---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۱۷ ق.ظ

۰


رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر این که استخدام در دولت حجم کمی از نیروی کار جذب شده را تشکیل می‌دهد، گفت: در سال ۳۰ تا ۳۵ هزار نفر در مجموعه دولت و حدود ۵۰ هزار نفر در بخش عمومی جذب می‌شوند.

جمشید انصاری با حضور در غرفه ایسنا، در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با تاکید بر این که دولت نیروی انسانی مازاد دارد و جذب نیرو به صورت عادی در دستور کار دولت نیست، گفت: جذب نیرو ممکن است در مناطق و مواردی که بسیار ضروری است رخ دهد. برای مثال در برنامه‌های توسعه‌ای در یک شهر محروم مانند به بهره‌برداری رسیدن یک بیمارستان دولت ممکن است نیرو جذب کند.

وی افزود: یا ممکن است خروجی طبیعی در دستگاه اجرایی داشته باشیم که برای بخشی از این خروجی در جاه‌هایی که باید، جایگزین تعیین می‌شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان این که استخدام در دولت حجم کمی از نیروی کار جذب شده را تشکیل می‌دهد، ادامه داد: در سال ممکن است ۳۰ تا ۳۵ هزار نفر در مجموعه دولت و حدود ۵۰ هزار نفر در بخش عمومی جذب شوند، در حالی که قرار است در کشور سالانه ۹۵۰ هزار شغل ایجاد شود به عبارت دیگر حدود ۹۰۰ هزار فرصت شغلی در بخش عمومی اقتصاد باید ایجاد شود و برنامه‌ریزی‌ها باید به آن سمت سوق پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال که تا پایان سال جاری ممکن است چند نفر در مجموعه دولت جذب شوند، اظهار کرد: جذب یک فرآیند طولانی است. آزمون در شهریورماه برگزار شده و نتایج آن در مهرماه اعلام شده است. این که چه تعداد جذب شوند بستگی به نوع برنامه‌ریزی و اقدام دستگاه‌های اجرایی دارد.

انتهای پیام

۹۶/۰۸/۱۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی