---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۸ ق.ظ

۰

جزییات آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۸ ق.ظ

 
خبرگزاری شبستان: وزیر آموزش و پرورش جزییات برگزاری آزمون استخدامی جدید این وزارتخانه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه شهید رجایی در جمع خبرنگاران درباره برگزاری آزمون استخدامی گفت: با سازمان امور استخدامی صحبت‌های مقدماتی انجام گرفته تا اواخر دی‌ماه این آزمون برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه تاریخ دقیق برگزاری این آزمون را سازمان امور استخدامی تعیین خواهد کرد، گفت: این موضوع تا 2 هفته آینده مشخص می‌شود.

 

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: با سازمان امور استخدامی درباره تعداد کسری نیروی کار اختلاف نظر داریم که این مسئله باید حل شود و اگر به عدد ثابتی رسیدیم اعلام خواهیم کرد.

 

بطحایی درباره استفاده دانش‌آموزان از کتاب‌های کمک آموزشی نیز گفت: متاسفانه این واقعیت تلخ در نظام آموزشی کشور وجود دارد.

 

وی ادامه داد: صادقانه باید بگویم که نتوانسته ایم این مشکل را حل کنیم و برگزاری آزمون ها و آمادگی دانش آموزان از دوره متوسطه به ابتدایی نیز کشیده شده است.

 

وی تصریح کرد: از فرهنگیان تقاضا دارم کتاب های کمک آموزشی را برای دانش آموزان تکلیف نکنند و این امر اجباری نیز تخلف است اما اگر خانواده و دانش آموز از کتاب های کمک آموزشی استقبال می کنند، مشکلی وجود ندارد اما اینکه دانش آموز را وادار به خرید کتاب های کمک آموزشی کند، تخلف است.

 

همچنین وزیر آموزش و پرورش درباره صحبت‌های یکی از مسئولان این وزارتخانه مبنی بر دریافت حقوق هزاران نفر که فعالیتی در آموزش و پرورش ندارند، گفت: این موضوع را که هزاران نفر در بخش اداری فعالیت ندارند اما حقوق می گیرند را شدیدا تکذیب می کنم، شاید در بحث نیروی انسانی هدررفت داشته باشیم.

 

وزیر آموزش و پرورش درباره کمبود نیروی انسانی در هنرستان‌ها نیز گفت: امیدوار هستیم با اتخاذ روش هایی مانند انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه هایی همچون علمی کاربردی، فنی و حرفه ای و دانشگاه هایی که در این زمینه تجربه دارند بتوانیم کسری نیرو در هنرستان را برای سال های آینده جبران کنیم. 

پایان پیام/
۹۶/۰۷/۱۷
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی