---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۳۴ ب.ظ

۱

اهواز-ایرنا- جمعی از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی پالایشگاه بیدبلند2 در شهرستان بهبهان برای چندمین هفته متوالی با حضور در مصلای نماز جمعه این شهر ، خواستار افزایش سهمیه استخدامی نیروهای بومی در این پالایشگاه شدند..


به گزارش ایرنا شرکت کنندگان در آزمون استخدامی پالایشگاه بیدبلند2 همچون هفته های گذشته جمعه این هفته نیز پس از اقامه نمازجمعه مقابل آستان امام زاده حیدر واقع در شهرستان بهبهان تجمع کردند.
یکی از جوانان شرکت کننده در این آزمون به ایرنا گفت: جوانان شهرستان بهبهان باوجود استعدادهای بی شمار با معضل بیکاری مواجهند، به رغم ابهاماتی که در این آزمون وجود داشت اما در آن شرکت کردیم و امیدوار بودیم سهم نیروهای بومی در استخدام این پالایشگاه افزایش یابد.

م. شمس الدینی یکی دیگر از شرکت کنندگان در این آزمون یادآور شد: بیشتر سوالات آزمون استخدامی از سوالات سخت کنکور ارشد 95 و 96 بوده است به طوریکه با مقایسه کارنامه های رتبه برتر همان 2 سال نیز مشخص شد که حتی انها نیز به تعداد بالایی از سوالات سخت پاسخ نداده اند.
وی با نمایشی خواندن این آزمون ادامه داد: از سویی دیگر پیگیری های بسیاری برای گرفتن کارنامه آزمون و مشاهده درصدها انجام دادیم اما از دادن کارنامه هم دریغ کردند و پس از آن تعدادی از جوانان به تهران مراجعه کردند که در آنجا تنها به انها گفته شد رتبه شما کمتر از حدمجاز بوده است.
پیشتر فرماندار بهبهان در جمع این معترضان گفته بود: اعتراضات مستدل و قابل استناد و مطالباتی که قابل پیگیری باشد را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.
محمد حری ادامه داد: اولویت ما در بحث اشتغال بکار‌گیری نیروی بومی است و همه تلاش خود را در این راستا بکار بسته و خواهیم بست طبق آخرین آمار استخراجی از نتیجه آزمون از مجموع پذیرفته شدگان 41.4 درصد بومی شهرستان بهبهان و 29.6 درصد بومی استان خوزستان و 29 درصد غیر بومی ، یعنی 71 درصد نیروهای پذیرفته شده در آزمون بومی شهرستان و استان هستند.
جمعی از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی پالایشگاه بیدبلند 2 در استان خوزستان مدت هاست نسبت به آنچه بی عدالتی در نحوه برگزاری آزمون و پذیرفته شدگان می خوانند، اعتراض دارند و خواستار رفع این نواقص و ابهامات هستند.
به گزارش ایرنا پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس که تامین کننده میعانات گازی خاورمیانه محسوب می‌شود و در شهرستان بهبهان قرار دارد 29 تیرماه سال جاری برای جذب نیروی کار مورد نظر اقدام به برگزاری آزمون در 2 شهرستان بهبهان و کلانشهر تهران کرد که پس از این آزمون موجی از اعتراضات جوانان بومی بهبهان به نحوه برگزاری آزمون، سوالات و پذیرفته شدگان به راه افتاد.
۹۷/۰۸/۰۵
مدیر سوم

نظرات  (۱)

۱۶ آبان ۹۷ ، ۰۰:۳۴ ستار محمدی
سلام میخاستم بدونم جواب  سوالم چیشد ممنون
پاسخ:

سلام کاربران گرامی کانال تلگرامی سایت به آدرس "استخدامیها" estekhhdamiha@ افتتاح شده لطفا ضمن عضویت در کانال با پیگیری کانال، اخبار و خدمات ما از طریق کانال دنبال کنید

لطفا از طریق آیدی تلگرامی

rahisan@

اقدام کنید
من بعد تمامی سوالات از ادمین، از طریق تلگرام پاسخ داده خواهد شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی