---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ب.ظ

۰

دستگاه‎ها قانون سه درصد استخدام معلولین را رعایت نمی‎کنند

سرویس: دیگر رسانه‌ها
نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس گفت: سهمیه 3 درصد استخدام معلولین در دستگاه‎های دولتی قانونی است. دستگاه‎ها قانون سه درصد استخدام معلولین را رعایت نمی‎کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایسنا: ایرج عبدی اظهار کرد: سهمیه 3 درصد استخدام معلولین در دستگاه‎های دولتی قانونی است.
وی با بیان اینکه لایحه طرح جامع معلولین از سوی دولت به مجلس داده شده است، بیان کرد: متاسفانه خیلی از دستگاه‎ها این 3 درصد قانون استخدام معلولین را رعایت نمی‎کنند و آنها نمی‎توانند در استخدام‎های عمومی شرکت کنند چراکه دستگاه‎های اجرایی و نهادهای دولتی شرط سلامت بدن فرد را مطرح می‎کنند.
عبدی گفت: باید افراد معلول براساس توانمندی خود در دستگاه‎های اجرایی استخدام شوند که متاسفانه خیلی از دستگاه‎ها از این قانون مطلع نیستند و یا قانون 3 درصد حق استخدام معلولین را دور می‎زنند.
نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی موظف است در استخدام‎های خود 20 نفر از این افراد را استخدام کند و چنانچه ممانعت داشته باشد بهزیستی باید شکایت کند.
وی یادآور شد: دیوان عدالت اداری دستگاه‎ها را مکلف می‎کند که حقوق معلولین را رعایت کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی