---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ق.ظ

۰


این مبحث مربوط به آرشیوی از تجربیات کارجویان سایت ایران استخدام در مراحل مختلف استخدامی سال ۱۳۹۵ وزارت آموزش و پرورش است.

مصاحبه عقیدتی:


امروز من رفتم بر مصاحبه. اول مدارک رو کانون شهید فهمیده تحویل دادیم و بعد برای مصاحبه رفتیم پردیس امیر کبیر. اونجا اول معاینه پزشکی شدیم. و بعد اتاق مصاحبه. سوالاتم مصاحبه هم خیلی راحت و جو خوبی بود. قران خوندن هم بود. و بیشتر سوالات روانشناسی شخصییتتون و علمی. موفقیت امیز باشید


سلام ادمین عزیز بنده تجربیات مصاحبه رو که یادم مونده رو میگم. اول اینکه حتما تقویم رو نگاه کنید و ببینید اون روز و روزای قبل و بعدش مناسبتی هست چون حتما لازم میشه یا اونا میپرسن یا شما می توانید در کلامتون به کار ببرید مثلا عرض تبریک و یا تسلیت و یا مثلا پیشاپیش گرامی می دارم و..یک نکته مهم دیگه ظاهر که خیلی اهمیت داره باید رسمی و مرتب باشید اگه از عطری مناسب استفاده کنید بد نیست . من یه سوال ازم پرسید در مورد نویسنده مورد علاقه گفتم فلانی بعد پرسید آخرین کتابی که ازش خوندی جواب دادم در قالب همین سوال یه سوال به قول معروف مچگیری پرسید یه کتاب گفت که اثر این نویسنده آیا خوندی؟ من چون آشنایی داشتم تقریبا گفتم که این کتاب فکرنکنم اثر این نویسنده باشه گفت نه چرا هست میخواست عکس العمل منو بسنجه من باز گفتم فکر نکنم اما تحقیق خواهم کرد. وقتی مصاحبه تموم شد از طریق اینترنت نگاه کردم اون اثر که مصاحبه گر گفته مال اون نویسنده نبوده و هدف همانطور که گفتم بوده ضمنا سوال های یهویی و هوشی هم می پرسن مثلا آخر مصاحبه بود یهو گفت شانزده هشت تا چند میشه؟ بقیه چیزها تقریبا همونه که بیشتر دوستان ذکر کردن. خلاصه اینکه مهمترین چیز توکل به خدا و اعتماد به نفس قویه انشاالله به یاری ائمه همه موفق و سلامت باشید..


راجع به مصاحبه بیش از حد نسبت به قران تاکیید دارن یه قران بی معنی میدن باید درست بخونی و معنی کنی . ۴یا ۵تا سوال هم از قواعد می پرسن .البته من نفر اخری بودم که دیروز مصاحبه کردم ۳ نفر از مصاحبه گرا رفتن فقط یکیشون بود .قران رو تپوق زدم . خیلی بد اخلاق بود سرزنشم کرد . بعد گفت یه داستان قرانی تعریف کن .بعدگفت تاحالا نمازت غذا رفته .شب ها که میخای بخابی چه سوره ای از قران رو میخونی .اخرین اهنگ معین چی بوده . دوسیب میکشی . از کدوم محله اومدی گفتم ؟ گفت اونجا که محله چاقوکش ها و قمه کش هاست .الان تو کیفت پنجه بوکس و لانچیکو چاقو ضامن دار داری . جدی هم میگفت .خنده تو کارش نبود . با دوست دخترت خارج از شهر هم رفتی. مدرک کامپیوتر هم داری. مقاله ای اس ای هم داری هدفت از معلمی چیه .بعد دوباره کلی محلمون و نقد کرد بعد گفت شغلت چیه . بومی هستی یا نه گفتم اره یه چیزایی نوشت . اما نکته مهم اینجاس تورو خدا هر کی راجع به این چیزی که میخام بگم چیزی به ذهنش میرسه بگه. تو چشام نگاه کرد گفت نفر اخری قران بد خوندی قبولت کنم . من چیزی نگفتم بعد گفت برو قبولی ولی باسه گزینش قران ازت میپرسن بازم تمرین کن تپق نزنی.حالابه نظر شما منظورش چی بوده ۱ امتحان کتبی فرمالیته است فقط یه ورودیه مصاحبه اصله ۲ مصاحبه حدنصاب داره منظورش این بوده که من به حدنصاب رسیدم .راستی کارنامم اورد بالا نمره ترازمو دید گفت خوبه بد نیست


سلام و عرض ارادت به دوستان و ادمین صبور و بردبار بنده امسال هم دعوت به مصاحبه شدم و سال پیش هم رفتم مصاحبه ولی سال پیش به عنوان نفر دوم
همان طوری که بزرگواران اشاره کردن اعضای مصاحبه کننده شامل چند نفر هستن و هر کدام سهم خاصی از نمره مصاحبه رو در اختیار دارند/و این نکته رو توجه کنید شما باید حتما برای اونا ثابت کنید و برای اونا ثابت بشه که شما صلاحیت اهراز شغل معلمی رو از هر لحاظ ا (عقاید و سواد و سایر فاکتورهای مثبت یک معلم واقعی) داراباشین.باید این رو در نظر داشته باشین که شما از همان لحظه ورود به اتاق مصاحبه تا خروح از اتاق این فکر رو داشته باشین که شما در یک مصاحبه کاری حضور دارین و تمام صحبت ها و حرکات و ظاهر شما زیر ذره بین است و بدون فکر کردن و با عجله به سوالات پاسخ ندهید و با اندکی تامل و مکث به سولات پاسخ دهید.مصاحبه کننده ها در کار خود افرادی تیز و کار کشته و آموزش دیده برای این کار می باشند/پس به قول معروف سعی کنید سوتی ندید جلوشون.در بعضی مواقع آنها ممکن است با یک سری سولات ساده شما رو به چالش بکشن و با این سوالات قصد دارند به یک سری مسایل از شخصیت درونی و واقعی شما کسب کنند و شما ناخواسته تمام هویت خود را برملا کنید.مثلا با بعضی از سوالات قصد دارن صبر و بردباری شما رو به چالش بکشن که آیا زود از کوره در میرین یا نه(برای یک معلم صبر و بردباری در مقابل دانش آموزان از فاکتورها مهم میباشد)/زیاد با هیجان صحبت نکنید و با طمانینه خاطر صحبت کنید و خشک و بی انرژی و بی روح نیز نباشید/عقاید خودتون چه از لحاظ مذهبی و چه سیاسی رو پیش خودتون نگه دارید و سعی کنید حرف هایی که اونا دوست دارن رو به زبون بیارید.
سوالاتی که سال پیش از من پرسیدن:
اول با لبخند(البته نه از نوع ملیحش  ) باهاشون سلام و احوال پرسی کنید.
بعد نفر اول یکم از شما میخواد خودتون رو معرفی کنید و از خودت بگید مثلا اینکه متاهلید یا مجردید وفرزند دارید و … بعد بهتون میگند قران کریم رو ور دار و به اختیار خودت بخون من خودم چون علاقه بسیار زیادی به قران داشتم و واقعا بعد از خود خدا قران مهمترین چیز در زندگیمه و از بچگی کلاس قران میرفتم در این مرحله مشکلی نداشتم/نفر دوم یک سوال مذهبی ازم پرسیدن این بود که چرا مسلمان ها این همه مذهب دارند و چند دستگی بینشون هست و چرا این همه کشت و کشتار بینشون هست و هر کدوم خودشون رو مذهب برحق میدونند.منم پاسخ دادم بهشون مختصر و مفید.نفر سوم ازم پرسید فرق یک معلم مقطع ابتدایی ودبیرستان در چی هستش؟ یک معلم باید چطور باشه(از همه لحاظ)؟نفر چهارم کلا سولات تخصصی از رشته مربوطه ام میپرسید و بنده رو کلافه کرده بود(فک کنم چون منو میشناخت و استاد من با استاد دوره دکتری اون رقبای سر سخت بودن) از بقیه یک سول پرسیده بود از من کل مباحث درسی رو میپرسید/یکی از اشتباهات من این بود که سال پیش بهشون نگفتم دانشجوی دکتری هستم(بنده خدا ازم پرسید چکار میکردی ؟ منم بهش گفتم بعد فوق هیج کاری نمیکردم در صورتی که دانشجوی دکتری بودم) ولی امسال حتما بهشون میگم و برا جلسه دفاع هم دعوتشون میکنم(شوخی کردم ) /یکی از مصاحبه کننده ها که مثل عقاب فقط مارو دید میزد و مثل یک دوربین مدار بسته عمل میکرد و حرکات مارو دید میزد از طرز نشستن تا لباس و مو و ناخن و این که تیک عصبی چیزی نداشته باشین(همون طوری که میدونین معلم نباید تیک عصبی داشته باشه)/پس اگه خدایی نکرده تیک عصبی چیزی داری اونارو باید کنار بذارید و ریلکس و با اعتماد به نفس بروید به جلسه مصاحبه. ببخشید سرتون روبه درد آوردم.
در آخر هم آرزوی سلامتی/شادابی و موفقیت رو برای شما عزیزان و ادمین عزیز از خداوند منان خواستارم.


سلام…ضمن خسته نباشید به ادمین عزیز…
علوم اجتماعی تهران برای مصاحبه رفتم…
سوال تخصصی فقط یه دونه کلی در مورد تعریف ارزشها …از پایان نامه هم پرسیدن و خواستن کوتاه در مورد موضوعش توضیح بدم… بقیش تخصصی علوم اجتماعی نبود و در مورد کلاسداری و یکی دوتا هم نماز و…
توکل بر خدا…
موفق باشین


سلام خدمت دوستان…من بیستم رفتم مصاحبه.. ابتدا معاینه پزشکی بصورت مفصل(قد.وزن.چشم.فشارخون.طریقه راه رفتن) البته کسانی بودن که بدترین شرایط جسمانی هم داشتن اما تایید میشدن …البته شاید از نمرشون کم بشه.
بعدش رفتیم اتاق مصاحبه….چهار نفر بودن…نفر اول خواست خودمو معرفی کنم…. بعد قرآن خواندم با معنی به انتخاب خودشون… بعد سوال دینی پرسیدن…در باره جبر و اختیار سوال کردن. نفر بعد تخصصی رشته خودم رو پرسید(ادبیات)… نفر سوم از روش تدریس و هدف از معلم شدن و اینکه سابقه تدریس دارم یانه… نفر چهارم هم سوالات عمومی مانند به نماز جمعه میرم یانه و نام دو نفر از وزرا را پرسید که خدارو شکر بلد بودم…در ضمن من دانشجوی دکترا هستم و تا وقتی که خواستم برم تو اتاق مصاحبه با خودم کلنجار میرفتم که آیا بگم دانشجو هستم یا نه…وتصمیم گرفتم که بگم چرا که اگر موقع تحقیقات مشخص میشد بد میشد….هیچی بهتر از صداقت نیست ولو بهر قیمتی….و احساس میکنم نظرشون هم مثبت بود وقتی که این موضوع رو فهمیدن . در کل راضی بودم ولی اولش خیلی استرس داشتم ..پرسید چند سالته گفتم ۱۳۶۲….خندید گفت ماشالله….بعد گفتم ببخشید ۹۳ سالمه …آخرش گفتم ۳۳ سالمه… سعی کنید استرس نداشته باشید. به امید موفقیت همه دوستان


سلام
من دیروز مصاحبه رفتم
رفتم تو اتاق ۴ نفر نشسته بودن. بعد از سلام و احوالپرسی فرم اطلاعات فردیمو گرفت. بعد نفر چهارم میخوند بقیه هم رو برگه هاشون مشخصاتمو مینوشتن. بعد نفر اول گفت قرانو باز کن ی سوره و ی آیه خودش مشخص کرد چنتا آیه که خوندم گفت آیه اولو ترجمه کن بعدش گفت نظرت درباره معاد بعد ارکان نماز. نفر دوم تخصصی بود ۲-۳ تا سوال معمولی پرسید. نفر سوم روانشناسی بود گفت اگه دانش آموزات ازت خوششون نیاد چیکار میکنی. بعد پرسید امتحان بگیری نصف کلاس زیر ۱۰ بشه چیکار میکنی. نفر چهارم گفت که از خودتو خونوادت بگو. فرمانده سپاه کیه رییس سازمان صداوسیما کیه. تو خونواده کمک میکنی. فعالیتهای فرهنگی اجتماعی تو بگو. بعد دوباره نفر اول گفت ۲ ویژگی مثبت و منفی خودتو بگو. بعد ی سوال احکام پرسید که یادم نیس چی بود. اول بهشون گفتم دانشجو دکتری هستم خوششون اومدنفر دوم که تخصصی بود از مقالات و کارا پژوهشیم پرسید. نفر سوم روانشناس پرسید تحقیق تو کلاست چقد برات مهمه. همین چیزا یادمه. ولی آدما خوبی بودن خیلی جو صمیمی بود. توکل کنید بخدا و برید. همه چی دست اون بالاییه.


سلام
همسرم روز شنبه رفتن واسه مصاحبه
احکام اصلا نپرسیده بودن مسائل سیاسی هم نپرسیده بودن فقط روخوانی قران و قواعد یرملون همچنین سوال های تخصصی رشتشون (زیست)بعد هم فرستاده بودن واسه تست پزشکی همین
ان شاالله همگی موفق باشید????

>

سلام به همه و عرض تبریک خدمت قبول شدگان مرحله اول
من از قبول شدگان استخدامی پارسال هستم. گفتم خوبه که تجربیات مصاحبه خودم رو در اختیارتون قرار بدم شاید به دردتون بخوره.
مصاحبه دو روز بود. یه روز مصاحبه عمومی و روز بعد مصاحبه تخصصی.
توی همون روز مصاحبه عمومی قبل از اینکه وارد اتاق مصاحبه بشیم، مصاحبه کننده ها به نوبت وارد اتاق پزشک میشدن و اونجا یه سری موارد مثل قد، وزن، چشم، دندانها، اعتیاد، سابقه بیماری خاص، مصرف داروی خاص، سابقه عمل جراحی و … رو بررسی میکردن که زیاد مسئله خاصی نیست.
روز مصاحبه تخصصی هم رفتیم توی کارگاه و چند تا سؤال عملی دادند و بعد نیم ساعت اومدن بررسی کردن و نمره ها رو همونجا گذاشتن.
و اما روز مصاحبه عمومی:
۵ نفر بودند (۴ نفر آقا و ۱ نفر خانم)

نفر اول (آقا): سؤالات شخصیتی
– در ابتدا در مورد اهمیت و قدرت فن بیان برام یه توضیح مختصری داد که براشون از اهمیت ویژه ای برخورداره.
– یک بیوگرافی کوتاه از خودت.
– معرفی افراد خانواده و سطح تحصیلاتشون. (والدین، همسر، فرزند، خواهر و برادر)
– انگیزه از انتخاب حرفه معلمی.
– به چه رنگ هایی علاقه داری؟ آیا در پوششت هم استفاده میکنی؟
– سه تا از آرزوهایی که داری؟

نفر دوم (آقا): سؤالات اطلاعات عمومی
– مطالعات آزاد غیر درسی داری یا نه؟
– از سن ابتدایی تا الآن تقریباً چند تا کتاب غیر درسی مطالعه کردی؟
– دو کتاب از شهید مطهری رو بگو؟
– امام جمعه شهرتون کیه؟
– رئیس اداره آموزش و پرورش شهرتون کیه؟
– مدیر کل آموزش و پرورش استان کیه؟
– وزیر آموزش و پرورش کیه؟
– شرکت و فعالیت در تشکل های انجمن اسلامی و بسیج و هلال احمر و … داشتی یا نه؟
– معرفی چند کتاب درسی دانشگاهی با ذکر نام مؤلف و مترجم؟
– به نظرت یک معلم بد چه ویژگی هایی داره؟
– اگر در کارها برنامه ریزی نباشه چه مضراتی داره؟
– دوست داری ۱۰ سال آینده توی چه موقعیت و جایگاه اجتماعی باشی؟
– اثر معروف تابلوی «عصر عاشورا» از کیست؟

نفر سوم (آقا): سؤالات روانشناسی
– آیا معلم خشکی هستی؟
– اگر یکی از بچه ها جلسه های مکرر با تأخیر بیاد سر کلاس چه برخوردی باهاش داری؟
– اگر یکی از بچه ها در حین تدریس میوه بخوره و نظم کلاس رو بهم بزنه چه عکس العملی نشون میدی؟
– با قرآن رابطت چطوره؟ قرآن رو باز کن و چند آیه رو به دلخواه خودت بخون؟
– اگر مدیریت مدرسه بهت پیشنهاد بشه چکار میکنی؟

نفر چهارم (خانم): سؤالات تخصصی مربوط به رشته قبولی (رشته من کامپیوتر بود)
– تا چه حدی با شغل استادکاری و هنرآموزی آشنایی داری؟
– درباره اینترنت توضیح بده؟
– درباره سخت افزار توضیح بده؟
– درباره RAM و ROM توضیح بده؟
– بلند شو و درباره حلقه های For و یا IF چند دقیقه تدریس کن؟

نفر پنجم (آقا): بررسی مدارک
بنده خدا خیلی صحبت نکرد و سؤال هم زیاد نپرسید فقط مدارک رو بررسی میکرد. مدارکی مثل گواهینامه-های مهارتی، مقالات، فعالیت¬های بسیج، هلال احمر، مقام¬های ورزشی و …

تذکرات:
چند نکته که به نظرم مهم میاد رو براتون میگم:
– همونطور که خود مصاحبه کننده اول بهم گفت، خیلی روی قدرت و فن بیان تأکید دارند. پس توصیه می¬کنم به هیچ وجه هول نشید و با توکل به خدا، مسلط و با آرامش برید به جلسه. چون محیط دوستانه و راحت بود و خیلی خشک نبود.
– هرچی مدرک و گواهینامه مربوط به دوره های فنی و حرفه ای (مخصوصاً ICDL)، هلال احمر، بسیج و حکم قهرمانی و مقالات دارید با خودتون ببرید چون امتیاز داره.
– تقریباً وسط مصاحبه روانشناسی به اندازه ۲ الی ۳ دقیقه به صورت هماهنگ شده خودشون یه ناهماهنگی و شلوغی ایجاد کردن. یه نفر وارد اتاق شد و براشون میوه پخش میکرد، تلفن اتاق زنگ خورد، دو نفری با هم سؤالاتشون رو مطرح میکردن، یک نفر از وسط و یکی از انتها، داشتی جواب اون یکی رو میدادی گوش نمیکرد در عوض اون یکی دیگه یه سؤال دیگه میپرسید. خلاصه یه طوری میخواستن تمرکزت رو به هم بزنن و بفهمن که چقدر میتونی مسلط باشی و تمرکز داشته باشی و جلسه از دستت در نره. (البته این موضوع رو وقتی فهمیدم که بعد از مصاحبه با چند نفر دیگه از دوستام که صحبت کردم، دیدم برای اونها هم یه همچین وضعیتی اتفاق افتاده)
– وقتی که شروع کردم و داشتم تدریس میکردم، مصاحبه کننده روانشناس گفت فکر کن الآن سر کلاسه و من همون دانش آموزی هستم که دارم سر کلاس میوه میخورم و اصلاً هم به حرفات گوش نمیدم و نظم کلاس رو به هم میزنم، خودش یه میوه برداشت و شروع به خوردن کرد و نفر کناریش هم خودش رو لم داد روی صندلی، همزمان با سیب خوردن میزد پشت گردن نفر کناری، با هم درگیر میشدن، اصلاً هیچ توجهی به من نداشتن، خلاصه به صورت واقعی من رو توی موقعیت قرار دادن که یه مقدار برام غیرمنتظره بود. حتی خود مصاحبه کننده روانشناس گفت که این اجازه رو داری که بیای و با من برخورد کنی و بزنی، ولی چیزی که خودم برداشت کردم این بود که به هیچ عنوان نباید با تندخویی و صدای بلند و یا زدن برخورد کنید و با ایجاد این موقعیت میخوان سعه صدر شما و نحوه مدیریت کلاستون رو بسنجند.
– تحت هیچ عنوان دروغ نگید و توکلتون فقط به خدا باشه و بس.
– بنده از استان خراسان شمالی بودم که این مصاحبه ممکنه توی استانهای مختلف با هم فرق کنه.
*** با آرزوی موفقیت برای همه شما ***


سلام دوستانم
جواب سوالاتتون
بله من بومی شهرستان بودم ولی چون تو استان صد در صد بومی بودم نمره کلم در ۱.۴ ضرب نشد نمره کل خامم بدون ۱.۴ حدود ۴۶ بود
عمومی ها ۴۲ و تخصصی ۴۸ زده بودم
به ما تاریخ مصاحبه اعلام نشده بود فقط تاریخ تحویل مدارک رو اعلام کردن و گفتن متعاقبا تاریخ مصاحبه اعلام میشه ولی همون روز ک مدارک رو تحویل دادیم مصاحبه هم بدون اطلاع قبلی انجام شد پس شما یک پله از ما جلوترید
در جواب دوستم من و خیلی همکارا دانشجوی ترم اخر ارشد بودیم ولی خودم شخصا تو جلسه مصاحبه نگفتم چون علاوه بر اینکه امتیازی نداره ترسیدم مصاحبه رو سخت بپرسن
مراحل کار هم به این صورت هست که مدارکی که خواسته از هر کدوم سه تا کپی به همراه اصلشون و پرینت کارنامه هم سه تا با پوشه هایی ک گفته بود بردیم برا تحویل مدارک اونجا سه تا پرونده درست کردن و طبق لیست سه برابر ظرفیت نوبت دهی شدیم هزینه مصاحبه هم گرفتن فک کنم پنجاه تومن بود رفتیم سالن تحویل مدارک به نوبت مدارک رو تحویل دادیم و تطابقشون بررسی شد بعد دوباره رفتیم اتاق نوبت دهی و یک نوبت هم برای معاینه پزشک گرفتیم ویزیت رو پرداخت کردیم و معاینه شدیم قد . وزن. بینایی سنجی. سوابق بیماری ها و معاینه عمومی . اینو بگم که برای گزینش طب کار با دقت خیلی بیشتر و ازمایشات و تست های خودش صورت میگیره
دکتر از سی نمره بر اساس معاینات امتیاز میده منو ۲۸ داد نمیدونم چرا…بعد رفتیم برای مصاحبه عمومی تخصصی…همون برگه دکترو میبردیم تو اتاق مصاحبه و تحویل میدادیم..نوبتم ک شد دیدم چند نفر هستن ک هر کدوم یه تخصص دارن یکیشون دکترای الهیات بود ک تا نشستم گفت قران بخون قرانو ک خوندم یکی دو تا سوال از ایه پرسید
یه نفر روانشناس بود یه نفر کارشناس علوم تربیتی ازمن چون دبیری بودم پرسید درباره نوجوان چی میدونی چه کتاب هایی مطالعه کردی درباره نوجوان و علوم تربیتی و اخرین کتاب روانشانی و تربیتی ک خوندی چی بود درباره چی بود
پرسید تا حالا روستایی ک انتخاب کردی رفتی ایا اجازه بهت میدن اونجا بمونی چجوری میخوای رفت و امد کنی و.منم گفتم حتما تمام جوانب رو درنظر گرفتم که انتخابش کردم…
دوتا مقاله و یه تالیف داشتم که با خودم برده بودم ولی اونجا ازم پرسیدن ای سی دی ال رفتی مدرکشو داری؟ که نبرده بودم مدرک حفظ و مربی قران و ثبت اختراع هم داشتم که نبرده بودم با خودم و چیزی هم نگفتم
از مقاله هام زیاد استقبال نکردن…
استاد الهیات هم رشته خودم بود شرو به سوال که کرد من تخصصی جواب دادم چون برا دکتری میخوندم بعد سطح سوالات رو بالا برد که داشتم.گیج میشدم…
جوری سوال میکنن که علاقتون رو به معلمی بفهمن ..
مصاحبه من خیلی زود تموم شد ده دقیقه شد فک کنم…
چند روز بعد تو سایت نتایج رو اعلام کردن و تحقیقات محلی و گزینش و طب کار و و و پیش اومد که باشه برا وقت خودش توضیح میدم…اینو بگم که شاید مراحل و جزییاتش امسال متفاوت باشه..براتون ارزوی موفقیت میکنم
توکل بخدا یادتون نره فقط خدا خدا خدا


سلام
امروز مصاحبه و معاینه پزشکی داشتم…
دانشگاه شهید چمران تهران…
مصاحبش هم سخت نبود… اولش روخوانی قرآن بود…۵ نفر بودن که به نوبت پرسیدن… از خودم و رشتم، پایان نامم…یکی دوتا سوال در مورد نماز … چند سوال هم در مورد کلاسداری و نحوه کنترل و برخورد با بچه ها در کلاس…
تجربه خوبی بود….
البته ممکنه سوال های غیر از این هم بپرسم …
اینا چیز ایی بود که واسه من انجام شد …
توکل به خدا…
امیدوارم هر کسی که حقشه و لایقشه بتونه استخدامشه…
پذیرفته شدگان این مرحله برای گزینش نهایی که معمولا عقیدتی و … هست معرفی میشن.
مرسی از ادمین
فعلا


سلام بچه ها من امروز رفتم مصاحبه
افراد مصاحبه کننده پنج نفر بودن
راستی قبلش میرین معاینه پزشکی دکتر چند تا سوال پرسید گفت سابقه بیماری خاصی داری یا نه
منم که نداشتم و از این مرحله رد شدم یه تست چشم پزشکی هم ازم گرفت
رفتم تو من کلا استرس داشتم اولش ولی بعد بهتر شدم
پنج تا بودن خیلی هم ساکت اولی گفت خودتو معرفی کن و رشته ات رو بگو
بعد همون اولی گفت چی شد که تصمیم گرفتی معلم بشی _بعدش دومی داشت یه چیزایی می نوشت ولی چیزی نپرسید_سومی گفت قرآن رو اتفاقی باز کن و شروع کن به خوندن _منم حس کردم دارم خوب نمیخونم بگذریم یه آیه خوندم بعد گفت وایسا _چهارمی شروع کرد به سوالای سیاسی _گفت تو فتنه ۸۸ چه اتفاقاتی افتاد _و بعد گفت میری مسجد ؟نماز جمعه و این چیزا _آخری فقط معارف پرسید از خمس و زکات پرسید و من فک کردم تموم شده_بعد وسطی یه متنی خوند گفت ازش چه نتیجه ای میگیری منم پاسخ دادم و تموم شد
اینا رو گفتم براتون که شاید بدردتون بخوره _موفق باشین.

>

باسلام خدمت تمام پذیرفته شدگان من خودم شرکت نکردم توی آزمون ولی برادرم پارسال شرکت کرد والان معلم هست وداره تدریس می کنه-لازم دونستم مطالبی رابه عرضتون برسونم شاید به در دتون بخوره؛در مورد مصاحبه تخصصی اولا که ۵۰۰۰۰تومان پول گرفتن ،مصاحبش بهاین صورت بود که چند تا روانشناس و استاد دانشگاه فرهنگیان را آورده بودند سوالات روانشناسی می پرسیدن.برای نمونه:هدف شما از معلم شدن چیه،به اعتماد به نفس خودت چه نمره ای می دهی،و…………
در مرحله دیگه یک برگه می دادن به هر کس که مطالب روی اون را باید تدریس می کرد
دانستن نرم افزار در رابطه بارشته هایی که نرم افزار توشون استفاده می شد توی ارزشیابی نهایی تاتیرداشت
یک مرحله پزشکی هم داشت مربوط به قد ووزن
توکلتون به خدا باشه ولی انتظار هرچیزی راداشته باشید چرا که من خودم نفرات اولی رادیدم که ردشدند یا به احتمال قوی ردشان کردند یعنی فکر نکنید که چون این مرحله رارد کردید تمام است اتفاقا اگر قراره اتفاقی بیفته واعمال سلیقه ای بشه در این مرحله میشه دیدم که میگما
به هر حال آرزوی موفقیت می کنم برای همتون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی