---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۷ ب.ظ

۰


رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: مجوز بکارگیری ۲۵۰ نفر آتش نشان در استان فارس که ۱۵۸ نفر آن متعلق به شیراز خواهد بود، صادر شد.

 به گزارش ریواس جنوب به نقل از ایرنا، محمدهادی قانع بیان کرد: بعد از ۲ سال پیگیری مستمر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، مجوز جذب چهار هزار نفر آتش نشان در کشور صادر شد که ۲۵۰ نفر آن متعلق به استان فارس است، از این تعداد ۱۵۸ نفر به شهر شیراز تعلق می گیرد که ۱۱۰ نفر آتش نشان و ۴۸ نفر راننده هستند.

وی افزود: این تعداد نیرو در رده سنی ۲۵ تا ۳۰ سال با مدرک تحصیلی دیپلم، کاردانی و کارشناسی با رشته‌های آتش نشانی، مدیریت عملیات، امداد سوانح ایمنی و آتش نشانی، مدیریت ایمنی، بهداشت حرفه‌ای، تربیت بدنی، تاسیسات مکانیک، مخابرات و کامپیوتر پذیرش می‌شوند.

قانع با اشاره به اینکه تاریخ شروع نام نویسی از داوطلبان و درج آگهی در این زمینه هجدهم خرداد ۹۸ خواهد بود، بیان داشت: آزمون کتبی سراسری جذب این تعداد نیرو، بیست و هشتم تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود، مرحله بعد از آن نیز آزمون عملی در ۹ آیتم و سپس مراحل طب کار و گزینش انجام خواهد شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، ادامه داد: آزمون عملی نیز تا پایان شهریور ۹۸ انجام می‌شود و با توجه به کمبود شدید نیروهای عملیاتی، این تعداد نیرو سریعاً جذب می‌شوند و علاوه بر این نیز به دنبال جذب ۶۰ نفر نیروی جدید هستیم که در صورت موافقت این تعداد نیز جذب خواهند شد.

وی گفت: بر اساس چارت سازمانی وزارت کشور، یک هزار و ۲۳ نفر باید در آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز مشغول کار باشند که هم اکنون ۷۲۳ نفر نیرو در این سازمان کمبود است.

قانع بیان کرد: ۳۵ نفر نیرو سال ۹۷ در این سازمان بازنشسته شدند و امسال نیز ۲۳ نفر دیگر به جمع آنان خواهند پیوست.

به گفته وی، هم اینک ۲۰ هزار نفر نیروی داوطلب در این سازمان عضو هستند که آموزش‌های تخصصی را دریافت کردند.

۹۸/۰۳/۰۹
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی