---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳ ب.ظ

۰


یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 زمان‌بندی رسیدگی به لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق را تشریح کرد.

اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: اولین جلسه کمیسیون تلفیق روز گذشته با حضور اکثریت اعضا برگزار شد و آیین‌نامه کمیسیون تلفیق در این جلسه اصلاح و مصوب شد.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 افزود: قرار است در جلسه امروز کمیسیون تلفیق نیز کلیات لایحه بودجه 94 مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در ادامه کمیسیون فردا برای ارائه گزارش در مورد تحولات بازار نفت پیش‌بینی‌های منابع و مصارف ارزی و عملکرد صندوق توسعه ملی تشکیل جلسه می‌دهد.

به گفته جلیلی، کمیسیون تلفیق چهارشنبه نیز برای ارائه گزارش تحولات مالیاتی و پیش‌بینی درآمدهای لایحه و ارائه گزارش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ملی و استانی تشکیل جلسه می‌دهد.

به گفته وی، کمیسیون تلفیق در جلسه روز شنبه هفته آینده پس از ارائه گزارش اعتبارات ملی و استانی و بودجه شرکت‌های دولتی، کلیات لایحه بودجه را به رای می‌گذارد.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 همچنین به ایسنا گفت که رسیدگی به احکام و ردیف‌های درآمدی و هزینه‌ای از یکشنبه آینده تا پایان هفته بعد در دستور کار کمیسیون تلفیق خواهد بود.

به گفته جلیلی، کمیسیون تلفیق شنبه چهارم بهمن ماه احکام و ردیف‌های هزینه‌ای و رسیدگی به بودجه شرکت‌های دولتی را تا چهارشنبه هشتم بهمن در دستور کار دارد و در پایان هفته جمع‌بندی نهایی بودجه را در دستور خواهد داشت.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 در پایان گفت که در جدول زمان‌بندی رسیدگی به بودجه در کمیسیون تلفیق شنبه و یکشنبه 11 و 12 بهمن به عنوان مهلت تهیه گزارش جهت ارائه به سهم تعیین شده است.

به گزارش ایسنا، کمیسیون تلفیق لایحه بودجه بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس دو هفته فرصت دارد و این مهلت تا دو هفته دیگر هم قابل تمدید است.

۹۳/۱۰/۲۲
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی