---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷ ب.ظ

۰


دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای از تغییر زمان برگزاری آزمون مجدد اختصاصی برای آن دسته از داوطلبان آزمون استخدامی سال 1392 دستگاه‌های اجرایی استان که موفق به دریافت سوالات آزمون اختصاصی نشده بودند، خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر برگزاری آزمون اختصاصی مجدد 10 رشته شغلی بدین وسیله تاریخ برگزاری آزمون مذکور به روز یکشنبه 19 بهمن 1393 تغییر می‌یابد.

داوطلبان حایز شرایط که موفق به دریافت سوالات اختصاصی در آزمون مذکور نشده بودند الزاما و سایر داوطلبان در صورت تمایل، می‌توانند در آزمون مجدد اختصاصی رشته‌های شغلی مورد اشاره شرکت کنند. بدیهی است با برگزاری آزمون مجدد، آزمون اختصاصی قبلی داوطلبان کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

همچنین کارت ورود به جلسه این آزمون در ساعات اداری روزهای 13 و 14 بهمن ماه جاری در اداره کل استاندارد به نشانی کوی ولیعصر، خیابان استاندارد توزیع خواهد شد.

گفتنی است لیست داوطلبان حایز شرایط برای آزمون مجدد به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط اعلام شده و رشته‌های شغلی مورد نظر برای آزمون مجدد به شرح زیر می‌باشد:

- اداره کل فرودگاه‌های استان:
رشته شغلی کارشناس فناوری اطلاعات فرودگاهی (تبریز) با کد رشته شغلی 292

- اداره کل بازرسی استان:
رشته شغلی بازرس (تبریز) با کد رشته‌های شغلی 242 و 249

- اداره کل استاندارد استان:
رشته شغلی کارشناس امور استاندارد (تبریز) با کد رشته‌های شغلی 295، 299 و 300
رشته شغلی کارشناس امور استاندارد (جلفا) با کد رشته‌های شغلی 308 و 311
رشته شغلی کارشناس اندازه‌شناسی (تبریز) با کد رشته شغلی 296
رشته شغلی کارشناس اندازه انگ فلزات گرانبها (تبریز) با کد رشته شغلی
۹۳/۱۱/۰۸
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی