---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ

۸



وزیر آموزش و پرورش، تاکید کرد: اختصاص سهمیه جذب نیرو در سراسر کشور، بر اساس ضرورت و اولویت سنجی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر فانی در جلسه شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه وضعیت فعلی آموزش و پرورش آیینه تمام نمای آینده کشور است گفت: همه شاخص ها در حال حاضر نشان از ارتقای وضعیت آموزشی در کشور دارد.

وی افزود: با اجرای سند تحول نظام آموزشی کشور بعنوان نقشه راه آموزش و پرورش در برنامه ششم توسعه شاهد توسعه مسائل فرهنگی، استاندارد سازی و توسعه فضاهای آموزشی و محقق شدن طرح عدالت آموزشی در کشور خواهیم بود.

فانی با تاکید بر اینکه باید در رشته‌هایی که فراوانی بیشتری درهر منطقه دارد، پردیس فرهنگیان ایجاد شود، از پیگیری راه اندازی پردیس دانشگاه فرهنگیان ویژه خواهران و برادران در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه استخدام ۵ هزار نفر در بدنه آموزش و پرورش کشور دقیقا منطبق بر نیاز صورت می گیرد، گفت: اختصاص سهمیه به سراسر کشور، بر اساس ضرورت و اولویت سنجی در نظر گرفته خواهد شد.

فانی با اشاره به اینکه برای تامین بخشی از نیروهای انسانی، طرح پذیرش دانشجومعلم در حال انجام است، افزود: با توجه به شرایط خاص سیستان و بلوچستان، فرایند گزینش در این مرحله با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

وی افزود: ساخت مدارس شبانه روزی در سطح کشور برای دولت هزینه سنگینی دربر دارد که موجب می شود روند ساخت مدارس جدید با تامل بیشتری صورت گرفت.

نظرات  (۸)

حق ذخیره های آزمون 89 آموزش و پرورش واقعا ضایع شد، فقط و فقط خانواده های شهدا و جانبازان باعث و بانی این وضع شدن 
خدا لعنتتون کنه، بی شرفای پست 
طبق قانون 25 درصد از استخدامیها متعلق به خانواده شهدا وایثارگر است قبول ولی ایا نگذاشتن شرایط سنی برای این گروه نیز در قانون امده تا کی باید این تبعیضها ادامه یابد
خدا نگذره از اونی که شرایط سنی برا ما  60 های بدبخت گذاشته اقا هر چقدر تونستیم کار کنیم در همون حد بهمون  بازنشستگی بدید نمیشه که مارو کنار بزنید سرمون و بذاریم بمیریم.من 31 سال امه

سلام 

گناه ماچیه که بعد از چندین سال از فارغ التحصیلی  الانم که استخدام آموزش وپرورش اومده  شرایط سنی گذاشتین

واقعا دهه 60 نسل سوخته هستن چون به هرجا می رسن با در بسته روبرو میشن

تورو خدا هوای ما رو داشته باشین آخه مگه ما چه گناهی کردیم 

۱۵ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۲۲ طاهره فروزانی
سلام گذاشتن شرایط سنی بعد گذشت چندین وقت ...نا عادلانه بود اقای فانی گناه امثال من که سالها در مدرسه غیر انتفاعی تدریس میکنیم چه بود چون 33
 سالمه در مقطع کارشناسی باید نادیده فرض بشیم......دل خوش کرذه بودم فرزند فرهنگی هم هستم.....
سلام  اخه یکی بگه این چه وضعشه سال 89 شرایط سنی 35 سال بود واسه حتی کاردانی اما حالا بعد از چند سال نبودن استخدامی به جای بالا بردن شرایط سنی پایین هم میارید اخه گناه ماه چیه بخدا انصاف نیست شاید یه نفر زندگیش گیر یه کار باشه و نداشتن کار کل زندگیش رو نابود کنه
باسلام بعد از 5 سال وعده ووعید شما را به حضرت زهرا قسم میدهم ما ذخیره ای آزمون 89 را هم در نظر بگیرید 
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۹ پروین افشار
سلام لطفا در سهمیه استخدام رشته هاى علوم پایه هم لحاظ بشه با وجود اهمیت اىن رشته ها و با توجه به اینکه تنها بازار کارشان آموزش و پرورش اىت متأسفانه  علوم پایه به حاشیه کشیده شده و سهم فارغالتحصیلان حتى در مقطع کارشناسى ارشد بیکارى شده.افسوس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی