---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ب.ظ

۰

معاون اداری و مالی دانشگاه علمی کاربردی دماوند از صدور فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان استخدام قراردادی در این دانشگاه در نیمه دوم امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس: جذب متقاضیان استخدام قراردادی در دانشگاه علمی کاربردی دماوند

سحر رحیمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: مطابق رویه هر سال فرآیند جذب و به‌کارگیری کارکنان اداری و پشتیبانی دانشگاه علمی کاربردی دماوند در نیمه دوم سال از 28 آذرماه آغاز شد.

وی افزود: همه‌ساله در دو بازه زمانی اردیبهشت‌ماه و آذرماه دانشگاه علمی کاربردی دماوند جهت تأمین منابع انسانی خود در حوزه‌های مختلف اداری، آموزشی و پشتیبانی اقدام به انتشار فراخوان دعوت به همکاری به صورت قراردادی می‌کند.

معاون اداری و مالی دانشگاه علمی کاربردی مرکز دماوند ادامه داد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته این فرآیند برای نیمه دوم سال با اندکی تغییرات در نحوه جذب از امروز آغاز شده است.

رحیمیان گفت: در فراخوان‌های قبلی، ابتدا از متقاضیان دعوت به همکاری آزمون کتبی و عملی استخدامی به عمل آمده و سپس متقاضیان برای ارزیابی مهارت‌ها و توانایی‌های عمومی و تخصصی در یک دوره کارورزی 14 روزه شرکت می‌کردند و در صورت کسب نمره حد نصاب، برای عقد قرارداد دعوت به همکاری می‌شدند.

وی افزود: در این فرآیند اشکالاتی وجود داشت که برخی از این اشکالات شامل زمان‌بر بودن فرآیند انتخاب و همچنین احتمال حذف متقاضیان مستعد در مرحله آزمون کتبی بود.

معاون اداری و مالی دانشگاه علمی کاربردی دماوند اضافه کرد: به همین دلیل و به منظور افزایش شانس پذیرش متقاضیانی که در عمل آشنا به مهارت‌های لازم برای اشتغال به کار در یک واحد دانشگاهی هستند، مقرر شد در نیمه دوم سال 1394 ترتیب فرآیند جذب با اندکی تغییر اصلاح شود.

رحیمیان بیان کرد: در این فراخوان، متقاضیان در فاصله زمانی روزهای 28 آذرماه تا پنجم دی‌ماه با مراجعه به سایت این معاونت اقدام به ارسال درخواست همکاری خود می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از بررسی اولیه اطلاعات متقاضیان، لیستی از افراد واجد شرایط اعلام می‌شود و این عزیزان امکان خواهند داشت در یک دوره کارورزی و ارزیابی مهارت‌های عمومی شاغلان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به کار بپردازند.

معاون اداری و مالی دانشگاه علمی کاربردی دماوند گفت: در این دوره که شامل 14 روز کاری و از روز 12 تا 30 دی‌ماه برگزار می‌شود، متقاضیان در شرایط عادی شغلی مشغول به کارآموزی شده و توانایی آنها در برخورد با شرایط، توسط سرپرستان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رحیمیان ادامه داد: پس از پایان دوره، اسامی واجدان شرایط برای شرکت در آزمون کتبی و عملی استخدامی که شامل موارد گزینشی و برخی از مهارت‌های دیگر است، اعلام و در نهایت متقاضیان به کار دعوت می‌شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که مزیت اصلی این روش گزینش در چیست، افزود: در روش قبلی بسیاری از متقاضیان در مرحله آزمون کتبی حذف و عملاً فرصتی برای اثبات توانایی‌های عملی خود نداشتند و همین امر این احتمال را افزایش می‌داد که برخی از متقاضیان به خاطر تنش‌ها و استرس ناشی از امتحان و عدم آمادگی و آشنایی با سؤالات حذف می‌شدند.

معاون اداری و مالی دانشگاه علمی کاربردی دماوند افزود: اما در این روش فرد این فرصت را خواهد یافت که در محیط واقعی کار خود را اثبات کند و در این دوره ارزیابی، نظم در حضور، روابط عمومی، هوش هیجانی در برخورد با شرایط واقعی و تنش‌زای محیط کار مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رحیمیان بیان کرد: در این فراخوان نیز با عنایت به لزوم حضور کارکنان در هر دو واحد تهران و دماوند (ابتدای هفته در تهران و انتهای هفته در دماوند) اولویت استخدام با ساکنان دماوند، پردیس، رودهن و منطقه شرق تهران است.

وی اظهار کرد: همچنین خانواده معزز ایثارگران و شهدا از سهمیه ویژه‌ای در این فراخوان برخوردارند.

معاون اداری و مالی دانشگاه علمی کاربردی دماوند افزود: با عنایت به اینکه پس از اتمام دوره کارورزی و آزمون استخدامی، تکلیف نهایی متقاضیان برای جذب مشخص می‌شود به متقاضیانی که هم‌اکنون در محل دیگری شاغل هستند، توصیه کرد تا روشن شدن نتایج نهایی ارتباط کاری خود را با محیط قبلی قطع نکنند.

رحیمیان گفت: اطلاعات تکمیلی در سایت مرکز به آدرس  www.damavand-uast.ac.ir وجود دارد و به همه متقاضیان توصیه می‌شود برای جلوگیری از هر گونه اشتباه در تصمیم‌گیری ابتدا شیوه‌نامه‌ها و شرایط شغلی مندرج در سایت را با دقت مطالعه و سپس نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی