---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۱۴ ق.ظ

۰



خبرگزاری میزان- شهباز حسن پور گفت: فرهنگ غلطی در کشور حاکم شده و همه به دنبال این هستند که کارمند دولت شوند باید یکبار آب پاکی را بر دست این افراد بریزیم و بگوییم در بودجه سال 96 هیچ گونه بودجه برای استخدام در نظر گرفته نشده و امکان هیچ گونه استخدامی نه روزمزد، نه قراردادی، نه پیمانی و نه رسمی وجود ندارد.
شهباز حسن پور
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، شهباز حسن پور با ابراز اینکه در کشور ما بودجه ها محدود، خواسته ها نامحدود و بلند پرواری ها زیاد است، با ارائه مثالی گفت: در کشور 4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی داریم که بیش از 11 هزار میلیارد برای اتمام این پروژه ها می خواهیم. با وجود اینکه ما امسال بودجه ورزش را 120 درصد افزایش دادیم و توانستیم 1400 میلیارد به آنها بدهیم یعنی ده درصد مبلغ مورد نظر یعنی اگر بخواهیم این پروژه ها را تمام کنیم نیاز به 10 سال زمان داریم.

وی با تاکید بر اینکه در بودجه سال 96 هیچ گونه بودجه برای استخدام در نظر گرفته نشده است، تصریح کرد: فرهنگ غلطی در کشور حاکم شده و همه به دنبال این هستند که کارمند دولت شوند باید یکبار آب پاکی را برای این افراد بریزیم و بگوییم در بودجه سال 96 هیچ گونه بودجه برای استخدام در نظر گرفته نشده و امکان هیچ گونه استخدامی نه روزمزد، نه قراردادی، نه پیمانی و نه رسمی وجود ندارد.

به نقل از رادیو گفت و گو، وی با اشاره به اقتصاد با محوریت تولید داخلی گفت: تنها یک راه برای نجات وجود دارد که از آب، هوا و زمین برای مردم خلق ثروت کنیم و این یعنی محور کار ما تولید باشد، تولیدی که بر محور صادرات باشد و همه باید تلاش کنیم از توان نیروهای متخصص، متعهد و متفکری که داریم و همچنین از فنآوری روز دنیا استفاده کنیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خصوص انطباق بودجه سال 96 با سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از اقدامات خوبی که انجام دادیم این بود که به ای میدرو که یکی از بزرگترین شرکت های  معدنی کشور است ماموریت دادیم که در  سال آینده معادن، اکتشافات، زمین شناسی را فعال کند. بیاییم از این همه منابع خدادادی که داریم حداکثر استفاده را بکنیم و از خام فروشی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به در نظر گرفتن جوایز صادراتی به منظور افزایش صادرات عنوان کرد: ما نتوانسته ایم دلالان و واسطه ها را حذف کنیم و عنوان از تولید به مصرف در حد شعار باقی مانده است، اما در بودجه  سال96 دولت را مکلف به پرداختن جوایز صادراتی کرده ایم و این جوایز صادراتی می تواند مشوق خوبی برای صادر کنندگان ما باشد.

حسن پور با اشاره به اقدامات خوبی که در خصوص آبیاری در حوزه کشاورزی صورت گرفته، خبر داد: در آبیاری نوین و به روز اقدامات بسیار خوبی را انجام دادیم و قریب به هزار میلیارد تومان برای بهره وری آب در سال آینده دیده شده است. همچنین در استان کرمان احیای قنوات را به صورت پر رنگ داریم می بینیم.

۹۵/۱۲/۲۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی