---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ق.ظ

۰


جامعه > آموزش - رئیس دانشگاه صنعت نفت در واکنش به اعتراض دانشجویان به شرایط استخدام وزارت نفت، اینترنت را قطع و سلف، نمازخانه و خوابگاه را تعطیل کرد و دانشجویان تا صبح بیرون از خوابگاه ماندند.

فاطیما فردوس: هفته منتهی به روز دانشجو با استقبال رئیس دانشگاه صنعت نفت از دانشجویان با قطع‌کردن اینترنت، تعطیلی سلف، خوابگاه، بستن درهای نمازخانه و تهدید به قطع آب، برق و گاز همراه شده است؛ استقبالی در واکنش به اعتراض‌های دانشجویان! سال گذشته دانشجویان به مدت سه هفته در اعتراض به شرایط استخدام وزارت نفت و حذف استخدام بدون آزمون فارغ‌التحصیلان گروه الف مقابل مجلس تجمع و به دیوان عدالت شکایت کردند.

با اینکه رای به نفع آنها بود ولی با اعتراض وزارت‌خانه یک سالی می‌شود که این وضعیت به تعلیق درآمده است. در حال حاضر هم سه هفته است که دانشجویان در اعتراض به این وضعیت تحصن کرده‌اند. دانشجویان می‌گویند رئیس دانشگاه، دانشکده را تعطیل کرده و گفته تا زمانی که دانشجویان در کلاس‌های درس حضور نداشته باشند، وضعیت به همین شکل خواهد بود.

دانشکده را تعطیل کردند تا تحصن را تمام کنند

تا قبل از خرداد ماه سال 94 گروه الف دانشگاه صنعت نفت بدون آزمون و بر اساس قانون و تعهدی که از دانشجویان دریافت می‌شد، در وزارت نفت استخدام می‌شدند، اما این قانون از همان سال لغو و استخدام این دانشجویان ممنوع اعلام شد. روز شنبه هم دانشجویان این دانشگاه مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند تا به خواسته قانونی خود برسند. در حال حاضر هم سه هفته است که دانشجویان در تحصن هستند و مسئولان دانشگاه به‌جای برخوردهای انضباطی را در پیش گرفته‌اند تا جلوی تحصن را بگیرند.

دانشجویان روایت می‌کنند که دانشگاه اینترنت خوابگاه را قطع، سلف و خوابگاه را هم تعطیل کرده و تهدید به قطع آب و برق و گاز نیز کرده‌اند؛ این در حالی است که بر اساس فراخوان آزمون استخدامی قرار است 2 هزار و 500 نفر در وزارت نفت استخدام شوند!.

امروز دانشجویان دانشکده صنعت نفت آبادان در بیانیه‌ای اعلام کردند دانشکده را ترک نمی کنند. در بخشی از این بیانیه آمده است: «امروز بعد از ۱۶ روز اعتصاب، پیامکی که از طرف روابط عمومی دانشکده‌ نفت آبادان به تمامی دانشجویان ارسال شد که در آن خبر «تعطیلی دانشکده‌ نفت آبادان تا اطلاع ثانوی» بود. مسئولین دانشکده در تشریح این خبر اعلام کردند که سلف دانشکده بسته خواهد شد. از طرفی اینترنت دانشکده ساعت‌هاست قطع شده است. معاونت دانشجویی دانشکده از تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی نیز خبر داد.»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «با صراحت فریاد می‌زنیم دانشجویان دانشکده‌ نفت آبادان حتی با قطعی آب و برق و گاز نیز این دانشکده را ترک نخواهند کرد و تا رسیدن به حقوق مسلم خود از پا نخواهند نشست. متاسفانه رفتار منطقی و توأم با آرامش دانشجویان با برخوردی نامناسب از سمت مقامات دانشگاهی و استانی مواجه شد. لازم می‌دانیم به همه بگوییم مطالبه‌ی به حق و کاملا «صنفی» ما به هیچ‌وجه سیاسی نیست.»

۹۶/۰۹/۱۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی