---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ق.ظ

۰


مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری مازندران از جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی در دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی در دستگاه‌های اجرایی مازندران

سیدمجتبی شریف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با اشاره به مجوز صادر شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در تاریخ 21 اسفند ماه سال 90 تعداد 2 هزار و 500 سهمیه جذب نیرو به مازندران اختصاص یافته بود، اظهار کرد: از این تعداد 403 سهمیه ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر بالای 50 درصد بوده‌ است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 2 هزار و 903 سهمیه به استانداری مازندران داده شد که به دستگاه‌های اجرایی برای استخدام ابلاغ کند، افزود: از مجموع سهمیه تخصیص یافته به استان یک‌هزار و 407 سهمیه از سوی استانداری بین 28 دستگاه اجرایی توزیع شده است.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری مازندران با اشاره به اینکه 600 سهمیه برای استخدام نیروهای آزاد از طریق آزمون استخدامی بوده که در تاریخ 11 اسفند ماه سال 91 برگزار شده است، تصریح کرد: همچنین 756 سهمیه براساس ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه برای استخدام ایثارگران بوده که در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران قرار گرفته‌ است.

وی خاطرنشان کرد: از این سهمیه‌های اختصاص یافته برای آزمون استخدامی به‌استثنای اداره کل بازرسی تمامی افراد پذیرفته شده شماره‌های مستخدم مربوطه را دریافت کردند و از ابتدای امسال در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شدند.

شریف‌زاده با اشاره به اینکه از تعداد 756 سهمیه ویژه ایثارگران تاکنون 645 نفر شماره مستخدم دریافت کرده و مشغول به کار شدند، گفت: در حال حاضر حدود 111 سهمیه مربوط به ایثارگران است که تاریخ گزینش آنها مربوط به اول آبان ماه 92 بوده و به صورت جدی در حال پیگیری هستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی