---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ب.ظ

۰

خبرگزاری فارس: حساسیت بازرسی در استخدام‌ها و مناقصات/برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد از از قانون بی‌اطلاع‌اند                                                                                                               

بازرس‌کل کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همه مباحثی که ممکن است جرمی در آن اتفاق بیفتد ورود پیدا می‌کنیم از جمله در مباحثی مانند استخدام‌ها و مناقصات که حساسیت روی آن‌ها بسیار زیاد است.


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ‌به مناسبت هفته قوه قضاییه نشست مطبوعاتی مسئولان و اعضای شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست مهرداد کرمی بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اصل 174 قانون اساسی اظهار کرد: وظیفه نظارت بر حسن اجرای قوانین و جلوگیری از تخلفات از وظایف اداره‌کل بازرسی به شمار می‌رود.

بازرس‌کل کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: اگر متوجه شویم که در اداره‌ای یا دستگاهی سوء‌جریانی وجود دارد وارد موضوع می‌شویم و به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

وی به سیر این کار اشاره کرد و گفت: در ابتدا گزارش جدی در این خصوص به مدیر دستگاه خواهیم داد و سپس تذکر لازم داده خواهد شد و در مرحله بعد پرونده تخلفاتی تشکیل می‌دهیم.

کرمی هدف نهایی اقدامات در بازرسی را پیشگیری از جرم دانست و گفت: اگر امروز پیشگیری شود در آینده مشکل نخواهیم داشت.

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عقب‌ماندگی تاریخی این استان و وظیفه‌ای که همه مسئولان برای رفع این مشکل و عقب‌ماندگی دارند، اظهار کرد: دنبال نظارت کارآمدی در استان هستیم که علاوه بر کارآمدی در برابر کارهای اجرایی نباشد و امور را در استان متوقف نکند.

وی گفت: به هیچ وجه در کهگیلویه و بویراحمد به دنبال نظارتی نیستیم که توسعه را کند کرده و جلوی توسعه استان را بگیرد.

کرمی با بیان اینکه کمک به توسعه استان به این معنی نیست که در برابر مدیران مجرم قرار نگرفته و برخورد قانونی نکنیم، تصریح کرد: در همه مباحثی که ممکن است جرمی در آن اتفاق بیفتد ورود پیدا می‌کنیم از جمله در مباحثی مانند استخدام‌ها و مناقصات که حساسیت روی آن‌ها بسیار زیاد است.

مدیرکل بازرسی استان به مشکل سازمان بازرسی در استان اشاره کرد و گفت: مشکل ما این است که مدیران آگاهی لازم را در خصوص قوانین ندارند.

کرمی با اشاره به اینکه چه بسا بسیاری از مدیران استان که از ما مسئولان قضایی هم پاک‌تر و با ایمان‌تر باشند و حتی نماز شب بخوانند اما از قانون اطلاعی نداشته باشند، تصریح کرد: همین بی‌اطلاعی از قانون است که موجب بروز بسیاری از مشکلات در استان ما شده است.

وی افزود: اگر مدیران در راستای قانون حرکت کنند بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود که متأسفانه در برخی دستگاه‌ها حرکت بر محور قانون دیده نمی‌شود.

بازرس‌کل استان در ادامه با اشاره به نوع برخوردی که در ادارات استان با ارباب رجوع می‌شود، تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع در بسیاری از ادارات استان ما به خوبی انجام نمی‌شود در حالی که این مردم شایسته هرگونه تکریمی هستند.

وی به دلایل این عدم اطلاع مدیران استان از قانون اشاره کرد و گفت: وقتی که مدیران با واسطه و خطی و جناحی به کار گمارده می‌شوند این‌گونه می‌شود و چنین است که برخی مدیران شایسته مناصب نباشند چون آگاهی لازم را نسبت به قوانین ندارند.

کرمی تأکید کرد: این موضوع با شخصیت فردی آنها تفاوت دارد و ممکن است در خصوصیت‌های فردی انسان‌های لایقی باشند.

کرمی در خصوص اظهارات خود و صحت آن‌ها گفت: نمی‌توان مطالب دیگری را گفت اما آن‌چه که گفته شد مصادیق آن وجود دارد.

وی افزود: مدیری که اشراف لازم را بر موارد و حاشیه‌های دستگاه خود ندارد دچار مشکل می‌شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی