---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ق.ظ

۱


1430552054208_ESMAEEILZADEH -15.JPG

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان از جذب نیروی جدید در قالب استخدام آزاد خبر داد و گفت: فارغ التحصیلان رشته‌های دیگر که مربوط به آموزش و پرورش نیستند مانند رشته‌های مدیریت دولتی، حسابداری، اقتصاد و غیره به‌عنوان معلم استخدام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سیستان‌وبلوچستان، "علیرضا نخعی" با بیان مطلب بالا افزود: در تابستان امسال ثبت‌نام و آزمون این استخدام برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه اعلام نتایح به مهر و آبان کشیده خواهد شد در طول سال تحصیلی دوره آموزشی نیروهای جذب شده برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این نیروها برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ به بدنه آموزش و پرورش استان وارد می‌شوند که البته برای اولین بار فرزندان فرهنگیان برابر مصوبه هیئت دولت در اولویت خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش گسترده‌ترین شبکه ارتباطی با مردم است برای اجرای برنامه عملیاتی توسعه از تمام فرصت‌ها و زمینه‌ها در جهت ارتباط با دهیاران، بخشداران، ریش سفیدان و غیره جهت جذب افراد بیسواد در استان و شهرستان‌ها استفاد خواهد شد.

نخعی در خصوص تدوین برنامه‌های سوادآموزی استان نیز افزود: در سال گذشته برنامه چهار ساله افزایش شاخص‌های پوشش تحصیلی با هدف بالابردن شاخص سواد استان نسبت به میانگین کشوری تدوین شد.

وی اضافه کرد: پس از گذشت یک سال از تدوین این برنامه، با حضور در شهرستان‌ها و مناطق، زمینه تحقق اهداف آن‌را در راستای ریشه‌کنی بیسوادی و افزایش حداکثری پوشش تحصیلی در مقاطع سه گانه مورد بررسی قرار دادیم.

نخعی برنامه‌ریزی دقیق و سالیانه در خصوص جذب دانش‌آموزان واجب تعلیم و پیگیری و شناسایی افراد بیسواد بین ۱۰تا ۴۹ سال را یکی از محوری‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش عنوان کرد.

انتهای پیام

نظرات  (۱)

سلام ؛

این مطلبتم با حال بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : جشن شکوفه های گیلاس


خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی