---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ق.ظ

۰

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 60 درصد نیروهای استخدام شده از جامعه ایثارگران در بنیاد شهید را بانوان شاهد و ایثارگ تشکیل می دهند.

  به گزارش روزسه شنبه ایرنا ازبنیادشهید، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در دیدار با جمعی از فرزندان دختر شاهد افزود: یکی از برنامه های اصلی دربنیاد شهید در دولت یازدهم ایجاد اشتغال برای فرزندان شاهد و ایثارگر بوده است.
وی تصریح کرد: درسه سال و نیم گذشته بیش از 64 هزار نفر از ایثارگران مشغول به کار شدند و در مجموع60 درصد از افراد ایثارگر استخدام شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان ها را بانوان شاهد و ایثارگر تشکیل می دهند و بقیه مربوط به بخش مردان است.
وی ادامه داد:همچنین استفاده از توانایی های فرزندان دخترشاهد و ایثارگر درتمام حوزه ها و بخش های مدیریتی در دستور کار قرار دارد.
شهیدی در ادامه موقعیت اجتماعی، شغلی و تحصیلاتی فرزندان شهدا را افتخارآمیز توصیف کرد و گفت: این عزیزان در زمینه علمی و تحصیلات موفقیت های بسیار خوبی داشته اند که باعث افتخار است.
وی اضافه کرد: خوشبختانه فرزندان شهدا در زمینه علمی و تحصیلات موفقیت های بسیار خوبی داشته اند که این مسئله باعث افتخار است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ایثارگران در تمام نهادها حضور پر رنگی دارند و درحالی که در دوره سوم مجلس شورای اسلامی تنها سه نفر از خانواده شهدا در مجلس حضور داشتند، در دوره فعلی 17 فرزند شهید و حدود 80 ایثارگر در مجلس فعال هستند و در هیات دولت نیز پنج نفر از خانواده معظم شهدا حضور دارند.
وی همچنین طرح « تکاک» را از جمله اقدامات بنیاد شهید در راستای کارآفرینی ایثارگران معرفی کرد و گفت: یک هزار و 800 نفر از دختران شاهد در بخش‌ های مختلف این طرح مشغول به کار شدند که از جمله طرح ‌های کارآفرینی بنیاد به شمار می‌ رود.
شهیدی گفت: یکی از مهم ترین اقدامات بنیاد در طول چند سال گذشته، برگزاری مراسم ویژه روز بزرگداشت شهدا در روز 22 اسفندماه بوده است که خوشبختانه با تلاش های انجام شده در این زمینه، بر اساس نظرسنجی، میزان آشنایی مردم کشورمان با این روز از 1،6 درصد در سال 1392 به بیش از 50 درصد در سال 1395 رسیده است.
معاون رییس جمهوری پرداخت معوقات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را یکی از اقدامات انجام شده در بنیاد عنوان کرد و افزود: معوقات ایثارگران از سال 1376 باقی مانده بود که خوشبختانه با برنامه ریزی انجام شده تمامی معوقات خانواده‌های معظم شهدا پرداخت شده است.
وی به پیگیری های بنیاد شهید و امور ایثارگران درعرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در رسانه ملی نیز اشاره کرد و گفت: بنیاد درباره شهدای ترور، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برنامه‌هایی را در رسانه ملی تدارک دیده و برنامه های متعددی با این محوریت در رسانه ملی پخش می‌شود.
همچنین دراین جلسه حسین گروسی مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درامور فرزندان شاهد، با اشاره به حضور موفق ایثارگران در دانشگاه ها و مراکز علمی گفت: اکثر فرزندان شهدا در زمینه تحصیل عملکرد موفقی داشته اند و بسیاری از آنان تحصیلات دانشگاهی خود را در مقاطع تحصیلات فوق لیسانس و دکتری به اتمام رسانده اند و هم اکنون مشغول خدمت به کشور هستند.
۹۶/۰۲/۲۰
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی