---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴ ق.ظ

۰

سهمیه ۶۰ درصدی خانواده شهداء از استخدامی های ۹۵

چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴ ق.ظ

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، مهدی فعال در گفتگو با خبرنگار آراز سسی در خصوص ارائه تسهیلات به خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران گفت: حدود ۶۰درصد استخدام هایی که در سطح استان به صورت رسمی انجام شده است با هماهنگی و حمایت […]

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، مهدی فعال در گفتگو با خبرنگار آراز سسی در خصوص ارائه تسهیلات به خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران گفت: حدود ۶۰درصد استخدام هایی که در سطح استان به صورت رسمی انجام شده است با هماهنگی و حمایت مسئولین برای فرزندان جانبازان، شهداء و خود جانبازان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: بقیه افراد با توجه به اولویت های موجود در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اخذ تسهیلات بانکی خدماتی به این عزیران انجام شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در خصوص اشتغال افزود: با توجه به تعداد زیاد بیکاران در جامعه، بحث اشتغال ایثارگران مطرح است و گشایش هایی در خصوص بهره مندی ایثارگران از تسهیلات و بستر های موجود اقتصادی مطرح شده است.

وی تصریح کرد: سازمان سنجش این امکان را فراهم آورده که در خود سیستم سازمان و سیستم سجایای بنیاد شهید متقاضیان می توانند از اولویت های خود و حتی ضرایبی که موجود است اطلاع یابند و نهایتا در باب بهرمندی از فرصت های شغلی اقدام نمایند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در خصوص پاداش پایان خدمت برای شهدای مردمی افزود: شهدایی که در حین شهادت والدینشان تحت تکلف آنها بود و در پرونده آنها ثبت شده است قطعا از پاداش پایان خدمت بهره مند می شوند.

فعال گفت: مابقی شهدا به عنوان مستمری و یا با عنوان شهدای مجرد هستند که صرفا از مستمری بنیاد بهره مند می شوند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی افزود: برای خواهران و برادران شهداء صرفا خدمات استخدامی در قانون پیش بینی شده که جز همان سهمیه ۲۵ در صد است ولی چون ضرایب و اولویت های فرزندان شهدا و سایر ایثار گران بعضا از لحاظ ضرایب بیشتر از خواهران و برادران شهدا است و بعضا تراکمی که در حوزه متقاضیان استخدام وجود دارد که باعث کندی در خدمت رسانی به این عزیزان می شود ولی به محض به وجود آمدن فرصت از حضورشان بهره مند می شویم.

 

۹۶/۰۱/۰۹
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی