---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ق.ظ

این صفحه  به درخواست عزیزان استخدام شده دستگاههای اجرایی  درواقع کارمندان  ایران زمین جهت تبادل نظر افکار ,تجربیات و روال اداری  و مشکلات و سایر بحثهای کاری ایجاد شده است . از عزیزان خواهشمندیم ما را از ایده ها و پیشنهاد ها ی خود  در مورد روال بحث و نحوه پبشبرد این صفحه بهره مند نمایید .

نظرات  (۲۵۷)

باسلام و درود خدمت دوستان بزرگوار
دوستان این قضه بودجه وابلاغ چیه باوجود گذشت4ماه ازسال هنوز بوجه ابلاغ نشده به دستگاهای اجرای استان؟؟؟حداقل یا حداکثرا چه مدت طول میکشه تا ابلاغ بشه؟؟؟
6ماه اول سال بودجه اعلام میشه اما باگذشت 4ماه ازسال هنوز اعلام نشده
میشه در این خصوص راهنماییم کنیید
باسپاس وتشکر
سلام.ببخشید میتونید در مورد بیمه خدمات درمانی و تامین اجتماعی توضیح بدید؟کدو بهتره؟
۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۹:۱۲ یک دوست به سارا

سلام.

نه. ارتباطی به هم ندارند.

۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۹:۱۱ یک دوست به جواد

سلام. خیر. تعیین محل خدمت بایستی بر اساس مفاد آگهی استخدامی باشه و توی اولین حکمی که بهتون میدن ذکر بشه.

 برای عوض کردن محل خدمت، رضایت شما هم شرط است.

۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۱ جواد به یک دوست
سلام.اداره ها می تونن محل خدمت کارمند پیمانی رو تغییر بدن؟
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۸ کارمند فرمانداری
سلام دوستان و همکاران عزیز با ارزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک ضمن تشکر از کلیه دوستانی که پیگیر مشکلات استخدامی هستند امیدوارم هر چی از خداوند میخوان نسیبیشون بشه .از 8اردیبهشت ماه شروع بکار کردذیم هنوز نه حکمی داریم نه دلخوشی استانداری کرمان میگن ابلاغ بودجه نیومده و معلوم نیست کی بیاد دوستان کسی در این زمینه خبر موثقی داره
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۴ بیمه ایران
راز مشکل بیمه ایران چی هست اطلاع ندارید کی  درست میشه من ازخوزستانم.امیدی هست درست بشه؟
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۶ سارا به یک دوست
یه دنیا ممنون از پاسخت دوست گرامی.بعنوان آخرین سوال آیا سازمان مدیریت برا ابلاغ این اعتبار منتظر نتیجه مذاکرات نیست؟
۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۸:۰۴ مهسا کرمان
به یک دوست
جناب یک دوست من از شما بخاطر پیگیری ها و خبرهای خوبتون واقعا ممنونم.و همینکه گفتید پست های سازمان بهزیستی تایید شده برای من واقعا امیدوارکننده بود و من به هیچ عنوان از دست شما ناراحت نشدم فقط ازتون خواستم اگه ممکنه پیگیری کنید که نامه کی ارسال میشه.بازم بخاط تمام زحمات و پیگیری هاتون و اینکه جواب سوالات ما رو با صبر و حوصله میدین ازتون واقعا ممنونم.
بیمه ایران سلام،شما واسه کجایین،مشکل  بیمه تأمین اعتبار نیست
۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۱ یک دوست به سارا6
سلام. 
باور کنید اگه از زمان، اطلاع داشتم بهتون زودتر از خانم پناهی میگفتم. ایشون نظر خودش رو داده. در واقع، نامه مربوطه تهیه شده ولی هنوز ارسال نکردند برای استانها. 
26 رییس سازمان مدیریت تو استانها مشخص شدند. برداشت بنده از اول هم این بود که نامه رو خطاب به روسای سازمان مدیریت استانها میزنند لذا باید اندکی صبر دیگر هم داشته باشید تا روسای 5 استان باقی مانده هم معلوم بشن. 
من هم دوست دارم صحبت خانم پناهی اوکی بشه و تا پس فردا ابلاغ بشه ولی من بر حسب تجربه بهتون زمان نمیدم تا مثل یکی از دوستاتون که راجع به نامه زمان ارسال پست بهزیستی ازم پرسیده بود و من بهش گفتم(به زودی) و الان که ده روز گذشته و اون آقا یا خانم احساس میکنه که از سوالش چندین هفته گذشته و از بنده ناراحت شده، شما خدای ناکرده از من نرنجید.

۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۷ محیط زیست
سلام کی از حقوق محیط زیست خبرداره کسی هست بگه؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۲:۱۱ بیمه ایران
سلام راز خوبی خبری ازبیمه ایران نشد ؟اگر خاتم پناهی گفته اعتبار ابلاغ میشه برای بیمه هم ابلاغ میشه؟
به سارا ،اگه با خانم پناهی صحبت کردین  خیالتون راحت هر چی گفتن درسته،خانم پناههی و اقای فرشکاران تو  امور اجتماعی معاونت  راهبردی هستن و امور مربوط به استخدام استانداریها  به ایشان مربوط میباشد و یکی از مسؤلین  دلسوز و پیگیر هستن
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۹ از باران به یک دوست
جناب یک دوست خسته شدم شما میدونین ای دی  پسور جدید وچقدر طول میکشه به سازمان مدیریت استان بدن؟میگن یکشنبه هفته قبل  نامه دادیم اخه پس چرا نمیاد؟،از حرفای ضدونقیضشون خسته شدم استانداری یه روز میگن از مرداد یک روز میگن از شهریور....ماهمه کارارو انجام دادیم سازمانمون فقط منتظر کد مستخدمی هست سازمانمون میگه چون ملی هستیم مشکل اعتبار اصلا نداریم وهمان سال92هم اعتبار داشتیم خود سازمان هم خیلی پیگیره ولی سازمان مدیریت استان اصلا هیچ حرکتی انجام نمیده چیکار میشه کرد؟لطفا راهنمایی کنین؟

جناب به سارا ممنون از راهنماییتون.ایشون وقتی به همه جواب میدن من هم انتظار دارم به این سوال جواب بدن.جناب یک دوست خواهش میکنم جواب بدید حرفای خانم پناهی درسته یا نه و اینکه آیا ابلاغ اعتبار استخدامی ربطی به تشکیل سازمان مدیریت داره؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۷ بیمه ایران ایثارگربه یک دوست
جناب یک دویت خواهش میکنم ببینید این بیمه ایران هنوز ایراد گرفته یا مشکلش حل شده خواهش میکنم یک پاسخی بدید ومشکل پست وجود نداره بخاط برای ایثارگرزان مشکل ایجاد کنه
سلام 
این جناب یک دوست به این یک سوال خاص که در مورد زمان ابلاغ بودجه هست جواب نمی دهند خودت رو خسته نکن از همان خانم پناهی یا هر کس دیگری که می توانی پیگیری کن چون چند بار این سوال را پرسیدی من جوابت را دادم که فکر دیگری بکنی به امید جواب گرفتن از این جناب یک دوست نباشی و وقتت را تلف نکنی و در انتظار به سر نبری و دلت را خوش نکنی به گرفتن جواب این سوال خاص
التماس دعا 
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۶ مهسا کرمان
به یک دوست
جناب یک دوست اگه براتون ممکنه میشه لطفا پیگیری کنید که نامه تایید پست های سازمان بهزیستی کی ارسال میشه؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۳ ناراحت به یک دوست
خدا خیرتون بده که جواب دادین.پس با این حساب حداکثر چقدر دیگه باید صبر کنیم که شروع به کار کنه؟؟احتمال داره تابستان تموم بشه و هنوز نرفته باشه سرکار؟انشالله به حق این ماه عزیز به همه ی خواسته هاتون برسید و همیشه سلامت باشید.آمین
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۳ ناراحت به یک دوست
خدا خیرتون بده که جواب دادین.پس با این حساب حداکثر چقدر دیگه باید صبر کنیم که شروع به کار کنه؟؟احتمال داره تابستان تموم بشه و هنوز نرفته باشه سرکار؟انشالله به حق این ماه عزیز به همه ی خواسته هاتون برسید و همیشه سلامت باشید.آمین
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۸ سارا به یک دوست
چرا جواب نمیدی ؟جناب یک دوست خواهش میکنم جواب بدید.آیا حرفای خانم پناهی رو مبنی بر ارسال نامه تامین اعتبار تا آخرهفته تایید میکنید؟آیا صحت داره که تا سازمان مدیریت تو یه استانی تشکیل نشه نامه تامین اعتبار براش نمیفرستن یا ربطی نداره؟ممنون از لطفتون.
سلام

اونهایی که سره کار رفتند خدمات درمانی رو انتخاب کردید یا تامین اجتماعی؟

کدوم بهتره؟ میشه مزایا و معایب هرکدوم رو بگید. ممنون
۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۹:۴۱ یک دوست به ناراحت

سلام.

فرمودید فروردین رفته گزینش.(از موقع تشکیل پرونده حداقل 3 ماه طول میکشه جواب گزینش بیاد)

بایستی صبر کنید تا جواب گزینش بیاد. بعدش ادارش مدارکش رو از طریق سازمان مدیریت استان تون(از طریق سامانه کارمندایران) میفرستند برای شماره مستخدم. بعد از اخذ شماره مستخدم میشین کارمند و ...

۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۹ ناراحت به یک دوست
جناب یک دوست عزیز تروخدااااااا جواب من رو هم بدید.
نامزدم از قبول شدگان آزمون بهمن ماه سال 91 هستن و اداره ورزش و جوانان قبول شدن.از فروردین ماه گزینش هم رفته اما هنوز خبری ازینکه کی میره سرکار نشده.تروخدا اگه میشه پیگیری کنید بگید کی میتونه بره سرکار بخدا همه زندگیمون داره نابود میشه حتی ازدواجمون.درست نیست این حرفارو اینجا بزنم ولی چی کار کنم... 
۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۹ بیمه ایران ایثارگربه یک دوست
جناب یک دوست ممکنه یک پیگیری بکنید بیمهایران فقط مشکلش همون هست مشکل دیگه ایی نداره ب ای ایثارگران  مشکلات پست نداره فقط مرتبط بودن مدرک هست خواهش میکنم یک پیگیری کنید برام مرسی
جناب یک دوست خواهش میکنم جواب بدید.آیا حرفای خانم پناهی رو مبنی بر ارسال نامه تامین اعتبار تا آخرهفته تایید میکنید؟آیا صحت داره که تا سازمان مدیریت تو یه استانی تشکیل نشه نامه تامین اعتبار براش نمیفرستن یا ربطی نداره؟ممنون از لطفتون.
سلام. 
به ثبت: همه حقوق تون رو یکجا میگیرید. نگران نباشید.
به مهسا: ارتباطی با اون صحبت نداره. هنوز نمیدونم ارسال شده یا نه. 
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۴ از ثبت به یک دوست
با سلام به یک دوست یه سوال داشتم شما می دونید که برای پرداخت حقوق تیر ماه برای کدوم استانها اعتبار قرار دادن.؟ و اینکه ما که از آخر فروردین رفتیم سر کار و حکم گرفتیم ولی حقوق ندادن آیا همه حقوف تو تیر پرداخت میشه؟
با تشکر
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۵ کاردو کلهر
با سلام
دوستان راه و شهرسازی
حقوق کارشناس چقدره؟
اضافه کار یا حق ماموریت چطور محاسبه میشه و به چه میزان است؟
ما از اول اردیبهش سرکاریم منتها حکممون صادر نشده
ماه رمضون نفری 100 هزار تومان به همه دادن ولی شامل حال ما نشد چون حکممون صادر نشده!
کی اطلاع داره که کی صادر میشه؟
ایا اضافه کاری ماهها قبل صدور حکم کارگزینی برای ما اعمال می شود؟
مرسی
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۸ مهسا کرمان
با سلام به جناب ی دوست
شما فرمودین که نامه تاییده پست به زودی به سازمان بهزیستی ارسال میشه.اما هنوز نامه به سازمان فرستاده نشده.میشه لطفا پیگیری کنید که چرا ارسال نشده.
در ضمن ایا ممکنه با حرفی که اقای روحانی گفتن که استانداری ها دیگه درخواست پست نکنن مشکل پست های سازمان بهزیستی حل نشه و استخدام ما کنسل بشه؟ اگه زودتر جواب بدین ممنون میشم
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۲ جواد به یک دوست عزیز
ما 40 روز قبل مدارکمون رو برای صدور کد به اداره کل ثبت احوال فارس تحویل دادیم و هنوز خبری نیست. به نظر شما اشکال کار از کجاست؟
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۴ تدبیروامیدبه سارا
سلام ساراخانم راست میگی؟جناب یک دوست لطفا پیگیری کنید
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۳ سارا به یک دوست
سلام جناب یک دوست عزیز.من با یه خانمی به اسم پناهی توسازمان مدیریت صحبت کردم گفتش که این هفته نامه تامین اعتبار ابلاغ میشه.شما حرفشو تایید میکنید؟این خانم کدو قسمته؟
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۴ از باران به یک دوست
ممنون چقدر خوبه شما جواب همه رو میدین ،ممنون بابت وقتی که میزارین انشاالله به حق این ماه عزیز تمام دوستان منتظر هرچه سریعتر مشغول به کار بشن ،وشما هم به حق این ماه ودعاهای خیرهمه بچه ها هر خواسته ایی از خدا دارین برآورده بشه ،آمین یا رب العالمین
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۲:۲۵ بیمه ایران ایثارگربه یک دوست
جناب یک دوست  خواهش میکنم راهنماییم کنید درباره نبود پست پرسیدم پاسخ ندادید اگر بیمه درخاست نیرو داده بود قبلا ولی استانها درست اعلام نیازنکردن مثلا برای یجا نیرودرخاست داده ولی الان اونجا نیرونخات مشکلی برای ایثارگر معرفی شده هست؟من مدرکم مرتبطهست یعنی سازمان مدیریت اینقد پشتیبان ماایثارگران هست که تا لیست ندن  اعتبار نمیده برای بقیه واین  اجازه به بیمه نمیده به راحتی از لیست  یاتعداد کم کنه؟خواهش میکنم پاسخ کاملی بدید مرسی
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۲ یک دوست به باران
سلام. بله. سه روز پس از ارسال برای سازمان مدیریت.
اگه نظرمن رو بخواهید زودتر
۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۱:۳۵ یک دوست به ابراهیم
سلام. 
نامه همه استانها با هم ارسال میشه. فرقی بین سیستان بلوچستان با یزد و گرگان وجود نداره. 
زمان ارسال که بشه، نامه رو خطاب به رییس سازمان مدیریت تمامی استانها میزنند. توضیحات مربوطه رو هم قبل دادم.
برای هر استان، تخمین اعتبار شده. مثلا برای استان x ، چون داوطلب ها برج 2  شروع به کار کردند، از یکسال کامل، 11 ماه پیش بینی تخصیص اعتبار شده. 
لطفا از کلمات تخصصی تامین، تخصیص و ... نپرسید. چون توضیح دادنش زمان بره و کامنت گذاشتن، یک وسیله ارتباطی کامل برای پاسخ ها نیست.
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۶ از باران به یک دوست
ممنون بابت پاسخی که دادین  طبق آخرین اطلاعاتی که دارم استانداری گیلان یکشنبه نامه زده  که پسورد جدیدو بهشون بدن وگفتن قراره طی 10روز کاری بدن  انشاالله استانداری درست میگن دیگه؟واینکه اگه پسورد جدیدو بگیرن حدودا بقیه کارا وصدور کد چقدر طول میکشه ؟همون 3روز کاری انشاالله کد میاد؟البته مثل اینکه اگه زودترم بیاد ولی چون تامین اعتبارگیلان برای مرداد به بعد هست حکممون همون مرداد میخوره آیا استنباط من درسته؟
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ بیمه ایران ایثارگربه یک دوست
من مدرکم مرتبط هست من وچند نفر که بودیم مدارکمون مرتبط بود چیزی که تواگهی میخایت بیاد معرفی کردند بنیاد ولی من نگرانیم از چییز دیگه اس مشکل معدل هم نداشتیم ولی بهم میگفتند بیمه اون زمان جاهایی که نیاز داشتیم اعلام نیاز نکرده ومیترسم این مشکل سازبشه مثلا جاهایی که نیرومیخاست الان نخات و پست نباشه برای اون قسمت
مدیر چرا حرفهای منو واسه ی بیمه ایران تایید نکردی؟؟؟
خب هرجاش مشکل داشت خط میزدی

بیمه ایران ایثارگر عزیز
طبق ماده 44 قانون پنجم توسعه که هم توی سایت مجلس هست هم توی سایت اطلاع رسانی دولت ، شما بدون شرط رشته ، معدل ، آزمون و سن باید استخدام شید
برید این قانون رو به بیمه ایران بگید اگه باز بهانه آوردن به بازرسی کل کشور و دیوان عدالت شکایت کنید


۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۴ ابراهیم به یک دوست
با سلام خدمت یک دوست.میدونم سرتون شلوغه ولی اگه امکان داره جواب سوالمو تو کامنتی که دیروز گذاشتم بدین.ممنون
۰۳ تیر ۹۴ ، ۲۳:۵۸ یک دوست به بیمه ایران
سلام. اونها ادعا کردند که مشکل، مدرک هست. باید لیست رو بیارند تاببینیم مشکل همینه یا بهانه است. قراره به زودی بیارند.

۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۵ بیمه ایران به یک.دوست
جناب یک دوست چشم ازاین به بعد تو.پیچ خودمون پیام میذارم ولی ببخشید پاسخ کامل ندادید؟فقط مشکل مدرک غیر مرتبط هست یامشکل پست هم هست؟اگر ایثارگری معرفی شده ومدرکش همانند ازمونی ها باشه  وفقط پست سازمانی نباشه مشکلی وجود ندارد فکرکنم ازطریق استانداربها باسازمان مدیریت استانهالیست میفرستن چون مسول استانی بیمه این روزه باسازمان مدیریت استانها جلسه داشتن استان ما که اینطور بود .
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۶ یک دوست به بیمه ایران ایثارگر

سلام

این چیزی است که اونها ادعا کردند. اجازه بدید لیست رو بیارند.

لطفا برای رعایت حال دوستاتون تو پیج خودتون کامنت بذارید تا بقیه بچه ها ناراحت نشن.مرسی

۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۷ بیمه ایران ایثارگربه یک دوست
جناب یک دوست ایثارگران فقط مشکل عدم تطبیق مدرک تحصلی داذن یامشکلات دیگر هم هست ؟اگر مدرک ایثارگر معرفی شده به بیمه مشکل نداشته باشه و مرتبط باشه وفقط پست سازمانی نباشه  ببمه میتونه مقاومت کنه  و جذب نکنه؟اگر مدرکش همانند ازمونیا یکی باشه مشکلی وجود نداره؟و چیز دیگه که هست زمانی که بنیاد نیرو معرفی میکنه طبق اعلام نیاز رشته معرفی میکنه چطور اینطور مشکلی پیش اومده منتظر پاسخوتون هستم خواهش میکنم پاسخ بدید  امیدوارم ثواب این زحمت ها را بگد و دعاتون میکنیم متشکرم
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۱ بیمه ایران به یک.دوست
به جناب یک دوست منظورتون لیست نهایی قبول شدگان  هست؟واقعیتش هرروزیک چیزی میگن من باهاشون  صحبت کردم یبار میگن اعتبار یک بار میگن مننتظر نامه اعتبار هستیم که چی باشه منظورشون چی بگن ساژمان مدیریت و یه چیز دیگه شنیدم که خیلی نگران  شدم میگن بعضی جاها برااسا نیازمندیامون اعلام نیاز نکردن  یعنی بعضی جاها که نبرو میخان نگرفتن وبعضی جاها که نخاستن اعلام نیاز کردن ولی به نظرم حرفشون منطقی ننیست؟جناب یک دوست  کامنت هاتون خوندم یعنی مشکل فقط مدرک بعضی ازایثارگران هست نه چیزی دیگه خواهش میکنم دقیقتر بگیدلطفا یعنی فقط مشکل مدرک هیت ونه چبز دیگه و دیگه اینکه چرا مشکل چی هست تاالان لیست نفرستادن؟و
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۶ یک دوست به سمیرا و ...

سلام.

لطفا راجع به زمان از من نپرسید. توضیحات رو قبلا گفتم.

همدان هم همراه با بقیه استانها

 

۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۴ یک دوست به نا امید

سلام.

شما با مدرک کاردانی تون شرکت کردید و قبول شدید. لزومی نداره به کسی راجع به مدرک بالاترتون صحبت کنید. اگر من بودم هر جور تعهدی که می خواستند رو میدادم. با هیچ کس از افراد اداره هم راجع به مدرک بالاترم صحبت نمی کردم که خدای ناکرده کسی نخواد از قوانین سوء برداشت داشته باشه.

اگر زمانی فهمیدند و خدای ناکرده بخوان به اشتباه شما رو از حق تون محروم کنند، از ادارتون بخواهید که از سازمان مدیریت استان تون(دفتر تحول اداری استانداری سابق) استعلام کنند و اگر هم به نتیجه نرسیدند بگید از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور استعلام بگیرند.

اون بند آگهی برای مدرک بالاتر یا پایین تر که برای آزمون های سال های 91 و 92 اومده برای این هست که مثلا آقای الف وقتی دانشجوی ارشد حسابداری هست، تو درخواست شغلش نیاد رشته شغلی رو بزنه که مدرک مورد نیاز برای اون رشته (حداقل ارشد حسابداری) است. زیرا با مدرک لیسانس و یا در زمان دانشجوی ارشد بودن، نمیشود رشته شغلی با شرایط داشتن مدرک ارشد رو انتخاب کرد.

مشکلی نیست. اسمتون رو به امیدوار تغییر بدید و شاد باشید.

 

۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۱ ناامیدبه جناب یک دوست
خواهش میکنم راههنماییم کنیدمن لیسانسم داشتم ولی چون به شغلی نمیخورد باکاردانی شرکت کردم شروع بکارکردیم ولی حکممون نیومده فعلا امروز برامون اقرارنامه اومده که امضاش کنیم کخ قبل ازازمون مدرک بالاتری نداشته ایم وگرنه عواقبش بای خودمونه ایا مشکلی برامون ایجاد میشه مدرک هم کاردانی ارایه دادیم بدجوری داغونم البته خیلیاشرایط منودارن ولی فقط اداره ما خواسته اقرارو
سلام به یک دوست عزیز از این که جواب دوستان رو میدین از شما تشکر میکنم و همیشه براتون دعا میکنم  سوالی داشم اگه تونستی ممنون میشم جوابمو بدین. ما بچه های یکی از ادارات همدان هستیم که همگی کد استخداممون هم اومده اما هر بار بهمون میگن تامین اعتبار نشدید من با تهرانم تماس داشتم خانوم پناهی ایشون میگن معلوم نیس که نامتون کی برسه برادر اگه امکانش هست برامون پیگیری کن به خدا داریم شرمنده میشیم پیش همه امیدوارم عاقبت بخیر بشی تشکر
۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۹:۴۴ ابراهیم به یک دوست عزیز

سلام و خسته نباشید خدمت یک دوست عزیزو محترم.

من اولین باره سوال میپرسم ازتون.من چند روزی میشه مشغول بکار شدم در استان سیستان و بلوچستان ،سوالم اینه که کی استان ما تامین اعتبار میشه و امید برای دریافت حقوق داشته باشیم؟احتمالش هست تیر یا مرداد رو حقوق بگیریم؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.با آرزوی قبولی طاعات و عبادات

۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۸:۵۴ یک دوست به ایمان

سلام.

1. من قبلا جواب شما رو دادم و توضیحات مربوطه رو دادم.

2. شما شفاف صحبت نمیکنید که موضوع چیه و فقط میگید که اگر یک نفر نیروی قراردادی فلان اداره باشه و ....

بنابراین شما شفاف نمیگید کدوم اداره؟ کی؟چه نوع قراردادی؟

قراردادی ها و انواع اون در ادارات، مباحث مختلفی داره که بایستی نام اداره رو بدونم و موضوع رو بدونم تا جواب بدم. لذا موضوع شما رو به دلیل شخصی بودن و مربوط نبودن به مباحث عمومی دوستان، یک بار و اون هم با توجه به اطلاعات اندک ارائه شده پاسخ دادم و اگه توضیح کامل بدید بهتره.

3.  شما می فرمایید بنده، جواب همه بچه ها رو بدهم تا جنابعالی سخت تون نشه که بخواهید این صفحه رو چند بار چک کنید و جواب سوال شخصی تون رو بدونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این دیگه چه مدلشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۸:۴۴ یک دوست به بیمه ایران

سلام.

آخرین خبرها همان چیزهایی بود که هفته پیش گفتم. اگه چیز جدیدی بود می گفتم.

اگه کامنت های مربوطه رو خونده باشی میبینید که گفتم، سازمان مدیریت منتظر لیست نهایی بیمه ایران است.حالا اگه بیمه بهتون بگه منتظر تامین اعتبار هست من قبلا هم گفتم که صحت داره، از بودجه بدشون نمیاد ولی تا زمانی که لیست رو نهایی نکنند نامه بودجه بهشون داده نمیشه.

امیدوارم کامنت های قبلی رو خونده باشید. از زمان مربوطه هم نپرسید. هر زمان که اومدند و ...

 

۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۳:۲۵ بیمه ایران به یک.دوست
جناب یک دوست خواهشی ازشما داریم یه پیگری درباره نامه تامین اعتباربیمه ایران بکنید بیمه نوان میکنه منتظر نامه تامین اعتبار هستیم خواهش داربم یکپیگیری بکنید شاید بشه باپیگیرتون این نامه  زودترارسال بشه
سلام. اون استانهایی که کد استخدامی نگرفتند و تو اون استانها سازمان مدیریت شکل گرفته، مجددا پسورد(سطح دسترسی) داده میشه تا از طریق سازمان مدیریت استان(دفتر تحول اداری استانداری سابق) به سازمان مدیریت ارسال بشه و شماره مستخدم صادر بشه. 
در واقع اگه  سازمان مدیریت استان یک نامه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی بزنه و یک نفر رو هم بفرسته، بهشون سطح دسترسی جدید داده میشه تا مجددا ارسال مدارک داشته باشند.
علت این آی دی پسورد جدید هم اینه که چون دفتری به نام دفتر تحول اداری در اون استانها وجود نداره بنابراین مشکل قانونی پیس نیاد. چیز خاصی نیست. فقط نامه از رییس سازمان مدیریت استان به سازمان مدیریت کشور بزنند و سطح دسترسی جدید(آیدی پسورد جدید) درخواست کنند. انشالا که اگر نامه نزدند بزنند و جواب رو که پسورد محرمانه است،  توسط نماینده ارسالی شون بگیرند.
واسه من که نه هنوز کاراموزی گذاشتن نه حکمی نه چیزی. چراااااااااااااااا؟ خیلی نگرانم. اخرین بار که یه هفته پیش پیگری کردم گفتن تو ماه رمضون یا نهایت بعدش خبر میکنن. چکار کنم؟
۰۲ تیر ۹۴ ، ۲۱:۱۰ بیمه ایران به یک دوست
سلام دوست عزیز دیگه توصفحه مربوط به بیمه پیام نمیذارید خواهش میکنم اونجاهم پیام بذارید
دوست عزیز پیگی که کردیم از بیمهگفتند جلسه برگزار شده و فقط منتظر نامه از سازمان مدیریت هستیم این نامه کی به بیمه ارسال میشه؟ خواهش میکنم یک پیگیری بکنید توسازمان مدیریت درباره بیمه ایران کی نامه ارسال میشه میگن جلسه بوده وباید نامه بدن  خواهش میکنمشاید بتونید با یک پیگیری این نامه سریعتر ارسال بشه 
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۹ به یک دوست
دوست عزیز شما در سوالی که ازتون پرسیده بودم فرمودید از زمانی که استانداری مدارکو برای صدور کد مستخدمی تایید کنه وبفرسته ظرف 3روز کاری کد صادر میشه الان تکلیف ما بیچاره ها که سازمانمون تمام کارامونو انجام داره از19اردیبهشتم بدون حقوق آموزشی میریم وادارمون میگه همه کارا انجام شده (تاییده گزینش_آزمایش وسوپیشینه)والان توی استانداری (گیلان)گیر کرده استانداری هم به بهانه جابه جایی قسمت نیروی انسانی به یک ساختمان دیگه واینکه میگه کدمون(چمیدونم پسوردشون) قطع شده باید دوباره بدن مدارکونفرستادن معاونت توسعه حالا تکلیف ما چی هست؟2سال اعتبارو بهونه کردن الانم که حل شده بهانه های غیرقابل قبول میارن اصلا همچین چیزی ممکنه ؟!آخه این بهونه رو میشه قبول کرد؟

از اول اردیبهشت شروع بکار کردیم اما استانداری احکاممون رو صادر نمیکنه میگه ابلاغ بودجه برا شما نیومده لطفا جواب بدید چنین چیزی امکان داره؟ممنون

 

سلام دوستان از استخدامیهای استانداری کسی تابحال حکم دریافت کرده؟
سلام 
جناب یک دوست من از شما خواهش می کنم دقیق جواب بدین شما اصلا جواب نمی دین؟ حداقل اگر نمی خواهید جواب بدی هم یک چیزی بنویسید که من هزار بار برای دیدن جواب اینجا را چک نکنم البته می دونم وظیفه ندارید جواب بدین خودتون می خواهید کمک کنید حداقل در جواب سوالاتی که نمی خواهید جواب بدین هم بنویسید که نمی خواهید جواب بدین که آدم متوجه بشه سوال را خواندید من پرسیدم کسانی که استعفا می دهند چه کسی کار اونها را انجام می دهد ادارات قبلا در خواست نیرو دادند مثلا سال گذشته ؟ جایی که ارباب رجوع داره یک ساعت هم نمی شه بدون کارمند باشد چه برسه به خیلی. سقف نیروی قراردادی شون پر شده از نیروی شرکتی استفاده میکنند از نیروی ساعتی استفاده می کنند ؟ چون حتما باید از آدمیزاد استفاده کنند جن و پری و ربات که ندارند حیوانات و پرندگان هم نمی توانند کار کنند یک نفر هم نمی تونه هم کار خودش را انجام بده هم کار چند نفر دیگر را
سلام کسی هست ازاستخدام 175نفرایلام خبرداشته باشه همه مراحلو انجام دادیم ولی خبری نشد.
رسمی قطعی شدن فرزند جانباز 25 به بالا قانونه(بند و ماده 44 قانون برنامه 5 توسعه). ارتباطی به سازمان مدیریت نداره. 
حوصله ندارید؟؟ دیوان عدالت اداری حداقل 4 ماه طول میکشه رای بگیری. حتی اکه رای بگیری، باز هم برای رسمی قطعی شدن بایستی تاییدیه گزینش رسمی بگیری(و تو پروندت باشه).
لطفا با دقت بخونید تا سوال تکراری نشه
۰۱ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۴ سوال از یک دوست
سلام و باارزوی طاعات وعبادات 
درمورد سهمیه ایثارگران همه سهمیه25درصد باید رسمی باشه قطعی؟ وسوال اینکه قبل ازبرگزاری ازمون معمولا سهمیه ایثارگران مشخص میشه بعد از برگزاری ازمون برای ادارات این امکان وجود داره که از سهمیه کسر کنند؟اگر بعدازبرگزاری ازمون اداره ان دستگاه دران شهرستان وجود داشته باشه ولی بعد ازبرگزاری ازمون ان اداره حذف بشه ازان شهرستان سهمیه ایثارگران 25درصد که برای پست مشخص معرفی شده اند چه میشود؟دستگاه میتوانده ان تعداد حذف کنه این امکان براش هست؟دستگاه میتوناند پست دیگری رابه سهمیه ایثارگران اختصاص بده؟
۰۱ تیر ۹۴ ، ۲۱:۲۲ به یک دوست
با سلام
جناب یک دوست عزیز
ممنون میشم جواب سوالات بنده رو بدین
بنده فرزند جانباز 60 درصد هستم و بدون آزمون استخدام شدم و همین اواخر اسفند ابلاغیه شروع به کارم رو گرفتم
اما حکمم رسمی آزمایشیه
کارگزینی اول میگفت پیمانی هستین تا اینکه حکمم اومد که نوشته بود رسمی آزمایشی و کارگزینی منت هم گذاشت که بله رسمی آزمایشی هستین و فلان و بهمان
با اینکه من میدونستم باید رسمی قطعی باشم

آیا اگر بخوام رسمی قطعی بشم باید برم گزینش شم دوباره؟؟؟؟؟
من واقعا دیگه حوصله گزینش شدن رو ندارم و میخوام به دیوان عدالت شکایت کنم
سوالم اینه که با توجه به اینکه نوع پیمانی یا رسمی بودن رو معاونت توسعه ریاست جمهور تعیین میکنه و به ادارات ابلاغ میکنه آیا من از معاونت رییس جمهور شکایت کنم یا از اداره خودمون؟؟؟

چون اداره میگه که از تهران حکما اومده و اونا هیچ تاثیری در رسمی آزمایشی بودن بنده نداشتن

و اینکه بازرسی استانداری میتونه کاری انجام بده یا نه؟ یا همون به دیوان شکایت کنک؟؟



۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۲ سوال از یک دوست
با سلام و تشکر از یک دوست 
اگر نیروی قراردادی را جایگزین نکنند کارهایی که تا حالا این فرد داشته انجام می داده را کی انجام می دهد؟ در ضمن نیروهای قراردادی این قسمت از اداره ای که من دارم می گم چند سال پیش با آگهی استخدام آزمون و مصاحبه و گزینش وارد شدند دو برابر ظرفیت معرفی شده بودند یعنی افراد ذخیره شان الان در گزینش اداره پرونده هاشون وجود داره . می شه کمی دقیق توضیح بدی که من متوجه شوم با تشکر فراوان از زحمات شما
۰۱ تیر ۹۴ ، ۰۸:۵۰ یک دوست به varzesh91

سلام. شما هم می تونید اقدام کنید(فرقی نمی کنه که با آزمون اومده باشید یا بدون آزمون). البته همونطور که قبلا گفتم نیاز به تاییدیه گزینش برای رسمی قطعی شدن دارید. و اگر گزینش به هر دلیلی صلاحیت لازم برای رسمی قطعی شدن رو به افراد نده، مشمولین نمی تونند رسمی قطعی بشن.

سوابق بیمه قراردادی تون رو هم بعد از دریافت حکم و حقوق به کارگزینی اداره بدین تا لحاظ بشه.

تقدیر نامه های کشوری تاثیری توی حقوق و مزایا تون نداره. ولی اگه اداره شما ارزش قایل میشه ارائه بدید.

باسلام و قبولی طاعات همه عزیزان.... یک دوست عزیز ببخشید اگه سوالی کمی تکراری میپرسم، چون تاحدی متفاوته واسه همین مزاحم میشم. منهم مثل خانم گلستانی فرزند جانباز 25 درصد هستم ولی سال91 خودم بعنوان یک فرد عادی در آزمون شرکت کرده و قبول شدم (بنیاد معرفی ام نکرده) و الان تو حکمم پیمانی هست. منهم میتوانم مثل ایشون برای رسمی قطعی شدن اقدام کنم؟ در ضمن چند سال در یک اداره دولتی قراردادی کار میکردم و بیمه شده بودم برای اعمال چند سال سابقه بیمه ام کی اقدام کنم؟ در این سالها دوره های متفاوتی را گذرانده و مدارک معتبر زادی دارم ،همچنین تقدیر نامه های کشوری و استانی و شهرستانی هم دارم. برای اعمال  آنها کی اقدام کنم؟ شرمنده که سوالاتم زیاد شد. ممنون از لطفی که دارید و وقتی که بدون هیچ چشمداشتی برای آرامش ما صرف میکند.انشاالله اجرتان را با شفاعت شهید این ماه مبارک از خدا بگیرید.
۰۱ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۷ یک دوست به مریم
سلام. فرزند جانباز 25 درصد به بالاتر از سال 90 به الان بایستی رسمی قطعی استخدام بشه. البته بایستی تاییدیه گزینش رسمی قطعی تو پرونده تون باشه تا براتون حکم رسمی قطعی بزنند. 
پیشنهاد میکنم پس از دادن حکم به دستت تون و دریافت اولین حقوق تون، از طریق کارگزینی تون اقدام کنید. اگر تاییدیه گزینش تون پیمانی یا رسمی آزمایشی است، بایستی مجددا به گزینش معرفی بشین و تاییدیه مربوطه رو بگیرین تا حکم جدید بهتون بدهند و براتون حکم رسمی قطعی بزنند.
بعضی از جامعه ایثارگران، مشمول رسمی شدن نمیشن و پیمانی استخدام میشن ولی فرزندجانباز 25 درصد به بالا جزو مشمولین رسمی قطعی است.


۰۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۷ یک دوست به مریم گلستانی
سلام. نیروهای قراردادی، شماره شناسه دارند و سیستم ش با شماره مستخدم(فقط برای پیمانی و رسمی است) فرق میکنه. 
قبل از شروع به کار بایستی استعفا بدهند.
هیچ اداره ای حق جذب نیروی قراردادی جدید به جای نیروی استعفا داده رو نداره. برای جذب نیروی قراردادی جدید بایستی از وزارتخانه مربوطه شون درخواست کنند و خیلی طول میکشه و ممکنه نتونند اوکی بگیرند که یکی دیگه رو جذب کنند چون اکثر وزارتخانه ها سقف نیروی قراردادی شون پر است.

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۶ مریم گلستانی
دوستان سلام.کسی از تاریخ شروع به کار اداره راه و شهرسازی کرمان خبر نداره،قبلا میگفتند خرداد ولی خردادم تموم شد.....؟
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۴ به مدیر محترم
سلام 
جناب مدیر افراد قراردادی ادارات هم در سامانه کارمند ایران کد مستخدم دارند ؟ اگر از کسانی که 91 یا 92 پذیرفته شدند  قراردادی در اداره دولتی کار می کردند الان که می خواهند کد مستخدم براش بگیرند مشکل پیش نماید ؟ یعنی زمان گرفتن کد مستخدم باید استعفا بده یا زمان شروع به کار؟ وقتی که وسط کار از کار قبلی استعفا می ده چی می شه باید جای اون یک نفر قراردادی دیگر را بگذارند
پاسخ:
مدیرسایت:بله دارن فک نکنم مشکل خاصی پیش بیاد تو اداره ما موقع شروع بکار گفتن که تا شروع بکار حتما از کار قبلی استعفا بدین .
جاگزینی بستگی به مدیر دستگاه اداری یا اداره داره.
باسلام به شما هموطن عزیز 
دانشگاه ملی ایرانشهر شاید قوانین خاص خودش رو داشته باشه دانشگاه تو حکممون رسمی قطعی نزنه همونپیمانی رو لحاظ کنه؟؟ممنون میشم جواب بدین باسپاس ازشما
سلام قبلا توی این سایت از یکی از سهمیه دارها این سوال را پرسیده بودند ایشان گفته بود در حکمش رسمی قطعی خورده شما هم احتمالا همین طور هستید 
شما برای کدام اداره پذیرفته شدید؟



باسلام ودرود به شما بزرگواران ومدیریت سایت 
فرزند جانباز40درصدمیباشم جزسهمیه دار ها که دراستخدامی پیمانی سال92 پذیرفته شدم 
اماهنوزشروع به کارمون اعلام نشده آیا توحکم کارگزینی مون رسمی قطعی لحاظ میکنن یاهمون پیمانی رو ؟
ممنون میشم دوستان در این زمینه راهنماییم کنید
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۵ به مدیر محترم
با عرض سلام و تشکر خدمت مدیر محترم
آقای بهروز گفتند حقوق گرفتند می شه حداقل شما مدیر محترم بگویید این قضیه بودجه و تامین اعتبار چیه الان ایشان حقوق گرفتند یعنی ورزش و جوانان تامین اعتبار شده؟چطور تامین اعتبار می کنند     استان به استان یعنی یک استان را همه دستگاه هایش را تامین اعتبار می کنند و بعد سراغ استان بعدی  می روند یا دستگاه به دستگاه تامین اعتبار می کنند مثلا ورزش و  جوانان کل کشور را تامین اعتبار می کنند؟ می شه توضیح بدی الان کدام استان ها یا دستگاه ها تامین اعتبار شدند و مشکل بودجه ندارند


پاسخ:
مدیرسایت:تامین اعتبار برای تمامی استانها انجام شده منتها استانهایی که جلسه شان با سازمان مدیریت برگزار شده باشد و تخصیص اعتبار صورت گرفته باشد میتوانند حقوقشان را پرداخت کنند منتها ما اطلاع نداریم برای کدام استانها تخصیص یافته و برا کدام نیافته.

با سلام خدمت مدیر عزیز  و عرض خسته نباشید و خدا قوت

بنده از 15 فروردین تو اداره ورزش و جوانان بکار گیری شدم و واریزی ما واسه این 75 روز دو میلیون دویست هشتاد بود.خواستم به دوستان اطلاع بدم.

ضمنا مدیر جان شما از فوق العاده ویژه که قبلا  شنیده شد که لغو شده بود  و اخیرا قراره انجام بگیره اطلاعی دارید؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
مدیرسایت : سلام مممنون .نه اطلاعی ندارم.
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۸ قبول شده صنعت و معدن
اصلا معلوم نیست روال کار چی هست !!!!
بعضیا قبل از صدور کد میرن آموزش ، بعضیا هم تا کد صادر نشه هیچ کاری انجام نمیشه !!!!
برای ما تازه کد صادر شده .
سلام. از زمان تایید مدارک ارسال شده ادارات مختلف توسط استانداری(سازمان مدیریت استان) در سامانه کارمند ایران و ارسال به سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نهایتا 3 روزه شماره مستخدم صادر می شود. 
دقت کنید از زمان ارسال به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور،نهایتا 3 روز

دوست گرامی شما اطلاع دارین از زمانی که مدارکو برای گرفتن کد مستخدمی میفرستن چقدر طول میکشه تا کد بیاد؟ما رواز19اردیبهشت برای آموزش فرستادن اداره وگفتن تا زمانی که کد نیاد از حقوق خبر نیست واز17اردیبهشت میگن ما مدارکو فرستادیم برای صدور کد مگه صدور کد چقدر زمان میخواد؟؟؟تازه 2روز پیش میگن نامه اومده فرستادیم استانداری فکس کنه معاونت توسعه جواب بده دیگه حله واقعا راست میگن؟؟
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۳ مهسا کرمان
به بهزیستی
سلام دوست عزیز میشه بگین شما پستتون چیه منم بهزیستی کرمان هستم پست خدمات اداری.
متاسفانه باز به سنگ خوردیم،حالا که رفتیم سر کار حکم هارو هم زدن،حقوق نمیدن،میگن تامین بودجه نشدید،شاید ماه دیگه بشین!!
سلام،سابقه بیمه تامین اجتماعی اگه غیر دولتی باشه جزو سابقه سنوات بیمه حساب میشه (۳۰سال بیمه)ولی جزو سابقه کار حساب نمیشه(ارتقا رتبه)،من که اینجور متوجه شدم،اگه کسی غیر این چیزی میدونه بگه لطفا
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۲ قبول شده صنعت و معدن
با سلام .
کسی میدونه سابقه بیمه تامین اجتماعی قبل از استخدام جزء سابقه کار بعد از استخدام حساب میشه ؟؟؟!!!
پاسخ:
مدیرسایت :بله میشه
باسلام. خانمها و اقایون محترم, کسی از ابادان هست که اطلاعاتی داشته باشه ؟لطفا جواب بدین.خداخیرتون بده. 
سلام. دوستان. من تازه اومدم تو جمعتون.
توروخدابمنم بگید.ثبت احوال خوزستان کسی مشغول بکار شده؟ شنیدم اهواز و.شهرهای اطرافش دوره دیدن. پس ما چی شدیم؟تورو بخدا اطلاعاتی دارین انتقال بدین دوستان ارجمند.
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۶ بهزیستی به یک دوست
باسلام .دوست عزیزمن پذیرفته شده ازمون استخدامی استانداری سال 91 اداره بهزیستی کرمان هستم  .مشکل پست سازمانی دارم وجزو افرادی هستم که جهت تایید پست اسمشون به سازمان مدیریت ارسال شده .اگه براتون امکان داره میشه پیگیری کنید این نامه درچه مرحله ای ست وجوابش کی به سازمان بهزیستی ارسال میشه وایا امکان داره که بعضی از پستا تایید نشه .؟باتشکر فراوان
سلام کسی از میزان حقوق و مزایای اداره ورزش و جوانان اطلاع داره؟
بله آقای بابک کار کارشناس نظارت بر کار تکنسین یا همون کاردان هستش
حقوقشم بیشتر از تکنسینه
سلام بچه ها...اداره ما که هنوز هیچ خبری از حکم نیست.دوماهه سرکار رفتیم.بنظرتون این فیلم تامین اعتبار تا کی ادامه دارد؟؟؟؟؟؟

سلام اوقاف کردستان تا حالا گزینش انجام نداده از سایر استان ها اداره اوقاف کسی هست که شروع به کار کرده باشه؟
سلام صبا خانم مطمعینی تا جایی که من میدونم حقوق تکنسین بیشتر از کارشناسه چون حق فنی هم میگیره و کار بلده شما از کجا پرسیدین ؟
دوستان سلام. یاد اون روزا بخیر تا اخر عمرم هیچوقت این سه سالو فراموش نمیکنم . دوستان لطفا اگه میشه حقوقاشونو با چیزای جانبیش اعلام کنن چون بعضی دوستان فکر میکنن ادارات دیگه چه خبره؟؟؟ اوقاف حکم یکو صد به انضمام میانگین دویست سیسد تومن دیگه جانبیش که هنوز بما نداندن . دوستان خواهشا بگید
من رسمی قطعی هستم
حتی تعهد محضری هم ازم نگرفتن
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۱ به صبا رحیمی
با سلام  شما که فرزند جانباز هستید تو حکم رسمی ازمایشی هستید یا قطعی؟
سلام دوستان حکم کارگزینی من اومد
1.272هزار تومن
با مدرک ارشد
خیلیییی خوشحالم
خدارو شکر
سلام
دوست عزیز حقوق کارشناس بالاتر از تکنسینه
تکنسین همون کاردان خودمونه
کارشناس حدودا 200تومن حقوقش بالاتره

میخوام در مورد یک مطلب بالاتر بگم
من هم مثل خیلیا توی همین مدت بلاتکلیفی فوق لیسانسمو گرفتم
 اسفند هم رفتم سر کار
یک ماه که حقوق گرفتم درخواست کتبی نوشتم خطاب به معاونت منابع انسانی اداره مون که مدرک فوق لیسانسمو لحاظ کنن توی حکم
اونا هم مجبور بودن درخواست رو قبول کنن چون یه کار قانونیه
الیته لحاظ کردنش یه مقدار طول میکشه اونم به دلیل کاغذ بازی واسه نامه نگاری با دانشگاه برای تاییدیه تحصیلی و خب همون حقوق اول رو که گرفتین سریع برین درخواست بدین واسه پذیرش و لحاظ کردن مدرک بالاترتون
اگر گفتن نمیشه ازشون بخوایین دلایلش رو به صورت کتبی و امضا شده بنویسن و تحویلتون بدن که مطمئنن این کار رو نمیکنن چون حق با شماست
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۶ سوال از یک دوست
سلام به یک دوست
کسانی که هنوز سر کار نرفتن مشکل نامه تامین اعتبار دارند به خاطر این فشار های عصبی و استرس های که تو این مدت به ما وارد شده ممکن سالهای بعد هزار تا درد و مرض پیدا کنیم اگر به هر دلیلی تصمیم ندارید نامه تامین اعتبار را زود بفرستید لطفا از استان ها بخواهید که افرادی که هنوز مشغول نشدند را جذب کنند قطعا این کار را می توانید بکنید وقتی تعدادی بدون نامه تامین اعتبار سر کار رفتند بقیه هم مشکلی نداره که جذب بشن ما از گوشت وپوست واستخوان درست شدیم از آهن و فولاد نیستیم پس به همون اندازه گوشت و پوست تحمل و طاقت داریم این وضعیت مثل شکنجه روحی شده برای ما اگر حرفی قرار نیست عملی بشه نباید گفته بشه نمی شه که گفت بودجه تخصیص پیدا کرده و از طرفی ادارات به خاطر همین بودجه و تامین اعتبار جذب نکنند یعنی برای اینکه بدون حقوق هم شروع به کار کنیم هم باید التماس کنیم ؟؟؟؟؟؟
سلام. دادن مدرک بالاتر در بدو ورود به ادارات دولتی به ضررتون تموم نمیشه ولی لزومی نداره. 
هیچ وقت دوتا هندونه رو با 1 دست برندارید حتی اگه دست تون بزرگه.
از روی تجربه م بهتون گفتم. حق نگهدارتون
سلام کی میدونه حقوق یه کارشناس بیشتره یا تکنسین؟هر دو هم مدرکشون لیسانسه 

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۷ تشکر از یک دوست
بچه ها دیدین اینقدر سوالهای تکراری پرسیدین که جناب یک دوست دیگه نمیان.

جناب یه دوست تا همین جاهم که پاسخ دادین ممنونیم.

البته من تو وضعیت دوستان نیستم تازه اول راهم ولی اطلاعتمون رو اگه اگه به مرحله های بعد برسیم زیاد کردید.
از طرف تمام بچه های این صفحه و صفحه های دیگه از شمابزرگوار تشکر وقدردانی میکنم.خدا بی پاسخ نخواهدگذاشت زحماتتون رو. 
بابت پاسخی که دادید ممنون
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۵ ایران سرای من
سلام.پیام یک دوست عین واقعیته . روزتون خوش
سلام.اولابایدبه یه دوست عرض کنم که من خودم ایناروازبرم.بعدپیمانی رسمی آزمایشی وبعدرسمی قطعی.واینکه نمره ارزیابی بالای 60داشت.وکلی شرایط دیگه.من کلی گفتم قوربون شکل ماهت بشم.اینکه گفتم 30 سالست منظورم این بود که دائمی.برای رسمی های قطعی هم که کلی سابقه کاردارن هم درسال یک حکم میاد که ازابتدای سال تا انتهای سال قراردادمیبندند.درواقع بیشتربه خاطرحکم که توش حقوق ومزایاست.شما حتماسندتعهدنامه امضاکردید که توش نوشته حداقل 10 سال بایددراداره مربوطه باشید.اینکه بعدچندسال رسمی آزمایشی میشیدوبعدرسمی همه میدونن.این اطلاعات رومن ازکسی پرسیدم که کارش تواداره کل مربوطه ما همینه.ویه کارمندساده نیست.بودجه ماورسمی ها ازمحل جاری.ولی قراردادی هامنابع عمرانی.من قراردای هایی رومیشناسم که سرسال شدباهاشون قراردادنبستن.اونم بعد چندسال سابقه کار.ودر ضمن آقای داغون بگید.
یه دوست عزیز سلام و سپاس از راهنماییهاتون...
میشه لطفا بگید که علت اینکه گفتید مدرک ارشد رو چند ماه بعد صدور حکم ارائه بدیم چیه؟؟ و اینکه ما که موقع ثبت نام لیسانس بودیم و در مراحل گزینش و تکمیل پرونده مدرک ارشد رو ارائه دادیم به ضررمون میشه؟؟
ممنون میشم پاسخ بدید....
سلام کسایی که مراحل استخدامشون تقریبا تموم شده لطفا بیاند بگند فرایندشون و تاریخ های مصاحبشون و کلیه مراحلی که طی کردند چطوری بوده؟ممنون
عجله ای برای ارایه مدرک ارشدتون نداشته باشید. پیشنهاد میکنم حداقل چند ماه بعد از دریافت حکم تون، اگر خواستید ارایه بدید. این قضیه مشمول خیلی از افراد میشه. عجله ممنوع برادر(یا خواهر) گرامی
سلام. لطفا دونفر رو بایک سوال، مورد سوال قرار ندهید. اول از همه بایستی بگم پیمانی 30 ساله نیست. هرسال تمدید میشه و از لحاظ امنیت شغلی بالاتر از قراردادی و یه ذره پایین تر از رسمی است. 
ثانیا بنده حقیر برخی از صحبت های آقا یا خانوم داغون رو قبول ندارم. اگر سوالی راجع به صحبت های ایشون دارید، تحت یک کامنت از خود ایشون بپرسید. بنده راجع به صحبت هایی که مضوع سوال اغلب بچه ها نیست، سعی میکنم کامنت نگذارم. 
برای رسمی قطعی شدن بایستی سه سال رسمی آزمایشی موند و میانگیم نمره ارزیابی 60 به بالا(از صد) داشت.همچنین برای رسمی آزمایشی شدن هم تازه بایستی یک سری شرایط وجود داشته باشه که اگر چه ربطی به موضوع نداره ولی خدمت تون بایستی عرض کنم که ورود به رسمی آزمایشی شدن کمی سخت تر از قبل شده و برای اون هم بایستی حداقل 3 سال پیمانی باشی و شرایط دیگر که بعدا میفهمید.
 ولی این رو بدونید که نیروی رسمی و پیمانی چون براشون پست در نظر گرفته میشه از ثبات شغلی بالایی برخوردارند. به قول معروف بعد از استخدام پیمانی، میشه زن گرفت.
البته این یک اصطلاح بود برای روشن تر شدن ذهن تون. 
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۰ ازحمیدبه جناب یک دوست وجناب داغون
سلام ببخشیدشمارواینجوری مخاطب قراردادم،زیرااسمتان رانمیدانستم،سوالاتی ازهردوشماداشتم.لطفاهردوشماجواب بدین،مخصوصاجناب یک دوست،اینهاکه شمافرمودین بیمانی قرارداد30ساله داردآیادرمورداستخدامیای اداره کارهم صدق میکندیانه؟ودقیقامدتیکه بایدکارکندتارسمی شودرامیخواستم بدانم واینکه تاجه حدامنیت شغلی دارد؟زیرااینجابمااطلاعدادنکه هرماه واخرهرسال فرم ارزشیابی شغلی میادودرصورتیکه رییس یاهمکاران ازفردوعملکردش ناراضی باشن!ممکنه براش مشکل درست شود؟!من مال اذربایجانشرقی ام واز12خردادتوشهرمان مشغول کارشدیم.
خیلی ممنون بابت اطلاعاتی که دادین انسانهایی مثل شما کم هستن که درد ومشکل دیگران براشون مهم باشه  سوالی ازتون دارم اینکه اگر کسی در زمان ثبت نام آزمون دانشجوی کارشناسی ارشد باشه وبرای پست مورد نظر کارشناسی مورد نظرباشه وقبول بشه باتوجه به اینکه 3سال گذشته ومدرک ارشدرو گرفته ارائه آن دردسرساز میشه؟شما چه پیشنهادی میدین؟کی میشه مدرک ارشدرو ارائه داد؟ممنون میشم جواب بدین
من از استان کرمانم .
سلام,دررابطه با فرق پیمانی وقراردادی بگم که پیمانی قرارداد 30 ساله داردولی قراردادی یک ساله است وسال بعدتمدیدمیشه اگه صلاح بدونن.حقوق پیمانی ها ازمحل بودجه جاری ولی قراردادی ها ازمحل منابع عمرانی.اگه بودجه عمرانی کم باشه احتمال داره قراردادبسته نشه.قراردادی عین شرکتی ولی قرارداد شرکتی با شرکت وقراردادی با دولت.پیمانی ها بعد چندسال رسمی میشن.ولی قراردادی حتما باید امتحان استخدامی بده ومصاحبه گزینش وتحقیقات .تازه میشه پیمانی.پیمانی ها تعهدنامه میدن که حداقل 10 سال تواداره مربوطه باشن.در واقع باید تاآخرباشن.زیر ده سال نمیشه برن.حتما استخدامیهای استانداری سند محضری تنظیم کردن وبه اداره کل مربوطه تحویل دادن.از یه نفرکه تومنابع انسانی اداره کل ادارمون بود سوال کردم.در ضمن من از بچه های آزمون استانداری مازندران هستم.از ابتدای سال مشغول به کارشدم.امیدوارم کاراداراتی که متوقف مونده هم حل بشه.
سلام به همه دوستان و قبول شده صنعت و معدن دوست عزیز شما از کدام استان هستی ، چون استان ما (همدان) خبری نیست
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۴ ستاره به یک دوست
به یک دوست

با سلام خدمت شما دوست محترم
بسیار ممنونم از اطلاع رسانی شما


دوست عزیز در بخشی از صحبتهاتون فرموده بودید: ( راجع به تعزیرات هم خبرهایی همین امروز رسیده است که انشالا مشکل دوستان حل بشه بنده هم بسیار خوشحال شدم.)


خواهش میکنم بفرمایید چه خبری؟؟؟؟؟؟

من قبول شده سال 91 هستم و هنوز به گزینش دعوت نشده ام لطفا هر خبری دارید ما رو هم در جریان بگذارید چون انتظار و نگرانی خیلی بده.

با سپاس فراوان از لطف شما
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۲ قبول شده صنعت و معدن
سلام دوستان . 
امروز به من زنگ زدن از اداره گفتن شماره مستخدم اومده و شنبه عامل ذیحساب امضا میزنه و از اول ماه مشغول میشیم . 
سهمیه دار بنیاد کردستان هستم از سال 1391 تاکنون سرکارم گذاشتن .بنیاد کردستان میگه منتظر مرکزیم .مرکز میگه به بنیادکردستان واستانداری ربط داره .استانداری میگه بنیاد هیچ کاری تا الان انجام نداده .خلاصه شدیم توپ فوتبال که پاسمون میدن.کسی خبر جدیدی  استخدامی بنیاد کردستان خبری داره یانه همه بی خیال شده اند؟
از بچه های دامپزشکی کسی تا حالا حقوق گرفته؟خواهشا اگه کسی اطلاع داره از اینکه حقوق چقدره برامون شرح بده
با سلام خدمت یک دوست
امیدوارم که کار خیر شما در جواب دادن به بچه ها بی ثواب نمونه انشالله هم همینطوره
فقط یک سوال برادر ارجمند من از استان همدان مزاحم شما میشم الان دقیقا دو ماهه که کدهای ما اومده ولی مدیرکل بودجه میفرمایند که باید بودجه ابلاغ بشه فقط میخواستم بدونم مسئول ابلاغ بودجه در سازمان دقیقا چه شخصی هستن(مثلا آقای فرشباف یا آقای نوری و یا بقیه همکاران شما)که من از آقای افروخته بعنوان مدیر کل بودجه همدان خواهش کنم که با ایشان صحبت کنند و تاییدیه و یا هر چیز دیگه ای رو که لازمه جهت ادامه فرایند ما بگیرن
ممنون از راهنمایی شما
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۲ سارا به یک دوست
سلام جناب یک دوست عزیزمن همسرم تواستان همدان همه مراحل رو گذرونده اما به بهانه نامه تامین اعتبار هنوز دعوت بکار نشدن.خواهش میکنم یه پیگیری ویژه بکنید چندبار مراسم ازدواجمون افتاده عقب زندگیمون داره خراب میشه.خواهش میکنم به عنوان یه برادر پیگیری کنیدِ.بیصبرانه منتظرپاسختون هستم.اجرتون با خود خدا.
ازاداره ارشادخوزستان هستم. اینطور که به ما گفتن  .قراره فرمانداری هر شهر برای نیروهای همان شهر کلاس های توجیهی بدو خدمت برگذار  کنند، بعضی ادارات صبر کردن تا بعد کلاس ها جذب را شروع کنند و بعضی به عنوان کار آموز نیرو ها را دعوت به کار کردن

کاربرخطاب به کارشناس

حقوق یک نیروی قراردادی با پیمانی درصورت همسان بودن سابقه ومدرک تحصیلی حدود 300 تا 400تومن از پیمانی کمتره

سلام. من کارمند سازمان مدیریت هستم. نظرات رو خوندم و توی یکی از پیج ها کامنت گذاشتم. گفتم بقیه دوستان هم از خلاصه موضوعات اطلاع داشته باشند. تو رو خدا الکی استرس وارد نکنید و خبر ناامیدکننده نزنید. به خدا اثرات بدی داره. پیام های الکی که مثلا کارمندایران بسته میشه یا برنامه پنجم تموم میشه نزنید چون به هیچ وجه صحت نداره. مشکل آزمونی ها و سهمیه ایثارگران حل شده. حتی شفاهی به استانها گفتیم که افرادی که شماره مستخدم بهشون دادیم شروع به کارکنند و حقوق ها انشالا از برج های آتی پرداخت میشه. ماه های قبلش رو هم اگه کارکردند یکجا میدن. اکثر استانها اوکی دادند و دوستان شروع به کارکردند و بعضی استانهای دیگر منتظر نامه مکتوب تامین اعتبار هستند. این بستگی به ذی حساب و مدیر امور مالی دستگاه داره. البته راه قانونیش هم، نامه رسمی هست. تاخیرهایی که به وجود اومده دلایل متعدد و قابل رفع شدنی است. هیچ جای نگرانی نیست. سیستم اداری کشور نیاز به اصلاحات متعددی داره تا سرعت انجام چنین کارهایی بیشتر بشه. نگران نباشید بودجه به تعداد پذیرفته شدگان آزمونی و سهمیه ایثارگران دیده و پیش بینی شده است. برای دوستانی که شروع به کارکردند هم بایستی خدمت شون بگم که نگران پرداخت حقوق نباشید. به محض ارسال نامه تامین اعتبار،تکرار میکنم ارسال نامه، حکم براتون می زنند( ابلاغ یه چیز دیگه است) و حقوق تون آخر همون ماه یکجا پرداخت میشه. البته این صحبت ها تفسیر بنده از واقعیت جهت اطلاع رسانی و رفع نگرانی شما دوستان است و به هیچ وجه یک کامنت تریبونی نیست . البته همه ما یادگرفتیم که قول ندیم چون در کشور عزیزمان عدم اطمینان بالاست به همین خاطر نمی توان در مورد زمان دقیق ابلاغ بودجه این دوستان(نامه تامین اعتبار) صحبت کرد. فکر نمیکنم زیاد طول بکشه. در حال حاضر اگر تایید گزینش کسی (حداقل 4 ماه زمان میطلبد) اومده باشه و اداره مربوطه اش مدارکش رو باسیستم کارمندایران برای سازمان بفرسته، نهایتا ظرف سه روزکاری و به نوبت ارسال، شماره مستخدم به ادارش ارسال میشه. من هم مثل شما از آینده خبر ندارم ولی جنس نظرات مون فرق میکنه. راجع به تعزیرات هم خبرهایی همین امروز رسیده است که انشالا مشکل دوستان حل بشه.بنده هم بسیار خوشحال شدم. راجع به بیمه ایران و بنیاد شهید، بایستی خدمت تون بگم که این دو دستگاه، تصمیمات استخدامی شون رو ستادشون انجام میداد و به استانها ابلاغ میکرد ولی برخی از واحدهای استانی شون به صورت هماهنگ نشده در سالهای 91 و 92 اقدام به درخواست نیرو از طریق استانداری هاشون کردند درحالی که ستادشون خبر نداشت و به دلایلی نظیر عدم وجود پست سازمانی، تامین اعتبار و... مخالف جذب در استانها بودند ولی خوشبختانه طی جلسات متعددی که صورت پذیرفت،اکثر غریب به اتفاق این عزیزان مشکلی نخواهند داشت و امیدواریم طی هفته های آتی به گزینش معرفی شوند.  برای افرادی که پست وجود ندارد، نیز سازمان مدیریت در اسرع وقت، اقدام به ایجاد پست میکند(کار سختی نیست،نگران نباشید). مشمولین ایثارگر بدون آزمون(سهمیه 25 درصد) که تاریخ معرفی به گزینش شون بعد از 1/8/1392 بود هم، مشکل شون هفته پیش حل شد و منتظر ادامه فرآیند استخدامی شون باشند. اجازه بدید دوباره هم تکرار کنم که برای کسانی که نگرانی داشتند و اخبار مربوطه رو پیگیری میکنند خواستم اطلاع رسانی کنم. ولی پیشگو نیستم زیرا از  یک دقیقه بعد خودم هم خبر ندارم . البته بازهم میگم اصلا اصلا اصلا  جای نگرانی نیست. ایشالا شیرینی دومادی و عروسی تون بعد از دریافت حقوق کارمندی. ایام به کام. یا حق. خدانگهدار.

به آقا رامین

شما نیروی کدام اداره هستید.ما ازمایش و سو پیشینه وهمه مراحل را طی کردیم ولی نمیگن برا شروع کار.

سلام میشه دوستان بگید چه مراحلی رو گذرندید تا استخدام بشید و حکم بیاد.
من از خوزستان هستم به ما گفتن به عنوان کار آموز مشغول بشید.
ولی ما هنوز نه انگشت نگاری نه تعهد نه آزمایش نه اصالت مدرک هیچ کدوم رو انجام ندادیم فقط بعد گزینش منتظر کد بودیم که یک دفعه گفتن به عنوان کاراموز مشغول بشید.
لطفا بگید چه مراحلی رو گذروندید قبل از دریافت حکم و چه مقدار زمان برد؟
انشالله ما هم به خدا توکل کردیم ..
ولی واقعا سخته کل زندگیم به هم ریخته.دعا کنید ماهم بریم سرکار خیلی به این کار احتیاج دارم
سلام.من از استان مازندرانم آزمون 91 شرکت کردم 3ماهه مشغول شدم .انشالا شمام بزودی میرید سرکار.هرچند منتظر بودن آدمو پیر میکنه.توکل ب خدا.

سلام دوستان خسته نباشید
قبلا هم سوالم رو پرسیدم ولی جوابم رو ندادید..
از بین شما عزیزان کسی هست که استخدامی استانداری کردستان سال 91 شرکت کرده باشه و الان هم رفته باشه سرکار؟
در ضمن دوستانی که رفتید سرکار شما هنوز اول راهید و تازه استخدام شدید پس منتظر باشید که به مرور حقوقتون افزایش پیدا کنه.
ما که هنوز هم نرفتیم سرکار..بخدا خیلی مشکل دارم و واقعا نیاز دارم که هرچه زودتر برم سرکار ولی ...
اگر کسی میدونه و خبر داره که نهایتا ما کی میریم سرکار خبر بده واقعا ممنون میشم ازتون
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۵ خطاب به کارشناس
سلام ،مرسی از پاسخگوییتون.
یه سوال خیلی مهم دارم ،که سوال منه تنها نیست ،سوال همه هستش،
چه فرقی بین حقوق ما پیمانی ها با قراردادى ها هست؟از لحاظ حقوق پایه،میزان اضافه کار،ماموریت،پاداش،مزایای دیگر ،وام اداره،ترفیع گرفتن،و ...
اگه میشه یه تحقیقی از همکاران رسمی یا پیمانی ادارتون انجام بدید ممنون میشم،
قبلا یکی گفت فرقی نداره ،و تنها فرقشون امنیت شغلیه پیمانى هاست.بش گفتم ما بدترین سال اقتصادى کشور چه سالی بود؟گفت 91،بش گفتم چرا پس چرا نیروهای قراردادی رو اخراج نکرد؟جوابى نداشت که بگه،بش گفتم پس عملا هیچ فرقی وجود ندارد.
خوشبحالتون که به حقوق یه ملیون راضی نیستید
من سه ساله ازدواج کردم به امیداینکه یه هفته ویه ماه بعداستخدام میشم
تواین سه سال دارم باکارگری وهزارتابدبختی وکارتا12شب حداکثرماهی300میمونه برام بااونم اینقدناشکرنیستم که شمامیگید
کاش منم استخدام بشم بایه ملیون بهترین زندکی رومیکنم بخدا
توروخدا برامون دعاکنید خیلی محتاجیم
جناب کارشناس شمامال کدام سازمان واستانید؟ازمبلغ اولین خالص دریافتی اداره کاری هاخبردارین!انطورکه فهمیدیم دوره بدوخدمت همه مادرتهران-جایی دریافت ابادیکماه است ازکل کشورهمه ماروانجاجمع میکنن!زمانشم اصلامعلوم نیس!یکماه بعدیادوماه بعدشایدم سالبعد!دفترجه بیمه مونهم فرمودن اخرماه فیش حقوقمان روبایدببریم تامین اجتماعی وازانجادریافتکنیم!
سلام
خوش به حالتون شما شروع به کار شدید دارید سر یه میلیون چونه می زنید ما هنوز سرگردونیم ما یکی شهرستانهای  استان اردبیل هستم ولی چون از شهر خودم قبول نشده ام هنوز پرونده ام تو دیوان عدالت اداری همه استانها تو استخدامی زده بودن بوی استان می باشد ولی استان اردبیل آمده بخشنامه ریاست جمهوری را عوض کرده نوشته فقط بومی شهرستان می باشد
البته این نکته رو هم بگم بنده دلیل اینکه گلایه و شکایت ندارم اینه که شهر ما شهر کوچیکیه و مسیر من تا اداره مون پیاده 15 دقیقه س و هزینه ای واسه ایاب و ذهاب نیاز نیست بدم
اداره مون هم کارش سبکه و ارباب رجوع کمی داریم و حتی موقع ناهار میریم تا خونه و برمیگردیم :)

دوستان عزیز اولا بنده خانوم نیستم  :)
دوما من نگفتم یه میلیون خیلی خوبه بلکه گفتم از هیچی بهتره
همین که مشکلات این مدت حل شد و رفتیم سر کارمون خودش خیلیه
من یادمه یکی دوستان میگفت اگه بره سره کار حقوق چند ماه اولشو میده به نیازمندا
پس قبول کنید همینکه رفتیم سر کارمون واقعه جای شکر داره و همین الانش متاسفانه خیلی از دوستانمون کارشون عقب افتاده
ولی قبول کنید حقوقی که تعیین شده همینه و اگر از همکاراتون هم بپرسین میبینید که فرق چندانی ندارید

در مورد اضافه کار و و حق ماموریتی که پرسیدین
همکارای بنده گفتن معمولا دو سه ماه یه بار اضافه کار و حق ماموریت های اون سه ماه رو با هم میدن بعضی وقتا هم 6 ماه یه بار
البته سال 93 رو بهشون یه جا داده بودن که برای هر ماه نزدیک 400-500 تومن گیرشون اومده بود و یه جا بین سه تا پنج میلیون بهشون داده بودن

من حکمم 1150 بوده که حدود 100 تومنش کسورات کم شده و1050 مونده واسم
مدرکم هم لیسانس بوده و مجردم 
البته فوق لیسانسم چند روز پیش گرفتم و اداره گفتن اول تیر ماه تحویل بدم تا روی حکمم لحاظ شه که احتمالا 100-130 تومن بره روی حقوقم

من حرف دوستان رو قبول دارم که با یک میلیون نمیشه تشکیل زندگی داد و مجبوریم دو سه سالی پس انداز کنیم تا بشه یکی زندگی معمولی رو شروع کرد

ولی بازم خدارو شکر میکنم و توکلم به خداست و ایشالا روزهای بهتر هم به زودی فرا میرسه
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۰ اداره ورزش
سلام . بچه ها اینطور که شما میگین که حقوق من همش باید بره به کرایه ماشین . من ماهی کمش 250 تومن باید کرایه ماشین بدم.
نه خداروشکر ما  همچین دوره ای نداشتیم شاید بعدها بزارن
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۹ هنوز هم سرگردان
سلام من از اداره ارشادم قبل از تعطیلات نیمه شعبان به ما گفتن شنبه برید ادارتون نامه بگیرید برید فرمانداری واسه طرح بدو خدمت که برای تمام ادارات یکجا فرمانداری هر شهر برای نیرو های همان شهر برگذار میکند حالا گفتن برید تا یکی دو هفته دیگه خبرتون میکنیم واسه شما هم اینجوری بود ؟ دوره چند روز بود ؟
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۳۱ بهزیستی مازندران
حکم ما را به ما دادند

خدا را شکر

مبلغ 1030 توی حکم که کلی کم میشه ولی بازم خدا را شکر
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۲ نادری به ناامید
من اقاهستم.رشته شغلی شمارومیشه بدانم وتوکدام مرحله اید؟
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۳ نادری بجناب ناامید
عزیزدلم ناامیدنباش!من ازاذربایجانشرقی ام.ماهااز4خردادرفتیم سرکار.نمیدانم توکدام شغل میخوای مشغول بکاربشی؟!من ناشکری نمیکنم امایک نکته رافهمیدمکه اداره کارکمترین مزایادربرابربالاترین اعصاب خوردی راداردبرااینکه مراجعات زیادداردوهرکی باصاحبکارش دعواش میشودراهشوکج میکندبه آنجا!ایشالاشماهم میریدسرکار!انقدرکارسرت میریزن!دلتوباسمتیکه توابلاغت مینویسن خوش نکن!تواداره تان هرقسمتکه سرشان شلوغ باشدمیفرستنت آنجا!ایشالاشماهاهم مشغول بکارشین بزودی!
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۴ بابک به دلخون
دوست عزیز تو کار گارگری رو با کارمندی مقایسه میکنی؟؟؟!!!
خیلی عجیبه هااااا من خودم کارگری کردم 8 ساعت سر پا وایسی سر دستگاه بعد خسته بیای خونه 2 ساعت هم تو راه کارخونه باشی میشه 10 ساعت اونم بدون اضافه کاری خدمتتون عرض کردم واقعا خدا اون روزا رو برای من تکرار نکنه 
خدایا شکرت اگه هم کم بگیرم باز شکرت 
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۶ بیمه ایران91
بچها خوش بحالتون در مورد حقوق صحبت میکنین، ما هنوز نمیدونیم استخدام میشیم یا نه!! برامون دعا کنین
سلام
آقا یا خانم نادری
مگه کسی از اداره کار مشغول به کار شده؟
شما از خوزستان هستید؟
چرا بعضی از دوستان ، مثل پیرمرد و پیرزن ها صحبت میکنن.شاکر باش و نمی دونم از این حرفا.... مگه شما تو این دوره زمونه زندگی نمی کنید؟ 
 تازه از این 1میلیون که گفتم 150هزار پول رفت وآمد میشه.حالا هزینه صبحانه و... بماند.من خواستم وضعیتمون رو با  کارگران قراردادی مقایسه کنم. ببینید که حقوق ما از کارگران هم  کمتره.تازه کارخونه برا اونا سرویس هم میزاره .
بعدشم اضافه کار  و این چیزا رم بهش دل نبند.چون بودجه ای برای اضافه کار وجود نداره.بلکه هر اداره ای از  محل صرفه جویی ها هر چی باقی بمونه بین کارکنان خودش تقسیم میکنه.حالا به نظرت با این وضعیت خراب چیزی برای اداره میمونه که اضافه کار بده! 
در ضمن ماموریت هم برای فاصله بیشتر از 30کیلومتر از محل اداره تعلق میگیره.
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۰ دخترررررررر
حقوق یک میلیونی برا خانمها خوبه ولی برای آقایون واقعاً کمه. ولی فکر کنم سالهای بعد حقوق و مزایا بیشتر بشه. آخه با یک میلیون که نمیشه زن و بچه نون داد.
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۳ خطاب به کارشناس
ای کاش من هم مثل شما دختر بودم و به این حقوق شاکر میشدم
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۸ خطاب به کارشناس
سلام .
من منظور دقیق شمارو نگرفتم ،هر سه ماه یک بار اضافه کار میدن؟!!!
یعنی اون اضافه کاری که میدن اضافه کار سه ماه است یا نه دو ماهش اضافه کار تعلق نداره و یک ماه تعلق داره؟
سوال دوم:
مدیر کل اداره ما گفتند فعلا حقوق حکمتونو میگیرید و فعلا در حد حکم تامیین اعتبار شدید و باید منتظر تامیین اعتبار اضافه کار و مزایا تون باشیم ،به شما هم همینو گفتند؟
سوال بعدی:شما با کسورات 1,100,000گرفتید یا بدون کسورات(بیمه)،مجردید؟
سلام اینجاکسی ازاداره کارنیستکه حقوق دریافتکرده باشد؟یعنی تواین مملکت یکنفرم یافت نمیشودکه جزواین استخدامیاباشدوحقوق ماه اولشودریافتکرده باشدومنومطلع کندازحقوق وخالص دریافتی ماه اول یک کارمندمجردولیسانس وشغل اموراجتماعی یاکارشناس اشتغالوکاریابی؟
اینایی که از حقوق یه میلیونی مینالن میشه بگید دقیق پست شغلی و مدرک تحصیلیتون چیه؟؟
منم با لیسانس استخدام شدم و اول اردیبهشت شروع به کارم بوده
حقوق اردیبهشتم 1100 بوده که همکارام گفتن اضافه کار و حق ماموریت ها رو هر دو سه ماه یه بار میدن ولی کامل میدن
و با حساب اونا تا 1500 هم میرسه
نکنه انتظار دارین از همون ماه اول 3-4 میلیون بدن بهتون؟؟
خب اگه اینقد سخته واستون و عرضه دارین برین دنبال یه شغل پر درآمد
میرین؟؟
معلومه که نه
پس ناشکری نکنید و کلاهتون رو بندازین آسمون که خیلیا حسرت همین شغل شما رو دارن
سلام دوستان
کسی از استخدامی منابع طبیعی خبر نداره؟؟؟ من که شهرستانم هر روز زنگ میزنم دیگه جواب تلفنامم نمی دن.... هر روز هم استانداری زنگ میزنم یا جواب درست نمی دن با میگن باید تا مرداد صبر کنید (خانم شالپوش).... اگه کسی خبری از آخرین اقدامات صورت گرفته (منابع طبیعی یا استانداری) داره خواهش میکنم اطلاع بدن... از سال 91 هر ماه میگن یه ماه دیگه صب کنید.... یه فصل دیگه ... تا آخر سال ... و این داستان همچنان ادامه دارد.
یکی از دوستان من کارگر قراردی کارخونست.باوجود اینکه حقوق پایه هفتصدوخورده ای میگیره ولی با مزایا و اضافه کار حدود 1میلیون و500 هزار تومان دریافتی داره.اون وقت حقوق من کارمند شده 1میلیون تومان.تازه گفتند که از مزا یا هم خبری نیست.
این شغل کارمندی هم فقط وجهه اش خوبه .مزیت دیگه ای نداره.
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۸ واقعیت امر
آقا آرش راست میگن بنده خدا
یه آدم متاهل چه جوری میتونه با ماهی یک میلیون زندگی کنه؟
برو از پدر گرامیت بپرس.

۱۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۸ خطاب به ارش
جناب ارش ناشکری نکن
خیلی ناراحتی برو دنبال یه کار دیگه
هر کی ندونه ده جا دیگه کار میکردی و حقوق ده میلیونی میگرفتی که الان یه میلیون واست شده پول تو جیبی
طرف 25 ساله معلمه با مدرک لیسانس و 2 تا بچه 2 تومن میگیره
اونوقت شما صفر کیلومتر مجرد اینجوری ناشکری میکنی
چرا اینقدر حقوق ها کمه؟؟؟
حقوقه یا پول تو جیبی؟؟؟
چجوری میشه با ماهی یک میلیون زندگی کرد؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعد از سه سال انتظار میخوان پول تو جیبی بدن؟؟
خوش بحالتان بجه ها ....ما بنیادیا چقدر بدشانسیم که بودجمون ملی هست وهیچ کس پیگیر کارامون نیست
حداقل حقوق که مال حقوق کارگری(البته واقعا کم برا اوناهم) ۹۵۰ هزار،حالا بد این همه مدت حکم دادن حقوقمون ۱۰۲۰ واقعاکه!!!(باز شکرت خدا)
سلام دوستان
میشه لطف کنید بگید چند نفرتون تو این جمع بهمن ماه سال 91 آزمون استخدامی استانداری داده و الان رفته سرکار؟
هیچ خبر تازهای ندارید؟

انشاالله همتون میرید سرکار.دقیقا میفهمم چه حالی دارید.
انقدر که ماهارو منتظر گذاشتن با اینکه2ماه مشغول به کارم بازم باورم نمیشه.خدارو صدهزارمرتبه شکر.
به همه ی شما که رفتید سرکار تبریک میگم خوش بحالتون.من قبول شده ی استخدامی  استانداری کردستان سال 91 هستم اداره ورزش و جوانان..
ولی هنوز نرفتم سرکار... خیلی شرایط سختی دارم
اگر کسی خبر داره که کی میریم سرکار لطفا بهم بگید
سلام والا به من همون مبلغ حکم رو دادند واز بقیه مزایا فغلا هیچ خبری نیست

۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۹ جهاد کشاورزی به مه سا
سلام من مرد متاهل هستم بدون فرزند با مدرک لیسانس
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۱ به مدیر ودوستان
دوستان سلام پایه حقوق فردی که استخدام رسمی شده تو بهزیستی چقدره؟ الان من فرزند شهیدم مدرک لیسانس یه مدرک بالاتر حساب میکنن با حق متاهلی تقریبی ماهی چقد بهم میدن کسی هس جواب بده؟ مدیرجان شما میدونید؟
پاسخ:
اطلاع نداریم
جهاد کشاورزی شما مرد هستین؟متاهلین؟فرزند هم دارین؟با مدرک لیسانس یا فوق لیسانس؟
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۵ به بنیاد شهید و امور ایثارگران
امیدوارم شما هم تعیین تکلیف بشین. واقعاً خیلی سخته.
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۲ جهاد کشاورزی
سلام 
حکم منو شامل حق شغل و شاغل و بدی اب و هوا و سختی کار و  عائله مندی 1 و 200 زده بودن که با کسر بیمه تامین اجتماعی و بیمه عمر که 84 تومن بود 1 و 116 دریافتیم شد .
ضمنا اضافه کار و حق ماموریت تو حکم نمیاد و اگه اداره پول داشته باشه جدای از حقوق میریزه به حساب که اونم تا امروز چیزی واسه ما جدیدا نریختن
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۰ منابع طبیعی
از قبول شده های منابع طبیعی کسی اینجا هست
اگه هستین بگین محیط کار چی جوره و چه پستی گرفتین ؟
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۷ بنیاد شهید و امور ایثارگران
خوش بحالتون
اگر حقوق کمی هم میگیرید با قناعت میتونید زندگی خوبی داشته باشید
حداقل یک شغل دارید

متاسفانه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جذب ما هیچ کاری نمیکنه
و جواب سربالا میده
ما هم مثل شما بدون سهمیه و با ازمون هستیم و همزمان با شما امتحان دادیم
ولی 3 سال گذشت و هنوزم که هنوزه گرفتاریم
هیچ کاری نکردن فقط اوایل کپی مدارک گرفتن
این سه ماه حقوقی که دولت تو بودجه پیش بینی کرده هم سوخت و رفت
نه گزینشمون کردن
نه مصاحبه
نه جواب درست و حسابی میدن
خدا ازشون نگذره
پیرمون کردن به قران
دعا کنید ما هم بالاخره بریم سر کار مون
دعا کنید گره از مشکلاتمون باز بشه
همه چیو کم کردن خالصش انقده.کل حقوق 1و50ست.
شما حقوق گرفتید؟
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۸ خطاب به بهزیستی
سلام بهزیستی
یعنی شما حقوقتون ماهی 900بوده؟؟؟؟!!!!!!!
باورم نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من 2ماه 1میلیون800 گرفتم.ولی نه حق اولاد دادن ن مسکن اضافه کاریم نریختن.ما فیش حقوقی گرفتیم حکممون نیومده
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۰ خطاب به بهزیستی
آقا یا خانم بهزیستی
اون پولی که دریافت کردید و اومد تو حسابت بیمه ازش کم شده.
شما دقیقا چقدر گرفتید؟مبلغ توی حکمتون چقدره؟
آیا اضافه کاری و مزایا به شما تعلق گرفت؟
ولی هنوز بیمه نیستم
سلام.من 2 ماه حقوق گرفتم،بیمه هم از حقوق من کم شده کسی در این مورد اطلاعی داره ؟ممنون
بچه ها کسی میتونه ادارات مختلفو از لحاظ حقوق و مزایا رتبه بندی کنه؟
خیلی برام مهمه
هر کسی هم لطف کنه حقوق اداره خودشو بگه
ممنون از همکاریتون
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۹ خطاب به افراد حقوق گرفته
بچه هایی که حقوق گرفتید ،سلام.
یه سوال داشت
آیا فقط فقط همون حقوقى که توی حکمتون زده شد را گرفتید یا اظافه کارى و مزایای دیگر بش اضافه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۶ قبول شده صنعت و معدن
سلام.
بالاخره خرداد 94 هم اومد و دقیقا 3 سال از برگزاری آزمون گذشت !!!

کسی جدیدا سر کار نرفته ؟؟؟
سلام.کسی میدونه پول بیمه از حقوقمون کم شده یا نه؟
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۸ بهزیستی مازندران
به من بابت فروردین و اردیبهشت 1800 تو حسابم ریختن
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۰۶:۳۴ قبول شده جهاد کشاورزی قزوین
با سلام 
بچه ها تبریک میگم کشتی دوم کمک های ایران به سمت یمن حرکت کرد. سه ساله بما میگن بودجه نداریم ، سه سال میفمی. 
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۰۳:۰۳ خطاب به گلبرگ
خانم گلبرگ یه سوال داشتم.
یعنی فقط حقوق پایه بهتون دادند؟
اضافه کار ندادند؟یا مزایای دیگر؟؟مثه حق مسکن و ...
اگر قراره بعدا بدهند در چه حد خواهد بود؟؟؟؟؟
مرسى.
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۲ راه و شهرسازی فارس
سلام گلبرگ جان..منم راه و شهرسازی فارس هستم اول خرداد رفتم سر کار..هنوز واسمون حکم نزدن .تبریک میگم.
شما کل دریافتیتون یک میلیون و سی بود یا مزایای دیگه هم  بهتون تعلق گرفته و این فقط پایه حقوق هست؟منظورم از مزایا مثلا فوق العاده جذب یا حق عائله مندی و سختی کار و این جور چیزا..
بچه های دامپزشکی کسی حقوق گرفته؟حقوق با مدرک دکتری حرفه ای چقدره؟
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۶ قبول شده صنعت و معدن
ممنون رما .شما تا چه مرحله ای پیش رفتین ؟؟

سلام به قبول شده صنعت و معدن

من هم صنعت و معدن همدان قبول شدم ولی شورع به کار نشدیم البته تمام مراحل را انجام دادیم و منتظر یم

سلام دوستی که پرسیده بودی از کدوم شهر وکدوم اداره هستم من اداره را وشهرسازی زنجان هستم
به جمشید    دوست عزیز بنده هم قبول شده جهاد کشاورزی قزوین هستم،،فردا ساعت ده میخوایم بریم استانداری،،،اگه لطف کنید بیاید قطعا تاثیر گذاره
سلام 
قبول شده جهاد کشاورزی قزوین هستم باوجودی که کد استخدام براموم اومده خبر از شروع بکار نشده.همون داستان تکراری پاسکاری بین اداره و استانداری. 
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۳ قبول شده صنعت و معدن
سلام . 
از دوستان صنعت و معدن کسی مشغول به کار شده ؟؟
شما برای کدوم اداره و کدوم استان هستید؟؟
سلام به همه عزیزان من از یکم اردیبهشت شروع به کار کردم و حکمم رو هم دریافت کردم یایه حقوق هم یک ملیون وسی هزار زده بودن و28 ام همین ماه اولین حقوقم رو گرفگرفتم.ان شا الله قسمت همه منتظران استخدامی
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۸ قبول شده ورزش وجوانان
سلام. بچه ها کسی اطلاع داره حقوق ورزش و جوانان چقدره؟
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۶ بنیاد شهید فارس
ما ماندیم تنهای تنها ما ماندیم تنها در این .......
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۳ به همه علی الخصوص راه و شهرسازی
هرکی یه چیز میگه از حقوقا
نقهمیدیم اخرش حقوق یک کارشناس راه و شهرسازی(اونیکه تو حکم میخوره چقدره)؟1میلیون
یک و 100
یک و 200
یا یک و 300
یکی بما بگه اگر میدونه؟
۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۲۱ دامپزشکی به امید به خدا
سلام امید به خدا.  مبارک باشه.
 ما دامپزشکی هستیم تازه دیروز زنگ زدن بریم نامه بگیریم برای سوء پیشینه و طب کار و  ... ولی شروع به کارمون معلوم نیست هنوز.
یه سوال داشتم. برای آزمایش عدم اعتیاد و طب کار کجا باید بریم؟ حتما باید صبح اول وقت بریم ؟ چون من میخوام شیراز که میرم  از اداره نامه بگیرم اگه بشه همه آزمایشها رو هم همون روز انجام بدم و برگردم . به نظرتون فرصت میشه؟
 

شکر خدا ما هم از 2 خرداد شروع به کار میکنیم  منابع طبیعی فارس
التماس دعا

سلام من اداره اوقاف کردستان قبول شدم ولی تا حالا گزینش هم انجام ندادن چه برسه به کد مستخدم اگه کسی از وضعیت سازمان اوقاف بقیه استان ها خبر داره خواهشا اطلاع رسانی کنه
۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۲۳ راه و شهرسازی
بچه های راه و شهرسازی لطفا حقوق دریافتی خود را اعلام فرمایند.

۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۳۲ قبول شده صنعت و معدن
سلام دوستان . 
کسی میدونه بر اساس چه ترتیبی قبول شده ها مشغول به کار میشن ؟؟!!
۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۴۵ قبول شده اداره ورزش و جوانان
سلام بچه ها به سلامتی امروز به ما زنگ زدن گفتن برین از شنبه مشغول بشین من از استان آذربایجان شرقی هستم
منم از فروردین شروع به کار کردم تو جهاد کشاورزی،ولی هنوز  که نه از حکممون خبری هست،نه از حقوق.
۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۵۹ نازآفرین از بهزیستی
سلام به همه  . حقوق ما توی حکممون یک میلیون هفتاد هزار خورده .
بعله
خوشبختانه دیروز اولین حقوقمونو ریختن
البته به احتمال زیاد علی الحصاب بوده
چون فرقی بین مجرد و متاهل  - کارشناسی و کارشناسی ارشد نبوده
همه بچه های جدیدالاستخدام 10257316 ریال دریافت کردنقراره امروز احکام ریالیمون ( حکم حقوقی) رو بدن حتما وقتی به دستم رسید خبرشو میذارم
جهاد کشاورزی زنجان
کسی حقوق گرفته
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۰۷ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
آزمون استانداریها از مرحله ای به مرحله بعد باید همراه با انتظار باشه. حالا هم که یه سری رفتن سر کار حقوق نگرفتن. خخخخخخخ واقعاً خدا بهمون صبر بده. یه سریا(اونایی که تو این دولت آزمون دادن) مهر 93 ثبت نام کردن الآن رفتن سر کار حقوق هم دریافت کردن تازه میگن از مهر تا حالا تو بلاتکلیفی بودیم. اگه جای بچه های آزمون استانداری بودن چی کار میکردن!
سلام.نه ماهم حقوق نگرفتیم.کسی خبر نمیده بهمون فقط میگن میگیرید زمانش معلوم نیست
معلوم نشد حقوق  بچه اهی بهزیستی چقدره؟حقوق نگرفتین؟
سلام. به ما گفتند که بریم واسه آموزش و آموزشمونم ۲۰روز حدودا طول میکشه و بعد اون حکم میدن بهمون! این کار درستیه؟خب آموزش باید حین خدمت باشه دیگ! 
سلام.میگن حقوق بهزیستی کمتر از یک میلیون نیست بازم نمیدونم چقدر صحت داشته باشه.هفته قبل به ما گفتن شماره حساب بدید
سلام. امروز من با استاندار در تماس تلفنی که لطف کردن با مردم قزوین برقرار کردن ازشون تکلیفمونو پرسیدم. ایشون گفتن اگه گزینش شدید و کد استخدامی براتون اومده باشه کاراتون انجام شده و ۷یا۸روزه مشغول به کار میشید ایشالله. 
استانداری قزوین امروز اعلام کرد که هنوز ابلاغ اعتبار صورت نگرفته پس چطور دوستان میگفتن۱۳اردیبهشت ابلاغ شده؟؟؟؟
۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۷:۵۷ بهزیستی مازندران
مینا جان منم خیلی دنباله انتقالی هستم
لطفا اگر خبری داشتی و راهی پیدا کردی منو در جریان بذار
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۴۳ شهرسازی فارس به افشین
سلام شما قبول شده کدوم اداره ای و شهر انتخابی شما کجا بوده قانونا غیر از همونجایی که قبول شدی در صورتی میفرستن جای دیگه که اونجا ادارش تشکیل نشده باشه به نزدیکترین شهر شاید بفرستن
سلام بچه ها کسی میدونه چطوری میشه انتقالی گرفت؟
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۵۰ راه و شهرسازی
سلام اقا محمد میشه اگه حکمتو دیدی بگی که چقدر واست حقوق زدن..ما که تو راه و شهرسازی میگن حقوق خیلی پایینه..میگن اصلا سال اول رو حقوقتون حساب نکنید..شما از کدوم اداره هستی..
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۷:۵۵ افشین از فارس 65
سلام به همه
جناب مدیر و بچه ها کسی میدونه
میشه جلوی انتقالت  به یه جای دیگه رو گرفت یا نه؟
خیلی ممنون میشم جوابمو بدین
سلام محمد شما کی بهتون گفتن شماره حساب باز کنید ؟
از چه اداره ای هستید ؟ از چه استانی ؟

بهزیستی ،ماهم امیدواریم انجام بشه وفقط اطلاع رسانی کردیم.
اقای تدبیر و امید نه تنها من بلکه همه بچه ها و خونواده هاشون از خداشونه که او ل خرداد همه مشغول به کار بشند! اما وقتی من تماس گرفتم و گفتن حداقل یک ماه طول میکشه چطوری بخودم بقبولونم اول خرداد سر کار هستم؟؟؟؟من همه کارهامم انجام دادم و سوپیشینه و ازمایشات و اداره بهزیستی هم جز اولین اداراتی بود که کد استخدامی گرفت ولی با این وجود....! 
سلام
من کد استخدامیم و شروع به کارم 30/1 بود
هفته قبل زنگ زدم اداره کل واسه حکم پرسیدم گفتن به زودی میزنیم
امروز زنگ زدن شماره حساب گرفتن و گفتن حکم هم زده شده و از همین ماه حقوق میگیریم


بودجه ابلاغ شده layehe.mporg.ir
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۵۵ تدبیروامیدبه بهزیستی
عزیزم شما نمیخواد مراحل ابلاغ رااطلاع رسانی کنید.اونی که معاون اول به معاونت راهبردی ابلاغ کرده ظوابط اجرایی هست نه بودجه دستگاه ها در ثانی بودجه از 13اردیبهشت ابلاغ شده هم به دستگاههای اجرایی وهم به شرکتهای دولتی منبعش هم سایت معاونت نظارت راهبردی سازمان مدیریت قسمت بخشنامه ها .بابااینقدر آیه یاس نخونید برا بچه ها از اول خرداد همه مشغول میشند رسما.
بعضی دوستان پیام گزاشتن که بودجه ابلاغ شده!!! عزیزان خواهشا اخبار رو خوب مطالعه کنید بعد که مطمین شدید مطرح کنید! بودجه رو فعلا معاون جمهور به معاونت راهبردی ابلاغ کرده! معاونت راهبردی باید کارشناسی کنه و به استان ها و وزارتخانه ها ابلاغ کنه و بعدش استانها به سازمانها و دستگاههای زیردستش ابلاغ کنه!! بعضی سازمانارو هم خود مستقیم ابلاغ میکنه به خود سازمان. پس هنوز به استانها ابلاغ نشده و وقتی هم ابلاغ بشه چند هفته طول میکشه تا کارشناسی بشه روش. 
اگه فکر میکنی بیرون بیشتر از این میتونی در بیاری پول زیادی گیرت میاد پس چرا نمیری اونجا کار کنی ؟ من مجردم ولی فکر اینو کردم  چه جوری زندگیمو اذاره کنم . اینم بگم من تو یه شرکت نیمه دولتی هم کار کردم والله 9 ساعت بکوب کار میکردیم حقوقش 750 هزار تومن بود روز تعطیلی هم نداشتیم شیفتی بود کارشم فکر نکن کارگری بود نه کارمندی بود ولی چه کارمندی واقعا کار گارگری ازمون میکشیدن اون شرکتم دور دور نیس میتونی همین الان درخواست استخدام بدی فوق فوقش سه ماه بعدش ذعوت به کاری ولی خودت بعد 2 ماه فرار میکنی 
واسه همین میگم خدا رو شکر کنین بیگین خدایا شکرت آدم تا زمانی که سختی نکشه قدر روزهای خوشیشو نمیدونه خدایا من که راضیم به رضای تو چون که واقعا از اون کار نجاتم داد 
۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۷:۴۰ بهزیستی مازندران
از دوستان بدون سهمیه کسی تا حالا حقوق گرفته ؟
واقعا حقوقا اینقدر کمه یا هر ارگانی فرق داره؟
حتماً آقا بابک شما مجردی
چرا که نه
بله با یک میلیون تومن خیلی کارا میشه کرد زندگی و تفریح  از هیچی بهتره که پول نداشته باشی در مقایسه با کار بخش خصوصی و جای دیگه بهترین حقوقه قانع باشین و خدا رو شکر کنین
آخه با 1 میلیون تومان میشه آخه زندگی کرد؟
۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۰۰ بهزیستی مازندران
حقوق گرفتید ................................
به خانواده شهدا - بهزیستی که از بهمن مشغول شدن حقوق داده
880 هزارتومان
هنوز حکم امسالشون 14 را اضافه نکردند و حقوق فروردین را با همون حکم سال قبل گرفتند
اما من هنوز نگرفتم

سلام کسی حقوقی نگرفته تا به حال؟؟میزان حقوق چند!؟؟
گلستان شهرسازی خبری نیست؟؟3سال گذشت. 
۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۰۰ مازندران بهزیستی
دوستان کسی کد مستخدمیش اومده ؟

کسی از دوستان حکم گرفته ؟ کسی حقوق گرفته؟؟؟؟

بهزیستی مازندران که میپرسیم همکاران گفتند زیر یک میلیونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما از 18 فروردین رفتیم سر کار با ابلاغ 28 اسفند 93 اما هنوز نه کد ما اومده نه حقوقی داریم وقتی هم میپرسیم با ناراحتی عنوان میشه
"هر وقت بیاد بهتون میگیم اینقدر نپرسید"

سلام به همه.

کسی از بچه ها واسش حکم زدن ؟؟؟

اگه برا کسی حکم زدن لطف کنه اینجا پیام بزاره ببینم میزان ریالی حکم رو چقدر زدن.

به نظر من حرف اون دوست سمنانی که گفته حقوق برا 8ماه درست نیست چون می بینیم بچه های مازندرانی که از 6فروردین سرکازر رفن حقوق فروردینو گرفتن و به نظر من چرا ما ایرانیا عادت به موج منفی داریم با مثبت اندیشی خوبی و موفقیت به دست میاد البته اگه خدا بخواد!
سلام
منم 29 فروردین ابلاغم بود که از شنبه رفتم سر کار
توی همین یه هفته هم دوتا ماموریت رفتم
فط ساخت خواب و خوراکم به هم خورده که اونم بعد از مدتی عادت میکنم
نمیدونم چه موع حکم میزنن
ولی معاون اداره شهرمون گفت هر وقت هم بزنن حقوقت رو کامل بهت میدن یعنی اگه سه ماه دیگه هم بزنن باز حقوق این دو سه ماه رو میدن
۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۳۰ مازندران بهزیستی
هنوز خبری از کد استخدامی نیست
فیش حقوقی ندادن
فعلا هیچی
کسانی که در اول اردیبهشت شروع به کار کردند:

1- حکم ریالی و حقوق کی میگیرن ؟

2- آیا اگه حکم ریالی بیاد بعدش حقوق میگیرن ؟

۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۲۸ افشین از فارس 65
!!!!!!!
فارس
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۵۱ به بیمه ایران91
سلام دوست عزیز شما ازکدام استان هتسید بیمه ایران که میگه منتظر اعتبار هستیم شما ازکدام استان هستید ؟؟؟؟؟
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۱۷ افشین از فارس 65
سلام به همه دوستان
من دیروز امروز رفتم اداره ( فرمانداری )
بدون دوره تو یه پست دیگه از فردا شروع به کار میکنم
خودم هم والا تعجب کردم
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۲۱ ✿ قرمــــــــــــــز ✿ به مازندارن بهزیستی
موفق باشی عزیزم، ان شاء الله انتقالیت درست میشه
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۲۵ منتظر استخدام
استان بوشهر هم میگه هنوز سهمیه ندادن . تو سایت هم زدن سه ماه دیگه میبرن سر کار. اگه کد استخدام دادن چرا سه ماه دیگه؟ لطفا بچه های بوشهر پیگیر باشید. خواهشا.
اداره ما هنوز هیچ اقدامی انجام نداده میگه تا اعتبارش رو بهم بدهند شروع به انجام کارهاتون میکنم.دوستان کسی میدونه کی اعتبار به دستگاها ابلاغ میشه؟

سلام دوستان

من جزو استخدامیهای 92  استان چهارمهال هستم . شماره مستخدمها حدود 15 روزه اومده . حالا میگن باید 72 ساعت آموزش ضمن خدمت ببینین که میشه حدود 2 هفته . ولی معلوم نیست کی دوره برگزار میشه . بعد از آموزش حکمها را میزنن . شما چطور ؟

 

سلام
خانم مریم شما بیمه سلامت کدوم استان هستید؟؟
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۲۳ مازندران بهزیستی
سلام به همه

دوستان عزیز من که پیگیر بودم گفتند هنوز کد استخدامی بهزیستی مازندران صادر نشده ؟ کسی اطلاعات جدیدی دره ؟


قرمز جان سلام
خانومی به ما گفتند تا 18 فروردین که ابلاغ زدند باید مرخصی رد کنیم حدود 9 روز میشه از 30 روز کل مرخصی
ولی انگار خودشونم نمیدونن چیکار کنند تا حکم نزنند چیزی مشخص نیست


من هر روز با ماشین میرم و میام تازه بچه کوچیکم دارم دعا کن انتقالی بگیرم بیام گرگان
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۴۵ افشین از فارس 65

به لطف خدا و محبت دوستان مخصوصا مدیر عزیز و  نمایندگان  بالاخره حکم ما هم صادر شد و ابلاغمون را گرفتیم ان شاالله از فردا شروع به کار می کنیم .


سلام من ازبیمه سلامتم. دوساله همه کارامون انجام شده ولی مسولان خوش خیالمون رفتن فرم اشتباهی پرکردن وهنوزهم تهران نفرستادن احتمالاً این ماه هم کدبرامون نیادهمه رفتن سرکارماهنوزاندرخم یک کوچه ایم
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۵۰ بیمه سلامت گیلان
باسلام
 ایا بیمه سلامت هیچ استانی مشغول شده؟؟؟ خواهشا جواب بدید قبول شده های بیمه سلامت .
سلام چراهیشکی پیام نمیذاره خوشش به حالتون حتمااستخدام شدین. هیشکی ازبیمه سلامت خبری ندارهههههههه؟ 
بهزیستیای مازندران شمارو حالا خوبه دعوت به کار کرد بهزیستی استان ما قزوین هنوز جواب درستی به ما نمیده معلومم نیست کی دعوت بکار شیم
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۴۲ قرمــــ ــــــــــز
مازندران بهزیستی
اگه مرخصی رد کرده باشن که تا آخر سال همه مرخصی هاتون سوخته.
راستی تونستی کسی رو برای جابجایی پیدا کنی؟؟
یعنی تو الآن با من همشهری محسوب میشی؟
رفت و آمد سخت نیس؟
چجوری میری؟ منظورم وسیله نقلیه است. از شهر ما تا شهر قبولی شما که خیلی دوره.
من از همین الآن غصم گرفته چجوری تا محل کارم برم.
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۴۶ راه وشهرسازی فارس
با سلام 
بعضی پرونده ها برگشت خورده دارن اصلاح می کنند
احتمالا در اردیبهشت ماه کدهای استخدامی صادر خواهند شد
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۰۷:۵۸ مازندران بهزیستی
من از 20 فروردین رفتم سر کار اما ابلاغ ما برای 28 اسفند بود گفتندباید چند روزی که نبودیم را مرخصی رد کنیم

دوستان بهزیستی کسی کد مستخدمی گرفته ( کدوم شهر )

کسی حکم حقوقی گرفته ؟؟؟/ میشه بپرسم حقوق بهزیستی در چه حدیه؟ اینکه گفتند حدود یک میلیون راسته ؟؟؟؟؟

۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۳۰ قبول شده استانداری
معلوم نیست حضرات مدیر کل و مدیر امور مالی ادارات در جذب و رفع موانع استخدام قبولین 91-92 چیکار میکنند
شاید دلیل اصلی این باشه دو مهره در اداره ودستگاه اجرائی دولتی متغییراند و ثبات ندارند
1- حضرات مدیر کلها
2- حضرات مدیر امور مالی ها
من کاری با تاخیر شروع بکار ندارم اون که موضوعی تکراری اما باورم نمی شد تو ادارات اینقدر دروغ و رانت وجودداشته باشه حداقل حسن قبولی در این استخدام ثابت شدن این موضوع برام بود
حالا
حالاها
هر کسی تو بازار آزاد دروغ و .... هر چقدر بگه دیگه برام مهم نیست چون اداراتی که خود بایستی منشا امر به معروف و نهی از منکر باشند حالا خودشون شدن کاسه داغ تر از آش
خدا عاقبتمان را بخیر کند.
درانتظار شروع بکار