---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۲ ق.ظ

۰

آ

شهروندان هرگونه شکایتی که داشته باشند می توانند در سامانه رسیدگی شکایات مردمی به آدرس www.bazresi.ir ثبت نمایند.


رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۵ مدیر دستگاه اجرایی در بحث استخدام‌های بی‌ضابطه به دستگاه قضایی معرفی شدند.

به گزارش کبنا، سیدمهدی تقوی در نشست خبری قوه قضاییه، اظهار کرد: ۵۰ فقره گزارش کیفری به دادسرای استان ارجاع داده شده، که حداقل ۴۰ نفر از متهمان مدیران کل دولتی، مدیران عامل شرکت ها، اعضای شورای شهر یا شهرداران استان بوده اند.

وی اضافه کرد: ۸۰ فقره گزارش تخلفات مالی به سازمان بازرسی استان ارجاع داده شد، که از مجموع ۲۰۰ نفر متهم این پرونده‌ها را ۴۵ نفر از مسئولان دولتی، مسئولان دانشگاهی و اعضای شورای شهر و شهرداران تشکیل می‌دهند که میزان تخلفات این پرونده‌ها از ۳۰ میلیارد ریال تا ۳۶۵ میلیارد ریال است.

تقوی افزود: البته ۹۸  درصد مدیران استان ما سالم و مقید به اجرای قانون هستند ولی اطلاعات مالی ضعیفی دارند و بخشی از تخلفات آنها به همین دلیل است که باید آموزش‌ها لازم در این حوزه به آنها ارائه شود.

تقوی با اشاره به استخدام های بی ضابطه در استان که از سوی رسانه ها در سال گذشته مطرح شد، اظهار داشت: در سال گذشته ۵ دستگاه اجرایی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی بیان داشت: شهروندان هرگونه شکایتی که داشته باشند می توانند در سامانه رسیدگی شکایات مردمی به آدرس www.bazresi.ir ثبت نمایند.

وی تصریح کرد: سازمان بازرسی استان بیش از ۶۸۰ فقره شکایات از دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۵ را مورد رسیدگی و پیگیری قرار داد که از این تعداد بیشترین شکایت مربوط به جهاد کشاورزی با ۸۴ فقره، شهرداری ۶۳ فقره و منابع طبیعی با ۵۰ فقره بود.

وی افزود: البته بالابودن آمار این دستگاه های اجرایی به دلیل مراجعه زیاد ارباب رجوع است.

۹۶/۰۳/۳۱
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی