---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۵ ب.ظ

۳

تهران-ایرنا- جمعی از مربیان پیش دبستانی از شهرهای مختلف کشور برای چندمین روز در اعتراض به وضعیت استخدامی خود امروز (دوشنبه) به تجمع خود مقابل مجلس شورای اسلامی ادامه دادند.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، یکی از این تجمع کنندگان درباره این تجمع شبانه روزی گفت: وزارت آموزش و پرورش باید بدون برگزاری آزمون و با اولویت نسبت به استخدام مربیان پیش دبستانی که مدت پنج سال و بیشتر سابقه کار دارند، اقدام کند.
این تجمع کنندگان که دو شب گذشته را نیز مقابل مجلس گذرانده اند با بیان این که پیش از این با استخدام از سوی دولت با شرط برگزاری آزمون موافقت شده بود خواستار اجرای طرح رسیدگی به وضعیت مربیان پیش دبستانی شدند.
مربیان پیش دبستانی برای رسیدگی به وضعیت استخدامی خود در چند ماه اخیر بارها مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده اند.
سیام**9121**

نظرات  (۳)

با سلام. لطفا به فکر حل مشکل مربیان پیش دبستانی مراکز دولتی که بعد از سال 92 وارد چرخه اموزش شده اند باشید، نه تنها حق التدریس نشدند، حالا به خاطر کرونا بیکار هم شده اند. 

باسلام در منطقه سروستان شیراز کسانی هستند که یک دقیقه هم سابقه فعالیت در پیش دبستانی ندارند ولی ازآنجایی که مسول پیش دبستانی و نیز مهد از آشنایان بودند، و در آموزش و پرورش شهرستان سروستان ورود داشتند،براشون لیست رد کردن و الآن دارن در مقطع ابتدایی تدریس می کنند. چرا این همه بی عدالتی، پس کی ضابطه می خواهد نقش پررنگتری نسبت به رابطه داشته باشد. کسی نیست رسیدگی کند.
دولت گفته با هر سال سابقه برای این معلمان، 2% به نمره ی کل آزمونشون اضافه میشه. یعنی اگه کسی 10 سال سابقه داشته باشه 20 نمره اضافه میشه بهش. معمولا توو این آزمونها تنها با اختلاف یک نمره دهها رتبه اختلاف ایجاد میشه. حالا این معلمانی که با پارتی و بدون آزمون رفتند همشون سرکار حتی با ارفاق این نمره ی واقعا تاثیرگذار باز هم نمیتونن قبول شن؟!! پس اینها چی بلند از رشته شون؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی