---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۵۶ ق.ظ

۰


رییس مرکز شوراهای حل اختلاف کشور:با پیگیری های به عمل آمده 20 درصد پذیرفته شدگان آزمون استخدام قوه قضائیه یعنی 1200 نفر را شاغلان شوراهای حل اختلاف دربر خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،رییس مرکز شوراهای حل اختلاف کشورتعداد شاغلان جوان تحصیلکرده در شوراهای حل اختلاف کشور را 13 هزار نفر اعلام کرد و گفت: با پیگیری های به عمل آمده 20 درصد پذیرفته شدگان آزمون استخدام قوه قضائیه یعنی 1200 نفر را شاغلان شوراهای حل اختلاف  دربر خواهد گرفت.

احمدی درمراسم بهره برداری از ساختمان مجتمع مرکزی شوراهای حل اختلاف یزد تاکید کرد: در قانون جدید شوراها پیش بینی کردیم قوه قضاییه تمامی استخدام ها یا حداقل 50 در صد استخدام های خود را از مجموعه شوراهای حل اختلاف انتخاب کندوامیدواریم با تصویت قانون جدید شوراها این مهم محقق شود.

معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز شوراهای حل اختلاف همچنین افزود: 3 میلیون و 400 هزار پرونده قضایی به مجموعه شوراها وارد شدکه همین میزان پرونده نیز  در شوراهای حل اختلاف کشورمختومه شد  که  این مهم نشان می دهد این شوراها توانسته بار سنگینی از رسیدگی های دادگاه های کشور را کم کند .

احمدی میانجی با اشاره به اینکه اصل کار شورا ها بر ایجاد صلح و سازش در دعاویست و این شورا توانسته با بهره گیری از ریش سفیدان و افراد با نفوذ جامعه بسیاری از دعاوی را به صلح و سازش ترغیب کند افزود: همین امر نیز نشان می دهد کار شوراها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .

وی همچنین به اتمام دوره زمانی اجرای آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف در سال 97 اشاره و تاکید کرد با تصویب نهایی این قانون در سال جاری در مجلس شورای اسلامی فعالیت این شوراها تثبیت شود.

حبیبی رییس کل دادگستری استان هم در این مراسم ساماندهی مکانی شعب شوراهای حل اختلاف را امری ضروری در دستگاه قضایی استان دانست و تاکید کرد: شورای حل اختلاف استان از جمله شوراهای موفق کشور بوده که توانسته در زمینه صلح و سازش دعاوی خوب عمل کند .

ساختمان مجتمع مرکزی شوراهای حل اختلاف یزد در زیر بنای 2 هزار متر مربع و در4 طبقه با اعتبار 31 میلیارد و 150 میلیون ریال ساخته شده و مجموعه اداری ، یک شعبه اجرای احکام و 9شعبه شوراهای حل اختلاف یزد  به صورت متمرکز در این مجتمع خدمت رسانی خواهند کرد .

۹۷/۰۲/۰۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی