---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ب.ظ

۰


عضو فراکسیون ایثارگران مجلس با تاکید بر اینکه مشکل قانونی برای جذب و استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر در دستگا‌های دولتی وجود ندارد، گفت: دستگا‌ه‌ها تمایلی به استفاده از ظرفیت این گروه ندارند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌ وگویی در توضیح علل عدم اجرای مفاد قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مبنی بر استخدام و به کارگیری فرزندان کارکنان شهید، جانباز و آزاده در دستگا‌ه‌های دولتی، گفت: در قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت سهم استخدام و استفاده از فرزندان شهید، جانباز و آزاده مشخص شده، بنابراین دستگا‌ه‌ها و سازمان‌های دولتی می‌توانند به استناد این قانون ظرفیت خالی خود را از فرزندان شاهد و ایثارگری که رشته و مقطع تحصیلی متناسب با نیاز سازمان مربوطه را دارند بدون طی مراحل قانونی چون آزمون، جذب کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تنها برخی از دستگا‌ه‌ها فرزندان ایثارگری که بازنشسته می‌شوند را به استناد این ماده قانونی به عنوان جایگزین پدر جذب می‌کنند، تصریح کرد: متاسفانه این تمایل و ابراز در بین تمامی سازمان‌ها و دستگا‌ها وجود ندارد، در حقیقت این دستگا‌ه‌ها به انحاء مختلف نیرو توسط رابطه‌های خود و در قالب شرکتی، قراردادی و غیره جذب می‌کنند.

وی افزود: دستگا‌های مذکور اما از ظرفیت فرزندان شاهد، جانباز و ایثارگری که در مفاد قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت هم بر آن تاکید شده، توجهی ندارند، دولت نیز بر این موضوع نظارت ندارد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه مسئولان دستگا‌ه‌های مربوطه در پاسخ به تذکرات ما به عنوان نمایندگان مجلس که از بعد نظارت قانونگذاری به این کار پرداخته‌ایم، ده‌ها استدلال مختلف ارائه می‌کنند، گفت: دولت باید تمامی دستگا‌ه‌ها، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ذی ربط خود را ملزم به اجرای این قانون کند زیرا مشکل قانونی برای جذب و استخدام این افراد در دستگاه‌ها وجود ندارد، متاسفانه عدم تمایل دستگا‌ها سبب وضعیت فعلی شده کما اینکه ظرفیت جذب و استخدام در دستگا‌های مربوطه هست.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت در ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی آمده است: کلیه وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتی و شرکتهای دولتی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و کلیه سازمانها و شرکتهایی که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند و نیز کلیه مؤسسات و شرکتهایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است مکلفند یکی از فرزندان کارکنان شهید، جانباز بیست و پنج درصد (۲۵%) و به بالا و آزاده (اعم از شاغل، فوت شده و یا از کار افتاده) را که واجد شرایط عمومی استخدام می‌باشند علاوه بر سهمیه استخدامی ایثارگران در همان دستگاه استخدام نمایند./

۹۵/۰۹/۰۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی