---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۷ ب.ظ

۰



دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در راستای برگزاری پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال97 میزبان بیش از 1000 نفر از متقاضیان استخدام در دستگاه‌های اجرایی کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گرگان، اسماعیل علی‌بیکی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با اعلام این خبر گفت:‌ «با شرکت 1024 داوطلب استخدام در دستگاه‌های اجرایی روز جمعه 15 تیر در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و با همت بیش از 120 نفر از کارکنان این دانشگاه، آزمون استخدامی از ساعت 9 صبح در دانشکده‌های فنی و مهندسی(خواهران) و علوم پایه واحد گرگان(برادران) برگزار می‌شود.»

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان افزود: «داوطلبان توجه داشته باشند درهای ورودی دانشگاه از ساعت 7 صبح باز و دانشگاه آماده پذیرایی از این عزیزان است و ضرورتا و برابر ضوابط بعد از ساعت8:30 صبح از حضور داوطلبانی که تاخیر داشته باشند در سرجلسه امتحان ممانعت خواهد شد.»

علی‌بیکی افزود: «هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاک‌کن و سنجاق به همراه داشته باشند.»

در این جلسه‌ آزمون به هر داوطلب، دو بسته‌ آزمونی داده خواهد شد که بسته‌ اول حاوی یک برگ پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون عمومی (شماره‌ یک) و بسته‌ دوم حاوی دفترچه آزمون تخصصی (شماره دو) است. آزمون عمومی حاوی 100 سوال و متناسب با گروه عنوان شغلی است که داوطلبان باید در مدت 110 دقیقه به سوالات آن پاسخ دهند و آزمون اختصاصی با توجه به عناوین شغلی در هریک از گروه‌ها متغیر است و داوطلبان باید در مدت 80 دقیقه به سوالات آن پاسخ دهند. این آزمون راس ساعت 12:15 به پایان می‌رسد.

۹۷/۰۴/۱۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی