---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ق.ظ

۰


معاون بهداشتی وزیر بهداشت گفت: 29 هزار نیروی جدید در سه سال اخیر با همکاری بخش خصوصی در این وزارتخانه استخدام شده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، علی اکبر سیاری عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های بهداشتی و درمانی سبزوار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی فعالیت دولت سالانه 2 هزار و 400 میلیارد تومان به خدمات بهداشتی و درمانی مناطق روستایی اختصاص یافت، اظهار کرد: به مناطق شهری نیز سالانه یک هزار و 200 میلیارد تومان اختصاص یافت و امروز هیچ شهروندی نیست که برای درمان بیماری دچار مشکل شود.

وی ادامه داد: تمامی پایگاه های بهداشتی و درمانی مناطق روستایی در سال 92 دارای 4 هزار و 700 پزشک بود که با فعالیت دولت یازدهم به تعداد 6 هزار و 800 پزشک افزایش یافته است.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت افزود: 2 هزار و 400 خودرو برای پایگاه های بهداشتی روستایی طی فعالیت دولت درنظر گرفته شد.

سیاری با بیان اینکه در حال حاضر اقلام دارویی در کشور از 270 دارو به بیش از 430 دارو افزایش یافته است، تصریح کرد: طی 30 سال اخیر 3 واکسن در کشور اضافه شده بود که طی چهار سال اخیر یک واکسن به برنامه واکسیناسیون افزوده شده است.

وی با اشاره به تهیه دو مکمل دارویی رایگان در شور، بیان کرد: سالانه 120 میلیارد تومان برای ارائه رایگان مکمل های دارویی به مردم از سوی دولت هزینه می شود.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت با بیان اینکه طی سه سال اخیر معادل 30 سال گذشته در حوزه بهداشت شهری و روستایی سرمایه گذاری شده است، افزود: برای نخستین بار  در کشور برای 10 میلیون و 300 هزار نفر در حاشیه شهرها سیستم درمانی ایجاد شد که برای هر 3 هزار نفر یک کارشناس مراقب سلامت و برای هر 50 هزار نفر یک کارشناس تغذیه در نظر گرفته شد.

سیاری ادامه داد: 29 هزار نیروی جدید در سه سال اخیر با همکاری بخش خصوصی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استخدام شده اند.

 

۹۶/۰۲/۲۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی