---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ب.ظ

۰

استخدام

خبرگزاری تسنیم: تنها پاسخی که به سؤالات متعدد متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش می‌توان ارائه کرد این است که هنوز مسئولان درخصوص زمان آزمون، منابع و رشته‌های مورد نظر به اتفاق‌نظر نرسیده‌اند و طبق اعلام آنها یک ماه دیگر نیز باید منتظرماند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش را شاید بتوان مهمترین خبر این وزارتخانه از ابتدای سال جاری تاکنون دانست که گستره وسیعی از مخاطبان را به‌عنوان متقاضیان شرکت در این آزمون شامل می‌شود.

هم‌اکنون اطلاع‌رسانی شفافی در رابطه با آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش صورت نگرفته است و همین موضوع باعث شده تا متقاضیان شرکت در این آزمون، رسانه‌ها را به‌عنوان تنها گزینه برای پاسخگویی به سؤالات متعدد خود بدانند اما مسئولان آموزش و پرورش نیز پاسخ لازم و مناسبی را به تماس‌های متعدد خبرنگاران برای پیگیری سؤالات داوطلبان، ارائه نمی‌دهند.

ابهامات در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش زیاد است و همین موضوع منجر به ایجاد سؤالات متعدد برای داوطلبان شده است. طبق اخبار اعلام شده از سوی مسئولان آموزش و پرورش قرار بود آزمون استخدامی تابستان امسال برگزار شود اما آن‌گونه که سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش حدود دو هفته قبل اعلام کرد، مطابق یکی از آئین‌نامه‌های سازمان مدیریت، آزمون‌های استخدامی باید به‌صورت سراسری و هر 6 ماه برگزار شود و بر این اساس در نظر دارند تا آزمون استخدامی آموزش و پرورش را در آبان برگزار کنند.

بطحایی شب گذشته نیز در یکی از برنامه‌های تلویزیونی عنوان کرد: سازمان مدیریت هر 6 ماه آزمون استخدامی برگزار می‌کند و چون ما چندی پیش این اقدام را انجام داده‌ایم باید در 6ماهه دوم سال این آزمون را برگزار کنیم. درخواست ما از سازمان مدیریت این است که اجازه برگزاری آزمون در نیمه اول سال را بدهد تا در سال تحصیلی جدید پذیرفته شدگان بتوانند دوره یک‌ساله خود را در دانشگاه فرهنگیان شروع کنند. اگر سازمان مدیریت استدلال‌های ما را بپذیرد پیش‌بینی می‌شود این آزمون در اواخر مرداد برگزار شود.

پیگیری خبرنگار تسنیم از بخش‌های مختلف آموزش و پرورش از جمله مرکز سنجش این وزارتخانه و دانشگاه فرهنگیان در رابطه با زمان برگزاری آزمون استخدامی پاسخ روشنی را به‌همراه نداشت و تنها پاسخ این بود که هنوز زمان قطعی آزمون مشخص نیست، البته علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در سفر به خوزستان با رد اطلاعات اعلام شده در برخی از سایت‌های خبری در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت:‌ تا کنون هرچه درباره آزمون استخدامی جدید گفته شده صحت ندارد و زمان ثبت‌نام تا ماه آینده اعلام می‌شود.

البته سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در بازدید از مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به‌مناسبت هفته روابط عمومی در خصوص آزمون استخدامی گفته بود:‌ تاکنون مواد امتحانی آزمون، زمان برگزاری و شرایط آزمون را اعلام نکرده‌ایم، به اطلاع علاقمندان ورود به آموزش و پرورش می‌رسانم تا قبل از شهریور، فرآیند این آزمون استخدامی را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، تنها اطلاعاتی که در این مقطع زمانی می‌توانیم به متقاضیان انبوه شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ارائه کنیم، این است که هنوز هیچ اطلاعات جدیدی در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر نشده است و مسئولان این وزارتخانه در رابطه با تاریخ برگزاری آزمون، منابع و رشته‌های مورد نیاز به اتفاق نظر نرسیده و خبر جدیدی را اعلام نکرده‌اند و هنوز مشغول بررسی موضوع هستند، البته آن‌گونه که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است برای اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون باید یک ماه دیگر یعنی تا تیر‌ منتظر ماند.

انتهای پیام/*

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی