---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ق.ظ

۰


رئیس خانه مهر بازنشستگان گلستان گفت: طی نامه‎ای از تشکل‎ها وکانون‎های بازنشستگی گلستان یکسان‎سازی حقوق بازنشستگان قدیمی با جدید را درخواست کردیم.
خبرگزاری فارس: حقوق بازنشستگان قدیمی با جدید یکسان‎سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین گلریز ظهر امروز در گفت‌و‎گو با خبرنگاران استان گلستان با بیان اینکه طی نامه‎ای از سوی کانون‎ها و تشکل‎های بازنشستگی استان گلستان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکسان‎سازی حقوق بازنشستگان قدیمی و جدید را درخواست کردیم، اظهار کرد: این موضوع از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان گلستان نیز درخواست شده بود و به میمنت حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در گلستان این موضوع طی نامه درخواست شد.

وی با بیان اینکه نیاز به یک تلاش و پشتکار جدی برای پیگیری مطالبات و حقوق بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی است، گفت: بیش از 23 هزار بازنشسته در استان گلستان وجود دارد و نیاز است به معیشت و زندگی بازنشستگان توجه ویژه‎ای شود.

رئیس خانه مهر بازنشستگان گلستان خاطرنشان کرد: مسئله ریالی و حقوق بازنشستگان استان گلستان یکی از دغدغه‎های اساسی است و این حقوق و مزایای بازنشستگان همتراز با تورم پیش نمی‎رود.

انتظار افزایش حقوق بازنشستگان به بیش از 30 درصد داشتیم

گلریز با بیان اینکه در سال گذشته 25 درصد حقوق بازنشستگان افزوده شده، افزود: انتظار داشتیم در سال گذشته افزایش حقوق بازنشستگان به بیش از 30 درصد برسد.

وی با بیان اینکه شهرستان گرگان 10 هزار بازنشسته دارد، بیان داشت: حقوق شاغلان در کشور در چندین نوبت افزوده شده است و حال به بازنشستگان که پدربزرگ و مادربزرگ‎های یک خانواده هستند بی‎توجه‎ای شده و انتظار داریم این مسئله از سوی وزیر پیگیری جدی شود.

متن نامه تشکل‎ها و کانون‎های بازنشستگی گلستان به وزیر تعاون

«احتراما ضمن عرض تبریک به مردم فرهنگ‌دوست و متین و انقلابی استان گلستان به میمنت ورود حضرتعالی و هیئت همراه و اجرای طرح‎ها و پروژه‎های ماندنی در این استان که انشاالله سال‎های سال مردم این استان ممنون خدمات شما و هیئت همراه شما به این مرز و بوم می‎باشند و تمام کمک‎های که حضرتعالی در حق مردم این استان به عمل می‌آورید یقینا سال‎های سال در ذهن مردم فهیم گلستان خواهد ماند، بنابراین مقدم شما گرامی و گلباران باد.

جناب آقای دکتر ربیعی وزیر تعاون و کار و رفاه امور اجتماعی دولت تدبیر و امید ابتدا جا دارد جناب آقای اسلامیان مدیریت سازمان صندوق بازنشستگی کشور و جناب آقای مهندس رضا جعفری مدیریت فعال صندوق بازنشستگی استان گلستان از سوی تمامی بازنشستگان این استان به واسطه خدمات خداپسندانه آنان در جهت رفع مشکلات و ایجاد رفاه نسبی برای بازنشستگان تقدیر و تشکر می‎شود.

اما همان‌طور که حضرتعالی استحضار دارید پیشکسوتان و بازنشستگان امروز در زمره جوانان صدر انقلاب اسلامی ایران هستند و به عبارتی اینان در نبرد حق علیه باطل سهیم بوده و پس از سال‎ها تلاش و زحمت در دوره دفاع مقدس اکنون در کسوت بازنشستگی بسر می‎برند.

حال اینکه به جای فراغت و سیر و سیاحت متاسفانه برای جبران کمبود هزینه زندگی و تامین مخارج فرزندان بیکار خود و تهیه جهیزیه دختران دم بخت و تامین هزینه‎های دانشگاهی در صورت وجود سلامت از این شرکت به آن شرکت در خدمت سرمایه‎داران و سایر دست‎اندرکاران واحدهای خدماتی گذران عمر می‎کنند که این امر موجب خدشه‎دار شدن کرامت انسانی آنان شده است.

جناب آقای ربیعی وزیر محترم تعاون و کار و رفاه امور اجتماعی شما و سایر مسئولان نظام جمهوری اسلامی همواره در مناسبت‎های مختلف مدافع و حامی بازنشستگان بوده و بی‎تردید باقی خواهید ماند، در حالی که در جهت لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری قرار داریم انتظار است نسبت به اصلاح و افزایش موادی در قانون مذکور از دوگانگی رنج‎آور پرداخت مشترکان صندق بازنشستگی کشوری و همسان‎سازی آن رفع تبعیض حاصل فرمایید.

جناب دکتر ربیعی وزیر تعاون و کار و رفاه امور اجتماعی جمهوری اسلامی ایران ما بازنشستگان در تدوین جدید قانون مدیریت خدمات کشوری به شرح زیر در 9 بند را به استحضار حضرتعالی می‎رسانیم امید است انشاالله مورد توجه آن جناب و شورای تصمیم‌گیرنده در جهت رفاه بازنشستگان قرار گیرد.

ناگفته نماند که ما هم روزگاری چون حضرتعالی و سایر خدمت‌گذاران این نظام و شاغلان فعلی در راه خدمت‌گذاری به جامعه بوده‎ایم و الان نیز می‎توانیم به عنوان بهترین مشاوران مدیران شما در دولت تدبیر و امید باشیم و شما می‎توانید با بازنشستگی همزبان شوید و از تجربیات دوران اشتغال بهره‎برداری کنید، بی‎تردید در نهایت در کوتاه زمانی شاغلان امروز به جامعه ما خواهند پیوست.

1-با توجه به افزایش امید به زندگی به 72 سال تقاضای افزایش سن بازنشستگی به 65 سال مشابه تعدادی از کشورهای مختلف و افزایش سنوات شاغلان و جلوگیری از بازنشستگی زودرس مساعدت شود.

2-رعایت ماده 125 قانون خدمات کشوری و تغییر افزایش حقوق بازنشستگان نسبت به شاغلان به میزان حداقل 10 الی 20 درصد.

3- با توجه به میزان تورم در جامعه و نابرابری دریافتی‎های حقوق نسبت به هزینه‎ها تقاضای حداقل حقوق به میزان 12 میلیون ریال مورد نظر است.

4-انتظار داریم صندوق بازنشستگی نسبت به اجرای ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری اقدام فرماید که این نابرابری در ترمیم سنوات بعد به میزان دو برابر حقوق بازنشستگان است.

5-رفع تبعیض در قوانین و مقررات استخدامی کارکنان دولت در دستگاه‎های اجرائی که از شمول مقررات قانون خدمات کشوری و سیاست‌گذاری صندوق‎های بازنشستگی مستثنی هستند.

6- میزان افزایش حقوق بازنشستگان به روش پلکانی پیشنهاد می‎شود به‌طور مثال اگر بند سه پیشنهاد فوق تحقق یابد و حداقل حقوق ماهانه 12 میلیون ریال شود به ترتیب افزایش حقوق به شرح زیر پیشنهاد خواهد شد.

از 12 میلیون ریال الی 30 میلیون ریالی – 20 درصد (با توجه به تورم واقعی سالیانه)

از 30 میلیون ریال الی 50 میلیون ریال – 15 درصد

از 50 میلیون ریال الی 80 میلیون ریال – 10 درصد

از 80 میلیون ریال الی 120 میلیون ریال – پنج درصد

در صورت قبولی پیشنهاد فوق پس از پنج سال عدالت برقرار و ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری محقق می‎شود.

7- همواره مشمولان قانون انتظار دارند اگر در اصلاحات قانون امتیازی بدست نمی‎آورند امتیازی حداقل از آنان سلب نشود به عبارتی توجه به فرزندان آنان و سایر وراث قانونی بازنشستگان در صورت عدم اشتغال در حد قوانین استخدام کشوری مورد نظر و عبارت همسر حذف شود.

8- در صورت اخذ هر مجوزی از سوی دستگاه‎های اجرایی (برای افزایش حقوق شاغلان) تدابیر لازم برای همسان‌سازی آن در پایان هر سال با تطابق قانون برنامه برای حقوق بازنشستگان و مسئولان اتخاذ شود (فاصله یا اختلاف حقوق بازنشستگان قبلی و جدید از بین برود)

9- به منظور بهره از نظرات و تجربیات بازنشستگان در تنظیم قوانین درخواست می‎شود که از وجود حداقل سه نفر نماینده بازنشستگان در جلسات بررسی لایحه مذکور استفاده شود.

بدیهی است این امر اثرات مثبت در پی خواهد داشت ضمنا کانون بازنشستگان این استان آمادگی خود را برای همیاری اعلام می‎کند.

امید است با عنایت به مدیریت عالی حضرتعالی در دولت تدبیر و امید و سایر دلسوزان و با اهتمام به سخنانی گهربار مقام معظم رهبری که فرموده‎اند: (به وضعیت بازنشسته‎ها برسید اگر می‌خواهید در دستگاه شما افراد خوب کار کنند راهش این است که به بازنشسته‌ای که الان هیچ کاری برای شما نمی‎کند خوب برسید) در بررسی اصلاح قانون خدمات کشوری جامعه بازنشستگان فعلی و آینده از حسن نظر مقامات و دولت تدبیر و امید حضرتعالی برخوردار شوند.»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی