---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۱۱ ق.ظ

۰

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: مصوب شد 250 نفر ثبت‌نام کننده برای کار در فولاد میانه تا افتتاح پروژه‌های فولاد در دهه فجر امسال تعیین تکلیف نهایی شوند.

یعقوب شیوباری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته جلسه‌ای در شرکت ملی فولاد ایران در خصوص پروژه‌های شرکت ملی فولاد بود که تا دهه فجر امسال یا پایان سال‌جاری افتتاح می‌شوند.

وی با بیان اینکه از جمله مسائل مطرح شده در جلسه موضوع فولاد میانه که با حضور امام جمعه میانه، کرباسیان مدیرعامل ایمیدرو و شریفی مدیرعامل فولاد ایران تشکیل یافت، افزود: با توجه به اهمیت جغرافیایی میانه و همچنین فولاد میانه، آخرین هماهنگی‌ها در خصوص فولاد میانه صورت گرفت.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شده در ماه آینده نیز یک جلسه برای تکمیل جلسه قبلی که هماهنگی نهایی بود، برپا شود و البته در این جلسه تقسیم‌ کار ما بین قسمت‌های مختلف صورت گرفت.

وی با یادآوری اینکه این جلسه با حضور نمایندگان فعال عرصه فولاد و همچنین مسؤولان میانه برگزار شد، افزود: در این جلسه به موضوع ثبت‌نام شدگان فولاد میانه برای استخدام نیز تصمیم‌گیری‌هایی شد.

شیویاری خاطرنشان کرد: در 5 سال گذشته 250 نفر جهت استخدام در فولاد میانه ثبت‌نام کردند و در این جلسه به تعیین تکلیفی این افراد نیز اشاره شد.

وی ادامه داد: مصوب شده است مسائل مربوط به استخدام تا افتتاح پروژه‌های فولاد در دهه فجر این افراد نیز تعیین تکلیف نهایی شده و با گذراندن دوره‌های آموزشی قرارداد کاری با آن‌ها منعقد شود.

شیوباری تأکید کرد: پیرو مصاحبه قبلی در خصوص قول مساعدت وزیر در رابطه با افتتاح پروژه‌ها و استخدام افراد در زیرمجموعه فولاد، این جلسه نیز در همین راستا و به ثمر بخشاندن آن برپا شد.

۹۵/۱۰/۱۵
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی