---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴ ق.ظ

۰

معاون اشتغال بهزیستی آذربایجان غربی گفت: 3 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی امسال جذب شده است.

 

 

محمود شیخ‌علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: امسال توسط بانک‌های عامل 13 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات جهت اشتغالزایی برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی تخصیص داده شد، که فقط 3 میلیارد و 400 میلیون تومان جذب شده است.
وی برای جذب منبع مالی باقی‌مانده جهت راه ‌اندازی اشتغال برای مددجویان استان ابراز امیدواری کرد و افزود: به طور قطع تا انتهای سال 1393 نهایت تلاش را خواهیم کرد که با جذب و هزینه کرد این منابع مالی متناسب با تخصص مددجویان برای آنها امکان اشتغال فراهم شود.
معاون اشتغال بهزیستی آذربایجان غربی کمک به صاحب شغل شدن مددجویان این مجموعه را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان دانست، یادآوری کرد: از سال 1390 جهاد و توانمندسازی اقتصادی آغاز شده است، که برای تحقق برنامه‌های نهضت اشتغال اقدام می‌کنیم.
شیخ علیزاده با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی کشور و استان در ارزیابی‌های به عمل آمده پیرامون اشتغالزایی برای مردم یکی از دستگاه‌های برتر شناخته شده است، یادآوری کرد: خوشبختانه نگاه خوبی نسبت به قانون «سهم 3 درصد استخدام دستگاه‌های دولتی از بین معلولان» در استان شکل گرفته است.
وی با اظهار به اینکه امسال 12 نفر از معلولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی و زیرپوشش به استخدام دستگاه‌های دولتی درآمده‌اند، اضافه کرد: این افراد بعد از کسب حدنصاب امتیاز در آزمون‌ از بهزیستی گواهی اخذ کرده و در سازمان‌های مختلف استان مشغول خدمت شده‌اند.
معاون اشتغال بهزیستی آذربایجان غربی به پرداخت تسهیلات بانکی جهت خوداشتغالی و توسعه مشاغل خانگی اشاره کرد، بیان داشت: وام‌های قرض‌الحسنه بعد از گذراندن دوره‌های مهارت فنی حرفه‌ای و مهارت‌های زندگی به متقاضیان وام پرداخت می‌شود.
شیخ علیزاده با اظهار به اینکه تقاضای دریافت تسهیلات بانکی مددجویان باید در کمیته اشتغال این مجموعه به تایید اعضا برسد، بیان داشت: اهتمام جدی برای توانمندسازی و اشتغالزایی مددجویان استان وجود دارد، تا از این رهگذر برای تامین معیشت خود و خانواده متکی به خود شوند.

 

۹۳/۱۱/۱۸
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی