---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ق.ظ

۰


مجوز جذب 17 هزار نفر در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی صادرشد .
به گزارش خبرنگار خراسان رضوی ، خبرگزاری صداوسیما ، مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در بیست و جذب ۱۷ هزار نفر در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکیسومین همایش مدیران منابع انسانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت : ۱۷ هزار مجوز استخدام صادر شده که از این تعداد یک هزار نفر هیئت علمی و ۱۶ هزار نفر در بخش های دیگر وزارت مشغول به کار میشوند.

احمد ماهی با اشاره به داشتن بیشترین کمبود در بخش پرستاری افزود : بیش از ۸ هزار نفر از نیرو های استخدام شده را پرستاران تشکیل خواهند داد.

ماهی گفت :وزارت بهداشت بیش از یکصد و 70 هزار نیرو کمبود دارد و ما به دنبال مجوز برای رفع کمبود نیروی انسانی هستیم.

 
 
 
 
00:00 00:10

رئیس همایش و مدیر توسعه و سازمان منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم گفت : ۱۲۰ نفر از مدیران منابع انسانی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در این همایش 2 روزه حضور دارند.

عبدالله ریحانی افزود : هدف از برگزاری این همایش بررسی چالش های منابع انسانی، نقاط قوت و ضعف نیرو های انسانی و گزارش کار گروه های مربوطه میباشد.

ریحانی ادامه داد : ۸ کار گروه جذب و استخدام، آمار و اطلاعات، بررسی نرم افزار طرح نیروی انسانی، قوانین و مقررات، نقل و انتقالات، بسته آموزشی کارگزینی، پایش و ارزیابی عملکرد حوزه نیروی انسانی ، کارسنجی و زمان سنجی را تشکیل می‌دهند.

بیست و سومین همایش مدیران منابع انسانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سالن همایش های هتل آسیا مشهد برگزار می‌شود.
۹۵/۰۷/۲۹
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی