---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۰۸ ق.ظ

۰

تغییرات در استخدام آموزش‌وپرورش

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۰۸ ق.ظ
مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی ۹ دستگاه اجرایی فردا شب به پایان می‌رسد همچنین تغییراتی در رشته محل‌های آموزش‌وپرورش ایجاد شده است.
تدبیر24»حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی 9 دستگاه اجرایی فردا (دوشنبه 31 اردیبهشت) به پایان می‌رسد، اظهار کرد: فرصت ثبت‌نام به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و تا صبح امروز 207 هزار و 186 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: ثبت‌نام برای شرکت در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی شامل: وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان محیط زیست، وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه از امروز (یکشنبه 23 اردیبهشت) آغاز می‌شود و در این آزمون 18 هزار و 207 نفر در 9 دستگاه اجرایی جذب خواهند شد که از این تعداد 15 هزار نفر در وزارت آموزش و پرورش جذب می‌شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ با توجه به درخواست برخی از دستگاه‌های اجرایی، اصلاحاتی در دفترچه راهنمای ثبت نام صورت گرفته است. بنابراین تمام متقاضیان، ضرورت دارد هنگام ثبت‌نام به این نکات توجه کنند و افرادی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند با  توجه به این توضیحات با مراجعه به قسمت ویرایش، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود حداکثر تا پایان روز دوشنبه 31 اردیبهشت اقدام کنند.

به گزارش تسنیم در اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام آمده است:

ظرفیت پذیرش در کد شغل محل‌های ذیل مربوط به سازمان بیمه سلامت به شرح جدول ذیل اصلاح می‌شود:

 ظرفیت کد شغل محل 10001 برنامه نویس سیستم (تهران- تهران) از 6  نفر به 7 نفر افزایش می‌یابد.

ظرفیت کد شغل محل 10002 کارشناس تحلیلگر سیستم (تهران - تهران) از 3  نفر به 4 نفر افزایش می‌یابد.

ظرفیت کد شغل محل 10003 کارشناس شبکه (تهران- تهران) از 3  نفر به 4 نفر افزایش می‌یابد.

اصلاحات مربوط به ‌شغل‌محل‌های وزارت آموزش و پرورش:

در شغل محل‌هایی که در محل خدمت آن ها عبارت «عشایر» قید شده است، تایید نوع بومی (استان یا شهرستان) به عهده اداره کل امور عشایر استان مربوطه است.

در شغل محل‌هایی که در محل خدمت آن‌ها عبارت «ویژه آموزش و پرورش» درج شده است، تمامی داوطلبان متقاضی استخدام در وزارت آموزش و پرورش با رعایت سایر شرایط اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از داوطلبان، مجاز به ثبت‌نام در شغل محل‌های مذکور است.

همچنین به اطلاع تمامی داوطلبان متقاضی استخدام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر می‌رساند، اخذ سوابق مربوط به اشتغال قراردادی و یا غیر رسمی در زمان ثبت‌نام صرفاً براساس «بند آخر تبصره شرایط عمومی داوطلبان» مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای ثبت‌نام  داوطلبان بوده و هیچ امتیاز دیگری ندارد.
۹۷/۰۲/۳۱
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی