---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

۰

شهرداری های گلستان نیرو جذب می کنند

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

گرگان - ایرنا- رئیس دبیرخانه ستاد استخدامی شهرداریهای گلستان از اخذ مجوز استخدام نیروی جدید در شهرداری های استان خبر داد و گفت: این آزمون به زودی برای جذب نیرو در برخی شهرداری ها و همزمان و هماهنگ با سراسر کشور در گلستان برگزار می شود.


به گزارش روز شنبه ایرنا از استانداری گلستان مهدی کلاسنگیانی اظهار داشت: به منظور تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد در شهرداری های استان و پس از اخذ مجوز از سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، نیروی مورد نیاز برای برخی از شهرداری های 29گانه استان از بین داوطلبان واجد شرایط به صورت پیمانی استخدام می شوند.
کارشناس مسئول اداری-استخدامی شهرداری های گلستان با بیان اینکه افراد پس از طی مراحل مختلف آزمون شامل آزمون تخصصی کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می شوند، افزود: نیازهای استخدامی شهرداری ها در شورای اداری و استخدامی شهرداری های استان بر اساس شاخص های مختلف از جمله ویژگی های اختصاصی هر شهر، جمعیت، اعتبار سنواتی و درصد تحقق پست های سازمانی مورد بررسی قرار گرفته و مجوز استخدام بین آنها توزیع شده است.
کلاسنگیانی با بیان اینکه آزمون استخدامی شهرداری های استان همزمان و هماهنگ با سراسر کشور برگزار می شود، از دارندگان مدارک تحصیلی معتبر فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس رشته های اعلامی در آگهی خواست با مطالعه دقیق و در مهلت مقرر از طریق سایت استانداری گلستان به آدرس www.golestanp.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
به گفته وی آگهی آزمون استخدامی شهرداری های استان طی روزهای آتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان و رسانه های استان منتشر می شود و جزئیات و شرایط دقیق،پس از نشر آگهی استخدام به اطلاع متقاضیان و داوطلبان خواهد رسید.
استان گلستان واقع در شمال ایران یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت دارد که در 29 شهر و یکهزار و هشت روستا ساکن هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی