---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹ ب.ظ

۰


سازمان امور اداری و استخدامی کشور در اطلاعیه ای از پذیرفته شدگان چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور خواست طبق زمانبندی تعیین شده برای تکمیل سایر مراحل استخدامی مراجعه کنند.
ایران اکونومیست - پذیرفته شدگان چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر مراجعه کنندبه گزارش ایران اکونومیست، در اطلاعیه سازمان امور اداری و استخدامی کشور آمده است که پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی که در آزمون 3 شهریور 1396 شرکت کرده اند لازم است برای طی سایر مراحل آزمون همچون تکمیل فرم های گزینش با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به ترتیب برادران در تاریخ 11 اسفندماه و خواهران در تاریخ 14 اسفند به هسته گزینش سازمان مراجعه کنند.
پذیرفته شدگان با در دست داشتن چهار قطعه عکس پرسنلی، کپی آخرین مدرک تحصیلی و 2 مقطع قبل از آن، اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت(برادران)، گواهی مدارک ایثارگری(خانواده شهدا، جانبازان،آزادگان، رزمندگان و.....) و کارنامه چاپ شده از سایت می توانند از ساعت 9 صبح الی 16 بعداز ظهر به هسته گزینش سازمان به آدرس؛ تهران، خیابان شهید بهشتی، نبش خیابان میرعماد، شماره 16، ساختمان شهید سلیمی، ساختمان الحاقی، طبقه سوم مراجعه کنند.
بنا به این گزارش از سازمان امورر اداری و استخدامی، عدم مراجعه فرد پذیرفته شده در مهلت مقرر، به منزله انصراف از استخدام در سازمان اداری و استخدامی کشور تلقی می شود و مسئولیت آن تنها بر عهده شخص خواهد بود. زمان انجام مصاحبه گزینش متعاقباً اعلام خواهد شد.
پذیرفته شدگان می توانند جهت پاسخ گویی به سؤالات با شماره تلفن 85351592 هسته گزینش تماس حاصل کنند.
۹۶/۱۱/۰۹
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی