---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ق.ظ

۰


خبرگزاری تسنیم: بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با صدور نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر در بلاتکلیفی و ترس از عدم استخدام به سر می‌برند.خبرگزاری تسنیم، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با صدور نامه‌ای به علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش نکاتی را درباره مسئله استخدام دانشجویان این دانشگاه مطرح کردند.

در بخشی از این نامه آمده است: استخدام پنج هزار نفر در آموزش و پرورش با مدرک کارشناسی خبری بود که  بذر "امید" را در دل جوانانی با مدارک تحصیلی بالا و جویای کار کاشت.

همه می‌دانیم که دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی از سال 1391 به منظور تامین نیروی انسانی بدنه اموزش و پرورش شروع به پذیرش دانشجو معلم کرد. دانشجو معلم‌هایی که در بدو ورود به دانشگاه به استخدام آموزش و پرورش درآمده و طی دوره‌ای چهار ساله آموزش‌های لازم جهت معلم شدن را می‌گذرانند اما متاسفانه از شروع به تحصیل دانشجویان ورودی سال 1393 این دانشگاه پنج ماه گذشته و هنوز خبری از استخدام این دانشجویان نشده و مسئولین مربوطه در مقابل سوالات مکرر دانشجویان در پاسخ‌هایی غیر رسمی زمزمه استخدام پس از گذراندن دوره چهار ساله کارشناسی را سر می‌دهند و همچنان دانشجویانی که به امید استخدام وارد این دانشگاه شده‌اند، در بلاتکلیفی و ترس عدم استخدام به سر می برند.

این تشکل دانشجویی با اشاره به دلایل صدور نامه‌ تاکید کرد: بسیج دانشجویی با همراهی دانشجویان تا گرفتن جوابی قانع کننده در توجیه استخدام نیروهایی در قالب جدید و همچنین عدم استخدام این دانشجویان پیگیر قضیه خواهد بود واز هر اقدامی که دراین زمینه در راستای وظایف جنبش دانشجویی لازم باشد فروگذار نخواهد کرد.


نمونه سوالات جهت آمادگی در استخدام آموزش وپرورش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی