبار مورد نیاز از سوی معاونت به استانداریها
5-پیگیریهای خوب این چندروزه ی دوستان از استانداریها و ارسال لیست از استانداریها به معاونت

ب)تحلیل وضعیت کنونی
به نظر من آنچه بر اساس صحبت مسوولین تاکنون لازم بود انجام بگیره انجام گرفت. قصاص قبل از جنایت هم نمیشه کنیم. باید به مسوولین برای اجرای قولهایشان زمان لازم و منطقی را بدهیم. این لیست ها باید در معاونت از نظر صحت مجوزها، تعداد افراد، میزان اعتبار، قابلیت تامین اعتبار و ... بررسی بشه تا در لایحه بودجه برای 15 آذر تحویل مجلس بشه. تا لایحه ی بودجه هم تحویل مجلس نشه هیچکس نمیتونه بگه که دولت به قولش وفادار بود یا نه. تازه حتی ممکنه که اگر دولت استخدامهای جدید را تامین اعتبار کنه، کمیسیون تلفیق مجلس با این استخدامها مخالفت کنه!
وقتی لایحه ی بودجه تحویل مجلس شد تقریبا میشه فهمید که اعتبارهای مورد نیاز استخدامهای استانها در آن گنجانده شده یا خیر. اما در بدترین حالت در صورت عدم تامین اعتبار، کار ما برای اصلاح لایحه توسط معاونت یا مجلس سخت خواهد شد.

ج)آنچه بهتر است صورت پذیرد
به نظر من، بهترین راهکار اینست که تعدادی از نمایندگان پذیرفته شدگان در اوایل آذر که لایحه ی بودجه تقریبا کامل شده است برای اطمینان از قرار گرفتن در این لایحه، به معاونت راهبردی مراجعه نمایند و پیگیر امور شوند. اما احتمال عدم موافقت مسوولین معاونت برای صحبت با این افراد وجود دارد.  در اینجا دو راهکار وجود دارد:
1) یک راه این است که تمامی پذیرفته شدگان در اوایل آذر در معاونت راهبردی حضور پیدا کنند و نمایندگان منتخب آنها به پشتوانه ی حضور این افراد براحتی با مسوولین وارد مذاکره برای اطمینان از قرار گرفتن در بودجه ی 94 بشند.
2)میتوان برای پیگیری تمامی افراد در یک روز مشخص در اوایل آذر در تهران برنامه ریزی نمود. اما نمایندگان منتخب این پذیرفته شدگان، چندروز زودتر به معاونت راهبردی بروند. در صورتی که این نمایندگان بتونند مسوولین رو متقاعد کنند که  اجازه ی اطلاع از وضعیت لایحه ی بودجه به این نمایندگان داده شد و نمایندگان از تامین اعتبار مطمئن شدند هدف ما برآورده شده و برنامه ی حضور تمامی افراد لغو میشود.  وگرنه برنامه بر طبق برنامه ریزی صورت پذیرفته شده تنها با هدف اطمینان از قرار گرفتن در لایحه ی بودجه ی 94 انجام میگیرد.

د)  "همیشه به بهترین امید داشته باش، اما خود را برای بدترین آماده کن".

پاسخ:
مدیر سایت : احسنت
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۷ محمود از مازندران
اما مازنی عزیز
نه تنها بنده اکثر دوستان هم میدونن که این در شرح وظایف رهبر نیست اما از این فرصت باید استفاده کرد تابه مدیران تلنگری زده بشه.
و شما مهشید خانم
بنده در اول عرض کردم که همون نامه قدیمیه ودرخواست کردم که نظراتتونو بگید.تا اصلاح بشه.
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۰ مسعود به شاهین
دقیقا همینطوره و اوضا خیلی خرابه..ما یه مرحله از همه عقبیم و پیگیری بنیاد هم به جایی نمیرسه چون معاونت راهبردی موافق تامین اعتبار گزینش نشده ها نیست. شاهین شما از کدوم استانی؟ چه اقدامی باید بکنیم؟ راه حل به نظر شما چیه؟
به نظر من با وجود اینکه پیشنهاد انتخاب نماینده ها و پیگیری اوضاع از طرف اونها و حمایت همه جانبه ما از اونها عالیه ولی عملی نیست چون هیچکس حاضر نمیشه مسئولیت بقیه را قبول کنه و شاید وقت کافی هم نداشته باشن بهتره همه با هم پیگیری کنیم
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۵:۵۹ محمود از مازندران
با سلام
اقا رضا عزیز
متاسفم برای جنابعالی با این ادبیات که فکر کنم فقط درخور شان شما باشه.! وقتی داری فرار میکنی به کوچه بن بست رسیدی چکار میکنی!؟یا باید تسلیم شی یا از دیوار بری بالا.الان هم ما تسلیم که نمیتونیم بشیم .  مکاتبه مونو با قوت بیشتر دربیت رهبری ادامه میدیم شده حضوری باتفاق نماینده های بچه هانامه رو میبریم وبا مسولیین دفتر صحبت میکنیم. چون دیگه در دولت کسی به فکر ما نیست برادر من.

با سلام خدمت دوستان. یکی از دوستان دیروز با یکی از معاونین (برای جلوگیری از تماس های مکرر اسمشو صلاح نیست بگم)برنامه و بودجه صحبت کرد و در رابطه با یک جواب صریح درباره وضیعتمون سوال کرد ایشون گفتند که تأمین اعتبار پذیرفته شدگان استخدامی استانداری هاتو بودجه 94 قطعیه و از اسفندماه مشغول به کار میشند. در جواب این سوال که چقدر به این وعده ها اطمینان داشته باشیم؟ گفتند: شخص آقای نوبخت دستور دادند تو این زمینه اقدامات اداری لازم صورت بگیره. حتی اینو هم گفتند اوایل از طریق بودجه منطقه ای تأمین اعتبار میشیم. فقط یک گفته ایشون رو چون باعث ناراحتی بعضی از دوستان میشه رو فعلا نمیتونم بگم. یا علی...
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۵:۳۰ کومش سمنان
قابل توجه سمنانی های عزیز نامه ی تنظیم شده  جهت تامین اعتبار از محل اعتبارات استانی با امضای تعداد زیادی از پذیرفته شدگان استان امروز 17 مهر 1392 جهت پیگیری تحویل دفتر استاندار سمنان شد.
سلام بر بنیاد شهید و مسعود
من با تهران حرف زدم  خانم غفوری گفتن  تادمعاون راهبردی قبول نگنن و اعتبار لازم را براورد نکنن اوضاع همینطوری است
استان هم میگه تابع تهرانیم
سلام دوستان ، موضوع انتخاب نمایندگان از طرف ما و حمایت همه جانبه ما از این نمایندگانی که انتخاب کردیم بسیار بحث درست و مهمی است ، در حال حاضر ما هر چه سریع تر باید اون دو نماینده مجلس که مامور وضعیت استخدام ها هستند رو باید ببینیم و از طرف دیگه پیگیری های حضوری این نمایندگان از مسئولین باعث آگاهی بیشتر ما از وضعیت در حال جریان میشه و از طرفی هم اگر این افراد خوب عمل کنند میتونند کل جریان رو به شکلی هدایت و منسجم تر کنند  . حالا باید عزیزانی که استعداد این کار و وقت لازم رو دارند قبول زحمت کنند و این مسئولیت رو قبول کنند . بچه های هر استان میتونن نمایندهای خودشون رو معرفی کنند و یا به شکل کلی باشه.
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۵۲ اسفند خوزستان
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۸ ثبت اسناد
سلام  دوستان....من جزء15قران کریم رو میخونم وان شاءالله روز عید غدیر همزمان با بالا رفتن دستان امیر المومنین دستها رو بالا میبریم و خدا رو قسم میدیم به بازوان قلم شده حضرت ابوالفضل العباس دستامونو نا امید برنگردونه.الهی آمین.به امید کارگشائی همه دوستان وبلاگ
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۴ از کرمانشاه
مهشید حرف نداری....
آقای رضا میدونید استانداری اصفهان دقیقا اسامی کدوم ادارات رو میخواد ارسال کنه؟؟
دوستان موافقید برای حل مشکل استخدامیمون روز عید غدیر همه با هم قران کریم را ختم کنیم؟
اگه موافق باشید هرکس میتونه یه جز را برداره و با هم اون روز دست به دعا بشیم به درگاه خداوند متعال
لطفا نظر بدهید
مجید از مازندران ، قرمز ، کومش ، آیدا ، همه با هم پیگیریم ، مدیر سوم سابق ،azade ،  آرش کمانگیر ، آرش ، گلبرگ ، محمود از مازندران ، امیر از فارس ، مدیر کنونی ، 6 مهری ها و ...

عزیزان ، منتظر پاسخ شما هستییم
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۳ پیگیری پیگیری پیگیری
منم موافق نظرات دوستان پایین هستم حالا که یه سری دوستان میگن تهران نریم حداقل نمایندها ویا بچهای دیگه ای که اعلام امادگی میکنن اینکارو که میتونیم بکنیم 1- پیگیر اخرین وضعیتمون و نامه ارسالی استانداریا به  نظارت راهبردی بشن 2-نامه به دفتر رهبری بصورت حضوری ببرن واونجا رایزنی بشه در مورد 3سال بلاتکلیفی ما3-با نمایندهای تعیین شده مجلس ملاقات داشته باشن و مستندات رو حضوری بهشون بدن 4-در پایان اطلاعاتی در مورد شکایت احتمالی ما از دیوان عدالت اداری بگیرن تا بلافاصله خدای ناکرده در صورت عدم تامین اعتبار , صفر نباشیم و حداقل اطلاعاتی داشته باشیم 
با تشکر از مهشید
نمایدگان عزیز لطفا اعلام آمادگی کنید
در ضمن هر کس مستنداتی داره در سایت
 www.20share.ir
بدون ثبت نام و براحتی آپلود کنید و آدرس لینک رو در صفحه
مشروح صحبتهای نمایندگان پذیرفته شدگان با جناب دکتر دژپسندکامنت بزارید تا نمایندگان به مستند دات دسترسی داشته باشن
من روز سه شنبه که امور اداری بودم و داشتن حکمم رو اماده میکردن یکی از استانداری بهشون زنگ زد و امار نیروهایی که استخدام کردن و کسانی که تو مراحل گزینش هستن رو ازشون خواستن ، که امور اداری هم همه رو به تعداد براشون تلفنی گفت (هم بنیادی ها و هم عادی ها )
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۸ شهروندی از ممسنی

توی این گیر و دار استخدامی ها و منع دولت برای استخدام در سازمان ها و نهادها یک کار عجیب و جالبی شهرداری شهر نورآباد ممسنی در استان فارس انجام داده که بدونید بد نیستو آقای شهردار شهر نورآباد اومده یه دیپلم ناقص را به عنوان مسئول روابط عمومی خودش انتخاب کرده که حتی سواد کامپیوتری هم نداره و طریقه کار کردن با وسایل روابط عمومی را هم بلد نیست. اگر دروغ میگم برید توی شهرداری نورآباد ممسنی. حالا چگونه این جوون بودن آزمون و تجربه و سواد اومده شده مسئول روابط عمومی ما نمی دانیم شما پیگیرید باشید و باید هزاران جوان با تحصیلات و تجربه خونه بخوابند.

همه ی مسئولا اینجورین دیگه. این نامه ها برای ما از بهتران است. کسی به بچه کارگر و کارمند جز توجه نمی کنه باید پشتت مدیرکلی، نماینده ای، وزیری و ... باشه.

۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۸ پیگیری نمایندهامون
حالا که تا اذر تهران نمیریم حداقل دو سه تا از نمایندهامون و اگه اونا نمیتونن بجاشون بچهای دیگه پیگیر نامه ارسالی استانداریا و اخرین وضعیت ما در مورد لایحه از نظارت راهبردی بشن هر کی میره ما اعلام امادگی جهت کمک مالی میکنیم حداقل تا اذر نظارت فکر نکنه اینا خوابن و بدونه ما ها کماکان پیگیر قرار دادمون تو لایحه هستیم بچهای نماینده و اگه نه بچهای دیگه اعلام امادگی کنن
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۹ اقدام اول
با تشکر از مهشید که زحمت کشید این همه متن رو با حوصله نوشت ، نظرات گام به گام ایشون بسیار خوب هست ، اما در حرکت اول و خیلی اساسی رایزنی و گفتگو از نزدیک با با دو نماینده ای است که استخدام ما رو تحقیق میکنند . لطفا نمایندگانی از ما اعلام آمادگی کنند و ما هزینه های اونها رو هم از همون طریق که مهشید گفت تقبل میکنیم تا هر چه زود تر این دو نماینده رو ملاقات کنند ، دوستان این موضوع خیلی مهمه لطفا هر چه زودتر نماینده ها ی قبلی یا جدید اعلام امادگی کنند برای رفتن به تهران .
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۵۶ مهسا به مازندرانیها کمک
من واقعا نمیفهمم چرا شما انقدر یه نامه که مشابهش دو بار قبل تکمیل و به معاونت راهبردی فرستاده شده بود رو جدی گرفتید بابا هنوز معلوم نیست که بخوان تامین اعتبار بکنن یا نه اگه شنبه استانداری بودین متوجه میشدین که آقای .... به صراحت گفتن این نامه ممکنه فقط برای دست به سر کردن شما باشه و البته اینم گفتن که شاید واقعا بخوان بودجه بدن و در هر صورت این نامه نتیجه پیگیری شماست و فعلا چیزی مشخص نیست
استانداری تعداد همه پذیرفته شده ها رو فرستاد تهران حتی دو اداره ثبت احوال و بازرسی که تو استان ما گزینش نشدن
دوستان توجه کنید :

1- نامه به بیت رهبری ایده مناسبی هست  لیکن :
الف : متن نامه حتما باید سرگشاده بوده و در سایت ها ، روزنامه ها و خبرگزاری ها ( دقت کنید خبرگزاری تسنیم ، خبرگزاری ایسنا و باشگاه خبرنگاران اخبار و گزارش های پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری ها رو نسبتا خوب پوشش میدهند ) نعکس شود .
ب : متن نامه متاسفانه کپی متن نامه به رئیس محترم جمهور است که ابدا مناسب مخاطب (رهبر معظم انقلاب ) نیست
پ: در نامه مذبور باید به روند برگزاری آزمون ، مستندات قانونی ، وعده های مسئولین استانی و کشوری و همچنین اشاره صریح به ضایع شدن حقوق و مشکلات ناشی از این اقدام باید اشاره شود
ت : نامه باید توسط نمایندگان پذیرفته شدگان و به صورت حضوری به دفتر ایشان تقدیم شود تا در صورت امکان یکی از مسئولین دفتر معظم له بصورت حضوری در جریان امور قرار بگیرد .

2- پیگیری مستمر :
الف : دوستان همه متفق القول هستیم قول شفاهی مسئولین استانی برای دعوت به کار در اسفند ماه و ارسال نامه از طرف معاونت راهبردی (البته تا به اینجای کار ) تنها در نتیجه پیگیری مستمر از کانالهای مختلف ( مراجعه جمعی به تهران ، تماس های مستمر به معاونت راهبردی ، تماس ها و پیگیری های مداوم و هر روزه از ادارات و استانداری ها ، تماس و پیگیری از نمایندگان مجلس ، ارسال پیامک های همزمان به صدا و سیما ، انعکاس اخبار و رویداد ها در خبرگزاری ها و مطبوعات و .... ) بوده است پس انتظار بجا و عاقلانه این است که ضمن حفظ آرامش ، همچنان با تدبیر و وحدت جمعی و البته گام به گام تا رسیدن به حق قانونی ، عرفی و شرعی خود ، پیگیری مستمر را از کانالهای مختلف ادامه بدهیم

با توجه به نظرات دوستان (عده ای قائل به اعتماد به قول های مبنی بر دعوت به کار در اسفند ماه هستند که استدلال های منطقی هم دارند و عده ای دیگر از دوستان قائل به این نکته هستند که اگر احیانا وعده های اخیر هم به سرنوشت وعده های قبلی دچار شود همه ما پذیرفته شدگان بازنده بی قید و شرط ماجرا خواهیم بود و قص علی هذا .... ) پیشنهاد بنده اتخاذ راهبرد خوف و رجا هست به این صورت که ما ضمن احترام به وعده های اخیر مبنی بر دعوت به کار و پادار کردن اعتبار در بودجه 94 ، خوشبینی خود را برای تحقق وعده های مسئولین دولت راستگویان اعلام میکنیم (رجا = امیدواری ) امـــــــــــــــــــــــــــــا همچنان به تلاشهای خود البته قوی تر از گذشته برای پیگیری دعوت به کار ، پادار کردن اعتبار همه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری در بودجه 94 ادامه خواهیم داد (خوف = ترس)

3 - پیگیری :
الف : همه پذیرفته شدگان : لطفا طی این مدت یعنی تا زمان تصویب بودجه سال 94 که حساس ترین زمان و صد البته نقطه عطف به ثمر رسیدن تلاشهای ماست پیگیری های خود را قوی تر از  گذشته انجام دهید
ترجیها تماس تلفنی ، وقت ملاقات حضوری در کنار ارسال پیامک به نمایندگان مجلس (حداقل هر یک هفته یکبار)
تماس تلفنی ، مراجعه حضوری به استانداری ها و ادارات مربوطه (حداقل هر دو روز یکبار )
تماس تلفنی و در صورت ممکن مراجعه حضوری به نظارت راهبردی
تماس با خبرگزاری ها و مطبوعات برای پیگیری تامین اعتبار استخدام آزمون استخدامی استانداری ها در بودجه (مهم )
و ...
ب : به نمایندگان قبول شده ها : ضمن قدردانی از تلاشهای شما خواهشمندیم موارد زیر را پیگیری و مراتب را به اطلاع برسانید و در صورت عدم تمایل صراحتا اعلام نمائید .
- تماس و ملاقات حضوری با 2 نماینده مجلس و ارائه مستندات ، تشریح روند آزمون استخدامی استانداری ها ، متن نامه های ارسالی ، وعده های مسئولین و ... (عزیزان به دلیل اینکه نمایندگان مذبور بطور رسمی از طرف مجلس برای پیگیری و رسیدگی به آزمون استخدامی آستانداری ها انتخاب و مامور به رسیدگی ، پیگیری و ارائه گزارش به مجلس هستند این راهبرد کاملا گره گشاست - شما را جان عزیزانتون جدی بگیرید )
- ملاقات حضوری و ارائه نامه به بین رهبر انقلاب
- رایزنی با دیوان عدالت اداری برای ارائه شکایت تا در صورت لازم اقدام کنیم

به دلیل اینکه نمایندگان قبول شده ها در روند پیگیری و مراجعات متحمل هزینه و زحمت میشوند لذا خواهشمندایم با معرفی شماره حساب امکان جبران این هزینه ها را برای ما فراهم آورند .

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا - منتظر تبادل نظر همه دوستان هستیم
پاسخ:
مدیر سایت : پیشنهاد خوبیه و همه جانبه هست ولی اقدام عملی میخواد باید همه همکاری کنند تنهایی کاری پیش نمیره در ضمن  بهتره با اسم اصلیتون (اونیکه همیشه کامنت میذارین )کامنت بذارین .
متشکر از پیشنهادتون.
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۴۰ مازندرانی ها کمک
من چهارشنبه رفتم استانداری گفتند نامه را فرستادیم تهران
هر چی اصرار کردم کپی نامه را ببینم نذاشتند
اصرار کردم کدام ادارات را در نامه تعداد افرادش را فرستادید نگفتن

از دوستانی که استانداری رفتند و احیانا نامه را دیدن خواهش میکنم بگند بهزیستی هم تو امارشون بود تو را خدا جواب بدید
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۷ خیلی مهم ** مدیر و همه قبول شدگان جواب بدید **
دوستان همنطور که دیدید وقت نامه از طرف دفتر نظارت راهبردی به استانها زده شد ( که جایگاه پایین تری داره و باید جوابگو باشه )
خیلی از استانها به نامه ای که قید فوری و آنی داشت اهمیت ندادند و با پیگیری خود قبول شدگان نامه تکمیل و به تهران فرستاده شد
حالا حساب کنید نامه ای که از استانداری ها به تهران ارسال میشه
هم میتونه با همین مشکلات : نرسیدن نامه یا اهمیت ندادن کارمند مربوطه به موضوع باعث هدر رفتن یکسال دیگه از عمرمون بشه

برای پیگیری در مورد رسیدن نامه استانها به تهران و مراحل بعدی روند جذب

حتما باید یا برای هر استان یه نماینده مشخص کنیم که بروند تهران

 یا همون نمایندگانی که با دژپسند صحبت کردند دوباره بروند

برای اینکار هم باید تموم بچه ها که حس رفتن ندارند در هزینه مالی کمک کنند تا هم هزینه سفر عزیزان به تهران تامین بشه هم جواب اقای دژپسند را داشته باشیم

سلام بر دوستان اصفهانی که منتظر استخدام هستید و به مرحله گزنش نرفتید می خاستم بگم من امروز با خانم عقیلی صحبت کردم و متوجه شدم که استانداری تنها امار یکی دوتا از ادارات مثل اداره تعاون روستایی رو که به مرحله گزینش رفتند رو می خواهد در جواب نامه نظارت راهبردی بفرسته و سایر ادارات مثل ما که فقط به مصاحبه تخصصی رفتم رو نمی فرستند وما باید منتظرم بمونیم  این طور که من متوجه شدم نه تنها امسال هیچ خبری از استخدام نیست بلکه سال آینده هم معلوم نیست چه اتفاقی بفتند
دوستان ما باید در این خصوص کاری انجام دهیم و گرنه به قول معروف ول معطلیم

۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۲ به رامین م
به سلامتی آقا رامین...مبارکت باشه....امکانش هست بگید شما واسه کدوم اداره هستید؟
بستگی به ادارت داره. اگه ادارت تو استان هسته گزنیش نداشته باشه باید بری تهران و از تهران میان تحقیقات محلی. اداراتی مثل دارایی و بهزیستی اینجورین ولی کسانی که برای فرمانداری و بخشداریها قبول شدن تو استان گزینش میشن. زنگ بزن از ادارت بپرس. یا ادرتو بگو بچه ها راهنماییت کنن.
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۴ خبر گزاریا
دوستان لطفا یه کپی از نامه رو به همه خبر گزاریا بفرستین چون بازتاب عمومی نامه به رهبری و استمداد از رهبری در خبر گزاریا تاثیرش بیشتر از خود نامه به بیت شریفه.                    چه جوری میشه نامه رو به خبر گزاریا داد؟؟؟؟؟؟؟؟
واسه تحقیقات از تهران میان یا از شهرستان خودمون؟
سلام دوستان
من شنبه شروع بکارمه
20 ماه پیش ازمون استخدامی ام بود و بالاخره شنبه کارم رو شروع میکنم خیلی حس خوبیه
امیدوارم همه شما هم این حس خوب و زیبا رو تجربه کنید.

بستگی به ادارات داره. ممکنه دو روز بعد بیان تحقیقات و دو روز بعد هم دعوت به مصاحبه عقیدتی بشی، از طرفی هم ممکنه فاصله بین پرکردن فرم، تحقیقات محلی و مصاحبه عقیدتی یک ماه طول بکشه.
تو گزینش کسانی رد میشن که اشتهار به فساد اخلاقی و فحشا داشته باشن یا اینکه معاند نظام باشن (دور از جون شما). الکی کسی رو رد نمیکنن. نگران نباش
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۹ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
من واقعاً برا مسئولین بعضی از استانها متأسفم. با یک نامه روند استخدام توی کل کشور متوقف شد. حالا بعضی استانها دارن مراحل بچه هارو به جریان میندازن و بعضی دیگه مثل استان ما میگن ما اجازه نداریم اسامی شمارو اعلام کنید. برم کلمو بکوبم به دیوار از دست وسئولین زحمتکش استانداریها.
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۰ آشنا -خوزستان
سلام 
استانداری چهار محال بختیاری آزمون 92 ها دعوت به مصاحبه کرد جدول زمانبندیش توی سایت استانداری موجوده ♡ به امید خدا و موفقیت همه دوستان پیگیر
کسی پیدا نمیشه جواب منو بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۱:۴۲ توجه توجه
سایت استانداری چهارمحال و بختیاری اسامی سه برابر ظرفیت و تاریخ مصاحبه رو اعلام کرده.
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۱:۳۲ به مهسا کرمان
دیروز با یکی از اقایون که از قلعه گنج زحمت کشیدن و اومدن بعد از کلی زنگ زدن به معاونت راهبردی بالاخره نامه ساعت یک و نیم به دفتر دکتر گرامی فاکس شد.خانم حسنی منشی ایشون قول دادن بعد از پیگیری نامه شماره نامه ای که به تهران ارسال میشه رو برای پیگیری مجدد به ما بدن.
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۴ مهسا کرمان
قابل توجه بچه های کرمان.من چندین بار استانداری زنگ زدم گفتن نامه ای برای ما فرستاده نشده.بچه ها اطفا بیاین هماهنگ کنیم هفته دیگه بریم استانداری.از حرفای استاندار کرمان که یکسر از کارآفرینی حرف میزنه معلومه که تمایلی به استخدام ما نداره اگه پیگیری نکنیم حقمون ضایع میشه.

سلام

نامه ی خوبیست

منتهی پیگیری امور استخدامی در شرح وظایف رهبری نیست!

شرح وظایف رهبری:

http://rasekhoon.net/article/show-28275.aspx

.

.

ماجرا باید از دیوان عدالت و مجلس پیگیری بشه.

بچه ها کسی خبر داره بعد پر کردن فرم کی برای تحقیقات میان؟چه مدت زمان میبره؟
اگه نفر اصلی باشیم امکان داره تو گزینش ردمون کنن و قبول نشیم؟
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۰:۴۰ به جناب محمود از مازندران
فکر کنم نامه را هم میتونیم مستقیم به دفتر مقام معظم رهبری بفرستیم
هم میتونیم از طریق سایت ایشون نامه را بفرستیم
هم از طریق نمایندگان ایشون توی استانها مثل ائمه جمعه و نمایندگانشان در دانشگاه و سپاه نامه را به دست ایشان بفرستیم
و هم حضوری ببریم
۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۰:۲۵ منابع طبیعی آ.ش
 نامه به بیت رهبری واقعا فکر خوبی هست حتما دوستان سعی کنید به سرانجام برسه 
۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۸:۰۴ مسعود بنیاد شهید
دوست عزیز بنیاد شهیدی از اردبیل، ما هم توی خوزستان بسیار پیگیریم. به شما چه جوابی میده استانتون؟؟؟
۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۷:۰۳ الشتر لرستان
سلام دوستان.تو نامه شماره مجوز و تاریخ ازمون رو ذکر کنید و بنویسید در قالب برنامه پنج ساله پنجم توسعه هستش و اشاره ای هم به وعده های مسئولین داشته باشین.در ضمن اشاره ای به شرایط روحی بکنید و بگید امکان ازدواج که نیست بلکه اوناییم که به پشتوانه این شغل ازدواج کردن خیلیاشون دارن از هم جدا میشن.
سلام به همه دوستان
من اولین باره دارم اینجا نظر میزارم اما روز 6 مهر بودم نه مثل اکثر افراد. منم میگم باید تا اذر صبر کرد. در ضمن اگر کسی هم قراره از طرف جمع صحبت کنه باید شخصی مثل اون اقای که به اون زیبایی 6 مهر صحبت کرد باشه که خود دژپسندم تاییدش کرد و جوابشو داد. نه مثل بعضیا که دکتر مملکتو عمله صدا زدن.
چرا بعضی ها دست از این مشنگ بازی ها بر نمیدارن ما و دوستانمون دو ساله که پیاپی به دفتر رهبری نامه نوشتیم .جواب هیچ کدام از نامه هامون را که ندادن .در تماس آخری برای گرفتن جواب نامه گفتن بیت در این موارد دخالت نمیکنه. پس این راه های  رفته را دوباره آزمون نکنیید.
لطفا دوستانی که شماره نمایندگان مجلس رو دارند ، هر روز شماره و نام تعدادی از نمایندگان رو بزارند تا به صورت جمعی بهشون پیامک بدیم .
۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۱:۰۲ به همه وبویژه علیار
دراینکه یکعده میخوان باتهییج وتحریک مابه جمع شدن جلونهادهای حساس دولتی،ماروگول بزن وبراخودشان ازاب گلالودماهی بگیرن.شکی نیست.کافیه یکی پشت ماهاولابلای درختان جایکه ماهاوایسادیم بفرض جلومجلس!پلاکاردی بامضمون سیاسی دستش بگیردویکی بطورهماهنگ شده!ازدورعکسی بگیردکه ماهای ساده ازهمه جابیخبرتوکادرباشیم!وبذارنش توسایتای معاندبانظام!آنوقت مامیشیم خرابکارسیاسی وخربیارباقالی بارکن!آنوقت بیاثابت کن ماهایکعده جوان گرسنه ایم که فقط براصنارحقوق کوفتی آنجابودیم.پس دوستان خیلی مراقب باشین!
خواهشـــــــــــــــا ماهایی که  سال 92 آزمون دادیم رو هم توی نامه بیاورید.
۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۰:۴۰ محمود از مازندران
سلام
دوستان تا 2 شنبه  هر آنچه به ذهنتون میرسه درباره نامه کامنت بذارین.در صورت داشتن شرایط لحاظ میکنم.در بیت رهبری هم خوشبختانه چند تا از دوستان هستند کمک خواهند کرد.بعد من نمیدونم امضا شما رو چطوری بگیرم .مدیر سایت یا دوستان راهنمایی بفرمایند.
متنش خیلی خوبه من کالا موافقم                                             لطفا اصلاح کنید 91و92
۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۳ پیشنهاد من و فکر کنم خیلی از دوستان

برنامه بعدی مراجعه تعدادی از بچه ها به بیت رهبری جهت دادن نامه ای که دوستمون نوشتن باشد فکر کنم  سشنبه آینده مناسب باشد البته مدیر قبلش هماهنگی لازم را با قسمت روابط عمومی و یا ... را جهت هماهنگی لازم بعمل آورید

۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۲ حبیب ب محمود از مازندران
محمود جان خیلی خوب . مرسی
حالا ایمیلش می کنی دیگه درسته؟

۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۰:۰۴ هشدار به بنیاد شهیدی ها
با سلام خدمت پذیرفته شدگان با آزمون بنیاد شهید
خواهش می کنم اگه آیندتون براتون مهمه پیگیری کنید
از تهران و استان خودتون پیگیری کنید که زود گزینش کنند وگرنه کلاهمون پس معرکه س
اول اسفند همه میرن سر کار اما ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم...
بنده هر روز زنگ میزنم تهران و نمایندگی بنیاد در استان اردبیل
شما هم پیگیری کنید عزیزان
پیگیری معجزه می کند...
۱۷ مهر ۹۳ ، ۰۰:۰۳ محمود از مازندران
با سلام 
دوستان عزیز بنده متنی را آماده کردم برای رهبر معظم انقلاب. البته همون متن نامه به رییس جمهور هست با کمی تغییر .شما بخونین و آنچه که به ذهنتون میرسه یادداشت بذارین بعد اصلاحش کنیم. خواهشا مدیر سایت تایید بفرماین تا بتونیم امضا حداکثر بچه هارو داشته باشیم.

بسم الله الرحمن الرحیم


محضر مبارک رهبر فرزانه و عالیقدر جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی

با سلام وآرزوی سلامتی وطول عمر با برکت


در ابتدای سال ۱۳۹۱ ( قبل از طرح موسوم به مهرآفرین و خارج از دایره شمول این طرح) فرصتی برای استخدام جوانان فارغ التحصیل اما جویای کار فراهم شد تا در رقابتی عادلانه ، منصفانه و منطبق بر قوانین موضوعه کشور، با شرکت در آزمون استخدامی استانداری ها و با توکل بر خداوند منان و اثبات شایستگی های خود بتوانند ضمن استخدام ، با تلاش برای سازندگی ایران عزیز ، نسبت به تامین معاش و زندگی آبرومند خود اقدام کنند . در این فرایند عده ای با شایستگی و پس از قبولی در آزمون کتبی و سپس مصاحبه های استخدامی و گزینش و دیگر مراحل معمول در استخدام های دولتی در روندی بسیار کند و طولانی نزدیک به ۲ سال به عنوان پذیرفته شدگان نهایی معرفی شدند اما متاسفانه بی هیچ دلیل موجه و تنها با توجیهات هر از گاه دست اندرکاران برای طولانی تر کردن و یا هر نیت دیگری برای این استخدام قانونی هیچ اقدام شایسته و مقتضی انجام نشده است و همه پیگیری ها از ادارات مربوطه استان ، استانداری ها و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و البته جناب آقای محمد باقر نوبخت برای روشن شدن تکلیف نهایی دعوت به کار پذیرفته شدگان نیز راه به جایی نبرده است.
می پذیریم که استخدام های بی ضابطه ، خارج از قانون و رابطه محور نه شرعی است و نه قانونی و با هیچ ملاک و معیار اخلاقی و عرفی نیز قابل توجیه نیست اما پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری ها افرادی هستند که تنها با توکل بر قدرت لایزال الهی و تکیه بر تواناییها و شایستگی های خود و شرکت در رقابتی عادلانه ، منصفانه و قانونی مراحل استخدامی را یکی پس از دیگری طی نموده اند و اکنون توقع زیادی نیست که انتظار داشته باشیم پس از ۲ سال صبوری نجیبانه ، چشم انتظاری و تحمل مرارت های مادی و روحی فراوان که گاه تا مرز فروپاشی بنیان خانواده نیز پیش رفته است ، حسن تدبیر وچاره اندیشی حضرتعالی پایانی باشد بر نگرانی و بلاتکلیفی غیرمنصفانه ما پذیرفته شدگان.  
در پایان باز هم ضمن استعانت از خداوند قادر متعال ، عاجزانه از محضر رهبر معظم انقلاب خواستاریم تا دستور ویژه ایشان پاسخی باشد برای رفع نگرانی ها و انتظارات قانونی و چراغی باشد برای زنده نگه داشتن روحیه امید و تلاش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری ها. ان شاءالله
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
با تشکر و احترام ، جمعیت حداکثری پذیرفته شدگان آزمونهای استخدامی استانداریها

۱۶ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۴ دیوان عدالت هم می تواند راهکار مناسبی باشد

•1393/07/16 : مهلت ثبت درخواست شماره مستخدم در سامانه از محل رای 555 دیوان عدالت اداری، حداکثر تا تاریخ 1393/08/30 تعیین شده که غیرقابل تمدید می باشد. بنابر این مسئولین کارگزینی دستگاه های اجرایی، حداکثر تا تاریخ ذکر شده فرصت دارند نسبت به درخواست شماره مستخدم برای افراد ذینفع اقدام نمایند. بدیهی است مسئولیت عدم ارسال درخواست شماره مستخدم تا تاریخ یاد شده برای مشمولین رای 555 دیوان عدالت اداری بعهده مسئولین کارگزینی دستگاه ذیربط می باشد.

رای 555 دیوان عدالت اداری فقط با شکایت 2 نفر به جریان افتاده است در صورتی که تعداد ما خیلی بیشتر است:

رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص تبدیل وضعیت مستخدمان   
هـیئت عمومی دیوان عدالت اداری در دادنامه شماره 555 مورخ 19 آبان 1387 اعلام داشت: آن دسته از دستگاه‌های دولتی که بر اساس تصویب نامه شماره 17598 مورخ 23 خرداد 1362 و با رعایت ضوابط، از خدمات کارکنان خرید خدمت استفاده می‌کنند و به خدمت ایشان نیاز دارند، مکلفند ظرف 6 ماه وضعیت خدمتی این قبیل کارکنان را به پیمانی یا عناوین مشابه دیگری که در قوانین مربوط وجود دارد، تغییر دهند. ‌

معاون قضایی دیوان عدالت اداری در گـفت‌وگو با خبرنگار <مأوی> اظـهـــــــار داشـــــــت: یــــکـــــــی از مــوضــوعــاتــی کــه در ایـن نـشـسـت هـیـئـت عمومی مــطــرح شــد، مــربــوط بــه تعارض آرا از شعب 12 و 13 دیوان بود. ‌

حــجـــت‌الاســـلام والــمــســلــمــیـــن غلامحسین رهبرپور افزود: 2 شاکی مدعی بودند که در اداره راه و ترابری استان کهگیلویه و بویر احمد به صورت خرید خدمت فعالیت می‌کردند و تقاضای تبدیل وضعیت از خرید خدمت به پیمانی داشتند که اداره مذکور اعلام داشته است،جذب و به کارگیری نیروی انسانی در دستگاه‌های دولتی از طریق آگهی و شرکت در آزمون استخدامی صورت می‌گیرد. ‌

وی تصریح کرد: شعبه 12 دیوان عدالت اداری شکایت را وارد ندانسته؛اما شعبه 13 دیوان وارد دانسته بود و در رأی خود اعلام داشته که اداره راه ملزم است شاکی را که سال‌ها به عنوان خرید خدمت شاغل بوده، به پیمانی تبدیل وضعیت کند.

رهبرپور با بیان این که هیئت عمومی دیوان عدالت اداری پـس از بحث و بررسی بین 2 رأی تعارض تشخیص دادند، گفت: هر 2 شاکی سال‌ها به عنوان خرید خدمت به کار اشتغال داشتند و پس از این‌که بحث پیمانی مطرح شد، متقاضی تبدیل وضعیت به پیمانی شده بودند که شعبه 13 اعلام داشته، اداره وضعیت تبدیل به پیمانی کند و شعبه 12 رأی داده است که اداره در این زمینه تکلیفی ندارد، پس 2 رأی با هم متعارض است.

وی اظهار داشت: اعضای هیئت عمومی به این نتیجه رسیدند که رأی شعبه 13 دیوان مبنی بر این‌که اداره موظف است وضعیت استخدامی مستخدم را مشخص و وضعیت را به پیمانی تبدیل کند، اصح تشخیص دادند. ‌
 

۱۶ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۱ حبیب اصفهان
به نظر بنده فعلا بهتر دوستان نماینده تشریف ببرن تهران و پیگیر جواب نامه بشن و در مورد تامین اعتبار و لایحه بودجه اونجا پرس و جو کنن تا همگی از ابهام بیام بیرون.
سلام مجدد

من حاضر ا دوستام  بیام تهران  فقط برای دیدار با نمایندگان مجلس  اونهم  در دفتر کاریشون  و نه دم در مجلس ..........