---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ



در هفته نخست اولین ماه سال ۹۴ دولت در اطلاعیه ای از اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال ۱۳۹۴ خبر داده است.
دولت کارمند جدید استخدام می‌کند
به گزارش افکارنیوز، محمود عسگری آزاد، جانشین معاون رئیس جمهور ۲۶ اسفند ماه سال گذشته گفته بود: در ۱۸ ماه گذشته از عمر دولت یازدهم، به میزان سه درصد از تعداد کارکنان دولت کاسته شده و تعداد حدود ۸۴ هزار نفر از کارکنان دولت از این سیستم خارج شدند.

با این حال سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اطلاعیه اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال ۱۳۹۴ را منتشر کرده که در آن عنوان شده است:

«بدین وسیله به اطلاع متقاضیان استخدام در دستگاه‌های اجرایی کشور می‌رساند، وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیوان عدالت اداری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، مرکز اورژانس تهران، استانداری خراسان شمالی و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان، سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری، نیروی انسانی مورد نیاز خود را طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد واجد شرایط در دستگاه‌های اجرایی موضوع بخشنامه شماره ۹۷۵۷/۹۳/۲۰۰ مورخ ۱۹/۷/۱۳۹۳ و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور (تبدیل وضع مربیان حق التدریس موضوع مصوبه شماره ۱۲۲۲۱۸/ت۵۰۹۴۷هـ مورخ ۱۷/۱۰/۱۳۹۳ هیئت محترم وزیران)، از محل مجوزهای استخدامی مأخوذه، از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور (به عنوان موسسه مجری) و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال ۱۳۹۴ و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی تأمین خواهند نمود.

متقاضیان می‌توانند برای مطالعه شرایط و ضوابط استخدام هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور، نحوه و زمان ثبت نام، از روز دوشنبه ۱۰/۱/۱۳۹۴ لغایت ۱۷/۱/۱۳۹۴ به آدرس www. Sanjesh. org مراجعه نمایند. توضیحات بیشتر در خصوص ضوابط و شرایط هر یک از دستگاه‌ها و تاریخ برگزاری آزمون در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه ثبت نامی که در تاریخ ۱۰/۱/۹۴ منتشر خواهد شد، درج می‌گردد.

ضمناَ چنانچه علاوه بر دستگاه‌های اجرایی فوق، دستگاه دیگری اضافه گردد، اسامی نهایی دستگاه‌های متقاضی استخدام در اطلاعیه مذکور درج خواهد شد.»



پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی

نظرات  (۶۶)

من زن گرفتم حالا که تازه میخوایم زندگی کنیم سرکار به ما گفتن کارخانه ورشکست شده مسئولین یه فکری برای اشتغال کنن اصلا امنیت شغلی وجود نداره
درضمن باتشکرازهمه شهیدان بزرگ دلمان ومتاسفم برای بازمانده هایی که...آقایاخانومی که فرمودی ایشالاه همه ازاین سهمیه استفاده کنن برات خیلی متاسفم توبچه شهیدنیستی انشالاه هیچ وقت کشورمون 2باره دچارجنگ نشه هیچ وقت -دعایت روبرای برای بچه های خودت نگداروبروبه کشورجنگ زده -درضمن به دل نگیرین والااطراف ماکه زیاده کسایی که باسهمیه بهترین دانشگاه ها بهترین رتبه ها بهنرین استخدامی ها اونم بدون آزمون باحقوق معادل مدارک بالاترمیگیرن کسانی هم که نشستن تحمل کنن چون تونوبت هستن ومی رن سره کار-همه درقبال هم مسولیم فقط دعاکنیم همگی درستکارباشیم وبمانیم تا ماهم کشوری موفق داشته باشیم...انشالله
سلام دوستان من فوق لیسانس حقوق دارم 5سال دریه اداره ای به صورت قراردادی کارکردم جناب رییس تمدیدقراردادم نکردوبه جای من فوق دیبلم صنایع غذایی نشست چون سفارشی بودواینکه چشم وابروی خوشگل تری هم داشت بدبختی اینه که متاهلم وشوهرم تاخرخره قرض وقوله داره تاکفش هام انگشت هامونشون ندن ندارم که بخرم خدابه همه رحم کنه به من وزندگی وبچه ام هم رحم کنه براورودبه اداره جات 3شرط لازمه:1 سهمیه شهیدوجانبازی و...2 بارتی گردن کلفت داشته باشی 3 ازبس درس بخونی که جونت دربیادوحواست باشه که به فرض یک درصدقبول شدی بازازمصاحبه نیافتی وآقازاده سفارشی نیادسره کار
امیدواریم مسوولین حرفهای همه را بخوانند ومیگیم که بخورید و بیاشامید ولی این مردم صبرشون حدی داره لیوان که ابش سر ریز بشه  هیچ چیز جلوشو نمیتونه بگیره 
برو بابا همش پارتی
به این نکته توجه کردین که هرچی بیشتر آقازاده ها پولارو میکشن بالا آزمون استخدامی بیشتر میشه هزینشم بیشتر میشه ؟ بین اینا رابطه رو دقت کردین
۰۷ دی ۹۴ ، ۲۰:۱۴ از دست رفته
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام. ما تا کی باید بیکاری را تحمل کنیم ؟وقتی مردیم استخداممون می کنند.این همه جوون بیکار .بعد حتی یه درصدشون هم استخدام نشدند.واقعا برای خودم و تمام مردم متاسفم ** ***** **** **** ****** ** ******* * *** ****** ایشاالله امام زمان بیاد و نسلشون را از میان برداره.به امید اون روز...
من لیسانس مکانیک تاسیسات هستم چند  بارم تو آزمونای استخدامش شرکت کردم ولی نشده جا نمونده نرم ولی تا پارت نداشته باشی شرمندن همه الان کسی که پارت داره حتی مدرکم نداشته باشه استخدامه و هرکس پارت نداره و مدرک دانشگاهی داره بیکاره مثله من این آزمونا فقط برا اونایین که پارت دارن و آشنا یه چنتایی هم از بیرون برمیدارن تا جای حرف نباشه و ما هم بسکار بیکار بیکار بیکار...
الان دیگه کسی برا کسی کار نمیکنه خودتون بچسبین خدا بزرگه
سلام تو رو خدا میبینی با هزار بدبختی و زحمت و تلاش درس می خونی وقتی که فارغ التحصیل میشی به امید اینکه میری سر یک کار دولتی وخوب.وقتی استخدامی ها رو میزنن میبینی که چه معدلای نجومی میخوان خوب چرا استخدامی ها را شرط معدل میزارن به خدا این ظلم شاید توانایی یک فردی که معدلش زیر 14از یک فردی که بالای 14 بیشتر باشه از روی معدل که نمیشه انتخاب کرد این ناعادلانست اون وقت میگن در کشور ما عدالت رعایت میشه؟؟ماکه عدالتی نمیبینیم تا زمانی که پارتی نداشته باشی کارت به جایی نمیرسه من خودم با چشمای خودم دیدم که فردی با رشته کشاورزی از یک دانشگاه بدردنخور به دلیل اینکه پدرشون در یکی از شعب بانک ش معاون بودن به راحتی دخترشان را استخدام کردن در این بانک،یا فردی با رشته طراحی فرش استخدام بانک ص شدن به دلیل اینکه پدرشون سمتی در این بانک داشتن ،حالا  وقتی که استخدامی میزنن برای افراد عام که هزارتا مدرک و هزارتا شرط و شروط میخوان خوب نامردا بچه های خودتون که به این راحتی استخدام می کنید حداقل شرطی برای ثبت نام  بچه های مردم نگذارید بزارید همه توی استخدامی شرکت کنند حالا به نظر شما تازمانی که این نور چشمیا باشند برای ما جایی برای کار هست؟؟؟؟فقطططططططط مگر  خداوند پارتی ما شود.

به امید این و اون نمیشه نشست اگه خودت کاری نکنی هیچکی کاری برات نمیکنه

خدا بزرگه .

سلام
باورکنیدمن فرزند شهیدوخواهر 2شهیدم بامدرک لیسانس itولی بیکارم.چون پارتی ندارم.اینم ازخانواده شهدا که میگن سهمیه دارن.کو پس چرا من نمیبینم.
من لیسانس الکترونیک دارم الانم ارشد میخونم به امید روزای بهتر.اما الان 3ساله مه کارت بایان خدمت دارم هیچ کجا کار نیستویا رشته ات نمیخوره یا سابقه کار یا سهمیه یا...خداازشون نگذره بخدا دارم باکارگری خرج دانشگامو میدم
سلام کجای کارید ما دو فوق لیسانس تو خونه داریم با یک لیسانس همه فقط به دست پدر نگاه میکنیم هیچ کاری نیست یا رشته امون جز ازمون نیست یا اگه باشه یه نفر اونم ناکجا اباد و مرد هست بلاخره هر چهار سال یه بار استخدامی اموزش و پرورشه بدبختی از این بالاتر که رشته ات جز رشته ازمون نباشد. میرید دانشگاه برا حق التدریس میگن رشته تحصیلی شما مجازیه شده. میری مدرسه میگه نیروی ازاد نمیخواهیم. در کل هیچ با مدرک فوق نشستیم به عنوان مصرف کننده که هیج فایده ای برای خود و خانواده و جامعه نداریم.
خدا باعث و بانیشو لعنت کنه.
من لیسانس کامپیوتر نرم افزار دارم از یکی از بهترین دانشگاههای ایران اما الان دارم کارگری میکنم پخخخخخخخخخخخخخ
دیو چو بیرون رود فرشته در آید ، بگذرد این روزگار تلخ تر از ضهر خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بچه ها نگران نباشید رزاق خداست.
باسلام
اونایی که میگن استخدام فقط برای خانواده شهدا هست.من خودم برادر شهیدم با مدرک لیسانس بیکارم.فقط بیخودی حرف میزنید اونایی که جایی استخدام شده اند باپارتی فقط نه با سهمیه.فقط مسئولین میخان مردمو به جان هم بیاندازن.باتشکر
سلام...یکی به ما بگه ما باید چیکار کنیم...لیسانس صنایع غذایی دارم...نمیتونم کار بیدا کنم...ما وقت گذاشتیم از همه چیمون زدیم درس خوندیم تا به یه جایی برسیم...الان کار بیدا نمیشه وقتی هم که بیدا میشه میگن سابقه کار...اونایی که تازه فارغ التحصیل شدن و سابقه کار ندارن باید بمیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آره ؟؟؟؟
به قران باید بمیریم ما هیچ راهی نمونده جز مردن خاک بر سر من
سلام دیگه خسته شدیم خدایا مرگمون رو بیار(فریاد از این عزا)
سلام
نظره من در مورده نظره الناز این است که چرا الکی احساسی میشی واسه شهیدا خیلی کارمیشه کرد 
ولی مسولین خیانت میکنن به همه به خدا احد و واحد.
طرف از پشت بام بیافته بمیره ایا شهید حساب میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی نظیر این داریم که با پارتی فلان کسو شهید حساب میکنن.
وضعه کشور خیلی خیلی ناجور است همه کور ولالند.
چی بگم
باید به شهیدان واقعی احترام بزاریم نه با این کارا ابروشونو ببریم وخیانت کنیم.


چچچچچچچچچچچچچررررررررررراااااااااااااااا
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۳ بیکار الاف
سلام بچه ها ما آدمهای بدبخت و فلک زده هستیم.باجناق من فرزند شهیده .با مدرک دیپلم رفت سرکار.ابتدا 4 سال کارشناسی و بعد 2 سال ارشد و الان هم یکسال هست که دکتری میخونه.که میگن 6 سال طول خواهد کشید جمعا 12 سال که این باجناق عزیز طی این مدت مرخصی تحصیلی داره و کل حقوق و مزایای کارمندی رو داره تازه بجز حقوق خودش کمک هزینه تحصیلی هم بهش میدن دوره کارشناسی ارشد هر ترم بجز حقوقش 1200000تومان کمک هزینه بهش میدادن خدا میدونه الان که دکتری میخونه چقدر کمک هزینه تحصیلی بهش میدن.ضمنا این 12 سال حتی سابقه کار هم محسوب میشه.متاسفنه بخاطر سهمیه حتی حقوق یک مدرک بالاتر رو بهش میدن.امثال من چقدر بدبختیم.....بابم زندخ نیست که بفرستیم شهید بشه

باسلام  واحترام

مسئولین محترم  دولت:

اگرکسب وکار باهمین روال پیش بره!!!!!!!!!!

هیچ مردی حاظربه تشکیل خانواده نیس«مگه بچه پولداریاخانواده معظم ....باشه که همه نیستن و هیچ دختریم  نمیتونه ازدواج کنه!!!!!!!

درنتیجه نرخ مرگ ومیرازنرخ موالیدپیشی میگیره!!!!!!

تازه اینا همه بجهنم فساداخلاقی چی بالارفتن سن ازدواج و...

تا دیـــــــــرنشده بفکرباشیدهمیشه زوددیرمیشه.

باتشکر

 

 

 

 

سلام به همه دوستان این حرفم جدیه...منکه هر روز دارم این مسئولان رو نفرین میکنم که هیچ کاری برای ما انجام نمیدهند.لیسانس فناوری اطلاعات با بهترین معدل دارم یک سال بیکارم یعنی واقعا انصافه که دوستم با پارتی با مدرک اونم دیپلم بره تو بانک و من...فقط از خودش میخام تو اون دنیا هواموداشته باشه و برامون پارتی بشه تو این دنیا که بیگاری...
سلام من واقعا افسوس میخورم بر این همه دروغی که مسئولا میگن،از دهه 60 تا کنون اوضاع خیلی خرابتر شده،کار و خونه و ماشین و... برا مردم آرزو شده،لعنت به این همه دروغ و ریا،کاش ما یه روزی عدالت علی(ع) رو تو این مملکت ببینیم که این ممکن نیست مگر اینکه امام عصر ظهور کنه، به امید اون روز اگه زنده باشیم،امیدوارم نسل پستی از رو زمین ریشه کن شه آمین

اینجانب تو آزمون بانک دولتی قبول شدم و بعداز تحقیقات محلی ومصاحبه گفتن بهت خبر میدیم از سال 93 تا الان خبری نشد تا اینکه چندروز پیش خودم پیگیر شدم گفتن رد شدی یکی دیگه جایگزینت شده به نظرتون این بی عدالتی نیست کلی آزمون شرکت کردیم ازمون پول گرفتن برگزار نکردن یکی لرگزار شد و قبول شدیم ردمون کردن

 

۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۹ رامین طاهری
دوستان من بچه جانباز شهید و غیره تشکیل دادن اینا اینقدر تو رفاه بودن به خدا ازمون استخدامی هست نمیدونن که سهمیه دارن
یعنی براشون مهم نیست میگن هر وقت حال کردیم میریم سر کار
اما من اعقادم اینه که مسولین خیانت به منه دهه 60 کردن نه این سهمیه ها هر چند سهمیه بازی هم حدی مکانی داره دیگه شورشو در اوردن تو هر چیزی بنیاد خودشو وصل کرده 
چی شد موافقت نشد نظردرست ام را به نمایش بذازی نه.......ازادیه دیگه......ن ن
روزگار مردم ما جالبه...............درد دل جوونا منو یاد قرون وسطا میندازه. بالاسری دزد پایین سری گدا وسط یا عقده ای . اعتراض=مرگ
۲۵ تیر ۹۴ ، ۲۱:۴۴ تدبیروامید
الناز خانم این کامنتت درد دل همه مابود هزاااااااااااااااااااااااااارلایک داری
بلطفا بخونید
بنده جز سهمیه منطقه2 ک خیط ترین نوع سهمیه است چیزی ندارم
اما انصاف نیست کسی ک پدرش بخاطر این کشور رفته رو متهم بدونیم
تمام دنیا ب کشته شدگان در جنگ ها غرامت میدن و تا پایان زندگی تامینن
مسولین بدجنسی داریم موقع جنگ جیب سربازا رو بریدن حالا هم مردم رو انداختن ب جون خودشون و خانوادهاشون
تو حاضری ببرنت سرکار دولتی برجی 1تومن در عوض پدرتو بکشن؟؟
توی مخ ما فرو کردن اونا ب خاطر آخوندا رفتن امااا اونا فقط و فقط بخاطر ایران وطنشون رفتن 
کسی نمیدونه اولین کسی ک در راه ایران جونشو داده کی بوده و نمیدونه آخرین کیه اما میتونیم بهشون احترام بگزاریم چرا ک شایسته ستایشن
من خودم لیسانس بیکارم میدونم حق منو امثال من بخاطر سهمیه نیست ک بهم نمیرسه بلکه بخاطر سوکتمون در برابر کسایی هست ک مصلحت نظام تو دستشونه،نفت تو دستشونه،و .....خودتون ک بهتر میدونین
تویی ک ب شهید میتازی بپرس سران مملکتت چن تا جانباز واقعی توشونه چن تا فرزند شهیدن؟؟؟
پوزش طولانی بود
سهم تورو امروز برادران مظلوم فلسطین آتش زدن(هدایای ارسالی اطران برا عید فطر)
ب امید روزی ک مردم ما جرات اعتراض داشته باشن


بابا اینا همه دستشون تو یه کاسه اس من کارم تو یه بانک دولتی درست شده بود حتی دو ماه دوره کارآموزی رو گذروندم وقتی رفتم برای استخدام گفتن بخشنامه عوض شده اینا همه یه مشت دروغ گو و حقه بازن که با زبون سر ما دهه شصتی شیره مالیدن انقدر مشکلات سر راهمون قرار دادن که نمیتونیم نفس بکشیم چه برسه به اعتراض!!!!
دنیای درون ایران انسان موفق را مسئول میداند چرا؟
چون برای دستیابی به موفقیت بایستی از بالاسری ها اجازه بگیری 
یعنی قبل از این که تلاش برای موفقیت رو شروع کنی بایستی از قشر خاصی باشی تا به عنوان مزاحمه افراد پارتی دار  یا خود خواه موجود بر منصب کار نباشی این یعنی استبداد 

دنیای درون ایران انسان موفق را مسئول میداند چرا؟
چون برای دستیابی به موفقیت بایستی از بالاسری ها اجازه بگیری 
یعنی قبل از این که تلاش برای موفقیت رو شروع کنی بایستی از قشر خاصی باشی تا به عنوان مزاحمه افراد پارتی دار  یا خود خواه موجود بر منصب کار نباشی این یعنی استبداد 

۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۹:۳۷ بدبخت و بیکار
سلام.یک سال بنیاد شهید عوضی که خدا لعنتشون کنه مارو فرستادند تو ادارات کارورزی.نه حقوق میگیریم نه وضعیتمون معلومه .فقط ماهارو از سر خودشون وا کردند.بنیاد دیگه الکی کشکه.هرکی بابای پولدار داره کارش درسته.
سلام دوستان.من بانظر همتون موافقم.میخوام برم تو25 سال.لیسانس حسابداری.یجورایی کمک حسابدارم ب یه حقوق معمولی تو شرکت خصوصی.منم استخدام دولتی میخوام...میدونم زمونه پارتی بازیه.اما نگرشمو عوض میکنم..توکل بخدا
حتما عدالتی هست یه روزی یه جایی یه معجزه ای....
واقعا اونهای که فارغ التحصیل سال 90 تا 94 هستند تو بد بحرانی گیر کردن!
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۹:۳۹ فرزند شهید

سلام

جناب آقای فرزند شهید 70%

کاملاً با حرفهاتون موافقم. بنده هم دست کمی از شما ندارم. با 29 سال سن، فوق لیسانس بهترین دانشگاه کشور رو دارم. پسر بزرگ یه خونواده 6 نفری هستم و 2 خواهر و برادرم لیسانسه و بیکار هستند. 2 خواهر و برادر کوچکم هم فوق دیپلم خوندن. دیگه اوضاع ما رو دیدن ادامه نداد درس بخونن. منم الان 3 سال هست که منتظر جواب این استخدامی لعنتی هستم. هر جا میریم متاسفانه یه عده کوته نظر می گن استخدامی فقط برا خونواده شهداست و از این مزخرفات..... بله دوست من اگه پول و پارتی و پر رویی نداشته باشی این سهمیه ها هم به دردت نمی خوره.... بنده الان 5/3 سال هست فارغ التحصیل شدم.... ایشالله همه اون دوستانی که میگن این استخدامی ها همش برا خونواده شهدا و ایثارگران هستش خودشون هم از همین سهمیه ها استفاده کنن.

اموزش وپرورش ازمون استخدامی گذاشته ولی سهمیه خانواده شهدا وجانبازان؛ سهمیه فرهنگیان؛معلمان پیش دبستانی ؛محفوظه پس منی که یه انسان معمولیم چه گناهی کردم که با این همه نداری وبدبختی بابیکاری سرکنیم مادهه شصتیای بدون سهمیه نسل سوخته ایم خداباعث بانیشو لعنت کنه
سلام

فرزندمعلم ها رو که دارن امسال میگیرند ، که هنوزم نگرفتن بزار بگیرن

بعد هنوز که نگرفتن منم الان بیکارم پدرم معلم هستند منو استخدام

نمی کنند چرا چون از من بهترون نورچشمی ها هستند که به منی که

 پدرم معلم ساده بودند با 34 سال خدمت

۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۳ فرزند جانباز 70%
من فرزند جانباز 70 درصدم فوق لیسانس دانشگاه دولتی با معدل 19 رتبه کنکورم هم دورقمی کشوری بود الان 30 سالمه و3 ساله منتظر استخدام لعنتی هستم 2 تابرادرام هم با تحصیلات  دانشگاهی کارگری میکنن تا شاید یه روزی استخدام بشن! اینو گفتم به همه اونایی که فقط حرف میزنن که سهمیه و....همه مون از مادرم گرفته تا برادر کوچکم مشکل اعصاب داریم به خاطر تحمل یه پدر اعصاب وروان،  اگه پدر من هم مثل عموهام جبهه نرفته بود ما الان خیلی مرفه تر از الان بودیم و ......جمع کنید این حرفا رو .  پارتی پول پررویی حرف اول رو برای داشتن شغل میزنه نه سهمیه فرزند شهید و جانباز

نون توو گلوی بچش گیر کنه هر کسی که باعث بیکاری جووناست.

دوره قاجار شده فرزند پزشک پزشک فرزند معلم معلم فرزند کارگر کارکر فرزند...
جمع کنید این بساط سهمیه هارو جمع کنین .....
این ماییم که مشخص میکنیم چه برخوردی با ما بشه من دارم میرم جلوی مجلس بشینم 
وخداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد...
با سلام.تروخدا این نظرات رو به گوش مسئولین برسونید... چرا استخدام ها همش شده سهمیه بازی و پارتی؟ما که پدر و مادرمون تو هیچ سازمان دولتی نبودن و سهمیه ای نداریم چه گناهی کردیم ؟ این همه درس خوندیم با بدبختی کنکور قبول شدیم نه میتونیم ازدواج کنیم نه پول داریم ادامه تحصیل بدیم.شدیم یه مشت جوون افسرده. مملکت و داره فساد میگیره.سن ازدواج شده 40 سال. تروخدا کاری کنید
سلام مهندس کامپیوتر و30 سالم.همین دیروزم برا کسی که دوسش دارم خواستگار امده اونم انقدر که بهش وعده دادم حتما کار پیدا می کنم ازم متنفره و داره میره بخدا دیگه از زندگی سیرشدم.خدایا من نه ماشین می خوام نه خونه نه هیچی دیگه فقط یه کار می خوام یعنی اینقدر زیاده......متاسفم
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۵ جوان نا امید
سلام منم مثل بقیه دوستان متاسفم که تو این کشور زندگی میکنم من با کارگری مهندسی مکانیک خوندم ولی بعد سه سال بیکارم خدا ازتون راضی نباشه که  حتی پول کرایه تاکسیم ندارم
سلام دوستان همگی میدونیم که مملکت ما گرفتار باندبازی و پارتی بازیشه و این یه تراژدیه تکراریه آره حال منم داره بهم میخوره اما یکی از دوستانم واقعا وقتشو گذاشت آزمون سازمان مالیاتی کشور رو داد و قبول شدو الانم مشغوله میخوام بگم اون تونست و خدا دوسش داشت و شانس داشت بعضیا واقعا شانس داشتن و کار دولتی نصیب هرکسی نمیشه اما من از خدا برا همتون آرزو موفقیت رو دارم امضاء: دلسوخته
نوجوانی و جوانی عمرمان در راه
آزمون دادن تلف شد.تا کی دروغ و درغگو. لعنت
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۲۸ واقعا میدونم
دوستان عزیز سلام میخواهم بگم ما که ده شصت بودیم بدبخت شدیم کاش میدونستم که درس فایدهای  ندارد کاش  تو این کشور  نبودم  کاش بچه شهیدی  نبود حال که پیر شدم شرط سنی هم که گذاشتن  اما هیچ وقت ازشون حالشون نمیکنم 
موافقم
به راه و شهرسازیای سراسر ایران
دوستانی که در سازمان راه،مسکن و شهرسازی مشغول شده اند و یا می خواهند مشغول شوند،پیشنهاد می کنم محلی برای ارتباط داشته باشیم که بصورت هماهنگ باهم و در کنار هم باشیم...نظرتون رو بگید
چرا پارتی بازی میکنید جوانا تحصیلکرده همه بیکارن ارموناتون الکی هست
خسته ام بعد 27 سال احساس میکنم پیر شدم 

نمی دونم پیر شم چه بگم 

تا کی دروغ با ما
چرابرای‌رشته‌‌‌اموردام‌استخدامی‌‌نمیزارن‌
۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۴۵ بدبختانی که دی ایران متولد شده اند
افسوس بر جبر جغرافیا
دولت کسری دزدیهای مسئولین را از طریق تعویض شناسنامه ، تعویض کارت ملی هوشمند و آزمون استخدامی از ملت بدبخت میگیرد
خدا انگار خوابیده
سلام چرا یه استخدامی صاف برا مهندسی کشاورزی گرایش خاک برای خانمها نمیذارین اگر استخدام نداره چرا تو دانشگاه تدریس میشه فقط میخواین پول مردمو بخورین این پولا حرومه راضی نیستیم
متاسفم برای خودم و همه جوونای جویای کار 
چقدر دیگه باید پول ازمون بدیم کیا پذیرفته میشن من نود درصد دوستام با پارتی بازی سرکار رفتن
متاسفم برای خودم که 4سال الکی درس خوندم و به هیچی نرسیدم
آزمون استخدام کار
دیگه از هرچی واژه مشابه ایناس حام بهم میخوره
سلام لطفافکری به حال جوونا بکنیدچراکسی به فکرنیست همه دارن معتادمیشن خب اگه کارخوب باشه چرا یه جوون بایدخلاف بکنه مسئولین مهم کشوری باشماهستم چرا این همه دزدی وهزینه های الکی بیایید واقعا برای ما جوونا سرمایه گذاری کنید اون موقع میبینید که چه کشوری داریم اما با این همه دروغ ودغل شما کشوررابه نابودی می کشید هیچ حواستان هست دارید چکار میکنید متاسفم برای خودم با این..........
خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می شه؟
جناب مدیر سایت من مبلغ رو پرداخت کردم اما هنوز هیچی حتی نمیتونم دانلود کنم.
پاسخ:
مدیرسایت:طبق بررسی ما متاسفانه شما بعد پرداخت موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدین لطفا اسم فایلی را که میخواستین دانلود کنید را بما اعلام کنید تا هرچه سریعتر بهتون ایمل بشه .
 لازم بذکر است که اگه کسی موفق به دانلود نشه احتمالا از  کمی سرعتتونه وگرنه نمیبایست مشکلی باشه چون قبلا بارها امتحان شده وهیچ مشکلی وجود نداره در دانلود .
 و چنانچه کسی به هر دلیلی بعد از پرداخت مبلغ موفق به دانلود نشود فایل مورد نظر با ایمل بهش ارسال میگردد
چرا این همه دروغ میگنننننننننننننننن


مگه قرار نبود اسفند بریم سرکارررررررررررررررررررررررررررررر


همش دروغغغغغغغغغغغغغ دروغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
فقط یاد گرفتیممم دروغغ بگیمممممممممممممم
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۴ هارای(فریاد)

در کسب کار این زمانه عمر نوح و صبر ایوبی لازم است/هرکه زین دوفارغ شود،همچوشعیب چوبانی باید کند. 

البته باز توکل به خدا جون خودمون

۰۶ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۱ هارای(فریاد)

در کسب کار این زمانه عمر نوح و صبر ایوبی لازم است/هرکه زین دو فارغ شود،همچون شعیب، چوپانی کند

۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۱۵ بیصدا فریاد کن
واقعا تف بر این همه ریا و دروغ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی