---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶ ق.ظ

۰


مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیای های کشور گفت: با صدور ابلاغیه ای از سوی اداره کل نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به استانداری های سراسر کشور به منظور ایجاد وحدت رویه قانونی، استخدام و تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل شهرداری‌‏ها و خانواده آنان تبیین شد.

به گزارش ایسنا، عباس کرکه آبادی با بیان خبر فوق اظهارکرد: با توجه به ابهام‏‌های متعدد استانداری‌‏ها و شهرداری‌‏های سراسر کشور پیرامون نحوه استخدام یا تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری‌‏ها و خانواده آنان در اجرای قوانین و مقررات ذیربط، موارد قانونی به منظور ایجاد وحدت رویه در اجرا و نظارت به استانداری های سراسر کشور ابلاغ شد.

وی افزود: در همین راستا تبدیل وضعیت استخدامی جانبازان و فرزندان شهدای دارای قرارداد مستقیم با شهرداری‌‏ها به رسمی‏‌ قطعی در اجرای ماده(۸) قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان انقلاب اسلامی و بند(ز) ماده(۸۸) قانون برنامه ششم توسعه با رعایت مقررات مربوطه از جمله گزینش و تصویب در شورای اداری و استخدامی ذیربط بلامانع است.

کرکه آبادی همچنین گفت: بر اساس این ابلاغیه، تبدیل وضعیت استخدامی جانبازان و فرزندان شهدای دارای قرارداد موقت کارگری با شهرداری‌‏ها به کارگری دائم با رعایت مقررات مربوطه از جمله گزینش، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارگری مصوب ۱۳۷۰ امکان پذیر است.

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: تبدیل وضعیت کارکنانِ ایثارگر دارای قرارداد موقت یا قرارداد کارمعین یا مشخص با شهرداری‏‌ها به رسمی قطعی با رعایت مقررات از جمله: «وجود سهمیه استخدامی»، «وجود پست سازمانی بلاتصدی متناسب با شرایط احراز و شرایط عمومی استخدام» و «تأییدیه گزینش» امکان‌پذیر است و در این راستا بر اساس نیازسنجی نیروی انسانی شهرداری‌‏ها، موضوع اخذ سهمیه استخدامی از سازمان اداری و استخدامی کشور در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه افزود: تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی یا رسمی آزمایشی شهرداری‌‏ها که یکی از عناوین ایثارگری مندرج در ماده(۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را دارند و از محل سهمیه استخدامی ماده مزبور و با رعایت مجوزهای قانونی استخدام شده یا بشوند پس از سه ماه از تاریخ استخدام پیمانی یا رسمی آزمایشی به استخدام رسمی قطعی با رعایت مقررات مربوطه از جمله گزینش بلامانع است.

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به استخدام مشمولین ماده (۴۸) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، مصوب ۸۴ و تبصره «۲» ماده «۲۱» قانون جامع (یکی از فرزندان: شهید، جانباز ۲۵ درصد و به بالا، آزاده شاغل یا فوت شده یا از کارافتاده یا بازنشسته همان شهرداری) نیز اظهار داشت: موضوع مذکور نیازمند اخذ سهمیه استخدامی از سازمان اداری واستخدامی کشور است که به محض اخذ سهمیه استخدامی، اطلاع رسانی لازم معمول خواهد شد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، وی افزود: صدور حکم کارگزینی استخدام رسمی قطعی مشمولین مستلزم انجام مراحل قانونی همچنین ورود اطلاعات لازم در بستر سامانه کارمند ایران و اخذ شماره مستخدم (رسمی قطعی) توسط شهرداری و استانداری ذیربط خواهد بود.

۹۷/۰۴/۱۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی