---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۱۳ ق.ظ

۰


نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح احتساب سابقه تدریس معلمان حق‌التدریس استخدامی در آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس با اکثریت آرا مورد تایید قرار گرفت.

فرهاد فلاحتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با طرح احتساب سابقه تدریس معلمان حق‌التدریس استخدامی در آموزش و پرورش، اظهار داشت: از سال 81 برخی از افراد در نظام آموزش و پرورش به عنوان حق‌التدریسی پذیرفته شدند و بعد از مصوبه مجلس در مورد استخدام این افراد بالغ‌بر 50 هزار نفر از این افراد به استخدام رسمی آموزش و پرورش درآمدند.

وی ادامه داد: متأسفانه این افراد با توجه به اینکه چند سال به عنوان فرهنگیان حق‌التدریسی فعالیت داشته‌اند بعد از استخدام این میزان سابقه خدمتشان لحاظ نشد و حق و حقوق آنها تضییع شد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در مدت خدمت فرهنگیان به صورت حق‌التدریسی چون حق بیمه پرداخت نشده این مدت برای استخدام و بازنشستگی آنها لحاظ نمی‌شود و چون این نیروها سن و سال جوانی خود را گذرانده‌اند آموزش و پرورش برای بازنشستگی آنها با مشکل مواجه می‌شود.

فلاحتی اضافه کرد: برای رفع این مشکل طرح احتساب سابقه تدریس معلمان حق‌التدریس استخدامی در آموزش و پرورش مطرح شد تا بر اساس آن سنوات حق‌التدریسی فرهنگیان در سابقه خدمتشان بعد از استخدام رسمی در آموزش و پرورش لحاظ شود و برای پرداخت حق بیمه این مدت برای فرهنگیان به صورت اقساطی انجام شود.

وی با بیان اینکه این طرح در کمیسیون آموزش با اکثریت آرا مورد تأیید قرار گرفت، گفت: همچنین این طرح باید در کمیسیون اجتماعی مطرح و مورد تأیید قرار گیرد تا بعد از موافقت این دو کمیسیون طرح وارد صحن مجلس و مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر این طرح در صحن مجلس تصویب شود به صورت قانون درآمده و مشکلات فرهنگیان در این رابطه رفع می‌شود.

انتهای پیام/69027/ی20/

۹۵/۰۸/۰۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی