---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۹ ب.ظ

۰

جزئیات آزمون استخدامی آموزش و پرورش94

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۹ ب.ظ

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با صدور اطلاعیه ای جزئیات آزمون استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال 1394 را اعلام کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، درمقدمه این اطلاعیه آمده است:

وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز ، بر اساس مجوز شماره 13532-7/2/94 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری حدود 3700 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی در تاریخ 27/6/94 طبق شرایط ذیل به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می نماید .

حداکثر سن داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم 25 ، لیسانس 30 ، فوق لیسانس و بالاتر 35 سال است و وضعیت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند . برابر ضوابط آموزش ، در مرحله مصاحبه مورد سنجش قرار می گیرد.

براساس این اطلاعیه : تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی از پانزدهم تا بیست و یکم مرداد ماه در سایت سازمان سنجش به نشانی WWW.SANJESH.ORG در دسترس علاقه مندان ثبت نام در آزمون قرار دارد و آزمون بیست و هفتم شهریورماه برگزارخواهد شد .
دراین اطلاعیه سه گروه و رشته شغلی برای آزمون در نظر گرفته شده که استاد کار ، هنرآموز مربوط به هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و گروه سوم بخش عمومی مربوط به مدارس ابتدایی و متوسطه نظری است که شرکت کنندگان می توانند با توجه به رشته تحصیلی خود متقاضی این رشته های شغلی شوند .

بر این اساس مواد آزمون عمومی شامل: رشته های فناوری اطلاعات ، ریاضی وآمار مقدماتی ، زبان و ادبیات فارسی معارف اسلامی ، زبان انگلیسی عمومی ، اطلاعات عمومی و هوش و توانمندی های ذهنی است و مواد آزمون تخصصی همزمان با شروع ثبت نام پانزدهم مرداد بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت .

در یک بند اطلاعیه آمده است: از کلیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی ، تعهد مبنی بر 10 سال خدمت ، در محل جغرافیایی مورد تقاضا اخذ می گردد . عدم حضور داوطلب در هریک از مراحل آزمون (کتبی ، مصاحبه ، گزینش و...) انصراف محسوب و هیچگونه حق استخدامی ، برای داوطلب ایجاد نخواهد نمود.

انتهای پیام/گ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی